Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.
ο χαμιλτον ακομη ομως συνεχιζει να κοβει αναρτησεις με τις ροδες του 3 χρονια τωρα και δεν εχει φαει ουτε μια ποινη για αυτο
Πω ρε φίλε ο άνθρωπος είναι Sir.. κάτσε καλά να πούμε :)
ο χαμιλτον ακομη ομως συνεχιζει να κοβει αναρτησεις με τις ροδες του 3 χρονια τωρα και δεν εχει φαει ουτε μια ποινη για αυτο
Σε ποιον εκοψε την αναρτηση φετος?
Σε ποιον εκοψε την αναρτηση φετος?
Έχει κοπανήσει διάφορους ρε συ... απλά κάτι έχουν κάνει στην ΜΒ και δεν παθαίνει τίποτα μπροστά το πράγμα μιλάμε χρόνια τώρα.
Έχει κοπανήσει διάφορους ρε συ... απλά κάτι έχουν κάνει στην ΜΒ και δεν παθαίνει τίποτα μπροστά το πράγμα μιλάμε χρόνια τώρα.
Αν ψαχνετε για "καλα παιδια",δειτε αλλους οδηγους,ειμαι φαν των κοπανηματων.:p
Αν ψαχνετε για "καλα παιδια",δειτε αλλους οδηγους,ειμαι φαν των κοπανηματων.:p
Δες Nascar εσύ βρε... η F1 δεν είναι για τέτοια... είναι για να περνάς για 70 γύρους 5χιλ από τον τοίχο στο Καναδά αν μπορείς πχ σταθερά και συνεχόμενα.
Το έκανε ζάρι ο Sainz.... εντο μεταξύ στο 1ο FP1 που ήταν αυτός και ο Drugovits στην άλλη Ferrari, είχαν στο τέλος 0.0.050 διαφορά... κάτι δεν του πάει καλά σήμερα.
- - - Updated - - -
Ξέχασα να βάλω το πρόγραμμα :(
Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου
Practice 1 –> 11:30 – 12:30
Practice 2 –> 15:00 – 16:00
Σάββατο, 25 Νοεμβρίου
Practice 3 –> 12:30 – 13:30
Qualifying –> 16:00 – 17:00
Κυριακή, 26 Νοεμβρίου
Race –> 15:00
παει η πισω αναρτηση του σαινθ καταστραφηκε,αν εκανε ζημια και σε κιβωτιο,μπαταρια μαλλον η φερραρι χαιρεταει την 2η θεση αφου θα φαει ποινη ο ισπανος.
Από τα ριπλέι φαίνεται πως ένα σαμαράκι στο οδόστρωμα, προκάλεσε αναπήδηση στο μονοθέσιο και απώλεια αεροδυναμικής πίεσης στο δάπεδό του. Έτσι, το πίσω έμεινε δίχως πρόσφυση και ο Ισπανός έχασε τον έλεγχο της SF-23, η οποία έχει εκτεταμένες ζημιές.
Δεν φάνηκε κάποιο λάθος του οδηγού,χάθηκε η πρόσφυση στο πίσω μέρος για κάποιο λόγο.Ειναι πλήγμα αν έχει ζημιά που θα πρέπει να γίνουν αλλαγές και να φάει ποινές.
Σε άλλα νέα,
McLaren commit to Mercedes power in new five-year deal to 2030
Hamilton-Sainz μαπεισον.:(
Hamilton-Sainz μαπεισον.:(
Έπρεπε να δεις το κλάμα του Sir στο postqual... Δεν μπορώ, δεν ξέρω κλπ. Ξέρουμε όλοι οι άλλοι μεγάλε τι οδηγούσες τόσα χρόνια και τι οι άλλοι.
Ο Sainz μετά το μπαμ φοβήθηκε? άλλαξαν κάτι? Δεν ξέρω αλλά ο Leclerc αν είδατε τι είπε στο interview, το μονοθέσιο ήταν χάλι με μεταχειρισμένα λάστιχα(3-4 γύροι δηλαδή) και πέταγε με καινούργια ε δεν φημίζεται και ο Sainz για τα Qual του.
Κρίμα για τον Αρη VaNorris, έχασε 0.3 με το μπαντιλικι και μπορεί να είχε pole.
Έπρεπε να δεις το κλάμα του Sir στο postqual... Δεν μπορώ, δεν ξέρω κλπ. Ξέρουμε όλοι οι άλλοι μεγάλε τι οδηγούσες τόσα χρόνια και τι οι άλλοι.
