PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιοι τεχνικοι διορθωνουν τις βλαβες των Εναλλακτικων?



JERY
10-07-07, 03:28
Διαβασα στην ανακοινωση της ΕΕΤΤ για ΟΤΕ vs VIVODI οτι ο ΟΤε πρεpει να διορθωσει τις βλαβες της vivo sta ιδιωκτητα dslam.Λιγο κουφο δεν ειναι αυτο αφου einai δικα της dslam?

Επισης γιατι δεν προχορουν οι αιτησεις της vivodi?Ti συμβαινει πραγματικα?

loukoumaki
10-07-07, 04:01
ελα ντε πολυ παραξενο

dimpard
10-07-07, 10:36
Διαβασα στην ανακοινωση της ΕΕΤΤ για ΟΤΕ vs VIVODI οτι ο ΟΤε πρεpει να διορθωσει τις βλαβες της vivo sta ιδιωκτητα dslam.Λιγο κουφο δεν ειναι αυτο αφου einai δικα της dslam?

Επισης γιατι δεν προχορουν οι αιτησεις της vivodi?Ti συμβαινει πραγματικα?

Αν αναφέρεσαι σε αυτήν την ανακοίνωση (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=105494), είναι φανερό ότι ο ΟΤΕ καλείται να διορθώσει βλάβες, που υπάρχουν από το DSLAM μέχρι τον κατανεμητή του σπιτιού του συνδρομητή. Το κομάτι αυτό το διαχειρίζεται αποκλειστικά ο ΟΤΕ.

Επίσης όταν ένας συνδρομητής ζητά σύνδεση σε ανενεργό βρόχο, μόνο ο ΟΤΕ μπορεί να τον κατασκευάσει και στην συνέχεια να παραδώσει στο πάροχο.

Διάβασε εδώ (http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1194956&postcount=451) τι είναι το last mile, το οποίο διαχειρίζεται μόνο ο ΟΤΕ.

agrelaphon
10-07-07, 11:01
dimpard, από τον κατανεμητή δεν είναι? Πολύ βασικό αυτό, γιατί από dslam μέχρι κατανεμητή μπορεί να υπάρχει και εκεί βλάβη

dimpard
10-07-07, 11:36
dimpard, από τον κατανεμητή δεν είναι? Πολύ βασικό αυτό, γιατί από dslam μέχρι κατανεμητή μπορεί να υπάρχει και εκεί βλάβη

Συμφωνώ.

emeliss
10-07-07, 11:46
Μπαίνει ένας ενδιάμεσος κατανεμητής στα κέντρα μεταξύ των εναλλακτικών και του κατανεμητή του ΟΤΕ. Αυτόν τον κατασκευάζει και τον συντηρεί ο ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ επίσης φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία των μηχανημάτων των παρόχων όσο αφορά τροφοδοσία ισχύος, ψύξη, πυρανίχνευση, ασφάλεια. Στην ουσία τους δίνει τα πάντα.

aris60
10-07-07, 11:46
Διαβασα στην ανακοινωση της ΕΕΤΤ για ΟΤΕ vs VIVODI οτι ο ΟΤε πρεpει να διορθωσει τις βλαβες της vivo sta ιδιωκτητα dslam.Λιγο κουφο δεν ειναι αυτο αφου einai δικα της dslam?

Επισης γιατι δεν προχορουν οι αιτησεις της vivodi?Ti συμβαινει πραγματικα?

Kαλημερα φιλε οι αιτησεις κολανε στον ΟΤΕ ειδικα αν φευγεις εντελως σου κανουν την ζωη μαρτυριο,2 φορες εχω βλαβη καλωδιου με τον εξοπλισμο του cabletv πανω στο γραφειο μου να τον κοιταω,χωρις να εχω την δυνατοτητα να τον συνδεσω.Τι να βαλω στο μυαλο μου οτι συμβαινη μου λες? :hmm:


Μπαίνει ένας ενδιάμεσος κατανεμητής στα κέντρα μεταξύ των εναλλακτικών και του κατανεμητή του ΟΤΕ. Αυτόν τον κατασκευάζει και τον συντηρεί ο ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ επίσης φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία των μηχανημάτων των παρόχων όσο αφορά τροφοδοσία ισχύος, ψύξη, πυρανίχνευση, ασφάλεια. Στην ουσία τους δίνει τα πάντα.

