PDA

Επιστροφή στο Forum : Ψευδης αναφορα επισκεψης τεχνικου Vodaphone



Σελίδες : [1] 2 3

Maximvs
11-12-19, 20:04
Ολα ξεκινανε ετσι προς την Nova :

"Καλησπερρα,

σημερα το μερσημερι μου ηρθε μυνημα οτι ενεργοποιηθηκε η vDSL 100Mbit. Επιστρεφωντας σπιτι βρισκω τα παντα νεκρά...Και τηλεφωνο και ιντερνετ και το ρουτερ να μην εχει καν συγχρονησει η γραμμη.Εκανα τα παντα (καλωδιο κατευθειαν στη πριζα στο τοιχο , επανεκκινησεις...κ.τ.λ) , δυστυχως τιποτα"

μετα απο τρεις μερες ηρθε ο τεχνικος στο σπιτι και μου ειπε οτι η γραμμη εχει διακοπη στα 200 μετρα....Δρομολογησε τη βλαβη για τον αρμοδιο φορεα που εκανε τη συνδεση....

Λοιπον , βρηκα σημερα ενα χαρτι απο τεχνικο της Vodaphone στη πορτα του σπιτιου μου....

Ο τυπος αυτος που ηρθε ειχε σημειωσει τα εξης....

ΑΣΚΟΠΗ ΚΛΗΣΗ - Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ.


Εγω δεν ειχα κλεισει ΚΑΝΕΝΑ ραντεβου ουτε με την Nova ουτε με την Vodaphone , και δεν ειχα ΚΑΜΙΑ κληση στο κινητο μου (που το ξερει η Nova γιατι εκει εχω κλεισει το ραντεβου με τον δικο της τεχνικο) που να δειχνει οτι με πηρε τηλεφωνο και δε με βρηκε.
Οποτε αυτος ο τυπος εγραψε ΨΕΥΔΗ αναφορα....

σας παρακαλω αν ξερετε σε ποιο τηλεφωνο πρεπει να τους καλεσω για να τους μιλησω κι εγω αναλογα!!

sdikr
11-12-19, 21:01
Εσύ είσαι πελάτης της Nova με αυτούς πρέπει να μιλήσεις,

Maximvs
11-12-19, 21:06
Εσύ είσαι πελάτης της Nova με αυτούς πρέπει να μιλήσεις,

μιλησα ηδη....και ο υπαλληλος μου ειπε "...κυριε δυστυχως το εχουμε ξαναδει το φαινομενο".....δηλαδη ειμαστε μπουρδ...ο και επισημα!

sdikr
11-12-19, 21:09
μιλησα ηδη....και ο υπαλληλος μου ειπε "...κυριε δυστυχως το εχουμε ξαναδει το φαινομενο".....δηλαδη ειμαστε μπουρδ...ο και επισημα!

Να τους πεις αφου το έχουν ξαναδεί αν έχουν κάνει αυτοί αυτά που πρέπει

valen_gr
11-12-19, 23:55
μιλησα ηδη....και ο υπαλληλος μου ειπε "...κυριε δυστυχως το εχουμε ξαναδει το φαινομενο".....δηλαδη ειμαστε μπουρδ...ο και επισημα!

H Nova εσενα, σε ενημερωσε για το ραντεβου? Γιατι η Νοβα μια χαρα ενημερώνεται στο βλαβοληπτικο συστημα χονδρικης που υπαρχει.
Τωρα, αν πεταει αετο .. λογικο να ερθει ο τεχνικος και να μην σε βρει εκει, εφοσον δεν ειχες ενημερωθει.

Maximvs
12-12-19, 01:14
H Nova εσενα, σε ενημερωσε για το ραντεβου? Γιατι η Νοβα μια χαρα ενημερώνεται στο βλαβοληπτικο συστημα χονδρικης που υπαρχει.
Τωρα, αν πεταει αετο .. λογικο να ερθει ο τεχνικος και να μην σε βρει εκει, εφοσον δεν ειχες ενημερωθει.

Όχι δε με ενημέρωσε κάνεις και για τίποτα.Την πρώτη φορά πάντως με ενημέρωσαν κανονικοτατα όταν ήρθε ο τεχνικός της και ήμουν εκεί.

Το πρόβλημα είναι της Vodafone σήμερα...Εδώ έχει γράψει ο τύπος ότι δε με βρήκε στο τηλέφωνο που έχω δηλώσει...και δεν υπάρχει καμία κλίση στο κινητό μου.Στο ιδιο τηλέφωνο με είχε ειδοποιήσει και η Νόβα την πρώτη φορά.

Αν δε βρεθεί λύσει μέχρι την Παρασκευή θα γίνει καταγγελία και για τους δύο.Και έχω και το χαρτί της Vodafone με την ψευδή αναφορά το οποίο θα κατατεθεί στην ΕΕΤΤ.

Kiriakos_ITTSB_EU
12-12-19, 02:06
Το περιστατικό δεν είναι αιτία πολέμου.
Για κακή εσωτερική συνεννόηση πρόκειται, η λάθος.

Και εσένα άμα εμπλακείς σε παρόμοια κατάσταση θα σου κόψουμε ένα δάχτυλο για τιμωρία.

Maximvs
12-12-19, 09:44
Το περιστατικό δεν είναι αιτία πολέμου.
Για κακή εσωτερική συνεννόηση πρόκειται, η λάθος.

Και εσένα άμα εμπλακείς σε παρόμοια κατάσταση θα σου κόψουμε ένα δάχτυλο για τιμωρία.

για εσενα μπορει να μην ειναι αιτια πολεμου , αλλα για εμενα που κανω support απο το σπιτι σε 3 καταστηματα της εταιριας που εργαζομαι ειναι και πολυ μαλιστα...Οταν μαλιστα σε διαβεβαιωνει ο πωλητης οτι δεν θα υπαρξει κανενα απολυτως προβλημα στη μεταβαση απο την μια γραμμη στην αλλη.

Κι αν εγω φιλε εμπλεκομουν σε τετοια κατασταση με πελατη της εταιριας που εργαζομαι δε θα μου εκοβαν το δαχτυλο , αλλα το κωλο μεχρι να αποκαταστησω τη βλαβη στον πελατη...Αν ελεγα και ψεμματα κι ολας οπως αυτος ο τυπος που εκανε την αναφορα της Vodaphone τοτε σιγουρα θα με ειχαν στειλει σπιτι μου!

Κατανοητο?

netblues
12-12-19, 09:58
Κατι λειπει σε αυτα που γραφεις.
Ειπες οτι εβαλες nova. Η vodafone που εμπλεκεται? Για οτι αφορα το δικτυο χαλκου, σε ολες τις περιπτωσεις αρμοδιος ειναι ο οτε.
Απο κει και περα, εφοσον ασχολεισαι με το αθλημα τοτε γνωριζεις οτι οι οικιακες συνδεσεις θελουν το χρονο τους για να φτιαχτουν οταν γινει κατι.
Ειδικοτερα οταν γινονται αλλαγές παρόχου, η πιθανοτητα προβληματων ειναι ιδιαιτερα αυξημενη.
Και εφοσον ειναι τοσο κρισιμα τα πραγματα, θα επρεπε να εχεις φροντισει για καποια λύση μεσω 4g. To να εξαρτασαι μονο απο τη γραμμη και τα προβληματα του οποιοδηποτε παρόχου ειναι συνταγή για πανικούς.
Παντως η εεττ δεν μπορει να κανει κατι περισσοτερο. Τεχνικα προβληματα θα πει ο παροχος και τελος.
Αν υποθεσουμε οτι εισαι πελατης nova, σε περιοχη που εξυπηρετειται απο καμπινες vodafone τοτε προκύπτει οτι για την επιλυση του θεματος σου (καλωδιακο) εμπλεκονται η nova ως εντολεας, η vodafone ως vdsl παροχoς και ο οτε ως διαχειριστης του ακραιου δικτυου.
Ειναι λιγο φρεσκα όλα αυτά ως διαδικασιες. Πως μπορεις να εισαι σίγουρος οτι ο τεχνικος της vodafone ειχε τα τηλεφωνα σου ή ότι είχε τα σωστά?

Ψυχραιμια, και υπομονη. Με τις φωνες δεν θα βγει κατι. Δυστυχως.

