PDA

Επιστροφή στο Forum : Vivodi: ανακοίνωση με αφορμή τα νέα προσωρινά μέτρα της ΕΕΤΤ για θέματα LLU



Σελίδες : [1] 2

nm96027
14-06-07, 11:00
H Vivodi Telecom χαιρετίζει την απόφαση της ΕΕΤΤ (08/06/2007) (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=105494) σχετικά με τη λήψη προσωρινών μέτρων κατά του ΟΤΕ για θέματα Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ), σύμφωνα με την οποία ο Οργανισμός υποχρεούται έως τις 15 Ιουνίου 2007:

Να αποκαταστήσει άμεσα και ουσιαστικά τις βλάβες της Vivodi
Να ενεργοποιήσει τους ήδη καθυστερημένους μεριζόμενους και πλήρεις βρόχους της Vivodi

Επίσης, ο ΟΤΕ οφείλει να παραδώσει στην εταιρεία έως το τέλος Ιουνίου 2007, 22.200 Συνδετικά Καλώδια, προκειμένου να δρομολογηθεί η υλοποίηση των βρόχων και κατ’ επέκταση να ικανοποιηθούν οι εκκρεμείς αιτήσεις για τις υπηρεσίες της Vivodi.

Ευελπιστούμε στη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων. Οι κανόνες λειτουργίας της αγοράς (RUO) πρέπει να εφαρμόζονται άμεσα και να γίνονται σεβαστοί απ’ όλους, καθώς, μόνο μέσα από την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού, μπορούμε να προσβλέπουμε στην ενίσχυση της διείσδυσης της ευρυζωνικότητας και την επιτυχή απάντηση της χώρας μας στην ψηφιακή πρόκληση.

Η Vivodi Telecom παρέχει πρωτοποριακές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, Broadband Internet και ψηφιακής τηλεόρασης από μία μόνο γραμμή, μέσω της ΑΠΤΒ, χωρίς να μεσολαβεί το δίκτυο του ΟΤΕ, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να απαλλάσσεται από το πάγιο του Οργανισμού. Οι αιτήσεις των χιλιάδων καταναλωτών που έχουν επιλέξει τις υπηρεσίες της Vivodi εκκρεμούν για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω της μη διάθεσης ζευγών Συνδετικού Καλωδίου (ΕΣΚ ή ΕΣΚΤ) από τον ΟΤΕ βάσει των προβλεπομένων χρονοδιαγραμμάτων, όπως αυτά ορίζονται από το υφιστάμενο θεσμικό – νομικό πλαίσιο (RUO).

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καταναλωτές που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και να τους διαβεβαιώσουμε ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια διαφύλαξης των συμφερόντων τους με συνέπεια και ευθύνη.

Πηγή: www.presspoint.gr (http://www.presspoint.gr/release.asp?id=110863)

lewton
14-06-07, 12:35
H Vivodi Telecom χαιρετίζει την απόφαση της ΕΕΤΤ (08/06/2007) σχετικά με τη λήψη προσωρινών μέτρων κατά του ΟΤΕ για θέματα Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ), σύμφωνα με την οποία ο Οργανισμός υποχρεούται έως τις 15 Ιουνίου 2007:

 Να αποκαταστήσει άμεσα και ουσιαστικά τις βλάβες της Vivodi

 Να ενεργοποιήσει τους ήδη καθυστερημένους μεριζόμενους και πλήρεις βρόχους της Vivodi

Επίσης, ο ΟΤΕ οφείλει να παραδώσει στην εταιρεία έως το τέλος Ιουνίου 2007, 22.200 Συνδετικά Καλώδια, προκειμένου να δρομολογηθεί η υλοποίηση των βρόχων και κατ’ επέκταση να ικανοποιηθούν οι εκκρεμείς αιτήσεις για τις υπηρεσίες της Vivodi.

Ευελπιστούμε στη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων. Οι κανόνες λειτουργίας της αγοράς (RUO) πρέπει να εφαρμόζονται άμεσα και να γίνονται σεβαστοί απ’ όλους, καθώς, μόνο μέσα από την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού, μπορούμε να προσβλέπουμε στην ενίσχυση της διείσδυσης της ευρυζωνικότητας και την επιτυχή απάντηση της χώρας μας στην ψηφιακή πρόκληση.

Η Vivodi Telecom παρέχει πρωτοποριακές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, Broadband Internet και ψηφιακής τηλεόρασης από μία μόνο γραμμή, μέσω της ΑΠΤΒ, χωρίς να μεσολαβεί το δίκτυο του ΟΤΕ, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να απαλλάσσεται από το πάγιο του Οργανισμού. Οι αιτήσεις των χιλιάδων καταναλωτών που έχουν επιλέξει τις υπηρεσίες της Vivodi εκκρεμούν για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω της μη διάθεσης ζευγών Συνδετικού Καλωδίου (ΕΣΚ ή ΕΣΚΤ) από τον ΟΤΕ βάσει των προβλεπομένων χρονοδιαγραμμάτων, όπως αυτά ορίζονται από το υφιστάμενο θεσμικό – νομικό πλαίσιο (RUO).

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καταναλωτές που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και να τους διαβεβαιώσουμε ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια διαφύλαξης των συμφερόντων τους με συνέπεια και ευθύνη.

Πηγή: www.presspoint.gr (http://www.presspoint.gr/release.asp?id=110863)
6 μέρες μετά η vivodi χαιρέτισε την απόφαση της ΕΕΤΤ.

nmakry
14-06-07, 12:48
6 μέρες μετά η vivodi χαιρέτισε την απόφαση της ΕΕΤΤ.

Οι καθυστερήσεις των εναλλακτικών δεν περιορίζονται μόνο στα κυκλώματα... :lol:

grphoto
14-06-07, 12:54
Καποιοι πριν λιγο καιρο σχολιαζαν με δεκαδες μηνυματα την ΟΝ οτι εκανε 4 μερες (εκ των οποιων οι 2 μη εργασιμες) να μιλησει για την ανακοινωση τοτε της ΕΕΤΤ. :whistle:

BARKOULETOS
14-06-07, 13:03
Ας στειλει πρωτα η βιβο τις αιτησεις για το cabletv στον ΟΤΕ και μετα να κανει παραπονα οτι δεν ικανοποιουνται...

nm96027
14-06-07, 13:07
Yπάρχει και η απαντηση (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=1236610#post1236610)του ΟΤΕ στην υποθεση...

lewton
14-06-07, 13:10
Οι καθυστερήσεις των εναλλακτικών δεν περιορίζονται μόνο στα κυκλώματα... :lol:

:oneup:

ssonic
14-06-07, 13:18
Από τη στιγμή που για τους Full LLU πελάτες (δηλ. εντός του δικτύου τους) χρειάζονται μήνες και μήνες για να τους αλλάξουν απλά την υπηρεσία, μετά τους φταίει ο ΟΤΕ;

Ποιον κοροϊδεύουν; (ρητορική ερώτηση)

xrokos
14-06-07, 13:36
Δε νομίζω ότι φταίει ο ΟΤΕ, νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι για τα μπάζα. Φίλοι μου αναμένουν ενεργοποίηση εδώ και τέσσερις μήνες για cable tv και όταν παίρνουν τηλέφωνο οι τηλεφωνήτριες τους λένε ότι κάποτε θα ενεργοποιηθούν. Μακριά!

