• COVID-19 Κοροναϊός. Συζήτηση, οδηγίες, ενημέρωση
    Σελ. 1 από 11

    Κοροναϊός COVID-19 - Real Time tracking by Johns Hopkins CSSE

    Ακολουθούν οι βασικές οδηγίες πρόληψης και συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις, όπως τις έχει αναρτήσει η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας. Τηλέφωνο επικοινωνίας με τον ΕΟΔΥ για αναφορά συμπτωμάτων 2105212054.

    Νέος τετραψήφιος αριθμός κλήσης ΕΟΔΥ 1135, με 24ωρη λειτουργία.

    Νέο portal ενημέρωσης για τον SARS-COVID19, για θέματα μέτρων, πρόληψης και άλλων.

    https://covid19.gov.gr/

    Στατιστικά COVID19 από το μέλος μας stel67

    https://www.covidstats.gr/eody.html

    Εμβολιαστική κάλυψη και εξέλιξη της πανδημίας από το μέλος μας Sandbird

    https://covid19-greece.tk


    Το site ενημερώνεται 2 φορές την μέρα. (17:30, μετά από την ημερ. αναφορά του ΕΟΔΥ, και στις 21:00 με την ενημέρωση για τους εμβολιασμούς)


    Σχόλια 51109 Σχόλια
    1. Το avatar του μέλους BlueChris
      BlueChris -
      Μήπως μπερδευόμαστε με το τι ανακοινώνουν με το τι κάνουν? Εννοώ λετε πως αν περιμένει κάποιος το αποτέλεσμα κλπ. Που ξέρουμε αν όντως στο 24ωρο παίρνει ο άλλος απάντηση αλλά η γενική Ενημέρωση να έχει τα bug που βλέπουμε?

      Αν ισχύει αυτό που λέω τοτε εγώ δεν έχω θέμα.
    1. Το avatar του μέλους tigra23
      tigra23 -
      Τα τεστ δεν γίνονται για να μπούνε καραντίνα. Γίνονται για δειγματοληπτικούς λόγους. Έχει κανείς αίσθηση σε τι ποσοστό των τουριστών γίνεται τεστ αυτή τη στιγμή;
    1. Το avatar του μέλους PetrosK
      PetrosK -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PopManiac Εμφάνιση μηνυμάτων
      Παραποίηση είναι πιθανώς λάθος λέξη, αλλά στη βάση όσων ισχυρίζεστε είναι τουλάχιστον παράβαση καίριου πρωτοκόλλου όπως έχει οριστεί.

      Γνωρίζω και γνωρίζουμε (εδώ και μήνες) ότι η Ελλάδα έχει πολύ μικρές υποδομές ελέγχου και τη σήμερον δεν είναι τόσο θέμα χρημάτων όσο διαθεσιμότητας και χρόνου καθώς τα αντιδραστήρια δεν είναι κάτι που τα βρίσκεις σε ένα ράφι και τα ψωνίζεις και έφυγες...

      Αλλά, εικάζετε για πράγματα για τα οποία δεν έχουμε πληροφόρηση, βλέπετε ένα pdf και μόνο. Δεν ισχυρίζομαι ότι είστε λάθος, αλλά από το pdf και μόνο βγάζετε συμπεράσματα με ελλιπέστατα άλλα δεδομένα
      Λυπάμαι, αλλά αυτά τα στοιχεία μας "διαθέτουν", με αυτά θα βγουν τα συμπεράσματα.

      Ας δίνουν στοιχεία της προκοπής, που να βγάζουν νόημα, να μην τους αδικώ/ούμε.

      Δεν γίνεται συστηματικά τα ελεγμένα ανά ημέρα δείγματα να είναι (σύμφωνα με τα στοιχεία που οι ίδιοι δίνουν) λιγότερα από τα ληφθέντα ανά ημέρα (σύμφωνα με τα όσα οι ίδιοι διαρρέουν, αφού δεν τολμανε να δώσουν επίσημους αριθμούς) και να λέμε πως ελέγχουμε γρήγορα και σωστά.

