PDA

Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212

aroutis
12-06-24, 16:02
Αν τα έχουν κανονίσει, ήδη θα τους δίνει οδηγίες γιατί κανείς δεν μπορεί να ελέγξει τίποτα... δεν χρειάζεται να πει πολλά.. απλά τι σκατά κάνουν όλα αυτά τα βαθουλώματα στο πάτωμα... και 2-3 άλλες λεπτομέρειες όπως οι αναρτήσεις που αυτός έκανε της RB και τέλος. Απλά θα τους δώσει την πορεία... μετά μπορεί να κάνει βόλτες με το σκάφος του και ας έρθει όποτε θέλει.

Ο LewLew να δίνει αυτή την στιγμή οδηγίες στη Ferrari δε παίζει , είναι το ισοδύναμο του Cheat Gate του 2007, αν λες κάτι τέτοιο μη τα πετάς αυτά. Οσο έχει συμβόλαιο με την Merc αυτά είναι εντελώς κομμένα και ο Τοτός τίποτα πιό πολύ δε θα ήθελε από ένα τέτοιο δώρο.
Ο Lewis θα κάνει το κομμάτι του (κοινώς , θα υπογράφει ferrari memorabilia, θα οδηγεί στη Merc) θα πάει ferrari και θα προσαρμοστεί εκεί, θα οδηγήσει ΟΤΙ ΒΡΕΙ και εκτός απροόπτου θα φάει τη λάσπη του Leclerc.

Σε ότι αφορά τον "αγιο" αντίστοιχα μόνο κοινωνικές επαφές μπορεί να έχει. Σε καμία περίπτωση οτιδήποτε επαγγελματικό μέχρι το τέλος του συμβολαίου του (θυμίζω ότι ουσιαστικά αυτή τη στιγμή πρακτικά διανύει το gardening leave του).

tol1s
13-06-24, 07:53
και η μακλαρεν φερνει αναβαθμισεις για την ισπανια να φυγει ξεκαθαρα μπροστα και ασε τους αλλους να τους κυνηγανε.

οπως τα ειπαμε ο οκον θα ειναι ο νεος οδηγος της χαας του χρονου και περιμενουμε και το τυπικο με τον μπιρμαν για να κανουν διδυμο.

aroutis
13-06-24, 08:49
και η μακλαρεν φερνει αναβαθμισεις για την ισπανια να φυγει ξεκαθαρα μπροστα και ασε τους αλλους να τους κυνηγανε.

οπως τα ειπαμε ο οκον θα ειναι ο νεος οδηγος της χαας του χρονου και περιμενουμε και το τυπικο με τον μπιρμαν για να κανουν διδυμο.

Επειδή δε μπορώ να επιβεβαιώσω την είδηση για τον Ocon στη HAAS έχεις κάποιο link ?

Για τη Mclaren άσε να το δούμε. Οι διαφορές μεταξύ των 3 πρώτων είναι πλέον μικρές.

BlueChris
13-06-24, 11:04
Επειδή δε μπορώ να επιβεβαιώσω την είδηση για τον Ocon στη HAAS έχεις κάποιο link ?

Για τη Mclaren άσε να το δούμε. Οι διαφορές μεταξύ των 3 πρώτων είναι πλέον μικρές.

Ναι ούτε εγώ μπορώ να το δω κάπου... και εύχομαι να μην είναι αλήθεια, πραγματικά τώρα.

tol1s
13-06-24, 11:49
λοιπον,παρακολουθω αυτη την σελιδα στο fb που βαζει μαζεμενες τις ειδησεις https://www.facebook.com/ThisIsFormula1
το ποστ ειναι αυτο
https://www.facebook.com/ThisIsFormula1/posts/pfbid0un6WtSDd3FkAApfVwZ2urGeowZS2Hi8VfPDczWZNLfjpJp3rHeQ2Yyo8V79m1jLDl

Un duo Ollie Bearman/Esteban Ocon semble être l'option la plus probable du côté de chez Haas la saison prochaine informe Michael Schmidt de chez #AMuS
https://x.com/OffTrack_FR/status/1800870153103548862

aroutis
13-06-24, 13:55
Προς το παρόν ουτε HAAS ούτε κάν ο Ocon λέει κάτι τέτοιο, άρα ας το αφήσουμε πέρα ως φήμη.

