PDA

Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212

fadasma
28-03-22, 09:07
Το DRS ηταν λάθος εν τη γένεσή του.

Το DRS μπήκε για να δοκιμάσουν οι εταιρίες την τεχνολογία και να τη μεταφέρουν μετά στα υβριδικά αυτοκίνητα.

BlueChris
28-03-22, 09:19
Το DRS μπήκε για να δοκιμάσουν οι εταιρίες την τεχνολογία και να τη μεταφέρουν μετά στα υβριδικά αυτοκίνητα.

Όχι βρε, πρώτη φορά το ακούω αυτό. Πιο DRS σε κανονικά αυτοκίνητα που η μέση ωριαία ταχυτητα το χρόνο είναι κάτω από 100 χλμ? Τα εξωτικά οχήματα είχαν φτερό πίσω του DRS πριν μπει στην F1.
Μπήκε για να βοηθηθούν οι προσπεράσεις καθαρά γιατί η f1 είχε γίνει βαρετή.

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
28-03-22, 09:27
Αν σε κάθε ευθεία είχαμε προσπεράσματα και δεν βλέπαμε μάχες, να το έλεγα πως το DRS είναι "κακό".
Αλλά βλέπουμε μπόλικο ξυλίκι (φέτος) που δεν θα βλέπαμε χωρίς DRS.
Το ότι είναι ψιλογελοίο σαν concept (π.χ. στις κατατακτήριες) θα το δεχτώ όμως.

Edit: Όσο για το ότι οι οδηγοί επιλέγουν που να προσπεράσουν, αυτά είναι οι κλασικοί τακτικισμοί του αθλήματος - ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος που οι ομάδες το τραβούν από τα μαλλιά. Έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας. Τα ίδια ισχύουν και με το KERS.

konig
28-03-22, 10:19
Κάποιοι όταν τα λέγαμε, κάποιοι μας ειρωνευόταν και μας βρίζαν.

το θεμα δεν ειναι το drs αλλα το kers το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να μην προσφερει καμια εναλλακτικη στο drs

tol1s
28-03-22, 10:47
η μεγαλη βλακεια του vsc οταν δεν υπαρχει συγκεκριμενος περιοριστεις ταχυτητας και απλα ενα αοριστο να μειωσεις την ταχυτητα σου κατα 40% αν δεν κανω λαθος.
ο μαξ ηταν ο μεγαλος κερδισμενος και ο σαινθ ο χαμενος που ειδε το -5 να γινετε -8.4

https://i.imgur.com/QFxjqrm.pnghttps://i.imgur.com/Vpg7Ivy.pnghttps://i.imgur.com/58mjMZ0.png

επισεις το ανεκδοτο στους 2 τελευταιους γυρους με την κιτριμη σημαια που γινοταν πρασινη και ξανα κιτρινη πριν την ζωνη του drs και δεν μπορεσε να το ανοιξει ο λεκλερ στην ευθεια που ομως η κιτρινη σημαια ηταν πριν την 1η στροφη και οχι στην ευθεια με το αμαξι του αλμπον να εχει εγκαταλειψει 5 στροφες μετα

https://i.imgur.com/iTWhG0u.png

aroutis
28-03-22, 10:54
Αν σε κάθε ευθεία είχαμε προσπεράσματα και δεν βλέπαμε μάχες, να το έλεγα πως το DRS είναι "κακό".
Αλλά βλέπουμε μπόλικο ξυλίκι (φέτος) που δεν θα βλέπαμε χωρίς DRS.
Το ότι είναι ψιλογελοίο σαν concept (π.χ. στις κατατακτήριες) θα το δεχτώ όμως.

Edit: Όσο για το ότι οι οδηγοί επιλέγουν που να προσπεράσουν, αυτά είναι οι κλασικοί τακτικισμοί του αθλήματος - ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος που οι ομάδες το τραβούν από τα μαλλιά. Έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας. Τα ίδια ισχύουν και με το KERS.

Στη δουλειά μου μαθαίνεις πολύ γρήγορα ότι υπάρχουν 2 τρόποι να αντιμετωπίζεις ένα τρόπο. Ο σωστός τρόπος και το να ρίχνεις το πρόβλημα κάτω από το χαλί.
Το DRS είναι ο 2ος τρόπος. Αντί να δούνε το γιατί υπήρχε το πρόβλημα, βάλαν ένα gimmic.

DOU
28-03-22, 15:17
H Ferrari δεν φημιζεται και τοσο για την διαρκεια και την σταθερη εξελιξη των μονοθεσιων τα τελευταια χρονια,οποτε πιστευω πως η rbr θα εχει γρηγοροτερη εξελιξη μεχρι το τελος του πρωτου γυρου του πρωταθληματος.Η Μερκ ας προσπαθησει να βγει 3η και μετα να ξεκινησει σχεδιασμο για το 2024.

