PDA

Επιστροφή στο Forum : Vodafone: διαχείριση λήψης χρεώσιμων SMS μέσα από το My Vodafone app



nnn
29-01-20, 15:21
Η Vodafone επενδύει στρατηγικά στην ανάπτυξη των πιο σύγχρονων εφαρμογών και εργαλείων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της και πλέον προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να διαχειρίζονται τα 5ψήφια SMS τρίτων εταιρειών, μέσα από το My Vodafone App.

Συγκεκριμένα, όλοι οι συνδρομητές Vodafone (συμβολαίου, καρτοκινητής και καρτοσυμβολαίου) μπορούν πολύ εύκολα μέσα από το My Vodafone app να προχωρούν σε ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της δυνατότητας λήψης μηνυμάτων από τις αριθμοσειρές 19xxx & 54xxx 5ψήφιων SMS. Επιπλέον, στο My Vodafone app μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες και για όλους τους τρόπους με τους οποίους η Vodafone τους προστατεύει από αντίστοιχες χρεώσεις σε περίπτωση που δεν τις επιθυμούν.

Η διαχείριση των 5ψήφιων αριθμοσειρών τρίτων εταιρειών γίνεται στο My Vodafone app, στο πεδίο Ρυθμίσεις > Διαχείριση 5ψήφιων SMS (τρίτων εταιριών).

Το My Vodafone App είναι διαθέσιμο τόσο για android όσο και για iOS συσκευές

Οι συνδρομητές Vodafone που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν άλλους τρόπους διαχείρισης, έχουν τις παρακάτω επιλογές:

- Να στείλουν SMS την εντολή που τους αναφέρεται στο εισερχόμενο μήνυμα και στον αντίστοιχο 5ψήφιο αριθμό. Με αυτόν τον τρόπο η φραγή ενεργοποιείται μόνο στο συγκεκριμένο 5ψήφιο.
- Να καλέσουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνδρομητών της Vodafone στο 13830 για ιδιώτες συνδρομητές με χρέωση 0,25 ευρώ ανά κλήση και 1399 για Επαγγελματίες, χωρίς χρέωση, αντίστοιχα.

Πρακτικές συμβουλές προστασίας του συνδρομητή

Όλοι οι συνδρομητές Vodafone ενημερώνονται αυτόματα και εντελώς δωρεάν με ένα μη χρεώσιμο SMS μόλις γίνει στον αριθμό τους μία χρέωση από τρίτη εταιρεία για χρήση πολυμεσικής υπηρεσίας. Σε αυτό το μήνυμα ενημερώνουμε τους συνδρομητές μας για τους διαθέσιμους τρόπους ώστε να ενεργοποιούν φραγή στα εισερχόμενα χρεώσιμα συνδρομητικά μηνύματα.

H Vodafone ενθαρρύνει τους συνδρομητές της να μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδα ή σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, αν δεν έχουν πρώτα διαβάσει προσεκτικά σε αυτήν όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις ενδέχεται να προϋποθέτουν τη χρήση υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης με συνδρομή.

Επίσης, θα πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά όλους τους όρους μίας διαφημιστικής καταχώρησης, προκειμένου να ενημερώνονται αναλυτικά για το είδος και τη χρέωση της παρεχόμενης υπηρεσίας, καθώς και για τον τρόπο παροχής της, όπως π.χ. εάν αφορά υπηρεσία με συνδρομή ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται με τη λήψη περισσοτέρων του ενός 1 SMS κλπ.

fadasma
29-01-20, 15:50
Το σωστό για την προστασία του συνδρομητή θα ήταν, να μπλοκάρονται αυτά τα SMS και στη συνέχεια αυτός αν επιθυμεί, να τα ξεμπλοκαρει.

sdikr
29-01-20, 16:24
Το σωστό για την προστασία του συνδρομητή θα ήταν, να μπλοκάρονται αυτά τα SMS και στη συνέχεια αυτός αν επιθυμεί, να τα ξεμπλοκαρει.

Αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να προταθεί στην σχετική διαβούλευση (https://www.adslgr.com/forum/threads/1130837-%CE%95%CE%95%CE%A4%CE%A4-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82)

emeliss
29-01-20, 17:00
Όταν η αντιγραφή του ενός κινητού από τον άλλο είναι για το καλό του πελάτη. Well done.

