PDA

Επιστροφή στο Forum : Ταχύτητα internet



togiorgaki
04-12-17, 22:58
Καλησπέρα,


Έχω 24αρα σύνδεση cosmote και το πακέτο περιέχει και το cosmote tv (το ιντερνετικο). Θέλω τα φώτα σας πριν πάρω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών γιατί είμαι άσχετος. Το πρόβλημα μου είναι ότι η ταχύτητα του internet κυμαίνεται στα ιδιά επίπεδα με την μέτρηση μέσω speed test που φαίνεται παρακάτω. Το μέγιστο που έχω πιάσει στο downloading εδώ και 4 μήνες που είμαι στην cosmote είναι 7.50 mbps τη στιγμή που στο προηγούμενο πάροχο που ήμουνα έπιανα 13-15 mbps. Αυτό εχει σαν αποτέλεσμα στο θέμα Online games να έχω τρομερά κολλήματα. Παίζει ρόλο το cosmote tv που έχω σχεδόν τη μισή ταχύτητα από τον προηγούμενο πάροχο ή φταίει κάτι άλλο? Να σας πω ότι και με απενεργοποιημένο τον αποκωδικοποιητή πάλι τις ίδιες ταχύτητες έχω (6.50-7.50).

sweet dreams
04-12-17, 23:13
Άλλη τιμή έχει η ταχύτητα του Download και άλλη η ταχύτητα συγχρονισμού που βλέπεις στο μενού του ρούτερ.

Είναι φυσιολογικό να σου τρώει bandwidth η υπηρεσία.

Όταν έχω ανοιχτή την υπηρεσία πέφτει λίγο η ταχύτητα του internet.
Αυτό είναι φυσιολογικό μιας και η υπηρεσία καταναλώνει αρκετό από το διαθέσιμο bandwidth για να λειτουργήσει σωστά (χρησιμοποιεί έως και 4Mbps για κάθε κανάλι τηλεόρασης ή VOD ταινία). Για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο το διαθέσιμο bandwidth της DSL σύνδεσης για πρόσβαση στο Internet, συνιστάται, όταν δεν χρησιμοποιείς την υπηρεσία, να έχεις το STB σε κατάσταση αναμονής (stand by).


Κλείσε τον δέκτη και κάνε το παρακάτω

Kάνε μια επανεκκίνηση στο modem/router από το ρεύμα, βγάλτο, περίμενε 2~3 λεπτά και σύνδεσε το πάλι. Ανέβασε τα στοιχεία της γραμμής με screenshot μέσα από το μενού (Actual Rate(Up/Down)-Downstream Attenuation-SNR Margin-Errors(Up/Down), κ.λ.π.).

togiorgaki
04-12-17, 23:39
Άλλη τιμή έχει η ταχύτητα του Download και άλλη η ταχύτητα συγχρονισμού που βλέπεις στο μενού του ρούτερ.

Είναι φυσιολογικό να σου τρώει bandwidth η υπηρεσία.



Κλείσε τον δέκτη και κάνε το παρακάτω