PDA

Επιστροφή στο Forum : Πως σας φαίνονται οι τεχνικοί της net one



Σελίδες : [1] 2

strumf
05-07-07, 20:03
Ρωτάω επειδή θέλω να αλλάξω πάροχο και με ενδιαφέρει πόσο καλό είναι το τεχνικό τμήμα σε περίπτωση βλαβών ή νέων συνδέσεων καθότι είναι νέα εταιρεία και δε γνωρίζω πολλά.

mich83
05-07-07, 20:14
http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1281593&postcount=1

strumf
05-07-07, 20:22
Ίσως να μην έγινα κατανοητός αλλά όταν λέω τεχνικό τμήμα εννοώ τους τεχνικούς που έρχονται σπίτι. Γιατί ούτως ή άλλως δεν έχω βρει και κάποιον γνωστό μου που να είναι ευχαριστημένος από τη τηλεφωνική υποστήριξη οποιασδήποτε εταιρείας.

mich83
05-07-07, 20:56
Δηλαδή σε ενδιαφέρει αν είναι καλοί οικογενειάρχες; Ε λοιπόν οι 4 που μου έχουν έρθει μέχρι τώρα φαινόντουσαν ήταν μια χαρά και ευγενικοί. Τώρα αν το ότι λόγω της έλλειψης τεχνικού προσωπικού αργουνε υπερβολικά να έρθουνε δε σε ενδιαφέρει πάω πάσο.

xaxa
05-07-07, 21:33
Οχι ρε φιλε δεν εννουμε αν ειναι καλοι οικογενειάρχες απλα εννουμε αν οι ανθρωποι οι οποιοι ειναι ουσιαστικα το προσωπο της εταιριας στον κοσμο ειναι αρκετα εξυπηρετικοι και προθυμοι να σε βοηθησουν να καταλαβεις ,σε περιπτωση βλαβης ας πουμε,το προβλημα και την λυση του η σε περιπτωση νεας συνδεσης αν ειναι αρκετα συνεργασιμοι στην ολοκληρωση της εγκαταστασης η οποιασδηποτε αλλης αποριας εχει ο πελατης η ας πουμε αν σου κλεινουν ραντεβου οι ιδιοι οι τεχνικοι και τελικα δεν ερχονται ποτε.Αυτο και μονο τωρα αν οι τηλεφωνητριες της εταιριας η το τηλεφωνικο τεχνικο τμημα ειναι ανεπαρκης ειναι αλλο θεμα

mich83
05-07-07, 23:51
Οχι ρε φιλε δεν εννουμε αν ειναι καλοι οικογενειάρχες απλα εννουμε αν οι ανθρωποι οι οποιοι ειναι ουσιαστικα το προσωπο της εταιριας στον κοσμο ειναι αρκετα εξυπηρετικοι και προθυμοι να σε βοηθησουν να καταλαβεις ,σε περιπτωση βλαβης ας πουμε,το προβλημα και την λυση του η σε περιπτωση νεας συνδεσης αν ειναι αρκετα συνεργασιμοι στην ολοκληρωση της εγκαταστασης η οποιασδηποτε αλλης αποριας εχει ο πελατης η ας πουμε αν σου κλεινουν ραντεβου οι ιδιοι οι τεχνικοι και τελικα δεν ερχονται ποτε.Αυτο και μονο τωρα αν οι τηλεφωνητριες της εταιριας η το τηλεφωνικο τεχνικο τμημα ειναι ανεπαρκης ειναι αλλο θεμα

Αν λοιπόν έκανες τον κόπο να διαβάσεις το λινκ που παρέθεσα θα έβλεπες αρκετά από αυτά που θες να μάθεις. Στη τελική οι τεχνικοί γενικότερα δε μπορούν να κριθούν συνολικά. Υπάρχουν καλοί και κακοί. Ωστόσο οι αρμοδιότητες τους είναι περιορισμένες και εκ των πραγμάτων δε μπορούν να κάνουν και πολλά ακόμα κι αν θέλουν. Δυστυχώς το πρόβλημα είναι οι τεχνικοί του Ο.Τ.Ε. και οι όποιες διαθέσεις τους διότι στις περισσότερες των περιπτώσεων το πρόβλημα είναι στον βρόχο και για αυτόν είναι αρμόδιος ο Ο.Τ.Ε.:whistle:

limf(x)
06-07-07, 01:53
Οι κύριοι που ήρθαν σημερα από το σπίτι μου για να κάνουν τισ απαραιτητες μετρησεις αλλα και τη συνδεση(ανενεργος βρόχος) ήταν εξυπηρετικότατοι.Ευγενέστατοι και με θέληση να σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις τυχόν προβλήματα.Μιλώ εκ πείρας καθώς είχα ενα προβλημα με τις εσωτερικές καλωδιώσεις του σπιτιου μου και καθησαν σχέδον 2 ώρες για να εντοπίσουν και τελικά να λύσουν το πρόβλημά μου,που στο κάτω-κάτω δεν ειναι και ευθύνη τους(θα μπορούσαν κάλλιστα να μου πουν φώναξε ενα ηλεκτρολόγο αφού εμείς την σύνδεση στον κατανεμητή την κάναμε,τις μετρήσεις τις κάναμε και εισαι οκ;))
Οπότε +1 από μενα για τους τεχνικούς της ΝΕΤΟΝΕ:oneup:

miltiadis21
06-07-07, 02:03
Ίσως να μην έγινα κατανοητός αλλά όταν λέω τεχνικό τμήμα εννοώ τους τεχνικούς που έρχονται σπίτι. Γιατί ούτως ή άλλως δεν έχω βρει και κάποιον γνωστό μου που να είναι ευχαριστημένος από τη τηλεφωνική υποστήριξη οποιασδήποτε εταιρείας.
Μία λέξη Άψογοι :oneup::clap:

nxenos
06-07-07, 08:06
Κοιτα,τα παιδια ειναι εξυπηρετικοτατα,αλλα ακομα εδω και 2 μηνες δεν εχει λυθει το προβλημα μου.Αν δεν βαλει χερακι ο ΟΤΕ....

amnisia
06-07-07, 08:30
Και σε εμένα οι 2 τεχνικοί που είχαν έρθει ήταν ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Έλυσαν ένα μικρό πρόβλημα που υπήρχε με την εσωτερική καλωδωση, μου σύνδεσαν το τηλέφωνο του ΟΤΕ για να μην χάσω κάποιο τηλέφωνο στο παλιό νούμερο, μου εξήγησαν ότι χρειαζόταν σχετικά με τον router και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους συγκεκριμένους.

dd68
06-07-07, 16:39
Εγω παντως δεν εχω γνωρισει τεχνικο της Νετ1 ακομα και ευχομαι να μη τα δω ποτε τα παληκαρια;)

pajoee
06-07-07, 16:55
Εγω παντως δεν εχω γνωρισει τεχνικο της Νετ1 ακομα και ευχομαι να μη τα δω ποτε τα παληκαρια;)

Και εγώ σου εύχομαι να μην χρειαστεί να γνωρίσεις.
Εμένα πάντως που ήρθε σήμερα ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος και εξυπηρετικός παρά το γεγονός ότι δεν είχε κλείσει μήνα στην NetOne (φαίνεται ότι σιγά σιγά παίρνει κόσμο μιας και οι πελάτες αυξάνονται γρήγορα)

telumentil
06-07-07, 20:00
Ήταν ευγενέστατοι, εξυπηρετικοί και πολύ άτυχοι στην δική μας περίπτωση γιατί δεν είχαμε ασανσέρ και ανεβοκατέβηκαν απο το υπόγειο ως τον πέμπτο τεσσερις-πέντε φορές μέχρι να ρυθμιστεί η σύνδεση! :oneup::respekt:

mobo
08-07-07, 16:28
Πολύ εξυπηρετικοί και πρόθυμοι να σου λύσουν κάθε απορία παρ'ολη την κουραση τους όλη μέρα.(Σε μένα ήρθαν το βράδυ) Και χαμογελαστοί. Βέβαια 2 συνεργεία είναι πολύ λίγα για να εξυπηρετήσουν τόσο κόσμο.

dimpard
09-07-07, 02:02
Δεν ήρθαν ποτέ σπίτι γιατί δεν χρειάστηκε.
Όσες φορές μιλήσαμε τηλεφωνικά ήταν ευγενικοί, υπομονετικοί και κατανοητοί με πραγματικό ενδιαφέρον για την επίλυση των προβλημάτων που είχα - και που τελικά λύθηκαν.:oneup:

amateur361
09-07-07, 15:19
Ρωτάω επειδή θέλω να αλλάξω πάροχο και με ενδιαφέρει πόσο καλό είναι το τεχνικό τμήμα σε περίπτωση βλαβών ή νέων συνδέσεων καθότι είναι νέα εταιρεία και δε γνωρίζω πολλά.

