PDA

Επιστροφή στο Forum : Δε μου κόβουν το internet



georgilio
14-07-07, 14:17
Γεια σας παιδιά. Είχα αγοράσει πρίν ένα χρόνο τη προσφόρα της forthnet ένα χρόνο adsl 512/128 με 117 γιούρος για όποιο θυμάται...ο χρόνος πέρασε, με όσα προβλήματα είχαμε λόγω των "αναβαθμίσεων", και στις 27 ιουνίου 2007 σύμφωνα και με τα στατιστικά χρήσης στη σελίδα της forthnet έληγε η σύνδεση μου.
σήμερα 14 ιουλίου και η σύνδεση μου υφίσταται ακόμα. και σύμφωνα με ένα γνωστό που έχω στον οτε δε έχει γίνει καν ενέργεια διακοπής.
θα μου πείς τι σε χαλάει εσένα.με χαλάει γιατί εχώ ειδη αγοράσει ένα πακέτο άλλο απο τη vivodi και έφαγα πόρτα απο τον οτε .
ξέχασα να αναφέρω οτί καμιά βδομάδα πρίν λήξει η σύνδεση μου επικοινώνησε μαζί μου υπάλληλος της forthnet για ανανέωση και η απάντηση μου ήταν αρνητική.
το ερώτημα μου είναι να το αφήσω στο φλου και όσο κρατησει?και αν μου έρθει λογαριάσμος?τον πληρωνω?αφου εγώ δε επιθυμώ αναννέωση
η να πάρω τηλ τη forthnet μήπως έχουν "ξεχαστεί"?λες και έναι δικιά μου δουλεια...

petrogazz
14-07-07, 14:32
Φίλε μου, λογικά σε έχουν βάλει σε αορίστου και θα σου έρθει λογαριασμός. Στείλε αίτημα διακοπής αν θες να σε κόψουν. Από τη άλλη υπάρχει και η περίπτωση να έχει καθυστερήσει η διακοπή, αλλά μου φαίνεται πιο πιθανό το πρώτο.

georgilio
14-07-07, 14:41
ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.
αίτημα διακοπής τι εννοείς?τηλεφωνικά να τους το πω?
περίπτωση καθυστέρησης δε υπάρχει γιατί δε έχει γίνει κάν ενέργεια διακοπής...
και κάτι άλλο αν με είχαν βάλει αορίστου στα στατιστικά δε θα φαινότανε αυτο?

vaggoulas
14-07-07, 14:47
Θα στείλεις μέσω fax αίτημα διακοπής.Είσαι πλέον αορίστου και θα σου στείλουν λογαριασμό.

Fat Freddy
14-07-07, 15:03
Πρέπει να τους ζητήσεις να σου στείλουν τη "φόρμα διακοπής υπηρεσίας", να τη συμπληρώσεις και να τους τη στείλεις πίσω.

Αιτήματα διακοπής που δεν υποβάλλονται μέσω αυτής της φόρμας δεν λαμβάνονται υπ' όψιν.

psytransas
14-07-07, 15:13
Λαμβανονται ειτε με φαξ ειτε με email αρκει να το επιβεβαιωσεις τηλεφωνικα λιγο μετα την αποστολη τους και να γινεις αυστηρος μαζι τους ωστε να το προωθησουν αμεσα.

Κρατησε και την αποδειξη εαν προκειται για φαξ

Η "φόρμα διακοπής υπηρεσίας" χρειαζεται μονο εαν προκειται για 2play full llu και οχι για ΑΡΥΣ

dragonfighter
14-07-07, 16:46
Χαιρετώ κ γω με την σειρά μου.
Η ταλαιπωρία που υφίσταμαι εδώ και ένα μήνα είναι απίστευτη!
Τα πράγματα έχουν ως εξής:

Είχα αγοράσει την προσφορά της 1ης Ιουνίου πέρσυ (adsl-in-a-box) η οποία έληγε 26/6/07 σύμφωνα με την forthnet. Στις 12/6 στέλνω φαξ ότι θέλω να διακοπεί. Δεν παίρνω καμία απάντηση. Μετά από τηλεφώνημα μου λένε ότι δεν το έλαβαν.

