PDA

Επιστροφή στο Forum : Fritz!Fon Problems and More

Σελίδες : [1] 2 3

k.m.
12-04-19, 20:26
Ανοίγω αυτό το θέμα για τα Fritz!Fon και τα θέματα που έχουν.

Αρχικά το κύριο θέμα είναι με την υποστήριξη των ελληνικών.

Όσοι θέλετε ανοίξτε σχετικό ticket στη φόρμα για suggestions

https://en.avm.de/contact/suggestions-for-fritz-products/

Προσωπικά είχα κάνει την παρακάτω αλληλογραφία.

Αίτημα μέσω της φόρμας

------------------------------------------------------------------------------------
Fritz!Fon C5: Support for Greek Characters (or Unicode) on address book.
Now all Greek Characters, on Fritz!box 7590 address book, are displayed as '?'.
------------------------------------------------------------------------------------

Στη συνέχεια έγινε η παρακάτω επικοινωνία με email

Dear ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,

Thank you very much for your enquiry and for contacting the AVM Support.

I am not aware that Greek characters are supported by the FRITZ!Fon.

Please send me the source of information as well as a specific example so that I may find reproduce your situation here, including a screenshot of your telephone book entry in the FRITZ!Box and the display on the FRITZ!Fon C5.

Please also compile the FRITZ!Box support data:
• Generating support data for the FRITZ!Box

Kind regards from Berlin,
(AVM Support)

Dear ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,
I have used the feedback form (https://en.avm.de/contact/suggestions-for-fritz-products/) to report a suggestion.

This is actual problem for me, but from the attached email I had an answer that Greek characters are not currently supported.

My problem is that when I add entries in the Fritz!box 7590's address book with greek characters (its web interface allows these entries), then the address book on the C5 display shows all the greek characters as '?'.

In our days I think that unicode characters should be supported from all modern devices.

Best Regards,

Thanks for replying,

Yes, this is the information that I also have that Greek characters are still not fully supported. Many Greek customers have already asked us for the implementation. As I can now also see the first step has been made on side of the FRITZ!Box, but not yet on side of the FRITZ!Fon.

I assume that this will follow in one of the next updates for the FRITZ!Fon. In any case, I have forwared your wish for Greek character support for FRITZ!Fon to the product management so that they are aware of the demand.

Kind regards,
(AVM Support)

gravis
12-04-19, 21:54
οκ, έστειλα και εγω!

Dimitris_80
11-10-19, 16:19
για να μην ανοιγω νεο τοπικ, ηθελα να κανω μια ερωτηση που αφορα το fritzfon C5. Οταν μιλας και σε καλει καποιος αλλος ο οποιος ειναι στην αναμονη, πώς γινεται να φαινεται η αναγνωριση κλησης και σε αυτον που ειναι σε αναμονη; Θελει καποια ρυθμιση; δε το υποστηριζει η συσκευη μηπως; εχω cosmote αναλογικη γραμμη αν αυτο βοηθα καπως.

gravis
12-10-19, 18:58
για να μην ανοιγω νεο τοπικ, ηθελα να κανω μια ερωτηση που αφορα το fritzfon C5. Οταν μιλας και σε καλει καποιος αλλος ο οποιος ειναι στην αναμονη, πώς γινεται να φαινεται η αναγνωριση κλησης και σε αυτον που ειναι σε αναμονη; Θελει καποια ρυθμιση; δε το υποστηριζει η συσκευη μηπως; εχω cosmote αναλογικη γραμμη αν αυτο βοηθα καπως.

πρεπει να το υποστηριζει η συσκευη

k.m.
02-02-20, 14:59
Έχει καταλάβει κανείς τι επιπλέον έχει το C6 ?

https://en.avm.de/products/comparing-avm-products/fritzfon/fritzfon/

Προσπαθώ να καταλάβω κάπως αν έχουν βάλει Unicode στον κατάλογο.

gravis
06-02-20, 17:50
Έχει καταλάβει κανείς τι επιπλέον έχει το C6 ?

https://en.avm.de/products/comparing-avm-products/fritzfon/fritzfon/

Προσπαθώ να καταλάβω κάπως αν έχουν βάλει Unicode στον κατάλογο.