Telecom
14-06-07, 13:55
Από τη στιγμή που για τους Full LLU πελάτες (δηλ. εντός του δικτύου τους) χρειάζονται μήνες και μήνες για να τους αλλάξουν απλά την υπηρεσία, μετά τους φταίει ο ΟΤΕ;

Ποιον κοροϊδεύουν; (ρητορική ερώτηση)

Πληροφορια: Δεν προκεται για απλη αλλαγη υπηρεσιας. Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση). Αυτο γινεται μετα απο παραγγελια νεου βροχου.Οταν δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια...σε ποιο βροχο να ενεργοποιησουν το cabletv; Η αλλαγη υπηρεσιας στους συνδρομητες full llu (ericsson 2+) εχει πραγματοποιηθει. Αυτα εμαθα. Σε γενικες γραμμες βλεπω οτι φωναζετε και παραπονιεστε ακομα και για τις αποφασεις της ΕΕΤΤ. :hmm:

lewton
14-06-07, 13:59
Πληροφορια: Δεν προκεται για απλη αλλαγη υπηρεσιας. Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση). Αυτο γινεται μετα απο παραγγελια νεου βροχου.Οταν δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια...σε ποιο βροχο να ενεργοποιησουν το cabletv; Η αλλαγη υπηρεσιας στους συνδρομητες full llu (ericsson 2+) εχει πραγματοποιηθει. Αυτα εμαθα. Σε γενικες γραμμες βλεπω οτι φωναζετε και παραπονιεστε ακομα και για τις αποφασεις της ΕΕΤΤ. :hmm:
Το ότι πρέπει να αλλάξουμε DSLAM για να πάρουμε CableTV το ξέραμε.
Το ότι δεν έχει καλώδιο να πάρουμε γιατί θα πρέπει να απασχολεί εμάς όμως; Γιατί τάζει CableTV όταν δε μπορεί να δώσει;
Μήπως το έκανε για να μην πάει ο κόσμος σε άλλες εταιρίες τότε; Μήπως το να έχεις εγκλωβιστεί 4 μήνες σε κάτι αργό και πανάκριβο επειδή η vivodi λέει ψευδώς ότι δίνει CableTV δεν είναι καλός λόγος για να διαμαρτύρεσαι;

Hetfield
14-06-07, 15:19
Ενταξει. Για ολα φταιει ο ΟΤΕ. Εγω που εκανα αιτηση στη Vivodi και αυτοι την εστειλαν μετα απο ενα μηνα, παλι ο ΟΤΕ εφταιγε. :down:

murex
14-06-07, 15:35
Μιλάει και η βιβόντι τώρα

Χαιρέτα μου τον πλάτανο :whistle:

kanenas3
14-06-07, 15:36
Το ότι πρέπει να αλλάξουμε DSLAM για να πάρουμε CableTV το ξέραμε.
Το ότι δεν έχει καλώδιο να πάρουμε γιατί θα πρέπει να απασχολεί εμάς όμως; Γιατί τάζει CableTV όταν δε μπορεί να δώσει;
Μήπως το έκανε για να μην πάει ο κόσμος σε άλλες εταιρίες τότε; Μήπως το να έχεις εγκλωβιστεί 4 μήνες σε κάτι αργό και πανάκριβο επειδή η vivodi λέει ψευδώς ότι δίνει CableTV δεν είναι καλός λόγος για να διαμαρτύρεσαι;

Γιατί lewton κάθε εταιρία κάνει ένα προγραμματισμό για το πότε θα αναβαθμίσει τους κόμβους και τις γραμμές τους. Αν λοιπόν ο ΟΤΕ αντί για 1 μήνα που έχουν πχ συμφωνήσει κάνει 3+ για να παραδώσει τις γραμμές όλος ο προγραμματισμός της Vivodi και της κάθε Vivodi πάει στράφι. Η αίτηση δεν προωθείται στον ΟΤΕ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να ικανοποιηθεί και θα απορριφθεί από τον ίδιο τον ΟΤΕ. Το πρόβλημα είναι πιο έντονο στη Vivodi γιατί ήταν η μόνη που είχε ήδη δικούς της κόμβους και πολλοί ήταν γεμάτοι ή σχεδόν γεμάτοι σε αντίθεση με τους άλλους που με νέους και άδειους κόμβους μπόρεσαν να ικανοποιήσουν έναν αριθμό πελατών. Μην ξεχνάς ότι κάθε εβδομάδα γίνονται περίπου 7000 νέες αιτήσεις για dsl, οπότε καταλαβαίνεις ότι αναβαθμίσεις πρέπει να γίνονται συχνά και η παραμικρή καθυστέρηση δημιουργεί προβλήματα. Αυτό φυσικά δε δικαιολογεί τα πάντα, για να μην πω τα χάλια τους σε άλλους τομείς, αλλά εξηγεί τη διαφορά από τον 1 μήνα που χρειαζόταν παλιότερα η Vivodi για LLU και τους 3+ μήνες που θέλει τώρα.

Όσο για το ότι ψευδός δίνει cableTV η απάντηση είναι απλή...δίνει όπου μπορεί για τους παραπάνω λόγους. Φυσικά συμφωνώ ότι δε θα έπρεπε να δέχεται αιτήσεις από τη στιγμή που είδε ότι ο ΟΤΕ καθυστερεί αλλά έτσι λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα...

cbamak
14-06-07, 16:04
Το απαράδεκτο στην όλη ιστορία είναι ότι όταν χρειαστείς κάτι από το support team της Vivodi θα πρέπει να περιμένεις κατά Μ.Ο 30-40' και να χρεώνεσαι με το διπλάσιο της αστικής κλήσης . ΑΙΣΧΟΣ . !!:mad:

dchatz
14-06-07, 16:16
Πληροφορια: Δεν προκεται για απλη αλλαγη υπηρεσιας. Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση). Αυτο γινεται μετα απο παραγγελια νεου βροχου.Οταν δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια...σε ποιο βροχο να ενεργοποιησουν το cabletv; Η αλλαγη υπηρεσιας στους συνδρομητες full llu (ericsson 2+) εχει πραγματοποιηθει. Αυτα εμαθα. Σε γενικες γραμμες βλεπω οτι φωναζετε και παραπονιεστε ακομα και για τις αποφασεις της ΕΕΤΤ. :hmm:

Δηλαδή εγώ που πέφτω στα παλιά DSLAM πρέπει να περάσει ο ΟΤΕ καινούργιο βρόγχο στο σπίτι μου και να με συνδέσει εκεί η VIVODI;
Δηλαδή είμαι τώρα σε ένα ζεύγος που ξέρω ότι δουλέυει σωστά (από τις ενδείξεις του router αλλά και από τη γενική συμπεριφορά της γραμμής μου) και θα πάω σε ένα νέο που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα;;. Κάνω το σταυρό μου τώρα, αν το ήξερα αυτό δεν θα έκανα καμμία αίτηση για τίποτα. Αν το νέο ζεύγος μου βγάλει πρόβλημα ποιος ξέρει πότε θα καθαρίσω.

Nikos_Mpl
14-06-07, 17:14
Το απαράδεκτο στην όλη ιστορία είναι ότι όταν χρειαστείς κάτι από το support team της Vivodi θα πρέπει να περιμένεις κατά Μ.Ο 30-40' και να χρεώνεσαι με το διπλάσιο της αστικής κλήσης . ΑΙΣΧΟΣ . !!:mad:

Εγω τους εστειλα ενα EMAIL οτι εχω προβλημα (που τελικα εφταιγε το router) αλλα οι ανθρωποι με πηραν μεσα σε 12 ωρες.

Κ στην τελικη οκ, δε θαπρεπε να δεχεται αιτησεις η vivodi, αλλα οταν εχει γραπτες συμφωνιες απο μια σοβαρη εταιρια (εδω γελαμε)οπως ο ΟΤΕ, σαφως προσπαθει να κερδισει χρονο κ πελατες ρισκαροντας κ εχοντας καλη πιστη οτι θα τηρηθουν τα χρονοδιαγραματα κ τις δεχεται τις αιτησεις. Ομως ετσι ειναι οι επιχειρησεις.
Πιστευω οτι ειναι καλη εταιρια για εναν μονο λογο. 1ο γιατι εμενα 14 μηνες τωρα μουχει δωσει οτι εχω πληρωσει, κ τχω πληρωσει κ πολυ πιο φτηνα απο καθε αλλον..μονο τελευταια η forthnet εκει χτυπησει τις τιμες κ καλα κανει, μπραβο της.
κ 2ον οσοι φιλοι μου (λιγοι μεν, ολοι δε) ειχαν 1-2 mbps απο ΟΤΕ κ πηγαν σε vivodi μετα απο μηνες απελπισιας με τα γνωστα 30αρια κ 60αρια που πιανανε, ξαφνικα ως δια μαγειας ειδαν κ το 100 κ το 200.. Τι αλλαξε ρε γμτ κ ξαφνικα κ πιασανε ταχυτητες?