Για να μην κουράζω, μετά από 3 φαξ, email και άπειρα τηλεφωνήματα οι υπεύθυνοι της forthnet ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ.
Παραδέχτηκαν μάλιστα ότι πολλά fax... χάνονται στην πορεία κ ότι θα πρέπει να περιμένω 1 μήνα ακόμα εως ότου λάβουν κάποιο! Έστειλα την αίτηση διακοπής κ με e-mail αλλά μάλλον χάνονται κ αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

Ακολουθεί καταγγελία στην ΕΕΤT, η οποία με πληροφορεί ότι το πρόβλημα είναι γνωστό με την εν λόγω εταιρία και με διαβεβαιώνει ότι θα επιληφθεί του θέματος.

1 μήνα και 2 μέρες μετά, η forthnet δεν έχει διακόψει ακόμα την adsl και προφανώς έχει μετατρέψει το ετήσιο συμβόλαιο που είχα σε αορίστου!! Η ΕΕΤΤ δεν κάνει τίποτα απολύτως κ εδώ κ 2 βδομάδες με πληροφορούν πως είναι περίεργο που δεν έχει διακοπεί ακόμα κ να περιμένω από μέρα σε μέρα!

ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝA ΚΑΝΩ ΠΙΑ; ΕΛΕΟΣ!!!!

Fat Freddy
14-07-07, 17:57
Η "φόρμα διακοπής υπηρεσίας" χρειαζεται μονο εαν προκειται για 2play full llu και οχι για ΑΡΥΣ

Τώρα που τη ξανακοίταξα φαίνεται πως είναι για όλες τις υπηρεσίες...

sdiama
14-07-07, 20:08
Οταν (αν) σου έρθει λογαριασμός, θα γράψεις επάνω του με έναν μαρκαδόρο

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

και θα τους τον στείλεις πίσω. :whistle:

Γιατί να χαλάς εσύ τη ζαχαρένια σου? Δεν ασχολείσαι με το θέμα. Αστους αυτούς να ασχολούνται. Εσύ
1) Εχεις αποδεικτικά στοιχεία για την διακοπή που ζητάς
2) Απόλαυσε το τζάμπα internet

Director CrisAK
14-07-07, 20:53
Γεια σας παιδιά. Είχα αγοράσει πρίν ένα χρόνο τη προσφόρα της forthnet ένα χρόνο adsl 512/128 με 117 γιούρος για όποιο θυμάται...ο χρόνος πέρασε, με όσα προβλήματα είχαμε λόγω των "αναβαθμίσεων", και στις 27 ιουνίου 2007 σύμφωνα και με τα στατιστικά χρήσης στη σελίδα της forthnet έληγε η σύνδεση μου.
σήμερα 14 ιουλίου και η σύνδεση μου υφίσταται ακόμα. και σύμφωνα με ένα γνωστό που έχω στον οτε δε έχει γίνει καν ενέργεια διακοπής.
θα μου πείς τι σε χαλάει εσένα.με χαλάει γιατί εχώ ειδη αγοράσει ένα πακέτο άλλο απο τη vivodi και έφαγα πόρτα απο τον οτε .
ξέχασα να αναφέρω οτί καμιά βδομάδα πρίν λήξει η σύνδεση μου επικοινώνησε μαζί μου υπάλληλος της forthnet για ανανέωση και η απάντηση μου ήταν αρνητική.
το ερώτημα μου είναι να το αφήσω στο φλου και όσο κρατησει?και αν μου έρθει λογαριάσμος?τον πληρωνω?αφου εγώ δε επιθυμώ αναννέωση
η να πάρω τηλ τη forthnet μήπως έχουν "ξεχαστεί"?λες και έναι δικιά μου δουλεια...

Δυστυχώς σύμφωνα με την αίτηση που υπέγραψες όταν αγόρασες το πακέτο είναι δική σου δουλειά να ενημερώσεις την εταιρία ότι θέλεις να διακοπή η σύνδεση. Γράφει ξεκάθαρα ότι μετά το τέλος των μηνών μπαίνεις απευθείας σε αορίστου χρόνου που σημαίνει ότι κάθε μήνα θα σου έρχεται λογαριασμός στο σπίτι(25 νομίζω είναι) μέχρι φυσικά να αιτηθείς εσύ διακοπή του ADSL.
Αγχος δεν χρειάζεται...Απλά δεν ήξερες...
Θέλεις να αλλάξεις εταιρία ή να διακόψεις τελείως?:cool:

georgilio
15-07-07, 00:36
καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις
@dragonfighter σε καταλαβαίνω απόλυτα....
@direcor crisak στη αίτηση εχει ερώτημα που γράφει για αυτόματη μετατροπή σε αορίστου.εγω είχα απαντήσει οχι.εξάλλου μίλησα και μαζί τους τηλεφωνικά και πάλι απάντησα οτι δε θέλω να ανανεόσω.δηλαδή για να καταλάβω πρέπει να το στείλω και γραπτώς?και δε αγχώνομαι όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω απολαμβάνω το τζάμπα internet.απο μένα πάντως δε παίρνουν φράγκο.βασικά να αλλάξω εταιρία θέλω και οπως είπα και στο πρώτο post.

sada12
15-07-07, 07:48
τα ίδια μου κάνουν και εμένα. 10 τουλάχιστον τηλέφωνα έχω πάρει και τίποτα.
αντιγράφω απο την υπογραφή μου:
11-6 αίτηση ondsl 2mbit
12-6 email διακοπής στην forthnet
18-6 λήξη forthnet
20-6 δεύτερο email για διακοπή
21-6 forthnet says: θα είστε συνδεμένος ακόμα 15 μέρες μήπως και αλλάξετε γνώμη.
2-7 forthnet says: απο την ημέρα λήξης θα είστε συνδεμένος ακόμα 12-15 εργάσιμες.
6-7 προόθηση της αίτησης διακοπής στο αρμόδιο τμήμα της forthnet (σε 1-2 μήνες θα με έχουν αποσυνδέσει)

και το κερασάκι στην τούρτα,:twisted:
13-7 μου διακόπτουν την πρόσβαση, :down:ενω η adsl γραμμή υπάρχει κανονικά.
σε εποικινωνία με την "εταιρία" το θεωρούν φυσιολογικό να σε κόψουν παρασκεύη απόγευμα και να μείνεις χωρίς internet Θεός ξέρει μέχρι πότε.:worthy: Για demo ούτε λόγος. Βέβαια το τι @@ριες άκουσα δε λέγεται.:nono:
Έχουν γίνει εντελώς κάφροι.

no_logo
15-07-07, 08:28
διαβάστε αυτό

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1307690&postcount=14

NoYmErOs
15-07-07, 09:50
Ρώτησα στο τμήμα εξυπηρέτησης τί χρειάζεται για να διακόψω την σύνδεση και μου είπαν Ένα απλό φάξ(2 φορές επιβεβαιωμένο) το έστειλα, τηλεφώνησα για επιβεβαίωση και πήρα θετική απάντηση και ότι θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα, 4 βδομάδες και ακόμα έχω DSL.... με κούρασε απίστευτα αυτή η εταιρία.

Απλά απαράδεχτη, ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ.- (εκεί μας έφτασαν οι εναλλακτικοί)

no_logo
15-07-07, 10:06
4 βδομάδες και ακόμα έχω DSL.... με κούρασε απίστευτα αυτή η εταιρία.

ελπίζω να μην κάνεις κανα αστείο και τους πληρώσεις για την περίοδο που έπρεπε να σε είχαν διακόψει

jenny
15-07-07, 16:12
Μετά τις πάρα πολλές προσπάθειες και την τεράστεια αναμονή με διαβεβαίωσαν ότι το προωθούν γι άλλη μια φορά. Έχει φτάσει λέει το αίτημα από τις 23 Ιουνίου αλλά λόγω φόρτου από τις προσφορές..... Εγώ πάντως στο ιδιόχειρο φαξ που έστειλα (πέρα από τα 2 e-mails, τα τηλεφωνήματα), έγραψα όπως με έχει συμβουλέψει η δικηγόρος μου, "με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου" και ίσως γι' αυτό όταν ο υπάλληλος βρήκε το φαξ μου και τον ρώτησα αν θα έχω χρέωση μου είπε όχι φυσικά. Εν τω μεταξύ θέλω να επωφεληθώ της προσφοράς της Altec και πρέπει να ενεργοποιήσω μέχρι τις 31 Ιουλίου και επειδή έχω Forthnet ο ΟΤΕ το γυρνάει αρνητικό το αίτημα γιατί ήδη υπάρχει φορέας. Στο 134 που πήρα μου είπαν ότι τους έχουν απαγορέψει να δίνουν πληροφορίες μετά τις καταγγελίες (ποιες καταγγελίες;) κι ότι έχουμε να κάνουμε αποκλειστικά με τον πάροχο. Μα καλά λέω ο ΟΤΕ δεν είναι ο πάροχος και το τηλέφωνο δικό μας.
Και όσων αφορά τις καταγγελίες παιδιά μετά από 6 μήνες απαντάνε με χρησμούς Πυθίας και καμμία ΕΕΤΤ δεν ασχολείται ούτε τους κάνει τίποτα, απλώς διαβιβάζει. Μόνο με τα "κεφάλαια" ασχολούνται...