Ο Sainz μετά το μπαμ φοβήθηκε? άλλαξαν κάτι? Δεν ξέρω αλλά ο Leclerc αν είδατε τι είπε στο interview, το μονοθέσιο ήταν χάλι με μεταχειρισμένα λάστιχα(3-4 γύροι δηλαδή) και πέταγε με καινούργια ε δεν φημίζεται και ο Sainz για τα Qual του.
Κρίμα για τον Αρη VaNorris, έχασε 0.3 με το μπαντιλικι και μπορεί να είχε pole.
Κάποιοι λένε με το παραμικρό για τον λεκλερκ και δε βλέπουν για τον πιο hyped οδηγό της f1 (norris) που μόλις πέσει λίγη πίεση (καλή ώρα σήμερα) το χάνει.
Το αντίθετο ο Πιαστρι που τον χαίρομαι.
Ο Λεκλερκ έβγαλε γύρο από τη τσέπη για μια ακόμα φορά. Αύριο ο Κάρλος μια αποστολή έχει. Πιο ψηλά από τον Λιούις και φυσικά ο Λεκ το ίδιο σε σχέση με τον Russel.
Αντε να δούμε.
Κάποιοι λένε με το παραμικρό για τον λεκλερκ και δε βλέπουν για τον πιο hyped οδηγό της f1 (norris) που μόλις πέσει λίγη πίεση (καλή ώρα σήμερα) το χάνει.
Το αντίθετο ο Πιαστρι που τον χαίρομαι.
Ο Λεκλερκ έβγαλε γύρο από τη τσέπη για μια ακόμα φορά. Αύριο ο Κάρλος μια αποστολή έχει. Πιο ψηλά από τον Λιούις και φυσικά ο Λεκ το ίδιο σε σχέση με τον Russel.
Αντε να δούμε.
Ο Sir εκεί πίσω με το τανκ θα φάει κόσμο αλλά και ο Russell δεν είναι και το καλύτερο παιδί.
Έχουνε pace τα Μερσεντές η θα παλεύουν με μικρότερη τελική πάλι?
Έχουνε pace τα Μερσεντές η θα παλεύουν με μικρότερη τελική πάλι?
Στον αγώνα θα πάνε καλύτερα γιατί φέρονται καλύτερα στα λάστιχα λογικά
Έχουνε pace τα Μερσεντές η θα παλεύουν με μικρότερη τελική πάλι?
Δε ξέρω αλλά όπως τα λέει ο Blue.
Δε ξέρω αλλά όπως τα λέει ο Blue.
Εγω ειμαι με τη Ferrari σε αυτη τη μαχη παντως.:p Ολοι θελουν να τιμωρηθει ο Τοτος για τις βλακειες που εχει ξεστομισει.
- - - Updated - - -
Αυτοκτόνησαν,ποιος πήρε την απόφαση για την στρατηγική του σαινθ?
ενω ολοι πρεπει να τους βριζουν οτι εδωσαν την 2η θεση στην μερσεντες,η πραγματικοτητα οπως φανηκε στην στρατηγικη της φερραρι ειναι οτι επελεξαν να παρουν τις παραπανω ωρες (60 ωρες) στην αεροδυναμικη σηραγγα.
ενω ολοι πρεπει να τους βριζουν οτι εδωσαν την 2η θεση στην μερσεντες,η πραγματικοτητα οπως φανηκε στην στρατηγικη της φερραρι ειναι οτι επελεξαν να παρουν τις παραπανω ωρες (60 ωρες) στην αεροδυναμικη σηραγγα.
Ετσι νομίζω και γω.
Οπως βγήκε ο αγώνας, φάνηκε τελικά ότι και καλύτεροι ήταν και δώσαν τη 2η θέση γιατί τους συνέφερε. Ας πάει η Merc με λιγότερο χρόνο στη συραγγα και CFD να βγάλει άκρη και σιγά τα μερικά μυρια που δεν έχει ανάγκη στο βραβείο και η Ferrari αντίστοιχα τσίμπησε πολυτιμο χρόνο (και ας μη γελιόμαστε, ουτε αυτοί έχουν ανάγκη τα μύρια).
Από την άλλη, ωραίος ο Leclerc για μία ακόμα φορά στον αγωνα του και έστω και στο τελευταίο GP αποκαθισταται η τάξη και στη βαθμολογία μεταξύ των 2 οδηγών.