Γιαυτο ας μη φανατιζομαστε κ ας εχουμε λιγη υπομονη. Εξαλλου οποις θελει μπορει να ακυρωσει την αιτηση του για cable, αν δεν εχει ενεργοποιηθει δεν ειναι εγκλωβισμενος οπως γραφτηκε..

zavaras
14-06-07, 17:31
Πληροφορια: Δεν προκεται για απλη αλλαγη υπηρεσιας. Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση). Αυτο γινεται μετα απο παραγγελια νεου βροχου.Οταν δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια...σε ποιο βροχο να ενεργοποιησουν το cabletv; Η αλλαγη υπηρεσιας στους συνδρομητες full llu (ericsson 2+) εχει πραγματοποιηθει. Αυτα εμαθα. Σε γενικες γραμμες βλεπω οτι φωναζετε και παραπονιεστε ακομα και για τις αποφασεις της ΕΕΤΤ. :hmm:

Εξήγησε μας και γιατί λέει ψέματα η Vivodi ότι έστειλε τις αιτήσεις...

Telecom
14-06-07, 17:49
Εξήγησε μας και γιατί λέει ψέματα η Vivodi ότι έστειλε τις αιτήσεις...

Οι αιτησεις στελνονται αμεσως απο την Vivodi αλλα μενουν σε εκκρεμοτητα στο crm του ΟΤΕ αφου δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια. Νομιζω οτι η ΕΕΤΤ εχει απαντησει στα περισσοτερα ερωτηματα. Η ΕΕΤΤ πριν αποφανθει θα εχει ψαξει εκτενως το θεμα μετα τις καταγγελιες καταναλωτων και της εφαρμογης του νεου ruo

nm96027
14-06-07, 18:02
Οι αιτησεις στελνονται αμεσως απο την Vivodi αλλα μενουν σε εκκρεμοτητα στο crm του ΟΤΕ αφου δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια. Νομιζω οτι η ΕΕΤΤ εχει απαντησει στα περισσοτερα ερωτηματα. Η ΕΕΤΤ πριν αποφανθει θα εχει ψαξει εκτενως το θεμα μετα τις καταγγελιες καταναλωτων και της εφαρμογης του νεου ruo

Στο ιδιο χρονικο διάστημα (απο τον Γενάρη και μετα) πως καταφερε η 4νετ να εχει περίπου 9000 ενεργοποιησεις? Γιατι ο ΟΤΕ δίνει ζευγη στον στην 4νετ (οσα τις δινει τες πα) και στην Vivodi oχι?:hmm:[

Telecom
14-06-07, 18:31
Στο ιδιο χρονικο διάστημα (απο τον Γενάρη και μετα) πως καταφερε η 4νετ να εχει περίπου 9000 ενεργοποιησεις? Γιατι ο ΟΤΕ δίνει ζευγη στον στην 4νετ (οσα τις δινει τες πα) και στην Vivodi oχι?:hmm:[

Μηπως γιατι η Forthnet ειναι νεα εταιρια στο llu; Μηπως γιατι η Vivodi ειχε ηδη το Γεναρη περιπου 17000 συνδρομητες στο llu; Μηπως γιατι η Vivodi λογω της αυξημενης ζητησης των υπηρεσιων της αιτηθηκε καλωδιων στον ΟΤΕ και ποτε δεν παρελαβε; Μηπως γιατι το Γεναρη δεν ειχε εφαρμοστει ακομη το νεο ruo; Το φαινομενα των Vivodi και Tellas (καθυστερησεις,προβληματα κτλ.) θα φανουν πολυ συντομα και στους υπολοιπους εναλλακτικους εαν η ζητηση αυξανεται συνεχως και ο ΟΤΕ δε συμμορφωθει στις υποχρεωσεις του (& στα χρονοδιαγραμματα) ως οριζει το νεο ruo.

grphoto
14-06-07, 18:54
Yπάρχει και η απαντηση (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=1236610#post1236610)του ΟΤΕ στην υποθεση...


Η πλακα με την ανακοινωση του ΟΤΕ, ειναι οτι αναφερετε σε ενα παροχο σε σχεση με ακροαση ΕΕΤΤ , για τα λοιπα δηλαδη αποδεχεται οτι ισχυουν?

Δεν αναφέρεται όμως στην ανακοίνωση αυτή -ούτε και εκδόθηκε ξεχωριστή ανακοίνωση σχετικά (!)- ότι στην τελευταία αντίστοιχη ακρόαση, με την εταιρεία Teledome, καταδείχθηκε ουσιαστικά ότι για τις αντίστοιχες βλάβες ουδεμία ευθύνη έφερε ο ΟΤΕ.

Τωρα οσον αφορα τις χρεωσεις εχει δικιο, αλλα και εγω θυμαμαι τον καιρο των αναλογικων χρεωσεων (ο ΟΤΕ την καταργησε) και την παλια χρεωση του 134, οποτε μη μας μιλαει σαν να σκεφτεται τον καταναλωτη γιατι ειναι ο πρωτος που ετρεξε να τα αρπαξει απο ολους μας.

Nikos_Mpl
14-06-07, 19:39
Εγω θελω να μου πουν αυτοι που λενε οτι η vivodi κραταει τις αιτησεις κ αυτη φταιει που το ξερουν? Ρωταω 1ον γιατι εχω φιλη που δουλευει στο συγκεκριμενο τμημα κ ξερω τι παιζει κ 2ον γιατι θα ηταν χαζο να κανει μια τετοια κινηση μια εταιρια που εχει ξοδεψει τοσα χρηματα για διαφημιση?δλδ χαρακιρι κανει?κ χαλαει λεφτα να το διαφημισει κ τισ κραταει να τις βλεπει?

gkandir
14-06-07, 19:43
Οι καθυστερήσεις των εναλλακτικών δεν περιορίζονται μόνο στα κυκλώματα... :lol:
Κορυφαίο!!! :rofl:



Πληροφορια: Δεν προκεται για απλη αλλαγη υπηρεσιας. Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση). Αυτο γινεται μετα απο παραγγελια νεου βροχου.Οταν δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια...σε ποιο βροχο να ενεργοποιησουν το cabletv; Η αλλαγη υπηρεσιας στους συνδρομητες full llu (ericsson 2+) εχει πραγματοποιηθει. Αυτα εμαθα. Σε γενικες γραμμες βλεπω οτι φωναζετε και παραπονιεστε ακομα και για τις αποφασεις της ΕΕΤΤ. :hmm:
Αυτό έχει μια λογική. Το ότι τα παλιά DSLAM της Vivodi ήταν πολύ κοντά στα κέντρα του οτε (υποθέτω ότι έτσι ήταν) δεν παίζει κανένα ρόλο;
Και επιτέλους, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ Η VIVODI; ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ ΓΙΑ 2-3 ΜΗΝΕΣ;



Γιατί lewton κάθε εταιρία κάνει ένα προγραμματισμό για το πότε θα αναβαθμίσει τους κόμβους και τις γραμμές τους. Αν λοιπόν ο ΟΤΕ αντί για 1 μήνα που έχουν πχ συμφωνήσει κάνει 3+ για να παραδώσει τις γραμμές όλος ο προγραμματισμός της Vivodi και της κάθε Vivodi πάει στράφι. Η αίτηση δεν προωθείται στον ΟΤΕ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να ικανοποιηθεί και θα απορριφθεί από τον ίδιο τον ΟΤΕ. Το πρόβλημα είναι πιο έντονο στη Vivodi γιατί ήταν η μόνη που είχε ήδη δικούς της κόμβους και πολλοί ήταν γεμάτοι ή σχεδόν γεμάτοι σε αντίθεση με τους άλλους που με νέους και άδειους κόμβους μπόρεσαν να ικανοποιήσουν έναν αριθμό πελατών. Μην ξεχνάς ότι κάθε εβδομάδα γίνονται περίπου 7000 νέες αιτήσεις για dsl, οπότε καταλαβαίνεις ότι αναβαθμίσεις πρέπει να γίνονται συχνά και η παραμικρή καθυστέρηση δημιουργεί προβλήματα. Αυτό φυσικά δε δικαιολογεί τα πάντα, για να μην πω τα χάλια τους σε άλλους τομείς, αλλά εξηγεί τη διαφορά από τον 1 μήνα που χρειαζόταν παλιότερα η Vivodi για LLU και τους 3+ μήνες που θέλει τώρα.