Giama
15-07-07, 16:31
Εμένα με διέκοψαν μετά από 55 ημέρες περίπου πάντως. Έτρεχα κι εγώ να προλάβω την ενεργοποίηση της προσφοράς της Altec. Πάλι καλά!

starmanwarz
15-07-07, 21:22
Και εγω μια απο τα ιδια,εδω και 40 μερες παλευω..Εκανα και καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλα δεν πηρα απαντηση.Εχω στειλει 5 emails στη forthnet και εχω παρει 10 τηλ.Πριν απο 2 μερες με πηραν και μου ειπαν οτι προωθησαν το αιτημα μου.Αντε να δουμε.

eye
15-07-07, 22:13
Εγώ είχα την περσινή προσφορά της 1/6 και δεν είχα επιλέξει να ανανεωθεί αυτόματα. Πήρα την φετινή η οποία ακόμη δεν έχει καν καταχωρηθεί στο site τους και προφανώς περιμένουν να λειτουργήσει το ιδιόκτητο δίκτυο στη περιοχή μου για να με ενεργοποιήσουν εκεί. Βέβαια η σύνδεση μου δεν έχει ακόμη διακοπεί και ελπίζω να μην διακοπεί καθόλου μέχρι την ενεργοποίηση μου γιατί διαφορετικά θα κινηθώ νομικά καθώς όφειλαν να με είχαν συνδέσει μέσω ΑΡΥΣ μέχρι να είναι έτοιμο το δίκτυο τους. Ούτε φυσικά περιμένω να μου στείλουν λογαριασμό καθώς και πάλι θα κινηθώ νομικά καθώς δεν έχουν δικαίωμα να με μετατρέψουν σε αορίστου αφού ρητά το δήλωσα πέρσι ότι δεν θέλω όταν έκανα την σύμβαση αλλά και η ταχύτητα μου παραμένει στα 768 που σημαίνει ότι δεν έχουν ενεργοποιήσει την φετινή προσφορά σε ΑΡΥΣ. Εάν τολμήσουν να διακόψουν την παροχή μέχρι να ενεργοποιηθεί η φετινή τους προσφορά ή μου ζητήσουν χρήματα για την παράταση η δικαστική οδός είναι η μόνη διέξοδος.
Πέρα όμως από την περίπτωση μου σχετικά με τις περιπτώσεις που κρατάει η forthnet την γραμμή του χρήστη παρά την θέληση του η μόνη λύση είναι η δικαστική οδός. Να αναγκαστεί η forthnet (και η κάθε forthnet που κάνει αυτό) να πληρώνει τις διαφορές χρημάτων στους χρήστες που εξαιτίας της παράνομης παρακράτησης της γραμμής τους δεν επωφελούνται τις προσφορές άλλων εταιρειών που έχουν ήδη αγοράσει ή θελουν να αγοράσουν. Αν ας πούμε η Χ εταιρεία κάνει μια προσφορά πχ με 5 ευρώ το μήνα για ένα χρόνο στο 1 MB (λέμε τώρα) μέχρι τις 20/7 αλλά εγώ δεν μπορώ να την πάρω γιατί η forthnet μου κρατάει την γραμμή από μια συνδρομή που έληξε 1,5 μήνα πιο πριν να αναγκάζεται η forthnet να πληρώνει την διαφορά από την προσφορά.