μια χαρά είναι οι άνθρωποι, και θα βελτιώνονται συνεχώς, διότι είναι τo ψωμάκι τους και χωρίς μονιμότητες k.λ.π ,των Δ.Ο, και ξέρουν ότι τΟ αποτέλεσμα μετράει και στην δουλεια και κάνουν ότι μπορούν και σίγουρα δεν το k@l@βαράνε όπως κάποιοι άλλοι

αντιθέτως , προσπαθούν πολύ

xaxa
12-09-07, 23:33
Aπο θεμα τεχνικων απο οτι καταλαβαινω δηλαδη ειναι οκ η netone ε?:hmm:
απο θεμα γραμμων να δουμε

Sebu
13-09-07, 00:21
Γρηγοροι

Ευγενικοι

Εχουν ορεξη να βοηθησουν με συνδεση γραμμης ακομα και εντος διαμερισματος (και ας μην προβλεπεται)

Εχουν ορεξη να σου πουν 5 πραγματα ακομα και αν εχουν αλλα ραντεβου μετα απο εσενα και βιαζονται

:respekt: :oneup:

magnan
13-09-07, 00:26
ειναι πραγματικοι επαγγελματιες και δεν βαριουνται
με χαμογελο και προθυμοι να σου λυσουν τα προβληματα
..εκτος αν ειναι θεμα οτε, οποτε πρεπει να δηλωσουν βλαβη

Geotzourmi
13-09-07, 00:53
Μια χαρά άτομα οι τεχνικοί της netone....Αν είχαν και κάποιον να μας δίνουν όταν καλούμε την τεχνική υποστήριξη πιστεύω το τεχνικό τμήμα της netone θα ήταν σχεδόν άψογο...Αν εξαιρέσουμε αυτό κατά τα άλλα είναι απόλυτα συνεργάσιμοι και επαγγελματίες...

penetrator
13-09-07, 11:39
Εχουν ορεξη να σου πουν 5 πραγματα ακομα και αν εχουν αλλα ραντεβου μετα απο εσενα και βιαζονται


Α, ώστε εσύ τους καθυστερείς και εγώ περιμένω, ε; :rofl:

Sebu
16-09-07, 16:24
Α, ώστε εσύ τους καθυστερείς και εγώ περιμένω, ε; :rofl:

Εεεε ναι :oops:

Κατα βαση εγω ειμαι.Προσπαθω προβοκατορικα να αποτρεψω αλλες ενεργοποιησεις για να μεινουμε λιγοι και καλοι :lol:

vagskarm
18-09-07, 12:00
Σήμερα με ενημέρωσε συνάδελφος ότι το πρωί πήγαν οι τεχνικοί της NetOne για να συνδέσουν την γραμμή του (νέα γραμμή). Ομολογώ ότι είμαι ικανοποιημένος που του σύστησα τη NetOne.

Οι τεχνικοί πήγαν πρωί πρωί 8:30 ωη ώρα (επειδή ο συνάδελφος τους είχε πει ότι δουλεύει 9-5).

Σύνδεσαν την γραμμή και στον πρώτη μέτρηση που έκαναν είδαν 5MB download. Εκατσαν τα παιδιά (ευγενέστατα) και έψαξαν το τι γίνεται στον κατανεμητή, βρήκαν κάτι προβληματάκια, τα έφτιαξαν, και μετά στο διαμέρισμα έψαχναν τα ζευγάρια των καλωδίων για να δρούνε το καλύτερο, μετρώντας ταυτόχρονα. Τελικά έπιασαν 10MB/1MB.

Μάλιστα για να είναι σίγουροι, του είπαν "για να βάλουμε τώρα και το μπριζάκι που θα χρησιμοποιείτε και να ξαναμετρήσουμε". Στην τελευταία αυτή μέτρηση παρουσιάστηκε μείωση στο upload (700KB). Τον ενημέρωσαν ότι όποτε θελήσει να αλλάξει το μπριζάκι γιατί υπήρχε κάτι στα πινάκια.

Τα έγραψα όπως ακριβώς μου τα είπε ο συνάδελφος.

Τουλάχιστον δεν νοιώθω ότι εκτέθηκα συστήνοντάς του τη NetOne. Ενα μπράβο από εμένα στο τεχνικό τμήμα της εταιρείας. :oneup:

(και από το συνάδελφο ένα μπράβο - είναι δίπλα μου και διάβασε το post πριν το στείλω)

Sebu
18-09-07, 20:30
Αυτα ειναι !!!Τα καλα πρεπει να λεγονται !!!!!