Καμμία διαφορά μονο μεγαλύτερη μπαταρια

k.m.
06-02-20, 19:04
http://translate.google.com/translate?hl=&sl=de&tl=en&u=https%3A%2F%2Fwww.computerbild.de%2Fartikel%2Fcb-Tests-DSL-WLAN-AVM-FritzFon-C6-Test-22311669.html&sandbox=1

Βρήκα και αυτό

+ design + οθόνη + sound

AVM FritzFon C6: comparison with FritzFon C5
Compared to the FritzFon C5, the feel of the FritzFon C6 has improved significantly, because while somewhat sharp edges on the sides of the C5 were annoying, the C6 with its rounded housing nestles much more comfortably in the hand. The display is also brighter and more contrasting. If you take the phone with you on the terrace in summer, you can read the screen more easily. In addition, the C6 impressed in the laboratory with a longer battery life and in the hearing test with better sound.

AVM FritzFon C6 in the test: conclusion and alternatives
AVM has tweaked the sound, haptics, battery life and display brightness - this means that the FritzFon C6 puts it a step further in comparison to its predecessor. There are many great functions on a FritzBox. If you are looking for a good alternative to AVM, you will find it at Gigaset: The phones in the HX series can also be registered with the router via DECT. The Gigaset CL660HX, for example, also shone with great sound in the test, but has fewer functions than the C6 on a FritzBox and a shorter battery life.

gravis
06-02-20, 23:16
http://translate.google.com/translate?hl=&sl=de&tl=en&u=https%3A%2F%2Fwww.computerbild.de%2Fartikel%2Fcb-Tests-DSL-WLAN-AVM-FritzFon-C6-Test-22311669.html&sandbox=1

Βρήκα και αυτό

+ design + οθόνη + sound

AVM FritzFon C6: comparison with FritzFon C5
Compared to the FritzFon C5, the feel of the FritzFon C6 has improved significantly, because while somewhat sharp edges on the sides of the C5 were annoying, the C6 with its rounded housing nestles much more comfortably in the hand. The display is also brighter and more contrasting. If you take the phone with you on the terrace in summer, you can read the screen more easily. In addition, the C6 impressed in the laboratory with a longer battery life and in the hearing test with better sound.

AVM FritzFon C6 in the test: conclusion and alternatives
AVM has tweaked the sound, haptics, battery life and display brightness - this means that the FritzFon C6 puts it a step further in comparison to its predecessor. There are many great functions on a FritzBox. If you are looking for a good alternative to AVM, you will find it at Gigaset: The phones in the HX series can also be registered with the router via DECT. The Gigaset CL660HX, for example, also shone with great sound in the test, but has fewer functions than the C6 on a FritzBox and a shorter battery life.

Δεν ξερω που το βρήκες αυτο αλλα οσον αφορα το Gigaset CL660HX που αναφέρει δεν υφίσταται πλεον. Περα απο την μπαταρια δεν προσφέρει κατι παραπανω

k.m.
12-03-20, 14:10
Στο link που έβαλα.

Δεν βάζετε όλοι ένα αίτημα για ελληνικά μπας και κάνουν κάτι στο 7.19 που έχουν στο LAB τώρα ?

trojy
05-05-20, 14:59
Έχω ένα fritz!phone C5. Δε μπορώ να το κάνω register σε κανένα από τα 2 Fritz!box 7490 που έχω. 'Εχει αλλάξει κάτι στη συμβατότητα ; To έκανα reset , πείραξα τις DECT ρυθμίσεις των βάσεων. αλλά καμία πρόοδος. Registration at Fritz!box 7490 failed.

jkoukos
05-05-20, 16:59
Ακολούθησε τον σχετικό οδηγό (https://en.avm.de/service/fritzfon/fritzfon-c5/knowledge-base/publication/show/136_Registering-FRITZ-Fon/).

geo2832
05-05-20, 21:22
Μόλις συμπλήρωσα και γώ το σχετικό ticket για υποστήριξη ελληνικών χαρακτήρων τόσο στο ρουτερ όσο
και στο τηλέφωνο.
Όσοι περισσότεροι,τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες!!