      Στην καλύτερη περίπτωση, μένουμε πίσω 2-3 ημέρες (κι όσο δεν ανεβαίνουν κατακόρυφα οι έλεγχοι στα δείγματα όλο και θα αυξάνεται το διάστημα αυτό), στη διάρκεια των οποίων ο κρυφοθετικός δίνει πόνο χαλαρός (για διακοπές ήρθε, στην τελική).

      Ακόμα κι αν τα αφήσουμε αυτά... Ο Γιάννης και η οικογένειά του ήρθαν από Αμερική και κάνανε στο αεροδρόμιο πως δεν τους είδαν.

      Μέλη εδώ μέσα, το ίδιο.

      Ο μπαμπάς BoJo, το ίδιο.

      Οι Σουηδοί "δημοσιογράφοι", το ίδιο.

      Αυτά, δεν αμφισβητούνται με κανέναν τρόπο.

      Έλα τώρα...προσποιούμαστε πως ελέγχουμε, πως προστατευουμε, πως παίρνουμε μέτρα.

      - - - Updated - - -

      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tigra23 Εμφάνιση μηνυμάτων
      Τα τεστ δεν γίνονται για να μπούνε καραντίνα. Γίνονται για δειγματοληπτικούς λόγους. Έχει κανείς αίσθηση σε τι ποσοστό των τουριστών γίνεται τεστ αυτή τη στιγμή;
      Επίσημα?

      Ξεκάθαρα, απόλυτα, όχι.

      Δεν υπάρχει πουθενά ενημέρωση, μόνο "διαρροές".
    1. Το avatar του μέλους PopManiac
      PopManiac -
      Άρα @PetrosK έχεις την εικόνα ότι σου δίνουν ελλιπή στοιχεία για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα, όμως από τα ελλιπή στοιχεία που σου δίνουν βγάζεις συμπέρασμα ότι υπάρχει σαφής παράβαση πρωτοκόλλων.

      ΟΚ, makes sense
    1. Το avatar του μέλους cool11
      cool11 -
      Η ολη ιστορια με τον κορονοιο,
      ειναι για να 'πειραξουν' το dna μας.

      Τωρα το ποσο 'καλο' ή 'κακό' ειναι αυτο, ας το σκεφτει ο καθενας μονος του.
      Παμε σε πεδία 'βιοηθικής'.
      Ποιος ελεγχει, τι ελεγχει, για ποιο σκοπο,
      ποσο αυτονομες οντοτητες θα ειμαστε,
      τι κινδυνοι ελλοχευουν,
      κλπ κλπ κλπ

      Διαβαστε αρθρο που ουσιαστικα 'εξυμνεί' αυτό για το οποιο μας ετοιμαζουν,
      στο παντα ευστοχο και φουτουριστικο (εστω κι αν δεν συμφωνω παντα μαζι του, οπως τωρα με αυτο το αρθρο),
      wired:

      https://www.wired.com/story/covid-19...dont-waste-it/
    1. Το avatar του μέλους megahead13
      megahead13 -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από famous-walker Εμφάνιση μηνυμάτων
      Και με ελάχιστους πόρους, βέβαια εδώ ίσως να απορρίπτονταν για αυτόν τον λόγο ακριβώς , και με λιγοτερα άτομα σε lockdown τόσο αναλογικά με το μέγεθος του πληθυσμού όσο και σε απόλυτο αριθμό σε χώρες σαν την δικιά μας.

      Βέβαια η απόλυτη ξεφτίλα είναι στο θέμα της πλήρους και υπεύθυνης πληροφόρησης. Όλες οι χώρες που τα πήγαν καλά φαίνεται να το έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό. Εδώ στην Δύση κάνουν μαγειρέματα και παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια με τα γνωστά αποτελέσματα.
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από famous-walker Εμφάνιση μηνυμάτων
      Ας ξεκινούσαν από τα βασικά:

      Public buy-in was critical for success. From an early stage, communications about the virus and the strategy were transparent. Details on symptoms, protective measures, and testing sites were communicated through mass media, a government website, public grass-root organizations, posters at hospitals, offices, residential buildings and markets, via text messages on mobile phones, and as voice messages before a phone call could be made. The government also launched a contact tracing app in big cities. This well-coordinated multi-media approach strengthened public trust and helped society adhere to protective and containment measures.
      Αν κλείναν στα σπίτια τους 1,5 δις Κινέζους μπορεί να γίνονταν και επανάσταση όντως.