Hwoarang
25-09-07, 16:59
Nα ρωτήσω κάτι ψιλοσχετικο μην ανοίγω νέο θέμα. Ο αδερφός μου θα κάνει αίτηση στην Netone σε ανενεργό βρόχο. Δεν γνωρίζει τπτ απο υπολογιστες ( ουτε τι ειναι η ethernet κτλ κτλ ) . Πόσο εύκολο θα ειναι να τα φτιάξει όλα μόνος του οταν έρθει ο εξοπλισμός? Χρειάζεται μεγάλη διαδικασία? Επίσης το ρουτερ ειναι ευκολο? Με remote μπορω να το χειρίζομαι εγω?

ariadgr
25-09-07, 17:09
Nα ρωτήσω κάτι ψιλοσχετικο μην ανοίγω νέο θέμα. Ο αδερφός μου θα κάνει αίτηση στην Netone σε ανενεργό βρόχο. Δεν γνωρίζει τπτ απο υπολογιστες ( ουτε τι ειναι η ethernet κτλ κτλ ) . Πόσο εύκολο θα ειναι να τα φτιάξει όλα μόνος του οταν έρθει ο εξοπλισμός? Χρειάζεται μεγάλη διαδικασία? Επίσης το ρουτερ ειναι ευκολο? Με remote μπορω να το χειρίζομαι εγω?

Για ανενεργό βρόχο θα πάει τεχνικός στο σπίτι του ώστε να συνδέσει τη γραμμή που θα έρθει στον κατανεμητή με το διαμέρισμα. Το router της netone έρχεται προρυθμισμένο, δηλ. το συνδέεις στο ρεύμα και με το pc (ethernet) και το pc έχει αμέσως Internet.
Με απομακρυσμένη σύνδεση δεν μπορείς να το χειρίζεσαι εσύ.
Γενικά δε νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα ο αδερφός σου, έτσι κι' αλλιώς ο τεχνικός θα ελέγξει ότι δουλεύε η γραμμή στο διαμέρισμα.

Hwoarang
25-09-07, 18:59
Αυτα ειναι καλά νέα :up::up::up:

xaxa
19-11-07, 00:57
Mπραβο στους τεχνικους εγκταταστασεων της ΝΕΤΟΝΕ γιατι εμαθα απο φιλο μου οτι ''εφαγαν'' τα καλωδια για να φτιαξουν την βλαβη του που συγχρονιζε στα 1024 και τωρα συγχρονιζει στα 16.
Τα καλα να λεγονται :oneup:

satyros
19-11-07, 16:43
Εξυπηρετικοί, υπομονετικοί,ευγενικοί.Έχουν έρθει 3 φορές σπίτι κ τα ψαξαν όλα κ συγχρόνιζε στα 16.Την επόμενη μέρα έπεσε στα 10.Δεν ξέρω τι σ@@@ μπορει να φταίει αλλά τα παληκάρια φάνηκε να έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους

DVader
19-11-07, 17:01
Οι τεχνικοί ήταν άψογοι ..Το πρόβλημα δεν λύθηκε όμως...:p

satyros
19-11-07, 17:51
το κουλό δεν σας το πα.....
1 Οι τεχνικοί ήρθαν σπίτι μου με δική τους πρωτοβουλία χωρίς να το ζητήσω εγώ κ μετά απο επικοινωνία που είχα με τους ίδιους
2 μου έστειλαν καινούργιο router κ αυτό πάλι με πρωτοβουλία των τεχνικών πάλι μετά απο προσωπική επικοινωνία μαζί τους
3 έκαναν αίτηση στον ΟΤΕ για βλάβη...... μαντέψτε.... πάλι μετά απο δική τους πρωτοβουλία αφού είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά

Τα συμπεράσματα δικά σας...

ΥΓ ρε μπας κ έχω μέσον στη ΝΕΤΟΝΕ κ δεν το χω πάρει χαμπάρι?

sportis
19-11-07, 19:33
Ρε παιδιά ειλικρινά σας ζηλεύω μπαίνω στο νήμα τις on telecoms και βλέπω παντού προβλήματα μπαίνω στο δικός νήμα και όλα είναι σχεδόν τέλεια. Αν δεν είχα πρόβλημα οικονομικό ( για να πληρώσω τα τέλη απενεργοποιήσεις και τα τέλη ενεργοποίησης) θα είχα κάνει άμεσα αίτηση στην net one.

pstr
19-11-07, 20:03
Σίγουρα δεν είναι όλα τέλεια στην NetONE αλλά νομίζω ότι είναι πολύ καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρία αυτή τη στιγμή.

