PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΕΡΑΣΤΙΑ καθυστέρηση σε επιδιόρθωση βλάβης !



geogal1997
06-12-18, 01:06
Παιδιά καλησπέρα ,στις 20/11 μου ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία μου nova triple play 50vdsl ,ωστόσο η γραμμή του ίντερνετ είναι εντελώς νεκρή ,το ρούτερ δεν μπορεί να συγχρονίζει καθόλου (dsl λαμπάκι πάντα σβηστο,η τηλεφωνική γραμμή είναι πλήρως λειτουργική .Ηρθαν οι τεχνικοι της Νόβα 21/11 και πήραν από μετρήσεις από τον κατανεμητή της πολυκατοικιας και με διαβεβαίωσαν ότι η βλάβη βρίσκεται εκτός της πολυκατοικιας και ότι θα κάνουν αίτηση στον ΟΤΕ για επιδιόρθωση μέσα σε 48 ώρες .Ωστόσο από τότε δεν έχει βρεθεί καμία λύση ,τηλεφωνώ καθε μέρα στο 13731 μου λένε τα γνωστά ότι κάνουν αίτηση στον ΟΤΕ για νέα γραμμή ή για επιδιόρθωση ,και ο ΟΤΕ την απορρίπτει λέγοντας ότι η γραμμή λειτουργεί,και η Νόβα εξακολουθεί να το δηλώνει σαν καθυστερημένη βλάβη .Σήμερα 5/12 δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη ,και ερωτω άλλη λύση υπάρχει προκειμένου να επιδιόρθωθςι η γραμμή άμεσα , εκτός από το να σπάσω το συμβόλαιο με την Νόβα (αφού πληρώσω τη ρήτρα για )και να πάω στον ΟΤΕ που θεωρώ ότι θα μου διορθώσει άμεστη βλάβη όντας πελάτης του

vastil
06-12-18, 01:10
Παιδιά καλησπέρα ,στις 20/11 μου ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία μου nova triple play 50vdsl ,ωστόσο η γραμμή του ίντερνετ είναι εντελώς νεκρή ,το ρούτερ δεν μπορεί να συγχρονίζει καθόλου (dsl λαμπάκι πάντα σβηστο,η τηλεφωνική γραμμή είναι πλήρως λειτουργική .Ηρθαν οι τεχνικοι της Νόβα 21/11 και πήραν από μετρήσεις από τον κατανεμητή της πολυκατοικιας και με διαβεβαίωσαν ότι η βλάβη βρίσκεται εκτός της πολυκατοικιας και ότι θα κάνουν αίτηση στον ΟΤΕ για επιδιόρθωση μέσα σε 48 ώρες .Ωστόσο από τότε δεν έχει βρεθεί καμία λύση ,τηλεφωνώ καθε μέρα στο 13731 μου λένε τα γνωστά ότι κάνουν αίτηση στον ΟΤΕ για νέα γραμμή ή για επιδιόρθωση ,και ο ΟΤΕ την απορρίπτει λέγοντας ότι η γραμμή λειτουργεί,και η Νόβα εξακολουθεί να το δηλώνει σαν καθυστερημένη βλάβη .Σήμερα 5/12 δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη ,και ερωτω άλλη λύση υπάρχει προκειμένου να επιδιόρθωθςι η γραμμή άμεσα , εκτός από το να σπάσω το συμβόλαιο με την Νόβα (αφού πληρώσω τη ρήτρα για )και να πάω στον ΟΤΕ που θεωρώ ότι θα μου διορθώσει άμεστη βλάβη όντας πελάτης του

Μίλα με εεττ. Έχω την εντύπωση πως εφόσον έχεις τις συνομιλίες σας ηχογραφημένες να βάλετε vdsl και ο πάροχος δεν σας καλύπτει οπότε μιλάμε για αθέτηση συμβολαίου από την πλευρά του παρόχου σας, μπορείτε να σπάσετε αζημίως το συμβόλαιο. Κάλεσε στο τμήμα της nova εάν είσαι αποφασισμένος να πας ΟΤΕ. Πες τους περί αθέτησης της συμφωνία σας ότι θα ενημερώσεις εεττ και θα σπάσεις το συμβόλαιο καθώς σε ενημέρωσαν πως μπορεί να γίνει αζημίως.

skel
06-12-18, 01:17
συνδυαστικό ραντεβού μεταξύ τεχνικού ΟΤΕ και nova έχει γίνει ?

