Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.
Η φερραρι εχει βετο αν θυμαμαι καλα.
Πιστευω να το χρησιμοποιησει αν χρειαστει.
Η φερραρι εχει βετο αν θυμαμαι καλα.
Πιστευω να το χρησιμοποιησει αν χρειαστει.
Εχει βέτο, αλλά ουτε καν θυμάμαι πότε είναι η τελευταία φορά που το χρησιμοποίησε.
Αν με ρωτάς, η συγκεκριμένη φάση προσφέρεται.
Ταλέντο έχει μπόλικο, χαρακτήρα θα εξελιχθεί σε χειρότερη ντίβα από τον σερ
Σε αντίθεση με Νορις
Γιατί ρε συ; Τί έχεις δεί.
- - - Updated - - -
Εγώ πάντως δεν είμαι 100% υπέρ του να μην παρθεί απόφαση. Ο κίνδυνος μπορεί πάντα να μειωθεί με μικρότερη ταχύτητα αλλά ο κανονισμοι υπάρχουν γιατί ακριβώς οι μηχανικοί και οι οδηγοί θα το τραβήξουν όσο δεν πάει έστω και αν σημαίνει αίμα. Νομίζω ότι ο μόνος οδηγός που έχει αρνηθεί να θυσιαστεί στον βωμό του θεάματος ήταν ο Lauda. Αυτή για μένα είναι βασική διαφορά με τον αμερικανικό αθλητισμό που είναι κυριολεκτικά αρένες μονομάχων. Γι'αυτό και δεν λέω όχι. Πέρα από τα politics και χωρίς να ξέρω αν ο Σερ ψεύδεται.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον θα έβαζα μέγιστο σε δυνάμεις για να προστατευτεί ο οδηγός και να σπρώξο6ν να βρεθεί λύση.
Ακαδημαϊκές κουβέντες κάνουμε και εμείς εδώ και όλος ο μηχανοκίνητος αθλητισμός με του Τοτού το ασκέρι. Πρόβλημα δεν υφίσταται. Είναι επιλογή της ΜΒ να σκίζει τους οδηγούς της, τέλος. Λύσεις έχει για να μην τυρανιούνται αλλά δεν τις κάνει για να εκβιάσει κάτι άλλο δεν ξέρω γω τι.
Είναι πολύ απλά τα πράγματα ειλικρινά.
Να βγει αύριο μεθαύριο η RB και να κάνει ότι τις κατέβει με κίνδυνο της ζωής των οδηγών .. να το βλέπουμε όλοι πως υπάρχει λύση αλλά η RB να περιμένει τη FIA ρισκάροντας τη ζωή τους...
Αν παρθεί κάποια απόφαση που θα βοηθήσει την MB, όπως πχ το απλό τα μονοθέσια να έχουν μίνιμουμ ύψος από το πάτωμα ή να επανέλθει η ανάρτηση όπως ήταν μέχρι πέρυσι.. τότε είναι παντελώς άδικο για όλες τις άλλες ομάδες και δημιουργεί κακό προηγούμενο.
Ακαδημαϊκές κουβέντες κάνουμε και εμείς εδώ και όλος ο μηχανοκίνητος αθλητισμός με του Τοτού το ασκέρι. Πρόβλημα δεν υφίσταται. Είναι επιλογή της ΜΒ να σκίζει τους οδηγούς της, τέλος. Λύσεις έχει για να μην τυρανιούνται αλλά δεν τις κάνει για να εκβιάσει κάτι άλλο δεν ξέρω γω τι.
Είναι πολύ απλά τα πράγματα ειλικρινά.
Να βγει αύριο μεθαύριο η RB και να κάνει ότι τις κατέβει με κίνδυνο της ζωής των οδηγών .. να το βλέπουμε όλοι πως υπάρχει λύση αλλά η RB να περιμένει τη FIA ρισκάροντας τη ζωή τους...