spartacus
20-11-07, 00:12
Γρηγοροι

Ευγενικοι

Εχουν ορεξη να βοηθησουν με συνδεση γραμμης ακομα και εντος διαμερισματος (και ας μην προβλεπεται)

Εχουν ορεξη να σου πουν 5 πραγματα ακομα και αν εχουν αλλα ραντεβου μετα απο εσενα και βιαζονται

:respekt: :oneup:


ειναι πραγματικοι επαγγελματιες και δεν βαριουνται
με χαμογελο και προθυμοι να σου λυσουν τα προβληματα
..εκτος αν ειναι θεμα οτε, οποτε πρεπει να δηλωσουν βλαβη

Συμφωνώ και επαυξάνω, ότι και να πω θα είναι λίγα, με καλύπτουν οι προλαλήσαντες.

cakavera
23-11-07, 02:18
Toυλαχιστον τα ατομα προσπαθουν και δε σε γραφουν.
Αυτο απο μονο του ειναι +.

Αντε συντομα και στα δικα μας.

xaxa
18-02-08, 21:33
Tα καλυτερα μπορω να πω και εγω πληρως τεχνικες γνωσεις ,επαγγελματιες πολυ καλοι στην δουλεια τους και αντιπροσωπευουν πληρως το προσωπο της εταιριας στον πελατη
Μπραβο :oneup::clap:

APOL904
19-02-08, 13:33
κανουν τετοια πραγματα οι τεχνικοι της νετονε ??????? δηλαδη πανε σε οικιες και τσεκαρουν τις γραμμες ??εστω και το βοχ της πολυκατοικιας ??? παραξενο ?? επειτα απο τοσα τηλεφωνα προβληματων γραμμης και διαφορων αλλων..δεν ειδα κανενα ενδιαφερον..ρε μπας και ειμαι σε αλλη εταιρια και δεν το εχω καταλαβη..μηπως ειμαι ακομη στην βιβοντι... ρε παραξενα πραγματα που συμβαινουν...που διαβασα πιο πριν..
μεχρι και αλλαγη ροοτερ ..και οτε δηλωση βλαβης...γιατι σε εμενα λενε οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα και φταιει η γραμμη του οτε....και μεχρι εκει ???? δεν μου τα λετε καλα φιλαρακια ...σορρυ αλλα δεν τα λετε καλα...για προσπαθηστε ξανα..μπας και ο δρακος επιστρεψει παλι στο παραμυθι και αποκτηση ενδιαφερον...
σηγνωμη για το υφος ,,αλλα με αυτα που διαβαζω βγηκα μεχρι και εκτος εσωρουχων ....
δεν ομιλω για ευγενεια τους και την τηλεφωνικη εξηπηρετηση ...αυτη ειναι δεδομενη αψογη και ειλικρινης. το δεχωμαι .......αλλα μεχρι εκει ....αλλα δεν λυνει τα προβληματα....
........................................................................................................................ ...............................................
το κουλό δεν σας το πα.....
1 Οι τεχνικοί ήρθαν σπίτι μου με δική τους πρωτοβουλία χωρίς να το ζητήσω εγώ κ μετά απο επικοινωνία που είχα με τους ίδιους
2 μου έστειλαν καινούργιο router κ αυτό πάλι με πρωτοβουλία των τεχνικών πάλι μετά απο προσωπική επικοινωνία μαζί τους
3 έκαναν αίτηση στον ΟΤΕ για βλάβη...... μαντέψτε.... πάλι μετά απο δική τους πρωτοβουλία αφού είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά

Τα συμπεράσματα δικά σας...
------------------------------------------------------------------------------
ρε μπας και δουλευει στην νετ ονε ????/ μονοι τους χωρις να το ζητηση ??????? παει θα κοψω φλεβες ....σε μενα που το ζητησα γιατι δεν ηρθαν ρε φιλε...παει τα χανω σημερα....

tugito
19-02-08, 18:03
Εξαρτάται φίλε, εσύ τι πρόβλημα έχεις; Αν το πρόβλημα σου πχ είναι ότι η γραμμή σου έχει attenuation 50 και δεν συγχρονίζεις πάνω απο 4mbit φυσικά και δεν έχει νόημα να έρθουν οι τεχνικοί, το πρόβλημα είναι στο οτε, δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Εγώ πάντως όσο ήμουν στην Netone πελάτης έχω να πω ότι είναι με διαφορά ο καλύτερος εναλακτικος πάροχος. Βέβαια δεν έχουμε όλοι τις ίδιες εμπειρίες αλλά μηπως στην περίπτωσή οσυ ήταν κάτι που όντως δεν μπορούσαν να επέμβουν;