      Δεν θα μπορούσανε να το κάνουν γιατί έχουν άλλες προτεραιότητες, άλλοι βάζουν την υγεία κόσμου άλλοι τον κώλο τους.
      Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα και είναι κάτι το οποίο τονίζαμε όσοι ήμασταν εξαρχής αντίθετοι με τις καραντίνες ως το μοναδικό τρόπο αντιμετώπισης της πανδημίας. Ιδιαίτερα δε για την Ελλάδα το πως φτάσαμε στην καραντίνα με το κρυφτούλι με την Εκκλησία ΑΕ όταν σιγά σιγά όλοι οι κλάδοι της οικονομίας έκλειναν, με τα παπατζιλίκια περί ατομικής ευθύνης και τα SMS/χαρτιά για να πάει κάποιος μέχρι το σούπερ μάρκετ, με τις υποσχέσεις περί έκτακτων προσλήψεων στο ΕΣΥ και τα διάφορα PRιλίκια με τον άγιο Τσιόδρα, κτλ, κτλ. Όταν επιμέναμε ότι πρέπει να γίνουν και άλλα (πρώτα και κύρια διαφάνεια στην ενημέρωση, τεστ, τεστ, τεστ, ιχνηλάτηση των κρουσμάτων, κτλ) η απάντηση που λαμβάναμε είναι πως ούτε Γερμανία είμαστε, ούτε Ν. Κορέα που έχει από πίσω της ολόκληρη Samsung. Αυτά μπορούμε ως Ελλάδα, αυτά κάνουμε και κακώς ανησυχείτε για το Σϋνταγμα και τις ελευθερίες που ορίζει, κτλ, κτλ (ναι, το βλέπουμε και με το νομοσχέδιο περί διαδηλώσεων ). Με το παράδειγμα του Βιετνάμ πάει κι αυτό το επιχείρημα.

      Τώρα πάλι που διαμαρτυρόμαστε για τη μετά καραντίνας κατάσταση και τα σημερινά παπατζιλίκια η απάντηση είναι πώς η οικονομία πρέπει να ανοίξει (που σαφέστατα πρέπει να ανοίξει και το λέγαμε από την αρχή πως μόνο καραντίνα ΔΕ γίνεται) και δεν υπάρχει εύκολος τρόπος, κτλ, κτλ. Πραγματικά η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και το ΨΕΜΑ σε όλο τους σε όλο τους το μεγαλείο. Και όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για όλο το Δυτικό κόσμο. Τα βλέπω κι εδώ στο ΗΒ τα χάλια καθημερινά. Τρώγονται για το αν πρέπει να είναι 1μ ή 2μ απόσταση, αν πρέπει να φοράμε μάσκες ή όχι και σε ποιους χώρους και γενικότερα αν βοηθάνε οι μάσκες (), βελάκια στα σούπερ μάρκετ για το πως πρέπει να κινούμαστε εντός του χώρου (που πολλές φορές ούτε οι ίδιοι οι μάνατζερ και οι υπάλληλοι των μάρκετ δεν τηρούν), αν από Σκωτία πάμε Αγγλία στην επιστροφή θα πρέπει να μπαίνουμε υποχρεωτικά σε καραντίνα, αν γενικότερα η Σκωτία θα δέχεται επισκέπτες από Αγγλία κι ένα σωρό μαλακίες, PRιλίκια και φαγωμάρα για να δείξουν ότι τάχα μου κόπτονται για το καλό μας. Βρε ΟΥΣΤ!! Γελοίοι!