- - - Updated - - -

https://f1i.com/news/510817-red-bull-confirms-second-year-of-perez-deal-not-guaranteed.html

Λογικό νομίζω με την χάλια χρέπι απόδοση του συγκεκριμένου.

BlueChris
13-06-24, 16:59
ferrari: Charles Leclerc currently on the Mugello track with the SF-24 for Pirelli tests.

https://twitter.com/F1picturesDm/status/1801194889230655736

aroutis
13-06-24, 17:02
ferrari: Charles Leclerc currently on the Mugello track with the SF-24 for Pirelli tests.

https://twitter.com/F1picturesDm/status/1801194889230655736

Αυτά είναι.

BlueChris
13-06-24, 17:31
Αυτά είναι.

Αυτό θα είναι ο ορισμός του "αυτά είναι" αν όντως ισχύει


Το περιοδικό Business F1 αποκαλύπτει ότι ο πιο επιτυχημένος σχεδιαστής της ιστορίας της F1 Άντριαν Νιούι όχι μόνο έχει συμφωνήσει με τη Scuderia για να μεταβεί στο Μαρανέλο την Άνοιξη του 2025, αλλά και ότι έχει ήδη υπογράφει το νέο του συμβόλαιο έναντι αστρονομικής αμοιβής.
https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/o-nioyi-pro-ton-pylon-toy-maranelo-poia-einai-i-chrysi-symfonia-me-ti-ferrari.10332410.html

aroutis
13-06-24, 18:02
Αυτό θα είναι ο ορισμός του "αυτά είναι" αν όντως ισχύει


https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/o-nioyi-pro-ton-pylon-toy-maranelo-poia-einai-i-chrysi-symfonia-me-ti-ferrari.10332410.html

Πολύ εντύπωση θα μου κάνει αν δεν ισχύει. Αν διάβασες το link που έβαλα, έχει και τις λεπτομέριες.

Adrian Newey’s contract with Ferrari, how much will he earn?
The rumors not only speak of the agreement’s official status but also of the figures and duration. According to reports, Adrian Newey has committed to the Maranello team until 2027 and will earn $105 million.

ASFE
13-06-24, 19:27
Παλι η φερραρι δοκιμες με την Πιρελλι?

BlueChris
13-06-24, 19:41
Παλι η φερραρι δοκιμες με την Πιρελλι?

Σε στεγνό αυτή τη φορά, η προηγούμενη ήταν με βρόχινα κυρίως.
Κοίτα, πλέον η Ferrari θέλει το καλό του σπορ, καλύτερα λάστιχα για όλους :) (Totos Book Page44)

aroutis
13-06-24, 22:11
Παλι η φερραρι δοκιμες με την Πιρελλι?

Στο mugello.

Και σε μια άσχετη είδηση (:p) στην Ισπανία φέρνει νέο πατώμα μαθαίνω.

- - - Updated - - -


Σε στεγνό αυτή τη φορά, η προηγούμενη ήταν με βρόχινα κυρίως.
Κοίτα, πλέον η Ferrari θέλει το καλό του σπορ, καλύτερα λάστιχα για όλους :) (Totos Book Page44)

Έτσι. Γουστάρω την Ferrari του Vasseur.

adiS
14-06-24, 08:58
Έτσι. Γουστάρω την Ferrari του Vasseur.

άρα γουστάρεις και την Mercedes του Toto? Τι όχι? :D

aroutis
14-06-24, 10:50
άρα γουστάρεις και την Mercedes του Toto? Τι όχι? :D

Δεν κατάλαβες την ειρωνία προφανώς.
(δεν απαντω στην ερώτηση :P το θεωρώ αστείο από το smiley!)

Ο Vasseur κάνει αυτό που δεν έκανε κανένας από το 2008 μη σου πω. Push the boundaries που λέμε κοινώς.

adiS
14-06-24, 10:58
Δεν κατάλαβες την ειρωνία προφανώς.
(δεν απαντω στην ερώτηση :P το θεωρώ αστείο από το smiley!)