Όσο για το ότι ψευδός δίνει cableTV η απάντηση είναι απλή...δίνει όπου μπορεί για τους παραπάνω λόγους. Φυσικά συμφωνώ ότι δε θα έπρεπε να δέχεται αιτήσεις από τη στιγμή που είδε ότι ο ΟΤΕ καθυστερεί αλλά έτσι λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα...
Συμφωνώ. :oneup:



Το απαράδεκτο στην όλη ιστορία είναι ότι όταν χρειαστείς κάτι από το support team της Vivodi θα πρέπει να περιμένεις κατά Μ.Ο 30-40' και να χρεώνεσαι με το διπλάσιο της αστικής κλήσης . ΑΙΣΧΟΣ . !!:mad:
Το 13880 είναι πράγματι ακριβότερο αλλά τελευταία στο τεχνικό τμήμα (επιλογή 5) απαντάνε μέσα σε λίγα λεπτά. Το ξέρω επειδή έχω μια βλάβη και τους έχω καλέσει αρκετές φορές σε διάφορες ώρες.



Δηλαδή εγώ που πέφτω στα παλιά DSLAM πρέπει να περάσει ο ΟΤΕ καινούργιο βρόγχο στο σπίτι μου και να με συνδέσει εκεί η VIVODI;
Δηλαδή είμαι τώρα σε ένα ζεύγος που ξέρω ότι δουλέυει σωστά (από τις ενδείξεις του router αλλά και από τη γενική συμπεριφορά της γραμμής μου) και θα πάω σε ένα νέο που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα;;. Κάνω το σταυρό μου τώρα, αν το ήξερα αυτό δεν θα έκανα καμμία αίτηση για τίποτα. Αν το νέο ζεύγος μου βγάλει πρόβλημα ποιος ξέρει πότε θα καθαρίσω.
Κι εγώ δεν το ήξερα. Πάντως είναι μια καλή εξήγηση για τα προβλήματά (http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1235566&postcount=9) μου...



...
Γιαυτο ας μη φανατιζομαστε κ ας εχουμε λιγη υπομονη. Εξαλλου οποις θελει μπορει να ακυρωσει την αιτηση του για cable, αν δεν εχει ενεργοποιηθει δεν ειναι εγκλωβισμενος οπως γραφτηκε..
Το πρόβλημά, φίλε Νίκο, είναι ότι δεν ενημέρωναν για το τι συμβαίνει και μας άφηναν να βράζουμε στο ζουμί μας...


Μέρος του σεβασμού προς τον πελάτη είναι και να του συμπεριφέρεσαι ως νοήμον ον. Του μιλάς και τον ενημερώνεις. Δεν τον αφήνεις στο σκοτάδι για 2-3 μήνες... :down:

Nikos_Mpl
14-06-07, 19:50
Εγω θελω να μου πουν αυτοι που λενε οτι η vivodi κραταει τις αιτησεις κ αυτη φταιει που το ξερουν? Ρωταω 1ον γιατι εχω φιλη που δουλευει στο συγκεκριμενο τμημα κ ξερω τι παιζει κ 2ον γιατι θα ηταν χαζο να κανει μια τετοια κινηση μια εταιρια που εχει ξοδεψει τοσα χρηματα για διαφημιση?δλδ χαρακιρι κανει?κ χαλαει λεφτα να το διαφημισει κ τισ κραταει να τις βλεπει?


Οφειλω να κανω μια διευκρινηση κ διορθωση. Οι αιτησεις που κραταει ειναι αυτες που ο ΟΤΕ δεν εχει παραδοσει τον κομβο. Κ ειναι λογικο, γιατι αν καποιος ζητησει διακοπη ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει,παρα ναχει σταλει κ να την ζητουν πισω. Εξαλλου η εταιρια δε μπορει να μαντευει ποτε ο οτε θα παραδοσει κ αν θα τηρησει τις συμφωνιες του. ειναι δλδ μια δυσκολη κατασταση.

εχεις κ συ δικιο gkandir

Unreal
14-06-07, 20:17
Αυτό που κάνει ο ΟΤΕ είναι ψιλοποταπό (δηλαδή δεν παραχωρεί ζεύγη καλωδίων γιατί πολύ απλά θέλει να τα έχει για τις δικές του αιτήσεις τηλεφώνων και ADSL) αλλά εδώ στην Ελλάδα όλοι μας αυτή την ποταπή πονηριά έχουμε μέσα μας έτσι δεν είναι?

Παρεπιμπτόντως παίρνει καθόλου ποσοστά ο ΟΤΕ όταν παραχωρεί συννεστραμένα ζεύγη για fulll LLU σε άλλους πάροχους?

no_logo
14-06-07, 20:26
Παρεπιμπτόντως παίρνει καθόλου ποσοστά ο ΟΤΕ όταν παραχωρεί συννεστραμένα ζεύγη για fulll LLU σε άλλους πάροχους?


η γραμμμή νοικιάζεται κατά κάποιο τρόπο στον πάροχο

A_gamer
14-06-07, 20:30
Αυτό που κάνει ο ΟΤΕ είναι ψιλοποταπό (δηλαδή δεν παραχωρεί ζεύγη καλωδίων γιατί πολύ απλά θέλει να τα έχει για τις δικές του αιτήσεις τηλεφώνων και ADSL) αλλά εδώ στην Ελλάδα όλοι μας αυτή την ποταπή πονηριά έχουμε μέσα μας έτσι δεν είναι?

Παρεπιμπτόντως παίρνει καθόλου ποσοστά ο ΟΤΕ όταν παραχωρεί συννεστραμένα ζεύγη για fulll LLU σε άλλους πάροχους?

Για κάθε πελάτη LLU παίρνει: ~2 Ευρώ/μήνα για Shared ή ~8 Ευρώ/μήνα για Full.

aroutis
14-06-07, 20:31
Το ότι πρέπει να αλλάξουμε DSLAM για να πάρουμε CableTV το ξέραμε.
Το ότι δεν έχει καλώδιο να πάρουμε γιατί θα πρέπει να απασχολεί εμάς όμως; Γιατί τάζει CableTV όταν δε μπορεί να δώσει;
Μήπως το έκανε για να μην πάει ο κόσμος σε άλλες εταιρίες τότε; Μήπως το να έχεις εγκλωβιστεί 4 μήνες σε κάτι αργό και πανάκριβο επειδή η vivodi λέει ψευδώς ότι δίνει CableTV δεν είναι καλός λόγος για να διαμαρτύρεσαι;Εαν αληθεύει αυτό που είπε ο φίλος οτι πρέπει να μετακινηθεί η σύνδεση ανθρώπων από DSLAM σε DSLAM και δεν δίνονται συνδέσεις από ΟΤΕ (εξού και η καταγγελία) δεν βλέπω κάτι περίεργο στο θέμα του CableTV ειναι η αλήθεια...

Δεν ειναι θεμα του αν λέει αλήθεια ή ψέματα. Η Vivodi δηλώνει μια υπηρεσία, όμως ο ΟΤΕ τη κρεμά ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ, δημιουργώντας πρόβλημα. Η Vivodi κάνει καταγγελία με τα γνωστά αποτελέσματα.

alpetran
14-06-07, 21:19
ρε τη viΒΟΔΙ...

