PDA

Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212

nikosf1
30-03-21, 09:14
Και ειναι λογικο στην μεση του αγωνα να αλλαζει μια οδηγια?
Οταν πηγε ο Χορνερ να διαμαρτυρηθει, γιατι δεν του ειπαν
Οχι Κριστιαν επιτρεπεται. Πειτε να το κανει και ο Μαξ. Αλλα ειπαν στον Χαμ να σταματησει να το κανει?
Διακρινω μια συνπεια εδω περα:whistle:


από την στιγμή που είχαν ενημερωθεί το ότι δεν έβγαινε(αν δεν έβγαινε) είναι δικό του θέμα.




Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει συνωμοσία από πίσω, αυτοί χάνουν εκατομμύρια και δεν έχουν θέμα ή τουλάχιστον δεν το κάνουν, αλλά όχι εμείς πρέπει να πιστεύουμε ότι κάτι τρέχει.


Ειναι πολλά τα λεφτά.
So simple.

Καμία συνομωσία, η οδηγία ότι επιτρεπόταν αυτό που εκανε ο Μαξ, ο Λεκλέρκ και ο Χάμιλτον ήταν γνωστή πριν τον αγώνα.

Στην μέση του αγώνα, άλλαξαν την οδηγία μετά απο ερώτημα της RedBull.

Έδω πέρυσι άλλαξαν μεσούσης της σεζόν τους κανονισμούς για τα party modes με σκοπό να πλήξουν την κυριαρχία της Mercedes.

ASFE
30-03-21, 09:22
Αλλο το ενα (οδηγια για track limits) και αλλο το αλλο (party mode-das klp).

Γιατι δεν παρεμπεψαν τον Χορνερ στην αρχικη συμφωνια αλλα επελεξαν να αλλαξουν την αρχικη συμφωνια.
Αν ο Χορνερ το εκανε την 3η φορα απο τις 29 δλδ μπορει και να μην ειχε νικησει ο Χαμιλτον σωστα?

konig
30-03-21, 09:27
Καμία συνομωσία, η οδηγία ότι επιτρεπόταν αυτό που εκανε ο Μαξ, ο Λεκλέρκ και ο Χάμιλτον ήταν γνωστή πριν τον αγώνα.

Στην μέση του αγώνα, άλλαξαν την οδηγία μετά απο ερώτημα της RedBull.

Έδω πέρυσι άλλαξαν μεσούσης της σεζόν τους κανονισμούς για τα party modes με σκοπό να πλήξουν την κυριαρχία της Mercedes.

καλα σιγα το κακο που εκαναν στην mercedes θυμασαι το 2005 που αλλαξαν εν μεσω της σεζον τους κανονισμους για τα λαστιχα? ειδες τι εγινε με την φερραρι και την bridgestone?

nikosf1
30-03-21, 09:46
Αλλο το ενα (οδηγια για track limits) και αλλο το αλλο (party mode-das klp).

Γιατι δεν παρεμπεψαν τον Χορνερ στην αρχικη συμφωνια αλλα επελεξαν να αλλαξουν την αρχικη συμφωνια.
Αν ο Χορνερ το εκανε την 3η φορα απο τις 29 δλδ μπορει και να μην ειχε νικησει ο Χαμιλτον σωστα?

Είναι περίεργο οτι άλλαξαν την σαφή οδηγία που ανέφερε και ο Leclerc και την άλλαξαν μετά από ερώτηση της Redbull. Φαίνεται να της κάνουν τα χατήρια.

Και στην 3η φόρα να το είχε ρωτήσει, πάλι για όλους θα ήταν η αλλαγή.
Επί μισό αγώνα μπορούσαν να βγαίνουν εκτός πίστας ο Μαξ, ο Λεκλέρκ και ο Χάμιλτον και μετά την αλλαγή δεν μπορούσαν. Το ίδιο θα ίσχυε και αν η αλλαγή οδηγίας ερχόταν στον 3ο γύρο:
Επί 3 γύρους θα μπορούσαν να βγαίνουν εκτός πίστας ο Μαξ, ο Λεκλέρκ και ο Χάμιλτον και μετά την αλλαγή δεν θα μπορούσαν.

- - - Updated - - -



Ειναι πολλά τα λεφτά.
So simple.

Σε μια στιγμή του ειπαν (του Max) να ξεκινήσει να εκμεταλεύεται το turn 4 και φώναζε ότι η ενημέρωση είναι να μην το κάνουν και γιατί το κάνουν στη Mercedes.
Λιγο μετά, κόπηκε στη Mercedes αυτό, με τον Lewis εξαλλο γιατί τους επιτρεπόταν.

Υπήρχε ενημέρωση ότι επιτρεπόταν μια χαρά να το κάνουν, εδώ άρθρο για την οδηγία από την Παρασκευή:

Different track limits rules for qualifying and race in Bahrain (https://www.racefans.net/2021/03/26/different-track-limits-rules-for-qualifying-and-race-in-bahrain/)

However during the race drivers have been told “the track limits at the exit of turn four will not be monitored with regard to setting a lap time, as the defining limits are the artificial grass and the gravel trap in that location.”

Βγάλτε τα οπάδικά γυαλιά και ακούστε τον Leclerc, πιστεύω δεν ήταν και αυτός στην "συνομωσία" που σκεφτήκατε γιατί "ειναι πολλά τα λεφτά":


https://www.youtube.com/watch?v=3RlPE7Ej0V8

chat1978
30-03-21, 09:59
Τώρα θα πω και εγώ ότι τώρα ανακαλύψατε/θυμηθηκατε την παράγκα της FIA?

1) άνισες χρηματικές απολαβές. Ειδικές συμφωνίες για να μείνει/έρθει μια ομάδα
2) μυστικές συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.
3) αδιαφάνεια μέχρι το κόκκαλο

Όχι ότι έχετε λάθος που κράζετε αλλά τώρα σας ΞΑΝΑεπιασε ο καημός; Ένας αγώνας έχει σίγουρα μεγαλύτερη προβολή αλλά είμαι αναλογικά πταίσμα σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες εκεί για να δημιουργείται δράμα και σουρσουρο.

nikosf1
30-03-21, 10:05
καλα σιγα το κακο που εκαναν στην mercedes θυμασαι το 2005 που αλλαξαν εν μεσω της σεζον τους κανονισμους για τα λαστιχα? ειδες τι εγινε με την φερραρι και την bridgestone?

