Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.
Για ποιο λόγο να το κάνει? Λεφτά παίρνει άπειρα, εργάζεται χαλαρά, δόξα έχει, παντελώς κανένας λόγος να κάνει κιχ.
Θυμίζω πως εξαιρείται του budget cap η εταιρεία του, δεν είναι υπάλληλος άσχετος που εμφανίζεται με ρούχα red bull κλπ αλλά συνεργάτης.
Μας εχουν κανει λιγο να πιστεψουμε οτι ο Newey πλεον δεν πολυασχολειται και τετοια φεδρα,μια χαρα ειναι στο paddock και ασχολειται,απλως κανει αθορυβη δουλεια και ειναι διακριτικος,οταν ειχε φυγει απο τη Mclaren-Mercedes τα παλια τα χρονια,σχεδον κλαιγαμε.
Ούτε καν ασχολήθηκαν στη FIA
Ούτε καν ασχολήθηκαν στη FIA
Περίμενες κάτι άλλο?
Περίμενες κάτι άλλο?
Όχι, αλλά ως πότε θα τους φαίνονται με το γάντι στη Ferrari? Το veto τους μάρανε που έχουν.
Όχι, αλλά ως πότε θα τους φαίνονται με το γάντι στη Ferrari? Το veto τους μάρανε που έχουν.
Και εγώ αυτή την απορία έχω. Απλά γελάω.
Η ομάδα Formula 1 της Mercedes πραγματοποιεί ανακατατάξεις στην ιεραρχική δομή του τεχνικού προσωπικού, με σημαντικότερη την ανταλλαγή ρόλων ανάμεσα στους James Allison και Mike Elliott.
Η αλλαγή αυτή, που αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου που κάνει η ομάδα στην προσπάθειά της να επανέλθει στην κορυφή του grid, θα δει τον Allison να επιστρέφει στο ρόλο του τεχνικού διευθυντή, ενώ ο Elliott θα αναλάβει τη θέση του Chief Technical Officer.Η αντιστροφή έρχεται 20 μήνες μετά το διορισμό του Allison ως CTO, με τον Elliott να αποφασίζει τελικά ότι τα προσόντα του δεν ήταν προσανατολισμένα προς τη θέση του τεχνικού διευθυντή.
Αναμενομενο και ισως επιβεβλημενο,ειχε σκορπισει το τεχνικο τμημα στους 5 ανεμους,πρεπει να τους συμμαζεψει ο Alisson.
Αναμενομενο και ισως επιβεβλημενο,ειχε σκορπισει το τεχνικο τμημα στους 5 ανεμους,πρεπει να τους συμμαζεψει ο Alisson.
Η Ferrari τσίμπησε τους πρώτους 2 τεχνικούς από την RBR
Επίσης ας μη περιμένουμε θαύματα από τον Αλισον , πλέον δεν έχει το τέρας κινητήρα και το token system.
Δεν περιμενουμε θαυματα ουτε εμεις ουτε αυτοι,αλλα βλεπεις οτι ολοι,αναδιοργανωνονται στα τεχνικα τους και σχεδιαστικα τους τμηματα για να μετριασουν την φετινη αποτυχια,ωστε να μην ειναι το ιδιο μακρυα απο τη RBR και το 2024.
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
22-04-23, 21:16
Η Ferrari τσίμπησε τους πρώτους 2 τεχνικούς από την RBR
Επίσης ας μη περιμένουμε θαύματα από τον Αλισον , πλέον δεν έχει το τέρας κινητήρα και το token system.
Έχει πάρει και άλλα 7 πρωτάθληματα (2000-2006)
Έχει πάρει και άλλα 7 πρωτάθληματα (2000-2006)
2000 με 2004 βάλε τα στον Rorry σε ότι αφορά το αεροδυναμικό.
Έχουμε διαφορές σε αυτό τον αγώνα
FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX 2023
Παρασκευή 28
Practice 1 - 12:30 - 13:30
Παρασκευή 28
Qualifying - 16:00 - 17:00
Σαββάτο 29
Practice 2 - 12:30 - 13:30
Σαββάτο 29
Sprint - 16:30 - 17:30
Κυριακή 30
Race - 14:00
- - - Updated - - -
Λοιπές λεπτομέρειες
Formula 1 has changed its sprint race format just four days before it will be used for the first time this year.