Maximvs
12-12-19, 10:19
δεν εγινε καμια αλλαγη παροχου...τα τηλεφωνα αποκλειεται να τα ειχε λαθος , γιατι με το ιδιο ακριβως τηλεφωνο επικοινωνησε η NOVA για να ερθει να ελεγξει τη βλαβη και το ιδιο τηλεφωνο κατεγραψε ο τεχνικος μπροστα μου στην αναφορα που εγραψε. Αρα δε μπορει να ειχε τα τηλεφωνα λαθος.
Αυτο βεβαια που ειναι η αποδειξη του ψεμματος του ειναι οτι σημειωσε πως υπηρχε ραντεβου και δεν ημουν ΕΓΩ συνεπης.
Για αυτο βεβαια το ραντεβου δεν ενημερωθηκα ΠΟΤΕ απο κανεναν!
Την προγουμενη φορα που ηρθε ο τεχνικος της Nova στο σπιτι , υπηρξε αψογη συννενοηση για την ωρα που θα ερθει , με καλεσε εκεινος στο κινητο πριν ξεκινησει γιατι ετσι ειχα συννενοηθει με το τεχνικο τμημα της Nova και ημουν σπιτι εγκαιρα.

Οσο για την εναλλακτικη εχω ιντερνετ στο κινητο το οποιο και ξοδευω για υπαιτιοτητητα αλλου , αλλα δε μπορεις να κανεις τα παντα απο το κινητο. Και φυσικα δεν παω να αγορασω 3G/4G ρουτερ επειδη οι εταιριες δεν ξερουν να κανουν τη δουλεια τους ή εχουν ψευτες υπαλληλους.

netblues
12-12-19, 10:25
Για το 4g, tehterιng απο το κινητο, εξαιρετικη και αξιοπιστη λυση. Και αν ενεργοποιησεις και το volte μπορεις να μιλας κιολλας ταυτοχρονα.

Ξαναλεω, πως εισαι τοσο σιγουρος οτι το τηλεφωνο μεταφερθηκε στη vodafone σωστα? Και επισης, καλωδιο=οτε, ανεξαρτητως παροχου.
Και ουσιαστικα η αναβαθμιση σε 100mbit (απο adsl?) ειναι αλλαγη παρόχου, στο τεχνικο μέρος.

Maximvs
12-12-19, 10:38
ο τεχνικος της Nova που ηρθε βρηκε διακοπη στα 200 μετρα....αρα 99,9% ειναι λαθος στο καφαο...και ξαναλεω δεν εγινε αλλαγη παροχου...πλεον τις καμπινες τις φτιαχνουν ολοι , τη μια περιοχη την εχει η Nova , την αλλη η Vodafone την αλλη η Wind και παιρνουν ολοι απο ολους οπως μου ειπανε απο τη Nova.

Σε επικοινωνια μολις τωρα η Nova μου ειπε οτι το ραντεβου επρεπε να το κλεισει η Vodafone ... Δηλαδη επιβεβαιωθηκαν τα ψεμματα του τεχνικου της!

netblues
12-12-19, 10:49
Μην τσουβαλιαζουμε την πληροφορια.
Καθε περιοχη εξυπηρετειται απο ΕΝΑΝ και μονο παροχο σε επιπεδο καμπινας vdsl.
Εαν αυτος δεν ειναι ο οτε, τοτε η καμπινα ειναι καπου κοντα στην καμπινα του οτε.
Αυτο σημαινει οτι υπαρχει το καλωδιο απο το σπιτι σου στο kv του οτε, και ζευτικο κομματι μεταξυ του kv του οτε στη καμπινα της vodafone.
Αν το προβλημα ειναι στη μεικτονόμηση στο κουτι του οτε, τοτε πρεπει να επεμβει τεχνικος του οτε.
Εχει και αλλα επεισοδια το θεμα σου.
Το γεγονος οτι το ραντεβου δεν ενημερωθηκες ποτέ για το rdv μαλλον δείχνει κάποιο προβλημα στα στοιχεια επικοινωνιας.
Σιγουρα καποιος φταιει που τα πράγματα δεν έγιναν σωστά, όμως αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι καποιος είπε ψεμματα.
Και στη τελική είχε καποιο θεμα μαζι σου για να σου πει ψέμματα? Αν το κάνει γενικως πιστεύεις ότι δεν θα γίνει αντιληπτό?

ΥΓ η Nova δεν διαθετει ακόμα καμμία καμπινα στο δρόμο. Αυτα είναι γνωστα απο τις αποφάσεις της ΕΕΤΤ

Maximvs
12-12-19, 11:57
Μην τσουβαλιαζουμε την πληροφορια.
Καθε περιοχη εξυπηρετειται απο ΕΝΑΝ και μονο παροχο σε επιπεδο καμπινας vdsl.
Εαν αυτος δεν ειναι ο οτε, τοτε η καμπινα ειναι καπου κοντα στην καμπινα του οτε.
Αυτο σημαινει οτι υπαρχει το καλωδιο απο το σπιτι σου στο kv του οτε, και ζευτικο κομματι μεταξυ του kv του οτε στη καμπινα της vodafone.
Αν το προβλημα ειναι στη μεικτονόμηση στο κουτι του οτε, τοτε πρεπει να επεμβει τεχνικος του οτε.
Εχει και αλλα επεισοδια το θεμα σου.
Το γεγονος οτι το ραντεβου δεν ενημερωθηκες ποτέ για το rdv μαλλον δείχνει κάποιο προβλημα στα στοιχεια επικοινωνιας.
Σιγουρα καποιος φταιει που τα πράγματα δεν έγιναν σωστά, όμως αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι καποιος είπε ψεμματα.
Και στη τελική είχε καποιο θεμα μαζι σου για να σου πει ψέμματα? Αν το κάνει γενικως πιστεύεις ότι δεν θα γίνει αντιληπτό?

ΥΓ η Nova δεν διαθετει ακόμα καμμία καμπινα στο δρόμο. Αυτα είναι γνωστα απο τις αποφάσεις της ΕΕΤΤ

με την σημερινη επικοινωνια στη Nova επιβεβαιωθηκαν και τα στοιχεια επικοινωνιας....ηταν σωστα....
η Vodafone εχει κανει τη πατατα γιατι αν ηταν του ΟΤΕ θα ερχοταν ο ΟΤΕ και οχι η Vodafone....
εκεινη την ωρα εβρεχε...ηταν η πιο ωραια δικαιολογια για να σηκωθει και να φυγει αφηνοντας σαν δικαστικος κλητηρας ενα χαρτι στη πορτα.
και φυσικα η απαντηση της Nova εχτες "...δυστυχως κυριε τα εχουμε ξαναδει τετοια φαινομενα.." , σημαινει οτι οι τεχνικοι δεν κοιτανε πως να λυσουν προβλημα , αλλα να φυγουν οσο πιο γρηγορα γινεται για να πανε στο επομενο!....τα στοιχεια αυτα δειχνουν....

Η καταγγελια θα γινει παντως και στοχοποιημενα πλεον στην ψευδη αναφορα του τεχνικου της Vodafone και την ανυπαρκτη ενημερωση για το ραντεβου .
Δε με ενδιαφερει αν τους κανουν τιποτα...ας μη τους κανουν....αλλα για αυτο ειμαστε σα χωρα ετσι οπως ειμαστε!

Γιατι αν αυτο γινοταν σε αλλη χωρα , καποιος θα ειχε παει σπιτι του.

netblues
12-12-19, 12:02
Τι να σου πω. Σε μια μερα βροχης, το δυσκολοτερο μερος ειναι να πας. Απο κει και περα ολα μπορει να εχουν συμβει.
Οσο για αλλες χωρες, μην το γενικευεις. Παντου εχει μπαχαλο αν το ψαξεις λιγο.

psyxakias
12-12-19, 12:16
Δεν είσαι συνδρομητής Vodafone και υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα με τον πάροχό σου (Προβλημα με το καλημερα.... (https://www.adslgr.com/forum/threads/1137264-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1)), οπότε θεωρώ ότι είναι περιττό το νήμα αυτό. Δηλαδή αν υπάρξει και εμπλοκή του ΟΤΕ, θα ανοίξεις και εκεί 3ο; :p

Maximvs
12-12-19, 12:32
Δεν είσαι συνδρομητής Vodafone και υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα με τον πάροχό σου (Προβλημα με το καλημερα.... (https://www.adslgr.com/forum/threads/1137264-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1)), οπότε θεωρώ ότι είναι περιττό το νήμα αυτό. Δηλαδή αν υπάρξει και εμπλοκή του ΟΤΕ, θα ανοίξεις και εκεί 3ο; :p

ευκολα....γιατι αν το ξερεις η υποθεση εχει φυγει απο τα χερια της Nova οταν το καφαο ειναι αλλης εταιριας που εκανε την μεταφορα και την συνδεσμολογια....

κι αν εμπλακει και η Wind θα κανω και εκει νημα.....για πλακα!

πριν απο λιγο μου ηρθε και νεα ενημερωση οτι εστειλαν ΠΑΛΙ το προβλημα στη Vodafone....και με επισβεβαιωση των σωστων στοιχειων επικοινωνιας , οπως και την πρωτη φορα....για να δουμε τωρα .... θα ξαναπει παλι ψεμματα η Vodafone?