Κατά τα άλλα, δεν έχω και πολλά να σχολιάσω, ο αγώνας κλασσικό AD, ειχε κάποια προσπεράσματα , δεν είχε ούτε ένα SC (πολύ ενδιαφέρον), αναμενόμενο πλήρως το αποτέλεσμα για τους πρώτους
Πιο ενδιαφέρον ίσως το πως για τον lewlew το incident θα εξεταστεί μετά το τέλος του αγώνα αλλά για τον Perez σε ελάχιστο χρόνο τσίμπησε τη ποινή.
Μήπως να απαγορεύεται η εξέταση των incidents μετά το τέλος του αγώνα κατά περίπτωση ; Εχει καταλάβει κανένας το γιατί το κάνουν ;
ενω ολοι πρεπει να τους βριζουν οτι εδωσαν την 2η θεση στην μερσεντες,η πραγματικοτητα οπως φανηκε στην στρατηγικη της φερραρι ειναι οτι επελεξαν να παρουν τις παραπανω ωρες (60 ωρες) στην αεροδυναμικη σηραγγα.
Απλά δεν το είπε κανείς στον Leclerc lol. Σωστό αυτό που σκέφτηκε στο τέλος αλλά έπρεπε να το κάνει 2-3 γύρους πριν.
ο λεκλερ γυρω στους 10 γυρους πριν το τελος ειχε ζητησει να κοψει ρυθμο να φτασει ο περεζ πιο κοντα για να κοντραρει τον ρασελ,του λεει η φερραρι συνεχιζουμε οπως ειμαστε,1 γυρο μετα τρωει και ο περεζ τα 5 sec,εκει καταλαβα οτι η φερραρι επελεξε την 3η θεση γιατι τους στολιζα τοση ωρα που δεν εβαζαν μεσα τον σαινθ να παει με κοκκινα καμικαζι για 10 γυρους.
στην τελικη καταταξη ειδα οτι ο σαινθ τελικα εγκατελειψε.
2nd: $131m - Mercedes claimed this sum in the F1 Abu Dhabi Grand Prix, a $9m bonus from the third-place that they avoided.
3rd: $122m - Ferrari were forced to settle for third.
https://www.crash.net/f1/news/1042048/1/f1-prize-money-how-much-will-each-team-earn-after-2023-season
Η διαφορα στα λεφτα ειναι της πλακας μεταξυ 2ου και 3ου,οποτε,ναι η ιταλικη ομαδα επελεξε ισως την ουσια απο το να πανηγυριζει επειδη βγηκε 2η,αν και δεν βλεπω στη μερσεντες να εχουν βγαλει τιποτε σαμπανιες που τερματισαν 2οι με την ψυχη στο στομα.
Ο Alonso λιγο ακομα και θα ελεγε για GP2 engine παλι,διαμαρτυροταν οτι ειναι το πιο αργο αυτοκινητο στην ευθεια και μετα περασε Λουη,Σαινθ,Τσουνοντα.:lol: Με απογοητευσε το pace της Mclaren και τα απανωτα λαθη του Piastri που εχασε θεσεις γιατι οταν τον πιεζαν,εκανε μπλοκαρισματα.
Η διαφορα στα λεφτα ειναι της πλακας μεταξυ 2ου και 3ου,οποτε,ναι η ιταλικη ομαδα επελεξε ισως την ουσια απο το να πανηγυριζει επειδη βγηκε 2η,αν και δεν βλεπω στη μερσεντες να εχουν βγαλει τιποτε σαμπανιες που τερματισαν 2οι με την ψυχη στο στομα.
Ο Alonso λιγο ακομα και θα ελεγε για GP2 engine παλι,διαμαρτυροταν οτι ειναι το πιο αργο αυτοκινητο στην ευθεια και μετα περασε Λουη,Σαινθ,Τσουνοντα.:lol:
Τι σαμπάνιες? Πως γκεγκεν πάλι και ο sir έκανε μια τρύπα στο νερό? Οκ και στη Ferrari έχουν το Sainz που έχει πέσει στεναχώρια και αν τα πράγματα του χρόνου είναι όπως τα λένε δηλαδή πως το μονοθέσιο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα βιδωνει μπροστά όπως η RB τότε θα έχει ο Ισπανός δύσκολη χρονιά εκτός αν αποφασίσει να μάθει να οδηγάει γρήγορα με κάποιο ρίσκο.
Τι σαμπάνιες? Πως γκεγκεν πάλι και ο sir έκανε μια τρύπα στο νερό?