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
28-03-22, 15:29
η μεγαλη βλακεια του vsc οταν δεν υπαρχει συγκεκριμενος περιοριστεις ταχυτητας και απλα ενα αοριστο να μειωσεις την ταχυτητα σου κατα 40% αν δεν κανω λαθος.
ο μαξ ηταν ο μεγαλος κερδισμενος και ο σαινθ ο χαμενος που ειδε το -5 να γινετε -8.4

https://i.imgur.com/QFxjqrm.pnghttps://i.imgur.com/Vpg7Ivy.pnghttps://i.imgur.com/58mjMZ0.png

επισεις το ανεκδοτο στους 2 τελευταιους γυρους με την κιτριμη σημαια που γινοταν πρασινη και ξανα κιτρινη πριν την ζωνη του drs και δεν μπορεσε να το ανοιξει ο λεκλερ στην ευθεια που ομως η κιτρινη σημαια ηταν πριν την 1η στροφη και οχι στην ευθεια με το αμαξι του αλμπον να εχει εγκαταλειψει 5 στροφες μετα

https://i.imgur.com/iTWhG0u.png
Και είχε και το θράσος να λέει για unfair
https://youtu.be/5fAqmYlVT3Q?t=758

aroutis
28-03-22, 17:28
H Ferrari δεν φημιζεται και τοσο για την διαρκεια και την σταθερη εξελιξη των μονοθεσιων τα τελευταια χρονια,οποτε πιστευω πως η rbr θα εχει γρηγοροτερη εξελιξη μεχρι το τελος του πρωτου γυρου του πρωταθληματος.Η Μερκ ας προσπαθησει να βγει 3η και μετα να ξεκινησει σχεδιασμο για το 2024.

Επίσης η Ferrari δε φημίζεται για τη στρατηγική της και 2 αγώνες τώρα μάλλον βγάζει ματια όπως και για τα pit stop της.
Μήπως να δούμε τι γίνεται αντί να λέμε τι γινόταν?

ASFE
28-03-22, 17:55
Ναι αλλα με 2 αγωνες δεν μπορεις να παραβλεψεις γεγονοτα του παρελθοντος. Και ναι η Φερραρι τα τελευταια χρονια εκανε κοιλια σε καποια φαση οσο περνουσε το πρωταθλημα.
Γενικα ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα.

aroutis
28-03-22, 19:10
Ναι αλλα με 2 αγωνες δεν μπορεις να παραβλεψεις γεγονοτα του παρελθοντος. Και ναι η Φερραρι τα τελευταια χρονια εκανε κοιλια σε καποια φαση οσο περνουσε το πρωταθλημα.
Γενικα ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα.

Μπορείς όμως και πρέπει να εξετάζεις το τι βλέπεις.
Εκτός φυσικά αν δε θες. Δεκτό.
Απλά το κακό είναι ότι το να βλέπεις προηγούμενα γεγονότα που πλέον δεν ισχύουν δεν εξυπηρετεί σε κάτι.

ASFE
28-03-22, 19:37
Βλεπω μια αριστη Φερραρι στην παρουσα φαση.
Αλλα επειδη βλεπουμε καιρο Φ1 κραταμε και μια πισινη.

Εξακολουθω να πιστευω ομως οτι ειναι νωρις.
Εχουμε δρομο ακομα, νεα μονοθεσια και αναβαθμισεις που δεν ξερουμε πως θα κατσουν.
Επισης στην rbr οι ρολοι ειναι ξεκαθαροι. Μαξ νο1 Περ νο2.
Αν πχ στην Αυστραλια ειναι μπροστα ο Σαινθ το χουμε σιγουρο οτι θα κανει στην ακρη? Για την rbr ειμαι 99% σιγουρος οτι θα κανει παρολο που ειναι ακομα πολυ νωρις.

patch
28-03-22, 22:22
https://www.racefans.net/2022/03/28/schumachers-33g-jeddah-crash-leaves-haas-with-repair-bill-of-up-to-1-million

Αυτό το ξέχασα τελείως. Μετά την αποκάλυψη του πρώτου δαπέδου θα πάρουν φωτιά στις άλλες ομάδες

aroutis
28-03-22, 23:58
Βλεπω μια αριστη Φερραρι στην παρουσα φαση.
Αλλα επειδη βλεπουμε καιρο Φ1 κραταμε και μια πισινη.

Εξακολουθω να πιστευω ομως οτι ειναι νωρις.
Εχουμε δρομο ακομα, νεα μονοθεσια και αναβαθμισεις που δεν ξερουμε πως θα κατσουν.
Επισης στην rbr οι ρολοι ειναι ξεκαθαροι. Μαξ νο1 Περ νο2.
Αν πχ στην Αυστραλια ειναι μπροστα ο Σαινθ το χουμε σιγουρο οτι θα κανει στην ακρη? Για την rbr ειμαι 99% σιγουρος οτι θα κανει παρολο που ειναι ακομα πολυ νωρις.

Συμφωνώ, αλλά είναι κουραστικό πάντα να βλέπουμε doom and gloom για τη Ferrari επειδή (ας μη κρυβομαστε) θα θέλαμε να αποτυχει.
Από περισυ λοιπόν έχει δείξει ότι πρακτικά πάνε τα προβλήματα με τη στρατηγική και τα pit. Ακόμα και stack pit καναν, όπως και εχτές. Αλλά όχι, ας περιμένουμε, δε μπορεί, κάτι θα κάνουν να τους κραξουνε.
Κάποια φάβα θα κάνουν με την εξέλιξη δε μπορεί να έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά με το μονοθεσιο !

