PDA

Επιστροφή στο Forum : Τι γίνεται με τις τιμές του Κωτσόβολου;



bxenos
31-12-19, 16:40
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά

Τι παίζει με τις τιμές στον Κωτσόβολο;
Έχουν διαφορετικές τιμές στην ιστοσελίδα και στο κατάστημα.
π.χ. το ποντίκι με κωδικό (δικό τους) 169712 το έχουν 44,99 στο ιντερνετ.
Αντίθετα από το Πλαίσιο πάντως δεν έχει δυο τιμές στην ιστοσελίδα, μια για αγορά από ιντερνετ και μια για αγορά από κατάστημα.
Το κακό είναι ότι έστειλα άλλον να το πάρει και βλέπω στην απόδειξη 12% περίπου διαφορά την τιμή (49,99).

Επικοινώνησα με το τηλ εξυπηρέτησης αλλά η σύνδεση γίνεται με Κάιρο αντί για το κατάστημα.

Ρώτησα στην εξυπηρέτηση για επιστροφή και λένε δίνουν μόνο πιστωτικό 10 ημερών αν είναι σφραγισμένο.
Τι να το κάνω το πιστωτικό και μάλιστα μόνο 10 ημερών αφού δεν βλέπω να ξαναγοράζω από εκεί.

Ρώτησα για την τιμή στην ιστοσελίδα και λένε είναι άλλο κατάστημα το ιντερνετ. Τότε γιατι δεν το λένε dixon/oneway κλπ αν είναι άλλο κατάστημα;
Εκτός αν είναι το μπακάλικο του κυρ Παναγιώτη και βάζει ότι τιμές θέλει.

Καλά δουλεύουν ακόμα αυτοί με τέτοια συμπεριφορά;

mikeone
31-12-19, 16:47
Ο κωτσοβολος είναι τραγικοτατος απ όπου κι αν το πιάσεις. Τελευταία μου αγορά (με πρόβλημα και τεράστια κοροϊδία από το support τους) ήταν από εκεί λόγω πολύ καλής προσφοράς με το πρόγραμμα bonus της alpha Bank.

Γενικά είναι κωλοχ@νειο η κατάσταση, το κέντρο λέει ότι να 'ναι, στα καταστηματα δουλεύουν και πάλι άτομα που δεν ξέρω κατά πόσο έχουν εκπαιδευθεί πάνω στον τομέα ευθύνης τους. Γενικά, μετά από τέσσερις συνεχόμενες φορές που είχα πρόβλημα με τις παραγγελίες μου από εκεί, έχω βεβαιωθεί ότι η εταιρεία συνεχίζει να λειτουργεί γιατί τόσα χρόνια προσέφερε το πλάνο δόσεων που ο άλλος πήγαινε έπαιρνε ότι γούσταρε και τα φόρτωνε δόσεις.

Ελπίζω τώρα που υπάρχει ο ανταγωνισμός από το πλαίσιο με παρόμοιο χρηματοδοτικο πρόγραμμα να στρώσει η κατάσταση αν και δεν το βλέπω.

jap
06-01-20, 20:43
Δυστυχώς το κάνουν χρόνια τώρα. Εγώ πλέον ακόμα κι αν δω κάτι στο site και θέλω να το πάρω το κάνω παραγγελία πρώτα. Όσο πιο μακριά πάντως από αυτό το μαγαζί τόσο πιο πολύ διαφυλάσσεις την ψυχική σου ηρεμία, μετά και το τελευταίο μπάχαλο απο black friday και μετά. Ισχύει στο ακέραιο αυτό που γράφει ο mikeone.

Το ίδιο πάντως με τις τιμές κάνουν και στο Πλαίσιο και στο Mediamarkt, μήπως και πιάσουν κάποιον κορόιδο. Στο Πλαίσιο χαλαρά ανοίγουν το site και διορθώνουν επιτόπου την τιμή. Στο Mediamarkt μου έτυχε μία φορά να ανοίξουν το skroutz μπροστά μου και να διορθώσουν την τιμή, άλλες 2-3 φορές έκαναν τον κινέζο. Σε Κωτσόβολο ειδικά δέχονται και παζάρια αυτοπροσώπως, ανάλογα τι αγοράζεις βέβαια και σε τι τιμή το έχουν/μπορούν να το δώσουν.