The FIA World Motor Sport Council has authorised the changes ahead of this weekend’s Azerbaijan Grand Prix following a vote held at an F1 Commission meeting earlier today.
The main change will see the weekend’s second practice session, which was scheduled for Saturday morning, replaced with a second qualifying session to decide the grid order for the sprint race which takes place later that day.
The extra qualifying session, to be called the ‘Sprint Shootout’, will run to the same three-part format seen at regular events, albeit shortened. Drivers will also be required to use specific tyre compounds in each phase of qualifying for the sprint race.
Q1 in the Sprint Shootout will last 12 minutes and drivers will have to use the medium tyre compound. The same compound will be mandatory in Q2, which lasts 10 minutes. Finally Q3 will last eight minutes and only the soft tyre compound may be used.
Friday’s qualifying session will now set the starting grid for the grand prix instead of the sprint race. The sprint race will award the same points as before (see below) but is now a standalone event which has no direct bearing on the starting order for the grand prix.
All other aspects of the sprint event timetable remain unchanged. Drivers will have an hour of practice on Friday morning followed by qualifying in the evening using the regular format.
The condensed qualifying format for the sprint race is likely to put teams and drivers under increased pressure. In an ordinary qualifying session, Q3 lasts 12 minutes. Several drivers who reached the final 10 last year had enough time to set two flying laps.
However qualifying at the high-speed, barrier-lined street Baku City Circuit has often been disrupted by red flags due to crashes in recent years. The 2021 session was interrupted by a total of four red flags, including one in each phase of qualifying.
Prior to today’s F1 Commission meeting, Ferrari team principal Frederic Vasseur said last week teams are aligned in support of the change as they believe it will make the weekend “more dynamic”.
This is due to be the first of six sprint events during 2023. The others will take place at the Austrian, Belgian, Qatar, United States and Brazilian grands prix.
Friday
First practice – 60 minutes
Grand prix qualifying – Q1: 18 minutes; Q2: 15 minutes, Q3: 12 minutes
Saturday
Sprint race qualifying (‘Sprint shootout’) – Q1: 12 minutes; Q2: 10 minutes, Q3: 8 minutes
Sprint race, 17 laps – Pays 8-7-6-5-4-3-2-1 points to the top eight finishers. Drivers may use DRS on lap after standing start or Safety Car start
Sunday
Grand prix, 51 laps – Pays 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 points to the top 10 finishers, plus a bonus point for fastest lap if the driver who sets it finishes in the top 10. Drivers may use DRS on second lap after standing start or Safety Car start
πηγή: racefans.net (https://www.racefans.net/2023/04/25/f1-confirms-new-standalone-sprint-race-format-including-half-hour-sprint-shootout/)
Επισης διαβασα οτι οι κινητηρες απο 3 πανε στους 4 επιτρεπτους φετος.
Επισης διαβασα οτι οι κινητηρες απο 3 πανε στους 4 επιτρεπτους φετος.
Νομίζω η Ferrari ζητάει να πάνε στους 5 και συμφωνούν οι περισσότεροι... οπότε δεν είναι και πολύ σίγουρο ακόμα το 4
καλα η Φερραρι μπορει να ζηταει και 23 :twisted:
καλα η Φερραρι μπορει να ζηταει και 23 :twisted:
Ναι ναι μόνο της φερραρι έσκασε, του russel δεν λαμπαδιασε ας πούμε.
Ποσο καιρο ειχες να δεις μονοθεσιο του Τοτου βρε Αρουτη να εγκαταλειπει με καπνους απο μοτερ?
Να το παω ακομα παραπερα? Απο το 2014 εως σημερα.
Αστο
Ποσο καιρο ειχες να δεις μονοθεσιο του Τοτου βρε Αρουτη να εγκαταλειπει με καπνους απο μοτερ?
Να το παω ακομα παραπερα? Απο το 2014 εως σημερα.
Αστο
Λογικό δεν είναι ρε συ? όταν σχεδίασαν το μοτέρ το 12-13 και το έβαλαν πάνω το 14, ήταν συν 100 άλογα στο 100% του από τους άλλους. Το πήγαν χαλαρά στην αρχή στο 80% του (δουλεύοντας τους πάντες όλα αυτά τα χρόνια) και κάθε χρόνο το ανέβαζαν 3-5% ίσα ίσα να εξαφανίζουν τον ανταγωνισμό και εξού και τα 7 πρωταθλήματα και ένας GOAT. Τώρα που είναι όλα ψιλοίδια είναι λογικό να σκάει κανένα που και που. Για το κάψιμο λαδιού και λοιπές απάτες δεν μιλάω...