Αν παρθεί κάποια απόφαση που θα βοηθήσει την MB, όπως πχ το απλό τα μονοθέσια να έχουν μίνιμουμ ύψος από το πάτωμα ή να επανέλθει η ανάρτηση όπως ήταν μέχρι πέρυσι.. τότε είναι παντελώς άδικο για όλες τις άλλες ομάδες και δημιουργεί κακό προηγούμενο.
οκ, αλλα μην κανουμε αγια τον Ηορνερ γιατι το σκισατε ελαφρος :p
το αυτοκινητο το εφτιαξε ο Μπραουν οποτε εχει ευθυνες η ΦΙΑ
- - - Updated - - -
Η φερραρι εχει βετο αν θυμαμαι καλα.
Πιστευω να το χρησιμοποιησει αν χρειαστει.
να βαλει βετο για προβλημα που εχει η ιδια :hmm:
Ακαδημαϊκές κουβέντες κάνουμε και εμείς εδώ και όλος ο μηχανοκίνητος αθλητισμός με του Τοτού το ασκέρι. Πρόβλημα δεν υφίσταται. Είναι επιλογή της ΜΒ να σκίζει τους οδηγούς της, τέλος. Λύσεις έχει για να μην τυρανιούνται αλλά δεν τις κάνει για να εκβιάσει κάτι άλλο δεν ξέρω γω τι.
Είναι πολύ απλά τα πράγματα ειλικρινά.
Να βγει αύριο μεθαύριο η RB και να κάνει ότι τις κατέβει με κίνδυνο της ζωής των οδηγών .. να το βλέπουμε όλοι πως υπάρχει λύση αλλά η RB να περιμένει τη FIA ρισκάροντας τη ζωή τους...
Αν παρθεί κάποια απόφαση που θα βοηθήσει την MB, όπως πχ το απλό τα μονοθέσια να έχουν μίνιμουμ ύψος από το πάτωμα ή να επανέλθει η ανάρτηση όπως ήταν μέχρι πέρυσι.. τότε είναι παντελώς άδικο για όλες τις άλλες ομάδες και δημιουργεί κακό προηγούμενο.
Δεν έχει καμία λογική να χτυπήσουν όλους, επειδή κάποιοι δεν τα καταφέρνουν. Θα είναι αλλοίωση επιπέδου να μην έχει νόημα να ασχοληθείς με το άθλημα.
οκ, αλλα μην κανουμε αγια τον Ηορνερ γιατι το σκισατε ελαφρος :p
το αυτοκινητο το εφτιαξε ο Μπραουν οποτε εχει ευθυνες η ΦΙΑ
- - - Updated - - -
να βαλει βετο για προβλημα που εχει η ιδια :hmm:
2 παρατηρήσεις:
1. Με τους ίδιους κανονισμούς πορευόμαστε όλοι.
Η RBR δεν έχει το ίδιο πρόβλημα που έχει η Merc. Άρα εννοείται ότι η FIA δεν φέρει ευθύνη για την ανικανότητα άλλων
2. Το porpoising που έχει η ferrari καμία σχέση δεν έχει με άλλων ομάδων και αυτό φαίνεται και στις επιδόσεις της. Επίσης δουλεύει σε λύση. Σιγά μην ανεχτεί και από πάνω να αλλαχτούν οι κανονισμοί για τον Toto.
2 παρατηρήσεις:
1. Με τους ίδιους κανονισμούς πορευόμαστε όλοι.
Η RBR δεν έχει το ίδιο πρόβλημα που έχει η Merc. Άρα εννοείται ότι η FIA δεν φέρει ευθύνη για την ανικανότητα άλλων
2. Το porpoising που έχει η ferrari καμία σχέση δεν έχει με άλλων ομάδων και αυτό φαίνεται και στις επιδόσεις της. Επίσης δουλεύει σε λύση. Σιγά μην ανεχτεί και από πάνω να αλλαχτούν οι κανονισμοί για τον Toto.