To Kαφαο πιος το εχει στην συντηρηση συνδεση κλπ?

dimpard
10-07-07, 11:50
Ο ΟΤΕ.

emeliss
10-07-07, 11:51
To Kαφαο πιος το εχει στην συντηρηση συνδεση κλπ?

Ο ΟΤΕ και μόνο αυτός

aris60
10-07-07, 11:55
Ο ΟΤΕ και μόνο αυτός

Αρα ο οτε φταιη που 2 φορες εγω δεν μπορω να συνδεθω , με βλαβη καλωδιου ασχετα αν ερχετε απο βιβοντι? :hmm:

emeliss
10-07-07, 12:09
Ο ΟΤΕ διαχειρίζεται το δίκτυο. Βλάβη έχει δηλωθεί; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Το θέμα δεν είναι να κατηγορήσουμε τον ένα ή τον άλλο, αλλά να βρούμε λύση μέσω των διαδικασιών που προβλέπονται.

aris60
10-07-07, 12:14
Ο ΟΤΕ διαχειρίζεται το δίκτυο. Βλάβη έχει δηλωθεί; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Το θέμα δεν είναι να κατηγορήσουμε τον ένα ή τον άλλο, αλλά να βρούμε λύση μέσω των διαδικασιών που προβλέπονται.

Βλαβη καλωδιου η κομενο καλωδιο στα 60 μετρα υπολογισμος τεχνικου, με μετρηση μπροστα μου, μαλλον στο Καφαο.Να ρωτησω οι γνωσεις ειναι επαγγελματικες η ερασιτεχνικες,αν ειναι επαγγελματικες σαν ελ.επαγγελματιας? :)

emeliss
10-07-07, 12:18
Έχει σημασία;

yiapap
10-07-07, 12:20
Βλαβη καλωδιου η κομενο καλωδιο στα 60 μετρα υπολογισμος τεχνικου, με μετρηση μπροστα μου, μαλλον στο Καφαο.Να ρωτησω οι γνωσεις ειναι επαγγελματικες η ερασιτεχνικες,αν ειναι επαγγελματικες σαν ελ.επαγγελματιας? :)Αυτό είναι θέμα ΟΤΕ.
Όμως επειδή έχεις (; ) full llu και άρα δεν έχεις κάποια σύμβαση με τον ΟΤΕ, εσύ πρέπει να απευθυνθείς στον Πάροχό σου και αυτός οφείλει να απευθυνθεί στον ΟΤΕ.
Όμως... και εδώ είναι το πρόβλημα...
Ο ΟΤΕ έχει υποχρέωση συντήρησης-επέκτασης του last mile για την προσφορά της καθολικής υπηρεσίας της τηλεφωνίας. Που σημαίνει ότι δεν είναι υποχρεωμένος να αλλάζει καλώδια ή να διορθώνει βλάβες αν αυτές επηρρεάζουν "μόνο" το κομμάτι της ADSL! :(

emeliss
10-07-07, 12:24
Οι τεχνικοί του ΟΤΕ φτιάχνουν κανονικά τις γραμμές fLLU και συνήθως οι πάροχοι έχουν προτεραιότητα.

yiapap
10-07-07, 12:27
Οι τεχνικοί του ΟΤΕ φτιάχνουν κανονικά τις γραμμές fLLU και συνήθως οι πάροχοι έχουν προτεραιότητα.Το γνωρίζω. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υποχρεούνται και το κάνουν όταν είναι απλό-εύκολο όπως σε περίπτωση βλάβης σε συγκεκριμένο σημείο του τοπικού βρόχου (που είναι και το πρόβλημα του φίλου μας).

aris60
10-07-07, 12:28
Αυτό είναι θέμα ΟΤΕ.
Όμως επειδή έχεις (; ) full llu και άρα δεν έχεις κάποια σύμβαση με τον ΟΤΕ, εσύ πρέπει να απευθυνθείς στον Πάροχό σου και αυτός οφείλει να απευθυνθεί στον ΟΤΕ.
Όμως... και εδώ είναι το πρόβλημα...
Ο ΟΤΕ έχει υποχρέωση συντήρησης-επέκτασης του last mile για την προσφορά της καθολικής υπηρεσίας της τηλεφωνίας. Που σημαίνει ότι δεν είναι υποχρεωμένος να αλλάζει καλώδια ή να διορθώνει βλάβες αν αυτές επηρρεάζουν "μόνο" το κομμάτι της ADSL! :(

