PDA

Επιστροφή στο Forum : Άλλη μια Vivodoδύσσεια - Καμιά πρόταση;



dni
09-07-07, 22:52
Καλησπέρα παιδιά,

θα 'θελα τη συμβουλή σας.
Το πρόβλημα είναι το εξής:
Πριν καμιά δεκαριά μέρες τελείωσε το DSLcube (το οποίο έκανε 2 μήνες να ενεργοποιηθεί, περιελάμβανε τις ανάλογες καταγγελίες κλπ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) κι έχοντας υπόψη τους χρόνους αναμονής που απαιτούνται, συν του ότι η εξεταστική απαιτεί internet είπα να αφήσω τη συνδρομή σε μηνιαία για 2-3 μήνες.
Αλλά αφού θα σκάω που θα σκάω 25 ευρώ το μήνα ζήτησα την αναβάθμιση της ταχύτητας στα (ως) 10 Mbps (από τα 2 Mbps). Το κλασικό microcom A2636 βέβαια αντέχει 8 Mbps αλλά δε κολλάμε εκεί.
Ανατρέποντας κάθε προσδοκία μέσα σε 2 εργάσιμες το αίτημά μου έτυχε επεξεργασίας και "υλοποίησης". Και χρησιμοποιώ εισαγωγικά γιατί από τότε το modem προσπαθεί αλλά δεν συγχρονίζει.
Συνοπτικά: Μίλησα με το τεχνικό τμήμα, δηλώθηκε βλάβη, μου τηλεφώνησαν (την ίδια μέρα!!) από τις βλάβες, μου είπανε ότι θα γίνονταν κάποιοι έλεγχοι και θα ξαναεπικοινωνούσαν (προφανώς δεν έγινε), υπέθεσα ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη γραμμή, μίλησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ζήτησα να επανέλθει η ταχύτητα στα 2 Mbps έστω προς το παρόν, μου είπανε ότι θα επικοινωνούσαν (προφανώς δεν το έκαναν), έστειλα και γραπτώς το αίτημα με fax (προφανώς ούτε αυτό είχε κάποιο αποτέλεσμα). Ξαναμίλησα με το τεχνικό τμήμα, ξαναδηλώθηκε βλάβη, μου ξαναείπανε ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου από το βλαβοληπτικό για να τους ζητήσω την επαναφορά στα 2 Mbps (προφανώς δεν επικοινώνησαν).

Είπα να εξαντλήσω τα διαθέσιμα μέσα μήπως φιλοτιμηθεί κανείς τους και ασχοληθεί οπότε έγραψα κι έστειλα ένα email (στο customer service).
Ταυτόχρονα είχα αφήσει ανοιχτό το modem το οποίο επιχειρούσε να συχρονιστεί. Κάποια στιγμή κι έπειτα από 140 προσπάθειες (!) το modem συγχρονίστηκε στα 7328/512 kbps! Πραγματική ταχύτητα μέτρησα (πρόλαβα) από 3.5 έως 4.5 Mbps αλλά ούτε εκεί κολλάμε. Για μια στιγμή πίστεψα ότι κάποιος μπορεί να είχε ασχοληθεί με το πρόβλημα...!
Βέβαια όπως όλα τα ωραία, η σύνδεση κράτησε 20-30 λεπτά μέχρι που χάθηκε για πάντα.
Από τότε το modem συνεχίζει μάταια τις προσπάθειες...

Αρχικά φοβόμουν ότι η γραμμή δεν αντέχει πολύ υψηλότερες ταχύτητες από τα 2 Mbps γιατί επιχειρεί να συνδεθεί στα 8128/512 (και ενίοτε χαμηλότερα) αλλά αποτυγχάνει, οπότε ζήτησα να επανέλθει στα 2 Mbps.
Το ότι συνδέθηκε στα 7328 kbps δείχνει ότι το πρόβλημα μάλλον δε βρίσκεται στη γραμμή, σωστά;
Έχει αντιμετωπίσει κανένας παρόμοιο πρόβλημα; Υπάρχει κάτι (τεχνικά) που μπορώ να κάνω; Μπορώ κάπως να τσεκάρω τη γραμμή; Μπορεί/πρέπει η Vivodi; Είναι Shared LLU στους Αμπελόκηπους.