Καταλαβαίνεις ότι ακριβώς επειδή βλέπουμε αρκετά χρονια f1 (κάποιοι περισσότερα από αλλους) η F1 κάνει κύκλους. Η Ferrari λοιπόν κάποια στιγμή ήταν το φόβητρο πριν χαλάσει. Μη κολλάμε στα κακά μόνο. ;)

DOU
29-03-22, 00:30
Η μερκ έχει και αργά πιτ στοπ σε αυτούς τους δύο αγώνες,η μακλαρεν έκανε μεγάλο πισωγυρισμα δυστυχώς,πάλι για θέσεις 8-10 θα παλεύουν,ίσως και πιο κάτω μερικές φορές.

patch
29-03-22, 00:35
Η μερκ έχει και αργά πιτ στοπ σε αυτούς τους δύο αγώνες,η μακλαρεν έκανε μεγάλο πισωγυρισμα δυστυχώς,πάλι για θέσεις 8-10 θα παλεύουν,ίσως και πιο κάτω μερικές φορές.

βιάζεσαι

chat1978
29-03-22, 08:36
Πάντως αν η Φεράρι έστησε αυτοκίνητο γιατί δούλευε σε αυτό ενώ δεν έτρεχε για πρωτάθλημα, η red bull τί έκανε; Πρωτάθλημα πήρε με δύσκολη χρονιά και έστησε και μονοθέσιο από ότι φαίνεται. Όσο και αν αντιπαθώ την rbr νομίζω τα credits πάνε εκεί. Και κληρονόμησαν και κινητήρα.

ASFE
29-03-22, 10:11
και νομιζω η Φερραρι ειχε και 10% παραπανω χρονο στο wind tunnel σε σχεση με τους ταυρους.

chat1978
29-03-22, 10:20
και νομιζω η Φερραρι ειχε και 10% παραπανω χρονο στο wind tunnel σε σχεση με τους ταυρους.

Και η McLaren? Χαχα. Κρίμα. Τελικά μου φαίνεται η εργοστασιακή ή τίποτα.

patch
29-03-22, 10:33
Πάντως αν η Φεράρι έστησε αυτοκίνητο γιατί δούλευε σε αυτό ενώ δεν έτρεχε για πρωτάθλημα, η red bull τί έκανε; Πρωτάθλημα πήρε με δύσκολη χρονιά και έστησε και μονοθέσιο από ότι φαίνεται. Όσο και αν αντιπαθώ την rbr νομίζω τα credits πάνε εκεί. Και κληρονόμησαν και κινητήρα.

Πολύ καλή δουλειά προφανώς…

ASFE
29-03-22, 11:08
Και η McLaren? Χαχα. Κρίμα. Τελικά μου φαίνεται η εργοστασιακή ή τίποτα.

Αναλογα με την θεση που τερματισες ειχες αντιστροφα παραπανω ωρα στο wind tunnel. Η Μερκ την λιγοτερη ωρα και η Χαας την περισσοτερη.

aroutis
29-03-22, 11:54
Η RBR είχε μια πολύ καλή βάση να στήσει μονοθέσιο ειδικά στον τομέα του κινητήρα, η Ferrari από την άλλη έπρεπε ουσιαστικά να χτίσει από την αρχή και αυτό έκανε ουσιαστικα για 2 χρόνια.
Αυτό που δείχνει προς το παρόν ειναι ότι η Merc πλέον είναι οι 3οι σε ισχύ σε κινητήρα σε σχέση με Ferrari και RBR.

chat1978
29-03-22, 12:05
Η RBR είχε μια πολύ καλή βάση να στήσει μονοθέσιο ειδικά στον τομέα του κινητήρα, η Ferrari από την άλλη έπρεπε ουσιαστικά να χτίσει από την αρχή και αυτό έκανε ουσιαστικα για 2 χρόνια.
Αυτό που δείχνει προς το παρόν ειναι ότι η Merc πλέον είναι οι 3οι σε ισχύ σε κινητήρα σε σχέση με Ferrari και RBR.

Και η μερκ δεν είχε; Γενικά στην αλλαγή των κανονισμών, συνήθως αυτοί που σκοτώνονται για το προηγμένο πρωτάθλημα βγαίνουν χαμένοι. Και πρώην από μεγάλοι παίχτες βγαίνουν κερδισμένοι. Ήταν λογικό η Ferrari να επανέλθει, ειδικά με τέτοιο δίδυμο. Φαντάσου να μην είχαν κιόλας.

Για να δούμε πως θα πάει. Προς το παρών η rbr φαίνεται να έχει επιβιώσει έχοντας κληρονομήσει και κινητήρα.

