Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.
O kimi στουκαρε.:p Πιωμενος απο χτες το βραδυ,ε ρε κορονοπαρτυ που εχει να γινει μετα.
Μίλησε ο Μπέρνι για bullying στον Verstapen από την Merc ??
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
10-12-21, 19:55
Τώρα στο FP2 ο Leclerc είναι με helmet cam ... πολύ πακέτο ρε φίλε να είσαι τάπα και να βλέπεις τόσα λίγα....
Δεν χρειάζεται να βλέπεις και πολλά, τα περισσότερα τα νιώθεις στον π@πό :p
Μίλησε ο Μπέρνι για bullying στον Verstapen από την Merc ??
Δεν το βρήκα αυτό που λες αλλά υπάρχει γκρίνια για το ίδιο θέμα από τον Horner.
Κοίτα ο πυρήνας της F1 είναι η Αγγλία που τον περνάνε γενεές 14 τον Μαξ καιρό τώρα.
Δεν το βρήκα αυτό που λες αλλά υπάρχει γκρίνια για το ίδιο θέμα από τον Horner.
Κοίτα ο πυρήνας της F1 είναι η Αγγλία που τον περνάνε γενεές 14 τον Μαξ καιρό τώρα.
Ακριβώς.
Και δεν είναι τυχαίο ότι είναι απαράδεκτο το ότι βγήκε η FIA μέσω Massi ναι απειλεί έμμεσα τον Max με ποινή αν γίνει κάτι και μπράβο του που τους έγραψε.
Η δουλειά της FIA είναι να θέτει όρια χωρίς να λαμβάνει μέρος. Ακόμα και αν βλέπει κάτι, δε πρέπει να ρίχνει βάρος προς μια πλευρά γιατί τότε οι οπαδοί αρχίζουν εικασίες.
Όταν λοιπόν τα λένε κάποιοι.......
Δεν το βρήκα αυτό που λες αλλά υπάρχει γκρίνια για το ίδιο θέμα από τον Horner.
Κοίτα ο πυρήνας της F1 είναι η Αγγλία που τον περνάνε γενεές 14 τον Μαξ καιρό τώρα.
https://www.planetf1.com/news/bernie-ecclestone-mercedes-bullying-max-verstappen/
https://www.planetf1.com/news/bernie-ecclestone-mercedes-bullying-max-verstappen/
https://www.planetf1.com/news/sky-pull-verstappen-crash-ad-after-red-bull-complaint/
Και μετά μιλάτε για bulling ?
Μπράβο σε RBR και Max.
Τώρα ας το τελειώσουν αύριο, ώστε να δούμε την έκρηξη του toto και τα κλάματα του λουη
Είναι σε χειρότερη θέση στην στρατηγική,αλλά όλα μπορούν να συμβούν.Τελικη ταχυτητα πολύ υψηλή για RBR.
Είναι σε χειρότερη θέση στην στρατηγική,αλλά όλα μπορούν να συμβούν.Τελικη ταχυτητα πολύ υψηλή για RBR.
Αν έχει .25 sec στο γύρο στα soft, με τη θερμοκρασία σε λογικά επίπεδα και με τη Pirelli να δίνει ζωή στα medium +7 γύρους, δεν θα το έλεγα.
Μάλιστα δεν θα απέκλεια να κάνει κάτι με τα hard σε κάποια ακραία στρατηγική ή απλά να παίξει το Soft/Med.
ΑΝ δε δουμε περίεργα, η RBR μια χαρά το έχει .
Δεν ξέρω τι έκαναν στην RB, θα δούμε αν τους βγει.
1η φορά έστησαν μονοθέσιο για τελική με λίγο φτερό και έβαλαν soft?
Αν ξεκινήσουν όπως είναι, θα πάνε για 10 γύρους ο ένας πίσω από τον άλλο και ο Verstapen θα μπει στα πιτς πρώτος οπότε ο sir θα συνεχίσει και τέλος.
Τόσο πολύ υπολογίζουν το safety car?
Δεν πιστευω να ειναι τοσο αφελης,κατι εχουν υπολογισει,εκτος αν η αποφαση τους οφειλεται στο πληγωμενο ελαστικο μετα απο το μπλοκαρισμα του φερσταπεν.Η λογικη μας λεει,οτι φευγει ο φερσταπεν πρωτος,ο χαμιλτον προσπαθει να κρατηθει με τη μεσαια οσο πιο κοντα μπορει,ωστε να παει για undercat οταν μπει ο μαξ,αυτα με την προυποθεση πως η εκκινηση θα ειναι καθαρη,δεν θα υπαρχει καποια επαφη η οποιο αλλο θεμα.