Φυσικά, γενικότερα η ΦΙΑ προσπαθεί να ανακατέψει την τράπουλα με αλλαγή κανονισμών όταν κάνει κάποιος dominate. Έδω και χρόνια κάνει το ίδιο προσπαθώντας να σπάσει το domination της Mercedes. Η περσυνή αλλαγή μαζί με τις φετινές, φαίνεται να το καταφέρνουν.

BlueChris
30-03-21, 10:37
καλα σιγα το κακο που εκαναν στην mercedes θυμασαι το 2005 που αλλαξαν εν μεσω της σεζον τους κανονισμους για τα λαστιχα? ειδες τι εγινε με την φερραρι και την bridgestone?

Προπερσι να δεις τι έγινε που άλλαξαν τα λάστιχα χωρίς να θέλει καμία ομάδα πλυν της Mercedes που τα έλιωνε και τα άλλαξαν προς όφελός της.

Λοιπόν ξαναείδα πολλές σκηνές από τον αγώνα και τα onboard και κατάλαβα πως οκ Μέγα λάθος της FIA η όλη φάση αλλά είδα και κάτι άλλο. Το mercedes πέρναγε πάνω από το κερμπ με χαρά χωρίς πρόβλημα γιατί έτσι το είχαν στήσει από επιλογή ενώ η RB όχι. Οι σπιθες και το ακουμπηγμα του max όταν το έκανε ήταν πάρα πολλές. Αν σκεφτείς πως του έφυγαν και κάποια κομμάτια στο qual από το πάτωμα λόγο των κερμπ, τελικά ήταν πολιτική η απόφαση της RB να μην βγαίνει έξω τόσο πολύ και λιγότερο να μην κλέβουν οπότε αναθεωρώ λίγο την άποψή μου.
Όπως και να έχει δεν φταίει η mercedes εντέλει για μένα τελικά γιατί έκανε αυτό που επιτρεπόταν άρα αυτό που έλεγα για τα 7 sec κέρδος του Sir δεν ισχύουν. Απο εκεί και πέρα η RB έπρεπε να μείνει στη θέση της και ας έβγαζε η FIA τα κάστανα από τη φωτιά γιατί η προσπέραση ήταν δεν ήταν παράνομη για μένα.

adiS
30-03-21, 11:18
Προπερσι να δεις τι έγινε που άλλαξαν τα λάστιχα χωρίς να θέλει καμία ομάδα πλυν της Mercedes που τα έλιωνε και τα άλλαξαν προς όφελός της.

Λοιπόν ξαναείδα πολλές σκηνές από τον αγώνα και τα onboard και κατάλαβα πως οκ Μέγα λάθος της FIA η όλη φάση αλλά είδα και κάτι άλλο. Το mercedes πέρναγε πάνω από το κερμπ με χαρά χωρίς πρόβλημα γιατί έτσι το είχαν στήσει από επιλογή ενώ η RB όχι. Οι σπιθες και το ακουμπηγμα του max όταν το έκανε ήταν πάρα πολλές. Αν σκεφτείς πως του έφυγαν και κάποια κομμάτια στο qual από το πάτωμα λόγο των κερμπ, τελικά ήταν πολιτική η απόφαση της RB να μην βγαίνει έξω τόσο πολύ και λιγότερο να μην κλέβουν οπότε αναθεωρώ λίγο την άποψή μου.
Όπως και να έχει δεν φταίει η mercedes εντέλει για μένα τελικά γιατί έκανε αυτό που επιτρεπόταν άρα αυτό που έλεγα για τα 7 sec κέρδος του Sir δεν ισχύουν. Απο εκεί και πέρα η RB έπρεπε να μείνει στη θέση της και ας έβγαζε η FIA τα κάστανα από τη φωτιά γιατί η προσπέραση ήταν δεν ήταν παράνομη για μένα.

άρα μήπως τελικά έκαναν "χάρη" στην rb που το σταμάτησαν?

ξανά λέω το λάθος ήταν στην FIA που αφήνει τέτοιες καταστάσεις εξ αρχής. Ελπίζω να έμαθαν το μάθημα τους και να μην αφήνουν να περνάνε τα όρια.

konig
30-03-21, 11:27
Προπερσι να δεις τι έγινε που άλλαξαν τα λάστιχα χωρίς να θέλει καμία ομάδα πλυν της Mercedes που τα έλιωνε και τα άλλαξαν προς όφελός της.

Λοιπόν ξαναείδα πολλές σκηνές από τον αγώνα και τα onboard και κατάλαβα πως οκ Μέγα λάθος της FIA η όλη φάση αλλά είδα και κάτι άλλο. Το mercedes πέρναγε πάνω από το κερμπ με χαρά χωρίς πρόβλημα γιατί έτσι το είχαν στήσει από επιλογή ενώ η RB όχι. Οι σπιθες και το ακουμπηγμα του max όταν το έκανε ήταν πάρα πολλές. Αν σκεφτείς πως του έφυγαν και κάποια κομμάτια στο qual από το πάτωμα λόγο των κερμπ, τελικά ήταν πολιτική η απόφαση της RB να μην βγαίνει έξω τόσο πολύ και λιγότερο να μην κλέβουν οπότε αναθεωρώ λίγο την άποψή μου.
Όπως και να έχει δεν φταίει η mercedes εντέλει για μένα τελικά γιατί έκανε αυτό που επιτρεπόταν άρα αυτό που έλεγα για τα 7 sec κέρδος του Sir δεν ισχύουν. Απο εκεί και πέρα η RB έπρεπε να μείνει στη θέση της και ας έβγαζε η FIA τα κάστανα από τη φωτιά γιατί η προσπέραση ήταν δεν ήταν παράνομη για μένα.
το θεμα δεν ειναι οτι εβγαινε αρκετοι βγηκαν
απλα δες τα πλανα του χαμιλτον εβγαινε συνεχεια αρκετα ισιωνε πολυ πιο πριν απ ολους με αποτελεσμα να μπορουσε να επιταχυνει νωριτερα ΕΚΕΙ ειναι το θεμα το οτι εβγαινε μισο αμαξι παραπανω απο ολους

aroutis
30-03-21, 11:45
Προπερσι να δεις τι έγινε που άλλαξαν τα λάστιχα χωρίς να θέλει καμία ομάδα πλυν της Mercedes που τα έλιωνε και τα άλλαξαν προς όφελός της.

