• COVID-19 Κοροναϊός. Συζήτηση, οδηγίες, ενημέρωση
    Σελ. 1 από 11

    Κοροναϊός COVID-19 - Real Time tracking by Johns Hopkins CSSE

    Ακολουθούν οι βασικές οδηγίες πρόληψης και συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις, όπως τις έχει αναρτήσει η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας. Τηλέφωνο επικοινωνίας με τον ΕΟΔΥ για αναφορά συμπτωμάτων 2105212054.

    Νέος τετραψήφιος αριθμός κλήσης ΕΟΔΥ 1135, με 24ωρη λειτουργία.

    Νέο portal ενημέρωσης για τον SARS-COVID19, για θέματα μέτρων, πρόληψης και άλλων.

    https://covid19.gov.gr/

    Στατιστικά COVID19 από το μέλος μας stel67

    https://www.covidstats.gr/eody.html

    Εμβολιαστική κάλυψη και εξέλιξη της πανδημίας από το μέλος μας Sandbird

    https://covid19-greece.tk


    Το site ενημερώνεται 2 φορές την μέρα. (17:30, μετά από την ημερ. αναφορά του ΕΟΔΥ, και στις 21:00 με την ενημέρωση για τους εμβολιασμούς)


    Σχόλια 51144 Σχόλια
    1. Το avatar του μέλους lewton
      lewton -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από shadowman Εμφάνιση μηνυμάτων
      όσο για την Ελλάδα τα πράγματα είναι "τραγικά": από μέσο όρο 7 θανάτους την ημέρα στο pick του Απριλίου (με 90 κρούσματα) έχουμε φθάσει στο μέσο όρο 1 θάνατο την ημέρα με τα διπλάσια κρούσματα (180) ή 80+% μείωση. Τι θα γίνει στη συνέχεια μένει να το δούμε,αλλά τα γελοία (το λιγότερο) μέτρα περιορισμού των πολιτών πρέπει να σταματήσουν ως εντελώς άσχετα με την εξέλιξη της νόσου, όποιος φοβάται (βάσιμα ή από τρομοκρατία) να κάθετε σπίτι του.
      Συνημμένο Αρχείο 217848
      Παγκοσμίως έχει βελτιωθεί (δηλαδή μειωθεί) η αναλογία νεκρών ανά κρούσματα και ο λόγος είναι το ότι πλέον ξέρουμε πολύ καλύτερα πως να αντιμετωπίσουμε τον ιό. Στην αρχή οι γιατροί πήγαιναν λίγο στα τυφλά, το οποίο είναι λογικό.
      Αυτό δε σημαίνει ότι ο ιός δεν είναι επικίνδυνος, καθώς οι συνέπειές του στον οργανισμό όσων νόσησαν βαριά και δεν πέθαναν είναι αρκετά συχνά σοβαρές.
    1. Το avatar του μέλους ThReSh
      ThReSh -
      Πόση ύφεση έχει ανακοινώσει η Σουηδία για το 2020 μέχρι στιγμής?
    1. Το avatar του μέλους patch
      patch -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ThReSh Εμφάνιση μηνυμάτων
      Πόση ύφεση έχει ανακοινώσει η Σουηδία για το 2020 μέχρι στιγμής?
      6,1 Σουηδία
      5,9 Δανία
      5,5 Νορβηγία
      Για όσο θα συνεχίσει να είναι στις κόκκινες χώρες η διαφορά λογικά θα μεγαλώσει
    1. Το avatar του μέλους Chingachgook
      Chingachgook -
      Χιουμοριστικό διάλειμμα

    1. Το avatar του μέλους ThReSh
      ThReSh -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από patch Εμφάνιση μηνυμάτων
      6,1 Σουηδία
      5,9 Δανία
      5,5 Νορβηγία
      Για όσο θα συνεχίσει να είναι στις κόκκινες χώρες η διαφορά λογικά θα μεγαλώσει
      Στο 2ο τρίμηνο πάντως είχε ύφεση 8.6%.
    1. Το avatar του μέλους patch
      patch -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ThReSh Εμφάνιση μηνυμάτων
      Στο 2ο τρίμηνο πάντως είχε ύφεση 8.6%.
      Οι προβλέψεις για το 2020 μιλάνε για 10%
      https://www.borsen.no/nyheter/stygge...pt-ar/72578191
    1. Το avatar του μέλους ThReSh
      ThReSh -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από patch Εμφάνιση μηνυμάτων
      Οι προβλέψεις για το 2020 μιλάνε για 10%
      https://www.borsen.no/nyheter/stygge...pt-ar/72578191
      Άρα πέθαναν τόσοι για 10%? Ouch...
    1. Το avatar του μέλους lewton
      lewton -
      Πριν πανηγυρίσετε για τα νούμερα της Σουηδίας, να περιμένουμε λίγο να δούμε και από άλλες χώρες;