2048dsl
10-05-20, 18:41
Τους έστειλα και εγώ το σχετικό ticket για υποστήριξη ελληνικών χαρακτήρων τόσο στο ρουτερ 7590 όσο
και στο τηλέφωνο C5.

k.m.
10-05-20, 22:16
Ξανα έστειλα και για τα 2 και εγώ. Πέρασε ένας χρόνος απο το προηγούμενο.

gcf
10-05-20, 22:32
+1 από μένα

midkin
11-05-20, 03:07
Έστειλα και γω σχετικό ticket!

lefteriz
19-06-20, 16:09
Καλησπέρα. το fritzfon c5 διαβάζει τις επαφές από το fritzbox και αν αυτές είναι καταχωρημένες στα ελληνικά, τα εμφανίζει σαν ???? ;;;

Κρίμα, και είναι αρκετά φθηνό μέσω ebay. Έστειλα κι εγώ το ticket :)

stelakis1914
28-10-20, 21:25
Έχει καταφέρει να συνδέσει κάποιος fritz!fon με επιτυχία σε βάση τρίτου κατασκευαστή; Προσπάθησα να το κάνω σε βάση ασύρματης Panasonic IP συσκευής χωρίς θετικό αποτέλεσμα.

sv2flu
14-02-21, 06:12
Επειδή θέλω να αγοράσω ένα από τα δύο τηλέφωνα και όσο και να έψαξα δεν βρήκα πολλά εκτός από το topic αυτό, ξερει κανεις τίποτα επιπλέον διαφορες;

jkoukos
14-02-21, 17:26
Έχει απαντηθεί (https://www.adslgr.com/forum/threads/1100765-Fritz!Fon-Problems-and-More?p=6747300#post6747300) σε προηγούμενο μήνυμα. Το διαπιστώνεις επίσης αν συγκρίνεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Σε πλαίσιο, χρώμα και μπαταρία διαφέρουν.

stelakis1914
30-03-21, 21:07
FRITZ!Fon C6 (https://en.avm.de/products/fritzfon/fritzfon-c6-black/) τώρα και σε μαύρο χρώμα! Η επόμενη έκδοση λογικά θα αργήσει. :clap:

trod
09-04-21, 17:29
Μου ηρθε και εμενα σημερα το C6 (paired με 7590). Κριμα που δεν εμφανιζει Ελληνικα contacts.

ilpapacha
09-04-21, 19:50
Μου ηρθε και εμενα σημερα το C6 (paired με 7590). Κριμα που δεν εμφανιζει Ελληνικα contacts.

Πονεμένη ιστορία...

Ρίξε κι εσύ ένα suggestion και βλέπουμε αν αλλάξει κάποια στιγμή...

trod
11-04-21, 21:47
Πονεμένη ιστορία...

Ρίξε κι εσύ ένα suggestion και βλέπουμε αν αλλάξει κάποια στιγμή...

Το εστειλα.
Αντε να δουμε.

k.m.
12-04-21, 09:15
Έστειλα άλλο ένα (πάλι) και εγώ.

trod
12-04-21, 18:38
Αυτο μου εστειλαν:
Εκανα bold αυτο που εχει σημασια.

Thank you for your kind feedback. I have your request as
Suggestion for improvement to the responsible product manager in-house
AVM forwarded. It is clear whether and, if so, when an implementation will take place
At the moment, however, it has not yet been determined. In general, of course,
that our products are based on demand and suggestions for improvement /
The wishes of the customers "live" have been the case in the past
innumerable suggestions for improvement have been implemented (not infrequently already
directly in the next version).

ilpapacha
12-04-21, 19:43
Αυτο μου εστειλαν:
Εκανα bold αυτο που εχει σημασια.

Thank you for your kind feedback. I have your request as
Suggestion for improvement to the responsible product manager in-house
AVM forwarded. It is clear whether and, if so, when an implementation will take place
At the moment, however, it has not yet been determined. In general, of course,
that our products are based on demand and suggestions for improvement /
The wishes of the customers "live" have been the case in the past
innumerable suggestions for improvement have been implemented (not infrequently already
directly in the next version).

Είναι η κλασσική τυπική απάντηση...

k.m.
12-04-21, 21:20
η γνωστη απαντηση φασον

midkin
25-04-21, 18:40
Θέλω να ρωτήσω το εξής, συγνώμη αν δεν είναι κατάλληλο το θέμα.
Πρόσφατα πήγα σε Vodafone 200 και έχω πλέον τηλέφωνο μέσω voip.