κοιτα νομιζω οτι ειναι πασιφανες πως προσπαθουν να κανουν το active suspension νορμαλ
κοιτα νομιζω οτι ειναι πασιφανες πως προσπαθουν να κανουν το active suspension νορμαλ
Το οποίο αν δε κάνω λάθος είχε ψυθιριστει και στην αρχή της χρονιάς και εννοείται είχε απορριφθεί άμεσα από τη FIA και θέλω να πιστεύω ότι αν έρθει σαν πρόταση θα γίνει το ίδιο.
κοιτα νομιζω οτι ειναι πασιφανες πως προσπαθουν να κανουν το active suspension νορμαλ
Νομίζω το έχουν αποκλείσει από της αρχές που ακούστηκε γιατί δεν θα λύσει το πρόβλημα
- - - Updated - - -
@arοuti άσχετα με το πόσο επηρεάζει την μια η την άλλη ομάδα το πρόβλημα είναι σε όλες τις ομάδες
Τι εννοείς η φερραρι προσπαθεί να το λύσει; Οι άλλοι τι κάνουν δλδ; Περιμένουν να εξαφανιστεί μόνο του;
Νομίζω το έχουν αποκλείσει από της αρχές που ακούστηκε γιατί δεν θα λύσει το πρόβλημα
- - - Updated - - -
@arοuti άσχετα με το πόσο επηρεάζει την μια η την άλλη ομάδα το πρόβλημα είναι σε όλες τις ομάδες
Τι εννοείς η φερραρι προσπαθεί να το λύσει; Οι άλλοι τι κάνουν δλδ; Περιμένουν να εξαφανιστεί μόνο του;
Όχι δεν είναι σε όλες τις ομάδες. RBR δεν το έχει. Η Ferrari το έχει άλλα δεν την επιρρεαζει όπως πχ τη Mercedes και πάει λέγοντας.
Και φυσικά πρέπει να το λύσουν όσες ομάδες δε το έχουν λύσει ακόμα. Όλες οι ομάδες 2 (δυο) χρόνια είχαν στα χέρια τους τους κανονισμούς. Το να κλαίνε κάποιες (όχι ολες) ακόμα για το porpoising για μένα είναι ανεπίτρεπτο αν θέλουμε να θεωρούμε το sport της f1 το κορυφαίο στο motorsport.
Και θα το ξαναπώ, όποιος δε μπορεί για φέτος, ας ανεβάσει το ride height και ας είναι πιο αργός.
Για να δούμε, θα τα καταφέρει ο Τοτός?
FIA issues new technical directive to reduce ‘porpoising’ on safety grounds
Following the eighth round of this year’s FIA Formula One World Championship, during which the phenomenon of aerodynamic oscillations (“porpoising”) of the new generation of Formula 1 cars, and the effect of this during and after the race on the physical condition of the drivers was once again visible, the FIA, as the governing body of the sport, has decided that, in the interests of the safety, it is necessary to intervene to require that the teams make the necessary adjustments to reduce or to eliminate this phenomenon.
A technical directive has been issued to give guidance to the teams about the measures the FIA intends to take to tackle the problem. These include:
1. Closer scrutiny of the planks and skids, both in terms of their design and the observed wear
2. The definition of a metric, based on the car’s vertical acceleration, that will give a quantitative limit for acceptable level of vertical oscillations. The exact mathematical formula for this metric is still being analysed by the FIA, and the Formula 1 teams have been invited to contribute to this process.
In addition to these short-term measures, the FIA will convene a technical meeting with the teams in order to define measures that will reduce the propensity of cars to exhibit such phenomena in the medium term.
The FIA has decided to intervene following consultation with its doctors in the interests of safety of the drivers. In a sport where the competitors are routinely driving at speeds in excess of 300km/h, it is considered that all of a driver’s concentration needs to be focused on that task and that excessive fatigue or pain experienced by a driver could have significant consequences should it result in a loss of concentration. In addition, the FIA has concerns in relation to the immediate physical impact on the health of the drivers, a number of whom have reported back pain following recent events.