Κακο μονοθεσιο:p,αλλα γιατι κοιτας μεμονωμενους αγωνες που δεν ηταν καλος ο Goat και δεν κρινεις μια συνολικη εικονα της φετινης χρονιας?
Κακο μονοθεσιο:p,αλλα γιατι κοιτας μεμονωμενους αγωνες που δεν ηταν καλος ο Goat και δεν κρινεις μια συνολικη εικονα της φετινης χρονιας?
Εντάξει ο συγκεκριμένος σε ελάχιστους αγώνες είναι άνω του μέτρου και σίγουρα δε βγάζει ματιά.
ο λολονσο εδωσε παλι πονο στον χαμ :rofl:
Κακο μονοθεσιο:p,αλλα γιατι κοιτας μεμονωμενους αγωνες που δεν ηταν καλος ο Goat και δεν κρινεις μια συνολικη εικονα της φετινης χρονιας?
Συνολικά ισχύει ότι είπα χτες, έχει φάει πολύ κόσμο.
Σήμερα κοπανησε πρώτα τον Ocon, μετά τον Gasly και αργότερα στον αγώνα ξανά τον Gasly που του έσπασε το diffuser.
Εννοείται χωρίς πέναλτυ.
Απελπισία.gr μιλάμε, τι θα κάνω μάνα μου που δεν μπορώ.
Συνολικά ισχύει ότι είπα χτες, έχει φάει πολύ κόσμο.
Σήμερα κοπανησε πρώτα τον Ocon, μετά τον Hasly και αργότερα στον αγώνα ξανά τον Gasly που του έσπασε το diffuser.
Εννοείται χωρίς πέναλτυ.
Απελπισία.gr μιλάμε, τι θα κάνω μάνα μου που δεν μπορώ.
Βρες τα βίντεο τώρα με τις φάσεις που λες,να κρίνει ο κόσμος.
Βρες τα βίντεο τώρα με τις φάσεις που λες,να κρίνει ο κόσμος.
Απελπισία
....
Βρες τα βίντεο τώρα με τις φάσεις που λες,να κρίνει ο κόσμος.
Χαχαχα δεν έχει var ρε συ. Αν τα βρω εύκολα θα τα βάλω.
Τυχεροι ολοι μας που ζησαμε μια τετοια χρονια.
Που ενας πιλοτος επιασε ΤΕΤΟΙΑ peak αποδοσης.
Και αλλοι ειχαν κορυφαια μονοθεσια. Τετοια συνεπεια στις νικες και στο pace δεν ειχαμε ξανα δει.
Να εισαι Max hater και να εχεις ζησει ολο το 2023.
Το kerato μου δλδ:whistle:
Κοίταξα την ποινή του Perez.. και διαβάζω και στα φόρουμ... η γενική αίσθηση είναι πως δεν ήταν ποινή. Για μένα και έστριψε και είχε αφήσει χώρο για ολόκληρο μονοθέσιο δίπλα του όταν πέρασε τον Norris οπότε θα το έλεγα racing incident... παρόλα αυτά μπορεί το χειρουργικό χεράκι του Τοτού να έκανε τη μαγεία του αλλά όπως και να έχει για μένα η Ferrari καλύτερα τρίτη.
Απελπισία
....
Μετά το Μεξικό ο Goat ήταν να τον κλαιν οι ρέγγες,αλλά όχι ότι ήταν καλύτερος ο τιμειτ του με ένα DNF,8η θέση και 3η θέση.Απελπιστηκα λίγο.:p
- - - Updated - - -
Τυχεροι ολοι μας που ζησαμε μια τετοια χρονια.
Που ενας πιλοτος επιασε ΤΕΤΟΙΑ peak αποδοσης.
Και αλλοι ειχαν κορυφαια μονοθεσια. Τετοια συνεπεια στις νικες και στο pace δεν ειχαμε ξανα δει.
Να εισαι Max hater και να εχεις ζησει ολο το 2023.
Το kerato μου δλδ:whistle:
Όποιος είδε χθες το πως αμύνθηκε ο Max στις επιθέσεις του Leclerc στους πρώτους δύο-τρεις γύρους,πως κράτησε την θέση του και επιβλητικά από την εξωτερική πλασάρει το μονοθέσιο του με τρόπο που έλεγε στον μονεγασκο αν τολμάς κάνε βουτιά στα φρένα,έχεις την εσωτερική και είμαστε δίπλα.Εκει ο Alonso πιστεύω δεν θα σήκωνε το πόδι,αλλά σωστά σκέφτηκε ο μονεγασκος ότι δεν αξίζει να κάνει ηρωισμούς με ένα κατώτερο μονοθέσιο,αφού και να περνούσε θα έτρωγε ξανά το προσπερασμα.