jenny
15-07-07, 22:50
Πάντως επειδή εκείνοι το κάνουν εσκεμμένα για να πάρουν 50 ευρώ από τον καθένα για τους δύο επιπλέον μήνες και να ισοφαρίσουν με την περυσινή προσφορά, η μόνη λύση είναι να καταγράφουμε τις συνομιλίες μαζί τους που μας διαβεβαιώνουν ότι δεν θα χρεωθούμε και να μη δώσει κανένας τα "κερατιάτικα" καθώς και να κινηθούμε ομαδικά δικαστικά. Γιατί όπως είδαμε και με τη μείωση της ταχύτητας τις καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και στην προστασία του καταναλωτή αυτοί μόνο καταγράφουν και δεν ενεργούν. Προτείνω να ανοίξουμε ένα topic να συνεννοηθούμε να δούμε πόσοι είμαστε και να κινηθούμε δικαστικά διεκδικώντας και αποζημιώσεις. Για σκεφτείτε από τον καθένα 50 ευρώ!! Αντί να μας πληρώνουν για το υποτιθέμενο λάθος τους τους πληρώνουμε κι από πάνω!!! Καλά λέει ο λαός "ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΣ"!!!!:down::down::(

gianna
21-07-07, 14:31
Παρόμοια είναι και η δική μου περίπτωση:
Είχα ADSL-IN-A-BOX (Χριστουγεννιάτικη προσφορά 2mbps για 6 μήνες), την οποία ενεργοποίησα μέσω online αίτησης στην οποία είχα επιλέξει να μη γίνει αυτόματη μετατροπή σε αορίστου χρόνου μετά τη λήξη του εξαμήνου.
Η γραμμή μου ενεργοποιήθηκε στις 8/1 (ανεξάρτητα αν μου έδωσαν αργότερα τους κωδικούς). Στις 8/7 παίρνω τηλ στη 4νετ και μου λένε ότι είμαι σε αορίστου χρόνου. Τους λέω ότι εγώ δεν ζήτησα κάτι τέτοιο κι ότι δε με ενημέρωσε κανείς. Και μου λένε: "το ξέρουμε, αλλά έχουμε τόσους συνδρομητές, που δεν προλαβαίνουμε να τους ρωτήσουμε όλους" (!!!!!). Στέλνω email για αίτηση διακοπής, αλλά 1-2 μέρες μετά μου έρχεται ένας ωραιότατος λογαριασμός που γράφει ότι είμαι σε αορίστου από τις 3/7 (!) πριν ακόμα δηλ λήξει το adsl in a box.
Παίρνω τηλ, λένε ότι παρέλαβαν το email, θα το προωθήσουν, αλλά πρέπει να πληρώσω το λογαριασμό για όσες μέρες έχω χρησιμοποιήσει την adsl.

Εννοείται ότι δε θα πληρώσω δεκάρα για κάτι που, όχι μόνο δε ζήτησα, αλλά εξαρχής είχα απορρίψει.

body125z
21-07-07, 14:57
Δεκαρα δε δινω τους εχω ζητησει διακοπη απο αρχες ιουνη...
Οσο για την εγγραφη ομιλιας πως θα τη κανουμε απο σταθερο τηλ?:hmm:
Παρεπιπτωντος μια σιγουρη λυση διακοπης ειναι να διακοψετε τη συνδεση ΟΤΕ.τοτε αυτοματα κοβεται κ το dsl ετσι λεει στο συμβολαιο

liana
21-07-07, 17:38
Βρε παιδια, πού θα βρω αυτη τη φορμα διακοπής για να τη στειλω κι εγω;

Jazzer
21-07-07, 18:07
Καλά, τόσο πολύ πια "αγαπάει" τους συνδρομητές της η Forthnet που δεν τους αφήνει να διακόψουν τη σύνδεσή τους ?:rofl:
Καλή τύχη εύχομαι σε όλους σας πάντως και καλό θα είναι να επιλέξετε τον επόμενο πάροχο με προσοχή.;)

No-Name
21-07-07, 18:09
Εαν την πατούσα με εναλλακτικό είναι σίγουρο πώς ο επόμενος πάροχος μου θα ήταν ο ΟΤΕ