ASFE
29-03-22, 12:14
H RBR εχει και Νιουι μην ξεχναμε.
Που σε αλλαγες κανονισμων (αεροδυναμικων) συνηθως βγαζει λαυρακια

patch
29-03-22, 12:18
Μα μόνο τελικές να δεις είναι ξεκάθαρο το συμπέρασμα νομίζω. Η RBR έχει πολύ λιγότερο drag

DOU
29-03-22, 12:59
H RBR εχει και Νιουι μην ξεχναμε.
Που σε αλλαγες κανονισμων (αεροδυναμικων) συνηθως βγαζει λαυρακια

Ο νιουι κοιτούσε το μονοθέσιο της Φερράρι,κάτι τον έκανε εντύπωση.:p

- - - Updated - - -


βιάζεσαι

Για το πρωτάθλημα λέω έτσι,ότι η μερκ είναι off,ότι θα βελτιωθεί οκ είναι δεδομένο,αλλά για τίτλο έχει πετάξει το πουλάκι,η δε μακα,πφφφ,αν παλεύει με την αλπιν και την άλφα θα είναι μεγάλη βελτίωση.

BlueChris
29-03-22, 13:00
Μα μόνο τελικές να δεις είναι ξεκάθαρο το συμπέρασμα νομίζω. Η RBR έχει πολύ λιγότερο drag

Η Ferrari το πάει safe μέχρι τώρα και είχε και διαφορετικό setup να είναι πιο γρήγορη στις στροφές με περισσότερο φτερό.

Φαίνεται καθαρά η διαφορά στο μέγεθος του πίσω φτερού. Επίσης η RB έχει και ακόμα λιγότερο φτερό όταν έχει ανοιχτό DRS.

236458

tol1s
29-03-22, 13:44
αυτο εχει μια εβδομαδα που γραφτηκε στην σελιδα https://scuderiafans.com/ferrari-used-conservative-power-unit-mode-in-bahrain-amid-reliability-tweaks/ και αναδημοσιευει αρθρο εφημεριδας.

Today’s edition of the Italian daily newspaper Corriere dello Sport highlighted that the Ferrari power unit has not yet shown its entire potential at the Bahrain Grand Prix last weekend: “In the first Grand Prix of the new season, the technicians from Maranello used the engine below its potential, so as not to approach in any way the limits of reliability before having well identified them. The power will be increased gradually in the following races, but not yet in the next weekend in Saudi Arabia – and it is likely that the second power unit of the year will be able to debut in four or five races, once reliability has been secured with a specific evolution of the engine” – Corriere dello Sport informs.

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
29-03-22, 14:01
Αν θέλει να χτυπήσει πρωτάθλημα οδηγών η Ferrari, θα πρέπει να πιέσει τη μηχανή λίγο νωρίτερα μου φαίνεται.
Για το κατασκευαστών έχει καλύτερες ελπίδες IMO, γιατί ο Σάινθ είναι πιο κοντά στους Μαξ-Λεκλέρ σε σχέση με τον Πέρεζ.

aroutis
29-03-22, 16:20
Και η μερκ δεν είχε; Γενικά στην αλλαγή των κανονισμών, συνήθως αυτοί που σκοτώνονται για το προηγμένο πρωτάθλημα βγαίνουν χαμένοι. Και πρώην από μεγάλοι παίχτες βγαίνουν κερδισμένοι. Ήταν λογικό η Ferrari να επανέλθει, ειδικά με τέτοιο δίδυμο. Φαντάσου να μην είχαν κιόλας.

Για να δούμε πως θα πάει. Προς το παρών η rbr φαίνεται να έχει επιβιώσει έχοντας κληρονομήσει και κινητήρα.

Η Ferrari αν με ρωτάς είχε αρκετά προβλήματα να λύσει πλέον των φανερων (μονοθεσιο) , κυρίως οργανωτική δομή και κάποια στελέχη. Χωρίς να θέλω να βιαστώ δείχνει ότι τουλάχιστον έχει κάνει βήματα μπροστά δεδομένου ότι 2 χρόνια τώρα έχει αλλάξει τρόπο λειτουργίας και οργανόγραμμα.

- - - Updated - - -


Αν θέλει να χτυπήσει πρωτάθλημα οδηγών η Ferrari, θα πρέπει να πιέσει τη μηχανή λίγο νωρίτερα μου φαίνεται.
Για το κατασκευαστών έχει καλύτερες ελπίδες IMO, γιατί ο Σάινθ είναι πιο κοντά στους Μαξ-Λεκλέρ σε σχέση με τον Πέρεζ.

Έχει ακόμα 21 gp και για μένα μια χαρα πιθανότητες να πάρει και τους 2 τίτλους.
Ικανότατους οδηγούς και πολύ καλό μονοθεσιο και pu θηρίο.

chat1978
29-03-22, 17:22
Η Ferrari αν με ρωτάς είχε αρκετά προβλήματα να λύσει πλέον των φανερων (μονοθεσιο) , κυρίως οργανωτική δομή και κάποια στελέχη. Χωρίς να θέλω να βιαστώ δείχνει ότι τουλάχιστον έχει κάνει βήματα μπροστά δεδομένου ότι 2 χρόνια τώρα έχει αλλάξει τρόπο λειτουργίας και οργανόγραμμα.

- - - Updated - - -



Έχει ακόμα 21 gp και για μένα μια χαρα πιθανότητες να πάρει και τους 2 τίτλους.
Ικανότατους οδηγούς και πολύ καλό μονοθεσιο και pu θηρίο.

Εγώ πιστεύω είχε φανεί από πέρυσι. Για μένα η μεταγραφή του Σαινθ αυτό μου έδειξε.