      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PopManiac Εμφάνιση μηνυμάτων
      Nαι, αυτά που βλέπαμε με τανκς στους δρόμους, με ξύλο να πέφτει στον οποιονδήποτε έβγαινε στο πεζοδρόμιο, με ανθρώπους να στέλνουν απεγνωσμένα βιντεάκια από το σπίτι τους, με φαγητό που τους αφήναν στο κατώφλι, αυτά όλα δεν έγιναν ποτέ, ή αν έγιναν ήταν όλα buy-in και με χαμόγελο και χειροκροτήματα τα υποδέχτηκαν...

      Ευτυχώς, και το τονίζω το ευτυχώς, κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να γίνει στη Δύση και στις χώρες μας χωρίς κανονικό πραξικόπημα
      Νταξ, ρε Pop δεν είναι όμως όλοι Κίνα (προσωπικά αυτά που λες δεν κάθισα να τα ψάξω και να τα δω, όχι ότι δεν ξέρουμε δηλαδή σε γενικές γραμμές ποιο είναι το εκεί καθεστώς). Ούτε η Ν. Κορέα είναι Kίνα, ούτε η Ιαπωνία είναι Κίνα, ούτε το Βιετνάμ, η Σιγκαπούρη, η Ταιβάν, κτλ. Ιδιαίτερα δε τους τελευταίους τους γνωρίζω πάρα πολύ καλά μια και εργάστηκα σε Ταϊβανέζικη εταιρεία για σχεδόν 5 χρόνια. Είναι πολύ βασικό ότι ο Ταϊβανέζος ως επί το πλείστον εμπιστεύεται την κυβέρνησή του και ότι και η κυβέρνηση πήρε ένα σωρό μέτρα εκτός της καραντίνας και για τα οποία ενημέρωσε με διαφάνεια το κοινό χωρίς παπατζιλίκια και σάλτσες. Τυχαίο ότι έχουν μόνο ~450 κρούσματα και 7 θανάτους; Όχι. Όλα τ' άλλα είναι για να 'χουμε να λέμε.
    1. Το avatar του μέλους uncharted
      uncharted -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από cool11 Εμφάνιση μηνυμάτων
      Η ολη ιστορια με τον κορονοιο,
      ειναι για να 'πειραξουν' το dna μας.

      Τωρα το ποσο 'καλο' ή 'κακό' ειναι αυτο, ας το σκεφτει ο καθενας μονος του.
      Παμε σε πεδία 'βιοηθικής'.
      Ποιος ελεγχει, τι ελεγχει, για ποιο σκοπο,
      ποσο αυτονομες οντοτητες θα ειμαστε,
      τι κινδυνοι ελλοχευουν,
      κλπ κλπ κλπ

      Διαβαστε αρθρο που ουσιαστικα 'εξυμνεί' αυτό για το οποιο μας ετοιμαζουν,
      στο παντα ευστοχο και φουτουριστικο (εστω κι αν δεν συμφωνω παντα μαζι του, οπως τωρα με αυτο το αρθρο),
      wired:

      https://www.wired.com/story/covid-19...dont-waste-it/
      Για το digital transformation της κοινωνίας/οικονομίας κάνει μπαμ εδώ και καιρό που πάει το πράγμα (η MS ήδη ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τα φυσικά καταστήματα της με αφορμή τον ιό, αρκετά τολμηρή κίνηση θα έλεγα και δυστυχώς θα φέρει ανεργία), αλλά το να γίνουμε cyborgs απέχει αρκετά ως σενάριο...
    1. Το avatar του μέλους galotzas
      galotzas -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από galotzas Εμφάνιση μηνυμάτων
      Μαλλον πρεπει να το ξανασκεφτουν για την σερβια που επιτρεπονται οι τουριστες.... Για να ειμαστε ακριβεις και δικαιοι βεβαια εχουν πει οτι ανα 15νθημερο θα αναθεωρουνται οι χωρες. Αν και μη ειδικος νομιζω οτι 15 μερες αρκουν για να κανουν ζημια .
      Παλι καλά τους έκοψε.....