nightbird7000
29-01-20, 17:01
Καλή κίνηση αυτή από την Vodafone, αν και πότε δεν μπόρεσα να καταλάβω για πιο ακριβώς λόγο υπάρχουν αυτές οι..."υπηρεσίες" που σου κλέβουν ετσιθελικά ως τώρα, αν δεν είχες κάνει φραγή, τα χρήματα από το κινητό σου!
Εντάξει, πενταψηφιος αριθμός είναι και ο αριθμός που στέλνεις sms για να ψηφίσεις το τραγούδι που επιθυμείς στην eurovision για παράδειγμα, αλλά αυτό είναι κάτι που το γνωρίζεις πως είναι με χρέωση, το κάνεις εσύ γιατί το θέλεις.
Αυτές οι υπόλοιπες ενέργειες που προέρχονται με τα χρεώσημα sms από τους πενταψηφιους αριθμούς για ποιο λόγο να γίνονται ανεκτές και γιατί δεν κινείται εισαγγελική δίωξη σε βάρος τους για απάτη;
Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος και έχων σώας τα φρένας του, ώστε να συναινέσει πότε στο να λαμβάνει χρεώσημα σ' αυτόν και κενά sms, εκτός κι αν εξαπατηθεί - παραπλανηθεί!

netblues
29-01-20, 17:03
εγω παλι ψαχνω στο vodafone app και δεν βρισκω κατι.. Ουτε update εχει στο store.

Το βλεπει κανεις?

vasileios13
29-01-20, 17:18
εγω παλι ψαχνω στο vodafone app και δεν βρισκω κατι.. Ουτε update εχει στο store.

Το βλεπει κανεις?

...αυτό λέμε;211051

netblues
29-01-20, 17:47
Οι αχρηστοι δεν λενε οτι πρεπει να κανεις login με κωδικο και οχι μεσω sim/4g.. Γιαυτο και δεν το εβγαζε.

paanos
29-01-20, 18:50
εγω παλι ψαχνω στο vodafone app και δεν βρισκω κατι.. Ουτε update εχει στο store.

Το βλεπει κανεις?

Με 4g το βλέπω κανονικά, υπάρχει πολύ καιρό (τουλάχιστον ένα 3μηνο).

timiman
29-01-20, 18:51
Καλή κίνηση αυτή από την Vodafone, αν και πότε δεν μπόρεσα να καταλάβω για πιο ακριβώς λόγο υπάρχουν αυτές οι..."υπηρεσίες" που σου κλέβουν ετσιθελικά ως τώρα, αν δεν είχες κάνει φραγή, τα χρήματα από το κινητό σου!
Εντάξει, πενταψηφιος αριθμός είναι και ο αριθμός που στέλνεις sms για να ψηφίσεις το τραγούδι που επιθυμείς στην eurovision για παράδειγμα, αλλά αυτό είναι κάτι που το γνωρίζεις πως είναι με χρέωση, το κάνεις εσύ γιατί το θέλεις.
Αυτές οι υπόλοιπες ενέργειες που προέρχονται με τα χρεώσημα sms από τους πενταψηφιους αριθμούς για ποιο λόγο να γίνονται ανεκτές και γιατί δεν κινείται εισαγγελική δίωξη σε βάρος τους για απάτη;
Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος και έχων σώας τα φρένας του, ώστε να συναινέσει πότε στο να λαμβάνει χρεώσημα σ' αυτόν και κενά sms, εκτός κι αν εξαπατηθεί - παραπλανηθεί!

Πιθανότατα θα λαμβάνει μέρος των "κερδών" κι η ίδια η Vodafone.
Αν δεν τα έχεις μπλοκάρει, η πρώτη "φορά" λήψης τέτοιων sms κοστίζει ~€5 !
Επίσης, η ολική απαγόρευση λήψης τέτοιων sms σημαίνει παράλληλα κι την ταλαιπωρία του να κάνεις άρση εκείνων που όντως χρειάζεσαι (e-bills κτλ.)

Korakios
29-01-20, 19:54
Όλοι οι συνδρομητές Vodafone ενημερώνονται αυτόματα και εντελώς δωρεάν με ένα μη χρεώσιμο SMS μόλις γίνει στον αριθμό τους μία χρέωση από τρίτη εταιρεία για χρήση πολυμεσικής υπηρεσίας. Σε αυτό το μήνυμα ενημερώνουμε τους συνδρομητές μας για τους διαθέσιμους τρόπους ώστε να ενεργοποιούν φραγή στα εισερχόμενα χρεώσιμα συνδρομητικά μηνύματα.