Όποιος είδε χθες το πως αμύνθηκε ο Max στις επιθέσεις του Leclerc στους πρώτους δύο-τρεις γύρους,πως κράτησε την θέση του και επιβλητικά από την εξωτερική πλασάρει το μονοθέσιο του με τρόπο που έλεγε στον μονεγασκο αν τολμάς κάνε βουτιά στα φρένα,έχεις την εσωτερική και είμαστε δίπλα.Εκει ο Alonso πιστεύω δεν θα σήκωνε το πόδι,αλλά σωστά σκέφτηκε ο μονεγασκος ότι δεν αξίζει να κάνει ηρωισμούς με ένα κατώτερο μονοθέσιο,αφού και να περνούσε θα έτρωγε ξανά το προσπερασμα.
Ενδιαφέρον βέβαια θα είχε να ήταν και ο Leclerc με αντίστοιχο τρένο σαν του Max....
Ενδιαφέρον βέβαια θα είχε να ήταν και ο Leclerc με αντίστοιχο τρένο σαν του Max....
Μπορεί να έχει το 2024.:p Γιατί βιάστηκαν στη Mclaren να κάνουν επέκταση συμβολαίου ως το 2030 με τους κινητήρες των Γερμανών,ξέρουν πως θα είναι το μοτέρ από το 2026 και έπειτα?
Μπορεί να έχει το 2024.:p Γιατί βιάστηκαν στη Mclaren να κάνουν επέκταση συμβολαίου ως το 2030 με τους κινητήρες των Γερμανών,ξέρουν πως θα είναι το μοτέρ από το 2026 και έπειτα?
Ενώ τώρα πέταγε το MB μοτέρ ε? lol... μέχρι και η Renault του έφτασε πλέον... Honda και Ferrari είναι ποιο μπροστά.
Ενώ τώρα πέταγε το MB μοτέρ ε? lol... μέχρι και η Renault του έφτασε πλέον... Honda και Ferrari είναι ποιο μπροστά.
Μάλλον δεν ήθελαν συνεργασία με Γιαπωνέζους πάλι,είχε ακουστεί για Τογιότα,σου λέει με Τοτο μπορεί να παίρνουμε και κανένα βάθρο.
Μάλλον δεν ήθελαν συνεργασία με Γιαπωνέζους πάλι,είχε ακουστεί για Τογιότα,σου λέει με Τοτο μπορεί να παίρνουμε και κανένα βάθρο.
Α ναι.. και εγώ περίμενα τη μεγάλη μου αγάπη να ξανασχοληθεί αλλά δεν βλέπω φως...
Esteban Ocon says that Tuesday’s Pirelli test in Abu Dhabi will be crucial in helping his Alpine Formula 1 team to get a better understanding of its car.
συγνωμη,με το ιδιο αυτοκινητο θα κατεβει η αλπιν το 24 ??
οι αλλες ομαδες αγγαρεια κανουν,ο ρασελ διαβαζα πριν ειχε και ατυχημα.
F1 News: Toto Wolff Loses Confidence On 2024 Red Bull Battle -"Back To The Drawing Board"
Mercedes faces a challenging road ahead in F1, with Toto Wolff recognising the need for significant changes to compete against the dominant Red Bull Racing in 2024.
Red Bull's Dominance: Wolff acknowledges Red Bull's significant lead under the new regulations, making it tough for Mercedes to compete.
Mercedes’ Position: Securing second in the constructors' championship, Mercedes looks to McLaren's recent progress as a model for improvement.
2024 Strategy: Mercedes plans a major overhaul for 2024, with Wolff likening the task to climbing Mount Everest.
https://www.si.com/fannation/racing/f1briefings/news/f1-news-toto-wolff-loses-confidence-on-2024-red-bull-battle-back-to-the-drawing-board
Δυσκολα τα πραγματα αν κοιτανε πως να αντιγραψουν το μοντελο η τον τροπο που τα καταφερε το Woking στο δευτερο μισο του πρωταθληματος.
F1 News: Toto Wolff Loses Confidence On 2024 Red Bull Battle -"Back To The Drawing Board"
Mercedes faces a challenging road ahead in F1, with Toto Wolff recognising the need for significant changes to compete against the dominant Red Bull Racing in 2024.
Red Bull's Dominance: Wolff acknowledges Red Bull's significant lead under the new regulations, making it tough for Mercedes to compete.