Ο Vasseur κάνει αυτό που δεν έκανε κανένας από το 2008 μη σου πω. Push the boundaries που λέμε κοινώς.

καλά εννοείται ότι δεν ειρωνεύομαι, απλά αστειεύομαι.

Καλά κάνει η φερραρι απλώς δεν μου αρέσει να κατηγορούμε κάποιον όταν το κάνει και όταν το κάνουμε εμείς, πω τι καλοί που ήμαστε.

Το να αλλάζουμε αφεντικά στις παραγκες μόνο κακό κάνει.

aroutis
14-06-24, 11:05
Καλά κάνει η φερραρι απλώς δεν μου αρέσει να κατηγορούμε κάποιον όταν το κάνει και όταν το κάνουμε εμείς, πω τι καλοί που ήμαστε.

Το να αλλάζουμε αφεντικά στις παραγκες μόνο κακό κάνει.

Καταλαβαίνω τι λες όμως στην F1 αν θες να επιβιώσεις πρέπει να βάλεις το μαχαίρι στο στόμα. Κοινως όταν έχεις ένα Toto (δες τι έκανε το 2022 με το TD39) και στη Ferrari που ήταν η ομάδα που έφαγε το impact περισσότερο από ολες τις ομάδες, έχοντας και δυνατότητα veto, έχεις τον Binotto να λέει κανένα πρόβλημα, το να έχεις τον Vasseur να φέρεται (επιτέλους) σαν τον TP της Ferrari (ότι αυτό πρέπει να σημαίνει), είναι μια ευχάριστη αλλαγή.

BlueChris
14-06-24, 13:33
καλά εννοείται ότι δεν ειρωνεύομαι, απλά αστειεύομαι.

Καλά κάνει η φερραρι απλώς δεν μου αρέσει να κατηγορούμε κάποιον όταν το κάνει και όταν το κάνουμε εμείς, πω τι καλοί που ήμαστε.

Το να αλλάζουμε αφεντικά στις παραγκες μόνο κακό κάνει.

ναι δίκιο έχεις δεν το συζητάμε, κανείς μας δεν θέλει νέα παράγκα υπέρ της Ferrari ή οποιουδήποτε αλλά απλά χαιρόμαστε που επιτέλους μετά από χρόνια εκμεταλλεύεται ότι είναι δυνατόν για να φτάσει τους 1ους. Μην ξεχνάμε πως με το προπέρσινο φιάσκο την έστειλαν πάλι στο σχεδιαστήριο μην ξέροντας τι να κάνει γιατί όλη της η προετοιμασία σαν ομάδα πήγε στο διάολο. Βάλε και το βλάκα το Binotto που δεν το είχε το παλικάρι σαν αρχηγός (ήταν και είναι καλός μηχανικός και θα πάει καλά όπου πάει)
Όσον επίσης αφορά τις δοκιμές ελαστικών, όλοι είχαν πρόσκληση για το τεστ και κάποιες άλλες ομάδες θα κάνουν επίσης αλλά όλοι σκέφτονται τα έξοδα γιατί έχουμε budget cap αλλά και την φθορά των κινητήρων που μετράνε στη χρονιά. Τώρα αν της βγει της Ferrari αυτό το ρίσκο δεν ξέρω, εμένα μου φτάνει μόνο ο 1ος της οδηγός να βαράει γύρους να μαθαίνει το νέο μονοθέσιο και ας μην μπορούν να πειράξουν ούτε βίδα. Αυτό έκανε παλιά ο άγιος Schummi στο Fiorano που όλη μέρα γύριζε κάνοντας 500 γύρους την ημέρα. Τα αποτελέσματα έτσι έρχονται.. ούτε με εξομοιωτές ούτε με Online gaming .. που οκ βοηθάνε και αυτά αλλά μπροστά στο κανονικό practise, είναι μια τρίχα ...

Τέλος ο Τοτός και ο Horner είναι μαφίες και λύνουν και δένουν στην FIA ακόμα και για καιρό... αυτό αν αλλάξει και κανείς κερατάς δεν επηρεάζει τίποτα η F1 θα πάει μπροστά και θα βλέπουμε μάχες.