Λοιπόν ξαναείδα πολλές σκηνές από τον αγώνα και τα onboard και κατάλαβα πως οκ Μέγα λάθος της FIA η όλη φάση αλλά είδα και κάτι άλλο. Το mercedes πέρναγε πάνω από το κερμπ με χαρά χωρίς πρόβλημα γιατί έτσι το είχαν στήσει από επιλογή ενώ η RB όχι. Οι σπιθες και το ακουμπηγμα του max όταν το έκανε ήταν πάρα πολλές. Αν σκεφτείς πως του έφυγαν και κάποια κομμάτια στο qual από το πάτωμα λόγο των κερμπ, τελικά ήταν πολιτική η απόφαση της RB να μην βγαίνει έξω τόσο πολύ και λιγότερο να μην κλέβουν οπότε αναθεωρώ λίγο την άποψή μου.
Όπως και να έχει δεν φταίει η mercedes εντέλει για μένα τελικά γιατί έκανε αυτό που επιτρεπόταν άρα αυτό που έλεγα για τα 7 sec κέρδος του Sir δεν ισχύουν. Απο εκεί και πέρα η RB έπρεπε να μείνει στη θέση της και ας έβγαζε η FIA τα κάστανα από τη φωτιά γιατί η προσπέραση ήταν δεν ήταν παράνομη για μένα.

Not so fast.. αν η Merc είχε στημένο το μονοθέσιο έτσι ωστε να περνά τόσο εύκολα πάνω από τα kerbs και ω τόσο τυχαία επιτρεπόταν τα μονοθέσια στον αγώνα να κάνουν ακριβώς αυτό το πράγμα, ενώ παράλληλα η RBR (που στα qualify είχε το πλεονέκτημα μεν, αλλά εκεί δεν επιτρεπόταν αυτό ακριβώς, ειχε πρόβλημα να περνά πάνω από τα kerbs), κάτι δε βρωμάει;
Και ξαναρωτάω, γιατί αλλαξαν τους κανονισμούς από τα qualify στο Race και γιατί δεν το αφήσαν ίδιο. Ποιός (τελικα) κέρδισε ;

BlueChris
30-03-21, 13:31
Not so fast.. αν η Merc είχε στημένο το μονοθέσιο έτσι ωστε να περνά τόσο εύκολα πάνω από τα kerbs και ω τόσο τυχαία επιτρεπόταν τα μονοθέσια στον αγώνα να κάνουν ακριβώς αυτό το πράγμα, ενώ παράλληλα η RBR (που στα qualify είχε το πλεονέκτημα μεν, αλλά εκεί δεν επιτρεπόταν αυτό ακριβώς, ειχε πρόβλημα να περνά πάνω από τα kerbs), κάτι δε βρωμάει;
Και ξαναρωτάω, γιατί αλλαξαν τους κανονισμούς από τα qualify στο Race και γιατί δεν το αφήσαν ίδιο. Ποιός (τελικα) κέρδισε ;

Ναι αλλά μπορούσαν και στην RB να το κάνουν, εννοώ να πειράξουν το setup να περνάνε αέρα από εκεί αλλά δεν το έκαναν... τεσπα τσάμπα αγχωνόμαστε, ήταν τεράστια χαζομάρα αυτό από τη FIA και ελπίζω να μην το ξανακάνουν.

aroutis
30-03-21, 16:10
Ναι αλλά μπορούσαν και στην RB να το κάνουν, εννοώ να πειράξουν το setup να περνάνε αέρα από εκεί αλλά δεν το έκαναν... τεσπα τσάμπα αγχωνόμαστε, ήταν τεράστια χαζομάρα αυτό από τη FIA και ελπίζω να μην το ξανακάνουν.

Parc Ferme rules. Δεν μπορεις να κάνεις αυτό που λες.

- - - Updated - - -

https://www.formu1a.uno/vengo-dopo-il-gp-del-bahrain-hamilton-non-molla-honda-e-ferrari-hanno-mantenuto-la-promessa/

BlueChris
30-03-21, 18:25
Parc Ferme rules. Δεν μπορεις να κάνεις αυτό που λες.

- - - Updated - - -

https://www.formu1a.uno/vengo-dopo-il-gp-del-bahrain-hamilton-non-molla-honda-e-ferrari-hanno-mantenuto-la-promessa/

Εννοούσα να το πάρουν πρέφα πριν τα qual αλλά μάλλον δεν είναι βλάκες και το μονοθέσιο επηρεάζεται πολύ αν πάρει ύψος. Η RB είχε το μικρότερο φτερό τουλάχιστον πίσω, που σημαίνει πολύ καλό underground effect και πολύ καλή αεροδυναμική συνολικά.

ASFE
16-04-21, 18:58
Mazepin fp1 & Lecler fp2 αγκαλια με μπαριερα.

Μαξ εμεινε πολυ νωρις στο fp2...Οι μερκς δειχνουν δυνατες πολυ.

aroutis
17-04-21, 16:13
Αντίστοιχα και η Ferrari δείχνει πολύ δυνατή. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω , καλό είναι να περιμένει κανένας το q3 end.
Αρνητική εντύπωση συνεχίζει να δίνει η Alpine και η Aston Martin, η τελευταία μάλιστα προσπαθεί να κάνει lobby για αλλαγή κανονισμών σε σχέση με το αεροδυναμικό πακέτο στη μέση της χρονιάς (τρωγοντας φυσικά κράξιμο
αφού η ίδια είχε συμφωνήσει). Προφανώς δεν της βγαίνει το Copy/paste..
Θετική έκπληξη παραμένει η Alpha Tauri.

