PDA

Επιστροφή στο Forum : Με πήραν τηλέφωνο από Forthnet!!!



sigmacom
12-06-03, 19:08
Πριν από λίγο με πήραν τηλέφωνο από Forthnet (τους είχα δώσει τα στοιχεία μου σχετικά με ενημερώσεις για το ADSL) και μου έστειλαν και την αίτηση!!!
Ως "ψαγμένος" χρήστης, έκανα κάποιες ερωτήσεις, και έβγαλα μερικά νέα!
Τα νέα (εκτός από τις τιμές που ήδη μάθαμε και επαληθεύτηκαν και απο μένα) είναι:

1) Η εγγυημένη ταχύτητα είναι 128 kBp/s
2) Θα δίνουν δυναμική IP, με εκτίμηση στο πολύ άμεσο μέλλον να δίνεται και στατική με μια μικρή έξτρα χρέωση της τάξης των 10€ (ανεπίσημη πληροφορία από την κοπέλα που με πήρε τηλέφωνο)

Είμαι χαρούμενος!

Gregory
12-06-03, 19:14
Συγνώμη που είμαι λίγο άσχετος, αλλά κάνω μια ερώτηση να μάθω... Τι εννοείς εγγυημένη ταχύτητα 128κ?

holy
12-06-03, 19:17
profanos ennoei thn elaxisth egkihmenh

Gregory
12-06-03, 19:20
Πάλι δεν καταλαβα :P Δηλαδη θα βαλει 384 ADSL και αυτοι του εγγυωνται ταχυτητα 128 Κ, και ειναι ΟΚ?

sigmacom
12-06-03, 19:21
Θεωρείται αυτονόητο ότι δεν παίρνεις εγγυημένο bandwidth 384 kBps με 47€ συν 55€ (27,5€ με την έκπτωση) το μήνα (+ΦΠΑ), γιατί αλλιώς ποιά η διαφορά με τις μισθωμένες γραμμές, που σε ανάλογη ταχύτητα (384 kBp/s) θα πλήρωνες 1200-1500€.

Οι άνθρωποι σου εγγυώνται ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση (πχ σε φόρτο του δικτύου) θα έχεις σίγουρα τα 128 από τα 384 kBp/s (ελάχιστη εγγυημένη ταχύτητα).

Εμένα με βρίσκει ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνο, και άλλωστε το περίμενα.

Gregory
12-06-03, 19:32
Τωρα το καταλαβα. Αρα ειναι καλο. Αλλα σε περιπτωση που δεν υπαρχει φορτος εργασιας? σου δινουν κανονικα τα 384? απλα σου εγγυωνται οτι στη χειρωτερη περιπτωση εχεισ τα 128, αλλα κανονικα σου δινοθν 384?

frap
12-06-03, 19:35
Αλλά δεν σου είπαν το πραγματικό contention ratio που θα βάλουν...
Αυτό που σου είπανε είναι μάλλον η εκτίμηση τους για το πόσο περίπου θα έχει ο κάθε χρήστης σε ώρες αιχμής.

Γιατί αν επρόκειτο για ΕΓΓΥΗΣΗ, ο λόγος θα ήταν 3:1 !!!! Παγκόσμια πρωτιά... 8O

wizardsl
12-06-03, 19:40
Μια χαρά είναι το 128 εγγυημένο.