      05.07.2020 | 17:20
      “Η Ελλάδα έκλεισε τα σύνορα με τη Σερβία γιατί βρέθηκαν τουρίστες θετικοί”
    1. Το avatar του μέλους BlueChris
      BlueChris -
      Κλείνουν τα σύνορα με τη Σερβία από αύριο στις 6

      Η Ελλάδα, από τις 06:00 το πρωί της Δευτέρας 6 Ιουλίου κλείνει τα σύνορά της με τη Σερβία και απαγορεύει τη διέλευση Σέρβων υπηκόων, λόγω κορονοϊού, αφού είναι έκδηλη η ανησυχία της ελληνικής κυβέρνησης λόγω της αύξησης των κρουσμάτων στη γείτονα χώρα. Το μέτρο θα ισχύει έως τις 15 Ιουλίου. Έως τότε θα επιτρέπονται μόνο ουσιώδεις λόγοι διέλευσης.
    1. Το avatar του μέλους stel67
      stel67 -
      Κακώς τα κλείνουν μόνο με τη Σερβία. Πρέπει αύριο να κλείσουν τα οδικά σύνορα για όλους τους Βόρειους γείτονες. Η κατάσταση σε ΟΛΕΣ αυτές τις χώρες πάει από το κακό στο χειρότερο. Ειδικά από τα Σκόπια και τη Βουλγαρία δεν πρέπει να περάσει ούτε κουνούπι.
    1. Το avatar του μέλους nnn
      nnn -
      Σήμερα ανακοινώνουμε 9 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων τα 7 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου τις χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 3519, εκ των οποίων το 54.8% άνδρες αφορά άνδρες.

      816 (23.2%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1933 (54.9%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

      11 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 62 ετών. 5 (45.5%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 90.9% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 119 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

      Τέλος, δεν έχει καταγραφεί κανένας νέος θάνατος ενώ έχουμε 192 θανάτους συνολικά στη χώρα. 61 (31.8%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 76 έτη και το 95.8% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
      https://eody.gov.gr/wp-content/uploa...t-20200705.pdf

      Απλά δείτε το γράφημα και πόσο μικρό αριθμό ελεγχθέντων τεστ δείχνει.

      - - - Updated - - -

      Από το ανωτέρω σύνολο δειγμάτων, τα32250 (9.6%)αφορούν δειγματοληψίες σε εισερχόμενες αεροπορικές πτήσεις (από τις 12Ιουνίου). Εξ’αυτών τα62 (0.2%)θετικά στον κορωνοϊό.
      ......
    1. Το avatar του μέλους Antonisss
      Antonisss -
      Το wording σε αυτό το «σύνορα με τη Σερβία» μου κάθεται κάπως μιας και δεν υπάρχει γεωγραφικό σύνορο αλλά τεσπά. Θα μπορούσανε να πούνε για όλους με Σέρβικη υπηκοότητα (αν και παίρνει μπάλα και εκείνους που δεν κατοικούν εκεί)
    1. Το avatar του μέλους galotzas
      galotzas -
      Δεν βγαζει νοημα. Στην πατρα εχουμε 6 επιβεβαιωμενα απο την τεταρτη-πεμπτη και ο εοδυ επισημα εχει βγαλει μονο 1..... (χτες)
    1. Το avatar του μέλους dimitri_ns
      dimitri_ns -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από galotzas Εμφάνιση μηνυμάτων
      Δεν βγαζει νοημα. Στην πατρα εχουμε 6 επιβεβαιωμενα απο την τεταρτη-πεμπτη και ο εοδυ επισημα εχει βγαλει μονο 1..... (χτες)
      Και στη Νάουσα της Πάρου κάποια εστιατόρια κλείνουν στις 22:00 γιατί φύγανε οι 3 πελάτες (τραπέζια) που είχανε από τις 17:00