Ποια η διαφορά αν χρησιμοποιώ ένα ip phone πχ Fritz C6 σε σχέση με το κλασικό συμβατικό ασύρματο τηλέφωνο που ήδη χρησιμοποιώ;
Κερδίζω κάτι που δεν έχω αντιληφθεί;

K1m0n
25-04-21, 19:28
Θέλω να ρωτήσω το εξής, συγνώμη αν δεν είναι κατάλληλο το θέμα.
Πρόσφατα πήγα σε Vodafone 200 και έχω πλέον τηλέφωνο μέσω voip.

Ποια η διαφορά αν χρησιμοποιώ ένα ip phone πχ Fritz C6 σε σχέση με το κλασικό συμβατικό ασύρματο τηλέφωνο που ήδη χρησιμοποιώ;
Κερδίζω κάτι που δεν έχω αντιληφθεί;

Το c6 (και τα λοιπά fritzfon), δεν είναι ip (sip/voip) phone.
Είναι dect.
Και είναι σχεδιασμένο να συμπληρώνει τα fritzboxes.
Σε σχέση με ένα άλλο dect κερδίζεις τις διάφορες επιπλέον ευκολίες του (*όταν* συνδέεται με fritzbox, καμία σημαντική),
και ότι θα παίξει εγγυημένα με την dect βάση του fritz.
Για χρήση με άλλο cpe/βάση δεν προτείνεται.
Αν ήδη έχεις/χρησιμοποιείς fritzbox, είναι 'nice to have".
Αν έχεις συνδέσει το κλασικό ασύρματο τηλέφωνο με την fxs του fritzbox και χρησιμοποιείς την βάση του,
αν άλλαζες σε fritzfon θα γλύτωνες την ανάγκη για χρήση τρίτης βάσης (και καλώδια/τροφοδοτικό),
αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαραίτητο.

andresalonika
25-04-21, 20:52
Ότι είπε ο K1m0n.

Να προσθέσω ότι το C6 είναι το πιο σβέλτο σε απόκριση και το πιο ποιοτικό πάντα σε σύγκριση με τα Gigaset CL660HX, Gigaset A120, Panasonic KX-PRS110 που έχω.

stelakis1914
25-04-21, 21:36
Είναι σε πολύ υψηλότερο επίπεδο από τα εμπορικά dect τηλέφωνα. Όποιος το πιάσει στα χέρια του, το αντιλαμβάνεται αμέσως.

Dimitris_80
30-04-21, 11:09
να υποστηριζε και ελληνικο phone book ομως... τοσο δυσκολο τους ειναι πια;

ilpapacha
30-04-21, 11:19
να υποστηριζε και ελληνικο phone book ομως... τοσο δυσκολο τους ειναι πια;

Απλά για κάποιον λόγο δεν είναι πρόθυμοι να το κάνουν... Στον τηλεφωνικό κατάλογο του fritzbox μια χαρά φαίνονται τα ελληνικά

Jacky
31-05-21, 15:58
Καλησπέρα .
Κάποια θήκη σιλικόνης έχει βρει κανείς ;
Διότι με τα μωρά στο σπιτι δεν βλέπω να αντέχει και πολύ …. :)
Για το C6

Polter
04-09-21, 21:16
Καλησπέρα.
Έστειλα κι εγώ το σχετικό αίτημα για υποστήριξη Ελληνικών στο C6 μου.

Hi from Greece!
I've just set up my new C6 Fritz!Fon.
It's frustrating that Greek characters are not supported yet in such a premium Dect phone. It's not just the telephone book entries. It's everywhere. i.e. in RSS feeds of greek sites such as https://www.protothema.gr/rss
I think that it is not such a huge deal to implement in future firmware. My FRITZ!Box 7590 already supports Greek characters perfectly.
It's the only thing missing from an otherwise perfect dect device.
Kind Regards
George

Πήρα την ακόλουθη απάντηση:

Dear Mr. *********,

thank you for contacting the AVM support.

It is a pity indeed that Greek characters are not yet supported by the FRITZ!Fon.

I have forwarded your enhancement request to our product management team.

We always focus on our customers' wishes and needs when further developing our products and in the past we were able to implement numerous suggestions from our customers.

You are always welcome to use the feedback form on our website to send us any additional constructive ideas and suggestions for enhancing FRITZ! products.

Have a good evening.