και το προβλημα δεν ειναι πλεον η Nova...η Nova φερθηκε αψογα στο προβλημα....το προβλημα ειναι η ψευδης αναφορα που εκανε ο τεχνικος της Vodafone...και αποδεδειγμενα πλεον!

psyxakias
12-12-19, 12:50
Επιμένω ότι εσύ είσαι συνδρομητής της Nova όμως. Οτιδήποτε θέματα υπάρχουν με τις εταιρείες που συνεργάζεται, είναι δική της ευθύνη να τα λύσει. Αν αύριο κολλάει το το ZTE router, είναι δική της ευθύνη να στο λύσει, όχι να παίρνεις εσύ τηλέφωνα στην Κίνα να βρεις άκρη με τον Κινέζο κατασκευαστή.


Ο τυπος αυτος που ηρθε ειχε σημειωσει τα εξης....

ΑΣΚΟΠΗ ΚΛΗΣΗ - Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ.


Εγω δεν ειχα κλεισει ΚΑΝΕΝΑ ραντεβου ουτε με την Nova ουτε με την Vodaphone , και δεν ειχα ΚΑΜΙΑ κληση στο κινητο μου (που το ξερει η Nova γιατι εκει εχω κλεισει το ραντεβου με τον δικο της τεχνικο) που να δειχνει οτι με πηρε τηλεφωνο και δε με βρηκε.
Οποτε αυτος ο τυπος εγραψε ΨΕΥΔΗ αναφορα....

σας παρακαλω αν ξερετε σε ποιο τηλεφωνο πρεπει να τους καλεσω για να τους μιλησω κι εγω αναλογα!!
πριν απο λιγο μου ηρθε και νεα ενημερωση οτι εστειλαν ΠΑΛΙ το προβλημα στη Vodafone....και με επισβεβαιωση των σωστων στοιχειων επικοινωνιας , οπως και την πρωτη φορα....για να δουμε τωρα .... θα ξαναπει παλι ψεμματα η Vodafone?
και το προβλημα δεν ειναι πλεον η Nova...η Nova φερθηκε αψογα στο προβλημα....το προβλημα ειναι η ψευδης αναφορα που εκανε ο τεχνικος της Vodafone...και αποδεδειγμενα πλεον!Δεν βλέπω αποδείξεις παρά μόνο υποθέσεις.

Απορίες:
1. Πως γνωρίζεις ότι η Nova δεν είχε ενημερωθεί για το ραντεβού και απλά ξέχασαν να σε ενημερώσουν;
2. Πως γνωρίζεις ότι η Nova δεν έχει δώσει λάθος τα στοιχεία επικοινωνίας που έδωσε στην Voda; Ότι σου στέλνει εσένα τα σωστά στο μήνυμα, δε σημαίνει ότι έστειλε τα σωστά και σε αυτούς (μου έχει συμβεί σε συγγενή ο πάροχος να δηλώσει λάθος στοιχεία στον ΟΤΕ)
3. Ως τι να τους καλέσεις, αφού δεν είσαι συνδρομητής τους;

Διόλου απίθανο να έχει φταίξει η Vodafone, αλλά αυτή που θα πρέπει να τους ελέγξει και να παραπονεθεί είναι η Nova. Αν σου πετάει εσένα το μπαλάκι (αν και μάλλον το παίρνεις μόνος σου το μπαλάκι, δε νομίζω να σου είπαν πάρτε τηλ την Vodafone), δεν έχει φερθεί άψογα.

Το κακό είναι ότι 6 χρόνια πριν έλεγα τα ίδια πράγματα για το "φταίει ο ΟΤΕ", τώρα με τις καμπίνες αρχίσαμε το "φταίει η Wind", "φταίει η Vodafone", "φταίει ο Φούφουτος".

https://www.adslgr.com/forum/threads/712473-%CE%91%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8A%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-Forthnet?p=5030505#post5030505
Άλλωστε αυτά που περιγράφεις είναι προβλήματα των παρόχων και αφορούν εκείνους να διεκδικήσουν καλύτερες διαδικασίες, όχι να ρίχνουν το μπαλάκι στους συνδρομητές και την καραμελίτσα "φταίει ο ΟΤΕ" ακόμα και όταν φταίει. Εάν πρέπει ως συνειδητοποιημένοι καταναλωτές να τα γνωρίζουμε αυτά, τότε εκείνοι πρώτοι θα έπρεπε να μας ενημερώνουν όταν μας σπαμάρουν καθημερινά με προσφορές για τα σούπερ-ντούπερ ιδιόκτητα δίκτυά τους.

Επιπλέον εάν πρόκειται να γίνουμε "συνεργάτες" των παρόχων, για να μοιραζόμαστε και να τους συμπονούμε στα προβλήματά τους, τότε να πάψουν να προσφέρουν υπηρεσίες επί πληρωμή ή έστω να μοιραστούν και τα δικά μας προβλήματα (χρέη, υποχρεώσεις, στεγαστικά κτλ). Διαφορετικά λέμε πράγματα απλά για να περνάει η ώρα και να δικαιολογήσουμε για Χ λόγους την κάθε εταιρεία.
- - - Updated - - -


για εσενα μπορει να μην ειναι αιτια πολεμου , αλλα για εμενα που κανω support απο το σπιτι σε 3 καταστηματα της εταιριας που εργαζομαι ειναι και πολυ μαλιστα...Όπως είπα και στο άλλο νήμα, αν εμπλέκεται δουλειά στην μέση πρέπει να έχεις εναλλακτικές και (ίσως) επαγγελματικό πακέτο οπότε... συνεχίζει να μην αποτελεί αιτία πολέμου. :p

Να έχεις το πρόβλημά σου, να έχεις και εμάς τους σπαστικούς να σου λέμε ότι φταις κιόλας... :lol:

Maximvs
12-12-19, 12:56
Επιμένω ότι εσύ είσαι συνδρομητής της Nova όμως. Οτιδήποτε θέματα υπάρχουν με τις εταιρείες που συνεργάζεται, είναι δική της ευθύνη να τα λύσει. Αν αύριο κολλάει το το ZTE router, είναι δική της ευθύνη να στο λύσει, όχι να παίρνεις εσύ τηλέφωνα στην Κίνα να βρεις άκρη με τον Κινέζο κατασκευαστή.

Δεν βλέπω αποδείξεις παρά υποθέσεις.

Απορίες:
1. Πως γνωρίζεις ότι η Nova δεν είχε ενημερωθεί για το ραντεβού και απλά ξέχασαν να σε ενημερώσουν;
2. Πως γνωρίζεις ότι η Nova δεν έχει δώσει λάθος τα στοιχεία επικοινωνίας που έδωσε στην Voda; Ότι σου στέλνει εσένα τα σωστά στο μήνυμα, δε σημαίνει ότι έστειλε τα σωστά και σε αυτούς (μου έχει συμβεί σε συγγενή ο πάροχος να δηλώσει λάθος στοιχεία στον ΟΤΕ)
3. Ως τι να τους καλέσεις, αφού δεν είσαι συνδρομητής τους;

- - - Updated - - -

Διόλου απίθανο να έχει φταίξει η Vodafone, αλλά αυτή που θα πρέπει να τους ελέγξει και να παραπονεθεί είναι η Nova. Αν σου πετάει εσένα το μπαλάκι (αν και μάλλον το παίρνεις μόνος σου το μπαλάκι, δε νομίζω να σου είπαν πάρτε τηλ την Vodafone), δεν έχει φερθεί άψογα.

- - - Updated - - -

Όπως είπα και στο άλλο νήμα, αν εμπλέκεται δουλειά στην μέση έχεις εναλλακτικές και επαγγελματικό πακέτο οπότε... συνεχίζει να μην αποτελεί αιτία πολέμου. :p

Να έχεις το πρόβλημά σου, να έχεις και εμάς τους σπαστικούς να σου λέμε ότι φταις κιόλας... :lol:

- - - Updated - - -

Το κακό είναι ότι 6 χρόνια πριν έλεγα τα ίδια πράγματα για το "φταίει ο ΟΤΕ", τώρα με τις καμπίνες αρχίσαμε το "φταίει η Wind", "φταίει η Vodafone", "φταίει ο Φούφουτος".


μαλλον δεν εχεις καταλαβει....παμε λοιπον παλι...

1.Η Nova μου ειπε οτι ειναι υπευθυνη για την ενημερωση του ραντεβου η Vodafone , αφου η υποθεση εχει παει στα χερια της.
2.Η Nova μου επιβεβαιωσε τα στοιχεια που εδωσε στη Vodafone και ειναι σωστα , και την Παρασκευη και σημερα! Σωστη διευθυνση , σωστο τηλεφωνο.
3.Εγω τους καλεσα και πολυ απλα τους ειπα οτι ειναι απαραδεκτοι και οι τεχνικοι τους ειναι ψευτες!...Ο υπαλληλος της Vodafone μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα δε μπορει να κανει κατι εκεινος απο τη στιγμη που δεν μπορει να δει καποιο ιστορικο γιατι το εχει το τεχνικο του τμημα σαν πελατη αλλης εταιριας. Απολυτα κατανοητο!
4.Η Nova ποτε δεν μου ειπε να παρω εγω τη Vodafone.