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
29-03-22, 18:14
Έχει ακόμα 21 gp και για μένα μια χαρα πιθανότητες να πάρει και τους 2 τίτλους.
Ικανότατους οδηγούς και πολύ καλό μονοθεσιο και pu θηρίο.
Μπορεί να έχει πολύ καλό μονοθέσιο στο σύνολο αλλά αν δεν αποκτήσει σαφές προβάδισμα από την RB, η οποία δουλεύει ολόκληρη για τον Max, τότε θα έχει μειονέκτημα στο οδηγών γιατί εκεί έχει έναν alpha που μέχρι στιγμής τρώει τη σκόνη του beta.
Το παρήγορο είναι πως ο Σάινθ θέλει να υπογράψει, άρα ξέρει πολύ καλά τι κάνει.

patch
29-03-22, 18:24
έτσι όπως είναι η κατάσταση τώρα νομίζω θα υπογράψει ο Σαινζ. Η RBR είναι πιασμένη, (ξέρουμε για πόσα χρόνια είναι το πολυετές του Μαξ?), η Μερκ επένδυσε σε Ρασελ, McLaren πολυετές σε Νορις, οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές
Βασικά πρέπει να ρωτήσει τον Ντανιελ και ότι απαντήσει να κάνει το αντίθετο :lol:

chat1978
29-03-22, 23:51
έτσι όπως είναι η κατάσταση τώρα νομίζω θα υπογράψει ο Σαινζ. Η RBR είναι πιασμένη, (ξέρουμε για πόσα χρόνια είναι το πολυετές του Μαξ?), η Μερκ επένδυσε σε Ρασελ, McLaren πολυετές σε Νορις, οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές
Βασικά πρέπει να ρωτήσει τον Ντανιελ και ότι απαντήσει να κάνει το αντίθετο :lol:
Και μετά σου λένε ότι δεν ειναι θέμα τύχης. Ορισμένοι. Όχι εδώ.

aroutis
29-03-22, 23:52
Μπορεί να έχει πολύ καλό μονοθέσιο στο σύνολο αλλά αν δεν αποκτήσει σαφές προβάδισμα από την RB, η οποία δουλεύει ολόκληρη για τον Max, τότε θα έχει μειονέκτημα στο οδηγών γιατί εκεί έχει έναν alpha που μέχρι στιγμής τρώει τη σκόνη του beta.
Το παρήγορο είναι πως ο Σάινθ θέλει να υπογράψει, άρα ξέρει πολύ καλά τι κάνει.

Ο Carlos θα υπογράψει και που αλλού θα μπορούσε να παει?
Και πραγματικά, δε βλέπω πρόβλημα.
Η Ferrari αν και δε το λέει ως #1 κακά τα ψέματα των Charles έχει. Τα αποτελέσματα τους δικαιώνουν άρα ο Carlos θα πρέπει να κάνει και αυτός το ρόλο του.

adiS
30-03-22, 08:10
έτσι όπως είναι η κατάσταση τώρα νομίζω θα υπογράψει ο Σαινζ. Η RBR είναι πιασμένη, (ξέρουμε για πόσα χρόνια είναι το πολυετές του Μαξ?), η Μερκ επένδυσε σε Ρασελ, McLaren πολυετές σε Νορις, οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές
Βασικά πρέπει να ρωτήσει τον Ντανιελ και ότι απαντήσει να κάνει το αντίθετο :lol:

:respekt: εγώ ποιο πολύ στεναχωριέμαι για τον νορρις. Νέο πολυετες συμβόλαιο αλλά από ότι φαίνεται χάθηκε το τρένο στην mclaren για μερικά χρόνια. Οπότε θα παίζει στην 8-9-10 θέση.

Ο Ντανιελ από την άλλη ρίσκαρε και από ότι φαίνεται εκ τον υστέρων έχασε. Θα μπορούσε με λίγη τύχη να του βγει λίγο καλύτερα.



Ο Carlos θα υπογράψει και που αλλού θα μπορούσε να παει?
Και πραγματικά, δε βλέπω πρόβλημα.
Η Ferrari αν και δε το λέει ως #1 κακά τα ψέματα των Charles έχει. Τα αποτελέσματα τους δικαιώνουν άρα ο Carlos θα πρέπει να κάνει και αυτός το ρόλο του.

για εμένα πάντως δεν είναι ξεκάθαρο ότι είναι #1 ο Charles. Το άφησαν για να δουν ποιος θα είναι μπροστά και μετά αναλόγως πράττουν. Φαίνεται ότι μέχρι τώρα ο Charles τα πάει καλύτερα, και αν συνεχίσει είναι μονόδρομος ο Carlos να υποστηρίξει. Αν δεν το κάνει(που θα το κάνει) δεν θα πρέπει να έχει θέση στην ομάδα. Και αυτό αφορά όλους τους οδηγούς όχι μόνο τον Carlos.

BlueChris
30-03-22, 08:42
:respekt: εγώ ποιο πολύ στεναχωριέμαι για τον νορρις. Νέο πολυετες συμβόλαιο αλλά από ότι φαίνεται χάθηκε το τρένο στην mclaren για μερικά χρόνια. Οπότε θα παίζει στην 8-9-10 θέση.