APOL904
19-02-08, 22:52
tugito
διαβαζε προσεχτικα τι εξιστορει ο φιλος μας ... τι λεει ακριβως ...και θα καταλαβεις την ενοια των οσων λεω εγω..και τι λες εσυ...δηλαδη σε εμενα δεν πρεπει να δηλωσουν βλαβη στον οτε επειδη εχω παραπανω αττ,???
γιατι το προβλημα του φιλου δεν ειναι στην γραμμη ??? που ειναι στην πλατη ?ρε παιδια οταν κανετε κριτικη .τουλαχιστον διαβαστε σωστα ..για να του αλλαξουν ροοτερ σημαινει οτι ειχε ακομα μεγαλυτερο προβλημα ..μιλαμε για πολυ πρωτοβουλια αυτοι οι τεχνικοι...της νετ ονε...κανας που ναχει καμια πρωτοβουλια και για τις αλλες γραμμες,,η δεν περισευει κανεις ??? πηγαν ολοι εκει ...τι ενδιαφερον ειναι αυτο ...και τι αδιαφορια για τους υπολοιπους .............

tzampaman
21-02-08, 03:43
Εξαρτάται φίλε, εσύ τι πρόβλημα έχεις; Αν το πρόβλημα σου πχ είναι ότι η γραμμή σου έχει attenuation 50 και δεν συγχρονίζεις πάνω απο 4mbit φυσικά και δεν έχει νόημα να έρθουν οι τεχνικοί, το πρόβλημα είναι στο οτε, δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

Και εγω ειχα υψηλο attn 45 οταν με ειχαν με ειχαν ενεργοποιησει και δεν συγχρονιζα με την καμια πανω απο 3 - 4mbit. Μετα απο 2 - 3 επισκεψεις και αρκετο πρηξιμο ειδαν οτι ειχαν κανει κατι λαθος απο την μερια τους στις ρυθμισεις μου και η γραμμη μου τελικα αντεχει ανετα μεχρι 18 - 19mbit.
Δηλαδη τι επρεπε να το ειχα αφησει ετσι?? Δεν στεκει αυτο που λες.

baskon
21-02-08, 04:00
φιλε APOL γιατι δε μας λες τι προβλημα αντιμετωπισες και δε σε βοηθησαν?
Οντως έχεις μεγαλο ΑΤΤ που δειχνει οτι εισαι μακρια απτο κεντρο της περιοχης σου.Αν δεν εισαι μακρυα και δειχνει τετοιο attenuation τότε καποια συνδεση εχει γινει λαθος και θα επρεπε οι τεχνικοι της Netone να ασχοληθουν.
Αν εισαι μακρια(πάνω απο 2-2.5 χλμ) μια χαρα ταχυτητα πιανεις..
Γενικά πάντως καλά θα ηταν να ειχαν ενδιαφερθει και να ερχονταν να δουν τι παιζει μήπως και το εφτιαχναν..
Ίσως να μην επεσες και σε καλο τηλεφωνητη.Δεν είναι και όλοι αστερια..

stelp77
21-02-08, 12:33
Μια χάρα ο τεχνικός που ήρθε σε εμένα. Ευγενικός και εξυπηρετικός. Πάντως στην τεχνική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, την αναμονη δεν τη γλυτώνεις πουθενά...

tzampaman
21-02-08, 13:00
Πάντως στην τεχνική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, την αναμονη δεν τη γλυτώνεις πουθενά...

Εγώ όσες φορές καλώ το σηκώνουν επιτόπου πάντως.. και μάλιστα σχεδόν πάντα, ο ίδιος υπάλληλος που μιλάω εδώ και 9 μήνες. Τόσο κωλόφαρδος είμαι ;; :hmm:

Aperanto_Galazio
21-02-08, 17:40
Εγω πιστευω ειναι θεμα τυχης, αν πεσεις σε υπαλληλο σχετικο η ασχετο.