      Προσωπικά θέλω να δω:
      -Ιταλία/Ισπανία: χτυπήθηκαν άγρια από τον ιό και επέβαλαν σκληρότατα lockdowns, ενώ είχαν μόλις αρχίσει να στέκονται στα πόδια τους μετά την οικονομική καταστροφή της προηγούμενης κρίσης
      -Γερμανία: με «μόλις» 10 χιλιάδες νεκρούς και έναν τεράστιο αριθμό μολύνσεων, με ψιλοχαλαρό lock-down και με την οικονομία θωρακισμένη μετά από 10+ χρόνια καλών επιδόσεων.
      -Τσεχία/Πολωνία: οι δύο πλούσιες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, με ισχυρή (σχετικά) οικονομία και χαμηλή ανεργία, χωρίς να δεχθούν σημαντική επίθεση από τον ιό.
      -ΗΒ: ο γελωτοποιός της Ευρώπης
      -Σουηδία: επειδή τα έκανε όλα αλλιώς
      -Δανία/Νορβηγία/Φινλανδία: για να βάλουμε βαθμό στη Σουηδία
    1. Το avatar του μέλους sdikr
      sdikr -
      Νέα Ζηλανδία
      Άλλοι 13

      https://arstechnica.com/science/2020...ood-packaging/

      Cluster continues

      While the source of the cluster remains unknown, health officials have announced 13 additional cases Thursday. All of those cases are linked in some way to the original four, including three other Americold employees and seven of their family members. An employee at Finance Now and a family member of that employee also tested positive. Last, there was one community case linked to the cluster.

      One of the new cases is a student at a local grammar school, and another had recently visited an elderly care home. Officials are racing to identify, test, and quarantine the mushrooming number of contacts.

      According to a new report by the Herald, genetic testing suggests that the new cluster of cases is not linked to earlier cases isolated in quarantine facilities. Deputy Prime Minister Winston Peters has suggested that the cluster may be the result of a breach of the country’s quarantine system, but a spokesperson for the prime minister’s office said there was no evidence of such a breach.
    1. Το avatar του μέλους badweed
      badweed -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lewton Εμφάνιση μηνυμάτων
      Πριν πανηγυρίσετε για τα νούμερα της Σουηδίας, να περιμένουμε λίγο να δούμε και από άλλες χώρες;

      Προσωπικά θέλω να δω:
      -Ιταλία/Ισπανία: χτυπήθηκαν άγρια από τον ιό και επέβαλαν σκληρότατα lockdowns, ενώ είχαν μόλις αρχίσει να στέκονται στα πόδια τους μετά την οικονομική καταστροφή της προηγούμενης κρίσης
      -Γερμανία: με «μόλις» 10 χιλιάδες νεκρούς και έναν τεράστιο αριθμό μολύνσεων, με ψιλοχαλαρό lock-down και με την οικονομία θωρακισμένη μετά από 10+ χρόνια καλών επιδόσεων.
      -Τσεχία/Πολωνία: οι δύο πλούσιες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, με ισχυρή (σχετικά) οικονομία και χαμηλή ανεργία, χωρίς να δεχθούν σημαντική επίθεση από τον ιό.
      -ΗΒ: ο γελωτοποιός της Ευρώπης
      -Σουηδία: επειδή τα έκανε όλα αλλιώς
      -Δανία/Νορβηγία/Φινλανδία: για να βάλουμε βαθμό στη Σουηδία
      ο γελωτοποιος της "βασιλισσας" ευρωπης , γιατι πολυς αλλος κοσμος εχει παει να θωρακιστει στην uk
    1. Το avatar του μέλους spirosgra
      spirosgra -
      Ο τίτλος του άρθρου είναι λιγο clickbait, βεβαία αν πάρουμε σαν παράδειγμα την Κέρκυρα κάθε άλλο πάρα clickbait είναι, στα άλλα νησιά δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει όμως!