και για να στο πω παλι.... το προβλημα μου ειναι η ψευδης αναφορα του τεχνικου της Vodafone...και εκει πανω θα γινει η καταγγελια....για ψευδη αναφορα βλαβης που βγαζει υπαιτιο εμενα χωρις καν να εχω ενημερωθει!

psyxakias
12-12-19, 13:31
1.Η Nova μου ειπε οτι ειναι υπευθυνη για την ενημερωση του ραντεβου η Vodafone , αφου η υποθεση εχει παει στα χερια της.Συνηθίζεται άραγε αυτό.. να πρέπει να σε καλέσει άλλος πάροχος, από αυτόν που έχεις σύμβαση, για να κλείσεις ραντεβού τεχνικού ελέγχου; Μπορεί να είναι στις νέες διαδικασίες με τις καμπίνες και να το αγνοώ οπότε πάσο, αλλά ας μας το επιβεβαιώσει κάποιος άλλος ότι ισχύει κάτι τέτοιο.


2.Η Nova μου επιβεβαιωσε τα στοιχεια που εδωσε στη Vodafone και ειναι σωστα , και την Παρασκευη και σημερα! Σωστη διευθυνση , σωστο τηλεφωνο.Στο χαρτί επάνω που άφησε είχε και το τηλέφωνο επικοινωνίας, που υποτίθεται ότι δεν σήκωνες; (ίσως να μην επιτρέπεται λόγω GDPR) ή βασίζεσαι αποκλειστικά στον ισχυρισμό της Nova ότι έδωσαν τα σωστά στοιχεία, επειδή στα είπαν από το τηλέφωνο σωστά;


3.Εγω τους καλεσα και πολυ απλα τους ειπα οτι ειναι απαραδεκτοι και οι τεχνικοι τους ειναι ψευτες!...Ο υπαλληλος της Vodafone μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα δε μπορει να κανει κατι εκεινος απο τη στιγμη που δεν μπορει να δει καποιο ιστορικο γιατι το εχει το τεχνικο του τμημα σαν πελατη αλλης εταιριας. Απολυτα κατανοητο!
4.Η Nova ποτε δεν μου ειπε να παρω εγω τη Vodafone.Τους έκανες την μούρη κρέας δηλαδή... άσκοπο το τηλεφώνημα στην Voda, όπως -κατά τη γνώμη μου- άσκοπο και αυτό το 2ο νήμα.


και για να στο πω παλι.... το προβλημα μου ειναι η ψευδης αναφορα του τεχνικου της Vodafone...και εκει πανω θα γινει η καταγγελια....για ψευδη αναφορα βλαβης που βγαζει υπαιτιο εμενα χωρις καν να εχω ενημερωθει!Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν έχεις υπηρεσία, το ποιος φταίει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Άμα κάνουν τέτοιες χοντράδες από την Voda, δεν θα είναι η 1η φορά... και αν το γνωρίζει ο πάροχός σου, ας ερχόταν συνδυαστικό ραντεβού και δικός τους τεχνικός (παλιά έτσι ήξερα ότι γινόταν).

Δεν πάω να σου βγάλω λάδι την Voda, πιθανότατα να είναι τα πράγματα όπως τα λες και να έκανε λαμακία ο τεχνικός της Voda... απλά κάτι δε μου κολλάει που έχεις σύμβαση με έναν πάροχο και κράζεις έναν άλλον.

- - - Updated - - -

Δεν διαφωνώ άμα/όταν κάνεις καταγγελία να συμπεριλάβεις την Vodafone και το περιστατικό αυτό, γιατί είναι όντως τραγικό αν είναι τα πράγματα έτσι, αλλά θα σου πρότεινα να εστιαστείς στον πάροχό σου και την διακοπή της υπηρεσίας.

Η υπεράσπιση της Voda κάλλιστα μπορεί να είναι κάτι του στυλ (με πιο... νομικίστικη γλώσσα προφανώς): "Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υφίσταται ο κύριος Τάδε αλλά αδυνατούμε να προβούμε σε κάποιο σχόλιο, καθώς αφορά υπηρεσία χονδρικής πελάτη μας. Εάν υπάρξει καταγγελία από τον παραλήπτη της υπηρεσίας - πελάτη μας (Nova), θα απαντήσουμε σχετικά" και δεν θα έχει και άδικο δηλαδή. Αν αρχίσει να αραδιάζει την εσωτερική επικοινωνία, για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους λόγω της καταγγελίας σου, εκτίθενται σε πιθανή παραβίαση όρων της σύμβασής τους με την Nova. Είμαι όμως περίεργος αν θα το κάνουν, ενημέρωσέ μας πως θα πάει.

- - - Updated - - -

Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις σύντομα. Δυστυχώς αυτά τα θέματα με εμπλοκή πολλαπλών παρόχων με κάνουν και δυσανασχετώ που η περιοχή μου έχει χρονοδιάγραμμα κάλυψης VDSL με καμπίνα της Wind και ανά πάσα στιγμή, μπορεί ο ένας να πετάει το μπαλάκι στον άλλον. Αν βάλω Wind, θα έχω εμπλοκή με ΟΤΕ στο last mile (καφάο-πολυκατοικία). Αν βάλω ΟΤΕ, θα έχω εμπλοκή με Wind για την VDSL καμπίνα. Θα προτιμούσα να ήταν καμπίνα του ΟΤΕ για να εξαρτάται κυρίως από έναν πάροχο (δεν λαμβάνω υπόψιν σύνδεση εξωτερικού κτλ). Αντίστοιχα εσύ μπορεί να έχεις "μπλεξίματα" με 3 παρόχους (Nova πάροχος, καμπίνα Voda, καφάο ΟΤΕ) για κάθε βλάβη της γραμμής.

Maximvs
12-12-19, 13:38
Συνηθίζεται άραγε αυτό.. να πρέπει να σε καλέσει άλλος πάροχος, από αυτόν που έχεις σύμβαση, για να κλείσεις ραντεβού τεχνικού ελέγχου; Μπορεί να είναι στις νέες διαδικασίες με τις καμπίνες και να το αγνοώ οπότε πάσο, αλλά ας μας το επιβεβαιώσει κάποιος άλλος ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Στο χαρτί επάνω που άφησε είχε και το τηλέφωνο επικοινωνίας, που υποτίθεται ότι δεν σήκωνες; ή βασίζεσαι αποκλειστικά στον ισχυρισμό της Nova ότι έδωσαν τα σωστά στοιχεία, επειδή στα είπαν από το τηλέφωνο σωστά;

Τους έκανες την μούρη κρέας δηλαδή... άσκοπο το τηλεφώνημα στην Voda, όπως -κατά τη γνώμη μου- άσκοπο και αυτό το 2ο νήμα.

Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν έχεις υπηρεσία, το ποιος φταίει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Άμα κάνουν τέτοιες χοντράδες από την Voda, δεν θα είναι η 1η φορά... και αν το γνωρίζει ο πάροχός σου, ας ερχόταν συνδυαστικό ραντεβού και δικός τους τεχνικός (παλιά έτσι ήξερα ότι γινόταν).

Δεν πάω να σου βγάλω λάδι την Voda, πιθανότατα να είναι τα πράγματα όπως τα λες και να έκανε λαμακία ο τεχνικός της Voda... απλά κάτι δε μου κολλάει που έχεις σύμβαση με έναν πάροχο και κράζεις έναν άλλον.

- - - Updated - - -

Δεν διαφωνώ άμα/όταν κάνεις καταγγελία να συμπεριλάβεις την Vodafone και το περιστατικό αυτό, γιατί είναι όντως τραγικό αν είναι τα πράγματα έτσι, αλλά θα σου πρότεινα να εστιαστείς στον πάροχό σου και την διακοπή της υπηρεσίας.

Η υπεράσπιση της Voda κάλλιστα μπορεί να είναι κάτι του στυλ (με πιο... νομικίστικη γλώσσα προφανώς): "Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υφίσταται ο κύριος Τάδε αλλά αδυνατούμε να προβούμε σε κάποιο σχόλιο, καθώς αφορά υπηρεσία χονδρικής πελάτη μας. Εάν υπάρξει καταγγελία από τον παραλήπτη της υπηρεσίας - πελάτη μας (Nova), θα απαντήσουμε σχετικά" και δεν θα έχει και άδικο δηλαδή. Αν αρχίσει να αραδιάζει την εσωτερική επικοινωνία, για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους λόγω της καταγγελίας σου, εκτίθενται σε πιθανή παραβίαση όρων της σύμβασής τους με την Nova. Είμαι όμως περίεργος αν θα το κάνουν, ενημέρωσέ μας πως θα πάει.

