PDA

Επιστροφή στο Forum : Support για φίλο



spyrosn
01-06-07, 21:00
Παιδιά, ένας φίλος μου έχει ανάγκη από support για κάποιο πρόβλημα softwarικό που έχει με ένα iMac. Μάλλον θα χρειαστεί on-site support (δηλαδή σπίτι του :lol:). Φυσικά με το αζημίωτο. Θα πήγαινα εγώ αλλά είμαι άσχετος από MacOs. :p

PM με για λεπτομέρειες όποιος ενδιαφέρεται. Deadline Κυριακή 3/6 βράδυ (μεθαύριο),γιατί μετά δεν έχει τόσο νόημα.

Η τοποθεσία είναι στα νότια προάστια, οπότε κοιτάξτε αν σας βολεύει από πλευράς απόστασης.

Αυτά, thanks.

Flareman
02-06-07, 18:03
Ναι, αλλά τι πρόβλημα έχει πάνω-κάτω;:) Αν δεν ξέρουμε δε μπορούμε να πούμε αν επιδέχεται βοηθείας...:oops:

macgiorgosgr
03-06-07, 04:24
Έχω την αίσθηση ότι τα φόρα είναι για αλληλοϋποστήριξη η οποία εμπεριέχει και την αφιλοκερδή προσφορά βοήθειας. Απαράδεκτος ο φίλος σου κατά πρώτον. Αν ήθελε βοήθεια επί πληρωμή να απευθυνθεί στην εταιρεία που του τον πούλησε και είναι φυσικότερο να κάνει το support η ίδια. Απαράδεκτος εσύ κατά δεύτερον, που προάγεις τέτοια αντιμετώπιση μέσα από το φόρουμ που είσαι μέλος.

Και ποιό πρόβλημα είναι αυτό που δεν μπορεί να περιγραφεί σε ένα φόρουμ και πρέπει να γίνει on-site support; Ρε μπας και θέλει να εγκαταστήσει τίποτα σπασμένα προγράμματα και δεν ξέρει πώς; Λέω εγώ τώρα, μην πέσετε να με φάτε αν σφάλλω...

spyrosn
03-06-07, 13:40
@macgiorgosgr: Απαράδεκτος που προωθώ την έκκληση του φίλου μου για βοήθεια σε ένα σχετικό forum; Για σιγά ρε αρχηγέ, είσαι φάουλ. :mad:

@flareman: Δε μου έχει εξηγήσει ακριβώς τι πρόβλημα υπάρχει, κάτι μου είπε για corrupted αρχεία στο σκληρό, και επειδή είμαι παντελώς άσχετος από MacOS, ρωτάω εδώ αν υπάρχει κανένας που να μπορεί/ενδιαφέρεται να τον βοηθήσει... :what:

Flareman
03-06-07, 14:13