Μετά απο 4 ώρες μου ήρθε, ευτυχώς είχα κάρτα και έχασα 4Ε από τη γνωστή DIMOCO. Με το πρώτο μήνυμα έκανα και φραγή, μέχρι να ολοκληρωθεί ,σε δευτερόλεπτα πλάκωναν βροχή... Εννοείται δε γράφτηκα ποτέ σε "υπηρεσία" ....
Φυσικά ρέφαρα με το να βάζω κάρτα μόνο αν πάει να γίνει φραγή και κλήσεις μέσω Viber Out, σε καλό μου βγήκε :)

EDIT: Το πρόσθεσαν και στο MyCU

likos_de
29-01-20, 20:18
Όλοι οι συνδρομητές Vodafone ενημερώνονται αυτόματα και εντελώς δωρεάν με ένα μη χρεώσιμο SMS μόλις γίνει στον αριθμό τους μία χρέωση από τρίτη εταιρεία για χρήση πολυμεσικής υπηρεσίας. Σε αυτό το μήνυμα ενημερώνουμε τους συνδρομητές μας για τους διαθέσιμους τρόπους ώστε να ενεργοποιούν φραγή στα εισερχόμενα χρεώσιμα συνδρομητικά μηνύματα.

Μετά απο 4 ώρες μου ήρθε, ευτυχώς είχα κάρτα και έχασα 4Ε από τη γνωστή DIMOCO. Με το πρώτο μήνυμα έκανα και φραγή, μέχρι να ολοκληρωθεί ,σε δευτερόλεπτα πλάκωναν βροχή... Εννοείται δε γράφτηκα ποτέ σε "υπηρεσία" ....
Φυσικά ρέφαρα με το να βάζω κάρτα μόνο αν πάει να γίνει φραγή και κλήσεις μέσω Viber Out, σε καλό μου βγήκε :)

EDIT: Το πρόσθεσαν και στο MyCU

Τώρα που θα έρθουν και οι αυξήσεις στα πακέτα το viber out θα είναι η μόνη λύση!

paanos
29-01-20, 21:30
Πιθανότατα θα λαμβάνει μέρος των "κερδών" κι η ίδια η Vodafone.
Αν δεν τα έχεις μπλοκάρει, η πρώτη "φορά" λήψης τέτοιων sms κοστίζει ~€5 !
Επίσης, η ολική απαγόρευση λήψης τέτοιων sms σημαίνει παράλληλα κι την ταλαιπωρία του να κάνεις άρση εκείνων που όντως χρειάζεσαι (e-bills κτλ.)

Βασικά κόβει μόνο τα 5ψηφια με χρέωση, αλλά οι λογαριασμοί κλπ έρχονται από αριθμούς/ονοματα (πχ Vodafone αντί για 5ψηφιο) άρα δεν θα έχεις θέμα.

stefanos1999
29-01-20, 22:17
Τώρα που θα έρθουν και οι αυξήσεις στα πακέτα το viber out θα είναι η μόνη λύση! θυμάμαι να σε διαβάζω και πριν αυξηθούν τα πακέτα να λες το ίδιο για τη μόνη λύση, του viber.

sdikr
29-01-20, 22:33
Πιθανότατα θα λαμβάνει μέρος των "κερδών" κι η ίδια η Vodafone.
Αν δεν τα έχεις μπλοκάρει, η πρώτη "φορά" λήψης τέτοιων sms κοστίζει ~€5 !
Επίσης, η ολική απαγόρευση λήψης τέτοιων sms σημαίνει παράλληλα κι την ταλαιπωρία του να κάνεις άρση εκείνων που όντως χρειάζεσαι (e-bills κτλ.)

Υπάρχει σχετικός κανονισμός απο το ελληνικό κράτος που μοιράζει τις άδειες ΥΠΠ που υποχρεώνει τους παρόχους να μην μπλοκάρουν απο μόνοι τους τέτοιες υπηρεσίες, πιο πίσω υπάρχει και λινκ για την σχετική διαβούλευση για να γίνουν αλλαγές.

aiolos.01
30-01-20, 03:50
Το σωστό για την προστασία του συνδρομητή θα ήταν, να μπλοκάρονται αυτά τα SMS και στη συνέχεια αυτός αν επιθυμεί, να τα ξεμπλοκαρει.

Ξέρεις πόσα λεφτά θα έχαναν οι πάροχοι αν το έκαναν αυτό;

MitsosDaBest13
30-01-20, 11:46
To βρήκα κατά τύχη στην εφαρμογή πριν μερικούς μήνες και το ενεργοποίησα. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα με "έσωσε" και παρόλο που μου ήρθαν τα SMS από αριθμούς υψηλής χρέωσης, τελικά το υπόλοιπο της κάρτας μου έμεινε ανέγγιχτο. :respekt:

manolog3
30-01-20, 13:25
Ωραια η ανακοινωση της "κοκκινης" αφου βεβαια εφαγαν και συνεχιζουν να τρωνε αρκετα λεφτα απο τον κοσμο. Και ειδικα το τελευταιο διαστημα εχει γινει τραγικη η κατασταση.
Εμενα μου εστειλαν μαζικα μηνυματα την επομενη μερα που απο καρτοπρογραμμα αλλαξα το τηλεφωνο σε συμβολαιο γυρω στα 15€ χρεωση, αλλα χωρις πολλα πολλα τους ειπα οτι δεν αποδεχομαι τη χρεωση και την πηραν αμεσως πισω.

tiatrou
30-01-20, 19:30
Βασικά κόβει μόνο τα 5ψηφια με χρέωση, αλλά οι λογαριασμοί κλπ έρχονται από αριθμούς/ονοματα (πχ Vodafone αντί για 5ψηφιο) άρα δεν θα έχεις θέμα.