- - - Updated - - -

Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις σύντομα. Δυστυχώς αυτά τα θέματα με εμπλοκή 2 παρόχων με κάνουν και δυσανασχετώ που η περιοχή μου έχει χρονοδιάγραμμα κάλυψης VDSL με καμπίνα της Wind. Αν βάλω Wind, θα έχω εμπλοκή στο last mile (καφάο-πολυκατοικία) του ΟΤΕ. Αν βάλω ΟΤΕ, θα έχω εμπλοκή στην VDSL καμπίνα της Wind. Θα προτιμούσα να ήταν καμπίνα του ΟΤΕ για να έχω μόνο με έναν πάροχο "μπλεξίματα" σε περίπτωση βλάβης. Εσύ ουσιαστικά μπορεί να έχεις θέματα με 3 παρόχους (Nova πάροχος, καμπίνα Voda, last mile ΟΤΕ)...



εκανε το "λαθος" και μου αφησε το χαρτι με τα στοιχεια μου και την αιτιολογια που δεν εγινε το ραντεβου , και ριχνει το λαθος σε εμενα....
δεν με νοιαζει ειλικρινα αν θα τους κανουν κατι...αλλα πρεπει να αντιδρουμε ολοι ετσι σε τετοια θεματα και καποτε ισως να τιμωρηθει καποιος.

και φυσικα δεν αφησα την Nova στο απυροβλητο. Οταν ο υπαλληλος εξυπηρετησης μου ειπε στο τηλεφωνο "...δυστυχως κυριε αυτα τα φαινομενα τα εχουμε ξαναδει" του ειπα πολυ απλα "..εσυ τι κανεις σαν εταιρια αφου τα εχεις ξαναδει?....αν γυρισω και σου πω τωρα , ακυρωσε μου τα παντα , και θα κανω και σε εσενα καταγγελια για συνυπαιτιοτητα μη λειτουργιας της υπηρεσιας, τι θα κανεις?...αφηνεις δηλαδη εναν αλλον παροχο να σε ξευτιλιζει και να χανεις πελατες?"

απλα απαντησε πως δεν μπορει εκεινος να μου πει πως λειτουργουν οι εταιριες μεταξυ τους....και εχει δικιο...

psyxakias
12-12-19, 13:46
Άμα άφησε και χαρτί με τα στοιχεία σου, τσάκισέ τους και για ψευδή ισχυρισμό και για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. :lol:

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ, έτσι όπως τα λες είναι...

jkoukos
12-12-19, 13:57
Τόσα μηνύματα προσπαθούν να σου πουν ότι ο τεχνικός της Vodafone δεν έχει καμία υποχρέωση να έρθει σε άμεση επικοινωνία με σένα και να κλείσει ραντεβού πότε θα περάσει. Αν θέλει το κάνει. Κανονικά το ραντεβού πρέπει να γίνει μέσω της Nova και αυτή να σε ειδοποιήσει πότε θα έρθει ο τεχνικός της Vodafone. Δικιά της είναι αυτή η ευθύνη.
Για να έρθει ο τεχνικός της Vodafone, προφανώς υπήρχε συνεννόηση με την Nova. Το αν αυτή ήταν κακή και εσύ τελικά δεν ενημερώθηκες, είναι άλλο πράγμα.
Το ότι στο χαρτί που σου άφησε υπήρχαν τα στοιχεία σου, αποδεικνύει μόνο ότι του δόθηκε εντολή και έφθασε στην πόρτα του σπιτιού; Γιατί νομίζεις ότι έφυγε και δεν έκανε την δουλειά του; Αν δεν ήσουν στο σπίτι (αφού δεν είχες ειδοποίηση), πως θα την έκανε;

griniaris
12-12-19, 14:13
Τόσα μηνύματα προσπαθούν να σου πουν ότι ο τεχνικός της Vodafone δεν έχει καμία υποχρέωση να έρθει σε άμεση επικοινωνία με σένα και να κλείσει ραντεβού πότε θα περάσει. Αν θέλει το κάνει. Κανονικά το ραντεβού πρέπει να γίνει μέσω της Nova και αυτή να σε ειδοποιήσει πότε θα έρθει ο τεχνικός της Vodafone. Δικιά της είναι αυτή η ευθύνη.
Για να έρθει ο τεχνικός της Vodafone, προφανώς υπήρχε συνεννόηση με την Nova. Το αν αυτή ήταν κακή και εσύ τελικά δεν ενημερώθηκες, είναι άλλο πράγμα.
Το ότι στο χαρτί που σου άφησε υπήρχαν τα στοιχεία σου, αποδεικνύει μόνο ότι του δόθηκε εντολή και έφθασε στην πόρτα του σπιτιού; Γιατί νομίζεις ότι έφυγε και δεν έκανε την δουλειά του; Αν δεν ήσουν στο σπίτι (αφού δεν είχες ειδοποίηση), πως θα την έκανε;

Αστον ανθρωπο να κανει τις καταγγελιες του. Μην τον αποτρεπεις.

jkoukos
12-12-19, 15:11
Καλά κάνει και τις κάνει, αλλά θέτοντας το σωστό πλαίσιο ευθυνών. Απλά το αναφέρω επειδή, από αυτά που έχει γράψει, πολλά συμπεράσματα είναι βάσει ελλιπών πληροφοριών/γνώσεων.

griniaris
12-12-19, 15:16
Καλά κάνει και τις κάνει, αλλά θέτοντας το σωστό πλαίσιο ευθυνών. Απλά το αναφέρω επειδή, από αυτά που έχει γράψει, πολλά συμπεράσματα είναι βάσει ελλιπών πληροφοριών/γνώσεων.

Αν διαβασεις και το αλλο νημα που εχει φτιαξει θα δεις οτι ειναι προκατειλημμένος και ψαχνει αφορμη για "μανούρα" .

Οποτε αφου ειναι ηδη αποφασισμενος αστον να κανει τις καταγγελιες του. Ουτως η αλλως ειναι αβασιμες και ασκοπες οποτε κανεις δεν θα ασχοληθει. Τουλαχιστον να νιωθει ενταξει μεσα του.

Kiriakos_ITTSB_EU
12-12-19, 15:25
Καλά κάνει και τις κάνει, αλλά θέτοντας το σωστό πλαίσιο ευθυνών. Απλά το αναφέρω επειδή, από αυτά που έχει γράψει, πολλά συμπεράσματα είναι βάσει ελλιπών πληροφοριών/γνώσεων.

Δεν είναι θέμα γνώσεων, εμφανίζει πολεμοχαρή διάθεση γράφοντας δημόσια, και σε μελλοντική του σύγκρουση του με νομικό τμήμα της εταιρείας θα του έρθει μπούμερανγκ, διαπομπεύει ανώνυμα χωρίς στοιχεία με νομικό βάρος.
Τα νομικά τμήματα όλων τον εταιριών δικαιολογούν μια καθυστέρηση όπου εμπλέκονται τεχνικά θέματα, ακόμα και Βροχή.
ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ εργασίες σε ηλεκτροδοτούμενα συστήματα υπό βροχή, προέχει η ασφάλεια του προσωπικού.

psyxakias
12-12-19, 15:26
Αν διαβασεις και το αλλο νημα που εχει φτιαξει θα δεις οτι ειναι προκατειλημμένος και ψαχνει αφορμη για "μανούρα" .

Οποτε αφου ειναι ηδη αποφασισμενος αστον να κανει τις καταγγελιες του. Ουτως η αλλως ειναι αβασιμες και ασκοπες οποτε κανεις δεν θα ασχοληθει. Τουλαχιστον να νιωθει ενταξει μεσα του.Καλά δεν είναι παράλογο να έχει αγανακτήσει με 1 εβδομάδα χωρίς υπηρεσία. Η ουσία είναι να λυθεί το θέμα όμως.

Maximvs
12-12-19, 15:29
Τόσα μηνύματα προσπαθούν να σου πουν ότι ο τεχνικός της Vodafone δεν έχει καμία υποχρέωση να έρθει σε άμεση επικοινωνία με σένα και να κλείσει ραντεβού πότε θα περάσει. Αν θέλει το κάνει. Κανονικά το ραντεβού πρέπει να γίνει μέσω της Nova και αυτή να σε ειδοποιήσει πότε θα έρθει ο τεχνικός της Vodafone. Δικιά της είναι αυτή η ευθύνη.
Για να έρθει ο τεχνικός της Vodafone, προφανώς υπήρχε συνεννόηση με την Nova. Το αν αυτή ήταν κακή και εσύ τελικά δεν ενημερώθηκες, είναι άλλο πράγμα.
Το ότι στο χαρτί που σου άφησε υπήρχαν τα στοιχεία σου, αποδεικνύει μόνο ότι του δόθηκε εντολή και έφθασε στην πόρτα του σπιτιού; Γιατί νομίζεις ότι έφυγε και δεν έκανε την δουλειά του; Αν δεν ήσουν στο σπίτι (αφού δεν είχες ειδοποίηση), πως θα την έκανε;


η Nova μου ειπε οτι η ευθυνη του ραντεβου ειναι πλεον της Vodafone και απο τη στιγμη που εκεινη εδωσε την βλαβη στην εταιρια που κανει την συνδεσμολογια καλωδιων ειναι εκεινη υπευθυνη να κλεισει το ραντεβου. Και φαινεται απολυτα λογικο...Η ευθυνη βαραινει αυτον που εχει φτιαξει τη καμπινα στην περιοχη αφου κανεις αλλος τεχνικος αλλης εταιριας δεν εχει δικαιωμα προσβασης στη καμπινα.