Καλημερα συγνωμη κατα ποσο ειστε σιγουρος για αυτο που λετε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ μηπως μπορω να το δω που ειναι γραμμενο,διοτι 2 βλαβες που διαπιστωσε η εταιρια προς τον ΟΤΕ της εστειλε,και μετα το οκ του ΟΤΕ επανηλθε για μετρηση? :hmm:

yiapap
10-07-07, 12:42
Καλημερα συγνωμη κατα ποσο ειστε σιγουρος για αυτο που λετε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ μηπως μπορω να το δω που ειναι γραμμενο,διοτι 2 βλαβες που διαπιστωσε η εταιρια προς τον ΟΤΕ της εστειλε,και μετα το οκ του ΟΤΕ επανηλθε για μετρηση? :hmm:Καλό διάβασμα (http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1048493&postcount=59) ;)

aris60
10-07-07, 12:48
Καλό διάβασμα (http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1048493&postcount=59) ;)

Τωρα εαν προκειται να διαβασω ολο το forum καλα κρασια,στειλε μου αυτο που εχεις καταλαβη την απορια μου μπορεις με μονο ενα παραδειγμα? :)

yiapap
10-07-07, 12:52
Τωρα εαν προκειται να διαβασω ολο το forum καλα κρασια,στειλε μου αυτο που εχεις καταλαβη την απορια μου μπορεις με μονο ενα παραδειγμα? :)Όχι. Σου έδωσα ΕΝΑ post που έχει τη νομοθεσία και αναφέρεται στη συγκεκριμένη ερώτησή σου.
Άντε να σου δώσω και ένα παράδειγμα: Μένω περίπου 4.5χλμ από το DSLAM του ΟΤΕ σε μια περιοχή όμως που (για διάφορους λόγους) έχει κακής ποιότητας δίκτυο. Παρά τις συνεχείς μου... προσπάθειες (δεν αναφέρομαι σε δηλώσεις βλάβης) όλοι οι ιθύνοντες του ΟΤΕ μου δήλωσαν κατηγορηματικά ότι δεν μπορούν να αντικαταστήσουν (βλέπε "συντηρήσουν") το δίκτυο της περιοχής μου από τη στιγμή που καλύπτονται στην υποχρέωσή τους για την καθολική υπηρεσία (την τηλεφωνία).

aris60
10-07-07, 13:03
Όχι. Σου έδωσα ΕΝΑ post που έχει τη νομοθεσία και αναφέρεται στη συγκεκριμένη ερώτησή σου.
Άντε να σου δώσω και ένα παράδειγμα: Μένω περίπου 4.5χλμ από το DSLAM του ΟΤΕ σε μια περιοχή όμως που για (διάφορους) λόγους έχει κακής ποιότητας δίκτυο. Παρά τις συνεχείς μου... προσπάθειες (δεν αναφέρομαι σε δηλώσεις βλάβης) όλοι οι ιθύνοντες του ΟΤΕ μου δήλωσαν κατηγορηματικά ότι δεν μπορούν να αντικαταστήσουν (βλέπε "συντηρήσουν") το δίκτυο της περιοχής μου από τη στιγμή που καλύπτονται στην υποχρέωσή τους για την καθολική υπηρεσία (την τηλεφωνία).

Ευχαριστω για την υπομονη σου στην ενημερωση μου αλλα εχω διαφορετικη ενημερωση απο την εταιρια μηπως εχουν μεταξυ τους αλλη συμβαση υποχρεωση κλπ. :hmm:

lewton
10-07-07, 15:56
Ευχαριστω για την υπομονη σου στην ενημερωση μου αλλα εχω διαφορετικη ενημερωση απο την εταιρια μηπως εχουν μεταξυ τους αλλη συμβαση υποχρεωση κλπ. :hmm:
Σου δώθηκε link με την επίσημη νομοθεσία του κράτους.
Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να το διαβάσεις.