Οι ηλίθιοι εκεί που πάνε οι ομάδες να φτάσει η μία την άλλη.. αλλάζουν πάλι κανονισμούς... η ίδια μ@λ@κία γίνεται χροοοοοοοοοοονιαααααααα τώρα....

aroutis
14-06-24, 14:55
ναι δίκιο έχεις δεν το συζητάμε, κανείς μας δεν θέλει νέα παράγκα υπέρ της Ferrari ή οποιουδήποτε αλλά απλά χαιρόμαστε που επιτέλους μετά από χρόνια εκμεταλλεύεται ότι είναι δυνατόν για να φτάσει τους 1ους. Μην ξεχνάμε πως με το προπέρσινο φιάσκο την έστειλαν πάλι στο σχεδιαστήριο μην ξέροντας τι να κάνει γιατί όλη της η προετοιμασία σαν ομάδα πήγε στο διάολο. Βάλε και το βλάκα το Binotto που δεν το είχε το παλικάρι σαν αρχηγός (ήταν και είναι καλός μηχανικός και θα πάει καλά όπου πάει)
Όσον επίσης αφορά τις δοκιμές ελαστικών, όλοι είχαν πρόσκληση για το τεστ και κάποιες άλλες ομάδες θα κάνουν επίσης αλλά όλοι σκέφτονται τα έξοδα γιατί έχουμε budget cap αλλά και την φθορά των κινητήρων που μετράνε στη χρονιά. Τώρα αν της βγει της Ferrari αυτό το ρίσκο δεν ξέρω, εμένα μου φτάνει μόνο ο 1ος της οδηγός να βαράει γύρους να μαθαίνει το νέο μονοθέσιο και ας μην μπορούν να πειράξουν ούτε βίδα. Αυτό έκανε παλιά ο άγιος Schummi στο Fiorano που όλη μέρα γύριζε κάνοντας 500 γύρους την ημέρα. Τα αποτελέσματα έτσι έρχονται.. ούτε με εξομοιωτές ούτε με Online gaming .. που οκ βοηθάνε και αυτά αλλά μπροστά στο κανονικό practise, είναι μια τρίχα ...

Κάπως έτσι.
Τώρα (για να σοβαρευτούμε), κανένας δε γνωρίζει αν η Ferrari έβαλε το νέο πάτωμα (για παράδειγμα) ή κάποιο άλλο component. Η θεωρία λέει όχι. :p

BlueChris
14-06-24, 15:27
Κάπως έτσι.
Τώρα (για να σοβαρευτούμε), κανένας δε γνωρίζει αν η Ferrari έβαλε το νέο πάτωμα (για παράδειγμα) ή κάποιο άλλο component. Η θεωρία λέει όχι. :p

Νομίζω επιτρέπεται να βάλει οτιδήποτε έχει παρουσιάσει μέχρι εκείνη την ημέρα και τίποτα νέο.

DOU
14-06-24, 15:48
Η RBR θα φέρει κάποιο νέο πάτωμα?

BlueChris
14-06-24, 16:38
Η RBR θα φέρει κάποιο νέο πάτωμα?

Ρε α παρατα μας μεσημεριατικα... να μην φέρει τίποτα άλλο :)

aroutis
14-06-24, 17:59
https://www.gpblog.com/en/news/282580/red-bull-asks-fia-to-investigate-illegal-mercedes-front-wing.html

#investigation

Ετοιμαστειτε για τον Τοτο να σπάει ακουστικά πάλι.

BlueChris
14-06-24, 22:32
https://www.gpblog.com/en/news/282580/red-bull-asks-fia-to-investigate-illegal-mercedes-front-wing.html

#investigation

Ετοιμαστειτε για τον Τοτο να σπάει ακουστικά πάλι.

Δεν γίνονται αυτά από την MB, πιο τίμιοι πεθαίνεις.