Από την άλλη υπάρχει κάτι (άλλο) που μπορώ να κάνω ως προς την Vivodi; Υπάρχει κάποιος τρόπος να τους θυμίσω ότι έχει πελάτες που πρέπει να εξυπηρετήσει;
Τι (μέσους) χρόνους αποκατάστασης βλαβών εμφανίζει η Vivodi;

Μήπως να ζητήσω άμεσα διακοπή και να κάνω αίτηση σε άλλον ISP;

Ποιος έχει το λιγότερο χρόνο αναμονής; ΟΤΕ;

ΥΓ: Η Vivodi είναι άκρως αντιφατική ως εταιρεία: μπορεί να σου δίνει σταθερά, βρέξει χιονίσει, χωρίς διακοπές 1.8 Mbps (από 2 στη γραμμή) αλλά έχεις φάει 2 μήνες στην αναμονή. Μπορεί να εξυπηρετήσει το αίτημα αναβάθμισης της ταχύτητας σε 2 εργάσιμες, αλλά να το κάνει λάθος...! Μπορεί το βλαβοληπτικό να επικοινωνεί σε μια μέρα κι έπειτα να σιωπά για πάντα.
Μπορεί να έχει ευγενικότατους εκπροσώπους στο 13880, αλλά εταιρικές διαδικασίες που ΟΥΤΕ το δημόσιο δεν έχει. Οι εκπρόσωποι παύλα θέσεις έχουν πρόσβαση σε μια view της DB και παπαγαλίζουν προκαθορισμένες ατάκες κι έπειτα για να επιβεβαιώσουν το ενδιαφέρον της εταιρείας για τους πελάτες ξαναζητάνε κάθε φορά το κινητό σου -το οποίο προφανώς ήδη έχουν και θα μπορούσαν απλώς να επιβεβαιώσουν- για να ΜΗ σου τηλεφωνήσουν... Ας επενδύσουν σε κανένα CRM της προκοπής τουλάχιστον!
ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρεται ή όπως ισχυρίζεται δε μπορεί να "κάνει κάτι περισσότερο". Άγνωστο το αν, το πως και το πότε κάτι θα διευθετηθεί! Σίγουρα δε θα τη συνιστούσα αλλά από την άλλη δε ξέρω τι ισχύει στους ανταγωνιστές της... Έχει κανείς καμιά πρόταση όσο το αντιμετωπίζω ακόμη με χιούμορ;

dd68
09-07-07, 23:54
Οι περισσοτεροι απογοητευμενοι της Βιβοντι εχουν στραφει προς Νετ1 αμα κοιταξεις και αλλα θεματα.Παντως δες αν σε καλυπτει και φυσικα αμα θες να φυγεις απο οτε. Η εταιρεια παντως προσπαθει περισσοτερο να απο τις αλλες να υποστηριζει αυτα που υποσχεται.

madsat
10-07-07, 01:24
Νομιζω βασικα οτι πρεπει να φυγεις απο βιβο. απο ταχυτητα συνδεσης φιλε μονο ΟΤΕ
κακως μεν αλλα μονο αυτος συνδεει conex σε 4 ωρες................

panajotisp
10-07-07, 01:47
Δοκίμασες με κανένα άλλο adsl2+ modem να δεις τι μπορεί να παίζει?

andreasp
10-07-07, 01:55
Νομιζω βασικα οτι πρεπει να φυγεις απο βιβο. απο ταχυτητα συνδεσης φιλε μονο ΟΤΕ
κακως μεν αλλα μονο αυτος συνδεει conex σε 4 ωρες................

Φίλος πήγε στις 11 το πρωί στον ΟΤΕ Ν.Ιωνιας.
Στις 13.00 του σετάριζα την σύνδεση.
Τι να λέμε....