xmperop1
10-07-07, 22:22
Καλησπέρα.
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω και να σας ενημερώσω πως γίνεται μια άρση βλάβης από "μέσα"
Δηλώνεται μια βλάβη βρόχου πχ ο 1659990.
Τα βήματα.
1.Ελεγχος στο καφάο της καλωδίωσης.
2.Δοκιμή της γραμμής με τον κ.κ. με ψηφιακό μεταλλάκτη για να "πιάσει" και τα επαγωγικά ρεύματα σε όλη τη διαδρομή του καλωδίου και μέχρι την εισαγωγή της πολυκατοικίας η το box.
3.Αν η γραμμή είναι προβληματική αλλάζεται με άλλη επαναλαμβάνοντας το βήμα 2.
4.Αν είναι κάποια γραμμή η οποία εργάζεται (φαίνεται από την ημερομηνία ενεργοποίσης, αν και δεν το ξέρουμε στα σίγουρα γιατί οι εταιρίες πάνε στον πελάτη μετά και από 3 μήνες να τον συνδέσουν ) με επιφύλαξη μεταφέρουμε το καλώδιο της εισαγωγής η του box στο νέο όριο - πιο άνετα αν ο βροχος δουλεύει voip - και βάζουμε χαρτάκι για κάθε ενδεχόμενο.
5.Αν δεν βρεθεί βλάβη στη γραμμή αφήνουμε χαρτάκι και χρεώνουμε τον πάροχο.
Απλά μαθηματικά.
Το πρόβλημα είναι ότι οι βλάβες δίνονται σωρηδόν και κατά ημερομηνίες ενεργοποίησης τουλάχιστον από Vivodi - On, πιο αραιά από Tellas για να κερδίσουν χρόνο λόγω αδυναμίας να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
Δίνονται ακόμα βλάβες και σε βρόχους που οι πελάτες έχουν ζητήσει ακύρωση.
Δίνονται βλάβες με αιτιολόγηση μονόπολο στο δίκτυο,ένωση,ανοιχτό στο δίκτυο και το πιο ωραίο το αναφέρει σαν παράκληση η σαν προσταγή η Teledome ,"δώστε λύση".
Αυτό όπως καταλαβαίνετε χαλάει τη πιάτσα γιατί κάπιοια στιγμή ο έλεγχος θα γίνει πλημμελής και δε βαριέσαι.
Εχω πάει και έχω χρεώσει την ίδια βλάβη 3 φορές και την τέταρτη φορά με βρήκε ο άτυχος-τυχερός πελάτης της Vivodi στην είσοδο και του σύνδεσα τη γραμμή,ναι καλά καταλάβατε η Vivodi δεν είχε εμφανιστεί ποτέ στον πελάτη αλλά έδινε συνέχεια βλάβες.
Αυτά.

aris60
10-07-07, 22:39
Καλησπέρα.
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω και να σας ενημερώσω πως γίνεται μια άρση βλάβης από "μέσα"
Δηλώνεται μια βλάβη βρόχου πχ ο 1659990.
Τα βήματα.
1.Ελεγχος στο καφάο της καλωδίωσης.
2.Δοκιμή της γραμμής με τον κ.κ. με ψηφιακό μεταλλάκτη για να "πιάσει" και τα επαγωγικά ρεύματα σε όλη τη διαδρομή του καλωδίου και μέχρι την εισαγωγή της πολυκατοικίας η το box.
3.Αν η γραμμή είναι προβληματική αλλάζεται με άλλη επαναλαμβάνοντας το βήμα 2.
4.Αν είναι κάποια γραμμή η οποία εργάζεται (φαίνεται από την ημερομηνία ενεργοποίσης, αν και δεν το ξέρουμε στα σίγουρα γιατί οι εταιρίες πάνε στον πελάτη μετά και από 3 μήνες να τον συνδέσουν ) με επιφύλαξη μεταφέρουμε το καλώδιο της εισαγωγής η του box στο νέο όριο - πιο άνετα αν ο βροχος δουλεύει voip - και βάζουμε χαρτάκι για κάθε ενδεχόμενο.
5.Αν δεν βρεθεί βλάβη στη γραμμή αφήνουμε χαρτάκι και χρεώνουμε τον πάροχο.
Απλά μαθηματικά.
Το πρόβλημα είναι ότι οι βλάβες δίνονται σωρηδόν και κατά ημερομηνίες ενεργοποίησης τουλάχιστον από Vivodi - On, πιο αραιά από Tellas για να κερδίσουν χρόνο λόγω αδυναμίας να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
Δίνονται ακόμα βλάβες και σε βρόχους που οι πελάτες έχουν ζητήσει ακύρωση.
Δίνονται βλάβες με αιτιολόγηση μονόπολο στο δίκτυο,ένωση,ανοιχτό στο δίκτυο και το πιο ωραίο το αναφέρει σαν παράκληση η σαν προσταγή η Teledome ,"δώστε λύση".
Αυτό όπως καταλαβαίνετε χαλάει τη πιάτσα γιατί κάπιοια στιγμή ο έλεγχος θα γίνει πλημμελής και δε βαριέσαι.
Εχω πάει και έχω χρεώσει την ίδια βλάβη 3 φορές και την τέταρτη φορά με βρήκε ο άτυχος-τυχερός πελάτης της Vivodi στην είσοδο και του σύνδεσα τη γραμμή,ναι καλά καταλάβατε η Vivodi δεν είχε εμφανιστεί ποτέ στον πελάτη αλλά έδινε συνέχεια βλάβες.
Αυτά.