APOL904
21-02-08, 18:27
KAΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ..
αγαπητε baskon ,,
δεν εχω καμια αμφιβολια για αυτα που αναφερεις ουτε διαφωνω,,,μαζυ σου και εγω...ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ αρκετα τηλεφωνα και εχω αναφερει ολα αυτα τα προβληματα,και η απαντηση ειναι καθολικη απο καθε διαφορετικο τηλεφωνητη - τρια --κυριε δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα ειναι θεμα γραμμης και οτε...και ολα αυτα ΧΩΡΙς ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟς τους ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΗ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ..ποτε δεν ηρθε ουτε καν οταν μπηκε η γραμμη adsl ..TIπOTA ..με πηραν τηλεφωνο μονο να βαλω το μοντεμ στην γραμμη και να το ανοιξω...εκτοτε ουδεις ενδιαφερθηκε γιατι παραπονιεμε κατα καιρους ,,,παρα μονο στην αναβαθμηση με υποβαθμησανε και καθαρισανε ,,,ασε γιατι οσο το κουβεντιαζω τοσο νευριαζω,,για αυτο τα πηρα στο κρανιο οταν διαβασα για πρωτοβουλιες τεχνικων και μπαρμπουτσαλα..της ΝΕΤονε... ημουνα στα 12 η και 13μβ / 895 ..καμια φορα και με αναβαθμησανε στα 7 η 8 μβ και καθαρισαν,,,σταματω εδω γιατι στο τελος θα αρχισω τα μπνλκια,,και δεν θα με μαζευει κανεις...αυτα κανει η νετονε και με βγαζουν εκτος εαυτου..

ΜΙΧΑΛΗΣ_50
21-02-08, 18:45
Οι καλλοι τεχνικοί ειναι αυτοί που σου δίνουν λύσεις , αυτοί που σου απαντάνε γρήγορα
στό τηλέφωνο λέγωνται καλλοί τηλεφωνητές

APOL904
21-02-08, 19:41
συμφωνω μιχαλη,,αλλα αν ειχαν ιχνος τεχνικης καταρτησεως ,θα ειχαν βρει και τις λυσεις ,αλλα μαλλον κατα λαθος παιρνω το κεντρο της βιβι ,,τα ιδια λεγανε και εκει...τωρα η οι (ΤΕΧΝΙΚΟΙ) της βιβο μετακομησανε στην νετ1 ..η νετ 1 επεσε τα επιπεδα της βιβο ...οποτε ηρθηκεν η ωρα της μαζικης εξοδου για αλλες παραλιες ..τα καλα της νετ ονε περιοριζωνται στις πρωτες μερες πρωτες εβδομαδες,,,μετα οταν παλιωσεις σε γραφουν κανονικα οπως ολοι οι αλλοι παροχοι...κρατανε μονο την ευγενεια την ειλικρινεια,αλλα λυσεις Ο μηδεν..εγω προσωπικα δεν εχω παραπονο απο τους τηλεφωνητες .και ειδικα απο τηλεφωνητριες...και ευγενικοτατες και εξηπηρετικοτατοι ειναι και ειλικρινεις ,,και γρηγοροι ...αλλα μεχρι εκει... που τους επιτρεψουν να ομιλουν ,,διαβαζουν το κειμενο μπροστα τους ..το οποιο δεν παρεχει λυσεις ...διοτι πρεπει να εχεις και καποιες γνωσεις να καταλαβεις τι σου λεει ο πελατης..αλλα του λες ..αλλα απαντα,,αστα να πανε ,,,εχασα πασα ιδεα για την νετ ονε ,,κριμα ..
και δεν εχω προβλημα ,να τους τα πω και επωνυμα,,αν και ξερουν ποιος ειμαι μια και στο dslm φιλαδελφειας 2 ειμαστε ολοι και ολοι..

ξεχασα να πω στον φιλο για τα στατιστικα της γραμμης ...ειναι αυτα που ρυθμιζουν απο το κεντρο.....να φαινωνται,,,ξερω τι λεω..

........Auto merged post: APOL904 added 10 Minutes and 30 Seconds later........

οταν προτοσυνδεθηκα κλειδωσε στα 14.862/955..μετα απο 2 μερες κλειδωνε στα 13.240 / 855 μετα απο μια βδομαδα κλειδωνε στα 12745/862 στις 10 μερες κλειδωνε στα 11.240/855 .και παει λεγωντας προς τα κατω..με κορυφωμα την αναβαθμιση ...αλλα προς τα κατω μην χαλασει και η παραδοση ...φτασαμε στα 7.980/766..ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΗς ΓΡΑΜΜΗς ΠΑΝΤΑ ΙΔΙΑ....τι να λεμε τωρα ...αναβαθμηση και κουραφεξαλα.......αλλα σχολια ουδεν ,,αν εχω αδικο ας βγουν να με διαψευσουν...μονο το μαrgin αλλαζε ..

