PDA

Επιστροφή στο Forum : Διακοπή συμβολαίου με τη Cyta λόγω κακής ποιότητας internet



katia_ts
14-01-20, 12:14
Καλημέρα παιδιά,

Εχω το εξης προβλημα.Ειμαι εδω και καποια χρονια πελατης της cyta.Ανανεωσατο 24μηνο συμβολαιο τον Ιουνιο για double play.Αλλα εδω και 3 μηνες το ιντερνετ πεφτει και ξαναανεβαινει καθε 2'.Εχω παρει την τεχνικη υποστηριξη τουλαχιστον 10 φορες.Μου εχουν κανει αλλαγη καναλιων και συχνοτηων και επανερχεται προσωρινα η ταχυτητα.Αποσυνδεεται και ξανασυνδεεται συνεχεια μονο του μετα.Μου αλλαξαν το ρουτερ,αλλα παλι τα ιδια.Σε καποια φαση βελτιωθηκε η κατασταση,αλλα η ταχυτητα ηταν τοσο χαμηλη που θυμιζε εποχες 2000.
Τους τα εχω χωσει απειρες φορες και δεν αλλαζει κατι.
Οποτε ερχομαι στο σημερα,που αποφασισα να αλλαξω παροχο.Αλλα μου ζητανε να πλρωσω και τελη διακοπης συνδρομης.Στην προκειμενη περιπτωση μπορω να κανω κατι?
Εφοσον ουσιαστικα εδω και ενα 3μηνο τους πληρωνω για να μην εχω προσβαση στο ιντερνετ ουτε για 5' συνεχομενα!!

griniaris
14-01-20, 13:29
Τα τελη διακοπης ΔΕΝ τα γλυτωνεις εφοσον εσπασες το συμβολαιο μονομερως και χωρις "σπουδαιο λογο " .

Αναφερεις κατι για καναλια και συχνοτητες οποτε θα θεωρησω οτι αναφερεσαι στο ασυρματο κομματι του ρουτερ.
Καλωδιακα ειχες κανονικα υπηρεσια ή και εκει ειχες προβληματα?
Αυτες οι αποσυνδεσεις που λες ειναι σε σχεση με το wireless κομματι ?

Ο παροχος ειναι υποχρεωμενος να σου παρεχει την υπηρεσια που υπεγραψες.
Οποτε αν μεχρι και το ρουτερ η υπηρεσια ηταν σωστη τοτε εισαι λαθος. Αλλιως θα πρεπει να αποδειξεις τον λογο που εσπασες το συμβολαιο.

katia_ts
14-01-20, 14:33
Ολα αυτα γινονται με wifi σε laptop και κινητο.Καποιες απο τις φορες που τους ειχα καλεσει,εβλεπαν και οι ιδιοι οτι επεφτε το σημα και μου ελεγαν οτι κανουν κατι ρυθμισεις στο ρουτερ για να το φτιαξουν.

griniaris
14-01-20, 14:56
Αληθεια τον Ιουνιο που ανανεωσες... με την cyta εκανες συμβολαιο ή με την Vodafone ?

Αυτο το "πεφτει" το σημα" ... αν αναφερεσαι σε wifi , ολοι θα σου πουνε το ιδιο. ΔΕΝ ειναι λογος σπασιματος συμβολαιου.

Giwrgos19802
21-01-20, 00:16
Παίδες καλησπέρα, κανένας πάροχος δεν μας "πουλάει" ασύρματο ιντερνετ. Πρέπει να αρχίσουμε λίγο να καταλαβαίνουμε κι εμείς σαν πελάτες το πώς λειτουργεί το wifi, το τι το επιρρεάζει και έχει χαμηλότερη απόδοση, το τι το επιρρεάζει και έχει πρόβλημα με αποσυνδέσεις στις συσκευές μας. Από εκεί κι έπειτα εαν δεν μας καλύπτει μπορούμε να ψαχτούμε με λύσεις από το εμπόριο όπως PLA (PLC) με wifi etc etc etc. Επίσης ποτέ σε κανένα πάροχο παγκοσμίως δεν σπάς το συμβόλαιο σου για θέμα wifi, ο λόγος? κανείς δεν υπογράφει στο συμβόλαιο του για ασύρματη υπηρεσία (υπάρχουν πάροχοι που πουλάνε ασύρματες υπηρεσίες internet αλλά μην ξεχνάμε και τους κινητούς παρόχους). Αυτά και ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

@ ADSLgr.com All rights reserved.