      Καταγγελία ΠΟΕΔΗΝ : Δεν δηλώνονται όλα τα κρούσματα κοροναϊού στα νησιά

      Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, τα δείγματα που συλλέγονται σε νησιά, λόγω της έλλειψης υποδομών, στέλνονται στην Αθήνα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα, άνθρωποι που προσβλήθηκαν στα νησιά, να ταυτοποιούνται και να δηλώνονται στον τόπο μόνιμης κατοικίας.

      Περισσότερα από όσα ανακοινώνονται είναι τα πραγματικά κρούσματα κοροναϊού στα νησιά καταγγέλλει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.

      Όπως εξηγεί, τα δείγματα που συλλέγονται σε νησιά λόγω της έλλειψης υποδομών, στέλνονται στην Αθήνα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα, άνθρωποι που προσβλήθηκαν στα νησιά, να ταυτοποιούνται και να δηλώνονται στον τόπο μόνιμης κατοικίας. Αυτό έχει σαν συνέπεια να εμφανίζονται πολλά κρούσματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ στη πραγματικότητα οι εστίες βρίσκονται εκεί που οι άνθρωποι αυτοί πήγαν διακοπές.
      «Σε κίνδυνο η υγεία κατοίκων και επισκεπτών»

      Οπως αναφέρει ο κ. Γιαννάκος «στα νησιά δεν υπάρχουν συνεργεία του ΕΟΔΥ να πάρουν δειγματα και τα λίγα που λαμβανονται στέλνονται στην Αθήνα για ελεγχο. Καθυστερούν δυο ημέρες να εκδοθούν τα αποτελέσματα. Εν τω μεταξύ οι επισκέπτες αλωνίζουν τη περιοχή και διασπείρουν τον ιό. Σε πολλα νησια και άλλα τουριστικά μέρη τα Κέντρα Υγείας, δεν παίρνουν ούτε δειγματα.
      Όσοι κάτοικοι ή επισκέπτες εμφανίζουν συμπτώματα καλούνται να πάνε στο κοντινότερο Νοσοκομειο, χωρίς όμως να ελέγχονται εάν όντως πήγαν.

      Με ήπια συμπτώματα κανείς τουριστας δεν επισκέπτεται νοσοκομείο και συνεχίζουν τις διακοπές τους. Πολλοί φεύγουν με ιδιωτικά σκάφη από νησιά και κάνουν τεστ σε νοσοκομεία άλλης πόλης και δηλώνονται εκεί ως κρούσματα», καταγγέλλει ο κ. Γιαννάκος κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην Κέρκυρα, όπου «δείγματα παίρνουν στο λιμάνι οι ελάχιστοι νοσηλευτές του νοσοκομειου που δεν είναι δουλειά τους. Τα δείγματα στέλνονται Αθήνα. Τα αποτελέσματα γίνονται γνωστά σε δυο ημέρες και οι τουρίστες αλωνίζουν μεχρι να ειδοποιηθούν ότι είναι θετικοί και να μπουν σε καραντίνα σε ξενοδοχείο αναφοράς».
      Ο κ. Γιαννάκος αναφέρει επίσης ότι στην Πάρο και την Αντίπαρο μέχρι τώρα στο στο Κέντρο Υγειας «ταυτοποιηθηκαν πάνω από 30 κρουσματα, οι περισσότεροι τουρίστες ενώ πάνω από 50 κανουν κάθε ημέρα τεστ κοροναϊου».

      Σύμφωνα με τον κ. Γιαννάκο «για τις ανάγκες του τουρισμού δεν ταυτοποιούνται τα κρούσματα στα νησιά. Αυτό θέτει σε κίνδυνο την υγεία των κατοίκων μόνιμων και επισκεπτών. Ειδικά τώρα Δεκαπενταυγουστο»

      https://www.in.gr/2020/08/14/greece/...iou-sta-nisia/
    1. Το avatar του μέλους shadowman
      shadowman -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από patch Εμφάνιση μηνυμάτων
      Οι προβλέψεις για το 2020 μιλάνε για 10%
      https://www.borsen.no/nyheter/stygge...pt-ar/72578191
      Οι οικονομίες όλων των χωρών εξαρτιούνται μεταξύ τους. Άρα η ύφεση της Σουηδίας είναι περισσότερο αποτέλεσμα επίδρασης των μέτρων από άλλες χώρες.
    1. Το avatar του μέλους sdikr
      sdikr -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από spirosgra Εμφάνιση μηνυμάτων
      Ο τίτλος του άρθρου είναι λιγο clickbait, βεβαία αν πάρουμε σαν παράδειγμα την Κέρκυρα κάθε άλλο πάρα clickbait είναι, στα άλλα νησιά δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει όμως!