Best regards from Berlin,
Benjamin von Reiche (AVM Support)

k.m.
05-09-21, 21:25
Έστειλα άλλο ενα μολις.

- - - Updated - - -

Ριχτε και οι υπολοιποι αν θελετε, μπας και τα δουν μαζεμενα

cutter
10-09-21, 12:21
Έχει ακούσει κανείς τίποτα για C7? Θα ήθελα να αντικαταστήσω τα Siemens αλλά έχω καλομάθει να μην εχω το τηλέφωνο στο αυτί και να μιλάω με bluetooth και με χαλάει που τα Fritz δεν το υποστηρίζουν.

ilpapacha
10-09-21, 13:57
Το έριξα κι εγώ…

Hello,

It's frustrating that Greek characters are not supported yet on your Fritzfon devices. I have already, as other Greek people, expressed this complaint, but nothing has been done yet. To be honest we are starting to believe that this is a discrimination towards our culture/language.

Best Regards
Ilias

k.m.
10-09-21, 18:41
και εγω δεν ήμουν ευγενικος :)

και μου απαντησε στα γερμανικα ενω της εστειλα στα αγγλικα

Guten Tag ******* ********,

vielen Dank für Ihr freundliches Feedback. Ihre Anfrage habe ich als
Verbesserungsvorschlag an den zuständigen Produktmanager im Hause
AVM weitergeleitet. Ob und ggf. wann eine Umsetzung erfolgen wird, steht
zum jetzigen Zeitpunkt allerdings noch nicht fest. Generell gilt aber natürlich,
dass unsere Produkte von der Nachfrage und den Verbesserungsvorschlägen/
Wünschen der Kunden "leben", so wurden auch in der Vergangenheit bereits
unzählige Verbesserungsvorschläge in die Tat umgesetzt (nicht selten schon
direkt in der nächsten Version).

Noch ein Tipp:
Mit dem Newletter von AVM werden Sie schnell über die Verfügbarkeit von
Updates und/oder Bereitstellung von Labor Versionen informiert. Diesen
Newsletter können Sie unter http://avm.de/service/newsletter/ abonnieren
und bei Bedarf wieder abmelden.

Freundliche Grüße aus Berlin

Hannah Deininger

AVM GmbH
Vertrieb

ilpapacha
13-09-21, 18:40
Έτσι μου ήρθε κι εμένα στα γερμανικά.

Σήμερα μου ήρθε και στα αγγλικά

Dear Ilias

Thank you very much for your enquiry and for contacting the AVM Support.

I am sorry to read that you are unhappy that the FRITZ!Fon C6 (as well as the other FRITZ!Fon models) still do not support Greek characters.

I can assure you that this has nothing to do about discrimination, but I do understand your point of view and also realise that also other scripts of other languages, such as Cyrillic, Arabic etc. are also not supported. Indeed, it would be nice if the FRITZ!Fon could display the names of your Greek telephone contacts as you are used to in your own language, just as is possible for FRITZ!App Fon.

I have therefore forwarded your enquiry as an enhancement request to the product manager in charge, for consideration when further developing the firmware for the FRITZ!Fon.

If you have any further constructive ideas and suggestions for improving FRITZ! products, you may also send these directly via our feedback form.

Kind regards from Berlin,
Neil O´Hara (AVM Support)

K1m0n
13-09-21, 18:47
Τελικά ο μόνος τρόπος να σε πάρουν σοβαρά σήμερα είναι να μιλήσεις για "διακρίσεις" :lol:

ilpapacha
13-09-21, 19:56
Δυστυχώς…

Ενδεχομένως αν «πατήσουμε» εκεί, να μπορέσουμε να κάνουμε επιτέλους πραγματικότητα τους ελληνικούς χαρακτήρες στο Fritzfon.

K1m0n
13-09-21, 21:07
Δυστυχώς…

Ενδεχομένως αν «πατήσουμε» εκεί, να μπορέσουμε να κάνουμε επιτέλους πραγματικότητα τους ελληνικούς χαρακτήρες στο Fritzfon.

