PDA

Επιστροφή στο Forum : Γιατί δεν κάνετε δεκτή την ακύρωση φορητότητας?



Justindim
22-01-18, 03:34
Την Τρίτη 16/1/2018 ,στις 18:18 έστειλα φαξ με την ταυτότητα μου για την ακύρωση φορητότητας του σταθερού (το οποίο βάσει μηνύματος θα συνδεθεί σήμερα 22/1/2018). Τετάρτη και Πέμπτη προσπαθούσα να επικοινωνήσω με έναν υπεύθυνο στα φαξ για να δω ότι όλα έγιναν σωστά. Αφού έφτασα 1 ώρα και 54 λεπτά αναμονή και ύστερα από πολλές προσπάθειες δεν κατάφερα να μιλήσω με κανέναν. με ενημέρωσαν την Παρασκευή ότι δε βρίσκουν το φαξ και πρέπει να πληρώσω 130 ευρώ για να φύγω από τη cyta. Εγώ έχω απόδειξη αποστολής του φαξ που είναι εντός της προθεσμίας. Δεν το δέχονται ωστόσο. Τι πρέπει να κάνω για να λήξει το ζήτημα ομαλά?

CytaRep
22-01-18, 13:30
Την Τρίτη 16/1/2018 ,στις 18:18 έστειλα φαξ με την ταυτότητα μου για την ακύρωση φορητότητας του σταθερού (το οποίο βάσει μηνύματος θα συνδεθεί σήμερα 22/1/2018). Τετάρτη και Πέμπτη προσπαθούσα να επικοινωνήσω με έναν υπεύθυνο στα φαξ για να δω ότι όλα έγιναν σωστά. Αφού έφτασα 1 ώρα και 54 λεπτά αναμονή και ύστερα από πολλές προσπάθειες δεν κατάφερα να μιλήσω με κανέναν. με ενημέρωσαν την Παρασκευή ότι δε βρίσκουν το φαξ και πρέπει να πληρώσω 130 ευρώ για να φύγω από τη cyta. Εγώ έχω απόδειξη αποστολής του φαξ που είναι εντός της προθεσμίας. Δεν το δέχονται ωστόσο. Τι πρέπει να κάνω για να λήξει το ζήτημα ομαλά?

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Στείλε μας κάποιο στοιχείο σου με Προσωπικό μήνυμα.

Justindim
22-01-18, 20:06
Καμία απαντηση και σημερα. Το γραφειο παραπονων υπαρχει στην πραγματικοτητα? παρολες τις προσπάθειες δεν εχω καταφερει να μιλησω ακομα. Εχετε υποψιν σας ότι υπαρχει και δευτερο φαξ ακυρωσης που εσταλη στις 17/1/2018 ημερα τεταρτη και ωρα 14:14. ούτε αυτό θα βρεθει αραγε? περιμενω με ανυπομονησια να δω ποια θα είναι επιτελους η απαντηση σας για να συνεχισω σε καταγγελια στην εεττ με όλα τα αποδειχτικα

CytaRep
23-01-18, 12:11
Καμία απαντηση και σημερα. Το γραφειο παραπονων υπαρχει στην πραγματικοτητα? παρολες τις προσπάθειες δεν εχω καταφερει να μιλησω ακομα. Εχετε υποψιν σας ότι υπαρχει και δευτερο φαξ ακυρωσης που εσταλη στις 17/1/2018 ημερα τεταρτη και ωρα 14:14. ούτε αυτό θα βρεθει αραγε? περιμενω με ανυπομονησια να δω ποια θα είναι επιτελους η απαντηση σας για να συνεχισω σε καταγγελια στην εεττ με όλα τα αποδειχτικα

Μόλις σου απαντήσαμε με Προσωπικό μήνυμα.

Justindim
24-01-18, 22:20
Ούτε σήμερα είχα καμία απάντηση. Από την προηγούμενη εβδομάδα περιμένω να μου πείτε αν παραλάβατε ένα φαξ ακύρωσης (του οποίου διαθέτω το αποδεικτικό αποστολής)και κανένας δεν μπορεί να μου απαντήσει. Ευτυχώς ακολούθησαν και άλλα φαξ αφού είδα ότι δεν απαντούσαν για να μην μπορείτε να τα αρνηθείτε και αυτά.

CytaRep
25-01-18, 11:06
Καλημέρα.Σου απαντήσαμε με pm.

Justindim
29-01-18, 20:25
Τώρα με πήρε εκπρόσωπος σας και μου είπε ότι εκκρεμεί αίτηση φορητότητας και για τα κινητά παρόλο που το ακύρωσα την ίδια μέρα που έστειλα το φαξ ακύρωσης για το σταθερό. Η εκπρόσωπος μου έδωσε το αυτοματοποιημένο νούμερο 2155601660 να πάρω και να ακολουθήσω τις οδηγίες αλλά στο νούμερο αυτό μου λέει ότι δεν υπάρχει αίτηση φορητότητας. Τι από τα δύο ισχύει?

CytaRep
30-01-18, 12:48
Καλή σου μέρα, για το κινητό με αριθμό ----------108 το αίτημα έχει ακυρωθεί από 23/01. Υπάρχει άλλο ένα αίτημα καρτοκινητής στον αριθμό ---------958 το οποίο εκκρεμεί.

Justindim
31-01-18, 10:09
λυθηκε το θεμα με το νουμερο που εκκρεμουσε. δεν ηταν δικο μου καν.

ακομα περιμενω απαντηση από το τμημα παραπονων για το φαξ ακυρωσης της συνδεσης που εστειλα και δεν το βρισκουν. από 22/1 ακομα τιποτα. το μονο που ξερουν είναι ότι αν φυγω πρεπει να πληρωσω 120ευρω.
ωστόσο εχω κανει αιτημα αντιστροφης φορητοτητας το οποιο από τη Vodafone μου λενε ότι δεν προχωραει γιατι καθυστερει η cyta και εχω μεινει 10 μερες χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο. μπορειτε από μερους σας να επισπευσετε τις διαδικασιες?

CytaRep
31-01-18, 11:19
Καλή σου μέρα! Θα σε καλέσουν με σειρά προτεραιτότητας.

@ ADSLgr.com All rights reserved.