- - - Updated - - -

1400χλμ έκαναν στο Mugello, όλα για το καλό του σπορ:)

Και ευχαριστώ από την pirelli μάλιστα


Comments of Pirelli boss Mario Isola

“First of all, I want to thank Scuderia Ferrari once again for their collaboration in this test,” commented Mario Isola, Director of Pirelli Motorsport. “We are in a very intense phase of the season, and having their support again with the presence of both main drivers is a significant commitment. For us, these were two very productive days on a beautiful track like Mugello, a very challenging test bench for the tires, given its configuration full of fast and long corners: the ideal scenario for experimenting with harder compound solutions.”

“The data collected over these 1337 kilometers covered here in two days is very interesting and will allow us to begin narrowing down the most effective solutions,” continued the Pirelli boss, “so that we can finalize the choices over the coming months. Now our testing program will take advantage of the opportunity to run on tracks used in Grand Prix events in the days following the events: we will test at Silverstone right after the British Grand Prix and then at Spa after the Belgian Grand Prix.” – the Director of Pirelli Motorsport concluded at the end of the testing session with Scuderia Ferrari.

ASFE
14-06-24, 22:47
Δεν νομιζω τοσο εξοφθαλμα να το κανουν αυτο. Λογικα θα δοκιμασουν και αλλο τα ελαστικα του 2025

BlueChris
14-06-24, 23:13
Δεν νομιζω τοσο εξοφθαλμα να το κανουν αυτο. Λογικα θα δοκιμασουν και αλλο τα ελαστικα του 2025

Εννοείται αλλά τι εννοείς εξωφθαλμα? Νόμιμα γίνεται και η Ferrari χάνει χρήμα σε υλικά, φθορές κλπ.

aroutis
15-06-24, 07:22
Εννοείται αλλά τι εννοείς εξωφθαλμα? Νόμιμα γίνεται και η Ferrari χάνει χρήμα σε υλικά, φθορές κλπ.

Ετσι ακριβώς. Η Ferrari ότι κάνει το κάνει για την εξέλιξη...
... Του σπόρ ντε !

BlueChris
16-06-24, 09:31
Για να καταλάβετε τι εστί Τοτός, πέρυσι δεν άφησαν τον Herta να μπει στην F1 γιατί ήταν κάτω των 18 και δεν το συζηταγαν κιόλας. Φέτος αλλάζουν τον κανονισμό για να μπει ο Antonelli.

Να δω πότε θα ησυχάσουμε από αυτό τον καρκίνο.

aroutis
16-06-24, 15:01
Για να καταλάβετε τι εστί Τοτός, πέρυσι δεν άφησαν τον Herta να μπει στην F1 γιατί ήταν κάτω των 18 και δεν το συζηταγαν κιόλας. Φέτος αλλάζουν τον κανονισμό για να μπει ο Antonelli.

Να δω πότε θα ησυχάσουμε από αυτό τον καρκίνο.

Μη τα λες,είσαι κακοηθης.

Τα έχουμε πει. Μερκ - τοτος - καρκίνος.

aragorn
16-06-24, 17:04
P1 το 50 και Ρ3 το 51 στις 24 ώρες του Μαν! Repeat!

aroutis
16-06-24, 18:12
P1 το 50 και Ρ3 το 51 στις 24 ώρες του Μαν! Repeat!

https://racingnews365.com/2024-le-mans-24-hours-full-results

Με πρόλαβες!

Back to back!

Αν δε κάνω λάθος είναι η μόνη ομάδα που στην ίδια χρονιά νικάει 2 από τα 3 events του 3ple crown (Monaco και 24h Le Mans)

BlueChris
16-06-24, 19:13
Εγώ λατρεύω τον Kobayashi. Μιλάμε ο πιο γρήγορος Ιάπωνας στην ιστορία αλλά πραγματικά γρήγορος στη F1 και άτυχος γιατί δεν είχε ευκαιρίες.