Επιβεβαιώνω και εγώ. Μηνύματα ενημέρωσης από winbank, ΟΤΕ, Vodafone, DEHe-bill κ.τ.λ., για ενημέρωση αλλαγής υπολοίπου τραπεζικού λογαριασμού, έκδοσης λογαριασμού ΔΕΚΟ ή λήξη προθεσμίας πληρωμής κ.τ.λ., έρχονται κανονικά παρά την απαγόρευση που έχω ενεργοποιήσει. Μόνο τα SMS από τις σειρές με τους χρεώσιμους πενταψήφιους μπλοκάρονται.

netblues
30-01-20, 19:42
Μα η απαγορευση αφορα 5ψηφια.. Τα ενημερωτικα δεν ερχονται απο πενταψηφια και δεν μπορεις και να τα απαντησεις.
Αλλιως θα λεγοταν φραγη ενημερωτικων μηνυματων

emeliss
30-01-20, 19:46
Οι υπηρεσίες ΥΠΠ μέσω SMS είναι της μορφής 14xxx, 19xxx, 54xxx.

tiatrou
30-01-20, 22:08
Οι υπηρεσίες ΥΠΠ μέσω SMS είναι της μορφής 14xxx, 19xxx, 54xxx.

Στην εφαρμογή της Vodafone, έχει φραγή που μπορεί να εφαρμοστεί χωριστά για τις σειρές των αριθμών 19xxx ή/και 54xxx. (Για τη σειρά αριθμών 14xxx, απ' ότι είδα δεν δίνει τη δυνατότητα φραγής).

Zus
31-01-20, 11:46
Το σωστό για την προστασία του συνδρομητή θα ήταν, να μπλοκάρονται αυτά τα SMS και στη συνέχεια αυτός αν επιθυμεί, να τα ξεμπλοκαρει.

Τα κέρδη είναι πολλά και εύκολα για να το κάνουν. Κουτοί είναι?

sdikr
31-01-20, 12:27
Τα κέρδη είναι πολλά και εύκολα για να το κάνουν. Κουτοί είναι?

Δεν μπορούν να τα μπλοκάρουν απο μόνοι τους καθώς δεν τους το επιτρέπει ο ισχύων κανονισμός. Σίγουρα δεν είναι κουτοί να αρχίσουν μετά να πληρώνουν πρόστιμα για παράνομο μπλοκάρισμα.

Zus
31-01-20, 12:40
Δεν μπορούν να τα μπλοκάρουν απο μόνοι τους καθώς δεν τους το επιτρέπει ο ισχύων κανονισμός. Σίγουρα δεν είναι κουτοί να αρχίσουν μετά να πληρώνουν πρόστιμα για παράνομο μπλοκάρισμα.

Δεν χρειάζεται να μπλοκάρουν. Αρκεί να αποδεικνύεται ότι ζήτησε τις εξωφρενικές χρεώσεις ο ίδιος ο χρήστης. Και όχι κάποιο αόρατο όν.

sdikr
31-01-20, 12:44
Δεν χρειάζεται να μπλοκάρουν. Αρκεί να αποδεικνύεται ότι ζήτησε τις εξωφρενικές χρεώσεις ο ίδιος ο χρήστης. Και όχι κάποιο αόρατο όν.

Πιο πίσω είχε την διαβούλευση για τις ΥΠΠ, μέχρι να αλλάξει είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον υπάρχον κανονισμό, ο πάροχος τηλεφωνίας δεν μπορεί να κάνει κάτι πάνω σε αυτό απο την στιγμή που δεχτεί αίτηση απο τον ΥΠΠ που λέει πως έχει τις έχει ζητήσει ο χρήστης.

Zus
31-01-20, 12:46
Πιο πίσω είχε την διαβούλευση για τις ΥΠΠ, μέχρι να αλλάξει είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον υπάρχον κανονισμό, ο πάροχος τηλεφωνίας δεν μπορεί να κάνει κάτι πάνω σε αυτό απο την στιγμή που δεχτεί αίτηση απο τον ΥΠΠ που λέει πως έχει τις έχει ζητήσει ο χρήστης.