Valtteri Bottas Mercedes 1:15.551
Lewis Hamilton Mercedes +0.010s
Pierre Gasly Alpha Tauri +0.078s
Carlos Sainz Ferrari +0.283s
Charles Leclerc Ferrari +0.820s
Sergio Perez Red Bull Racing +0.860s
Yuki Tsunoda Alpha Tauri +0.868s
Lando Norris McLaren +0.934s
Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +0.962s
Lance Stroll Aston Martin +1.186s
Esteban Ocon Alpine +1.266s
Nicholas Latifi Williams +1.272s
Fernando Alonso Alpine +1.284s
Max Verstappen Red Bull Racing +1.448s
Sebastian Vettel Aston Martin +1.541s
George Russell Williams +1.628s
Kimi Raikkonen Alfa Romeo +1.722s
Daniel Ricciardo McLaren +1.730s
Mick Schumacher Haas +1.799s
Nikita Mazepin Haas +2.306s

- - - Updated - - -


Τα είπαμε

226751

4η η Ferrari με. 329 από τον 1ο. Σπουδαία επίδοση αν σκεφτεί κάποιος που ήταν περισυ.

Πίκρα για τον Αλονσο να χάνει το q3 και να βλέπει τον team mate του να περνάει.

Εις αύριο τα καλύτερα.

BlueChris
17-04-21, 16:55
Πολύ κοντά οι ομάδες και αυτό είναι καλό επιτέλους. Ο Sir έδειξε τα χέρια του και μπράβο. Κρίμα για το Noris που πάτησε ελάχιστα έξω αλλά έτσι είναι η ζωή και επιτέλους ο max έχει δίπλα του κάποιον που μπορεί και τον πλησιάζει σε χρόνους.
Η Ferrari ανεβαίνει κυρίως λόγο του ότι μετά από πάρα πολλά χρόνια εναρμονισαν επιτέλους τους υπολογιστές με την αεροδυναμική σήραγγα και το αμάξι.

konig
17-04-21, 17:04
ηθελα να μαθω τι θα εκανε ο σουμαχερ σε αλλο μετριο μονοθεσιο

aroutis
17-04-21, 17:15
Η Ferrari ανεβαίνει κυρίως λόγο του ότι μετά από πάρα πολλά χρόνια εναρμονισαν επιτέλους τους υπολογιστές με την αεροδυναμική σήραγγα και το αμάξι.
Επρεπε να φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο (μιλάω για τη προηγούμενη χρονιά) για να τελειώνει αυτή η ****κια.
Τα αποτελέσματα είναι φανερά.

- - - Updated - - -


ηθελα να μαθω τι θα εκανε ο σουμαχερ σε αλλο μετριο μονοθεσιο

Η HAAS δεν είναι μέτριο μονοθέσιο, ειναι απαράδεκτο μονοθέσιο

chat1978
17-04-21, 18:53
Πολύ κοντά οι ομάδες και αυτό είναι καλό επιτέλους. Ο Sir έδειξε τα χέρια του και μπράβο. Κρίμα για το Noris που πάτησε ελάχιστα έξω αλλά έτσι είναι η ζωή και επιτέλους ο max έχει δίπλα του κάποιον που μπορεί και τον πλησιάζει σε χρόνους.
Η Ferrari ανεβαίνει κυρίως λόγο του ότι μετά από πάρα πολλά χρόνια εναρμονισαν επιτέλους τους υπολογιστές με την αεροδυναμική σήραγγα και το αμάξι.

Όταν το είδα στο onboard σκέφτηκα με τίποτα αλλά μετά στην εξωτερική ήταν ξεκάθαρο έστω και λίγο. Εντάξει έχει ακόμα να μάθει ο Ρικάρντο κλασικά θέλει χρόνο να συνηθίσει αλλά είμαι θετικός για ΜακΛάρεν.

Απογοήτευση ο Σαινθ στους κόκκινους.

Πολύ το χάρηκα με τον Πέρεζ.

aroutis
18-04-21, 15:14
Όταν το είδα στο onboard σκέφτηκα με τίποτα αλλά μετά στην εξωτερική ήταν ξεκάθαρο έστω και λίγο. Εντάξει έχει ακόμα να μάθει ο Ρικάρντο κλασικά θέλει χρόνο να συνηθίσει αλλά είμαι θετικός για ΜακΛάρεν.

Απογοήτευση ο Σαινθ στους κόκκινους.

Πολύ το χάρηκα με τον Πέρεζ.

Το ίδιο που περνάει ο Σαινθ περνάει και ο Ρίκι. Ναι οκ δε μου άρεσε ότι δε πέρασε στο q3 προφανώς αλλά από την άλλη ακόμα προσαρμόζεται

- - - Updated - - -

https://www.motorsportweek.com/2021/04/17/technical-insight-the-upgrades-giving-ferrari-a-big-boost-in-imola/

uncle_nontas
18-04-21, 15:36
Πέφτει μεγάλη βρόχα στην πίστα βλέπω.

- - - Updated - - -

Εδώ...

aroutis
18-04-21, 17:00
Καλά χαμός, να δω τι meme θα βγουν για τον toto Wolff μετά από αυτό.

BlueChris
18-04-21, 18:12
Ο sir φάρδος για άλλη μια φορά που αφού έκανε τη μπάμια του τον βοήθησε το τρακάρισμα και βρέθηκε σε απόσταση βολής.
Μπράβο στο Noris, δεν έπεσαν σοβαρά τα soft που δεν το περίμενα αλλά λόγο χαμηλών θερμοκρασιών οφείλεται αυτό.

aroutis
18-04-21, 18:43
Ο sir φάρδος για άλλη μια φορά που αφού έκανε τη μπάμια του τον βοήθησε το τρακάρισμα και βρέθηκε σε απόσταση βολής.
Μπράβο στο Noris, δεν έπεσαν σοβαρά τα soft που δεν το περίμενα αλλά λόγο χαμηλών θερμοκρασιών οφείλεται αυτό.