αίτηση cable tv 02.03.2007.
παραλαβή από courier 05.03.2007.
τηλεφώνημα απ' τους κυρίους 28.03.2007 για καθυστέρηση 15 ημερών.
στο Κερατσίνι ούτε καν είχαν σκάψει...
τηλεφωνική επικοινωνία και επισκέψεις στα γραφεία τους από 10 Μαίου έως και σήμερα,
με τα γνωστά σε όλους "είμαστε σε αναμονή"...
Αποκορύφωμα όταν με ενημέρωσαν ότι είμαστε στο τελικο στάδιο έγκρισης φορητότητας
από τον ΟΤΕ και σε επίσκεψη μου στο κατάστημα του ΟΤΕ στο pc τους έβλεπαν μόνο
το adsl μεσω αρυς, ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΤΗΣ ...
Αίτηση ακύρωσης cable tv 14.06.2007

MADx2
14-06-07, 21:39
Απο οτι φαίνεται βρήκε τρόπο η vivo να μπαλώσει τα προβλήματα που ειχε με την εξυπηρέτηση των πελατών. Ο ΟΤΕ σιγουρα εχει και αυτός μερίδιο ευθύνης για τις καθυστερήσεις αλλα γιατι η vivo δεν ενημέρωνε τους πελάτες της οτι δεν εχει διαθέσιμες πόρτες και ότι θα υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση των γραμμών ? Γιατι δεν κινηθηκε εναντίον του ΟΤΕ?
Πολύ απλά γιατί τότε θα φαινόταν η δική της αδυναμία....
Από ότι βλέπω αν συνεχιστεί αυτή η κατασταση θα εχουμε ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΟΣ= ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ...

karavagos
14-06-07, 21:48
Πληροφορια: Δεν προκεται για απλη αλλαγη υπηρεσιας. Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση). Αυτο γινεται μετα απο παραγγελια νεου βροχου.Οταν δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια...σε ποιο βροχο να ενεργοποιησουν το cabletv; Η αλλαγη υπηρεσιας στους συνδρομητες full llu (ericsson 2+) εχει πραγματοποιηθει. Αυτα εμαθα. Σε γενικες γραμμες βλεπω οτι φωναζετε και παραπονιεστε ακομα και για τις αποφασεις της ΕΕΤΤ. :hmm:
Πάντως για να γίνει επαύξηση ζευγών από τον ΟΤΕ, πρέπει ο πάροχος να δικαιολογήσει ένα ποσοστό χρήσης των ήδη υπαρχόντων ζευγών.


Οι αιτησεις στελνονται αμεσως απο την Vivodi αλλα μενουν σε εκκρεμοτητα στο crm του ΟΤΕ αφου δεν υπαρχουν συνδετικα καλωδια. Νομιζω οτι η ΕΕΤΤ εχει απαντησει στα περισσοτερα ερωτηματα. Η ΕΕΤΤ πριν αποφανθει θα εχει ψαξει εκτενως το θεμα μετα τις καταγγελιες καταναλωτων και της εφαρμογης του νεου ruo
Βασικά την στιγμή της αρχικής καταχώρησης της αίτησης, δεσμεύεται κατ' επιλογή του παρόχου το αντίστοιχο ζεύγος. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο ζεύγος, δεν μπορεί να γίνει καταχώρηση.

Telecom
14-06-07, 23:53
Βασικά την στιγμή της αρχικής καταχώρησης της αίτησης, δεσμεύεται κατ' επιλογή του παρόχου το αντίστοιχο ζεύγος. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο ζεύγος, δεν μπορεί να γίνει καταχώρηση.Σωστο. Εγω ξερω οτι οι αιτησεις καταχωρουνται στο πληροφοριακο συστημα της Vivodi με την ενδειξη αποθηκευση στο WCRM του ΟΤΕ (και αμεση αποστολη της αιτησης για την υλοποιηση του βροχου μολις υπαρξει διαθεσιμοτητα συνδετικων καλωδιων)

lewton
15-06-07, 00:19
Πολλοι συνδρομητές full llu πέφτουν στα παλια dslam της cisco (απομακρυσμενη συνεγκατασταση) οποτε πρεπει να περιμενουν να συνδεθουν στα νεα adsl2+ της ericsson (φυσικη συνεγκατασταση).
Να ρωτήσω κάτι δύσκολο;
Στο κέντρο Άρης (Πεδίο Αρεως), το οποίο ο ΟΤΕ παρέδωσε πάρα πολύ πρόσφατα για φυσική συνεγκατάσταση, αλλά στο οποίο η vivodi ισχυρίζεται ότι δίνει CableTV από το Δεκέμβρη, τι ακριβώς γίνεται;
α. Η Vivodi έχει βάλει ADSL2+ εξοπλισμό σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση;
β. Τόσο καιρό η Vivodi περίμενε να δοθεί το κέντρο για φυσική συνεγκατάσταση;
Περιμένω απάντηση. :rolleyes:

Telecom
15-06-07, 00:49
Να ρωτήσω κάτι δύσκολο;
Στο κέντρο Άρης (Πεδίο Αρεως), το οποίο ο ΟΤΕ παρέδωσε πάρα πολύ πρόσφατα για φυσική συνεγκατάσταση, αλλά στο οποίο η vivodi ισχυρίζεται ότι δίνει CableTV από το Δεκέμβρη, τι ακριβώς γίνεται;
α. Η Vivodi έχει βάλει ADSL2+ εξοπλισμό σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση;
β. Τόσο καιρό η Vivodi περίμενε να δοθεί το κέντρο για φυσική συνεγκατάσταση;
Περιμένω απάντηση. :rolleyes:

Υπαρχουν κομβοι ADSL2+ απομακρυσμενης συνεγκαταστασης. Υπαρχουν περιοχες και με 2 κομβους ταυτοχρονα cisco (παλιοι συνδρομητες) Ericsson 2+ (νεοτεροι συνδρομητες). Τα κεντρα φυσικης συνεγκαταστης ειναι 2+ Ολοι οι συνδρομητες απο cisco μεταφερονται σε 2+ (φυσικης συνεγκατασης) μολις παραδιδονται οι χωροι απο τον ΟΤΕ. Αν εισαι "παλιος" συνδρομητης θα πρεπει να ξερεις σημερα σε τι dslam σε εχουν συνδεσει. Στο Πεδιο του Αρεως παρεχεται απο την πρωτη στιγμη το cabletv (2+ απομακρ. συν/σης). Το προβλημα εκει ειναι οτι δεν υπαρχουν συνδ. καλωδια απο τον Γεναρη :down: Πιθανες επομενες ερωτησεις θα απαντηθουν αυριο (να ρωτησω τους ειδημονες) :cool:

lewton
15-06-07, 00:52
Υπαρχουν κομβοι ADSL2+ απομακρυσμενης συνεγκαταστασης. Υπαρχουν περιοχες και με 2 κομβους ταυτοχρονα cisco (παλιοι συνδρομητες) Ericsson 2+ (νεοτεροι συνδρομητες). Τα κεντρα φυσικης συνεγκαταστης ειναι 2+ Ολοι οι συνδρομητες απο cisco μεταφερονται σε 2+ (φυσικης συνεγκατασης) μολις παραδιδονται οι χωροι απο τον ΟΤΕ. Αν εισαι "παλιος" συνδρομητης θα πρεπει να ξερεις σημερα σε τι dslam σε εχουν συνδεσει. Στο Πεδιο του Αρεως παρεχεται απο την πρωτη στιγμη το cabletv (2+ απομακρ. συν/σης). Το προβλημα εκει ειναι οτι δεν υπαρχουν συνδ. καλωδια απο τον Γεναρη :down: Πιθανες επομενες ερωτησεις θα απαντηθουν αυριο (να ρωτησω τους ειδημονες) :cool:
Επομένως έχει ADSL2+ και σε απομακρυσμένη.
Ευχαριστώ.

Τότε γιατί όσοι είναι ενεργοί full LLU στο κέντρο Άρης δεν έχουν ήδη πάει στο CableTV; Εφόσον καλώδιο υπάρχει, ADSL2+ εξοπλισμός υπάρχει, τί λείπει;

first45f5
15-06-07, 01:01
Στο ιδιο χρονικο διάστημα (απο τον Γενάρη και μετα) πως καταφερε η 4νετ να εχει περίπου 9000 ενεργοποιησεις? Γιατι ο ΟΤΕ δίνει ζευγη στον στην 4νετ (οσα τις δινει τες πα) και στην Vivodi oχι?:hmm:[

