PDA

Επιστροφή στο Forum : Διευκολύνσεις για τους πληγέντες από τον σεισμό στην Κω



nnn
21-07-17, 13:04
Μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού και προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στο νησί.
Συγκεκριμένα:
• Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, στην Κω, έως και την Κυριακή 27 Αυγούστου.

• Οι συνδρομητές που λόγω του ισχυρού σεισμού έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.

• Στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση ΔΕΝ θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Κατάστημα Nova στην Κω (Διεύθυνση: Μεγάλου Αλεξάνδρου 7 & Πίνδου 2, Τηλ.: 22420-22031) καθώς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831.



Η Vodafone στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της, που ζουν στην Κω που επλήγη από το σεισμό, στις αυξημένες τους ανάγκες για περισσότερη επικοινωνία αυτές τις μέρες.

Όλοι οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος, και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον:

- 1000 λεπτά ομιλίας προς όλους
- 600 SMS προς όλους και
- 600 ΜΒ

Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.


Αθήνα, 21 Ιουλίου 2017. Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Κω ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:
• πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
• κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q
προσφέρεται από σήμερα ως το τέλος του μήνα, Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και 31 Ιουλίου.
Το κατάστημα WIND στην Κω (Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ.: 2242030275) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.



Η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στην Κω, που επλήγησαν από τον σεισμό και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:

• 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.
• 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για, οριστική ή προσωρινή, φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Κω, μέχρι και τις 21/8/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 28/7.

raspoutiv
21-07-17, 20:45
διακοπές δε θα κάνει η nova
νέες συνδέσεις θα περνάει; γιατί θα βόλευε να κάνει κανείς σύνδεση τώρα κι από Σεπτέμβρη το κόβει :p

ok καλή η εταιρική διαφήμιση low cost, αλλά άλλη στήριξη θα θελαν οι σεισμόπληκτοι (και μόνο αυτοί)

sgatz
22-07-17, 02:34
Αν και είμαι Κω με καρτοκινητο wind δεν έχουν μπει τα 1500 λεπτά. Είναι μόνο για μόνιμους κάτοικους άραγε? Και εμείς που είμαστε διακοπές εδώ?

stavrosmp
22-07-17, 11:15
Αν και είμαι Κω με καρτοκινητο wind δεν έχουν μπει τα 1500 λεπτά. Είναι μόνο για μόνιμους κάτοικους άραγε? Και εμείς που είμαστε διακοπές εδώ?

Αληθεια τωρα?Ελα πες οτι κανεις πλακα... :)

sgatz
23-07-17, 01:37
Απαντώ στους ανωτέρω εξυπνάκηδες... Κύριοι μπορεί να μην είμαι μόνιμος κάτοικος Κω αλλά εγώ είμαι εδώ άσχετα διακοπές ή όχι και εσείς κοιμάστε στον καναπέ σας. Εμείς εδώ κουνιόμαστε ασταμάτητα και εσείς είστε κριτές του πληκτρολογίου. Αυτή η χώρα εσάς δεν έχει αναγκη. Εγώ απλά ρώτησα αν τα λεπτά που δίνει η wind αφορούν μόνο μόνιμους κάτοικους ή και εμάς που είμαστε εδώ την ώρα που κάποιοι σαν εσάς τρώνε πιτόγυρα. Προφανώς δεν ξέρετε τι σημαίνει 6.7 Ρίχτερ και στο σκοτάδι για 3 ώρες με παιδιά να κλαίνε 2 μέρες στο ύπαιθρο. Ναι ρε, έχουμε κι εμείς ανάγκες κι αν εσάς σας περισσεύουν για σουβλάκια εμένα θεωρώ ότι η επικοινωνία μου είναι πιο απαραίτητη. Από κάτι σαν εσάς αυτή η χώρα έφτασε εκεί. Εύχομαι ολόψυχα να μη συμβεί σε κανένα σας αυτό που περάσαμε και ζούμε ακόμα. Είναι 1.36 και κάθομαι ξύπνιος από το φόβο νέου μετασεισμού. Εσείς φάτε τα σουβλάκια σας.... Ντροπή τίποτα άλλο...