APOL904
22-02-08, 22:36
σημερα παρασκευη ,κατα τις 10 η 11 δεν θυμαμαι ακριβως ,,με πηραν απο την νετ1 ..μαλλον ,υποθετω απο την τεχνικη υπηρεσια με ενα ερωτηματολογιο ..αν εχω παραπονα απο την εταιρια ..τους ειπα τα πραγματα πως εχουν ,,με βαθμολογησανε και ......μεχρι εκει...και ψαχνω ακομα εναν τεχνικο που να δειξη πρωτοβουλια και να δη την γραμμη μου στο βοχ της πολυκατοικιας ,να μου λυση τα τυχον προβληματα που μπορει να εχει...τιποτα..διοτι παρολο που εξηγησα στον νεαρο συνομιλητη μου εκπροσωπο της νετονε,ωρισμενα πραγματα ..δεν ειδα αλλαγες στην συνδεση μου..δεν γνωριζω αν ηταν τεχνικος.σε καποια στιμγη ρωτησα αλλα δεν απηντησε.και μου ειπε οτι θα μεταφερει στο τεχνικο τμημα τις αποψεις μου...επειτα απο 12 ωρες και εφ`οσον δεν ειδα τιποτα αλλαγες ....να υποθεσω οτι φωνη βωοντος εν την ερημω..τελικα.....αχχχ αυτα τα παιδια της νετ ονε κανουν οτι μπορουν να με δικαιωνουν....αυτο το αναγνωριζω...εχουν γινει εξπερ ...μεχρι εκει....................σας ευχαριστω για το τηλεφωνικο ενδιαφερον που δειξατε.να με ρωτησετε..αλλα παλι λυση δεν δωσατε,,, αλλα ουτε και εξηγησεις ...διοτι μπορει να ειμαι ικανοποιημενος απο το τηλεφωνικο σερβις σας ...απο τεχνικο επι του προβληματος τελικα πασχετε και απουσιαζετε........περαστικα μου ,που νομισα οτι μπορει να γινη κατι........εστω για μια στιγμη...

3lbereth
23-02-08, 01:31
Τον τελευταίο μήνα, 2 φορές χρησιμοποίησα την Τεχνική Εξυπηρέτηση της NetOne και τις 2 φορές εξυπηρετήθηκα άμεσα.
Την 1η, ήταν αδύνατο να κάνω browsing. Δεν άνοιγε τίποτα. Τους κάλεσα και μου έδωσαν νέους DNS.
Την 2η, μετά απο restart του router έμεινα χωρίς τηλέφωνο & internet. Τους κάλεσα στις 9 το πρωί απ'το γραφείο (μάλιστα κατά σύμπτωση μίλησα με την ίδια τεχνικό) και μέχρι τη 1 το μεσημέρι που γύρισα σπίτι το πρόβλημα είχε αποκατασταθεί. Σήμερα με πήραν για follow-up ώστε να κλείσουν το ticket.

Όταν συνδέθηκα στη NetOne, άγνωστο για ποιό λόγο, το router δεν συγχρόνιζε. Επί 4 ημέρες το τηλέφωνο ήταν άχρηστο. Τελικά ήρθε τεχνικός στο σπίτι ημέρα Παρασκευή, μετά το σχόλασμα στις 9 το βράδυ. Αντικατέστησε το router και επί 1 ώρα μίλαγε με το Κέντρο για να διορθώσουν το πρόβλημα. Και το παλικάρι δεν δέχτηκε ούτε tip.

Ναι, κατά τα άλλα, ανήκω στο club των υποβαθμισμένων 12000/766. Ναι, ελπίζω οτι είναι παροδικό. Ναι, δεν αντιμετωπίζω τα σοβαρά προβλήματα άλλων συνδρομητών. Όμως, ότι πρόβλημα αντιμετώπισα λύθηκε και ποτέ δε χρειάστηκε να περιμένω πάνω από 2 λεπτά στην αναμονή.

Επιπλέον, μετά τη Vivodi :chair: (με τους πεντέμιση μήνες αναμονής), η NetOne μου φαίνεται παράδεισος!!!

:) My 2 cents...

polv
23-02-08, 01:48
Διάβασε εδώ http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=171402

Επιπλέον λόγω μίας μικρής ''βλάβης'' πήρα τηλ και μίλησα με τεχνικό σύνολο μέσα σε 12 λεπτά.
Και γιά να δώσω πιστωτική γιά λογ/σμό 4 λεπτά.
Στην ΟΝ επειδή έκανα το λάθος να συστήσω δικούς μου και είμαι ο μόνος που ξέρω τα βασικά
Μέσος όρος 1 ώρα και 20 λεπτά (έχω δεί και 2ωρο) άσε που στις 30 φορές μόνο 3-4 ήταν σχετικός ο τεχνικός.

@ ADSLgr.com All rights reserved.