Καλησπερα παρα πολυ καλη η ενημερωση σου και χαιρομαι που ειναι απο ανθρωπο γνωστη του αντικειμενου αλλα η δικη μου περιτωση ειναι διαφορετικη ηρθαν απο βιβοντι και η βλαβη δεν εχει διορθωθει [βλαβη καλωδιου στα 60 μετρα απο το κουτι της πολυκατοικειας], πες μου τι να υποθεσω τωρα πιος δεν εχει κανει σωστη δουλεια, απο τον ΟΤΕ δεν ειδα κανενα δεν μου χτυπησε το κουδουνι ενω απο βιβοντι 2 φορες,δωσε τα φωτα σου για την περιπτωση μου. :hmm:

xmperop1
10-07-07, 23:41
Καλησπερα παρα πολυ καλη η ενημερωση σου και χαιρομαι που ειναι απο ανθρωπο γνωστη του αντικειμενου αλλα η δικη μου περιτωση ειναι διαφορετικη ηρθαν απο βιβοντι και η βλαβη δεν εχει διορθωθει [βλαβη καλωδιου στα 60 μετρα απο το κουτι της πολυκατοικειας], πες μου τι να υποθεσω τωρα πιος δεν εχει κανει σωστη δουλεια, απο τον ΟΤΕ δεν ειδα κανενα δεν μου χτυπησε το κουδουνι ενω απο βιβοντι 2 φορες,δωσε τα φωτα σου για την περιπτωση μου. :hmm:

Φίλε μου ο ΟΤΕ δεν θα σου χτυπήσει την πόρτα γιατί δεν σε ξέρει.
Η βλάβη που έχει στα χέρια του αναφέρει τον αριθμό του βρόχου πχ.1659990 τα στοιχεία δικτύου τα στοιχεία της κάθε εταιρείας και τηλ. συννενόησης με τον πάροχο.
Βέβαια τώρα τελευταία αναφέρουν και το όνομα του πελάτη τους αλλά λίγο με ενδιαφέρει, χονδρική αγοράζουν.
Τη περίπτωση σου την έχω συναντήσει πολλές φορές και τις περισσότερες ήταν μπαρούφες αυτά που γράφανε, γιατί μάλλον δεν ξέρανε να διαβάσουν τις ρεγγλέτες του ΟΤΕ.
Παίζει βέβαια να έχεις πρόβλημα αλλά αφού 2 φορές ήρθαν αυτοί άλλες τόσες έχουμε έρθει και εμείς.
Υπάρχει και η πιθανότητα να έχεις συνδεθεί σε λάθος δίκτυο και εξηγούμαι.Κάνεις αίτηση 2/6 στον ΟΤΕ φτάνει 15/6 δίνοντας δίκτυο σε αυτό που εξυπηρετούσε το κτήριο μέχρι την ημερομηνία της αίτησης σου.Ελα όμως που τρέχει εργολαβία και στη πολυκατοικία σου μπαίνει υπόγειο δίκτυο,έχεις βρεθεί στην άκρη του κόσμου από πλευράς γραμμής και πολλές φορές καθυστερεί και η ενημέρωση στον ΟΤΕ.ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΌ.Αυτό όμως βρίσκεται σχετικά εύκολα από κάποιον υποψιασμένο υπάλληλο και στην πρώτη αναγγελία βλάβης.
Πολλές φορές ενώ όλα φαίνονται εντάξει και στα χαρτιά των παρόχων οι ίδιοι οι πάροχοι δεν έχουν ενεργοποιήσει τις πόρτες τους ιδίως αυτοί που πουλάνε voip και πολλές φορές θέλουν το δικό μας ok για να ψαχτούν λίγο καλύτερα,υπάρχουν βλάβες που αποκαταστάθηκαν με ένα τηλεφώνημα.
Σου αφήσανε χαρτάκι στον κατανεμητή της πολυκατοικίας?
Αν ναι μέχρι εκει απο τα καλώδια της vivodi μέχρι και το όριο που σου σημαδέψανε υπάρχει τουλάχιστον γαλβανική συνέχεια δηλ. η γραμμή σου δεν έχει καμία διακοπή.
Κάπου αλλού θα είναι το πρόβλημα.
Οταν με το καλό αποκατασταθεί η βλάβη σου το πιθανότερο ακόμα και η vivodi να φταίει ( δεν θα το μάθεις ποτέ ),θα ακούσεις έφταιγε ο ΟΤΕ.