Mercedes’ Position: Securing second in the constructors' championship, Mercedes looks to McLaren's recent progress as a model for improvement.
2024 Strategy: Mercedes plans a major overhaul for 2024, with Wolff likening the task to climbing Mount Everest.
https://www.si.com/fannation/racing/f1briefings/news/f1-news-toto-wolff-loses-confidence-on-2024-red-bull-battle-back-to-the-drawing-board
Δυσκολα τα πραγματα αν κοιτανε πως να αντιγραψουν το μοντελο η τον τροπο που τα καταφερε το Woking στο δευτερο μισο του πρωταθληματος.
Νομίζω ότι μας δουλεύει χοντρά για σταχτη στα μάτια οπότε μόλις βγει το υβρίδιο RB/AM/MCL το δικό τους θα αρχίσει μαζί με τον Sir Toreto τα together we rise, we are family και λοιπές ατάκες από το Fast & Furious.
Του χρόνου πάμε και ένα στοίχημα πως η RB θα κείτεται μακράν και η μόνη που ίσως θα είναι κοντά θα είναι η Ferrari.
Είδαμε φέτος και την AM και την MCL σε λιγότερο βαθμό να ξεφουσκωνουν. Το προβλημα είναι πως καλή η αντιγραφή αλλά δεν μπορείς να μπεις στο μυαλό του Άγιου οπότε δεν μπορούν να εξελίξουν το αντίγραφο γιατί δεν έχουν το big picture.
Μόνο η Ferrari ακολουθεί διαφορετικό αεροδυναμικό δρόμο και είναι υπερ τους αυτό. Σίγουρα παίρνουν ιδέες οι Ιταλοί, ειδικά από το θεϊκό πατωμα της RB και το downwash που δεν το έχουν υιοθετήσει αίμα αλλά το προσαρμόζουν στο δικό τους σχέδιο.
Δεν ξέρω, νομίζω πως τα άστρα ταιριάζουν για του χρόνου στη Ferrari αλλά από την άλλη το έχουμε δει το έργο πολλάκις.
Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος και η ΑΜ πχ μπορεί επίτηδες να το παράτησε και εξέλιξε το μονοθέσιο του 24 μήνες τώρα και να βγάλει μάτια του χρόνου και το ίδιο μπορεί να ισχύει και την ΜΒ.
Με δεδομενο οτι η Mclaren θα μπορει να χρησιμοποιησει πληρως τη νεα αεροδυναμικη της σηραγγα απο το μονοθεσιο του 2025 και μερικως για το μονοθεσιο του 2024,δεν περιμενω θαυματα για τη νεα χρονια και ας λενε καποιοι οτι δηθεν στοχος ειναι να κλεισει το gap με τη RBR,περιμενω μια εξελιξη σταδιακη ωστε να χτυπαει καμια νικη η καποια βαθρα,στο qualify ειναι καλοι.
η rb δηλωνει οτι το τωρινο μονοθεσιο μπαινει στα βιβλια της ιστοριας οχι μονο για τις νικες και το ποσο τελειο ηταν και οτι το 24 ετοιμαζουν κατι αλλο,λογικα δεν θα ειναι κατι διαφορετικο απο το υπαρχόν αλλα σιγουρα κατα πολυ αναβαθμισμενο,οσο οι υπολοιποι θα προσπαθουν να αντιγραψουν το φετινο για του χρονου η rb θα ξεφευγει και παλι.
το κακο για ολους τους αλλους ειναι το ρισκο εκ νεου αποτυχιας αν πανε σε κατι διαφορετικο,να δουμε αν θα το τολμησουν που δεν το βλεπω,εκτος των ιταλων που ειναι ξεροκεφαλοι και σιγουρα θα παρουσιασουν εστω και λιγο κατι που θα διαφερει.
Αντε να αρχισει το silly season σιγα σιγα,με Αρουτη να λεει οτι η Ferrari στις δοκιμες ειναι πρωτη(οχι νταξ,νωρις ειναι ακομη).:p:p
Αντε να αρχισει το silly season σιγα σιγα,με Αρουτη να λεει οτι η Ferrari στις δοκιμες ειναι πρωτη(οχι νταξ,νωρις ειναι ακομη).:p:p
A εγώ τα λέω ήδη :) για πρώτη δεν ξέρω αλλά 2η σίγουρα ...
αισθάνομαι ότι μετά το τέλος κάθε σεζόν συζητάμε το ίδιο πράγμα για την φερραρι...
