PDA

Επιστροφή στο Forum : nova προβλημα με το internet



siakir
21-01-19, 00:59
καλησπερα μου προταθηκε απο συναφη forum να απευθυνθω εδω. 19 μερες ειμαι χωρις internet σε προπληρωμενο συμβολαιο nova, και απο τι nova αδιαφορια τους εχω κανει αμετρητα τηλεφωνα και το προβλημα δεν επιλύεται .

Forthnet.Nova.Rep1
21-01-19, 10:25
Καλημέρα siakir,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω των παραπάνω, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Για να μπορέσουμε ωστόσο να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. σταθερού τηλεφώνου κλπ);

Αλέξης, Nova Support

siakir
01-02-19, 15:57
Eνα μηνα χωρις interne και ουτε μια στοιχειωδης ενημερωση .:mad:

Forthnet.Nova.Rep1
01-02-19, 16:36
Καλησπέρα siakir,

Κατανοούμε απόλυτα την αναστάτωση που έχει προκύψει, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Σύμφωνα και με σχετική σημερινή ενημέρωση που υπήρξε σε αντίστοιχη τηλεφωνική επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο, το ζήτημα βρίσκεται υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα της τεχνικής μας διεύθυνσης και για οτιδήποτε νεότερο αναφορικά με την πορεία εξέλιξης, θα υπάρξει εκ νέου ανάλογη ενημέρωσή σου στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Θέλουμε να γνωρίζεις ότι η εταιρεία μας έχει ενεργήσει άμεσα με γνώμονα την εξυπηρέτησή σου και θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες από τη πλευρά μας βάσει ρυθμιστικού πλαισίου, για τον έλεγχο και την επίλυση του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

siakir
05-02-19, 16:04
33 μερες χωρις internet και δεν συγκινειτε κανενας:mad:

Forthnet.Nova.Rep1
05-02-19, 20:04
Καλησπέρα siakir,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει.

Θα θέλαμε ωστόσο να σε διαβεβαιώσουμε ότι η εταιρεία μας έχει ενεργήσει άμεσα με γνώμονα την εξυπηρέτησή σου και έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες από τη πλευρά μας βάσει ρυθμιστικού πλαισίου, για την επίλυση του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί.

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, για οτιδήποτε νεότερο αναφορικά με την πορεία εξέλιξης θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Επιπλέον, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τις οδηγίες και κανόνες του support forum της Forthnet (https://www.adslgr.com/forum/threads/765479-%CE%95%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-support-forum-%CF%84%CE%B7%CF%82-Forthnet).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

@ ADSLgr.com All rights reserved.