Ποσο καιρο ειχες να δεις μονοθεσιο του Τοτου βρε Αρουτη να εγκαταλειπει με καπνους απο μοτερ?
Να το παω ακομα παραπερα? Απο το 2014 εως σημερα.
Αστο
Τι σημασία έχει αυτό ρε ASFE ?
Φέτος έχει σημασία τι γίνεται, και όχι τα προηγούμενα χρόνια. Έλεος πια.
- - - Updated - - -
Λογικό δεν είναι ρε συ? όταν σχεδίασαν το μοτέρ το 12-13 και το έβαλαν πάνω το 14, ήταν συν 100 άλογα στο 100% του από τους άλλους. Το πήγαν χαλαρά στην αρχή στο 80% του (δουλεύοντας τους πάντες όλα αυτά τα χρόνια) και κάθε χρόνο το ανέβαζαν 3-5% ίσα ίσα να εξαφανίζουν τον ανταγωνισμό και εξού και τα 7 πρωταθλήματα και ένας GOAT. Τώρα που είναι όλα ψιλοίδια είναι λογικό να σκάει κανένα που και που. Για το κάψιμο λαδιού και λοιπές απάτες δεν μιλάω...
Μη μου τον στενοχωρας.
Ε πως δεν εχει σημασια τι γινοταν τα παλια χρονια.
Δλδ να μην πουμε ενα μπραβο στην Χοντα που το 2015-16 ηταν ο περιγελος μαζι με την μακλαρεν και 1-2 χρονια ραβει κουστουμια?
Δεν ξεκινησε φετος η Φ1.
Ολοι προσπαθουν. Καποιοι βελτιωνουν τα πακετα τους καποιοι οχι καποιοι κανουν βηματα πισω.
Και δυστυχως ναι η Φερραρι φετος εχει παει πιο πισω απο το 22. Η να μην λεμε παλι για τις παλιες χρονιες?:cool:
Δυστυχως,απλα περιμενουμε τα πακετα αναβαθμισεων για να δουμε αν μπορει καποια απο τις δυο ομαδες,η Mercedes,η Ferrari να γινουν λιγο ανταγωνιστικες,απο εκει και περα,το γεγονος οτι γινονται στα τεχνικα επιτελεια ανακαταταξεις στο ροστερ με απολυσεις και μεταγραφες,σημαινει οτι προσπαθουν να σωσουν οχι αυτη την χρονια,αλλα την επομενη.
Δυστυχως,απλα περιμενουμε τα πακετα αναβαθμισεων για να δουμε αν μπορει καποια απο τις δυο ομαδες,η Mercedes,η Ferrari να γινουν λιγο ανταγωνιστικες,απο εκει και περα,το γεγονος οτι γινονται στα τεχνικα επιτελεια ανακαταταξεις στο ροστερ με απολυσεις και μεταγραφες,σημαινει οτι προσπαθουν να σωσουν οχι αυτη την χρονια,αλλα την επομενη.
Δεν τρέφω ελπίδες εγώ για κάποιον άλλο, ίσως ή ΑΜ του χρόνου να μπορέσει να πιέσει αλλά δεν έχει την εμπειρία.
Μέχρι τους νέους κανονισμούς το 25 έτσι θα πάει με την ελπίδα να φτάσουν οι άλλοι στο 25 σχεδόν την RB. Είναι τόσο μπροστά αεροδυναμικά και με ένα αξιόπιστο και δυνατό μοτέρ που δεν βλέπω ανταγωνισμό εγώ προσωπικά.
Ναι θα βλέπουμε και άλλους να νικάνε που και που αλλά μέχρι εκεί.
Είμαι ένα 70% σίγουρος σε αυτό που λέω.
H Aston Martin ειναι μια ευχαριστη εκπληξη,ισως ουτε οι ιδιοι το περιμεναν,ομως δεν γνωριζουμε πως θα διαχειριστουν την εξελιξη τους μεσα στην χρονια,στοχος τους δεν ειναι σε καμια περιπτωση να ανταγωνιστουν καμια rbr,αλλα επιτυχια θα ειναι να τερματισουν ας πουμε πανω απο μια Ferrari,απο μια Mercedes,απο μια Αlpine.