Πως κέρδισε η Ferrari δεν κατάλαβα γιατί 1 ώρα νομίζω πριν το τέλος ήταν 3η αλλά στέγνωνε η πίστα και ανέβαινε σε ρυθμο

aragorn
16-06-24, 21:36
https://www.youtube.com/watch?v=3m2KSjE5wyM

The tears of joy!

aroutis
16-06-24, 22:22
Ανατριχίλα

BlueChris
16-06-24, 23:21
Το Indy λείπει φυσικά

https://i.ibb.co/s2xR2PQ/19172430.jpg

- - - Updated - - -

30αρια δίνει το AccuWeather για την Ισπανία το επόμενο ΣΚ, άντε να δούμε αν ισχύει αυτό που λέω με τη ζέστη.
https://www.accuweather.com/en/es/circuit-de-barcelona-catalunya/180177_poi/daily-weather-forecast/180177_poi

patch
16-06-24, 23:34
https://www.youtube.com/watch?v=3m2KSjE5wyM

The tears of joy!

Του Αλεξ πρέπει να του δώσουν επείγοντος την θέση του @@ του Κροφτη
Ο τύπος οδεύει στα χνάρια του Μαρει Ουοκερ :worthy:

BlueChris
17-06-24, 10:56
Darth TOTO!!!!!!


https://www.youtube.com/watch?v=2diAtlMQQ78

tol1s
17-06-24, 13:06
εγω στο λεμαν δεν καταλαβα το εξης,η φερραρι ειχε το 50 και 51 με την ονομασια ferrari af corse και υπηρχε και το 83 παλι φερραρι αλλα με κιτρινο χρωμα,hupercar και αυτο αλλα ετρεχε με την ονομασια af corse σκετο χωρις να υπαρχει μπροστα το ferrari,το οποιο 83 πηγαινε και πολυ καλα ηταν στην 4-5αδα μεχρι που εγκατελειψε,αυτο τωρα γιατι εγινε ? αδερφη ομαδα ηταν ?

BlueChris
17-06-24, 13:27
εγω στο λεμαν δεν καταλαβα το εξης,η φερραρι ειχε το 50 και 51 με την ονομασια ferrari af corse και υπηρχε και το 83 παλι φερραρι αλλα με κιτρινο χρωμα,hupercar και αυτο αλλα ετρεχε με την ονομασια af corse σκετο χωρις να υπαρχει μπροστα το ferrari,το οποιο 83 πηγαινε και πολυ καλα ηταν στην 4-5αδα μεχρι που εγκατελειψε,αυτο τωρα γιατι εγινε ? αδερφη ομαδα ηταν ?

Ιδιωτική συμμετοχή που μοσχοπλήρωσε ολόιδιο μονοθέσιο με την επίσημη ομάδα. Εκεί ήταν ο Kubitsa που έκανε την μπάμια και έφαγε την ποινή γιατί έστειλε στο διάολο μια BMW....

patch
17-06-24, 17:22
εγω στο λεμαν δεν καταλαβα το εξης,η φερραρι ειχε το 50 και 51 με την ονομασια ferrari af corse και υπηρχε και το 83 παλι φερραρι αλλα με κιτρινο χρωμα,hupercar και αυτο αλλα ετρεχε με την ονομασια af corse σκετο χωρις να υπαρχει μπροστα το ferrari,το οποιο 83 πηγαινε και πολυ καλα ηταν στην 4-5αδα μεχρι που εγκατελειψε,αυτο τωρα γιατι εγινε ? αδερφη ομαδα ηταν ?

AF Corse είναι "ιδιωτική"
Ferrari AF Corse είναι owned/sponsored by Ferrari

aragorn
17-06-24, 20:06
το 83 εγκατέληψε από ηλεκτρικά...

aroutis
18-06-24, 09:33
https://formu1a.uno/it/ferrari-la-sf-24-2-0-sara-aggiornata-a-barcellona/


In Montreal Ferrari should have performed much better if it had not fallen into a vicious circle linked to pressure and weather conditions (https://formu1a.uno/it/ferrari-ecco-perche-la-sf-24-ha-sofferto-a-montreal-ce-rimedio/) . The Canadian track, made up of curves of the same range alternating with stop & go sections, was unable to facilitate a technical recovery of form during qualifying; those who took a wrong turn in FP3 corrected it without resolving the difficulties. The grid position and the problems in the race (https://formu1a.uno/it/vasseur-capisco-la-frustrazione-di-leclerc-gli-mancavano-80cv/) prevented a better analysis of the performances. Barcelona arrives at the right time to establish the level of strength of the top teams, Red Bull, Ferrari and McLaren have already won at least one race, Mercedes could have won in Montreal without Russell's mistakes. However, it is now important to return to evaluating cars in more linear conditions.