      Καταγγελία ΠΟΕΔΗΝ : Δεν δηλώνονται όλα τα κρούσματα κοροναϊού στα νησιά
      Λέει κάτι άλλο, πως τα κρούσματα δηλώνονται στον τόπο κατοικίας, κάτι που πραγματικά αναφέρουν απο την αρχή οι εκθέσεις του ΕΟΔΥ
    1. Το avatar του μέλους spirosgra
      spirosgra -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από shadowman Εμφάνιση μηνυμάτων
      Οι οικονομίες όλων των χωρών εξαρτιούνται μεταξύ τους. Άρα η ύφεση της Σουηδίας είναι περισσότερο αποτέλεσμα επίδρασης των μέτρων από άλλες χώρες.
      Αν ίσχυε αυτό που λες δεν θα έπρεπε χώρες σε Lockdown να έχουν μεγαλύτερη ύφεση της Σουηδίας;
      Δεν θα λειτουργούσε δηλαδή συνδυαστικά το Lockdown και η εξάρτηση των οικονομιών των άλλων χώρων;

      - - - Updated - - -

      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sdikr Εμφάνιση μηνυμάτων
      Λέει κάτι άλλο, πως τα κρούσματα δηλώνονται στον τόπο κατοικίας, κάτι που πραγματικά αναφέρουν απο την αρχή οι εκθέσεις του ΕΟΔΥ
      Ναι, για αυτό είπα ότι ο τίτλος είναι Clickbait!
      Δεν διαφωνώ οτι αυτό συμβαίνει εξ'αρχης!
      Γενικά όμως έχουν ζουμί οι δηλώσεις.
    1. Το avatar του μέλους dimyok
      dimyok -
      Η νέα ΖΗΛΑΝΔΊΑ έπρεπε να είχε βαρέσει κανόνι Τι οχι ; H πιο ασφαλείς είναι θεωρητικά
    1. Το avatar του μέλους sdikr
      sdikr -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από spirosgra Εμφάνιση μηνυμάτων



      Ναι, για αυτό είπα ότι ο τίτλος είναι Clickbait!
      Δεν διαφωνώ οτι αυτό συμβαίνει εξ'αρχης!
      Γενικά όμως έχουν ζουμί οι δηλώσεις.
      Απο την μια λέει πως δεν δηλώνονται στα νησιά και μετά λέει πως δηλώνονται σε άλλο νησί, ναι έχει ζουμί σίγουρα
    1. Το avatar του μέλους spirosgra
      spirosgra -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sdikr Εμφάνιση μηνυμάτων
      Απο την μια λέει πως δεν δηλώνονται στα νησιά και μετά λέει πως δηλώνονται σε άλλο νησί, ναι έχει ζουμί σίγουρα
      Αναξιόπιστος και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ!
    1. Το avatar του μέλους shadowman
      shadowman -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από spirosgra Εμφάνιση μηνυμάτων
      Αν ίσχυε αυτό που λες δεν θα έπρεπε χώρες σε Lockdown να έχουν μεγαλύτερη ύφεση της Σουηδίας;
      γιατί δεν έχουν;
    1. Το avatar του μέλους uncharted
      uncharted -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από shadowman Εμφάνιση μηνυμάτων
      Οι οικονομίες όλων των χωρών εξαρτιούνται μεταξύ τους. Άρα η ύφεση της Σουηδίας είναι περισσότερο αποτέλεσμα επίδρασης των μέτρων από άλλες χώρες.
      Ισχύει αυτό. Παγκοσμιοποίηση έχουμε, άρα όλοι επηρεάζονται.
    1. Το avatar του μέλους sdikr
      sdikr -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από spirosgra Εμφάνιση μηνυμάτων
      Αναξιόπιστος και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ!
      Άρχισες βλέπω με τις μπάλες πάλι