- - - Updated - - -
Με λίγα λόγια, θα κοιτάνε πιο σοβαρά πόσο τρώγεται το πάτωμα και θα ελέγχουν τα G στο πάνω κάτω. Οκ μέχρι εδώ αλλά θα συζητήσουν με τις ομάδες ποιες λύσεις υπάρχουν... Εδώ είναι το κουμπί που ο Τοτος παλεύει να πείσει.
Εγώ δεν βλέπω να το καταφέρνει αυτή τη φορά γιατί RB, TR, Ferrari, Haas και Alfa δεν πρόκειται να το δεχτούν.
Για να δούμε, θα τα καταφέρει ο Τοτός?
- - - Updated - - -
Με λίγα λόγια, θα κοιτάνε πιο σοβαρά πόσο τρώγεται το πάτωμα και θα ελέγχουν τα G στο πάνω κάτω. Οκ μέχρι εδώ αλλά θα συζητήσουν με τις ομάδες ποιες λύσεις υπάρχουν... Εδώ είναι το κουμπί που ο Τοτος παλεύει να πείσει.
Εγώ δεν βλέπω να το καταφέρνει αυτή τη φορά γιατί RB, TR, Ferrari, Haas και Alfa δεν πρόκειται να το δεχτούν.
τι εννοείς να τα καταφέρει ο Τοτος;
Βασικα είναι ότι χειρότερο για την Μερκ η οδηγία, την αναγκάζει εκείνη και μόνο να ανεβάσει το αμάξωμα
τι εννοείς να τα καταφέρει ο Τοτος;
Βασικα είναι ότι χειρότερο για την Μερκ η οδηγία, την αναγκάζει εκείνη και μόνο να ανεβάσει το αμάξωμα
Σε πρώτη ανάγνωση και γω αυτό καταλαβαίνω. Είναι αυτά που έγραφα πιο πάνω. Τους υποχρεώνει πλέον να κάνουν πράγματα με συγκεκριμένο τρόπο αφού το παίζουν άσχετοι. Restrictions. Ομάδες που δεν έχουν πρόβλημα δε θα πρέπει να επιρρεαστουν
Αλλά ας περιμένουμε.
- - - Updated - - -
Για να δούμε, θα τα καταφέρει ο Τοτός?
- - - Updated - - -
Με λίγα λόγια, θα κοιτάνε πιο σοβαρά πόσο τρώγεται το πάτωμα και θα ελέγχουν τα G στο πάνω κάτω. Οκ μέχρι εδώ αλλά θα συζητήσουν με τις ομάδες ποιες λύσεις υπάρχουν... Εδώ είναι το κουμπί που ο Τοτος παλεύει να πείσει.
Εγώ δεν βλέπω να το καταφέρνει αυτή τη φορά γιατί RB, TR, Ferrari, Haas και Alfa δεν πρόκειται να το δεχτούν.
Εννοείται, ειναι σαν να ζήταγε η honda από τη merc τα spec του κινητήρα της merc.
πιστευω οτι πλεον τα fp θα ειναι καρναβαλος με ομαδες να τρεχουν με χαλαρες ρυθμισεις ωστε να μην εχουν porpoising για να μην τους επιβληθει οριο στο υψος και χασουν τις ρυθμισεις που θελουν να εχουν.προβλεπω οτι μερσεντες και ειδικα για φεραρι που εχει ακομα θεμα,στα fp θα παιζουν για τις θεσεις 15 εως 20
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/fia-technik-direktive-bouncing-strafen-gp-kanada/
πότε θα καταλάβουν πια οτι έχει άλλα ενδιαφέροντα και σταματήσουν να τον ταλαιπωρούν;
238754
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1537518546212757507
πιστευω οτι πλεον τα fp θα ειναι καρναβαλος με ομαδες να τρεχουν με χαλαρες ρυθμισεις ωστε να μην εχουν porpoising για να μην τους επιβληθει οριο στο υψος και χασουν τις ρυθμισεις που θελουν να εχουν.προβλεπω οτι μερσεντες και ειδικα για φεραρι που εχει ακομα θεμα,στα fp θα παιζουν για τις θεσεις 15 εως 20
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/fia-technik-direktive-bouncing-strafen-gp-kanada/
Η Ferrari δεν έχει το ίδιο πρόβλημα με τη Merc. Για την ακρίβεια η Merc έχει (με τεράστεια διαφορά από τον 2ο) το χειρότερο πρόβλημα porpoising που τώρα έκανε manifestation σε αυτό που ονομάζεται bouncing.