Μήν κρατάς την ανάσα σου.
Θάναι κάτι σαν 7 χρόνια από τότε που τους ενόχλησα για 1ή φορά.
Αν ήταν εύκολο, φαντάζομαι θα το είχαν ήδη κάνει.
Στο gui πλέον παίζει σωστά (utf-8).
Τα handsets υποθέτω ότι δεν έχουν τα κατάλληλα fonts πάνω,
και δεδομένης της φύσης της συσκευής (με περιορισμένους πόρους),
ίσως δεν είναι τόσο εύκολο.

ilpapacha
13-09-21, 21:38

Η πρώτη φορά που τους το ανέφερα ήταν πριν 3 χρόνια περίπου και από τότε παίρνουμε τις ίδιες copy/paste απαντήσεις, οπότε δεν περιμένω να αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον. Το «πρόβλημα» αυτό της είναι γνωστό εδώ και αρκετά χρόνια, όπως αναφέρεις κι εσύ, το οποίο αφορά και άλλες γλώσσες, όμως δεν φαίνεται να «ιδρώνει» το αυτί τους.

Προσωπικά έχω 2 C5 και 2 C6, τα οποία και αγόρασα εν γνώσει μου ότι δεν υποστηρίζουν την ελληνική γλώσσα. Από εκεί και πέρα όμως στέλνω ανά περιόδους το αντίστοιχο email για την ενσωμάτωσή τους, καθώς θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εν έτει 2021.

Το αν είναι θέμα Software/Hardware ή κάτι άλλο, μόνο αυτοί το γνωρίζουν. Επίσης το αν προωθούν τα email μας στο κατάλληλο τμήμα, πάλι κι αυτό είναι υπό αμφισβήτηση…

K1m0n
13-09-21, 21:55
Επίσης το αν προωθούν τα email μας στο κατάλληλο τμήμα, πάλι κι αυτό είναι υπό αμφισβήτηση…

αυτό ξαναπέστο...

cutter
13-09-21, 23:25
Πιστεύω πως αφού δεν έχει γίνει τόσα χρόνια, είναι πιο πιθανό να τα υποστηρίξουν σε ένα μελλοντικό μοντέλο, αλλιώς θα το είχαν ήδη κάνει. Εγώ περιμένω πως και πως ένα μοντέλο με Bluetooth, αν υποστηρίζει κι ελληνικά, θα πάρω ένα για κάθε δωμάτιο και θα ξηλώσω όλα τα Siemens!

dimitri_ns
14-09-21, 02:53

Aμα δεν ξέρουν, να ρωτήσουνε την gigaset να μάθουν.
Απλά είναι Γερμαναράδες ..

Ιδιαίτερα τα ip τηλέφωνα της gigaset που παίρνουν ip διευθύνσεις, ο κατάλογος κοπιάρεται από την μία συσκευή στην άλλημέσω δικτύου, από τον υπολογιστή.

mondeo
17-09-21, 22:08
Παιδιά καλησπέρα,
Απέκτησα χθες ένα C5 και ζευγαρώθηκε αμέσως με το 7530.
Έχω όμως το εξής πρόβλημα:
Ο φωτισμός της οθόνης δεν σβήνει ότι ρυθμίσεις και να κάνω.
Όταν το τηλέφωνο είναι unregistered σβήνει κανονικά.
Όταν είναι registered σβήνει για 2 sec και ανάβει για 50 και συνεχώς το ίδιο, με αποτέλεσμα να αδειάζει η μπαταρία.
Δεν ξέρω τι κουλό είναι αυτό.

Σας έχει τύχει;

ny_
17-09-21, 22:56
Παιδιά καλησπέρα,
Απέκτησα χθες ένα C5 και ζευγαρώθηκε αμέσως με το 7530.
Έχω όμως το εξής πρόβλημα:
Ο φωτισμός της οθόνης δεν σβήνει ότι ρυθμίσεις και να κάνω.
Όταν το τηλέφωνο είναι unregistered σβήνει κανονικά.
Όταν είναι registered σβήνει για 2 sec και ανάβει για 50 και συνεχώς το ίδιο, με αποτέλεσμα να αδειάζει η μπαταρία.
Δεν ξέρω τι κουλό είναι αυτό.

Σας έχει τύχει;

Μολις γινει το dect σου register στο fritz, μετα κανε ενα restart το ρουτερ σου(fritz) και μολις συγχρονισεις θα "στρωσει" το fritzphone σου και θα σβηνει κανονικα η οθονη του ;)
Και εμενα μου ειχε συμβει την πρωτη φορα που το περασα πανω !
Με γεια :D

@ ADSLgr.com All rights reserved.