Ο τεχνικος επισης εγραψε οτι δεν ειχε προσβαση στον κατανεμητη του σπιτιου γιατι η πορτα ηταν κλειστη...Αν σηκωνε τα ματια του ο βλακας θα εβλεπε οτι το κουτι με τα τηλεφωνα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ πανω απο την πορτα που αφησε το σημειωμα σε υψος 3 μετρων!!!...Αυτο μου το ειπαν τωρα οτι τους το εδωσε σαν αναφορα γιατι δεν εγινε ο ελεγχος του προβληματος...οποτε μη πατε να καλυψετε τον ηλιθιο που δεν εκανε σωστα τη δουλεια του!...ελεος δηλαδη!

- - - Updated - - -


Αν διαβασεις και το αλλο νημα που εχει φτιαξει θα δεις οτι ειναι προκατειλημμένος και ψαχνει αφορμη για "μανούρα" .

Οποτε αφου ειναι ηδη αποφασισμενος αστον να κανει τις καταγγελιες του. Ουτως η αλλως ειναι αβασιμες και ασκοπες οποτε κανεις δεν θα ασχοληθει. Τουλαχιστον να νιωθει ενταξει μεσα του.

υπαλληλος καποιου παροχου να υποθεσω ετσι?...γιατι ετσι απαντας και σε αλλα σχολια!....

jkoukos
12-12-19, 15:31
ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ εργασίες σε ηλεκτροδοτούμενα συστήματα υπό βροχή, προέχει η ασφάλεια του προσωπικού.
Τώρα μην το πάμε στο άλλο άκρο, βρίσκοντας δικαιολογίες. Άλλο να κάνω εργασίες σε εξωτερικό χώρο, εκτεθειμένος στις καιρικές συνθήκες με ότι αυτό έχει να κάνει στην ασφάλεια προσωπικού και υποδομής δικτύου και εντελώς διαφορετικό να μην κάνω τις εργασίες μέσα στο οίκημα στον κατανεμητή ή στην καμπίνα με ομπρέλα (που γίνεται) και ακόμη χειρότερα να μεταβαίνω στο κτίριο, να το τραβώ φωτογραφία για να αποδείξω την παρουσία μου ή να αφήνω χαρτί και να φεύγω σαν κύριος χωρίς να χτυπήσω το κουδούνι.

Maximvs
12-12-19, 15:31
Δεν είναι θέμα γνώσεων, εμφανίζει πολεμοχαρή διάθεση γράφοντας δημόσια, και σε μελλοντική του σύγκρουση του με νομικό τμήμα της εταιρείας θα του έρθει μπούμερανγκ, διαπομπεύει ανώνυμα χωρίς στοιχεία με νομικό βάρος.
Τα νομικά τμήματα όλων τον εταιριών δικαιολογούν μια καθυστέρηση όπου εμπλέκονται τεχνικά θέματα, ακόμα και Βροχή.
ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ εργασίες σε ηλεκτροδοτούμενα συστήματα υπό βροχή, προέχει η ασφάλεια του προσωπικού.

εχω την καλυτερη νομικη καλυψη που μπορεις να φανταστεις....το χαρτι που μου αφησε ο τεχνικος και ολα οσα αναφερει ειναι ψεμματα! και φυσικα δεν προκειται να τα δημοσιευσω δημοσια....ηδη εχουν παει εκει που πρεπει!....

psyxakias
12-12-19, 15:34
@Maxivms: με τους χαρακτηρισμούς (βλακας, ηλιθιος) για τον τεχνικό, κατηγορίες δεξία & αριστερά (βασιζόμενος στα λόγια του παρόχου σου) και επίθεση σε κάποιον που συμμετέχει στη συζήτηση (ότι είναι υπάλληλος κτλ)... χάνεις όποιο δίκιο έχεις. Στη τελική εδώ απλά τη γνώμη μας λέμε και ίσως κάποια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει, δεν είμαστε τεχνική υποστήριξη παρόχου για να τ'ακούσουμε κιόλας. ;)

@jkoukos: σε έχασα λίγο, πως ξέρεις ότι δεν χτύπησε κουδούνι; εγώ κατάλαβα ότι απλά άφησε χαρτί (μπορεί να έλειπε ο Maxivms όταν πήγε, αφού δεν ήταν ενήμερος για το ραντεβού). Το point του Maxivms νομίζω πως είναι ότι δε δέχτηκε κλήση στο τηλέφωνο που γράφει το χαρτί.

Maximvs
12-12-19, 15:38
@Maxivms: με τους χαρακτηρισμούς (βλακας, ηλιθιος) για τον τεχνικό, κατηγορίες δεξία & αριστερά (βασιζόμενος στα λόγια του παρόχου σου) και επίθεση σε κάποιον που συμμετέχει στη συζήτηση (ότι είναι υπάλληλος κτλ)... χάνεις όποιο δίκιο έχεις. Στη τελική εδώ απλά τη γνώμη μας λέμε και ίσως κάποια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει, δεν είμαστε τεχνική υποστήριξη παρόχου για να τ'ακούσουμε κιόλας. ;)

@jkoukos: σε έχασα λίγο, πως ξέρεις ότι δεν χτύπησε κουδούνι; εγώ κατάλαβα ότι απλά άφησε χαρτί (μπορεί να έλειπε ο Maxivms όταν πήγε, αφού δεν ήταν ενήμερος για το ραντεβού). Το point του Maxivms νομίζω πως είναι ότι δε δέχτηκε κλήση στο τηλέφωνο που γράφει το χαρτί.

οταν ο αλλος με την συμπεριφορα του και το φταιξιμο που ριχνει σε εμενα για να ειναι εκεινος καλυμενος με την υπηρεσια του , μου αποδιδει τους ιδιους χαρακτηρισμους , τοτε μπορω να του απευθυνω τους ιδιους χαρακτηρισμους πανευκολα...και εγω ειμαι πιο ντομπρος απεναντι του...αυτος ουτε το ονομα του δεν συμπληρωσε στη φορμα που αφησε στη πορτα του σπιτιου για να ξερω που να απευθυνθω!
Κι αν θελει κι ολας και εχει το θαρρος ας με παρει και τηλεφωνο αφου λεει οτι δεν με βρηκε τη πρωτη φορα να του δωσω τα στοιχεια μου να μου κανει και μυνηση για εξυβριση....

psyxakias
12-12-19, 15:41
Ο τεχνικος επισης εγραψε οτι δεν ειχε προσβαση στον κατανεμητη του σπιτιου γιατι η πορτα ηταν κλειστη...Αν σηκωνε τα ματια του ο βλακας θα εβλεπε οτι το κουτι με τα τηλεφωνα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ πανω απο την πορτα που αφησε το σημειωμα σε υψος 3 μετρων!!!...Αυτο μου το ειπαν τωρα οτι τους το εδωσε σαν αναφορα γιατι δεν εγινε ο ελεγχος του προβληματος...οποτε μη πατε να καλυψετε τον ηλιθιο που δεν εκανε σωστα τη δουλεια του!...ελεος δηλαδη!Εν τω μεταξύ, δεν γνώριζα ότι ο τεχνικός του παρόχου της καμπίνας έχει αρμοδιότητα να εμπλακεί στον κατανεμητή κτιρίου. Δεν είναι ευθύνη του ΟΤΕ η σύνδεση μεταξύ καφάο (μετά την καμπίνα) και κατανεμητή κτιρίου; Με ευθύνη του πελάτη επεμβαίνουν στον κατανεμητή κτιρίου; Σε βλέπω να μπλέκεις και με 3ο πάροχο. :hmm:

Αν δεν κάνω λάθος είναι κάπως έτσι (λίγο απλοϊκά) στην περίπτωσή σου:
Internet (Nova) -> VDSL καμπίνα (Vodafone) -> καφάο στο δρόμο (ΟΤΕ) -> κατανεμητής κτιρίου / σπίτι (Maxivms)

griniaris
12-12-19, 15:42
υπαλληλος καποιου παροχου να υποθεσω ετσι?...γιατι ετσι απαντας και σε αλλα σχολια!....