Πιάσε το αυγό.
Η Ferrari δεν έχει το ίδιο πρόβλημα με τη Merc. Για την ακρίβεια η Merc έχει (με τεράστεια διαφορά από τον 2ο) το χειρότερο πρόβλημα porpoising που τώρα έκανε manifestation σε αυτό που ονομάζεται bouncing.
Πιάσε το αυγό.
238758
238758
Η ferrari έχει porpoising αλλά δεν έχει καμία σχέση με της Merc που (πιθανότατα) είναι ότι χειρότερο υπάρχει στο grid.
Η συχνότητα που αναπτύσσεται στο bouncing της merc επίσης είναι από άλλο πλανήτη (εξού και γιατί όντως σε αυτό δεν λέει ψέματα ο lewis ότι δε μπορεί να δεί κάποια σημεία).
Πρόσθεσε σε αυτό το πόσο χαμηλά προς το εδαφος είναι το μονοθέσιο, δε θέλει πολύ να καταλάβει κανένας το πρόβλημα και γιατί θα αρχίσουν να εξετάζουν τις φθορές του plank.
O λόγος που η Ferrari δεν έχει τα ίδια προβλήματα παρόλο που όντως έχει porpoising είναι ότι δεν επιρρεάζεται πρώτα απ΄ολα στις στροφές (αντίθετα με τη Merc) και το frequency που προανέφερα και ότι ξεκινα να υπάρχει σε πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες.
Φυσικά, θα φανούν όλα αυτά όταν οι κανόνες που ανέφερε η FIA γίνουν clarify.
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
17-06-22, 09:59
πιστευω οτι πλεον τα fp θα ειναι καρναβαλος με ομαδες να τρεχουν με χαλαρες ρυθμισεις ωστε να μην εχουν porpoising για να μην τους επιβληθει οριο στο υψος και χασουν τις ρυθμισεις που θελουν να εχουν.προβλεπω οτι μερσεντες και ειδικα για φεραρι που εχει ακομα θεμα,στα fp θα παιζουν για τις θεσεις 15 εως 20
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/fia-technik-direktive-bouncing-strafen-gp-kanada/
Ναι αλλά πως θα ξέρουν τι ρυθμίσεις θέλουν να έχουν αν δεν τρέξουν το practice κοντά στο όριο; :)
Η ferrari έχει porpoising αλλά δεν έχει καμία σχέση με της Merc που (πιθανότατα) είναι ότι χειρότερο υπάρχει στο grid.
Η συχνότητα που αναπτύσσεται στο bouncing της merc επίσης είναι από άλλο πλανήτη (εξού και γιατί όντως σε αυτό δεν λέει ψέματα ο lewis ότι δε μπορεί να δεί κάποια σημεία).
Πρόσθεσε σε αυτό το πόσο χαμηλά προς το εδαφος είναι το μονοθέσιο, δε θέλει πολύ να καταλάβει κανένας το πρόβλημα και γιατί θα αρχίσουν να εξετάζουν τις φθορές του plank.
O λόγος που η Ferrari δεν έχει τα ίδια προβλήματα παρόλο που όντως έχει porpoising είναι ότι δεν επιρρεάζεται πρώτα απ΄ολα στις στροφές (αντίθετα με τη Merc) και το frequency που προανέφερα και ότι ξεκινα να υπάρχει σε πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες.
Φυσικά, θα φανούν όλα αυτά όταν οι κανόνες που ανέφερε η FIA γίνουν clarify.