DOU
21-07-07, 18:10
Εγω εχω βαλει το adsl in a box 1mbit και ενεργοποηθηκε 21/3/2007, δεν επιθυμω τη συνεχιση της συνδεσης σε αοριστου χρονου και μετα το περας του προπληρωμενου χρονου θελω να το κοψω , να ζητησω απο τωρα διακοπη για να εχω το κεφαλι μου ησυχο? Δεν θελω να μου ερθει κανενας λογαριασμος και να πληρωνω αδικα..Επισης για να κανω διακοπη πρεπει να συμπληρωσω καποια αιτηση η απλα με ενα e-mail η fax τους λεω οτι θελω να κανω διακοπη.? :hmm:

body125z
21-07-07, 22:12
Εαν την πατούσα με εναλλακτικό είναι σίγουρο πώς ο επόμενος πάροχος μου θα ήταν ο ΟΤΕ

Να εισαι σιγουρος για αυτο....
Οσο αναφορα για αιτηση διακοπης το εχω ρωτησει επανηλλημενα στο κεντρο τηλεφ.υπηρεσ. και μου λενε οτι φαξ ή μαιλ αρκει...

giwrgos13
23-07-07, 14:20
Να πω κι εγώ το προβλημά μου με τη Forthnet. Ενώ γενικά είμαι ευχαριστημένος με την ποιότητα της υπηρεσίας που μου προσφέρει (΄Εχω ADSL 768 ΑΡΥΣ), όταν ήταν να λήξει η συνδεσή μου τους ζήτησα να μετατραπεί σε ετήσια φοιτητική και να μην ανανεωθεί σε αορίστου όπως όρίζει σύμβαση.

Παρόλα αυτά, αυτοί από λάθος - πρόθεση?? μου έκαναν ανανέωση της σύνδεσης σε ετήσια με κανονική χρέωση και όχι φοιτητική. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι πλέον δεν προσφέρουν φοιτητική σύνδεση ενώ όταν εγώ είχα κάνει την αίτηση προσφερόταν σαν υπηρεσία.

Έγω τώρα τι μπορώ να κάνω;
Είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω για κάτι που δε ζήτησα;;

therion
24-07-07, 21:48
Εχω βαρεθει την forthnet.Δεν είναι κατασταση αυτη.οι υπάλληλοί της δεν μπορουν να συννενοηθουν μεταξύ τους.Αλλα λέει ο ένας,άλλα ο άλλος.τεχνική υποστηριξη ανύπαρκτη.πωλήσεις 6-7 λεπτά αναμονή(και αυτό μόνο αν καταφέρεις και μπεις στην αναμονή).Θέλω να αλλάξω πάροχο και να φύγω απο αυτούς.Στην αίτηση της hol ας πούμε δηλώνεις αν έχεις κάποιο πάροχο και η hol στέλνει στην 4νετ διακοπή.Εχω ενεργοποιηθει στο shared 24 απο της 25/7/07.Μου ήρθε ένας λογαριασμός για 1,33 λεπτα,επειδη ειχα πρωπληρωμένη 1024 μέχρι τον Αυγουστο,την οποία διακόπηκε για να μπω στο ιδιόκτητο.Από τότε αθλιες ταχυτητες(4mbps πιανω),πολλά τηλ στην τεχνική υποστήριξη και γαιδουρινή υπομονη.Δεν πάει αλλο αυτη η κατάσταση.Είναι ευκολο να διακοπω μεσω της hol:Να στείλω μόνος μου διακοπή στην 4νετ;Ti είναι πιο γρήγορο;Kαμίασυμβουλή;

body125z
24-07-07, 22:19
Επιτελους με κοψανε τη συνδεση.... εκαναν 1 βδομαδα παραπανω οσο ειχα τζαμπα ιντερνετ....
ΧΑΧΑΧΑ:oneup: επιτελους ΤΕΛΟΣ
αντε και στα δικα σας:clap:

izam
25-07-07, 05:54
Βρε παιδια, πού θα βρω αυτη τη φορμα διακοπής για να τη στειλω κι εγω;

Πήγα στα γραφεία τους στη Θεσσαλονίκη και την πήρα ,ένα απλό χαρτί είναι αν κάποιος μπορεί να το σκανάρει κaι να το ανεβάσει σε sticky thread θα εξυπηρετούσε πολλούς :oneup: (Αυτά τα λέω γιατι δεν έχω scanner :oops: ). Ο υπάληλος εκεί μου είπε ότι τη συμπληρώνεις και τη στέλνεις με fax μαζι με φωτοτυπία ταυτότητας.