Ο Ντανιελ από την άλλη ρίσκαρε και από ότι φαίνεται εκ τον υστέρων έχασε. Θα μπορούσε με λίγη τύχη να του βγει λίγο καλύτερα.




για εμένα πάντως δεν είναι ξεκάθαρο ότι είναι #1 ο Charles. Το άφησαν για να δουν ποιος θα είναι μπροστά και μετά αναλόγως πράττουν. Φαίνεται ότι μέχρι τώρα ο Charles τα πάει καλύτερα, και αν συνεχίσει είναι μονόδρομος ο Carlos να υποστηρίξει. Αν δεν το κάνει(που θα το κάνει) δεν θα πρέπει να έχει θέση στην ομάδα. Και αυτό αφορά όλους τους οδηγούς όχι μόνο τον Carlos.

Η ανανέωση του συμβολαίου του Sainz θα είναι το κλειδί.

adiS
30-03-22, 08:57
Η ανανέωση του συμβολαίου του Sainz θα είναι το κλειδί.

για εμένα είναι σίγουρο ότι θα ανανεωθεί τουλάχιστον από την μεριά της Ferrari. Τώρα αν ο carlos θέλει να είναι ο No1 πάντα χωρίς να το αξίζει και θέλει να αλλάξει ομάδα είναι άλλο θέμα. Δεν το πιστεύω όμως ότι θα φύγει.

Ο μόνος λόγος να μην του ανανεώσει το συμβόλαιο η ferrari είναι εφόσον δεν μπορεί να αποδεχτεί και να δημιουργεί προβλήματα ως No2 τουλάχιστον για αυτήν την χρονιά. Αν και έχουμε πολύ μέλλον ακόμα.

aroutis
30-03-22, 12:43
για εμένα είναι σίγουρο ότι θα ανανεωθεί τουλάχιστον από την μεριά της Ferrari. Τώρα αν ο carlos θέλει να είναι ο No1 πάντα χωρίς να το αξίζει και θέλει να αλλάξει ομάδα είναι άλλο θέμα. Δεν το πιστεύω όμως ότι θα φύγει.

Ο μόνος λόγος να μην του ανανεώσει το συμβόλαιο η ferrari είναι εφόσον δεν μπορεί να αποδεχτεί και να δημιουργεί προβλήματα ως No2 τουλάχιστον για αυτήν την χρονιά. Αν και έχουμε πολύ μέλλον ακόμα.

Υπάρχει από την εποχή της διαμάχης του Seb με τον Charles, standing order από πολύ ψηλά, ότι δεν πρόκειται να γίνει ανεκτη τέτοια εικόνα από το management.
Και ήδη βλέπουμε το αποτέλεσμα, τους αφήνουν στους πρώτους αγώνες ελεύθερους αλλά μόλις θα υπάρξει μια καθαρή εικόνα Status, θα υπάρξει και #1/2 status. Και φυσικά αυτό ειναι και το φυσιολογικό σε μια ομάδα που τρέχει για τίτλους.
Και προφανώς ειναι αναμενόμενο για τον Κάρλος να τα ξέρει όλα αυτά όταν πάει για ανανέωση ως το 2024.

DOU
30-03-22, 13:51
Εχει σκεφτει κανεις μηπως υπηρχε κατι παρανομο στο μοτερ της Merc και εχει τετοια πτωση ισχυος και αποδοσης φετος,δλδ το τερας που εξυμνουσαν ξαφνικα εγινε σαραβαλακι σε μια χρονια μεσα? Οπως ειχαν πιασει δλδ την Ferrari να εχει κατι παρανομο,το σταματησανε και επεσε εντελως η αποδοση του κινητηρα της.


GARY ANDERSON: DATA MAKES MERCEDES’ POWER PROBLEMS OBVIOUS

The Mercedes Formula 1 power units were again struggling on the straights in Saudi Arabia, just as they did in Bahrain.

Both the works and customer teams seemingly had difficulties with these new regulations and lacked the power that would allow them to run higher wing levels.

Mercedes has problems with both the power unit, as the block of grey at the bottom of the average speed chart shows, and the chassis, as its lack of qualifying performance shows. Even though the porpoising problem is the bigger limitation at the moment, once that’s solved there’s still a potential power deficit to address.

https://the-race.com/formula-1/gary-anderson-data-makes-mercedes-power-problems-obvious/

aroutis
30-03-22, 14:45
Εχει σκεφτει κανεις μηπως υπηρχε κατι παρανομο στο μοτερ της Merc και εχει τετοια πτωση ισχυος και αποδοσης φετος,δλδ το τερας που εξυμνουσαν ξαφνικα εγινε σαραβαλακι σε μια χρονια μεσα? Οπως ειχαν πιασει δλδ την Ferrari να εχει κατι παρανομο,το σταματησανε και επεσε εντελως η αποδοση του κινητηρα της.