MIKU
23-07-17, 03:18
Έχει δίκιο..τι πάει να πει μόνιμος , ή όχι..;

emeliss
23-07-17, 08:10
@sgatz
Ενημερωτικά μπορείς να χρησιμοποιείς δωρεάν τα καρτοτηλέφωνα. Ξέρω ότι δεν είναι βολικό όπως το κινητό που έχεις δίπλα σου αλλά είναι μια λύση αν ζορίζεσαι.

sgatz
23-07-17, 10:14
@miku @emeliss ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στο Μαρμάρι της Κω που μένω δεν έχει. Ευτυχώς που δεν έπεσαν και στη διάρκεια του σεισμού και μετά τα κινητά. Για τον κίνδυνο τσουνάμι (είμαι δίπλα στη παραλία) μάθαμε από το ίντερνετ. Διακοπές ή όχι είμαστε υπό το φόβο ενός ισχυρού μετασεισμού ανά πάσα στιγμή. Ευτυχώς σήμερα κύλησε ήσυχα. Για αυτό έγραψα ότι μόνιμος κάτοικος ή όχι έχεις τις ίδιες ανάγκες επικοινωνίας. Τώρα για τα συνεχιζόμενα σχόλια πλακίτσας δε θα σχολιάσω γιατί εδώ δεν έχει κοιμηθεί κανείς και δεν έχω κουράγιο για αντιπαραθέσεις. Πολλά μπράβο με την ευκαιρία στους κατοίκους της Κω που συνεχίζουν τη ζωή τους και αντιμετώπισαν το φαινόμενο με απόλυτη ψυχραιμία. Κρίμα στα 2 παιδιά που χάθηκαν. Αυτό μόνο...

m1john
23-07-17, 11:38
Απαντώ στους ανωτέρω εξυπνάκηδες... Κύριοι μπορεί να μην είμαι μόνιμος κάτοικος Κω αλλά εγώ είμαι εδώ άσχετα διακοπές ή όχι και εσείς κοιμάστε στον καναπέ σας. Εμείς εδώ κουνιόμαστε ασταμάτητα και εσείς είστε κριτές του πληκτρολογίου. Αυτή η χώρα εσάς δεν έχει αναγκη. Εγώ απλά ρώτησα αν τα λεπτά που δίνει η wind αφορούν μόνο μόνιμους κάτοικους ή και εμάς που είμαστε εδώ την ώρα που κάποιοι σαν εσάς τρώνε πιτόγυρα. Προφανώς δεν ξέρετε τι σημαίνει 6.7 Ρίχτερ και στο σκοτάδι για 3 ώρες με παιδιά να κλαίνε 2 μέρες στο ύπαιθρο. Ναι ρε, έχουμε κι εμείς ανάγκες κι αν εσάς σας περισσεύουν για σουβλάκια εμένα θεωρώ ότι η επικοινωνία μου είναι πιο απαραίτητη. Από κάτι σαν εσάς αυτή η χώρα έφτασε εκεί. Εύχομαι ολόψυχα να μη συμβεί σε κανένα σας αυτό που περάσαμε και ζούμε ακόμα. Είναι 1.36 και κάθομαι ξύπνιος από το φόβο νέου μετασεισμού. Εσείς φάτε τα σουβλάκια σας.... Ντροπή τίποτα άλλο...

Πολλές φορές όταν γράφουμε κάτι δεν του δίνουμε την ανάλογη βαρύτητα και έτσι είναι πολύ εύκολο για κάποιον άλλο να το διακωμωδήσει ή να αστειευτεί. Έτσι λοιπόν και εγώ χωρίς να θέλω να διακωμωδήσω την πολύ σοβαρή κατάσταση που βιώνουν οι κάτοικοι της Κω αστειεύτηκα με το παραπάνω δικό μου σχολιο. θεωρώ ότι πρέπει να ζητήσω ΣΥΓΝΩΜΗ από το φίλο που ενοχλήθηκε Δεν είχα καμία πρόθεση να τον ενοχλήσω ούτε να αστειευτω με την σοβαρότατη κατάσταση που βιώνει και εύχομαι όλα να πάνε καλα για τους ανθρώπους που περνάνε αυτή την Δύσκολη ώρα.

Θα ηθελα να αφαιρεθει το σχολιο μου. Ευχαριστω.

MIKU
23-07-17, 13:06
@miku @emeliss ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στο Μαρμάρι της Κω που μένω δεν έχει. Ευτυχώς που δεν έπεσαν και στη διάρκεια του σεισμού και μετά τα κινητά. Για τον κίνδυνο τσουνάμι (είμαι δίπλα στη παραλία) μάθαμε από το ίντερνετ. Διακοπές ή όχι είμαστε υπό το φόβο ενός ισχυρού μετασεισμού ανά πάσα στιγμή. Ευτυχώς σήμερα κύλησε ήσυχα. Για αυτό έγραψα ότι μόνιμος κάτοικος ή όχι έχεις τις ίδιες ανάγκες επικοινωνίας. Τώρα για τα συνεχιζόμενα σχόλια πλακίτσας δε θα σχολιάσω γιατί εδώ δεν έχει κοιμηθεί κανείς και δεν έχω κουράγιο για αντιπαραθέσεις. Πολλά μπράβο με την ευκαιρία στους κατοίκους της Κω που συνεχίζουν τη ζωή τους και αντιμετώπισαν το φαινόμενο με απόλυτη ψυχραιμία. Κρίμα στα 2 παιδιά που χάθηκαν. Αυτό μόνο...
Ναι όντως κρίμα..ελπίζω τουλάχιστον να αντέχουν τα δίκτυα..λογικά δε θα σου βάλει τα λεπτά γιατί δεν είναι δηλωμένο στο νησι..
Όσο για την ενημέρωση, υπάρχουν και οι τοπικές Ε.Ρα...αυτές δεν ενημερώνουν;Παίζουν και online:
http://webradio.ert.gr/periferia/
http://webradio.ert.gr/syxnotites-radiofonias/