Δεν χωρανε προγνωστικα,θα δουμε το race pace πως θα ειναι και για τους δυο,γιατι αλλιως τρεχουν στο qualify.
Δεν ξέρω τι έκαναν στην RB, θα δούμε αν τους βγει.
1η φορά έστησαν μονοθέσιο για τελική με λίγο φτερό και έβαλαν soft?
Αν ξεκινήσουν όπως είναι, θα πάνε για 10 γύρους ο ένας πίσω από τον άλλο και ο Verstapen θα μπει στα πιτς πρώτος οπότε ο sir θα συνεχίσει και τέλος.
Τόσο πολύ υπολογίζουν το safety car?
Δεν είδα κάτι τέτοιο
O οδηγός της Red Bull Racing πήρε την pole αλλά αναγκάστηκε σε στρατηγικό συμβιβασμό.
«Αμφιταλαντευόμασταν πριν την έναρξη του Q2, όπως πλέον δεν είχαμε άλλη επιλογή», παραδέχθηκε στο Sky Sports ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ. Έτσι ο Φερστάπεν έβαλε τη μαλακή γόμα και με αυτή ήταν ταχύτερος όλων στο Q2, ήταν με διαφορά στην pole στο Q3.
Όμως τι σημαίνει αυτό για τον αγώνα; Η μαλακή γόμα θα του δώσει καλύτερη εκκίνηση και πρέπει να έχει πολύ κακή αντίδραση για να στρίψει δεύτερος στη στροφή 1 που βρίσκεται 305 μέτρα μακριά από την pole. Αντίθετα ο Λούις Χάμιλτον θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να κρατηθεί μπροστά από τη McLaren του Λάντο Νόρις και τη Red Bull του Σέρχιο Πέρεζ, που αμφότεροι θα έχουν μαλακή γόμα ενώ εκείνος σκληρή. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να προσέξει να μην έχει κάποια επαφή που ενδεχομένως τον θέσει εκτός μάχης αφού αυτό θα χρίσει αυτόματα πρωταθλητή τον Φερστάπεν.
Με το Grand Prix των Εμιράτων να περιλαμβάνει 58 γύρους, το πρόωρο pit stop που θα αναγκαστεί να κάνει ο 23χρονος αναμένεται να γύρει την πλάστιγγα υπέρ του 36χρονου αντιπάλου του που θα φτάσει πολύ πιο μακριά με το σετ μέσης γόμας.
Seitanf1 @twitter
Πιστευω θα εχουμε τουλαχιστον ενα SC,στη στροφη που το εχασε ο raikkonen στο FP2,αν ακουμπησεις κερμπ ατσαλα μπορει να σε πεταξει τετ α κε.
Δεν είδα κάτι τέτοιο
Από τους χρόνους φαίνεται. 1ο και 3ο σπλιτ ταχύτερος ο μαξ που είναι οι πολλές ευθείες. 2ο σπλιτ ο Hamilton.
- - - Updated - - -
Ή 1ο 2ο... Έχω μπερδευτεί τώρα.
Μην μπερδευουμε τον ρυθμο του qualify με αυτον του αγωνα,στη σαουδικη αραβια παλι ο μαξ θα εσπαγε τα χρονομετρα αν φυσικα δεν χτυπουσε,στον αγωνα ομως,δεν ειχε αναλογο race pace.Τωρα,αυριο οι ρεντμπουλαδες,ελπιζουν στο να μπλεξει ο χαμιλτον με τους πισω που θα εχουν μαλακη γομα,ωστε να χασει χρονο μεχρι να ερθει το πρωτο του πιτ στοπ,για να μην επιτρεψει το undercut απο τη Merc.Πως βρηκε η RBR τελικη 325-327,θα το μαθουμε αυριο,αν οντως θα ειναι τοση,η θα περιοριστει στα 317-320.