H Aston Martin ειναι μια ευχαριστη εκπληξη,ισως ουτε οι ιδιοι το περιμεναν,ομως δεν γνωριζουμε πως θα διαχειριστουν την εξελικη τους μεσα στην χρονια,στοχος τους δεν ειναι σε καμια περιπτωση να ανταγωνιστουν καμια rbr,αλλα επιτυχια θα ειναι να τερματισουν ας πουμε πανω απο μια Ferrari,απο μια Mercedes,απο μια Αlpine.
Μην ξεχνάμε πως η ΑΜ έχει +40% παραπάνω χρόνο σε συραγγα και εξομοιωτές από τους μεγάλους. Αν τους πάει καλά, μπορεί του χρόνου να φτάσουν την RB αλλά τότε θα ασχοληθεί πάλι ο Άγιος με την αεροδυναμική της RB και πάμε πάλι από την αρχή....
Ε πως δεν εχει σημασια τι γινοταν τα παλια χρονια.
Δλδ να μην πουμε ενα μπραβο στην Χοντα που το 2015-16 ηταν ο περιγελος μαζι με την μακλαρεν και 1-2 χρονια ραβει κουστουμια?
Δεν ξεκινησε φετος η Φ1.
Ολοι προσπαθουν. Καποιοι βελτιωνουν τα πακετα τους καποιοι οχι καποιοι κανουν βηματα πισω.
Και δυστυχως ναι η Φερραρι φετος εχει παει πιο πισω απο το 22. Η να μην λεμε παλι για τις παλιες χρονιες?:cool:
Άρα καλό είναι να μη ξεχνούν κάποιοι ότι ο κινητήρας της Ferrari μόλις πρόσφατα απέκτησε προβλήματα.
Χαίρομαι που ο ίδιος επισημαίνεις τα αυτονόητα , well done indeed.
Italian media outlets are reporting that Charles Leclerc is in discussion with Mercedes about a possible move to the Silver Arrows, claiming that it is an “open secret” in the paddock.
:shifty::shifty::shifty:
Italian media outlets are reporting that Charles Leclerc is in discussion with Mercedes about a possible move to the Silver Arrows, claiming that it is an “open secret” in the paddock.
:shifty::shifty::shifty:
Sure sure...
Πάει και ο Laurent Mekies από Ferrari, θα πάει στην ΑΤ του χρόνου... έχει μείνει κανείς τελικά?
- - - Updated - - -
Υπήρξε αλλαγή στο πρόγραμμα....
FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX 2023
Παρασκευή 28
Practice 1 - 12:30 - 13:30
Παρασκευή 28
Qualifying - 16:00 - 17:00
Σαββάτο 29
Sprint Shootout - 11:30 - 12:14
Σαββάτο 29
Sprint - 16:30 - 17:00
Κυριακή 30
Race - 14:00
- - - Updated - - -
Επίσης πάνω σε αυτό που έλεγα για τους χρόνους στην αεροσήραγγα, εδώ οι χρόνοι των ομάδων τι τους επιτρέπεται μέχρι τον Ιούλιο όπου είναι φανερό τι διαφορά έχει η ΑΜ σε σχέση με τους άλλους αλλά ειδικά από την RB
248001
Italian media outlets are reporting that Charles Leclerc is in discussion with Mercedes about a possible move to the Silver Arrows, claiming that it is an “open secret” in the paddock.
:shifty::shifty::shifty:
Λογικο μου φαινεται. Με φαρμακα θα καταληξει στο τελος. Θα ναι καλη τραμπα με Λουη:twisted:
Πάει και ο Laurent Mekies από Ferrari, θα πάει στην ΑΤ του χρόνου... έχει μείνει κανείς τελικά?
Ε ναι, ήταν κολώνα λέμε. Να φεύγουν σιγά σιγά.
- - - Updated - - -
Λογικο μου φαινεται. Με φαρμακα θα καταληξει στο τελος. Θα ναι καλη τραμπα με Λουη:twisted:
Thanks but no. Πολύ θα θελες ;)
No, not yet?? Τι εννοεί ο ποιητής?
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1651567656384843776
No, not yet?? Τι εννοεί ο ποιητής?