- - - Updated - - -

98,4 στα FM παίζει ο Ρ/Σ Νοτίου Αιγαίου στην ΚΩ...Σόρρυ για το off topic.

sgatz
23-07-17, 16:17
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Σε ευχαριστώ miku που έψαξες. Για την ώρα υπάρχει μια ησυχία σεισμική εδώ. Τα ξενοδοχεία με πολλούς ορόφους είναι κλειστά για έλεγχο και άπαντες είναι έξω σε πισίνες και ξαπλώστρες. Τα δίκτυα έχουν ανταποκριθεί εξαιρετικά μέχρι στιγμής. Εγώ πχ με wind δεν έμεινα λεπτό χωρίς κινητή. Φανταστείτε την προειδοποίηση για τσουνάμι την μάθαμε από το #kos στο twitter όταν οι τοπικές αρχές είπαν να φύγουμε από τις παραλίες. Εδώ κατάλαβα την πραγματική αξία της κινητής τηλεφωνίας.

MIKU
23-07-17, 16:35
Ναι όντως...αυτό που θα έπρεπε να κάνει η tv το κάνει το ιντερνετ...όοολα τα μεγάλα κανάλια , πλην ΕΡΤ1 και ΣΚΑΙ δεν διέκοψαν ΚΑΝ ούτε για λίγο!!

turboirc
23-07-17, 21:44
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Σε ευχαριστώ miku που έψαξες. Για την ώρα υπάρχει μια ησυχία σεισμική εδώ. Τα ξενοδοχεία με πολλούς ορόφους είναι κλειστά για έλεγχο και άπαντες είναι έξω σε πισίνες και ξαπλώστρες. Τα δίκτυα έχουν ανταποκριθεί εξαιρετικά μέχρι στιγμής. Εγώ πχ με wind δεν έμεινα λεπτό χωρίς κινητή. Φανταστείτε την προειδοποίηση για τσουνάμι την μάθαμε από το #kos στο twitter όταν οι τοπικές αρχές είπαν να φύγουμε από τις παραλίες. Εδώ κατάλαβα την πραγματική αξία της κινητής τηλεφωνίας.

Μου θυμίζεις την πικρα του 1999. Καλή δύναμη.

stavrosmp
25-07-17, 18:30
Απαντώ στους ανωτέρω εξυπνάκηδες... Κύριοι μπορεί να μην είμαι μόνιμος κάτοικος Κω αλλά εγώ είμαι εδώ άσχετα διακοπές ή όχι και εσείς κοιμάστε στον καναπέ σας. Εμείς εδώ κουνιόμαστε ασταμάτητα και εσείς είστε κριτές του πληκτρολογίου. Αυτή η χώρα εσάς δεν έχει αναγκη. Εγώ απλά ρώτησα αν τα λεπτά που δίνει η wind αφορούν μόνο μόνιμους κάτοικους ή και εμάς που είμαστε εδώ την ώρα που κάποιοι σαν εσάς τρώνε πιτόγυρα. Προφανώς δεν ξέρετε τι σημαίνει 6.7 Ρίχτερ και στο σκοτάδι για 3 ώρες με παιδιά να κλαίνε 2 μέρες στο ύπαιθρο. Ναι ρε, έχουμε κι εμείς ανάγκες κι αν εσάς σας περισσεύουν για σουβλάκια εμένα θεωρώ ότι η επικοινωνία μου είναι πιο απαραίτητη. Από κάτι σαν εσάς αυτή η χώρα έφτασε εκεί. Εύχομαι ολόψυχα να μη συμβεί σε κανένα σας αυτό που περάσαμε και ζούμε ακόμα. Είναι 1.36 και κάθομαι ξύπνιος από το φόβο νέου μετασεισμού. Εσείς φάτε τα σουβλάκια σας.... Ντροπή τίποτα άλλο...

Εγω απλα σε ρωτησα αν κανεις πλακα γιατι πραγματικα τοσα χρονια τοσα που εχοθμε δει ποτε δεν εχω δει αληθινη αντιστοιχη ερωτηση..αν ολα οσα ειπες παιρνει η μπαλα και εμενα..φυσικα κ δεν το δεχομαι γιατι δεν μπορεις να με κρινεις με αυτον τον τροπο για μια ερωτηση "λογικη"..χωρις παρεξηγηση...

@ ADSLgr.com All rights reserved.