Είμαι ο μόνος?
:D
αισθάνομαι ότι μετά το τέλος κάθε σεζόν συζητάμε το ίδιο πράγμα για την φερραρι...
Είμαι ο μόνος?
:D
Ναι, ιδέα σου είναι :rofl:
Πέρα από πλάκα, φέτος ήταν η μόνη χρονιά μετά το 2009 που είχαν εξέλιξη μεσούσης της σεζόν... δεν το λες και λίγο άρα κάτι γίνεται.
Φυσικά τα πάγια προβλήματα όπως το τμήμα στρατηγικής παραμένει στη θέση του...
δεν μειώνω το αποτέλεσμα της φερραρι φέτος.
Σίγουρα ήταν καλύτερα ακόμα και στην στρατηγική σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οπότε υπηρχε εξέλιξη.
Απλώς είτε Lovers είτε haters για την φερραρι μιλάμε σχεδόν πάντα. Φέτος έπρεπε να είχε τελειώσει δεύτερη με διαφορά έτσι όπως ξεκίνησε η χρονιά κατά την γνώμη μου.
Πάντως το ότι στο τέλος με την τρίτη θέση, κέρδισε χρόνο στις δοκιμές είναι σίγουρα θετικό αλλά και πάλι έπρεπε να βγει δεύτερη.
Αντε να αρχισει το silly season σιγα σιγα,με Αρουτη να λεει οτι η Ferrari στις δοκιμες ειναι πρωτη(οχι νταξ,νωρις ειναι ακομη).:p:p
Με τίποτα. Αυτό που θέλω είναι ανταγωνιστικοτητα, όχι προβλήματα τύπου Tyre degradation και να είναι καθ ελάχιστο το 2ο μονοθεσιο στο grid.
- - - Updated - - -
δεν μειώνω το αποτέλεσμα της φερραρι φέτος.
Σίγουρα ήταν καλύτερα ακόμα και στην στρατηγική σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οπότε υπηρχε εξέλιξη.
Απλώς είτε Lovers είτε haters για την φερραρι μιλάμε σχεδόν πάντα. Φέτος έπρεπε να είχε τελειώσει δεύτερη με διαφορά έτσι όπως ξεκίνησε η χρονιά κατά την γνώμη μου.
Πάντως το ότι στο τέλος με την τρίτη θέση, κέρδισε χρόνο στις δοκιμές είναι σίγουρα θετικό αλλά και πάλι έπρεπε να βγει δεύτερη.
Δσ μπορώ να συμφωνήσω.
Το μονοθεσιο είχε προβλήματα που ξεκινούσαν από τον κινητήρα και συνέχισαν στην αεροδυναμική. Βασικά για να είμαι ευγενικός ενώ υπήρχαν προσδοκίες τελικά δεν ήταν αυτό που αναμενόταν. Αυτό που κέρδισε η Ferrari φέτος είναι πράγματα όπως βελτίωση στην απόδοση των βελτιώσεων και upgrades που ήρθαν μετά το summer break και παρακαλώ δούλευαν?!?wtf !
Πόσοι θυμάστε τη Ferrari να βελτιώνεται μετά το summer break μετά το 2006 ας πούμε να μου το πείτε και μένα.
Και φυσικά αν και εννοείται θέλει βελτίωση ακόμα, σε σχέση με περισυ το pitwall ήταν νύχτα με μέρα.
Δεδομένου ότι είχε νέο TP μια χαρα πηγε.
Formula 1 – Επιβεβαιώνει η Ferrari: Λεκλέρ και Σάινθ θα επεκτείνουν τα συμβόλαιά τους με τη Scuderia
Ο Τζον Έλκαν, σε ερώτηση που του έγινε κατά τη διάρκεια συνάντησης με επενδυτές, σχετικά με το μέλλον των δύο πιλότων της ομάδας, φέρεται να είπε «Ο Σάινθ και ο Λεκλέρ; Θα μείνουν, εννοείται!».
https://www.motori.gr/formula-1-epivevaionei-i-ferrari-lekler-kai-sainth-tha-epekteinoun-ta-symvolaia-tous-me-ti-scuderia/
Εlkan μιλησε,τελος,κανενα περιθωριο για silly season.