gkandir
10-07-07, 23:55
...
Ο ΟΤΕ έχει υποχρέωση συντήρησης-επέκτασης του last mile για την προσφορά της καθολικής υπηρεσίας της τηλεφωνίας. Που σημαίνει ότι δεν είναι υποχρεωμένος να αλλάζει καλώδια ή να διορθώνει βλάβες αν αυτές επηρρεάζουν "μόνο" το κομμάτι της ADSL! :(
Καλά, αυτό είναι τουλάχιστον απίστευτο με τα σημερινά δεδομένα!!! :shock:




Καλησπέρα.
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω και να σας ενημερώσω πως γίνεται μια άρση βλάβης από "μέσα"
Δηλώνεται μια βλάβη βρόχου πχ ο 1659990.
Τα βήματα.
1.Ελεγχος στο καφάο της καλωδίωσης.
2.Δοκιμή της γραμμής με τον κ.κ. με ψηφιακό μεταλλάκτη για να "πιάσει" και τα επαγωγικά ρεύματα σε όλη τη διαδρομή του καλωδίου και μέχρι την εισαγωγή της πολυκατοικίας η το box.
3.Αν η γραμμή είναι προβληματική αλλάζεται με άλλη επαναλαμβάνοντας το βήμα 2.
4.Αν είναι κάποια γραμμή η οποία εργάζεται (φαίνεται από την ημερομηνία ενεργοποίσης, αν και δεν το ξέρουμε στα σίγουρα γιατί οι εταιρίες πάνε στον πελάτη μετά και από 3 μήνες να τον συνδέσουν ) με επιφύλαξη μεταφέρουμε το καλώδιο της εισαγωγής η του box στο νέο όριο - πιο άνετα αν ο βροχος δουλεύει voip - και βάζουμε χαρτάκι για κάθε ενδεχόμενο.
5.Αν δεν βρεθεί βλάβη στη γραμμή αφήνουμε χαρτάκι και χρεώνουμε τον πάροχο.
Απλά μαθηματικά.
Το πρόβλημα είναι ότι οι βλάβες δίνονται σωρηδόν και κατά ημερομηνίες ενεργοποίησης τουλάχιστον από Vivodi - On, πιο αραιά από Tellas για να κερδίσουν χρόνο λόγω αδυναμίας να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
Δίνονται ακόμα βλάβες και σε βρόχους που οι πελάτες έχουν ζητήσει ακύρωση.
Δίνονται βλάβες με αιτιολόγηση μονόπολο στο δίκτυο,ένωση,ανοιχτό στο δίκτυο και το πιο ωραίο το αναφέρει σαν παράκληση η σαν προσταγή η Teledome ,"δώστε λύση".
Αυτό όπως καταλαβαίνετε χαλάει τη πιάτσα γιατί κάπιοια στιγμή ο έλεγχος θα γίνει πλημμελής και δε βαριέσαι.
Εχω πάει και έχω χρεώσει την ίδια βλάβη 3 φορές και την τέταρτη φορά με βρήκε ο άτυχος-τυχερός πελάτης της Vivodi στην είσοδο και του σύνδεσα τη γραμμή,ναι καλά καταλάβατε η Vivodi δεν είχε εμφανιστεί ποτέ στον πελάτη αλλά έδινε συνέχεια βλάβες.
Αυτά.
Συγχαρητήρια για την ενημέρωση. :oneup:
Έχω όμως κάποιες ερωτήσεις - πράγματα που δεν καταλαβαίνω.