Του απαγορεύει κάποιος κανονισμός να ρωτήσει τον ίδιο τον χρήστη? Δηλαδή αν το εφαρμόσει θα έχει νομικά προβλήματα?

sdikr
31-01-20, 12:49
Του απαγορεύει κάποιος κανονισμός να ρωτήσει τον ίδιο τον χρήστη? Δηλαδή αν το εφαρμόσει θα έχει νομικά προβλήματα?

Πάμε πάλι σε Loop βλέπω.
Ο κανονισμός είναι συγκεκριμένος, η διαβούλευση ήταν ανοιχτή σε όλους

Zus
31-01-20, 12:52
Πάμε πάλι σε Loop βλέπω.
Ο κανονισμός είναι συγκεκριμένος, η διαβούλευση ήταν ανοιχτή σε όλους

Ναι οκ δεν μου απαντάς όμως. Αν θέλει ένας παροχος που βλέπει ότι υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες καταγγελίες, δεν μπορεί να ρωτήσει απλά τον χρήστη αν το αίτημα του 5ψηφιου ισχύει όντως?


Δεν απαγορεύει την πρόσβαση σε κανέναν. Αν ο χρήστης απαντήσεις ναι τότε όλα οκ. Αν απαντήσει όχι να ρίξει πόρτα. Και αν έχει πρόβλημα ο 5ψηφιος ας πάει στα δικαστήρια, πράγμα που αμφιβάλλω.

sdikr
31-01-20, 13:02
Ναι οκ δεν μου απαντάς όμως. Αν θέλει ένας παροχος που βλέπει ότι υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες καταγγελίες, δεν μπορεί να ρωτήσει απλά τον χρήστη αν το αίτημα του 5ψηφιου ισχύει όντως?


Δεν απαγορεύει την πρόσβαση σε κανέναν. Αν ο χρήστης απαντήσεις ναι τότε όλα οκ. Αν απαντήσει όχι να ρίξει πόρτα. Και αν έχει πρόβλημα ο 5ψηφιος ας πάει στα δικαστήρια, πράγμα που αμφιβάλλω.

Του στέλνει sms και τον ενημερώνει οτι έχει κάνει έγγραφη σε υπηρεσία ΥΠΠ.

DREAMBOX
31-01-20, 14:24
,...πολυ φιλολογικη συζητηση γινεται....τα πραματα ειναι απλα απο την στιγμη που η υπαρχουσα νομοθεσια-κατασταση δεν αλλαζει προς το παρον:
...ενημερωνεις οποιο οικειο προσωπο κανει νεα συνδεση, και αιτειται εξ αρχης φραγη των υππ,
...εαν παλι σας ετυχε κατι τετοιο...καταγγελια στους αρμοδιους φορεις...και σε λιγοτερο απο 1 εβδομαδα επιστρεφουν τα χρηματα...συνεβει σε εμενα με βονταφον γι αυτο το αναφερω.

Zus
31-01-20, 15:48
Του στέλνει sms και τον ενημερώνει οτι έχει κάνει έγγραφη σε υπηρεσία ΥΠΠ.

Από την μη απάντησή σου, υποψιάζομαι ότι δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός για τον πάροχο. Αν έδινε δεκάρα τσακιστή, μετά από τις εκατοντάδες χιλιάδες καταγγελιες, θα έκανε κάτι τόσο απλό όσο το να ρωτήσει τον χρήστη αν όντως ζήτησε τις Χ εξωφρενικές χρεώσεις.

sdikr
31-01-20, 15:53
Από την μη απάντησή σου, υποψιάζομαι ότι δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός για τον πάροχο. Αν έδινε δεκάρα τσακιστή, μετά από τις εκατοντάδες χιλιάδες καταγγελιες, θα έκανε κάτι τόσο απλό όσο το να ρωτήσει τον χρήστη αν όντως ζήτησε τις Χ εξωφρενικές χρεώσεις.

Φυσικά και υπάρχει, αν δεν υπήρχε θα το είχανε κάνει θα παίρναν και τα credits στα social.
Αν δεν αλλάξει ο κανονισμός δεν μπορεί να κάνει κάτι ο πάροχος,οφείλει να τηρεί τις διαδικασίες

Σου έχω απαντήσει πολλές φορές, το ότι δεν το δέχεσαι οτι υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός δεν λέει κάτι.
Στο άλλο νήμα σου έδωσα και παραδείγματα απο τράπεζες που έχουν και αυτές θέμα, αλλά πρέπει να τηρήσουν τον κανονισμό. δίνοντας μερικές πλέον δυνατότητα στον χρήστη να κάνει Opt-out και αυτό μετά απο πολλές καταγγελίες για χρεώσεις που δεν ζητήθηκαν.