αν δεν συγχρονίζει και δεν είναι κάτι από την οικία σου το πρόβλημα τότε λογικά θα είναι στο καφάο το θέμα

geogal1997
06-12-18, 01:20
έχω κάνει καταγγελία στην εεττ ,στις 30/11 και έλαβα απάντηση από την Εεττ ότι έχει σταλεί η καταγγελία μου σε Νόβα και ΟΤΕ και αναμένει απαντηση μέχρι 3/1/2019 .Επίσης το ανέφερα αυτό για τις υπηρεσίες που δεν μου προσέφεραν ,μου είπαν έχεις συμβόλαιο δύο χρόνια και η ρήτρα ανέρχεται εντός 470 ευρώ ,προφανώς δε θα τους δώσω ουτε δραχμή τους αλήτες

- - - Updated - - -

Συνδυαστικό ραντεβού όχι δεν υπάρξει ακόμη ,απλά να σημειωθεί ότι η γραμμή του ίντερνετ ήταν λειτουργική μέχρι της 17/11 το πρωί από τον προηγούμενο πάροχο ακόμη ,και εντελώς ξαφνικά σταμάτησε να συγχρονίζει ,ημέρα Σάββατο έγινε αυτό που υποτίθεται δεν ανοίγουν τα καφαο τότε

Iris07
06-12-18, 01:20
Το τι μπορεί να γίνει με την γραμμή σου σε αυτή την κατάσταση τώρα, όλα παίζονται..
κανείς δεν μπορεί να σου πει σίγουρα.. μπορεί να τραβήξει η ιστορία..

Δες εδώ μία άλλη τέτοια ιστορία που διαβάζω τώρα.
https://www.adslgr.com/forum/threads/1080887-%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%94%CE%95%CE%9A%CE%A4%CE%97-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8A%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-Vodafone-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-OTE

Όπως φαίνεται η επικοινωνία του OTE με άλλους παρόχους μερικές φορές "έχει πρόβλημα"..

geogal1997
06-12-18, 01:30
συνδυαστικό ραντεβού μεταξύ τεχνικού ΟΤΕ και nova έχει γίνει ?

αν δεν συγχρονίζει και δεν είναι κάτι από την οικία σου το πρόβλημα τότε λογικά θα είναι στο καφάο το θέμα

Όχι συνδυαστικό ραντεβού δεν έχει γίνει ,σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται;

vastil
06-12-18, 01:33
έχω κάνει καταγγελία στην εεττ ,στις 30/11 και έλαβα απάντηση από την Εεττ ότι έχει σταλεί η καταγγελία μου σε Νόβα και ΟΤΕ και αναμένει απαντηση μέχρι 3/1/2019 .Επίσης το ανέφερα αυτό για τις υπηρεσίες που δεν μου προσέφεραν ,μου είπαν έχεις συμβόλαιο δύο χρόνια και η ρήτρα ανέρχεται εντός 470 ευρώ ,προφανώς δε θα τους δώσω ουτε δραχμή τους αλήτες

- - - Updated - - -

Συνδυαστικό ραντεβού όχι δεν υπάρξει ακόμη ,απλά να σημειωθεί ότι η γραμμή του ίντερνετ ήταν λειτουργική μέχρι της 17/11 το πρωί από τον προηγούμενο πάροχο ακόμη ,και εντελώς ξαφνικά σταμάτησε να συγχρονίζει ,ημέρα Σάββατο έγινε αυτό που υποτίθεται δεν ανοίγουν τα καφαο τότε


Μίλα με εεττ. Ξανακανε ενημέρωση και ότι τους ενημέρωσες περί αθέτησης του συμβολαίου από μέρους τους και σε απείλησαν με ρήτρα 480 ευρώ. Στείλε και καταγγελία στο Ίνκα και μετά τη γραπτή απόφαση του εεττ τους στέλνεις σε μήνυμα. Για οτιδήποτε κανεις και πεις όλα με φωτογραφίες και με στοιχεία στον εεττ και για την απειλή και για το Ίντερνετ που δεν δουλεύει και για τη συνομιλίας σας εάν έγινε μέσω messenger φωτογραφίες.

skel
06-12-18, 01:38
Όχι συνδυαστικό ραντεβού δεν έχει γίνει ,σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται;

πρέπει να γίνει αίτημα από τον πάροχο για συνδυαστικό αλλά σαν διαδικασία αργεί κυρίως από τον ΟΤΕ

geogal1997
06-12-18, 02:08
πρέπει να γίνει αίτημα από τον πάροχο για συνδυαστικό αλλά σαν διαδικασία αργεί κυρίως από τον ΟΤΕ

Ναι καταλαβαίνω ,απλά είναι πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει , ανεξήγητη βλάβη σε απορβληματιστη γραμμή που έχω 4-5 χρόνια,απλά άλλαξα φορητοτητα παρόχου (ενεργοποιήθηκε με ένα μήνα καθυστέρηση 17/10-20/11) και στις 17/11 χάλασε η γραμμή ιντερντετ ημέρα Σάββατο (που δεν μπαίνει χέρι σε καφαο),ενώ κανένα άλλος ένοικος στην πολυκατοικια δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα με τον ίντερνετ

@ ADSLgr.com All rights reserved.