Αυτό το ζήτημα με την Vivodi, έχει και κάποια ιστορία από πίσω του που δεν είναι πολύ γνωστή και σε γενικές γραμμές έχει ως εξής: Οταν αυτή η εταιρεία έστεινε τους κόμβους της (2002-3-4) που δεν υπήρχε τίποτα από όσα ξέρουμε τώρα (φυσική συνεγκατάσταση, κλπ), επέλεγε ώς χώρους διαμερίσματα, αποθήκες, υπόγεια, containers σε ταράτσες, ότι μπορεί να φανταστεί κανείς αφού τίποτα άλλο δεν ήταν ρεαλιστικά διαθέσιμο. Για δε εξωτερικά συνδετικά καλώδια ζητούσε και έπαιρνε 100-200 ζευγάρια από το ακραίο δίκτυο του ΟΤΕ, διότι και πάλι τίποτε άλλο δεν ήταν - τότε - διαθέσιμο ή επιτρεπτό. Η πρώτη απόπειρα της εν λόγω εταιρείας να εγκαταστήσει ΕΞΣΚ δικής της κατασκευής στο Α/Κ Διοικητικό Μέγαρο πήρε 12 (!!!) μήνες πριν καρποφορήσει διότι οι κύριοι του ΟΤΕ προσπαθούσαν να καταλάβουν τι τους προέκυψε και πετάγαν το μπαλάκι στην εξέδρα και οι ρυθμιστές της ΕΕΤΤ σφυρίζαν αδιάφορα (εννοείται ότι οι διατάξεις του RUO είχαν πάει πρό πολλού περίπατο). Αυτά τα ζεύγη σταδιακά εξαντλήθηκαν από την ζήτηση, και ταυτόχρονα ο ΟΤΕ εδήλωσε μονομερώς (1ος 2005) ότι σταματάει να παρέχει ΕΞΣΚ από το ακραίο δίκτυό του λόγω ανεπαρκείας των καλωδιακών υποδομών. Εδώ τώρα η εταιρεία έπρεπε να κατασκευάσει δικά της ΕΞΣΚ (πράγμα όχι δύσκολο-το είχε κάνει ήδη) αλλά τα οποία θα έπρεπε να τερματιστούν σε μία υποδομή που επινόησε ο ΟΤΕ εκείνη την εποχή- το Φρεάτιο Υποδοχής Παρόχων (ΦΥΠ) που ήταν όμως υπαρκτό στα μυαλά εκείνων που το επινοήσαν και άρχισαν να κατασκευάζονται σταδιακά μέσα στο 2005-6 με δαπάνες βασικά της εταιρείας Αττικές Τηλεπικοινωνίες (νύν HOL). Αρα ξανά μπλοκάρισμα για ένα διάστημα και ο χρόνος "ετρεχε" προς όφελος του μονοπωλίου που είχε να επιλύσει τα δικά του εσωτερικά θέματα (εθελουσία, ROMTelecom, κλπ)
Το επόμενο επεισόδιο του σήριαλ ήταν ότι η εταιρεία μάλλον πρέπει να "σκόνταψε" σε κάτι που ήρθε σαν απόρροια των αρχικών επιλογών της: έχει προσπαθήσει να βάλει κανείς καλώδιο 200 ζευγών σε εισαγωγή κτιρίου που είναι φυσιολογικά κατασκευασμένη για 50 ζεύγη; Αφήστε, μεγάλη πίκρα..... (αντιδράσεις από ιδιοκτήτες, κλπ). Αυτοί οι χώροι δεν είναι σχεδιασμένοι για τέτοιες υποδομές. Πολύ περισσότερο δε για 2ο,3ο καλώδιο και ούτω καθεξής. Αυτό βέβαια είναι 100% θέμα της εταιρείας και θα έπρεπε να βρεί εγκαιρα τρόπο να το επιλύσει. Φαίνεται όμως οτι οι κόμβοι ήταν συνδεδεμένοι με ασυρματικό δίκτυο και άρα δύσκολο έως αδύνατο να μετακινηθούν σε προσφορότερο μέρος. Ε, φαντάζομαι ότι κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά υπάρχει η εξήγηση (όχι δικαιολογία) για τις καθυστερήσεις με τα ΕΞΣΚ.
Η δε σύγκριση με 4νετ, τελλας, κλπ είναι λίγο άδικη γιατί όλοι αυτοί επιχειρούσαν από σαφώς καλύτερη θέση μιάς και μόλις το 2006 κατάφερε μία ΕΕΤΤ να επιβάλει στο μονοπώλιο τις υποχρεώσεις (Φυσική συνεγκατάσταση, κλπ) που έπρεπε να έχει υλοποίησει από το 2001 θεωρητικά, άντε από το 2003-4, λέω εγώ . (Αλλωστε ήδη είχαν πάρει παράταση στην απελευθέρωση νωρίτερα και πολλά χρήματα το 1992 για να εκσυχγρονιστούν ενόψει της απελευθέρωσης.).
Αυτά τα έγραψα όχι απο διάθεση να δικαιολογήσω την συγκεκριμμένη εταιρεία-που έτσι και αλλιώς έχει κάνει αρκετά σφάλματα ώστε να είναι δικαιολογημένη η αγανάκτηση αρκετών συνδρομητών της- αλλά για να δώσω κάποιες πληροφορίες για το πως κινήθηκαν/εξαναγκάστηκαν οι εταιρείες που πρώτες αναμίχθηκαν στην "απελεύθερωση" το ΤοΒ, που ήταν και σε μεγάλο βαθμό είναι απελευθέρωση a la carte (όπως βολεύει το μονοπώλιο και τον μεγάλο ιδιοκτήτη του το Υπουργείο Οικονομικών και τα άδεια ταμεία του) και που ορισμένες (intraconnect) έπεσαν θύματα της.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για την φλυαρία.....:whistle:

Telecom
15-06-07, 01:08
Υποθετω οτι αναφερεσαι στη συνδεση συγκεκριμενου συνδρομητη. Επειδη δεν ξερω αν υπαρχει και cisco dslam στο Πεδιο του Αρεως παραλληλα με το 2+ γιατι δεν ψαχνεις στο status του router; Σε καποια router νομιζω οτι μπορεις να δεις το dslam

first45f5 ευχαριστουμε για τις πληροφοριες :clap:

first45f5
15-06-07, 01:14
Δεν είναι τίποτα...αρκεί να μας φέρνει λίγο πιό κοντά στην πραγματικότητα και την αλήθεια, εξαιρετικά δύσκολο όπως φαίνεται στην χώρα μας. Ας γίνουμε λιγότερο οπαδοί........

lewton
15-06-07, 01:46
Υποθετω οτι αναφερεσαι στη συνδεση συγκεκριμενου συνδρομητη. Επειδη δεν ξερω αν υπαρχει και cisco dslam στο Πεδιο του Αρεως παραλληλα με το 2+ γιατι δεν ψαχνεις στο status του router; Σε καποια router νομιζω οτι μπορεις να δεις το dslam
Δεν κατάλαβα, αφενός είσαι τόσο καλά ενημερωμένος για πολλά θέματα, και αφετέρου στα δύσκολα δεν ξέρεις καν αν υπάρχει Cisco DSLAM στο Άρης;

Λοιπόν, πάμε πάλι πιο αναλυτικά.
Το κέντρο Άρης η vivodi το έχει καλύψει εδώ και πολλά χρόνια, προφανώς με Cisco DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση (αφού δεν υπήρχε άλλος τρόπος).
Σε αυτό το DSLAM έχει ακόμα ένα σωρό συνδρομητές. Βρες μου τώρα που έχει γίνει λαδιά (ψήφισε α ή β).

α. Αν στο κέντρο αυτό δεν έχει η Vivodi Ericsson DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση επειδή περίμενε να της δώσει ο ΟΤΕ χώρο για φυσική συνεγκατάσταση, τότε λέει ψέμματα από το Δεκέμβρη ότι στο κέντρο αυτό μπορεί να δώσει CableTV.

β. Αν στο κέντρο αυτό έχει όντως Ericsson DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση (πολύ αμφιβάλλω, αλλά ας πούμε ότι υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο), τότε είναι προφανώς πολύ εύκολο να μεταφέρει τους υπάρχοντες full LLU συνδρομητές της από το Cisco ADSL DSLAM στο Ericsson ADSL2+ DSLAM. Είναι πολύ εύκολο γιατί και καλώδιο υπάρχει αλλά και ADSL2+ DSLAM. Γιατί λοιπόν κανείς παλιός πελάτης δεν έχει μεταφερθεί στο CableTV στο κέντρο Άρης; Μήπως για να του παίρνει η Vivodi τα παλιά πάγια;

Telecom
15-06-07, 02:15
Δεν κατάλαβα, αφενός είσαι τόσο καλά ενημερωμένος για πολλά θέματα, και αφετέρου στα δύσκολα δεν ξέρεις καν αν υπάρχει Cisco DSLAM στο Άρης;

Λοιπόν, πάμε πάλι πιο αναλυτικά.
Το κέντρο Άρης η vivodi το έχει καλύψει εδώ και πολλά χρόνια, προφανώς με Cisco DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση (αφού δεν υπήρχε άλλος τρόπος).
Σε αυτό το DSLAM έχει ακόμα ένα σωρό συνδρομητές. Βρες μου τώρα που έχει γίνει λαδιά (ψήφισε α ή β).