Zus
31-01-20, 16:00
Φυσικά και υπάρχει, αν δεν υπήρχε θα το είχανε κάνει θα παίρναν και τα credits στα social.
Αν δεν αλλάξει ο κανονισμός δεν μπορεί να κάνει κάτι ο πάροχος,οφείλει να τηρεί τις διαδικασίες

Για ποια credits μιλάς. Νοιάστηκαν ποτέ οι πάροχοι για τα credits, τόσα χρόνια με 8 ευρώ το 1GB σαν τριτοκοσμική χώρα?

Γιατί δεν μπορούν να ρωτήσουν τον χρήστη αν όντως την ζήτησε την υπηρεσία ή όχι? Η μόνη περίπτωση να κόψει αυτό το... license to kill των 5ψηφίων, που τους έχετε αναγάγει σε αφεντικά της οικουμένης όλης, είναι όταν ο χρήστης απαντήσει πως ΟΧΙ δεν ζήτησα εγώ την χρέωση αυτή και δεν θέλω καμία εγγραφή σε καμία υπηρεσία.

Με απογοητεύεις όμως γιατί είσαι κολώνα σε αυτό το φόρουμ σε ότι αφορά την νομιμότητα. Τι με skroutz, τι με μεταπώληση κλειδιών,τι με φπα, τι με torrent και τώρα ξαφνικά περνάς στο ντούκου ότι κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποι και ίσως και εκατομμύρια, τρέχουν να ζητάνε πίσω τα χρήματά τους.

sdikr
31-01-20, 16:02
Για ποια credits μιλάς. Νοιάστηκαν ποτέ οι πάροχοι για τα credits, τόσα χρόνια με 8 ευρώ το 1GB σαν τριτοκοσμική χώρα?

Γιατί δεν μπορούν να ρωτήσουν τον χρήστη αν όντως την ζήτησε την υπηρεσία ή όχι? Η μόνη περίπτωση να κόψει αυτό το... license to kill των 5ψηφίων, που τους έχετε αναγάγει σε αφεντικά της οικουμένης όλης, είναι όταν ο χρήστης απαντήσει πως ΟΧΙ δεν ζήτησα εγώ την χρέωση αυτή και δεν θέλω καμία εγγραφή σε καμία υπηρεσία.

Με απογοητεύεις όμως γιατί είσαι κολώνα σε αυτό το φόρουμ σε ότι αφορά την νομιμότητα. Τι με skroutz, τι με μεταπώληση κλειδιών,τι με φπα, τι με torrent και τώρα ξαφνικά περνάς στο ντούκου ότι κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποι και ίσως και εκατομμύρια, τρέχουν να ζητάνε πίσω τα χρήματά τους.

Υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός, ο πάροχος είναι 100% νόμιμος και κάνει ότι προβλέπει ο κανονισμός.

Το σίγουρο είναι πως δεν σε καίει πολύ, αν σε έκαιγε θα είχες συμμετάσχει στην δημόσια διαβούλευση

Zus
31-01-20, 16:05
Υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός, ο πάροχος είναι 100% νόμιμος και κάνει ότι προβλέπει ο κανονισμός.

Και σε ξαναρωτάω.

Αν βάλει το ενδιάμεσο βήμα, από μόνος του, θα έχει πρόβλημα νομικό? Δηλαδή δεν μπορεί να το κάνει επειδή έτσι ρε αδερφέ, θέλει να προστατέψει αυτοούς που τον πληρώνουν.

Γράφει αυτός ο άτιμος ο κανονισμός που επιτρέπει να φεύγουν λεφτά από εκατομύρια συμπολίτες μας, πως δεν μπορεί να το κάνει?

sdikr
31-01-20, 16:15
Και σε ξαναρωτάω.

Αν βάλει το ενδιάμεσο βήμα, από μόνος του, θα έχει πρόβλημα νομικό? Δηλαδή δεν μπορεί να το κάνει επειδή έτσι ρε αδερφέ, θέλει να προστατέψει αυτοούς που τον πληρώνουν.

Γράφει αυτός ο άτιμος ο κανονισμός που επιτρέπει να φεύγουν λεφτά από εκατομύρια συμπολίτες μας, πως δεν μπορεί να το κάνει?

Δεν μπορεί να το κάνει μόνος του, αν μπορούσε θα το είχε κάνει.
Κάνει αυτο που του επιτρέπεται, ενημερώνει και δίνει δυνατότητα μπλοκαρίσματος στον συνδρομητή , ακόμα τον ενημερώνει με sms σε περίπτωση που παραλάβει χρεώσιμο μήνυμα.

Αλλιώς δεν θα μιλούσαμε για νέο ΦΕΚ που να ορίζει πως θα πρέπει να στέλνει ο συνδρομητής απάντηση απο το κινητό του για την αποδοχή.
Ούτε θα είχαμε τον ΣτΚ να προτείνει να γίνεται η χρέωση μέσω κάρτας και όχι λογαριασμού.