konc
07-01-20, 09:49
Στην αρχή τα περισσότερα καταστήματα είχαν διαφορετικές τιμές στο e-shop τους από το φυσικό κατάστημα. Πλέον συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο, σχεδόν όλοι έχουν ή προσπαθούν να έχουν τις ίδιες τιμές. Ο Κωτσόβολος είναι ένας από τους λίγους που έχουν ξεμείνει στην παλιά νοοτροπία. Τουλάχιστον όσες φορές έχω ρωτήσει επιτόπου διαπιστώνοντας διαφορά στις τιμές αν θα μου το δώσουν στην τιμή του site ή πρέπει να βγάλω το κινητό να το κάνω επιτόπου από το e-shop έχουν πει πάντα ναι, αμέσως και χωρίς δισταγμό.

bxenos
07-01-20, 16:10
Τους έστειλα μηνυμα μεσω της φορμας τους από την πρώτη μέρα και περιμένω απάντηση.
Γενικά μάλλον σκοπεύουν να γίνουν η τελευταία επιλογη των αγοραστών ή περιμένουν να δουλέψουν μόνο με παππούδες που δεν έχουν ευχέρια στη χρήση ηλεκτρονικών παραγγελειών.

Στο Πλαίσιο που ξεκάθαρα λένε διαφορετικές τιμες καταστηματος-ιντερνετ, πάντα ζηταω τιμή ιντερνετ και την δινουν.
Επεισης για πλαίσιο παραλαμβανω πάντα απο κατάστημα τους για να αποφευγω απρόοπτα (μια φορά πχ που δέσμευσα δίσκο wd enterprise για παραλλαβή από κατάστημα, ήταν 18 μηνών παλιός, οπότε φυσικά δεν τον παρέλλαβα)

pakitis
18-01-20, 02:26
Το έχω ξεχάσει αυτό το μαγαζί τελείως εδώ και χρόνια..

bxenos
18-01-20, 12:19
Η υποστήριξη τους παντως ειναι ανύπαρκτη. Πηρα μήνυμα μεσω email οταν υπεβαλα το παράπονο οτι θα με καλεσουν και μεχρι τωρα τιποτα. 18 μερες το σκέφτονται;

Τριτοκοσμικό μαγαζάκι.

jap
18-01-20, 12:33
Είναι αυτό που είναι: Σούπερ μάρκετ. Απλά αν έχει το ίδιο ακριβώς προϊόν σε χαμηλότερη τιμή τον προτιμάμε ή αν έχει μια προσφορά την εκμεταλλευόμαστε. Μην περιμένετε περισσότερα, μη βασίζεστε σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση, ούτε καν στα στοκ στο site, εδώ καλά-καλά ούτε αποστολές-παραδόσεις δεν μπορούν να κάνουν σε ένα λογικό χρονικό πλαίσιο, κάτι που κάνει κάθε συνοικιακό μαγαζάκι.

Διαμαρτυρηθείτε στο skroutz που με πειραγμένο αλγόριθμο (βάσει όγκου πωλήσεων) του δίνει 3,5 στα 5 ενώ έχει 3πλάσιες αρνητικές από ό,τι θετικές αξιολογήσεις

210699

bxenos
26-01-20, 04:33
Μετά από τη δεύτερη αποστολή email, ήρθε δεύτερο απαντητικό email μήνυμα ότι θα ξανα κοινοποιήσουν στο κατάστημα το αίτημα.
Από το κατάστημα πήραν δυο μέρες μετά το δεύτερο τους email και δέχτηκαν (κατ εξαίρεση όπως λένε) να επιστρέψουν τη διαφορά.

Αυτό το "κατ εξαίρεση" προφανώς περισσεύει.

manoulamou
26-01-20, 16:42
Ουτε καρφιτσα χαρισμα δεν προμηθευομαι πλεον απο ΚΩΤΣΟ (https://www.adslgr.com/forum/threads/903266-%CE%9A%CE%A9%CE%A4%CE%A3%CE%9F%CE%92%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%A3-DIXONS-%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%93%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1!) :twisted: οσο για το Πλαισιο σπανιως πχ προσφατα το πολυμηχανημα hp 6960 μαζι με multipack μελανια XL (https://www.adslgr.com/forum/threads/354352-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD?p=6731123&viewfull=1#post6731123)...

sdikr
26-01-20, 17:11
Πολύ γκρίνια ρε παιδιά.

Το να έχουν διαφορετικές τιμές στο φυσικό κατάστημα και στο ηλεκτρονικό είναι κοινή πρακτική σε πολλά καταστήματα.