1. Όταν λες Καφάο εννοείς το κουτί της γειτονιάς;

2. Τι είναι ο κ.κ.; Όταν λες σε όλη τη διαδρομή του καλωδίου, από που ξεκινάει; Άλλο είναι η εισαγωγή της πολυκατοικίας και άλλο το box; Αναφέρεσαι στο κουτί στο (π.χ.) υπόγειο της πολυκατοικίας;

3. Δεν σε αμφισβητώ (προς θεού) αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι δύσκολο να αλλαχθεί γραμμή. Ισχύει αυτό;

4. Αυτό δεν το κατάλαβα. :oops:

Για μια βλάβη σε μια γραμμή στα 800 μέτρα θα χρειαστεί να έρθει τεχνικός του οτε στην πολυκατοικία να κάνει μέτρηση;

Ο τεχνικός του οτε ειδοποιεί τον πελάτη άλλου παροχού πριν πάει για έλεγχο (μέτρηση κ.λπ.) ή δεν τον γνωρίζει καν; (απαντήθηκε παραπάνω)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

xmperop1
11-07-07, 00:27
Καλά, αυτό είναι τουλάχιστον απίστευτο με τα σημερινά δεδομένα!!! :shock:




Συγχαρητήρια για την ενημέρωση. :oneup:
Έχω όμως κάποιες ερωτήσεις - πράγματα που δεν καταλαβαίνω.

1. Όταν λες Καφάο εννοείς το κουτί της γειτονιάς;

2. Τι είναι ο κ.κ.; Όταν λες σε όλη τη διαδρομή του καλωδίου, από που ξεκινάει; Άλλο είναι η εισαγωγή της πολυκατοικίας και άλλο το box; Αναφέρεσαι στο κουτί στο (π.χ.) υπόγειο της πολυκατοικίας;

3. Δεν σε αμφισβητώ (προς θεού) αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι δύσκολο να αλλαχθεί γραμμή. Ισχύει αυτό;

4. Αυτό δεν το κατάλαβα. :oops:

Για μια βλάβη σε μια γραμμή στα 800 μέτρα θα χρειαστεί να έρθει τεχνικός του οτε στην πολυκατοικία να κάνει μέτρηση;

Ο τεχνικός του οτε ειδοποιεί τον πελάτη άλλου παροχού πριν πάει για έλεγχο (μέτρηση κ.λπ.) ή δεν τον γνωρίζει καν; (απαντήθηκε παραπάνω)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

1.To μεγάλο κουτί στο πεζοδρόμιο.
2.Κεντρικός Κατανεμητής κατά κανόνα στο ιδιο κτήριο που στεγάζεται το Αστικό Κέντρο.Δίπλα στον κ.κ. είνα ο χώρος συνεγκατάστασης των παρόχων και με καλώδιώσεις καταλήγουν οι πόρτες των dslams σε ρεγγλέτες στον κ.κ. για να γίνονται οι μικτονομήσεις.Ουσιαστικά λοιπόν όταν γίνεται μια μέτρηση θα μπορούσαμε να πούμε γίνεται πάνω στην πόρτα του dslam.
Οταν είναι μεριζόμενη πρόσβαση γίνεται πάνω στο φίλτρο που καταλήγει στο dslam.
Η πολυκατοικία έχει ένα κουτί ( εισαγωγή η εσκαλίτ τη λέμε εμείς )που καταλήγει το υπόγει καλώδιο του ΟΤΕ στις παλιές στο υπόγειο,στις καινουριες στην είσοδο και μπορεί κατά περίπτωση να έχει ακόμα και 200 γραμμές.
Υπάρχουν και καλώδια τα λεγόμενα σταθερά που ξεκινάνε από τον κ.κ. και καταλήγουν μέσα στα κτήρια χωρίς να περνάνε από καφάο.
Το box είναι αυτό που βλέπουμε στους εξωτερικούς τοίχους τών σπιτιών και τα μεν παλαιά τα λεγόμενα χελώνες χωράνε 10 γραμμές,τα δε νεότερα και πλαστικά με ζόριζμα μέχρι 50.Από αυτά τα κουτιά φεύγουν καλώδια καρφωμένα στον τοίχο.
3.Αν υπάρχει ελεύθερη γραμμή και καλή είναι πανεύκολο (δεν μιλάμε για PCM εκεί μπαίνουν άλλοι παράγοντες)
4.Αν η γραμμή σου δουλεύει και δεν είναι καποιος καινούριος βρόχος χωρίς πελάτη full llu ελληνιστί ανενεργός τοπικός βρόχος όταν αλλάξω τα καλώδια από την μια μεριά θα πρέπει να τα αλλάξω και από την άλλη αλλιώς δεν κάναμε τίποτα.
Ακόμα και σε 10 μέτρα.