lewton
10-07-07, 02:27
Καλησπέρα παιδιά,

θα 'θελα τη συμβουλή σας.
Το πρόβλημα είναι το εξής:
Πριν καμιά δεκαριά μέρες τελείωσε το DSLcube (το οποίο έκανε 2 μήνες να ενεργοποιηθεί, περιελάμβανε τις ανάλογες καταγγελίες κλπ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) κι έχοντας υπόψη τους χρόνους αναμονής που απαιτούνται, συν του ότι η εξεταστική απαιτεί internet είπα να αφήσω τη συνδρομή σε μηνιαία για 2-3 μήνες.
Αλλά αφού θα σκάω που θα σκάω 25 ευρώ το μήνα ζήτησα την αναβάθμιση της ταχύτητας στα (ως) 10 Mbps (από τα 2 Mbps). Το κλασικό microcom A2636 βέβαια αντέχει 8 Mbps αλλά δε κολλάμε εκεί.
Ανατρέποντας κάθε προσδοκία μέσα σε 2 εργάσιμες το αίτημά μου έτυχε επεξεργασίας και "υλοποίησης". Και χρησιμοποιώ εισαγωγικά γιατί από τότε το modem προσπαθεί αλλά δεν συγχρονίζει.
Συνοπτικά: Μίλησα με το τεχνικό τμήμα, δηλώθηκε βλάβη, μου τηλεφώνησαν (την ίδια μέρα!!) από τις βλάβες, μου είπανε ότι θα γίνονταν κάποιοι έλεγχοι και θα ξαναεπικοινωνούσαν (προφανώς δεν έγινε), υπέθεσα ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη γραμμή, μίλησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ζήτησα να επανέλθει η ταχύτητα στα 2 Mbps έστω προς το παρόν, μου είπανε ότι θα επικοινωνούσαν (προφανώς δεν το έκαναν), έστειλα και γραπτώς το αίτημα με fax (προφανώς ούτε αυτό είχε κάποιο αποτέλεσμα). Ξαναμίλησα με το τεχνικό τμήμα, ξαναδηλώθηκε βλάβη, μου ξαναείπανε ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου από το βλαβοληπτικό για να τους ζητήσω την επαναφορά στα 2 Mbps (προφανώς δεν επικοινώνησαν).

Είπα να εξαντλήσω τα διαθέσιμα μέσα μήπως φιλοτιμηθεί κανείς τους και ασχοληθεί οπότε έγραψα κι έστειλα ένα email (στο customer service).
Ταυτόχρονα είχα αφήσει ανοιχτό το modem το οποίο επιχειρούσε να συχρονιστεί. Κάποια στιγμή κι έπειτα από 140 προσπάθειες (!) το modem συγχρονίστηκε στα 7328/512 kbps! Πραγματική ταχύτητα μέτρησα (πρόλαβα) από 3.5 έως 4.5 Mbps αλλά ούτε εκεί κολλάμε. Για μια στιγμή πίστεψα ότι κάποιος μπορεί να είχε ασχοληθεί με το πρόβλημα...!
Βέβαια όπως όλα τα ωραία, η σύνδεση κράτησε 20-30 λεπτά μέχρι που χάθηκε για πάντα.
Από τότε το modem συνεχίζει μάταια τις προσπάθειες...

Αρχικά φοβόμουν ότι η γραμμή δεν αντέχει πολύ υψηλότερες ταχύτητες από τα 2 Mbps γιατί επιχειρεί να συνδεθεί στα 8128/512 (και ενίοτε χαμηλότερα) αλλά αποτυγχάνει, οπότε ζήτησα να επανέλθει στα 2 Mbps.
Το ότι συνδέθηκε στα 7328 kbps δείχνει ότι το πρόβλημα μάλλον δε βρίσκεται στη γραμμή, σωστά;
Έχει αντιμετωπίσει κανένας παρόμοιο πρόβλημα; Υπάρχει κάτι (τεχνικά) που μπορώ να κάνω; Μπορώ κάπως να τσεκάρω τη γραμμή; Μπορεί/πρέπει η Vivodi; Είναι Shared LLU στους Αμπελόκηπους.

Από την άλλη υπάρχει κάτι (άλλο) που μπορώ να κάνω ως προς την Vivodi; Υπάρχει κάποιος τρόπος να τους θυμίσω ότι έχει πελάτες που πρέπει να εξυπηρετήσει;
Τι (μέσους) χρόνους αποκατάστασης βλαβών εμφανίζει η Vivodi;

Μήπως να ζητήσω άμεσα διακοπή και να κάνω αίτηση σε άλλον ISP;

Ποιος έχει το λιγότερο χρόνο αναμονής; ΟΤΕ;