Το έχω συζητήσει με φίλους. Και ειναι πολύ πιθανό, ας μη ξεχνάμε τις μπούρδες περι Spicy engine. Προσωπικά ήμουν έξαλλος που δεν κλείναν το συγκεκριμένο loop hole, για μένα το ότι φτάσαμε στο AD να έχει δικαίωμα ο LH να μπορεί να κυνηγά τίτλο ΜΕ ΑΥΤΟ τον τρόπο, ηταν σκάνδαλο.

chat1978
30-03-22, 17:38
Δεν έγινε αλλαγή στα καύσιμα φέτος; Εμένα αυτό πήρε το μάτι μου. Επίσης και ένα φανταστικό για περιορισμό μέχρι να βρουν λύση στο σέικερ μονοκοκ

DOU
30-03-22, 18:54
Ναι εγινε αλλαγη στα καυσιμα,ειναι ομως ενα στοιχειο που μπορει να δημιουργησει τοση μεγαλη διαφορα αποδοσης και ισχυος στον κινητηρα?

BlueChris
30-03-22, 19:40
Δεν πρέπει να είναι το προβλημα στο καύσιμο. Το έχουν 2 χρόνια στα χέρια τους.

chat1978
30-03-22, 19:40
Δεν πρέπει να είναι το προβλημα στο καύσιμο. Το έχουν 2 χρόνια στα χέρια τους.

Δεν σημαίνει όμως ότι έκαναν την ίδια δουλειά. Απλά είναι μια αλλαγή.

BlueChris
30-03-22, 20:06
Δεν σημαίνει όμως ότι έκαναν την ίδια δουλειά. Απλά είναι μια αλλαγή.

Εδώ άλλαξε το μισό αυτοκίνητο, δεν είναι απίθανο να έχουν κάνει λάθος. Ο κινητήρας πάντως δεν έχει νόημα, έχουν μέχρι 1η Σεπτέμβρη να τον αλλάξουν όλο αν θέλουν.

DOU
30-03-22, 20:41
Η Mercedes μας λεει οτι η πηγη των προβληματων ειναι απλα το porpoising,προσπαθωντας να καμουφλαρει τυχον αποτυχια σχεδιασης εξ αρχης η να προστατευει το μηχανικο τμημα που σχεδιασε τον κινητηρα,ο επιθετικος σχεδιασμος των sidepods,που εξυμνουσαν οι αρδ απο την αρχη αλλα γενικα καποιοι ειχαν εκφρασει προβληματισμο για αυτο,φαινεται πως παροτι επαναστατικο στη θεωρια,πρακτικα ισως να μην δινει το πλεονεκτημα που περιμεναν,δευτερον,οι δοκιμες στον προσομοιωτη να εδωσαν λαθος στοιχεια και δεδομενα η να μην επαθηλευτηκαν στις δοκιμες,οποτε εμειναν ξεκρεμαστοι να μην ξερουν τι να διορθωσουν και πως,τριτον,να μην εγινε σωστη ερμηνεια των νεων κανονισμων εν συγκρισει με αλλες ομαδες,τελος,απλα να εμεινε πισω στην εξελιξη του κινητηρα,γιατι αναγκαστηκε να δωσει ολο το βαρος στη μαχη του 2021,που ουτως η αλλως ηταν μια μετρια χρονια για την ομαδα τους.

Σε καθε περιπτωση,δεν περιμενω οτι θα βολοδερνουν ολη τη σαιζον για να παρουν 1 βαθμο η 5-6ες θεσεις,θα υπαρξει βελτιωση,το θεμα ειναι οτι δεν καλυπτεται ενα gap που δινει προβαδισμα στους αλλους 7-8 δεκατα στο qualify και αλλο τοσο αντιστοιχα στον ρυθμο αγωνα,γιατι φερνεις εσυ upgrades,κερδιζεις 1-2 δεκατα,φερνει ο αλλος μετα απο 2-3 αγωνες,σε ισοφαριζει.

aroutis
30-03-22, 20:49
Εδώ άλλαξε το μισό αυτοκίνητο, δεν είναι απίθανο να έχουν κάνει λάθος. Ο κινητήρας πάντως δεν έχει νόημα, έχουν μέχρι 1η Σεπτέμβρη να τον αλλάξουν όλο αν θέλουν.

Λάθος.
Η βασική δομή έχει κλειδώσει πλέον.

- - - Updated - - -


Η Mercedes μας λεει οτι η πηγη των προβληματων ειναι απλα το porpoising,προσπαθωντας να καμουφλαρει τυχον αποτυχια σχεδιασης εξ αρχης η να προστατευει το μηχανικο τμημα που σχεδιασε τον κινητηρα,ο επιθετικος σχεδιασμος των sidepods,που εξυμνουσαν οι αρδ απο την αρχη αλλα γενικα καποιοι ειχαν εκφρασει προβληματισμο για αυτο,φαινεται πως παροτι επαναστατικο στη θεωρια,πρακτικα ισως να μην δινει το πλεονεκτημα που περιμεναν,δευτερον,οι δοκιμες στον προσομοιωτη να εδωσαν λαθος στοιχεια και δεδομενα η να μην επαθηλευτηκαν στις δοκιμες,οποτε εμειναν ξεκρεμαστοι να μην ξερουν τι να διορθωσουν και πως,τριτον,να μην εγινε σωστη ερμηνεια των νεων κανονισμων εν συγκρισει με αλλες ομαδες,τελος,απλα να εμεινε πισω στην εξελιξη του κινητηρα,γιατι αναγκαστηκε να δωσει ολο το βαρος στη μαχη του 2021,που ουτως η αλλως ηταν μια μετρια χρονια για την ομαδα τους.