Μακαρι να ημουν. θα ημουν βολεμενος με σταθερο μισθο.

Απλα οπως σου εχουμε πει και στο αλλο νημα.... αν εξαρταται η δουλεια σου απο αυτο θα επρεπε να εχεις προνοησει και να ειχες 24/7 backup gateway.


Για το σπιτι κανεις μια εκτροπη κλησης αν δεν εχεις τηλεφωνο και απλα περιμενεις για να φτιαχτει το ιντερνετ. 3 εργασιμες για συνδιαστικη βλαβη ΔΕΝ ειναι πολυς χρονος.
Ποσο μαλλον οταν ερχεται και φευγει απραγος ο τεχνικος (ασχετα με το ποιος φταιει που ηρθε απροσκλητος) .

Αφου βλεπεις εχεις τεχνικο προβλημα και θες ιντερνετ για τα 3 υποκαταστηματα που λες... επρεπε ηδη να εχεις παρει ενα πακετο 4G ( 50GB ) (https://www.cosmote.gr/eshop/global/gadgets/productDetailsTangible.jsp?productId=ger_20371292)και απλα να καθεσαι και να κανεις χαβαλε .

jkoukos
12-12-19, 16:01
η Nova μου ειπε οτι η ευθυνη του ραντεβου ειναι πλεον της Vodafone και απο τη στιγμη που εκεινη εδωσε την βλαβη στην εταιρια που κανει την συνδεσμολογια καλωδιων ειναι εκεινη υπευθυνη να κλεισει το ραντεβου. Και φαινεται απολυτα λογικο...Η ευθυνη βαραινει αυτον που εχει φτιαξει τη καμπινα στην περιοχη αφου κανεις αλλος τεχνικος αλλης εταιριας δεν εχει δικαιωμα προσβασης στη καμπινα.
Καλά άσε να έχουμε καλύτερη άποψη σε αυτό που ανέφερε η Nova. Όταν και αυτή γίνει πάροχος δικτύου, διότι τώρα μόνο νοικιάζει τις υπηρεσίες από καμπίνα, ας ξαναπεί τα ίδια.
Μέχρι τότε, είσαι πελάτης της Nova και για την Vodafone είναι απλά ένας ιδεατός αριθμός και τίποτα άλλο. Είναι καθαρά στην διακριτική ευχέρεια του τεχνικού της αν θα σε πάρει τηλέφωνο. Δεν έχει καμία απολύτως υποχρέωση να το κάνει.

Στο ξαναέγραψαν. Είσαι στην χειρότερη περίπτωση:
α. Πάροχος υπηρεσίας η Nova, που νοικιάζει στην χοντρική από την Vodafone και μόνο με αυτή μιλά.
β. Η Vodafone θα πρέπει να κάνει έλεγχο της γραμμής και αποκατάσταση της βλάβης αν οφείλεται στο δικό της κομμάτι.
γ. Αν ο έλεγχος αποδείξει ότι το πρόβλημα είναι καλωδιακό, η Vodafone (και μόνο αυτή) απευθύνεται στον ΟΤΕ που είναι ο κάτοχος του χάλκινου δικτύου.

Και να στο κάνω λιανά:
Πελάτης <--> Nova <--> Vodafone <--> OTE. Αυτή η αλυσίδα προβλέπεται από το κανονιστικό πλαίσιο και όχι σπάσιμό της όπου μας βολεύει.

- - - Updated - - -


@jkoukos: σε έχασα λίγο, πως ξέρεις ότι δεν χτύπησε κουδούνι; εγώ κατάλαβα ότι απλά άφησε χαρτί (μπορεί να έλειπε ο Maxivms όταν πήγε, αφού δεν ήταν ενήμερος για το ραντεβού). Το point του Maxivms νομίζω πως είναι ότι δε δέχτηκε κλήση στο τηλέφωνο που γράφει το χαρτί.
Δεν εννοούσα την συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά ότι γενικά μπορεί να γίνει. Σε Cosmote π.χ. υποχρεούνται να τραβούν με το tablet φωτογραφία της εξώπορτας του κτιρίου για να αποδείξουν χρόνο και παρουσία εκεί.
Όμως υπάρχουν περιπτώσεις (πολλές ή λίγες, αδιάφορο στην κουβέντα μας), δεν γίνεται καμία εργασία για Χ λόγους και η φωτογραφία είναι το άλλοθι.

- - - Updated - - -


Εν τω μεταξύ, δεν γνώριζα ότι ο τεχνικός του παρόχου της καμπίνας έχει αρμοδιότητα να εμπλακεί στον κατανεμητή κτιρίου. Δεν είναι ευθύνη του ΟΤΕ η σύνδεση μεταξύ καφάο (μετά την καμπίνα) και κατανεμητή κτιρίου; Με ευθύνη του πελάτη επεμβαίνουν στον κατανεμητή κτιρίου; Σε βλέπω να μπλέκεις και με 3ο πάροχο. :hmm:

Αν δεν κάνω λάθος είναι κάπως έτσι (λίγο απλοϊκά) στην περίπτωσή σου:
Internet (Nova) -> VDSL καμπίνα (Vodafone) -> καφάο στο δρόμο (ΟΤΕ) -> κατανεμητής κτιρίου / σπίτι (Maxivms)
Μπορεί απλά να κάνει έλεγχο στην καμπίνα στο σημείο που φεύγει το πολύζευκτο προς την καμπίνα του ΟΤΕ. Αλλά είναι σύνηθες να γίνεται έλεγχος και στο τερματικό σημείο του κτιρίου, για πλήρη επιβεβαίωση και να μην υπάρχουν άσκοπα έξοδα της εταιρείας.

Maximvs
12-12-19, 16:13
....και για να σας λυσω οποια απορια μπορει να σας εχει μεινει για το τι εκανε αυτος ο τυπος που θελει να λεγεται τεχνικος , οριστε και το κουτι του κτηριου....στη μεση της πορτας που βλεπετε ειχε κολησει με μονωτικη ταινια την αναφορα επισκεψης που οταν την ειδα νομιζα οτι ειναι απο δικαστικο κλητηρα!....κι ομως... ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΚΟΥΤΙ!!!!...και εγραψε οτι δεν ειχε προσβαση στο κατανεμητη γιατι η πορτα ηταν κλειστη!....δηλαδη τωρα αν τον ξαναπω οπως τον ειπα θα φταιω εγω?

τα νουμερα του κουτιου τα εσβησα εγω απο τη φωτογραφια για ευνοητους λογους. φαινονται παντως πεντακαθαρα με το ματι ακομα κι απο το πεζοδρομιο!


209592

jkoukos
12-12-19, 16:20
Δεν έχει καμία δικαιοδοσία σε αυτό το κουτί, κανείς άλλος πλην των τεχνικών του ΟΤΕ. ΚΑΝΕΙΣ!
Από το κουτί αυτό παίρνει σύνδεση η δικά σου οικοδομή και οι διπλανές. Ο τεχνικός της Vodafone θέλει να ελέγξει το σημείο εισόδου στο κτίριο, του καλωδίου που έρχεται από αυτό το κουτί.

Maximvs
12-12-19, 16:22
Δεν έχει καμία δικαιοδοσία σε αυτό το κουτί, κανείς άλλος πλην των τεχνικών του ΟΤΕ. ΚΑΝΕΙΣ!
Από το κουτί αυτό παίρνει σύνδεση η δικά σου οικοδομή και οι διπλανές. Ο τεχνικός της Vodafone θέλει να ελέγξει το σημείο εισόδου στο κτίριο, του καλωδίου που έρχεται από αυτό το κουτί.

την εσωτερικη μετρηση την εκανε ο τεχνικος της Nova και τους την ανεφερε αναλυτικα στην αναφορα βλαβης....διακοπη στα 200 μετρα....το ειδα με τα ματια μου......τι αλλο ηθελε να μετρησει δηλαδη?...

παιδια συγνωμη αλλα πιστευω οτι ο τυπος ηρθε απλα....για να φυγει!

griniaris
12-12-19, 16:22
..................

Maximvs
12-12-19, 16:24
..................

αυτο ακριβως...η επιστημη σηκωνει ψηλα τα χερια!

griniaris
12-12-19, 16:29
αυτο ακριβως...η επιστημη σηκωνει ψηλα τα χερια!

Εγραψα κατι αλλα μετα θα ελεγες οτι εχω και μετοχες στη NOVA. οποτε το εσβησα.

Απο την στιγμη που δεν γνωριζεις τι ειναι το καθε κουτι και τι κανει... δεν θα ασχοληθω αλλο να σου εξηγω.

Επισης ειναι επρεπης ο χαρακτηρισμος που εκανες για τον τεχνικο.

Διαβασε αυτα που σου λεει ο @Jkoukos .