α. Αν στο κέντρο αυτό δεν έχει η Vivodi Ericsson DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση επειδή περίμενε να της δώσει ο ΟΤΕ χώρο για φυσική συνεγκατάσταση, τότε λέει ψέμματα από το Δεκέμβρη ότι στο κέντρο αυτό μπορεί να δώσει CableTV.

β. Αν στο κέντρο αυτό έχει όντως Ericsson DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση (πολύ αμφιβάλλω, αλλά ας πούμε ότι υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο), τότε είναι προφανώς πολύ εύκολο να μεταφέρει τους υπάρχοντες full LLU συνδρομητές της από το Cisco ADSL DSLAM στο Ericsson ADSL2+ DSLAM. Είναι πολύ εύκολο γιατί και καλώδιο υπάρχει αλλά και ADSL2+ DSLAM. Γιατί λοιπόν κανείς παλιός πελάτης δεν έχει μεταφερθεί στο CableTV στο κέντρο Άρης; Μήπως για να του παίρνει η Vivodi τα παλιά πάγια;

Εγω δεν εχω απαντησεις σε ολες τις ερωτησεις.Χρειαζεται να ρωτησω πρωτα.Ενω εσυ φαινεται οτι βγαζεις πολυ ευκολα συμπερασματα για ολα τα θεματα. Απαντηση (β) υπαρχει πολυ καιρο 2+ στο ΑΡΗΣ απο τα πρωτα dslam της Vivodi (παρείχαν Business ADSL 12Mbps). Προσωπικα,ξερω 2 ατομα με cabletv σε αυτο τον κομβο. Επαναλαμβανω οτι δεν ξερω εαν υπαρχει ακομα το cisco στο Πεδιο του Αρεως. Υποθετικα μιλαμε. Δεν ειναι μονο ενα καλωδιο οπως νομιζεις (cisco σε ericsson) δεν ειμαστε ολοι ειδικοι σε αυτα τα θεματα. Οπως εγραψα παραπανω αυτοματα θα μεταφερουν ολους τους cisco πελατες σε 2+ με τη φυσικη συνεγκατασταση.

ronaldinio
15-06-07, 02:25
Βρε συ Telecom γιατί υποτιμάς τη νοημοσύνη μας;

Full LLU Vivodi από το 2004 και για να μπω στο CableTV πρέπει να κάνω αίτηση;
Εμένα γιατί δε μου δώσανε άμεσα CableTV που δεν έχω καμιά σχέση με τον ΟΤΕ;

Αν έχουν πρόβλημα στο να μεταφέρουν τα παλιά νούμερα 211750xxxx στη νέα πλατφόρμα, γιατί δεν το έλεγαν να μην περιμένουμε τσάμπα;
Μήπως γιατί έκανε το μπαμ η ON και θέλησαν να κρατήσουν κόσμο;

Γιατί στην αρχή η αίτηση για Cable TV έγραφε μόνο για φορητότητα από ΟΤΕ σε Vivodi και όχι από Vivodi;
Μήπως γιατί τους ένοιαζαν μόνο οι νέοι πελάτες;

Γιατί την χρέωση 20 ευρώ για την αίτηση ακύρωσης του Cable TV την ανάρτησαν στη σελίδα τους μεταχρονολογημένα;
Μήπως για να τσιμπήσουν χρήμα από τους θυμωμένους πελάτες που εκ των υστέρων συνειδητοποίησαν ότι έτσι κι αλλιώς θα έχαναν;

Γιατί κρατούν όμηρους χιλιάδες συνδρομητές που με τη λήξη των προπληρωμένων τους κάθονται και πληρώνουν σα θύματα ακριβά πάγια σε αορίστου (εμένα έφτανε τα 65 ευρώ!) μόνο και μόνο με την ελπίδα ότι πλησιάζει ο καιρός που θα ικανοποιηθεί το αίτημά τους για cabletv;
Μήπως γιατί βρήκαν μια πλάγια οδό για να ρεφάρουν κάπως τη χασούρα από την χαμηλή τιμή του CableTV; (χαλαρά πρέπει να μπαίνουν μέσα!).

Αλλά όπως λένε και οι Αμερικάνοι, enough is enough!

Τη μέρα που πήγα τελευταία φορά να τσεκάρω την κατάσταση της πορείας του CableTV και που μετά από ένα κάρο (ξανά) αερολογίες, πήρα την απόφαση να φύγω από τη Vivodi, ήρθα αντιμέτωπος με μια εικόνα που τουλάχιστον στη Vivodi δεν την είχα δει ποτέ:
ΑΔΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑ!
ΧΩΡΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑ!
Ο μόνος πελάτης μέσα ήμουν εγώ κι αυτός για να ακυρώσει...

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι θερίζετε ό,τι σπείρατε.

THE END.

voithostyrempora2
15-06-07, 02:41
Γιατί στην αρχή η αίτηση για Cable TV έγραφε μόνο για φορητότητα από ΟΤΕ σε Vivodi και όχι από Vivodi;
Μήπως γιατί τους ένοιαζαν μόνο οι νέοι πελάτες;

Μουχαχαχ , αυτή την παγκόσμια πατέντα :twisted: της Βιβόντι για φορητότητα μέσα στην ίδια εταιρία , πες-πες τελικά την πιστέψαμε :p .



Γιατί την χρέωση 20 ευρώ για την αίτηση ακύρωσης του Cable TV την ανάρτησαν στη σελίδα τους μεταχρονολογημένα;


Πάντως από μένα δεν τα ζήτησαν όταν ακύρωσα και να μου ζητούσαν βέβαια , κωλύομαι να πω τί θα παιρναν :p .

Πάντως , η ανακοίνωση της ΕΕΤΤ που κατανομάζει ως θύμα του ΟΤΕ ειδικά τη Βιβόντι , μπορεί να μην την καθαγιάζει , αλλά στα μάτια μου τουλάχιστον την αθώωνει σε πολλά από όσα έχει κατηγορηθεί . Αλλά τα γεγονότα (καθυστέρησεις) είναι πραγματικά , άρα αναγκάζομαι να την αποχαιρετήσω εκ των πραγμάτων .

BoGe
15-06-07, 09:17
Τη μέρα που πήγα τελευταία φορά να τσεκάρω την κατάσταση της πορείας του CableTV και που μετά από ένα κάρο (ξανά) αερολογίες, πήρα την απόφαση να φύγω από τη Vivodi, ήρθα αντιμέτωπος με μια εικόνα που τουλάχιστον στη Vivodi δεν την είχα δει ποτέ:
ΑΔΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑ!
ΧΩΡΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑ!
Ο μόνος πελάτης μέσα ήμουν εγώ κι αυτός για να ακυρώσει...


Για πήγαινε στην Tellas.
Γεμάτα γραφεία, και πελατεία που σχηματίζει ουρές, για παράπονα................

dchatz
15-06-07, 09:57
Κοίτα να δεις που σιγά σιγά όσο διαβάζω με πιάνει συγκίνηση και αρχίζω να συμπαθώ και να συμπάσχω με την εταιρεία. Προσωπικά το έχω ξαναπεί ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες που μου παρέχει (ποιότητα γραμμής, ταχύτητες, ποιότητα DSL phone κλπ) αλλά λίγο δυσαρεστημένος από το Φεβρουάριο και μετά.
Είναι αλήθεια ότι ο VIVODI προσπάθησε να φτιάξει ιδιόκτητο δίκτυο σε μία περίοδο που αυτό θεωρούταν αδύνατο.

Απορώ γιατί την σωστή ενημέρωση πρέπει να μας τη δίνουν οι έχοντες σχέση με την εταιρεία μέσα σε ένα forum και όχι το επίσημο cc. Ίσως γιατί το επίσημο cc έχει νομικά κολλήματα να το κάνει (δυσφήμιση ΟΤΕ κλπ).