Μην μπερδευουμε τον ρυθμο του qualify με αυτον του αγωνα,στη σαουδικη αραβια παλι ο μαξ θα εσπαγε τα χρονομετρα αν φυσικα δεν χτυπουσε,στον αγωνα ομως,δεν ειχε αναλογο race pace.Τωρα,αυριο οι ρεντμπουλαδες,ελπιζουν στο να μπλεξει ο χαμιλτον με τους πισω που θα εχουν μαλακη γομα,ωστε να χασει χρονο μεχρι να ερθει το πρωτο του πιτ στοπ,για να μην επιτρεψει το undercut απο τη Merc.Πως βρηκε η RBR τελικη 325-327,θα το μαθουμε αυριο,αν οντως θα ειναι τοση,η θα περιοριστει στα 317-320.
Στο μόνο που ελπίζουν οι της RedBull από ότι διαβάζω στα εγγλέζικα φόρουμ, είναι πως στο race pace έδειχνε η RB στα χέρια του max 0.4s γρηγορότερη. Δεν ξέρω γιατί και δεν την πιστεύω αυτή τη διαφορά αλλά κυρίως νομίζω πως ο Sir θα το παλέψει. Πάντως όταν τελείωσε το qual, στη συνέντευξη τύπου δεν το πίστευε και ο ίδιος αυτό που έγινε.
Φάτσα τοτού δεν είδα.
Anyway θα δούμε αύριο.. δεν ξεγράφω τη MB με το πριόνι που έχει για μοτέρ έτσι εύκολα.
https://twitter.com/f1dataanalytics/status/1469675969392828419
Έχει γέλιο στα σχόλια και προσφέρεται για ποπκόρν
https://twitter.com/skysportsf1/status/1469713508732448772?s=21
Για να πω την αλήθεια δεν το περίμενα να ζητήσουν ανοιχτά και καθαρά συγνώμη. Ίσως να είναι και ειλικρινές αλλά εγώ θα αλλάξω γνώμη μόνο αν πάρει πόδι ο αηδιαστικος Κροφτη
Δεν πάμε καλά... μεγάλη διαφορά επιτάχυνσης μεταξή Honda και Mercedes. Δεν νομίζω πως αυτό είναι από τα φτερά...
Δείτε το
https://www.formula1.com/en/latest/video.side-by-side-how-verstappen-beat-hamilton-to-pole-at-the-abu-dhabi-gp.1718875587915726171.html
Τόσο πολύ υπολογίζουν το safety car?
3 μονοθέσια έχουν για να το προκαλέσουν. Γιατί να μην ποντάρουν;:whistle:
Έχει γέλιο στα σχόλια και προσφέρεται για ποπκόρν
https://twitter.com/skysportsf1/status/1469713508732448772?s=21
Για να πω την αλήθεια δεν το περίμενα να ζητήσουν ανοιχτά και καθαρά συγνώμη. Ίσως να είναι και ειλικρινές αλλά εγώ θα αλλάξω γνώμη μόνο αν πάρει πόδι ο αηδιαστικος Κροφτη
Είναι σκουπίδια. Ακόμα και εδώ και καλά ζητάνε συγνώμη από τον Lewis. Όταν στη πραγματικότητα πρόκειται για spot που εύχεται στο max και στη rbr χρόνια πολλά δείχνοντας το crash.
Γιατί αυτή τη στιγμή και γιατί το silverstone όλοι καταλαβαίνουν.
#bullying
- - - Updated - - -
Στο μόνο που ελπίζουν οι της RedBull από ότι διαβάζω στα εγγλέζικα φόρουμ, είναι πως στο race pace έδειχνε η RB στα χέρια του max 0.4s γρηγορότερη. Δεν ξέρω γιατί και δεν την πιστεύω αυτή τη διαφορά αλλά κυρίως νομίζω πως ο Sir θα το παλέψει. Πάντως όταν τελείωσε το qual, στη συνέντευξη τύπου δεν το πίστευε και ο ίδιος αυτό που έγινε.
Φάτσα τοτού δεν είδα.
Anyway θα δούμε αύριο.. δεν ξεγράφω τη MB με το πριόνι που έχει για μοτέρ έτσι εύκολα.
Αυτό είπα πιο πάνω... ότι έχει και race pace η rbr. Όχι μόνο quali.
Αλλά αφήστε να τελειώσει ο αγώνας.
Αυτό είπα πιο πάνω... ότι έχει και race pace η rbr. Όχι μόνο quali.Αλλά αφήστε να τελειώσει ο αγώνας.
Απο τον κινητηρα το εχει η απο ρυθμισεις στα φτερα και τις πτερυγες,μην πει κανεις απο ξεζουμισμα που κανει ο φερσταπεν.