Το θέμα είναι πως με αυτό που έβγαλε η FIA, σίγουρα η Ferrari θα πρέπει να κάνει κάτι οπότε η RB βγαίνει κερδισμένη από την όλη υπόθεση. Επίσης για μένα δεν είναι σίγουρο πως δεν θα κάνουν κάτι μεγάλο από του χρόνου που θα βγουν κερδισμένοι. Ο Τοτός κάνει τα κουμάντα του.
- - - Updated - - -
Α το ωράριο
GP Canada
Παρασκευή 17 Ιουνίου
FP1: 21:00-22:00
FP2: 00:00-01:00
Σάββατο 18 Ιουνίου
FP3: 20:00-21:00
Κατατακτήριες: 23:00-00:00
Κυριακή 19 Ιουνίου
Αγώνας: 21:00
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
17-06-22, 10:11
Το θέμα είναι πως με αυτό που έβγαλε η FIA, σίγουρα η Ferrari θα πρέπει να κάνει κάτι οπότε η RB βγαίνει κερδισμένη από την όλη υπόθεση. Επίσης για μένα δεν είναι σίγουρο πως δεν θα κάνουν κάτι μεγάλο από του χρόνου που θα βγουν κερδισμένοι. Ο Τοτός κάνει τα κουμάντα του.
Σίγουρα όχι, ανάλογα το που θα μπουν τα όρια για τις επιταχύνσεις. H RB είναι σίγουρα ευνοημένη.
Διαβαζω για νεο 4ο turbo ο Λεκλερ με ποινη 10 θεσεων στον Καναδα
Charles Leclerc getting PU3 with new turbo in Canada and 10-place grid penalty – report
FIA accredited F1 journalist Giuliano Duchessa reported Charles is getting PU3 with a new turbo this weekend and therefore a 10-place grid penalty on Sunday in Canada.
For now, the possibilities that could avoid Charles Leclerc a penalty are linked to the recovery of the turbo number 3, a hypothesis considered unlikely as seen in Baku, or using the turbo 1 on the power unit 3, an operation which in addition to being complex would not allow Ferrari to rotate this first engines, which the rest of the teams now use only during free practice on Friday.
https://scuderiafans.com/charles-leclerc-getting-pu3-with-new-turbo-in-canada-and-10-place-grid-penalty-report/
Φαινεται πως υπαρχει βαση σε αυτη την πληροφορια για τον Leclerc,αλλα θα πρεπει να περιμενουμε καθως η Ferrari δεν εχει ξεκαθαρισει τιποτε ακομη.
uncle_nontas
17-06-22, 12:33
Συνήθως ο giuly πέφτει μέσα πάντως.
Σίγουρο το βλέπω αν σκεφτούμε ότι μιλάμε για πίστα που δεν βλέπω να έχει ελπίδες για κάτι καλύτερο απο 3-4 θέση. Αν έρθει η ρενο και ΑΤ πάλι με τελικές 340+ δεν τους βλέπω καν στην πεντάδα
https://twitter.com/AlpineF1Team/status/1537541280711974913
Τι νερα ειναι αυτα,ποτε θα στεγνωσει η πιστα?:closed:
σίγουρα η Ferrari θα πρέπει να κάνει
Δεν νομίζω ότι έχει γίνει κατανοητό το τι λέει η FIA.
Μιλάει για επίπεδα porpoising (επιτρεπτά). Το αν και πόσο η κάθε ομάδα (όχι μόνο η Ferrari ή η κάθε ferrari) θα πρέπει και πως να αντιδράσει, επιβάλεται από έναν μαθηματικό τύπο.
- - - Updated - - -
H RB είναι σίγουρα ευνοημένη.
Για μένα , η RBR έκανε τη καλύτερη δουλειά, οπότε καλά κάνει. Να τα λέμε όλα.
- - - Updated - - -
Διαβαζω για νεο 4ο turbo ο Λεκλερ με ποινη 10 θεσεων στον Καναδα
Βασικά ακούγεται για PU3 ουσιαστικά ,και ναι 10 θέσεις στο grid.
Εχω την εντύπωση (και μόνο) ότι θα πάνε τουλάχιστο για τον καναδά σε σενάριο spicy engine :P αλλά δεν έχω ιδεα αν είναι όντως έτσι.