Αφού έτσι είναι τα πράγματα θα ρωτήσω εδώ (μη χρεώνομαι και στο 13880)
Είναι 1,5 χρόνο σε full+dslPhone 2048/256 με το συνδυασμό ALCATEL+CISCO και στο κέντρο Δάφνης. Έχω κάνει αίτηση για cabletv στις 29/3/2007. Υπάρχει κάνα νέο πότε να περιμένω ενεργοποίηση; Ας μου πούν, περιμένουμε να κάνει ο ΟΤΕ αυτό και αυτό και δεν ξέρουμε πότε θα το κάνει.
Κάνεις από τους παραπάνω ξέρει κάτι ......... Ευχαριστώ φίλοι της VIVODI...

netlich
15-06-07, 11:01
Και εκεί συνηνοψίζεται το θέμα... Είμαι διατεθιμένος σαν πελάτης να "συγχωρήσω" την κάθε Βιβο για τα λάθη και τις καθυστερήσεις και να της δώσω και περιθώρια να με ικανοποιησει στο τέλος...

Αλλά πρέπει να μου φέρεται σαν πελάτη...Η μάλλον σαν άνθρωπο....Όχι σαν ζώον ή ανεγκέφαλο που θα πρέπει να πιστέψω ότι μου ξεφουρνίσει στο τηλέφωνο/email/fax κτλ...

kanenas3
15-06-07, 11:20
Λοιπόν, πάμε πάλι πιο αναλυτικά.
Το κέντρο Άρης η vivodi το έχει καλύψει εδώ και πολλά χρόνια, προφανώς με Cisco DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση (αφού δεν υπήρχε άλλος τρόπος).
Σε αυτό το DSLAM έχει ακόμα ένα σωρό συνδρομητές. Βρες μου τώρα που έχει γίνει λαδιά (ψήφισε α ή β).

α. Αν στο κέντρο αυτό δεν έχει η Vivodi Ericsson DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση επειδή περίμενε να της δώσει ο ΟΤΕ χώρο για φυσική συνεγκατάσταση, τότε λέει ψέμματα από το Δεκέμβρη ότι στο κέντρο αυτό μπορεί να δώσει CableTV.

β. Αν στο κέντρο αυτό έχει όντως Ericsson DSLAM σε απομακρυσμένη συνεγκατάσταση (πολύ αμφιβάλλω, αλλά ας πούμε ότι υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο), τότε είναι προφανώς πολύ εύκολο να μεταφέρει τους υπάρχοντες full LLU συνδρομητές της από το Cisco ADSL DSLAM στο Ericsson ADSL2+ DSLAM. Είναι πολύ εύκολο γιατί και καλώδιο υπάρχει αλλά και ADSL2+ DSLAM. Γιατί λοιπόν κανείς παλιός πελάτης δεν έχει μεταφερθεί στο CableTV στο κέντρο Άρης; Μήπως για να του παίρνει η Vivodi τα παλιά πάγια;

Γιατί πολύ απλά για να σου προσφέρουν το cableTV χρειάζονται και τον video server ή όπως αλλιώς τον ονομάζουν μέσω του οποίου παίζει η IPTV. Άρα, το ότι μπορεί να υπάρχει παλιός κόμβος που να υποστηρίζει adsl2+ δε σημαίνει απαραίτητα ότι υποστηρίζει IPTV.

Για να καταλάβω τώρα...θεωρείς λογικό ότι η Vivodi λέει ψέματα εδώ και 6 μήνες, αλλά το κάνει μόνο για μερικούς κόμβους της, για να μαζέψει μερικές χιλιάδες πελάτες που εν τέλει θα χάσει γιατί δε θα μπορεί να τους εξυπηρετήσει και όλα αυτά γιατί φοβήθηκε τον ανταγωνισμό από μια εταιρία (ON) που μόλις εμφανίστηκε στη λιανική και κανείς δεν ήξερε...

Πείτε μου λοιπόν γιατί ενώ στην Αθήνα "κοροϊδεύει" τους πελάτες της με εικονική κάλυψη της στη Θεσσαλονίκη μας έχει ξεκαθαρίσει ότι θα δούμε ταχύτητες πάνω από 4MBps όταν ολοκληρωθούν οι αναβαθμίσεις των κόμβων και των γραμμών. (Για όσους δεν το ξέρουν το γραφείο τους στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί υποδειγματικά και σε γλιτώνει από την αναμονή
του 13880, για όσους βέβαια είναι από Θεσσαλονίκη)

lewton
15-06-07, 12:04
Γιατί πολύ απλά για να σου προσφέρουν το cableTV χρειάζονται και τον video server ή όπως αλλιώς τον ονομάζουν μέσω του οποίου παίζει η IPTV. Άρα, το ότι μπορεί να υπάρχει παλιός κόμβος που να υποστηρίζει adsl2+ δε σημαίνει απαραίτητα ότι υποστηρίζει IPTV.

Για να καταλάβω τώρα...θεωρείς λογικό ότι η Vivodi λέει ψέματα εδώ και 6 μήνες, αλλά το κάνει μόνο για μερικούς κόμβους της, για να μαζέψει μερικές χιλιάδες πελάτες που εν τέλει θα χάσει γιατί δε θα μπορεί να τους εξυπηρετήσει και όλα αυτά γιατί φοβήθηκε τον ανταγωνισμό από μια εταιρία (ON) που μόλις εμφανίστηκε στη λιανική και κανείς δεν ήξερε...
Με βλέπεις να γράφω ότι το θεωρώ λογικό;

dchatz
15-06-07, 12:07
Γιατί πολύ απλά για να σου προσφέρουν το cableTV χρειάζονται και τον video server ή όπως αλλιώς τον ονομάζουν μέσω του οποίου παίζει η IPTV. Άρα, το ότι μπορεί να υπάρχει παλιός κόμβος που να υποστηρίζει adsl2+ δε σημαίνει απαραίτητα ότι υποστηρίζει IPTV.

Για να καταλάβω τώρα...θεωρείς λογικό ότι η Vivodi λέει ψέματα εδώ και 6 μήνες, αλλά το κάνει μόνο για μερικούς κόμβους της, για να μαζέψει μερικές χιλιάδες πελάτες που εν τέλει θα χάσει γιατί δε θα μπορεί να τους εξυπηρετήσει και όλα αυτά γιατί φοβήθηκε τον ανταγωνισμό από μια εταιρία (ON) που μόλις εμφανίστηκε στη λιανική και κανείς δεν ήξερε...

Πείτε μου λοιπόν γιατί ενώ στην Αθήνα "κοροϊδεύει" τους πελάτες της με εικονική κάλυψη της στη Θεσσαλονίκη μας έχει ξεκαθαρίσει ότι θα δούμε ταχύτητες πάνω από 4MBps όταν ολοκληρωθούν οι αναβαθμίσεις των κόμβων και των γραμμών. (Για όσους δεν το ξέρουν το γραφείο τους στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί υποδειγματικά και σε γλιτώνει από την αναμονή
του 13880, για όσους βέβαια είναι από Θεσσαλονίκη)

Δεν θα τους χάσει σίγουρα γιατί τους λέει "Sorry, δεν παίζει cabletv αλλά αν θέλετε σας βάζουμε αμέσως σε telefonet".
Έτσι ο πελάτης λέει "έφαγα το αγγούρι 2-3 μήνες ας με βάλουν εκεί (με τα ιδια λεφτά και χωρίς TV) να τελειώνω".

dchatz
15-06-07, 12:14
Πείτε μου λοιπόν γιατί ενώ στην Αθήνα "κοροϊδεύει" τους πελάτες της με εικονική κάλυψη της στη Θεσσαλονίκη μας έχει ξεκαθαρίσει ότι θα δούμε ταχύτητες πάνω από 4MBps όταν ολοκληρωθούν οι αναβαθμίσεις των κόμβων και των γραμμών. (Για όσους δεν το ξέρουν το γραφείο τους στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί υποδειγματικά και σε γλιτώνει από την αναμονή
του 13880, για όσους βέβαια είναι από Θεσσαλονίκη)

Μήπως γιατί στην Θεσσαλονίκη δεν βάζει έτσι κι αλλιώς καθόλου νέους πελάτες και γιατί εκεί δεν φοβάται ακόμα τον ανταγωνισμό.

Sorry για το διπλό post...

@ ADSLgr.com All rights reserved.