ΥΓ: Η Vivodi είναι άκρως αντιφατική ως εταιρεία: μπορεί να σου δίνει σταθερά, βρέξει χιονίσει, χωρίς διακοπές 1.8 Mbps (από 2 στη γραμμή) αλλά έχεις φάει 2 μήνες στην αναμονή. Μπορεί να εξυπηρετήσει το αίτημα αναβάθμισης της ταχύτητας σε 2 εργάσιμες, αλλά να το κάνει λάθος...! Μπορεί το βλαβοληπτικό να επικοινωνεί σε μια μέρα κι έπειτα να σιωπά για πάντα.
Μπορεί να έχει ευγενικότατους εκπροσώπους στο 13880, αλλά εταιρικές διαδικασίες που ΟΥΤΕ το δημόσιο δεν έχει. Οι εκπρόσωποι παύλα θέσεις έχουν πρόσβαση σε μια view της DB και παπαγαλίζουν προκαθορισμένες ατάκες κι έπειτα για να επιβεβαιώσουν το ενδιαφέρον της εταιρείας για τους πελάτες ξαναζητάνε κάθε φορά το κινητό σου -το οποίο προφανώς ήδη έχουν και θα μπορούσαν απλώς να επιβεβαιώσουν- για να ΜΗ σου τηλεφωνήσουν... Ας επενδύσουν σε κανένα CRM της προκοπής τουλάχιστον!
ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρεται ή όπως ισχυρίζεται δε μπορεί να "κάνει κάτι περισσότερο". Άγνωστο το αν, το πως και το πότε κάτι θα διευθετηθεί! Σίγουρα δε θα τη συνιστούσα αλλά από την άλλη δε ξέρω τι ισχύει στους ανταγωνιστές της... Έχει κανείς καμιά πρόταση όσο το αντιμετωπίζω ακόμη με χιούμορ;
Τραγικό λάθος Νο1:
Ποιός σου είπε ότι πρέπει να διακόψεις τη Vivodi πρώτα για να πας σε άλλη εταιρία; Δεν ισχύει αυτό. Θα μπορούσες ένα μήνα περίπου πριν λήξει το Cube να κάνεις αίτηση σε άλλον ISP και να είσαι κύριος.

Τραγικό λάθος Νο2:
Τι σου ήρθε να ζητήσεις αναβάθμιση στα 10 χωρίς να έχεις καν ADSL2+ modem, και αυτό τη στιγμή που κρέμεσαι από το ADSL λόγω εξεταστικής όπως λες; Όταν έχουμε Vivodi, τους ζητάμε να πειράξουν τη γραμμή μας μόνο όταν λείπουμε σε διακοπές. Τα άτομα είναι δημόσιος κίνδυνος.

Τραγικό λάθος Νο3:
Το ότι αγόρασες το DSL Cube εξαρχής.

Τώρα πληρώνεις αυτά τα 3 λάθη...


Η πρότασή μου: αίτηση σε κάποια άλλη εταιρία άμεσα, χωρίς να πεις τίποτα στη Vivodi μέχρι να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία της άλλης εταιρίας. Αφού ενεργοποιηθείς στην άλλη εταιρία (επομένως θα έχει γλιτώσει από αυτό το μπάχαλο), ξεκινάς καταγγελίες σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ κλπ με στόχο να μη σου χρεώσουν τα 60€ της πρόωρης διακοπής.

Όσο για το ποιά θα είναι η άλλη εταιρία... γενικά προτείνω Net One, αλλά ειδικά επειδή εσύ αυτή τη στιγμή έχεις ενεργή (και καλά...) γραμμή shared LLU, ίσως πρέπει να προτιμήσεις τη Forthnet που δουλεύει καλύτερα με το νέο RUO.

nikgl
10-07-07, 10:08
Ποιος έχει το λιγότερο χρόνο αναμονής; ΟΤΕ;



Φίλε μου, αν θες να κάνεις τη δουλειά σου δυστυχώς αυτή είναι η μόνη σου λύση.
Τώρα, αν θες να υποστηρίξεις την ιδιωτική πρωτοβουλία όπως μαζοχιστικά υπομένω κι εγώ, δε σου μένει τίποτα από το να υπομείνεις ότι τραβάνε και όλοι οι άλλοι αν κάνεις μια βόλτα από τα άλλα threads των ISP.

aris60
10-07-07, 10:13
Φίλε μου, αν θες να κάνεις τη δουλειά σου δυστυχώς αυτή είναι η μόνη σου λύση.
Τώρα, αν θες να υποστηρίξεις την ιδιωτική πρωτοβουλία όπως μαζοχιστικά υπομένω κι εγώ, δε σου μένει τίποτα από το να υπομείνεις ότι τραβάνε και όλοι οι άλλοι αν κάνεις μια βόλτα από τα άλλα threads των ISP.