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1651567656384843776
Εννοει,οτι ενταξει ρε παιδια,εχω κανει κουβεντα με τον Τοτο,αλλα αυτα τα πραγματα δεν λεγονται τωρα,ειμαι αφοσιωμενος στη Ferrari,οταν ερθει η καταλληλη ωρα ξαναρωτηστε με.
Εννοει,οτι ενταξει ρε παιδια,εχω κανει κουβεντα με τον Τοτο,αλλα αυτα τα πραγματα δεν λεγονται τωρα,ειμαι αφοσιωμενος στη Ferrari,οταν ερθει η καταλληλη ωρα ξαναρωτηστε με.
Charles: "Again, I'm fully committed to Ferrari. And I love Ferrari. It's always been a dream for me to be in this team. And my main priority is to win the world championship with the team. So no, it's not something in my mind."
#MotorsportIT
Πιο καθαρά δε γίνεται να τα πει.
Πιστέψτε ότι θέλετε.
Εννοείται ότι θα πιέσει τη Ferrari για το καλύτερο deal
Οπου υπαρχει καπνος παιδια...Απλα ειναι νωρις. και το NOT YET που ειπε ηταν ακριβως to the point.
Οπου υπαρχει καπνος παιδια...Απλα ειναι νωρις. και το NOT YET που ειπε ηταν ακριβως to the point.
https://f1i.com/news/472187-leclerc-more-worried-by-ferrari-on-track-disaster-than-off-track-issues.html
Στη Mercedes,πόσο καλύτερη προοπτική επιτυχίας μπορεί να έχει ο Leclerc,με τον Russell θα είναι σε ένα υποθετικό σενάριο και η Mercedes θα χρειαστεί ακόμη χρόνο να ανακάμψει.
Ίσως από την άλλη είναι κάτι που διαρρεται σκοπίμως για να πιέσει λίγο την Ferrari εν όψει νέας συμφωνίας.
Στη Mercedes,πόσο καλύτερη προοπτική επιτυχίας μπορεί να έχει ο Leclerc,με τον Russell θα είναι σε ένα υποθετικό σενάριο και η Mercedes θα χρειαστεί ακόμη χρόνο να ανακάμψει.
Ίσως από την άλλη είναι κάτι που διαρρεται σκοπίμως για να πιέσει λίγο την Ferrari εν όψει νέας συμφωνίας.
Όσο ζει ο Newey και ασχολείται, μόνο η RB υπάρχει αν θες να πάρεις πρωτάθλημα όπου εκεί υπάρχει ο Max άρα τέλος. Καλύτερα λοιπόν να μείνει στην Ferrari.
καλο ξεκινημα εχουμε,μια αλπιν καιγεται και μια χαας σταματησε στην μεση
Δεν βλέπω φως από κανένα άλλο να πιέσει την RB πάλι... είδα πολύ ώρα Onboard από τον κάθε οδηγό. Η Ferrari είναι ακόμα πέτρα το μονοθέσιο και χοροπηδάει... σαν να μην άλλαξε τίποτα. Ο Alonso δεν ξέρω αλλά δεν πίεσε καθόλου... άλλος δεν υπάρχει και τις MB με το Barn Door για αεροτομή πίσω δεν τις κοίταξα καν.
η φερραρι αλλαξε μονο πισω φτερο δεν εφερε τιποτα αλλο,η μακλαρεν και η αλφα ταουρι ειχαν πολλες αλλαγες και νομιζω πηγαν και πολυ καλα,μερσεντες και αλπιν θεωρω οτι εκαναν βηματα πισω.
η φερραρι αλλαξε μονο πισω φτερο δεν εφερε τιποτα αλλο,η μακλαρεν και η αλφα ταουρι ειχαν πολλες αλλαγες και νομιζω πηγαν και πολυ καλα,μερσεντες και αλπιν θεωρω οτι εκαναν βηματα πισω.
H Alpine άλλαξε σχεδόν το μισό μονοθέσιο αλλά υπήρχε θέμα σε κάποια σωλήνωση και όταν έβγαλε βλάβη ο ένας έβαλαν και τον άλλο μέσα.
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
28-04-23, 16:29
Στα διάλα πια με τα city circuits στους τσομπάνηδες
Πηρε Pole o Leclerc,ειπατε τιποτε?:p
Στη Mercedes,πόσο καλύτερη προοπτική επιτυχίας μπορεί να έχει ο Leclerc,με τον Russell θα είναι σε ένα υποθετικό σενάριο και η Mercedes θα χρειαστεί ακόμη χρόνο να ανακάμψει.