aris60
11-07-07, 09:58
Φίλε μου ο ΟΤΕ δεν θα σου χτυπήσει την πόρτα γιατί δεν σε ξέρει.
Η βλάβη που έχει στα χέρια του αναφέρει τον αριθμό του βρόχου πχ.1659990 τα στοιχεία δικτύου τα στοιχεία της κάθε εταιρείας και τηλ. συννενόησης με τον πάροχο.
Βέβαια τώρα τελευταία αναφέρουν και το όνομα του πελάτη τους αλλά λίγο με ενδιαφέρει, χονδρική αγοράζουν.
Τη περίπτωση σου την έχω συναντήσει πολλές φορές και τις περισσότερες ήταν μπαρούφες αυτά που γράφανε, γιατί μάλλον δεν ξέρανε να διαβάσουν τις ρεγγλέτες του ΟΤΕ.
Παίζει βέβαια να έχεις πρόβλημα αλλά αφού 2 φορές ήρθαν αυτοί άλλες τόσες έχουμε έρθει και εμείς.
Υπάρχει και η πιθανότητα να έχεις συνδεθεί σε λάθος δίκτυο και εξηγούμαι.Κάνεις αίτηση 2/6 στον ΟΤΕ φτάνει 15/6 δίνοντας δίκτυο σε αυτό που εξυπηρετούσε το κτήριο μέχρι την ημερομηνία της αίτησης σου.Ελα όμως που τρέχει εργολαβία και στη πολυκατοικία σου μπαίνει υπόγειο δίκτυο,έχεις βρεθεί στην άκρη του κόσμου από πλευράς γραμμής και πολλές φορές καθυστερεί και η ενημέρωση στον ΟΤΕ.ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΌ.Αυτό όμως βρίσκεται σχετικά εύκολα από κάποιον υποψιασμένο υπάλληλο και στην πρώτη αναγγελία βλάβης.
Πολλές φορές ενώ όλα φαίνονται εντάξει και στα χαρτιά των παρόχων οι ίδιοι οι πάροχοι δεν έχουν ενεργοποιήσει τις πόρτες τους ιδίως αυτοί που πουλάνε voip και πολλές φορές θέλουν το δικό μας ok για να ψαχτούν λίγο καλύτερα,υπάρχουν βλάβες που αποκαταστάθηκαν με ένα τηλεφώνημα.
Σου αφήσανε χαρτάκι στον κατανεμητή της πολυκατοικίας?
Αν ναι μέχρι εκει απο τα καλώδια της vivodi μέχρι και το όριο που σου σημαδέψανε υπάρχει τουλάχιστον γαλβανική συνέχεια δηλ. η γραμμή σου δεν έχει καμία διακοπή.
Κάπου αλλού θα είναι το πρόβλημα.
Οταν με το καλό αποκατασταθεί η βλάβη σου το πιθανότερο ακόμα και η vivodi να φταίει ( δεν θα το μάθεις ποτέ ),θα ακούσεις έφταιγε ο ΟΤΕ.

Καλημερα και παλι ευχαριστω, διαβαζοντας με προσοχη τα γραφομενα σου ειδα οτι εσαι ενημερωμενος οσο κανεις αλλος στο προβλημα μου, απαντω στην ερωτηση σου, δεν μου αφησαν χαρτι απο τον ΟΤΕ, δηλαδη τι συμβαινη με την γραμμη μου, το δε θα το μαθω ποτε δεν με ενδιαφερει ουτε εχω περιεργιες, την αποκατασταση της οποιας βλαβης τελος παντων ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΗ ? :hmm:

@ ADSLgr.com All rights reserved.