Και την τσεπη σου θα συμπληρωνα και εγω. :)

melon_meragon
10-07-07, 10:16
Νομιζω βασικα οτι πρεπει να φυγεις απο βιβο. απο ταχυτητα συνδεσης φιλε μονο ΟΤΕ
κακως μεν αλλα μονο αυτος συνδεει conex σε 4 ωρες................

τι λες τωρα ...να και κατι καλο!!!!:respekt:

Costas_1980
10-07-07, 10:33
Παιδιά εγω είχα ένα παρομοιο πρόβλημα με tellas. Διακόπτω και σε 3 εργασιμεσ μερες είχα connx στο 1ΜΒ. Το μόνο αρνητικό είναι οτι μασ πιάνει λιγο τον πωπο...!!! :)
Φίλε dni όμωσ στο οτι έκανεσ 2 μήνεσ να ενεργοποιηθείς σε cube τυχερός είσαι! Παίζουν άλλοι που κάνου 4-5 μήνες.
Επίσης φίλε lewton το τραγικό λάθος που πληρώνουν όλοι, είναι οτι φεύγουν απτον οτε.
Δυστυχώς οτι πληρώνεισ παίρνεις...

Νικαετός
10-07-07, 10:49
Ο χρήστης dni, ζήτησε εναλλακτικές προτάσεις στο πρόβλημά του. Μπορείτε να τις δώσετε χωρίς να τσακώνεστε μεταξύ σας.

Ευχαριστώ

lewton
10-07-07, 10:55
Επίσης φίλε lewton το τραγικό λάθος που πληρώνουν όλοι, είναι οτι φεύγουν απτον οτε.
Δυστυχώς οτι πληρώνεισ παίρνεις...
Εγώ πριν 3 χρόνια για ΟΤΕ ADSL πήγα, αλλά... είχαν τελειώσει οι πόρτες και θα έβαζαν λέει μετά την Ολυμπιάδα (ήταν Μάρτιος και θα έβαζαν από Σεπτέμβρη).
Έτσι έβαλα Vivodi.
Αν εξαιρέσεις μια μέρα που κάποια από το τμήμα διαχείρισης είχε τα ρούχα της και μου έκοψε τη σύνδεση με αποτέλεσμα να μείνω χωρίς ADSL 1,5 μήνα (και αυτό συμβαίνει μόνο στη Vivodi, άντε και στην Tellas), δεν έχω μετανιώσει που ήμουν εκτός ΟΤΕ τόσα χρόνια.

Θέλει το σωστό timing για κάθε κίνηση. Ο φίλος dni, όπως του εξήγησα, είχε το λάθος timing και αυτό πληρώνει.
Η συμβουλή μου ισχύει στο ακέραιο, και δεν ήταν διαφήμιση.

melon_meragon
10-07-07, 11:24
Γεγονος ειναι ομως οτιθ ολα στον οτε στηριζοντε ..βλεπε καλωδιωση απο το καφαο της καθε πολυκατικιας μεχρι το καφαο του οτε..τι και αν βαλουμε εναλακτικους δεν ξερουμε τι αποδωσεις θα εχουμε στις γραμμες!!!

Νικαετός
10-07-07, 11:26
Όταν η ίδια καλωδίωση δουλεύει μια χαρά με τον ΟΤΕ όμως? Πού είναι το πρόβλημα? (Είναι μια καλή ερώτηση)

aris60
10-07-07, 11:36
Όταν η ίδια καλωδίωση δουλεύει μια χαρά με τον ΟΤΕ όμως? Πού είναι το πρόβλημα? (Είναι μια καλή ερώτηση)

Καλημερα αμα δουλευει εισαι οκ αμα ομως δεν δουλευει η δεν θελουν να δουλεψει, και ειδικα οταν τα μαζευεις και φευγεις εντελως απο τον ΟΤΕ? :hmm:

Costas_1980
10-07-07, 11:44
H καλωδίωση που δουλευει καλα με τον οτε χρησιμοποιει για τηλεφωνο το 10% του καλωδιου! το adsl χρησιμοποιει τα αλλα 90% του χαλκου που παντα ηταν ανενεργα και ενργοποιούνται για την συνδεση dsl. Αρα εκεί ειναι το πρόβλημα του καλωδιου.