A YEAR AGO THE SF-23 CHANGED THE AERODYNAMICS TO START A DIFFERENT TECHNICAL PATH.Today's Ferrari is technically much better than a year ago, when the engineers made the first visible changes by abandoning the tanks. The problems were not resolved quickly (https://formu1a.uno/it/ferrari-sf-23-evo-delle-nuove-pance-non-fanno-subito-primavera/) but this season the SF-24 has paid off in terms of potential and consistency . Some weaknesses emerged during the tests, on some occasions managed well, on others, such as in China and Canada (https://formu1a.uno/it/ferrari-il-mix-gia-visto-in-cina-e-riapparso-in-canada-mette-ko-la-sf-24/) , a good compromise was not found. Whether it's tires or set-up settings, basically the car struggles on the soft and works very well on the hard , meaning a more critical qualifying of the race. In Spain the SF-24 should return to performing well at its levels.




https://formu1a.uno/wp-content/uploads/2024/06/666608f829489700104e098d-scuderia-ferrari-canadian-gp-2024-race-land-1024x575.webp
With close battles, a few hundredths determine entry into Q3. This element must find a correction so as not to seriously damage the weekend. The technical office has approved the 2nd aerodynamic package which will be significantly brought forward in Catalonia. In Maranello we literally work 24/7 to introduce new elements to the car (https://formu1a.uno/it/esclusiva-ferrari-massimo-sforzo-per-anticipare-alcune-novita-in-spagna/) . The goal is to have a bottom that will see an updated area to improve at low speeds.
According to what Formu1a.uno has learned (https://formu1a.uno/) , there is a 99% chance that both drivers will have the new specifications available on Friday. Additionally we should see changes to the rear bodywork, tray area and ramps towards the diffuser, as well as improved small deflector elements. An important effort (https://formu1a.uno/it/ferrari-nessuna-novita-in-canada-a-silverstone-una-sf-24-2-1/) that should respond to McLaren's attack and repel Mercedes' one. Hopefully the aim is to improve aerodynamic efficiency and load quality, to try not to ease the pressure on Red Bull if it cannot beat Verstappen.
As always, Barcelona gives a good verdict on the work done.

DOU
18-06-24, 09:36
https://formu1a.uno/it/ferrari-la-sf-24-2-0-sara-aggiornata-a-barcellona/

Προσοχή ειναι στα ιταλικά, εγώ το διάβασα με google chrome , σε translate σε αγγλικά.

SF-24 2.0,όπως Ελλάδα 2.0?:p

BlueChris
18-06-24, 09:38
https://formu1a.uno/it/ferrari-la-sf-24-2-0-sara-aggiornata-a-barcellona/

Ναι , τρέχουν πανικόβλητοι να ετοιμάσουν 2 πατώματα και ότι άλλο είχαν για Silverstone να το βάλουν στην Βαρκελώνη. Το θέμα για μένα είναι να μείνει ο καιρός ζεστός για να δούμε επιτέλους και τους άλλους που ζεσταίνουν τα λάστιχα σε DT αν θα έχουν θέμα ή όχι. 28-29 βαθμούς βλέπω το ΣΚ με πιθανή βροχή την Παρασκευή αυτή τη στιγμή.

aroutis
18-06-24, 09:44
Το κοπιαρα τελικά :)

BlueChris
18-06-24, 09:45
https://i.ibb.co/6bzjh82/image.jpg

https://i.ibb.co/hK3JSCj/GQSd-BXGWo-AE6s-To.jpg

Tyre selection
C1 - C2 - C3

FORMULA 1 ARAMCO GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2024

21 JUN Practice 1
14:30 - 15:30

21 JUN Practice 2
18:00 - 19:00

22 JUN Practice 3
13:30 - 14:30

22 JUN Qualifying
17:00 - 18:00

23 JUN Race
16:00

- - - Updated - - -


Το κοπιαρα τελικά :)