*Οι φερραρικοι ειναι με τον φερσταπεν,γιατι κινδυνευει να καταρριφθει το ρεκορ του Σουμαχερ με το 8ο του Λιουη.:wall::angryr:
Απο τον κινητηρα το εχει η απο ρυθμισεις στα φτερα και τις πτερυγες,μην πει κανεις απο ξεζουμισμα που κανει ο φερσταπεν.
*Οι φερραρικοι ειναι με τον φερσταπεν,γιατι κινδυνευει να καταρριφθει το ρεκορ του Σουμαχερ με το 8ο του Λιουη.:wall::angryr:
Ο Tanabe που είναι ο Ιάπωνας της Honda είχε πετάξει μια ατάκα πως κάτι έχουν για το τέλος του πρωταθλήματος. Τι έχουν? Απλά θα άνοιγαν λίγο το μοτέρ να δώσει παραπάνω. Οι Ιάπωνες είναι πολύ περίεργος λαός παιδιά στη ψυχολογία είτε φτιάχνουν αυτοκίνητο είτε ψυγείο. Συγκεκριμένα αυτό που κάνει τώρα η Mercedes δεν το έκαναν ποτέ. Ακόμα και πριν λίγα χρόνια που έσπαγαν τα Honda μοτέρ, έσπαγαν γιατί υπήρχε λάθος σε 2-3 σημεία του.
Με λίγα λόγια αν ένα μοτέρ πρέπει να βγάλει 8 αγώνες, αυτοί θα το ρυθμίσουν να αντέξει 10. Είναι η φιλοσοφία τους και εδώ είναι περίεργη η δήλωση του Ιάπωνα που μάλλον δείχνει πως έχουν δύναμη να δώσουν μειώνοντας την διάρκεια ζωής επιτέλους.
Τώρα στην MB υπάρχει μεγάλο θέμα. Ο Bottas που το μοτέρ του έχει κάνει 3 αγώνες, βγήκε και είπε χτες πως έχανε 0.3 γιατί έπρεπε να μειώσουν τη δύναμη στο μοτέρ. Του Bottas δηλαδή την άκουσε αλλά του Hamilton είναι οκ? Όλοι λένε πως η Mercedes έχει ανοίξει πολύ το μοτέρ και έχει θέμα αξιοπιστίας.
Για να δούμε τι θα δούμε σήμερα γιατί υπάρχει και η περίεργη κατάσταση του να έχουν soft όλοι γύρω από τον Hamilton. Οκ ο Norris είναι Άγγλος και δεν θα πιέσει, οι άλλοι? Ο Bottas έχει αγκαλιά το leclerc που θα τον μασήσει χωρίς πλάκα.
Όσο για το Schumacher, θα πω προσωπικά πως ήταν καλύτερος του Sir απλά. Ήταν και πιο γρήγορος σε qualifying πάντα, και καλύτερος σε βροχή και ποτέ δεν είχε για 7-8 χρόνια το καλύτερο μονοθέσιο χωρίς αντίπαλο.
Τα γυρολογια του Schumacher σε κρίσιμους αγώνες ήταν απίστευτα. Μπορούσε να κάνει 20 γύρους ακριβώς ίδιους.
- - - Updated - - -
Μάλιστα, καλά ξεκινάμε. Ούτε καν τη θέση πίσω δεν υποχρέωσαν το sir να τη δώσει. Α ρε Τοτέ ζωγραφίζεις.
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
12-12-21, 16:10
Πραγματικά δεν χωρούν σχόλια
Ας σταματήσουν τον αγώνα να το δώσουν να τελειώνουμε. Τζάμπα χρόνο από την ζωή μας χάνουμε
Ανεπίτρεπτο να βγει safety car. Ο Tοτος δεν είναι σύμφωνος
Αν δεν το πήρατε χαμπάρι στο πρώτο συμβάν για SC ο Τοτός είπε στον Μαση να μην βγει SC.
Συναρπαστικό πρωτάθλημα :lol: :lol: :lol:
δεν περιμενα να το κανει ο μασσι αλλα το εκανε
Αχαχαχαχ μόνο το κλάμα του Τοτού άξιζε όλο τον αγώνα! Συγχαρητήρια στον Max και την RedBull, πήραν τα ρίσκα και κέρδισαν. Η Mercedes συντηρητική και την πάτησε. Ας πρόσεχαν.