lewton
10-07-07, 15:44
Όταν η ίδια καλωδίωση δουλεύει μια χαρά με τον ΟΤΕ όμως? Πού είναι το πρόβλημα? (Είναι μια καλή ερώτηση)
Άλλο το να δουλεύει μια χαρά στα 2 Mbps και άλλο στα 10.
Εμένα ο παλιός μου βρόχος έπαιζε άψογα στα 2, αλλά η ίδια η Vivodi μου έλεγε ότι αν βάλω CableTV θα έχω 8Mbps για όλα (internet, τηλεόραση, τηλέφωνο) γιατί δε σήκωνε πιο πάνω.
Το ίδιο συμβαίνει και όταν πας να περάσεις από ένα μέτριο βρόχο (που παίζει άψογα στα 2 Mbps του ΟΤΕ) υπηρεσία πολλών Mbps.

gkandir
10-07-07, 16:39
Άλλο το να δουλεύει μια χαρά στα 2 Mbps και άλλο στα 10.
Εμένα ο παλιός μου βρόχος έπαιζε άψογα στα 2, αλλά η ίδια η Vivodi μου έλεγε ότι αν βάλω CableTV θα έχω 8Mbps για όλα (internet, τηλεόραση, τηλέφωνο) γιατί δε σήκωνε πιο πάνω.
Το ίδιο συμβαίνει και όταν πας να περάσεις από ένα μέτριο βρόχο (που παίζει άψογα στα 2 Mbps του ΟΤΕ) υπηρεσία πολλών Mbps.
Αυτά τα καταραμένα τα καλώδια... :evil:

Και το χειρότερο είναι ότι βλάβες σε καλώδια δέχονται μόνο όταν δεν παίζει η φωνή. Για aDSL (εν έτη 2007) ούτε κουβέντα.

miky_7
11-07-07, 01:15
Όσο για το ποιά θα είναι η άλλη εταιρία... γενικά προτείνω Net One, αλλά ειδικά επειδή εσύ αυτή τη στιγμή έχεις ενεργή (και καλά...) γραμμή shared LLU, ίσως πρέπει να προτιμήσεις τη Forthnet που δουλεύει καλύτερα με το νέο RUO.

Χμ, δεν νομιζω οτι και η forthnet μπορει να κανει τπτ σε πελατες shared/full αλλων παροχων με το νεο RUO. Στην προσφορα της 1ης Ιουνιου υπεγραφες εξουσιοδοτηση να διακοψει η forthnet την adsl σου συνδεση σε αλλο παροχο, αλλα μονο για ΑΡΥΣ γραμμες. Συγκεκριμενα ελεγε για πελατες shared/full να προβουν οι ιδιοι σε ακυρωσεις των υπηρεσιων.

lewton
11-07-07, 01:33
Χμ, δεν νομιζω οτι και η forthnet μπορει να κανει τπτ σε πελατες shared/full αλλων παροχων με το νεο RUO. Στην προσφορα της 1ης Ιουνιου υπεγραφες εξουσιοδοτηση να διακοψει η forthnet την adsl σου συνδεση σε αλλο παροχο, αλλα μονο για ΑΡΥΣ γραμμες. Συγκεκριμενα ελεγε για πελατες shared/full να προβουν οι ιδιοι σε ακυρωσεις των υπηρεσιων.
Για κατέβασε πάλι τις αιτήσεις να δεις. ;)
Πάει η 1η Ιουνίου. Πλέον έχουμε 11 Ιουλίου.

miky_7
11-07-07, 11:18
Χμ, δεν νομιζω οτι και η forthnet μπορει να κανει τπτ σε πελατες shared/full αλλων παροχων με το νεο RUO. Στην προσφορα της 1ης Ιουνιου υπεγραφες εξουσιοδοτηση να διακοψει η forthnet την adsl σου συνδεση σε αλλο παροχο, αλλα μονο για ΑΡΥΣ γραμμες. Συγκεκριμενα ελεγε για πελατες shared/full να προβουν οι ιδιοι σε ακυρωσεις των υπηρεσιων.
Για κατέβασε πάλι τις αιτήσεις να δεις. ;)
Πάει η 1η Ιουνίου. Πλέον έχουμε 11 Ιουλίου.

