11. ΠΟΙΟΤΗΤΑ - ΗΧΟΣ
Το ίδιο "ζόρι" προσπαθήσαμε να κάνουμε και στο ήχο, με, από τη μεριά των ταινιών, σκηνές με έντονο μπάσο, με έντονη κατευθυντικότητα του ήχου, με πληθώρα ηχητικών πηγών στο πλάνο μας κλπ..
Ούτε και εδώ διαπιστώσαμε κάτι μεμπτό, καθώς π.χ. βέλη και starfighters ακούγονταν απ' όπου και προς όπου έπρεπε να ακούγονται, το M. Falcon και πάλι δεν μπορούσε να πάρει "Κάρτα Θορύβου" ενώ ο Σάιμον όντως έσπασε τα τζάμια της γειτονιάς όταν άρχισε να παίζει. Διάλογοι δε και μηχανικές αναπνοές, ήταν ηχητικώς ευδιάκριτοι.
Στο θέμα της μουσικής - όπου ακούστηκαν αυστηρά συμφωνικά κομμάτια που γνωρίζουμε καλά - τα πνευστά ήταν πνευστά (με π.χ. τα κόρνα τους και τα τρομπόνια τους), με μια χαρά μπάσο, και το ίδιο και τα έγχορδα. Είχαμε δε καλή αναγνωρισιμότητα των διαφορετικών ήχων.
Και όλα αυτά παρά το γεγονός του περιορισμένου ηχοσυστήματος, και της παρεμβολής του downmixing. Σε περιπτώσεις δε όπου είχαμε τη δυνατότητα του ίδιου περιεχομένου σε DTS, ήταν εμφανής η διαφορά λόγω του αυξημένου bitrate, αλλά κυρίως λόγω του ευρύτερου dynamic range, είτε βλέπαμε ταινία, είτε ακούγαμε μουσική.
-
Παρουσίαση του Asus O!Play HD2Σελ. 11 από 15:Ποιότητα - ΉχοςΔημοσιεύθηκε στις 02-12-10 15:52Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτα στο forum με θέμα: Παρουσίαση του Asus O!Play HD2 Δημοσιεύθηκε από WAntilles Δείτε την αρχική δημοσίευσηΣελίδες: Ποιότητα - Ήχος Προηγούμενη ΣελίδαΠοιότητα - Εικόνα Επόμενη σελίδαΣτα ενδότερα - Telnet
- Παρουσίαση του Asus O!Play HD2
- Χαρακτηριστικά - Προδιαγραφές
- Περιβάλλον Δοκιμών
- Συσκευασία
- Περιφερειακή Ξενάγηση
- Σύνδεση - Πρώτες Ρυθμίσεις
- Interface - Πλοήγηση Καταλόγων και Αρχείων
- Interface - Αναπαραγωγή Ταινίας
- Interface - Αναπαραγωγή Μουσικής
- Ποιότητα - Εικόνα
- Ποιότητα - Ήχος
- Στα ενδότερα - Telnet
- Στα δύσκολα -> Διαγωγή Κοσμιοτάτη
- Τί κόβει - Τί ούτε καν μαχαιρώνει
- Σύνοψη - Συμπεράσματα - Ετυμηγορία
Μήνυμα