Δόξα και τιμή στον Perez.... αυτό το παλικάρι πέτρα να πιάνει και χρυσάφι να γίνεται :)

aroutis
18-06-24, 09:47
Ναι , τρέχουν πανικόβλητοι να ετοιμάσουν 2 πατώματα και ότι άλλο είχαν για Silverstone να το βάλουν στην Βαρκελώνη. Το θέμα για μένα είναι να μείνει ο καιρός ζεστός για να δούμε επιτέλους και τους άλλους που ζεσταίνουν τα λάστιχα σε DT αν θα έχουν θέμα ή όχι. 28-29 βαθμούς βλέπω το ΣΚ με πιθανή βροχή την Παρασκευή αυτή τη στιγμή.

https://www.accuweather.com/en/es/catalunya/2330207/daily-weather-forecast/2330207?day=4

Μια χαρά τη παρασκευή

https://www.accuweather.com/en/es/catalunya/2330207/daily-weather-forecast/2330207?day=5

Επίσης το Σάββατο

https://www.accuweather.com/en/es/catalunya/2330207/daily-weather-forecast/2330207?day=6

Κυριακή Συνεφα, αλλά όχι βροχή.

- - - Updated - - -


https://i.ibb.co/6bzjh82/image.jpg

https://i.ibb.co/hK3JSCj/GQSd-BXGWo-AE6s-To.jpg

Tyre selection
C1 - C2 - C3

FORMULA 1 ARAMCO GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2024

21 JUN Practice 1
14:30 - 15:30

21 JUN Practice 2
18:00 - 19:00

22 JUN Practice 3
13:30 - 14:30

22 JUN Qualifying
17:00 - 18:00

23 JUN Race
16:00

- - - Updated - - -



Δόξα και τιμή στον Perez.... αυτό το παλικάρι πέτρα να πιάνει και χρυσάφι να γίνεται :)

Θέλουμε Perez για πάντα στην RBR. Η προσφορά του είναι τιτανοτεράστια.

BlueChris
18-06-24, 15:05
σταχτησταματια.gr ... ο άλλος Τοτός Νο2 (Horner) φωνάζει πως MCLaren-Ferrari και με το νέο φτερό και για την MB πως τα φτερά τους λυγίζουν λέει πολύ LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL... οι πρωταθλητές του flexy wing μιλάνε για τους άλλους... δεν υπάρχει λέμε


We’re hearing new debates about flexiwings going around in the paddock. Red Bull apparently not happy about how McLaren and Ferrari front wings bend on straights and in fast corners. Here’s what it’s all about.

AMuS (in German):

https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/f1-streit-biege-fluegel-flexible-frontfluegel/

κάντε μετάφραση στον Browser σε αγγλικά.

- - - Updated - - -

To όριο είναι 3mm στο flexing... δείτε το νέο μπροστινό φτερό της MB :rofl:


https://www.youtube.com/watch?v=f2qMjryAMao

aroutis
18-06-24, 15:10
σταχτησταματια.gr ... ο άλλος Τοτός Νο2 (Horner) φωνάζει πως MCLaren-Ferrari και με το νέο φτερό και για την MB πως τα φτερά τους λυγίζουν λέει πολύ LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL... οι πρωταθλητές του flexy wing μιλάνε για τους άλλους... δεν υπάρχει λέμε



https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/f1-streit-biege-fluegel-flexible-frontfluegel/

κάντε μετάφραση στον Browser σε αγγλικά.

- - - Updated - - -

To όριο είναι 3mm στο flexing... δείτε το νέο μπροστινό φτερό της MB :rofl:


https://www.youtube.com/watch?v=f2qMjryAMao

Ναι αλλά το αίτημα το έκανε για τη Merc.

BlueChris
18-06-24, 18:29
Ναι αλλά το αίτημα το έκανε για τη Merc.

Για όλους αλλά κυρίως για MCLaren πρώτα, μετά Ferrari και ΜΒ μετά. Γκρινιάζει καιρό.

@ ADSLgr.com All rights reserved.