Χμ οντως το κοιταξα και ειδα το εξης περιεργο,
http://www.forthnet.gr/media/double_play/applications_2play/Αίτηση%20Συνδρομής%20Forthnet%202play_10M_0307.pdf
Αναφερει οτι αναλαμβανει να σου διακοψει την συνδεση σε ιντερνετ και τηλεφωνο μονο απο τον ΟΤΕ και σε ΑΡΥΣ γραμμες, για shared/full λεει να διακοψεις μονος σου την συνδεση
Ενω στην αιτηση για απλο ιντερνετ μεσω shared
http://www.forthnet.gr/media/Internet_SymvaseisYphresiwn/ADSL/Αίτηση%20forthnet%20ADSL%2024Mbps_new%20RUO_020707.pdf
εχει εξουσιοδοτηση να σου διακοψει την shared προσβαση σε αλλο παροχο καθως και την ΑΡΥΣ λιανικη που εχεις απο τον ΟΤΕ, ισως το προσδιορισαν στις νεες αιτησεις μετα το προβλημα που παρουσιαστηκε σε κατοχους ΑΡΥΣ λιανικη και εκαναν την αιτηση της 1ης Ιουνιου.

dni
11-07-07, 18:46
Πρώτα απ' όλα να σας ευχαριστήσω για τις προτάσεις και τις εμπειρίες που καταθέσατε.

Η Vivodi χτες μετά από μια έντονη επικοινωνία -η οποία τους είπα ότι θα ήταν η τελευταία καθώς σήμερα θα ζητούσα διακοπή- ενεργοποιήθηκε. Το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως αλλά μου τηλεφώνησαν από το τεχνικό τμήμα (μάλλον βλαβοληπτικό) και μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι καλωδιακό (μου δώσανε και χιλιόμετρο για κάποιο λόγο), έχει εντοπιστεί κι ότι αναμένεται να διορθωθεί "πολύ σύντομα".
Στο μεταξύ βέβαια -όπως τώρα- το modem συγχρονίζεται στα 7000+ και έχω πρόσβαση -με πολλά CRC Errors βέβαια και μειωμένη πραγματική ταχύτητα. Απ' ότι είδα ο σηματοθορυβικός λόγος είναι πολύ χαμηλός -πράγμα που μάλλον συνδέεται με τη βλάβη που μου ανέφεραν.

Σύμπτωση η βλάβη με την αλλαγή ταχύτητας;
Δυστυχώς δε θυμάμαι το SNR πριν την αναβάθμιση της ταχύτητας για να μπορώ να κρίνω αν η "διαδικασία μετάβασης" είναι αυτή που προκάλεσε το λάθος, ή αν το πρόβλημα προϋπήρχε αλλά η χωρητικότητα κάλυπτε τα 2 Mbps.

Τελικά θα περιμένω γιατί ούτως ή άλλως το shared llu θα αποδεσμευτεί στο τέλος του μήνα. Επίσης το τέλος πρόωρης διακοπής (€59.50) ισχύει για τις συνδέσεις από 21/5 κι έπειτα.
Παρόλα αυτά συμφωνώ απόλυτα με τα λάθη που επισήμανε ο lewton -απλά τα συνειδητοποίησα αργά.

Κι απ' όσο έψαξα μάλλον τις επόμενες μέρες θα στραφώ στη forthnet.

Συμπέρασμα: Η ποιότητα εξυπηρέτησης στη Vivodi είναι άθλια. Βλάβες συμβαίνουν και το κατανοώ αλλά το να αδιαφορούν τόσο, να μη συνεννοούνται και το να πρέπει να πληρώσεις μισή συνδρομή σε αναμονή στο 13880 για να βγάλεις κάποια άκρη -ΑΝ βγάλεις- πάει πολύ και δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε τα νεύρα.

miky_7
11-07-07, 19:12
Το πιο πιθανο ειναι οτι στην χαμηλη ταχυτητα απλα δεν σε επηρρεαζε ο θορυβος της γραμμης, οσο αυξανεις την ταχυτητα συγχρονισμου αυξανει και ο θορυβος και επηρρεαζεται περισσοτερο η ποιοτητα της συνδεσης.

aris60
11-07-07, 19:14
Πρώτα απ' όλα να σας ευχαριστήσω για τις προτάσεις και τις εμπειρίες που καταθέσατε.