Υπάρχει συγκεκριμένος κανονισμός δηλαδή και περιμένουμε να αλλάξει

EvanGR
02-02-20, 23:58
Δεν μπορεί να το κάνει μόνος του, αν μπορούσε θα το είχε κάνει.
Κάνει αυτο που του επιτρέπεται, ενημερώνει και δίνει δυνατότητα μπλοκαρίσματος στον συνδρομητή , ακόμα τον ενημερώνει με sms σε περίπτωση που παραλάβει χρεώσιμο μήνυμα.

Όπως σου απάντησα σε άλλο νήμα, με απόφαση της ΕΕΤΤ του 2010, οι πάροχοι έχουν υποχρέωση να διερευνούν περιπτώσεις καταπάτησης νομιμότητας κατόπιν μαζικών καταγγελιών, και να μπλοκάρουν τις κακόβουλες υπηρεσίες ΥΠΠ, με ταυτόχρονη ενημέρωση της ΕΕΤΤ.

Οι πάροχοι κινητής κερδοσκοπούν παθητικά εις βάρος του καταναλωτή, και βαφτίζουν τις χρεώσεις αυτές ως "νόμιμες" (χωρίς δηλαδή να προχωρήσουν σε έρευνα όπως υποχρεούνται).

Οι πάροχοι κινητής -νομικά- γλυτώνουν με το "δεν είδα, δεν άκουσα". Πρακτικά και ηθικά είναι συνένοχοι και συναυτουργοί.

Οι πάροχοι κινητής σε πολλές περιπτώσεις έχουν στραφεί επιθετικά (με νομικές απειλές) εναντίον καταναλωτών για να διεκδικήσουν τα ποσά των παράνομων αυτών χρεώσεων.
Σε κάποιες περιπτώσεις όμως όπου οι καταναλωτές ήταν ενημερωμένοι και επικαλέστηκαν επίσης προσφυγή στην δικαιοσύνη, οι πάροχοι προχώρησαν είτε σε συμβιβασμό, είτε διαγραφή των χρεώσεων ή/και επιστροφή των χρημάτων.

Οι πάροχοι κινητής τώρα κάνουν νέες κινήσεις για να μειωθεί το φαινόμενο, κατόπιν εορτής, διότι απλά έχει πάρει πλέον μεγάλες διαστάσεις, και έχουν ξεκινήσει και νομικές προσφυγές καταναλωτών.

Όλα αυτά χάρη σε κάποιους ανθρώπους που σήκωσαν ανάστημα, το κυνήγησαν, οργανώθηκαν, επέμειναν... για να προστατέψουν το σύνολο της κοινωνίας που δεν μπορεί να αντιδράσει.

stefanos1999
03-02-20, 00:29
Οι πάροχοι κινητής σε πολλές περιπτώσεις έχουν στραφεί επιθετικά (με νομικές απειλές) εναντίον καταναλωτών για να διεκδικήσουν τα ποσά των παράνομων αυτών χρεώσεων. Μας το αναλύεις λίγο περισσότερο, αν επιθυμείς, το συγκεκριμένο.
Οι πάροχοι κινητής -νομικά- γλυτώνουν με το "δεν είδα, δεν άκουσα". Πρακτικά και ηθικά είναι συνένοχοι και συναυτουργοί. Μας αναλύεις λίγο περισσότερο, εφόσον επιθυμεις, τη "πρακτική" συνενοχή και συναυτουργία;

sdikr
03-02-20, 00:38
Όπως σου απάντησα σε άλλο νήμα, με απόφαση της ΕΕΤΤ του 2010, οι πάροχοι έχουν υποχρέωση να διερευνούν περιπτώσεις καταπάτησης νομιμότητας κατόπιν μαζικών καταγγελιών, και να μπλοκάρουν τις κακόβουλες υπηρεσίες ΥΠΠ, με ταυτόχρονη ενημέρωση της ΕΕΤΤ.

Οι πάροχοι κινητής κερδοσκοπούν παθητικά εις βάρος του καταναλωτή, και βαφτίζουν τις χρεώσεις αυτές ως "νόμιμες" (χωρίς δηλαδή να προχωρήσουν σε έρευνα όπως υποχρεούνται).

Οι πάροχοι κινητής -νομικά- γλυτώνουν με το "δεν είδα, δεν άκουσα". Πρακτικά και ηθικά είναι συνένοχοι και συναυτουργοί.

Οι πάροχοι κινητής σε πολλές περιπτώσεις έχουν στραφεί επιθετικά (με νομικές απειλές) εναντίον καταναλωτών για να διεκδικήσουν τα ποσά των παράνομων αυτών χρεώσεων.
Σε κάποιες περιπτώσεις όμως όπου οι καταναλωτές ήταν ενημερωμένοι και επικαλέστηκαν επίσης προσφυγή στην δικαιοσύνη, οι πάροχοι προχώρησαν είτε σε συμβιβασμό, είτε διαγραφή των χρεώσεων ή/και επιστροφή των χρημάτων.