      ΥΓ
      Εχω απεσταλμένο εκεί, μια χαρά περνάει. Ψυχή και το μηχανάκι 10€/μερα
    1. Το avatar του μέλους Zus
      Zus -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από galotzas Εμφάνιση μηνυμάτων
      Δεν βγαζει νοημα. Στην πατρα εχουμε 6 επιβεβαιωμενα απο την τεταρτη-πεμπτη και ο εοδυ επισημα εχει βγαλει μονο 1..... (χτες)
      Νομίζω πρόκειται για ένα μικρό θαύμα. Όλα και όλοι είναι YOLO και δεν βλέπουμε σοβαρο αριθμό κρουσμάτων.
    1. Το avatar του μέλους galotzas
      galotzas -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimitri_ns Εμφάνιση μηνυμάτων
      Και στη Νάουσα της Πάρου κάποια εστιατόρια κλείνουν στις 22:00 γιατί φύγανε οι 3 πελάτες (τραπέζια) που είχανε από τις 17:00

      ΥΓ
      Εχω απεσταλμένο εκεί, μια χαρά περνάει. Ψυχή και το μηχανάκι 10€/μερα
      Δεν καταλαβαινω πως κολλανε..
    1. Το avatar του μέλους dimitri_ns
      dimitri_ns -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από galotzas Εμφάνιση μηνυμάτων
      Δεν καταλαβαινω πως κολλανε..
      Δεν έχεις πελάτες -> Δεν έχεις κρούσματα
    1. Το avatar του μέλους stel67
      stel67 -
      Κοίταζα τα στοιχεία που δημοσιεύει καθημερινά ο ΕΟΔΥ. Έχουν πρόβλημα σε 3 ημερομηνίες:
      25/6/2020, 11/6/2020 & 8/6/2020
      Ημερομηνία Σύνολο Ελεγμένων Νέα
      5/7/2020 337.154 5.451
      4/7/2020 331.703 6.252
      3/7/2020 325.451 5.024
      2/7/2020 320.427 4.445
      1/7/2020 3159.82 3.207
      30/6/2020 312.775 4.383
      29/6/2020 308.392 3.255
      28/6/2020 305.137 3.993
      27/6/2020 301.144 5.293
      26/6/2020 295.851 4.011
      25/6/2020 291.840 -3.799
      24/6/2020 295.639 4.452
      23/6/2020 291.187 5.198
      22/6/2020 285.989 2.843
      21/6/2020 283.146 4.251
      20/6/2020 278.895 4.184
      19/6/2020 274.711 4.373
      18/6/2020 270.338 5.408
      17/6/2020 264.930 5.194
      16/6/2020 259.736 4.882
      15/6/2020 254.854 3.931
      14/6/2020 250.923 3.471
      13/6/2020 247.452 3.585
      12/6/2020 243.867 6.591
      11/6/2020 237.276 -3.648
      10/6/2020 240.924 9.165
      9/6/2020 231.759 2.240
      8/6/2020 229.519 35.590
      4/6/2020 193.929 -
    1. Το avatar του μέλους galotzas
      galotzas -
      Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimitri_ns Εμφάνιση μηνυμάτων
      Δεν έχεις πελάτες -> Δεν έχεις κρούσματα
      Εγω υποθετω πως κρυβουν κρουσματα δεν ξερω για τα εστιατορια. Ας κανουν και αυτοι υπομονη η ας μην ανοιγαν καθολου οπως εκλεισαν οι χειμωνιατικες επιχειρησεις και πηραν το Χ ποσο που πηραν για να την βγαλουν...
    1. Το avatar του μέλους badweed
      badweed -
      καλα περιμενετε απο το κρατος που τοσα χρονια ξερετε ,καθημερινη και ευρυθμη , εγκυρη και ξεκαθαρη ενημερωση/λειτουργια ;
      ειπαμε περι ιου προκειται , οχι περι επιφοιτησης . αν ειναι να συμβει κατι στον κρατικο μηχανισμο ,προς το χειροτερο θα ειναι . και κατι καλο να γινει , θα γινει τετοιο τροπο που θα το φερει στα μετρα της προηγουμενης καταστασης .

      και μην πεφτετε απο τα συννεφα με ενδειξεις απο μαγειρεματα .
      δεν γινεται τιποτα χωρις να περασει απο τους μαστερ σεφ της καταντιας μας .