Κάπως έτσι.

patch
18-04-21, 20:35
το φάρδος το ίδιο σήμερα απέτρεψε ένα καταπληκτικό πόντιουμ με ρεκόρ χαμηλότερης ηλικίας. Εύχομαι πρωταθλητές και οι τρεις τους

adiS
19-04-21, 08:05
Μπορεί να ήταν τύχη που είχε red flag, αλλά το ότι όλους τους πέρασε σαν σταματημένους εκεί νομίζω πρέπει να δώσουμε έμφαση. Μόνο φώτα δεν τους αναβόσβησε να κάνουν στην άκρη.

Μπράβο στον Χάμιλτον και ας μην μου αρέσει.

Εγώ αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι Bottas και Williams. Για εμένα είναι τεράστιο ψυχολογικό+ όσο αφορά την Williams που έφτασε να προσπαθεί να προσπεράσει Mercedes και έφτασε σχεδόν στο Q3. Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά μπράβο τους.

Όσο αφορά τον Bottas δυστυχώς εχθές ήταν σαν να βάλανε ένα ερασιτέχνη οδηγό στο τιμόνι, δεν ξέρω αν είχε κάποιο πρόβλημα αλλά και στον αγώνα και στο ατύχημα ήταν αλλού.

Για το ατύχημα η ευθύνη για εμένα είναι καθαρά στον Bottas είχε ένα αμάξι του από πίσω πολύ κοντά τι περίμενε να κάνει στο σημείο που όλοι προσπαθούν για προσπέραση?! Αυτός οδηγούσε σαν να ήταν σε παραλιακό δρόμο και δεν τον ενδιέφερε να δει λωρίδα παρά μόνο τις όμορφες κορασίδες.

ASFE
19-04-21, 10:56
Sainz k Ric πρεπει να προσαρμοστουν στις νεες ομαδες, αλλ ΠΙΚΡΑ ο Αλονσο που μετα απο 2 χρονια επεστρεψε...και δεν περασε q3. Ευτυχως που ο Φεττελ παει καλυτερα (τι οχι? αλλα ας βγαλουμε χολη για τον Ισπανο)
:rolleyes:
Maxαρος απο αλλο πλανητη...Ανετη νικη..

aroutis
19-04-21, 13:20
Sainz k Ric πρεπει να προσαρμοστουν στις νεες ομαδες, αλλ ΠΙΚΡΑ ο Αλονσο που μετα απο 2 χρονια επεστρεψε...και δεν περασε q3. Ευτυχως που ο Φεττελ παει καλυτερα (τι οχι? αλλα ας βγαλουμε χολη για τον Ισπανο)
:rolleyes:
Maxαρος απο αλλο πλανητη...Ανετη νικη..


Mazepin fp1 & Lecler fp2 αγκαλια με μπαριερα.
Εννοείται λοιπόν ότι περιμένεις κατι περισσότερο από έναν δις WDC , Samurai, mr. 600+ στο μονοθέσιο , ο οποίος στη τελική συνέχισε να αγωνίζεται, από αυτή την εικόνα που δεν το τιμά και ιδιαίτερα.
'Η μήπως θες να πεις πως είσαι και ιδιαίτερα ευχαριστημένος ;

Και μιας και το πιάσαμε, εναν καλό λόγο για την Ferrari, για τη Mclaren,για τον Charles, για τον Norris ? Μπα ; Τίποτα ε;

Y.Γ. τι ακριβώς περιμένεις να γράψω για τον Seb ? για μένα δεν έπρεπε να ασχολείται με την F1, ειναι ξοφλημένος. Να χαιρεσαι που ασχολούμαι με τον Αλόνσο.

ASFE
19-04-21, 13:51
Οχι δεν περιμενω απο τον Ισπανο κατι παραπανω στην παρουσα φαση. Απλα να προσαρμοστει...

Νομιζα οτι το ειχα γραψει εδω αλλα το ειχα γραψει σε αλλο ελληνικο φορουμ στο 1ο αγωνα της χρονιας



1)(Το καμαρι ελειπε 2 χρονια , θελει 1-2 αγωνες να ειναι 100% ετοιμος...) για να προλαβω τυχον συγκρισεις
2)Αλονσαρος....Αλιπινακι....Χαλαρα το 8ο μονοθεσιο σε ταχυτητα....Θα παιρνει ποντους απο σποντες αν δεν αλλαξει κατι δραματικα...
Μακλαρεν και Φερραρι θα μας δωσουν ωραιες μαχες...Μακαρι γρηγορα να βρει και ο Περεζ τον δρομο του γιατι τον χρειαζονται εκει πανω...Βαρεθηκαμε το Μαξ vs Mercs.


Το οτι ασχολεισαι βεβαια μονο με τον Αλονσο που ηταν εκτος απο το 2018 χωρις να του δινεις κανενα ελαφρυντικο, ενω στους Σαινθ,Ρικ κλπ δινεις, ε δειχνει και λιγο εμπαθεια δε νομιζεις?

aroutis
19-04-21, 15:18
Σου κάνω quote πόστ πριν το Race:

Αντίστοιχα και η Ferrari δείχνει πολύ δυνατή. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω , καλό είναι να περιμένει κανένας το q3 end.
Αρνητική εντύπωση συνεχίζει να δίνει η Alpine και η Aston Martin, η τελευταία μάλιστα προσπαθεί να κάνει lobby για αλλαγή κανονισμών σε σχέση με το αεροδυναμικό πακέτο στη μέση της χρονιάς (τρωγοντας φυσικά κράξιμο
αφού η ίδια είχε συμφωνήσει). Προφανώς δεν της βγαίνει το Copy/paste..
Θετική έκπληξη παραμένει η Alpha Tauri.
Πως γίνεται να βλέπεις ότι ασχολούμαι ΜΟΝΟ με τον Ισπανό , μόνο εσυ το ξέρεις. Αν μη τι άλλο, μονοπατα ασχολείσαι (πάντα) με τη Ferrari όταν γίνεται κάτι στραβό (πχ. αν στουκάρει ο Leclerc), δεν μπορείς να πεις ποτέ κάτι καλό γιατί μάλλον θα πάθεις αναφυλαξία (:lol: ) και φυσικά γενικότερα λάμπεις από το thread μέχρι να πετάξεις τη σπόντα σου.