Οι πάροχοι κινητής τώρα κάνουν νέες κινήσεις για να μειωθεί το φαινόμενο, κατόπιν εορτής, διότι απλά έχει πάρει πλέον μεγάλες διαστάσεις, και έχουν ξεκινήσει και νομικές προσφυγές καταναλωτών.

Όλα αυτά χάρη σε κάποιους ανθρώπους που σήκωσαν ανάστημα, το κυνήγησαν, οργανώθηκαν, επέμειναν... για να προστατέψουν το σύνολο της κοινωνίας που δεν μπορεί να αντιδράσει.

Οι πάροχοι δικτύου έχουν υποχρέωση να κάνει την σχετική ερεύνα όχι οι πάροχοι κινητής.

Ακόμα να ξανατόνισω το αποτέλεσμα της διαβούλευσης που θα δούμε και στο νέο ΦΕΚ θα είναι πλέον να γίνεται η εγράφη μόνο μετά απο αποστολή sms απο τον τελικό χρήστη.

EvanGR
03-02-20, 01:16
Μας το αναλύεις λίγο περισσότερο, αν επιθυμείς...

1) Σε αντιδράσεις καταναλωτών για τις περίεργες/παράλογες/υπέρογκες χρεώσεις (λόγω των 5ψήφιων), οι πάροχοι έχουν κινηθεί πολλές φορές εναντίον του καταναλωτή με την απειλή της νομικής παρέμβασης. (για να αναγκάσουν τους καταναλωτές να καταβάλουν τα ποσά)

2) Συνενοχή του παρόχου σημαίνει π.χ. ότι
α) βαφτίζουν τις παράνομες εγγραφές/χρεώσεις των ΥΠΠ ως νόμιμες
β) αρνούνται το φαινόμενο των ΥΠΠ που χρεώνουν αυτοβούλως τους καταναλωτές, χωρίς ενέργεια ή συγκατάθεση του δεύτερου
γ) στρέφονται αποκλειστικά και μόνο ενάντια στον καταναλωτή για τις χρεώσεις
δ) αποσπούν μέρος των παράνομων αυτών χρεώσεων (οικονομικό όφελος - αισχροκέρδεια)


Οι πάροχοι δικτύου έχουν υποχρέωση να κάνει την σχετική ερεύνα όχι οι πάροχοι κινητής.

Αφορά και τους παρόχους κινητής. Στις καταγγελίες καταναλωτών, η ΕΕΤΤ ζητάει επίσημη απάντηση για τις χρεώσεις ΚΑΙ από τον πάροχο κινητής .

stefanos1999
03-02-20, 23:36
1) Σε αντιδράσεις καταναλωτών για τις περίεργες/παράλογες/υπέρογκες χρεώσεις (λόγω των 5ψήφιων), οι πάροχοι έχουν κινηθεί πολλές φορές εναντίον του καταναλωτή με την απειλή της νομικής παρέμβασης. (για να αναγκάσουν τους καταναλωτές να καταβάλουν τα ποσά) 2) Συνενοχή του παρόχου σημαίνει π.χ. ότι α) βαφτίζουν τις παράνομες εγγραφές/χρεώσεις των ΥΠΠ ως νόμιμες β) αρνούνται το φαινόμενο των ΥΠΠ που χρεώνουν αυτοβούλως τους καταναλωτές, χωρίς ενέργεια ή συγκατάθεση του δεύτερου γ) στρέφονται αποκλειστικά και μόνο ενάντια στον καταναλωτή για τις χρεώσεις δ) αποσπούν μέρος των παράνομων αυτών χρεώσεων (οικονομικό όφελος - αισχροκέρδεια) χωρίς να θέλω, σε καμία των περιπτώσεων, να σε προσβάλλω αλλά μάλλον δεν έχεις ιδέα πως τεκμηριώνεται, νομικά, η συνενοχή και κυρίως η συναυτουργία.

EvanGR
04-02-20, 10:25
χωρίς να θέλω, σε καμία των περιπτώσεων, να σε προσβάλλω αλλά μάλλον δεν έχεις ιδέα πως τεκμηριώνεται, νομικά, η συνενοχή και κυρίως η συναυτουργία.

Δεκτόν και καμία προσβολή. Η μεταφορά των γεγονότων σε "νομική τεκμηρίωση" δεν είναι ο τομέας μου. Είναι δουλειά άλλων και βρίσκεται υπό εξέλιξη.

@ ADSLgr.com All rights reserved.