FIA: Ο Ben Sulayam φεύγει ο Michael Masi έρχεται και οι ζαλάδες αρχίζουν στον Lewis Hamilton
Ο Ben Sulayem, ο οποίος αντικατέστησε τον Jean Todt ως πρόεδρος της FIA μετά τον αγώνα στο Άμπου Ντάμπι πριν από δύο χρόνια, έχει επιμείνει από τότε ότι ο Masi θα γίνει δεκτός ξανά με ανοιχτές αγκάλες εάν επιθυμεί να επιστρέψει στη F1 στο μέλλον.
Είπε στο Press Association: «Πάντα ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να ζητήσω συγγνώμη για κάτι που έγινε πριν από την ώρα μου.
«Εντάξει, θα κάνω τη συγγνώμη, αλλά θα φέρω ξανά τον Μάικλ Μάσι, πιστεύεις ότι είναι σωστό;
“Ο καημένος είναι ένα άτομο που έχει δεχτεί επίθεση και κακοποίηση. Ο Μάικλ Μάσι πέρασε από την κόλαση. Κόλαση! Και αν δω ότι υπάρχει μια ευκαιρία που χρειάζεται η FIA και ο Μάικλ Μάσι είναι το σωστό άτομο, θα τον φέρω.”
https://www.sportime.gr/engine-power/fia-o-ben-sulayam-fevgi-o-michael-masi-erchete-ke-i-zalades-archizoun-ston-lewis-hamilton/
Πωωωω,αν γινει αυτο,βλεπω παραιτηση Lewis Hamilton και Toτου ταυτοχρονα.Unacceptable.:wall::fool
F1-Lewis Hamilton: Σκέφτηκα να τα παρατήσω μέσα στην χρονιά
«Θυμάμαι ότι στην αρχή της χρονιάς ένιωθα ακριβώς, όπως το 2022, όπου σίγουρα δεν ήταν υπέροχο συναίσθημα. Είχα πραγματικά μεγάλες ελπίδες, όταν μου είπαν πως το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό, είναι μοναδικό και κανείς δεν πρόκειται να έχει κάτι παρόμοιο και μετά φτάσαμε στο πρώτο τεστ» είπε ο Hamilton και πρόσθεσε: « Αν και ήμουν πιο προσεκτικός όταν άκουγα, πως όλα πάνε καλά και είπα: Θα δούμε. Μετά το αυτοκίνητο, εμφάνισε όλα αυτά τα προβλήματα. Κατάλαβα πως είχαμε να αντιμετωπίσουμε, μία μεγάλη δύσκολη χρονιά. Μετά ξεκίνησαν οι απογοητεύσεις, γιατί είχα ζητήσει ορισμένες αλλαγές και δεν έγιναν».
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1,Lewis Hamilton, περιέγραψε πως ήταν η κατάσταση στην ομάδα το 2023 και εξήγησε γιατί ήταν τόσο οργισμένος, που σκέφτηκε να τα σταματήσει τους αγώνες όπως το 2021.
Ο Βρετανός παραδέχτηκε ότι το 2023, πάλεψε και απογοητεύτηκε, ενώ προσπαθούσε να βοηθήσει τους μηχανικούς και να βελτιώσει την εικόνα της ομάδας. «Πίστεψα πως η κατάσταση θα γίνει καλύτερη, μάλιστα είχα κίνητρο γιατί η προηγούμενη σεζόν ήταν εξίσου δύσκολη, κάτι που με οδήγησε σε μια θετική νοοτροπία. Όμως δεν άλλαζε κάτι. Ρωτούσα τι φταίει και μου απαντούσαν: Δεν ξέρουμε, και αυτό συνεχιζόταν. Πίστεψα πως είχα χάσει το ταλέντο μου τις ικανότητές μου ήθελα να τα παρατήσω να σταματήσω στο τέλος της χρονιάς. Όπως στο ‘Αμπου Ντάμπι το 2021. Εκείνη την περίοδο είχα πολλά στο μυαλό μου. Όμως το χειρότερο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να πάρει αποφάσεις βασιζόμενος σε αισθήματα. Όταν είσαι συναισθηματικά φορτισμένος, αρκετά συχνά δεν παίρνεις τις σωστές αποφάσεις. Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος και περίμενα να ηρεμήσουν τα πράγματα. Έπρεπε να καθαρίσει το μυαλό μου και μετά να πάρω τις σωστές αποφάσεις»
https://www.flash.gr/f1-lewis-hamilton-skeftika-na-ta-paratiso-mesa-tin-chronia-906777
Τον πουλησαν απο την ομαδα,δεν εισακουστηκε ποτε.:evil:
Ας εφευγε για αλλη ομαδα...:whistle:
@ ADSLgr.com All rights reserved.