Ίσως από την άλλη είναι κάτι που διαρρεται σκοπίμως για να πιέσει λίγο την Ferrari εν όψει νέας συμφωνίας.
Ακριβώς αυτό είναι. Απλά έχει πλάκα να βλέπεις πόσοι πιστεύουν πράγματα χωρίς ουσία.
- - - Updated - - -
Δεν βλέπω φως από κανένα άλλο να πιέσει την RB πάλι... είδα πολύ ώρα Onboard από τον κάθε οδηγό. Η Ferrari είναι ακόμα πέτρα το μονοθέσιο και χοροπηδάει... σαν να μην άλλαξε τίποτα. Ο Alonso δεν ξέρω αλλά δεν πίεσε καθόλου... άλλος δεν υπάρχει και τις MB με το Barn Door για αεροτομή πίσω δεν τις κοίταξα καν.
Η Ferrari έχει κάνει αλλαγές στην ισορροπία του μονοθεσιου. Δεν είναι ορατές στο μάτι επίσης σε αντίθεση με περισυ θα βλέπεις συνέχεια updates.
Congrats στον επομενο οδηγο της Μερκ για την pole!! Εξαιρετικος!!!
:clap:
Congrats στον επομενο οδηγο της Μερκ για την pole!! Εξαιρετικος!!!
:clap:
Μη φας έχει γλαροσουπα.
Τώρα είδα κονσέρβα το qual.. απέφευγα το νήμα τόσες ώρες γιατί έτρεχα όλη μέρα...
Respect στον Leclerc.. είδατε το στρίψιμο στο Pole Lap στην 1η στροφή που ξυρίζει τα προστατευτικά? νταξ δεν υπάρχει το παιδί αλλά ο χρόνος του είναι τα χέρια του σήμερα, θέλει δουλειά ακόμα η Ferrari. Ο Sainz πουθενάς.. όπως και ο Alonso σήμερα με απογοήτευσε να πω την αλήθεια αλλά μπορεί να μην τους πήγε κάτι καλά με το setup και των 2.
Anyway οι αγώνες θα είναι άλλη φάση οπότε ας δούμε τι θα γίνει τότε.
uncle_nontas
29-04-23, 01:45
Ο Αλόνσο είχε πρόβλημα με το DRS
Τώρα είδα κονσέρβα το qual.. απέφευγα το νήμα τόσες ώρες γιατί έτρεχα όλη μέρα...
Respect στον Leclerc.. είδατε το στρίψιμο στο Pole Lap στην 1η στροφή που ξυρίζει τα προστατευτικά? νταξ δεν υπάρχει το παιδί αλλά ο χρόνος του είναι τα χέρια του σήμερα, θέλει δουλειά ακόμα η Ferrari. Ο Sainz πουθενάς.. όπως και ο Alonso σήμερα με απογοήτευσε να πω την αλήθεια αλλά μπορεί να μην τους πήγε κάτι καλά με το setup και των 2.
Anyway οι αγώνες θα είναι άλλη φάση οπότε ας δούμε τι θα γίνει τότε.
Τα έχουμε πει για τον Leclwrc. Για μένα μαζί με τον Max είναι το μέλλον της F1. O Sainz τραγικός. Ήθελε και #1 status τρομάρα του.
Τα υπόλοιπα σήμερα.
2η pole ο leclerc! Εγλυψε τον τοίχο! Για να δούμε αν υπάρχει πραγματικός ρυθμός από τη ferrari.
2η pole ο leclerc! Εγλυψε τον τοίχο! Για να δούμε αν υπάρχει πραγματικός ρυθμός από τη ferrari.
Λογικά θα φανεί στο sprint , σίγουρα πάντως ότι καναν αυτές τις 2 εβδομάδες βελτίωσε τα χάλια των πρώτων αγώνων
Θα δούμε.
- - - Updated - - -
Λογικά θα φανεί στο sprint , σίγουρα πάντως ότι καναν αυτές τις 2 εβδομάδες βελτίωσε τα χάλια των πρώτων αγώνων
Θα δούμε.
Μάλιστα
Νομίζω ότι δεν υπάρχει σχέση με τα πρώτα 3 gp
@ ADSLgr.com All rights reserved.