Σε καθε περιπτωση,δεν περιμενω οτι θα βολοδερνουν ολη τη σαιζον για να παρουν 1 βαθμο η 5-6ες θεσεις,θα υπαρξει βελτιωση,το θεμα ειναι οτι δεν καλυπτεται ενα gap που δινει προβαδισμα στους αλλους 7-8 δεκατα στο qualify και αλλο τοσο αντιστοιχα στον ρυθμο αγωνα,γιατι φερνεις εσυ upgrades,κερδιζεις 1-2 δεκατα,φερνει ο αλλος μετα απο 2-3 αγωνες,σε ισοφαριζει.
Πολύ σωστά και να προσθέσω ότι τα πρώτα καμπανάκια χτύπησαν όταν o Binotto τα είπε για τα sidepods ότι τα μελέτησαν στη Ferrari και τα απορρίψαν.

BlueChris
30-03-22, 20:54
Λάθος.
Η βασική δομή έχει κλειδώσει πλέον.

- - - Updated - - -


Πολύ σωστά και να προσθέσω ότι τα πρώτα καμπανάκια χτύπησαν όταν o Binotto τα είπε για τα sidepods ότι τα μελέτησαν στη Ferrari και τα απορρίψαν.

Μόνο το ICE (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δλδ των 1600cc), όλα τα άλλα αλλάζουν μέχρι την 1η Σεπτέμβρη και στην Hybrid F1 μάλλον είναι σημαντικά πολύ.



The first important date in 2022 is on 1 March. It is on this date the engine manufacturers must submit their 'homologation dossier'. These documents are, essentially, their completed engine design, with only select minor components not required to be included.

Manufacturers must submit separate dossiers for each team they intend to supply, in order to demarcate individual design choices such as wiring looms and layouts, fuel suppliers, lubricants and individual installation requirements.

Once homologated, the approved engine, in that specification, will be permitted for use until the end of the 2025 season.

However, 1 March is not quite the end date for development. While almost the entirety of the power unit will be frozen from that date, development of three hybrid ancillaries will be permitted for a further six months.

By 1 September, the engine manufacturers must submit their final designs for the Energy Store (ES), Control Electronics (CE) and the MGU-K. However, there is only one change of specification for these permitted between now and September – this means the components cannot be continuously upgraded throughout this season before the final sign-off.

From 1 September, all performance-focused development is stopped for the next three years.

Κοίτα θα συνεχίσουν να έχουν reliability updates. Κάλλιστα αν σπάσουν επίτηδες στην ΜΒ 1-2 μοτέρ θα τους αφήσουν να κάνουν αλλαγές. Τώρα γιατί τιμωρούσαν την Honda τόσα χρόνια, κανείς δεν ξέρει.. αλλά η Honda δεν έχει Τοτό :)

chat1978
30-03-22, 22:04
Η Mercedes μας λεει οτι η πηγη των προβληματων ειναι απλα το porpoising,προσπαθωντας να καμουφλαρει τυχον αποτυχια σχεδιασης εξ αρχης η να προστατευει το μηχανικο τμημα που σχεδιασε τον κινητηρα,ο επιθετικος σχεδιασμος των sidepods,που εξυμνουσαν οι αρδ απο την αρχη αλλα γενικα καποιοι ειχαν εκφρασει προβληματισμο για αυτο,φαινεται πως παροτι επαναστατικο στη θεωρια,πρακτικα ισως να μην δινει το πλεονεκτημα που περιμεναν,δευτερον,οι δοκιμες στον προσομοιωτη να εδωσαν λαθος στοιχεια και δεδομενα η να μην επαθηλευτηκαν στις δοκιμες,οποτε εμειναν ξεκρεμαστοι να μην ξερουν τι να διορθωσουν και πως,τριτον,να μην εγινε σωστη ερμηνεια των νεων κανονισμων εν συγκρισει με αλλες ομαδες,τελος,απλα να εμεινε πισω στην εξελιξη του κινητηρα,γιατι αναγκαστηκε να δωσει ολο το βαρος στη μαχη του 2021,που ουτως η αλλως ηταν μια μετρια χρονια για την ομαδα τους.

Σε καθε περιπτωση,δεν περιμενω οτι θα βολοδερνουν ολη τη σαιζον για να παρουν 1 βαθμο η 5-6ες θεσεις,θα υπαρξει βελτιωση,το θεμα ειναι οτι δεν καλυπτεται ενα gap που δινει προβαδισμα στους αλλους 7-8 δεκατα στο qualify και αλλο τοσο αντιστοιχα στον ρυθμο αγωνα,γιατι φερνεις εσυ upgrades,κερδιζεις 1-2 δεκατα,φερνει ο αλλος μετα απο 2-3 αγωνες,σε ισοφαριζει.
Και η RBR? Εκτός και αν ηταν τόσο μπροστά που δεν ίδρωσαν τελικά (ίδρωσαν εντάξει).

@ ADSLgr.com All rights reserved.