Αυτό λοιπόν ειναι το παράπονό μου σε ότι σε αφορά. Επειδή λοιπόν λες για τον Ισπανό, αν ψάξεις στο thread θα δεις ότι έχω πει ότι το sport τον χρειάζεται. Αλλά χρειάζεται έναν Alonso που να οδηγά στις δυνατότητες του.
Πιστεύω να συμφωνείς.

Υ.Γ. Sainz και Ric δεν είναι (κατά τη γνώμη μου πάντα) το ίδιο βεληνεκές με τον Αλόνσο. Εξού και γιατί δε μπορείς να τους βάλεις στον ίδιο κουβά.
Κάτι σαν το ότι δε μπορείς να βάζεις στον ίδιο κουβά Μαζεπιν και Λεκλερκ, κάτι που προφανώς φάνηκε στον αγώνα (πως οδήγησε ο ένας και πως ο άλλος).

konig
19-04-21, 15:25
https://www.gpfans.com/en/articles/63934/raikkonen-stripped-of-imola-points-after-bizarre-restart-infringement/?fbclid=IwAR0bKCsOEjgdCRYSF-VP_0pQiQB7l-8ZaDNWDi2C23Ii_RRMuTNik3eAsJQ

γελαει ο κοσμος με την fia

BlueChris
19-04-21, 21:17
Για τον Seb δεν έχω λόγια, τ οι ν ειδατε στην αρχή του αγώνα που πέρασε κάποιον και με το που πέρασε, έκλεισε μπροστα του στο τσακ να τον φάει. Το άτομο έχει τελειώσει και δεν το έχει καταλάβει.

Για τον Sir, δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς την οδηγική του ικανότητα και οκ όντας με το καλύτερο μονοθέσιο, κάνει παπαδες αλλά και αυτός έχει ψυχή στο λαθος.

Τώρα όσο για τον Μαξ, αν δεν έβρεχε που το έχει άσχημα, δεν θα είχε κάνει τη διαφορά που έκανε σε όποια σημεία ήταν μπροστά, οπότε θα βλέπαμε άλλο αγώνα με τον Sir κολλημένο πίσω του.

- - - Updated - - -

Σε άλλα νέα, ο αγαπημένος μου Τοτός την είπε την βλακεία του πάλι.



But George should have never launched into this manoeuvre, considering that the track was drying up, it meant taking risks and the other car is a Mercedes in front of him.

Τι μας λες ρε μεγάλε? Πως όποιος είναι με mercedes κινητήρα στη πλάτη πρέπει να κάνει το χαζό και να περιμένει μήπως ο bottas καταφέρει και κουμπώσει τη 2α?
Λέγονται τέτοια πράγματα δημόσια? Συζητάμε για ένα νέο παλικάρι με χέρια, μετά από χρόνια προβλημάτων σε μια ιστορική ομάδα όπως είναι η Williams, που επιτέλους αρχίζει και βλέπει λίγο φως στο τούνελ και τους τι λέει ο άριστος?
Ήμουν που ήμουν στραβωμενος με τη πάρτη του, με αποτελείωσε γιατί αυτό είναι θράσος. Φυσικά υπάρχει μια φιλία μεταξύ ομάδων που έχουν σχέσεις λόγο κινητήρα αλλά κανείς δεν βγήκε να την πει σε κανένα μέχρι σήμερα από τακτ κυρίως. Η Haas και Alfa Romeo, προσέχουν την Ferrari και τούμπαλιν, η Alfa Tauri προσέχει τα RedBull αλλά αυτό παραπάει.

Έντο μεταξύ ο Russell ζήτησε συγγνώμη φυσικά γιατί ήταν υπερβολική η αντίδραση του αλλά είχε δίκιο για μένα. Βρε καϊναρι Bottas, έρχεται ο άλλος με +60χλμ από πίσω, και μου κάνεις κινηση να τον κοψεις μήπως και δεν περάσει? Τακσνε πάνω του ο μικρός, ακούμπησε γρασίδι και τέλος.

Η άποψη του Ross Brawn για το θέμα



Imola is quite a narrow track so there’s not much space,” said Brawn, “When you add wet grass either side from the rain, it becomes very, very tricky.

I’m sure both drivers will analyse the incident and learn from it but it did look like Valtteri drifted across and left George nowhere to go.

konig
19-04-21, 21:26
μα λεει οτι ξεραμε δεν ειχε αρκετο χωρο για να τελειωσει την προσπεραση ετσι και αλλιως και πηδηξε στην βρεγμενη γραμμη με σλικς ενω ηταν 2/3 πισω απο τον μποτας

τι περιμενε κανεις οτι θα συμβει? θα μπορουσε να περιμενει εναν γυρο ακομη να βρεθει πιο κοντα αλλα οχι εκει

BlueChris
19-04-21, 21:40
Κάθομαι και διαβάζω τους κανονισμούς γιατί βγήκε ο Noris και είπε "εγώ θα πέρναγα τον Max αν ήμουν 2ος στο restart". Μιλάει για τη φάση που σχεδόν έκανε τετακε ο μαξ.
Εδώ λοιπόν έχει γέλιο ο κανονισμός. Εφόσον ήταν rolling restart, αν ο Leclerc (ο οποίος είπε το σκέφτηκε αλλά τελικά πλακωθηκε στα φρένα), τον περναγε, τοτε ο Verstapen μπορούσε να τον περάσει πάλι πριν τη γραμμή εκκίνησης ΑΛΛΑ αν ο Leclerc αφού τον περάσει το σανιδωνε και πήγαινε κανονικά τότε ο μαξ δεν θα προλάβαινε να τον περάσει πριν τη γραμμή τερματισμού οποτε υποχρεωνονταν να περάσει απο τα πιτς!!!!. Αν δεν το έκανε τότε θα έτρωγε ότι ποινή έφαγε ο Kimi.
Απίστευτο και θα ήθελα να το δω αυτό το χαμό ειλικρινά αλλά ο Leclerc το έπαιξε τζέντλεμαν.