Η Vivodi χτες μετά από μια έντονη επικοινωνία -η οποία τους είπα ότι θα ήταν η τελευταία καθώς σήμερα θα ζητούσα διακοπή- ενεργοποιήθηκε. Το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως αλλά μου τηλεφώνησαν από το τεχνικό τμήμα (μάλλον βλαβοληπτικό) και μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι καλωδιακό (μου δώσανε και χιλιόμετρο για κάποιο λόγο), έχει εντοπιστεί κι ότι αναμένεται να διορθωθεί "πολύ σύντομα".
Στο μεταξύ βέβαια -όπως τώρα- το modem συγχρονίζεται στα 7000+ και έχω πρόσβαση -με πολλά CRC Errors βέβαια και μειωμένη πραγματική ταχύτητα. Απ' ότι είδα ο σηματοθορυβικός λόγος είναι πολύ χαμηλός -πράγμα που μάλλον συνδέεται με τη βλάβη που μου ανέφεραν.

Σύμπτωση η βλάβη με την αλλαγή ταχύτητας;
Δυστυχώς δε θυμάμαι το SNR πριν την αναβάθμιση της ταχύτητας για να μπορώ να κρίνω αν η "διαδικασία μετάβασης" είναι αυτή που προκάλεσε το λάθος, ή αν το πρόβλημα προϋπήρχε αλλά η χωρητικότητα κάλυπτε τα 2 Mbps.

Τελικά θα περιμένω γιατί ούτως ή άλλως το shared llu θα αποδεσμευτεί στο τέλος του μήνα. Επίσης το τέλος πρόωρης διακοπής (59.50) ισχύει για τις συνδέσεις από 21/5 κι έπειτα.
Παρόλα αυτά συμφωνώ απόλυτα με τα λάθη που επισήμανε ο lewton -απλά τα συνειδητοποίησα αργά.

Κι απ' όσο έψαξα μάλλον τις επόμενες μέρες θα στραφώ στη forthnet.

Συμπέρασμα: Η ποιότητα εξυπηρέτησης στη Vivodi είναι άθλια. Βλάβες συμβαίνουν και το κατανοώ αλλά το να αδιαφορούν τόσο, να μη συνεννοούνται και το να πρέπει να πληρώσεις μισή συνδρομή σε αναμονή στο 13880 για να βγάλεις κάποια άκρη -ΑΝ βγάλεις- πάει πολύ και δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε τα νεύρα.

Καλη τυχη στην νεα σου επιλογη αλλα πριν ριξε μια ματια εδω http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=114069.

BoGe
11-07-07, 20:35
Κι απ' όσο έψαξα μάλλον τις επόμενες μέρες θα στραφώ στη forthnet.

Συμπέρασμα: Η ποιότητα εξυπηρέτησης στη Vivodi είναι άθλια. Βλάβες συμβαίνουν και το κατανοώ αλλά το να αδιαφορούν τόσο, να μη συνεννοούνται και το να πρέπει να πληρώσεις μισή συνδρομή σε αναμονή στο 13880 για να βγάλεις κάποια άκρη -ΑΝ βγάλεις- πάει πολύ και δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε τα νεύρα.

Το να μην είσαι ικανοποιημένος και να θες να φύγεις είναι κατανοητό.
Αλλά να θες να πας σε μια εταιρεία που για την εξυπηρέτιση στην τεχνική υποστήριξη όλοι την βρίζουν και είναι και ο βασικόςλόγος που φεύγεις από Vivodi δεν το καταλαβαίνω.
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=112375


Βλάβες συμβαίνουν και το κατανοώ αλλά το να αδιαφορούν τόσο, να μη συνεννοούνται και το να πρέπει να πληρώσεις μισή συνδρομή σε αναμονή στο 13880 για να βγάλεις κάποια άκρη -ΑΝ βγάλεις- πάει πολύ και δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε τα νεύρα.
Για το κόστος στην αναμονή που ανέφερες υπάρχει και το 801 11 45600
Το γράφει επισήμως και στην ιστοσελίδα
http://www.vivodi.gr/site/content.php?sel=73

gkandir
12-07-07, 13:18
Το πιο πιθανο ειναι οτι στην χαμηλη ταχυτητα απλα δεν σε επηρρεαζε ο θορυβος της γραμμης, οσο αυξανεις την ταχυτητα συγχρονισμου αυξανει και ο θορυβος και επηρρεαζεται περισσοτερο η ποιοτητα της συνδεσης.
Αυτό μπορεί να ισχύει και για το Attenuation; Ρωτάω γιατί σε μένα έχει αυξηθεί από 33 σε 39-40...

@ ADSLgr.com All rights reserved.