DOU
26-07-07, 13:26
Πήγα στα γραφεία τους στη Θεσσαλονίκη και την πήρα ,ένα απλό χαρτί είναι αν κάποιος μπορεί να το σκανάρει κaι να το ανεβάσει σε sticky thread θα εξυπηρετούσε πολλούς :oneup: (Αυτά τα λέω γιατι δεν έχω scanner :oops: ). Ο υπάληλος εκεί μου είπε ότι τη συμπληρώνεις και τη στέλνεις με fax μαζι με φωτοτυπία ταυτότητας.

Ναυρινου 18 ειναι στη θεσσαλονικη η forthnet? Μαλλον θα παω κ εγω απο εκει για να τελειωνω μια κ καλη, γιατι με τα τηλεφωνα, φαξ , e-mail δεν βγαινει ακρη...:down:

emc2
06-08-07, 20:08
Γεια σας και από εμένα,

Τα ίδια προβλήματα έχω και εγώ. Η συνδρομή έχει λήξει από 29/6/2007 (προσφορά 1ης Ιουνίου) και ακόμα σήμερα 6/8/2007 δεν έχει διακοπεί.
Γύρω στις 5 Ιουνίου επικοινώνησαν μαζί μου (2 φορές) για την ανανέωση της συνδρομής μου και τους απάντησα αρνητικά. Τον τελευταίο καιρό έστειλαν και διάφορα e-mail σχετικά με την λήξη της συνδρομής μου, που έλεγαν πως λήγει σε 1 μήνα, 15 μέρες, 1 εβδομάδα κλπ.
Πριν μια εβδομάδα επικοινώνησα εγώ μαζί τους για να ρωτήσω τον λόγο της συνέχισης του Internet και μου απάντησαν πως το σύστημα αυτόματα έχει δώσει λίγες μέρες παράταση και πως θα διακοπεί σύντομα. Σε ερώτηση μου αν χρειάζεται κάποιο φαξ μου απάντησαν όχι.
Στα στατιστικά χρήσης που έχουν στην σελίδα τους http://www.forthnet.gr/templates/viewcontentTmCh.aspx?c=10004287 η λήξη της συνδρομής μου είναι για τις 29/6/2007

pcxp
07-08-07, 16:08
Ανησυχητικά όσα διαβάζω... :hmm:

Είμαι σε παρόμοια κατάσταση. Έστειλα αίτηση διακοπής πριν κάποιες μέρες επειδή δεν είχα τηλέφωνο και DSL (2play) και μετά την αίτηση διακοπής το τηλέφωνο και η DSL λειτουργούν (μετά από 2 μήνες ταλαιπωρίας...*). Άρα πολύ ύποπτο...
Πλάκα θα ΄χει τώρα να μου ζητήσουν να πληρώσω κιόλας. Ας τα βρουν με το δικηγόρο μου.
Δεν παίζονται πλέον με τίποτε.

Επέστρεψα ΟΤΕ ("κάλιο πέντε και στο χέρι, παρά δέκα και καρτέρι").

Καλά ξεμπερδέματα στους ομοιοπαθείς.


Εν συντομία το ιστορικό της ταλαιπωρίας (οι ημερομηνίες είναι κατά προσέγγιση):
11.6 Ενεργοποίηση 2play. Αδύνατη η χρήση του τηλεφώνου λόγω θορύβου. DSL ΟΚ.
24.6 Επίσκεψη τεχνικού για έλεγχο τηλεφώνου/καφάο στο σπίτι. Όλα εντάξει. Πείστηκε και ο ίδιος ότι η ποιότητα είναι εντελώς απαράδεκτη.
20.7 Τηλέφωνο από 4νετ για να κάνουν δοκιμές στο τηλέφωνο (αλλά ήμουν εκτός Αθηνών).
30.7 Επιστροφή Αθήνα: τηλέφωνο νεκρό, dsl γιοκ.
3.7 Αίτηση ακύρωσης 2play
3.7 Τηλέφωνο λειτουργεί ξαφνικά τέλεια.
6.7 Λειτουργεί ξανά η DSL.

@ ADSLgr.com All rights reserved.