Φήμες λένε ο Latifi ψάχνει ομάδα
Συγχαρητήρια στον Μαξ
δεν περιμενα να το κανει ο μασσι αλλα το εκανε
Για οποίους δεν καταλάβαιναν ως σήμερα τι εστι Mercedes και Toto Wolff, αυτό που πήγε να γίνει σήμερα τα λέει όλα.
Μπράβο στο. Masi και το κλάμα του Τοτο όλα τα λεφτά.
Αν και tifoso χαίρομαι γιατί βλέπω το γκρέμισμα μιας παράγκας που μόνο κακό έχει κάνει στην F1.
Για οποίους δεν καταλάβαιναν ως σήμερα τι εστι Mercedes και Toto Wolff, αυτό που πήγε να γίνει σήμερα τα λέει όλα.
Μπράβο στο. Masi και το κλάμα του Τοτο όλα τα λεφτά.
Αν και tifoso χαίρομαι γιατί βλέπω το γκρέμισμα μιας παράγκας που μόνο κακό έχει κάνει στην F1.
και ολους αυτους που ελεγαν αστεια πως ο μικ θα σταματησει τον χαμιλτον :rofl:
Σήμερα ο Χάμιλτον ήταν καλύτερος από τον μαξ. Μόνο αυτός όμως, η ομάδα του έχασε.
Ο τοτος κλασικά όπως με βολεύει να κάνετε.
Η φια για ακόμα μια φορά έδωσε δικαιωμα να λένε πόσο παράγκα το έχουν κάνει.
Μπραβο στον μαξ για ολη την χρόνια. Στο τελευταίο όμως αγώνα δεν τα πήγε καλά από την αρχή.
Θα δούμε μεγάλη φασαρία απο τη Mercedes
1) μπράβο στον Μαξ και δεν θα μπω σε εικασίες
2) στο πρώτο σκηνικό, ο Μαξ για μια ακόμα φορά έχασε τα φρένα και θεωρεί ότι θα πάει ευθεία στη στροφή.
3) θα ήθελα να ακούσω την εξήγηση γιατί μπήκε ο Χάμιλτον τόσο νωρίς. Όχι ότι θα άλλαζε κάτι άλλωστε δεν μπαίνω στην διαδικασία με την γιαγιά και το τρόλεϊ. Αλλά απορώ. Δεν ξέρω αν το εξήγησαν αλλά στα ολλανδικά δεν το πήρα χαμπάρι.
4) πιστεύω αν του χρόνου έχει άξιο μονοθέσιο θα έχει λυσαξει ο Χάμιλτον. Αλλά οκει. Εικασίες.
5) μετά από χρόνια ξηρασίας, το φετινό πρωτάθλημα ανταπέδωσε και με το παραπάνω. Τα μάζευε πιστεύω. Ξέρω κόσμο που ξαναείδε φ1 μετά από 15 χρόνια όπως και εγώ.
6) ανυπομονώ να δω το race to survive
7) πολύ συγκυρία πάντως φέτος. Ίσως έτσι έπρεπε να γίνει το 5.
8-100) του χρόνου ΜακΛάρεν
Θα δούμε μεγάλη φασαρία απο τη Mercedes
Να πάνε να γ....
Έχουν καταστρέψει το σπορ και παραλίγο να το κάνουν πάλι με τρόπο που δε θυμάμαι να έχει ξαναγίνει.
Ξυλάκι Τοτο.
Όσο για τον Max, εννοείται ότι είχε τρακ ,πρώτη φορά είχε αυτή τη πίεση.
Να πάνε να γ....
Έχουν καταστρέψει το σπορ και παραλίγο να το κάνουν πάλι με τρόπο που δε θυμάμαι να έχει ξαναγίνει.
Ξυλάκι Τοτο.
Όσο για τον Max, εννοείται ότι είχε τρακ ,πρώτη φορά είχε αυτή τη πίεση.
Ούτε η απόφαση να περάσουν μόνο όσα μονοθέσια ήταν ανάμεσα τους βγάζει νόημα πάντως
Βασικά με τον τρόπο αυτόν το δίνει στον Τοτό στα χαρτιά ;)
Είναι τελείως τσίρκο η κατάσταση πλέον
101) ξέχασα να γράψω για τον Τοτό ότι πήρα χαμπάρι δηλαδή.