Την είχα πατήσει και εγώ παλιότερα με τον κοτσοβολο, όποτε μετά έμαθα πως πρώτα κάνω παραγγελία Online και μετά πάω για παραλαβή
Πάλι καλά να λέμε, υπάρχουν καταστήματα που δεν δίνουν κάν επιλογή παραλαβής απο το κατάστημα με την Online τιμή.

bxenos
26-01-20, 17:59
Στο πλαισιο το ζητας στο κατάστημα να στο κάνουν τιμη ίντερνετ και γενικα γίνεται. Με παραγγελία που εκανα μεσω ίντερνετ σε δισκο, με περιμενε ενηλικος δισκος στο καταστημα (14μηνων) οποτε οποσδηποτε ελεγχο πριν την παραλαβή.

Το πλαισιο εχει το πλεονέκτημα της αμεσης αντικατάστασης δισκων σε εγγύηση (και το μειονέκτημα της υψηλότερης τιμης :))


Οσο για τη "γκρινια" κανεις λαθος. Αν θελουν διαφορετικές τιμες, να το αναγραφουν. Πχ οπως στο πλαισιο. Οχι να πρεπει να το μαντέψουμε. Ενα σωρο μαγαζια εχουν ιδια τιμη, οποτε βλεπω απο το ίντερνετ τιμή και διαθεσιμότητα και παω και το αγοράζω.

mikeone
26-01-20, 18:18
Πολύ γκρίνια ρε παιδιά.

Το να έχουν διαφορετικές τιμές στο φυσικό κατάστημα και στο ηλεκτρονικό είναι κοινή πρακτική σε πολλά καταστήματα.

Την είχα πατήσει και εγώ παλιότερα με τον κοτσοβολο, όποτε μετά έμαθα πως πρώτα κάνω παραγγελία Online και μετά πάω για παραλαβή
Πάλι καλά να λέμε, υπάρχουν καταστήματα που δεν δίνουν κάν επιλογή παραλαβής απο το κατάστημα με την Online τιμή.

Δεν είναι μόνο οι διαφορετικές τιμές σε σάιτ-κατάστημα αλλά πολλές διαφορετικές πρακτικές που σε κάνουν να αναρωτιέσαι πώς κρατάει ακόμα αυτή η αλυσίδα.

Και άντε για τις διαφορετικές τιμές, το ότι έχουν χαράτσι αποστολής προϊόντων αν γίνει η παραγγελία από τηλ. κέντρο ή κατάσταστημα τη στιγμή που από το σάιτ είναι δωρεάν πάνω από συγκεκριμένο ποσό; Οι τύποι είναι μανούλες στο να τ' αρπάζουν με όποιον τρόπο γίνεται.

meletis
26-01-20, 21:31
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά

Τι παίζει με τις τιμές στον Κωτσόβολο;
Έχουν διαφορετικές τιμές στην ιστοσελίδα και στο κατάστημα.
π.χ. το ποντίκι με κωδικό (δικό τους) 169712 το έχουν 44,99 στο ιντερνετ.
Αντίθετα από το Πλαίσιο πάντως δεν έχει δυο τιμές στην ιστοσελίδα, μια για αγορά από ιντερνετ και μια για αγορά από κατάστημα.
Το κακό είναι ότι έστειλα άλλον να το πάρει και βλέπω στην απόδειξη 12% περίπου διαφορά την τιμή (49,99).

Επικοινώνησα με το τηλ εξυπηρέτησης αλλά η σύνδεση γίνεται με Κάιρο αντί για το κατάστημα.

Ρώτησα στην εξυπηρέτηση για επιστροφή και λένε δίνουν μόνο πιστωτικό 10 ημερών αν είναι σφραγισμένο.
Τι να το κάνω το πιστωτικό και μάλιστα μόνο 10 ημερών αφού δεν βλέπω να ξαναγοράζω από εκεί.

Ρώτησα για την τιμή στην ιστοσελίδα και λένε είναι άλλο κατάστημα το ιντερνετ. Τότε γιατι δεν το λένε dixon/oneway κλπ αν είναι άλλο κατάστημα;
Εκτός αν είναι το μπακάλικο του κυρ Παναγιώτη και βάζει ότι τιμές θέλει.

Καλά δουλεύουν ακόμα αυτοί με τέτοια συμπεριφορά;

Έχεις απόλυτο δίκιο.
Έψαχνε η μάνα κουζίνα μετά 20 χρόνια παρέδωσε πνεύμα.
Βλέπουμε στο Ιντερνετ 3-4 μοντέλα, πάμε στο κατάστημα με το κωδικό και μας λένε εαν την πάρετε από κατάστημα έχει διαφορετική τιμή (+30-40€) .
Δέν θα ψώνιζα αλλά λόγω δόσεων την διευκόλυνε η αγορά. Και το άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι 50€ έξοδα φακέλου τράπεζας

@ ADSLgr.com All rights reserved.