- - - Updated - - -


μα λεει οτι ξεραμε δεν ειχε αρκετο χωρο για να τελειωσει την προσπεραση ετσι και αλλιως και πηδηξε στην βρεγμενη γραμμη με σλικς ενω ηταν 2/3 πισω απο τον μποτας

τι περιμενε κανεις οτι θα συμβει? θα μπορουσε να περιμενει εναν γυρο ακομη να βρεθει πιο κοντα αλλα οχι εκει

Τι δεν είχε αρκετό χώρο? Στη μέση της ευθείας βρισκόντουσαν.
Δεν κάνεις ματσακωνιες σε βρεγμένη πίστα. Ούτε ο μαξ τον καιρό της τρέλας του δεν έκανε τέτοια σε βρεγμένη πίστα.

konig
19-04-21, 21:55
για την ιμολα μιλαμε
δεν εχει χωρο για ταρζανιες

aroutis
20-04-21, 07:19
μα λεει οτι ξεραμε δεν ειχε αρκετο χωρο για να τελειωσει την προσπεραση ετσι και αλλιως και πηδηξε στην βρεγμενη γραμμη με σλικς ενω ηταν 2/3 πισω απο τον μποτας

τι περιμενε κανεις οτι θα συμβει? θα μπορουσε να περιμενει εναν γυρο ακομη να βρεθει πιο κοντα αλλα οχι εκει

Ηταν το Definition του Racing incident, έχουμε δει αμέτρητα από αυτά.
Το foul του Wolff είναι ο τρόπος που ουσιαστικά είπε

But George should have never launched into this manoeuvre, considering that the track was drying up, it meant taking risks and the other car is a Mercedes in front of him.

περί Mercedes, κοινώς θεωρεί ότι πρέπει να κάνει χάρες ο George επειδή έχει συμβόλαιο με την Mercedes. Τότε και η Aston Martin να κάνει χάρες, και η McLaren το ίδιο και η Williams.

Οχι Toto, racing is racing.

Και ειναι ενδεικτικό του ότι πρακτικά απείλησε να τον στείλει σε άλλο πρωτάθλημα.

chat1978
20-04-21, 08:57
Οχι Toto, racing is racing.



Ε καλά τώρα. Όχι ότι έχεις ή έχετε άδικο αλλά ε καλά τώρα. Την ξέρουν και οι πέτρες το βαθμό της διαπλοκής και αυτό περιλαμβάνει και τις οδηγούς. Και καμία φορά γίνονται λάθη και φαίνεται η θεατρική παράσταση. Και η ρίζα του κακού είναι στα team orders. Στις ομάδες θα κολωσουμε;

aroutis
20-04-21, 09:14
Ε καλά τώρα. Όχι ότι έχεις ή έχετε άδικο αλλά ε καλά τώρα. Την ξέρουν και οι πέτρες το βαθμό της διαπλοκής και αυτό περιλαμβάνει και τις οδηγούς. Και καμία φορά γίνονται λάθη και φαίνεται η θεατρική παράσταση. Και η ρίζα του κακού είναι στα team orders. Στις ομάδες θα κολωσουμε;

Το ερώτημα είναι, τελικά τι F1 θέλουμε ;
Αν θελουμε μια F1 όπου μια ομάδα (ναι, η Mercedes) θα κάνει γκουχ και όλοι θα κάνουν στην άκρη, οκ, να σταματήσουμε να παρακολουθούμε. Ο Toto στο συγκεκριμένο είναι foul, και δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.
Να σου θυμίσω ότι σε μια φάση (δε θυμάμαι χρονιά) που δοκίμασε η Ferrari κάτι αντίστοιχο με την Sauber , έγινε της κακομοίρας. Είναι άλλο πράγμα να έχεις πελατιακές ομάδες,άλλο πράγμα αυτές οι ομάδες κυριολεκτικα να είναι "πελάτες" σου.

Προσωπικά δεν θέλω τέτοια F1.

chat1978
20-04-21, 09:44
Το ερώτημα είναι, τελικά τι F1 θέλουμε ;
Αν θελουμε μια F1 όπου μια ομάδα (ναι, η Mercedes) θα κάνει γκουχ και όλοι θα κάνουν στην άκρη, οκ, να σταματήσουμε να παρακολουθούμε. Ο Toto στο συγκεκριμένο είναι foul, και δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.
Να σου θυμίσω ότι σε μια φάση (δε θυμάμαι χρονιά) που δοκίμασε η Ferrari κάτι αντίστοιχο με την Sauber , έγινε της κακομοίρας. Είναι άλλο πράγμα να έχεις πελατιακές ομάδες,άλλο πράγμα αυτές οι ομάδες κυριολεκτικα να είναι "πελάτες" σου.

Προσωπικά δεν θέλω τέτοια F1.

Ούτε εγώ αλλά πώς έγραψα δεν θέλω και team orders. Γιατί εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Να το θέσω και αλλιώς. Να ξεκαθαρίσουμε ποιος βραβεύεται στην φ1. Οι οδηγοί ή οι ομάδες;

adiS
20-04-21, 09:54
Ούτε εγώ αλλά πώς έγραψα δεν θέλω και team orders. Γιατί εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Να το θέσω και αλλιώς. Να ξεκαθαρίσουμε ποιος βραβεύεται στην φ1. Οι οδηγοί ή οι ομάδες;

νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο εδώ και χρόνια ομάδες > οδηγοί

ASFE
20-04-21, 10:57
Δυστυχως οσο καποιες ομαδες εξαρτωνται απο τις μαμα κατασκευαστριες θα τα εχουμε αυτα.
Το θεμα ειναι να μην επεμβαινουν σε αυτες τις ομαδες σε ολα τα θεματα (racing για θεση, ντουμπλαρισματα, κλπ)

chat1978
20-04-21, 11:09
νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο εδώ και χρόνια ομάδες > οδηγοί

Γι'αυτό γράφω παράσταση.

Προφανώς και τα λεφτά λένε αυτό αλλά όλοι σκοτώνομαστε και ασχολούμαστε με τους οδηγούς. Ας γίνει επίσημα λοιπόν σαν τους ποδηλατικούς αγώνες και θα το βλέπουν μόνο οι Βέλγοι και Ολλανδοί.

