PDA

Επιστροφή στο Forum : Γιατί εκεί στην CYTA αρνείστε το αίτημα ακύρωσης της φορητότητας μου?



sakis.kom
09-10-17, 18:59
Καλησπέρα σας κύριοι, την Πέμπτη 05/10/2017 το πρωί, έκανα αίτηση φορητότητας από την WIND προς την εταιρία σας, CYTA.
Την Παρασκευή το πρωί 06/10/2017, μου έκανε προσφορά ο πάροχος μου την οποία και αποδέχτηκα.
Άμεσα κάλεσα την εταιρία σας, CYTA, και ενημέρωσα για το γεγονός.
Με ενημέρωσαν πως για την ακύρωση, θα πρέπει να αποτανθώ σε ένα κατάστημα CYTA και να δηλώσω "ακύρωση της φορητότητας", το οποίο και έκανα.

Ήμουν παρόν στο κατάστημα της εταιρίας σας, και ο υπάλληλος με ενημέρωσε πως η εντολή ακύρωσης πέρασε στο σύστημα
και πως σε ένα δίωρο να πάρω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση να το επιβεβαιώσω, το οποίο και έκανα.
Η υπάλληλος που μίλησα με ενημέρωσε πως θα με καλέσουν αργότερα την ίδια μέρα, πράγμα το οποίο και ΔΕΝ έγινε, άσχετα που εγώ περίμενα κλήση σας.

Σήμερα 09/10/2017 το πρωί στις 10.00 με πήρε τηλέφωνο μία υπάλληλος σας και με ενημέρωσε πως δεν έχουν αίτητα ακύρωσης και θα πρέπει να στείλω φαξ στον Χ αριθμό
με υπογεγραμμένη φωτοτυπία ταυτότητας και με κείμενο πως θέλω να γίνει ακύρωση της φορητότητας, πράγμα το οποίο και έκανα άμεσα.
Επίσης με ενημέρωσε πως μετά την αποστολή, να καλέσω το τμήμα ακυρώσεων για να επιβεβαιώσω πως το λάβατε.

Μετά από ΔΥΟ ΩΡΕΣ! στην αναμονή με το ακουστικό να περιμένω να σηκώσει κάποιος από το τμήμα ακυρώσεων το τηλέφωνο (το οποίο δεν απαντήσατε ΠΟΤΕ),
με πήρε υπάλληλος σας σε άλλο νούμερο που είχα δηλώσει επικοινωνία, και μου είπε πως το φαξ που λάβατε είναι πολύ σκούρο και το κείμενο είναι από PC, και δεν το αποδέχεστε.

ΑΜΕΣΑ πήγα σε κατάστημα CYTA και έστειλα το φαξ ΚΑΙ από εκεί. Επειδή πολλά συμβαίνουν, ζήτησα οπωσδήποτε και απόδειξη. Αυτό έγινε σήμερα στις 12.30μμ
Στις 16.11 σήμερα το απόγευμα, έλαβα ένα SMS πως η υπηρεσία αναμένεται να ενεργοποιηθεί 12/09/2017 !

Επικοινωνώντας ξανά και ξανά με την εταιρία σας, CYTA, με ενημερώνετε πως ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ αίτημα ακύρωσης
και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ από την στιγμή που έχει βγει ημερομηνία ενεργοποίησης!

Και ρωτάω εγώ τώρα... γιατί εκεί στην CYTA αρνείστε το αίτημα ακύρωσης της φορητότητας μου?
Με ποιο δικαίωμα δεν με αφήνετε να παραμείνω στην εταιρία που είμαι?
Πέμπτη έκανα αίτηση φορητότητας και Παρασκευή δήλωσα ακύρωση. Γιατί υπάρχει πρόβλημα με αυτό?
Νόμιμο δικαίωμα μου δεν είναι να ακυρώσω? Και μιλάμε για την επόμενη ημέρα!

Θέλω μια ΥΠΕΥΘΥΝΗ απάντηση αλλιώς θα κινηθώ νομικά προς την εταιρία σας, CYTA, αλλά και προς τους υπαλλήλους που μίλησα,
καθώς εδώ και 9 ώρες σήμερα με έχετε μπλέξει σε ένα θέμα το οποίο ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ, και με έχετε αγχώσει, αγανακτήσει,
ενώ εχω κάνει την διαδικασία ΑΚΡΙΒΩΣ όπως μου έχετε υποδείξει όλοι εκεί στην εταιρία σας, ήδη 3 μέρες πριν, από την Παρασυυή.

Τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση σας, με το που μου ζητηθούν.

CytaRep
10-10-17, 09:39
Καλή σου μέρα, θα μπορούσες να μας στείλεις το τηλέφωνο ή το ΑΦΜ μέσω προσωπικού μηνύματος?

sakis.kom
10-10-17, 12:14
Καλημέρα, το κάνω αμέσως.

- - - Updated - - -

Να ευχαριστήσω το παρόν φόρουμ αλλά και την CYTA Support που υπάρχει στο ADSLgr.com

Καθώς μετά το αίτημα παραπόνων που έκανα μέσω του CYTA Support, το πρόβλημα που είχα για την αδυναμία ακύρωσης της αίτησης φορητότητας, επιτέλουν λύθηκε!
Χθες με "πεθάνανε" από την τηλεφωνική υπαστήριξη να βρω άκρη και άκρη δεν έβρισκα. Έγραψα εδώ, ασχολήθηκαν τα παιδιά και επιτέλουν βρήκα άκρη!

@ ADSLgr.com All rights reserved.