Ούτε η απόφαση να περάσουν μόνο όσα μονοθέσια ήταν ανάμεσα τους βγάζει νόημα πάντως
Βασικά με τον τρόπο αυτόν το δίνει στον Τοτό στα χαρτιά ;)
Είναι τελείως τσίρκο η κατάσταση πλέον
βγαζει νοημα αν διαβασεις τα regulations
μπορει να αφησει να περασει μονο τα μονοθεσια που ηταν μεταξυ του sc και της γραμμης τερματισμου την ωρα που ηταν εξω το sc αρα τα πρωτα 4 που ηταν κατι ετη φωτος πισω δεν ειχαν ακομη περασει την γραμμη τερματισμου
βγαζει νοημα αν διαβασεις τα regulations
μπορει να αφησει να περασει μονο τα μονοθεσια που ηταν μεταξυ του sc και της γραμμης τερματισμου την ωρα που ηταν εξω το sc αρα τα πρωτα 4 που ηταν κατι ετη φωτος πισω δεν ειχαν ακομη περασει την γραμμη τερματισμου
Θέλω να καταλάβω τον κανονισμό καλύτερα.
Θέλω να καταλάβω τον κανονισμό καλύτερα.
f the clerk of the course considers it safe to do so, and the message "LAPPED CARS MAY NOW
OVERTAKE" has been sent to all Competitors via the official messaging system, any cars that
have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety
car
This will only apply to cars that were lapped at the time they crossed the Line at the end of the
lap during which they crossed the first Safety Car line for the second time after the safety car
was deployed.
Having overtaken the cars on the lead lap and the safety car these cars should then proceed
around the track at an appropriate speed, without overtaking, and make every effort to take up
position at the back of the line of cars behind the safety car. Whilst they are overtaking, and in
order to ensure this may be carried out safely, the cars on the lead lap must always stay on the
racing line unless deviating from it is unavoidable. Unless the clerk of the course considers the
presence of the safety car is still necessary, once the last lapped car has passed the leader the
safety car will return to the pits at the end of the following lap.
If the clerk of the course considers track conditions are unsuitable for overtaking the message
"OVERTAKING WILL NOT BE PERMITTED" will be sent to all Competitors via the official messaging
system
https://www.fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_sporting_regulations_-_iss_11-_2021-07-12.pdf
Νομίζω πως το πιο δίκαιο θα ήταν να σηκώσουν κόκκινη σημαία και να ξαναρχίσει ο αγώνας με στατική εκκίνηση...
Δεν φταίει πουθενά ο Χάμιλτον στον σημερινό αγώνα,η ομάδα του τον κρέμασε,όσο για αυτούς που μιλάνε για ντροπή ότι έπρεπε να δώσει τη θέση πισω,τον πετάει έξω ο Μαξ και πρέπει να δώσει πίσω τη θέση,ναι καλά.
Διορισμός πρωταθλητή με απόφαση αγωνοδικη.:banned: Πρέπει να προετοιμάσουν τον επόμενο ήρωα,που θα σπάει ρεκόρ,αυτός είναι ο φερσταπεν,θα πάρει και άλλα πρωταθλήματα,είναι δεδομένο.
Κοιτάζοντας ξανά τον τελευταίο γύρο δεν θα έλεγα ότι ο Χαμ δεν φταίει πουθενά. Έχεις πίσω σου τον Μαξ με φρέσκα μαλακά λάστιχα και κρατάς αγωνιστική γραμμή;;; είναι ξεκάθαρο πως του άφησε την εσωτερική και ο Μαξ βούτηξε για άλλη μια φορά στα φρένα. Στη συνέχεια του γύρου όταν ο Χαμ τον πλησίασε ο Μαξ δεν έκανε το ίδιο λάθος, προστάτεψε την εσωτερική, δεν του έδωσε καν το δικαίωμα να σκεφτεί να βουτήξει και αυτός. Έτσι μου φαίνεται μπορεί να κάνω και λάθος...
- - - Updated - - -
https://www.youtube.com/watch?v=_iOY4QbcLMw
Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή θεωρείς πως το έδωσαν στον Verstapen ????
Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή θεωρείς πως το έδωσαν στον Verstapen ????
Όχι δεν εννοώ αυτό. Απλώς απάντησα στον φίλο @DOU που είπε πως ο Χαμ δεν φταίει πουθενά.
@ ADSLgr.com All rights reserved.