- - - Updated - - -


Δυστυχως οσο καποιες ομαδες εξαρτωνται απο τις μαμα κατασκευαστριες θα τα εχουμε αυτα.
Το θεμα ειναι να μην επεμβαινουν σε αυτες τις ομαδες σε ολα τα θεματα (racing για θεση, ντουμπλαρισματα, κλπ)

Δεν γίνεται πιστεύω, ειδικά με την αδιαφάνεια που υπάρχει. Είναι εκτός πραγματικότητας. Αν θέλουν να γίνει αυτό, τότε πρέπει να μπει ενδιάμεσος και να φιλτράρει την σχέση εξάρτησης.

aroutis
20-04-21, 16:16
Ούτε εγώ αλλά πώς έγραψα δεν θέλω και team orders. Γιατί εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Να το θέσω και αλλιώς. Να ξεκαθαρίσουμε ποιος βραβεύεται στην φ1. Οι οδηγοί ή οι ομάδες;

Τι σχέση έχουν τα team orders με το συγκεκριμένο; τα team orders έχουν να κάνουν με το να κάνεις maximize βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών (κυρίως) και αν κινδυνεύει το πρωτάθλημα οδηγών να βοηθήσεις τον οδηγό.
Εδώ μιλάμε για το πως μια κατασκευάστρια ομάδα ελέγχει πρακτικα έναν αγώνα (να μη πω ένα πρωτάθλημα) και το βρίσκει εντελώς φυσιολογικό και από πάνω.


νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο εδώ και χρόνια ομάδες > οδηγοί
Ακριβώς.

- - - Updated - - -


Προφανώς και τα λεφτά λένε αυτό αλλά όλοι σκοτώνομαστε και ασχολούμαστε με τους οδηγούς.

Μη κάνεις project. Δεν σκοτώνονται όλοι μόνο για τους οδηγούς.

chat1978
20-04-21, 20:21
Αρουτη, γράφεις racing is racing. Δεν βλέπεις τί σχέση έχουν τα team orders? Όπως γράφτηκε, εξαρτάται τελικά ποιος αγωνίζεται, οδηγός ή ομάδα.

aroutis
21-04-21, 06:21
Αρουτη, γράφεις racing is racing. Δεν βλέπεις τί σχέση έχουν τα team orders? Όπως γράφτηκε, εξαρτάται τελικά ποιος αγωνίζεται, οδηγός ή ομάδα.
Ομάδα αγωνίζεται στην F1. Για αυτό και τα team orders υπάρχουν από καταβολής F1.

chat1978
21-04-21, 12:10
Ομάδα αγωνίζεται στην F1. Για αυτό και τα team orders υπάρχουν από καταβολής F1.
Όπως έγραψα, ζήτημα προοπτικής. Το μπουγιο γίνεται πάντως με τους οδηγούς.

- - - Updated - - -



Μη κάνεις project. Δεν σκοτώνονται όλοι μόνο για τους οδηγούς.

Μην το προσωποποιείς. Εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα σε γενικούς χαρακτηρισμούς. Έκτος και αν πιστεύεις ότι η εξαίρεση είναι αυτό που γράφω.

aroutis
21-04-21, 16:20
Όπως έγραψα, ζήτημα προοπτικής. Το μπουγιο γίνεται πάντως με τους οδηγούς.
Σύμφωνα με σένα. Η πραγματικότητα είναι ότι κάποιοι φανατίζονται για οδηγούς, αλλά κάποιοι άλλοι για ομάδες.
Να στο θέσω διαφορετικά, υπάρχουν αγγλοι που πάνε τον Χαμιλτον (και πολλοί) αλλά πολλοί περισσότεροι που λατρεύουν τη Mclaren.
Οταν ο Hamilton αποχωρήσει,οι οπαδοί του Hamilton εστω σε κανα 2 χρόνια θα βρούν κάτι άλλο, οι οπαδοί της McLaren θα ασχολούνται ακόμα με τη McLaren.
Κάπως έτσι με τη Ferrari (ακόμα χειρότερα βασικά) και πάει λέγοντας.

Μην το προσωποποιείς. Εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα σε γενικούς χαρακτηρισμούς. Έκτος και αν πιστεύεις ότι η εξαίρεση είναι αυτό που γράφω.
Οταν λέω ότι κάνεις Project, εννοώ ότι ουσιαστικά την άποψή σου τη θεωρείς κανόνα. Δεν χαρακτηρίζω και sorry αν φαίνεται έτσι (αν φαίνεται).
Οπως επίσης, δεν πιστεύω ότι η άποψη μου ειναι ευαγγέλιο (αν και θα έπρεπε !! :lol:)

chat1978
21-04-21, 19:44
Δεν θεωρώ ότι με χαρακτηριζεις. Όπως και να έχει όλο το υλικό, όλο το στήσιμο στήσιμο δείχνει προς αγώνα οδηγών και ομάδων. Ακόμα και το κανάλι της φ1, τελειώνει τα βίντεο μόνο με την κατάταξη των οδηγών στο πρωτάθλημα.

Από εκεί πέρα μπορούμε να παίζουμε γύρω από την έννοια της γενίκευσης και εξαίρεσης, μέχρι να γίνει μια δημοσκόπηση.

BlueChris
21-04-21, 21:48
Οι οδηγοί είναι το τυρακι για εμάς αλλά οι ομάδες είναι το παν. Να το πω αλλιώς. Ούτε ο Μέγας Sir δεν μετράει πουθενά.

chat1978
21-04-21, 22:26
Οταν λέω ότι κάνεις Project, εννοώ ότι ουσιαστικά την άποψή σου τη θεωρείς κανόνα.

Ξέχασα να σου υπενθυμίσω, ότι και εγώ McLarren δηλαδή ομάδα υποστήριζα και υποστηρίζω πάντα. Άρα δεν παίζει αυτό που λες, αν το λες δηλαδή ότι προβάλω την προσωπική μου προτίμηση σε κανόνα. Αν τώρα αναφέρεσαι στην άποψη γενικά, τότε απλά διαφωνούμε και πολύ δύσκολα θα πείσουμε εναλλάξ εκτός και αν γίνει παγκόσμια δημοσκόπηση.

@ ADSLgr.com All rights reserved.