Maximvs
12-12-19, 16:36
Εγραψα κατι αλλα μετα θα ελεγες οτι εχω και μετοχες στη NOVA. οποτε το εσβησα.

Απο την στιγμη που δεν γνωριζεις τι ειναι το καθε κουτι και τι κανει... δεν θα ασχοληθω αλλο να σου εξηγω.

Επισης ειναι επρεπης ο χαρακτηρισμος που εκανες για τον τεχνικο.

Διαβασε αυτα που σου λεει ο @Jkoukos .

ξερω πολυ καλα τι ειναι το καθε κουτι και τι κανει.....απλα ειναι φυσικο να μη γνωριζω ποιος εχει προσβαση στο καθε κουτι....επισης οταν μετακομοισα σε αυτο το σπιτι , τη συνδεση μου την εκανε τεχνικος της Forthnet και οχι του ΟΤΕ γιατι ειχα ηδη φυγει απο τον ΟΤΕ...

Οταν ο τεχνικος γραφει εγγραφως ψεματα για εμενα και αποδιδει τη ευθυνη σε εμενα ο χαρακτηρισμος ειναι οχι μονο σωστος αλλα και υπερ του δεοντος ευπρεπης!....Αλλιως λεγεται ενας τετοιος τυπος!
Αλλα βλεπεις κρυβονται πισω απο την ανωνυμια και την καλυψη που τους παρεχει η καθε εταιρια.

jkoukos
12-12-19, 16:48
την εσωτερικη μετρηση την εκανε ο τεχνικος της Nova και τους την ανεφερε αναλυτικα στην αναφορα βλαβης....διακοπη στα 200 μετρα....το ειδα με τα ματια μου......τι αλλο ηθελε να μετρησει δηλαδη?...
Δεν πάει έτσι το πράγμα. Υπάρχουν ρήτρες και έξοδα που παίζουν στην μέση μεταξύ τους και δεν θέλουν άσκοπες χρώσεις.
Αν γινόταν οι εργασίες σύμφωνα με την θεωρία σου, θα έπρεπε αμέσως η Vodafone να δώσει την βλάβη στον ΟΤΕ. Όμως αν αποδειχθεί ότι το πρόβλημα δεν είναι καλωδιακό, η Vodafone θα πληρώσει την ρήτρα άσκοπης εργασίας του ΟΤΕ.
Η αλυσίδα στην επικοινωνία και την ροή των εργασιών, δεν σπάει. Αυτό πρέπει να το καταλάβεις.


παιδια συγνωμη αλλα πιστευω οτι ο τυπος ηρθε απλα....για να φυγει!
Υπάρχει αυτή η πιθανότητα. Αλλά υπάρχει και η άλλη, αλλά δεν την δέχεσαι.

- - - Updated - - -


Οταν ο τεχνικος γραφει εγγραφως ψεματα για εμενα και αποδιδει τη ευθυνη σε εμενα ο χαρακτηρισμος ειναι οχι μονο σωστος αλλα και υπερ του δεοντος ευπρεπης!....Αλλιως λεγεται ενας τετοιος τυπος!
Αλλα βλεπεις κρυβονται πισω απο την ανωνυμια και την καλυψη που τους παρεχει η καθε εταιρια.
Δεν έχεις γράψει τι ακριβώς έγραψε στο χαρτί και απαντάμε μόνο σε ότι ακριβώς έχεις αναφέρει.
Βάσει αυτών, μάλλον λέει την αλήθεια. Ήρθε, έλειπες, δεν του άνοιξε κανείς και απήλθε αφήνοντας σημείωμα.
Βέβαια, μπορεί να ήρθε και να άφησε κατευθείαν το σημείωμα χωρίς να ζητήσει από κανέναν πρόσβαση, αλλά αυτό χρειάζεται τεκμηρίωση εκ μέρους σου.

- - - Updated - - -


...επισης οταν μετακομοισα σε αυτο το σπιτι , τη συνδεση μου την εκανε τεχνικος της Forthnet και οχι του ΟΤΕ γιατι ειχα ηδη φυγει απο τον ΟΤΕ...
Καλά έκανε την σύνδεση η Nova και όχι o OTE. Αυτός την πληροφορεί μόνο για το όριο που τερματίζει η γραμμή και τίποτα άλλο. Ο τεχνικός του παρόχου έρχεται στην οικοδομή και κάνει την σύνδεση (μέσα σε αυτήν), στον κατανεμητή (όπου κι αν είναι αυτός) και όχι στο εξωτερικό κουτί.

Maximvs
12-12-19, 16:58
- - - Updated - - -


Δεν έχεις γράψει τι ακριβώς έγραψε στο χαρτί και απαντάμε μόνο σε ότι ακριβώς έχεις αναφέρει.
Βάσει αυτών, μάλλον λέει την αλήθεια. Ήρθε, έλειπες, δεν του άνοιξε κανείς και απήλθε αφήνοντας σημείωμα.
Βέβαια, μπορεί να ήρθε και να άφησε κατευθείαν το σημείωμα χωρίς να ζητήσει από κανέναν πρόσβαση, αλλά αυτό χρειάζεται τεκμηρίωση εκ μέρους σου.

- - - Updated - - -

λοιπον....στο χαρτι εχει κλικαρει το τετραγωνακι που λεει.....

ΑΣΚΟΠΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ - Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ.....

Σε καλυψα τωρα?.....

ΠΟΤΕ δεν με πηρα για ραντεβου.....ΠΟΤΕ δε με πηραν να δουνε αν ειμαι σπιτι...

Αρα ο τυπος τι ειναι????.....αυτο ακριβως που σκεφτεσαι!!....

jkoukos
12-12-19, 17:11
Πάμε πάλι από την αρχή (έχουμε πέσει σε loop).
α. "Ποτέ δεν με πήρε για ραντεβού". ΔΕΝ έχει υποχρέωση να σε πάρει, αν θέλει το κάνει. Το ραντεβού κλείνεται μέσω Nova.
β. "Ποτέ δεν με πήραν να δούνε αν είναι στο σπίτι". Ήταν σωστά τα τηλέφωνα επικοινωνίας που τους έδωσε η Nova; Αποδεικνύεται αυτό από κάπου;

Δικό μου ερώτημα προς τη Nova.
Είχε πληροφόρηση από την Vodafone για τον χρόνο εκτέλεσης του ραντεβού;
Αν ναι, γιατί δεν σε ειδοποίησε;

Maximvs
12-12-19, 17:14
παμε παλι λοιπον.....επισημη απαντηση της Nova σημερα "....το ραντεβου ειναι υπευθηνη να το κλεισει η Vodafone"

και λεω εγω με το χαζο μου το μυαλο λοιπον...

ωραια εκανε τη πατατα η Nova....το δεχομαι.....αυτος γιατι λεει οτι δεν απαντησα στα τηλεφωνα επικοινωνιας που του ειχαν δωσει και επιβεβαιωμενα ηταν σωστα! οεο?

Αστο ρε φιλε .... ο τυπος ειναι απλα μ.....ς !!!

Τελος!

jkoukos
12-12-19, 17:22
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου, πιθανόν κι εγώ κάπως έτσι θα αντιδρούσα, αλλά σίγουρα θα ζητούσα περισσότερες τεκμηριωμένες εξηγήσεις από τον δικό μου πάροχο, γνωρίζοντας κάποια πράγματα. Δεν έχει νόημα να το συνεχίζουμε. Περιμένεις το αποτέλεσμα της καταγγελίας που έκανες.

Maximvs
12-12-19, 17:31
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου, πιθανόν κι εγώ κάπως έτσι θα αντιδρούσα, αλλά σίγουρα θα ζητούσα περισσότερες τεκμηριωμένες εξηγήσεις από τον δικό μου πάροχο, γνωρίζοντας κάποια πράγματα. Δεν έχει νόημα να το συνεχίζουμε. Περιμένεις το αποτέλεσμα της καταγγελίας που έκανες.

περιμενω την απαντηση και γραπτως απο τον Nova για το ποιος ειναι υπευθυνος για το ραντεβου . και τοτε θα γινει ολοκληρωμενη....κι ας μη τους κανουν τιποτα....

κι οταν ερθει παλι ο τεχνικος της Vodafone , θα τα πουμε κι απο κοντα face to face!

emeliss
12-12-19, 17:43
Υπεύθυνος για το ραντεβού είναι ο πάροχος πρόσβασης, δηλαδή η Vodafone. Αλλά δεν γίνεται με σένα αλλά αναγγέλλεται σε πληροφοριακό που βλέπει ο πάροχος υπηρεσιών σου, δηλαδή η NOVA.

Σε κάθε περίπτωση θα σου πρότεινα να ηρεμήσεις και να είσαι ήρεμος και απέναντι στον τεχνικό που θα έρθει στο χώρο σου.

@ ADSLgr.com All rights reserved.