- - - Updated - - -
Charles Leclerc getting PU3 with new turbo in Canada and 10-place grid penalty – report
Α σορρυ δεν το είχα διαβάσει ... lol
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
17-06-22, 14:08
Ναι ας πάνε για spicy engine να κάνει πάλι κανένα boom :p
Ναι ας πάνε για spicy engine να κάνει πάλι κανένα boom :p
Ε μετά ότι έχουν πάθει, τι είναι ένα ακόμα !:lol:
σαν τραμπολινο εκανε ο σαινθ στην ευθεια,μεχρι τωρα οσους εχει δειξει το porpoising στην φερραρι ειναι το πιο εντονο,τα rbr δεν νιωθουν τιποτα.
Βλέπω να πετύχει η πλάκα του Reddit όποτε την Κυριακή ψηφίζουμε Lastifi η αλλιώς τον έναν και μοναδικό GOAT για driver of the day:lol:
Η Ferrari δεν έχω καταλάβει, άλλαξε τα ηλεκτρονικά νομίζω και μάλλον το τούρμπο τελικά οπότε πάμε στην 10 θέσεις πίσω αλλά λένε πως θα αλλάξουν πάλι όλο το μοτέρ οπότε θα ξεκινήσει ο Leclerc τελευταίος. Δεν ξέρω ας φάνε εδώ ότι ποινή υπάρχει και κοιτάνε από εδώ και μετά τι θα κάνουν.
Η ΜΒ συνεχίζει το βιολί της να μην μπορεί και καλά να κάνει το μονοθέσιο να μην κοπαναει και χοροπηδάει. Το έχουν καταλάβει όλοι το παιχνίδι βέβαια και έχει αρχίσει το δούλεμα.
F1 TV PRO ΜΟΝΟ ΜΕ 2€ (https://www.youtube.com/watch?v=dLpPPC1qDl0)
:p
F1 TV PRO ΜΟΝΟ ΜΕ 2€ (https://www.youtube.com/watch?v=dLpPPC1qDl0)
:p
Άσε με γιατί το δικό μου έκανε αυτόματο payment γιατί το ξέχασα €#@##@€_&-€€
F1 TV PRO ΜΟΝΟ ΜΕ 2€ (https://www.youtube.com/watch?v=dLpPPC1qDl0)
:p
:oneup:
Για του χρόνου. Φέτος το πρωτάθλημα τελείωσε.
αυτα δεν δουλεύουν για live χωρίς vpn.
με VPN έχουν αναφερθεί πολλά προβλήματα σε live
για replay καλα ειναι
Η Ferrari δεν έχω καταλάβει, άλλαξε τα ηλεκτρονικά νομίζω και μάλλον το τούρμπο τελικά οπότε πάμε στην 10 θέσεις πίσω αλλά λένε πως θα αλλάξουν πάλι όλο το μοτέρ οπότε θα ξεκινήσει ο Leclerc τελευταίος. Δεν ξέρω ας φάνε εδώ ότι ποινή υπάρχει και κοιτάνε από εδώ και μετά τι θα κάνουν.
Η ΜΒ συνεχίζει το βιολί της να μην μπορεί και καλά να κάνει το μονοθέσιο να μην κοπαναει και χοροπηδάει. Το έχουν καταλάβει όλοι το παιχνίδι βέβαια και έχει αρχίσει το δούλεμα.
Πρεπει να πεσουν κεφαλια στο τιμ σχεδιασμου νομιζω.
- - - Updated - - -
Ειναι οριστικο τελικα,10 θεσεις πεναλτυ,αλλα για αλλαγη στα ηλεκτρονικα και οχι στο τουρμπο?
Charles Leclerc reacts to Canada grid penalty: ‘It was the best decision to make’
https://scuderiafans.com/charles-leclerc-reacts-to-canada-grid-penalty-it-was-the-best-decision-to-make/
Μηπως ειναι προτιμοτερο να αλλαξει το τουρμπ ο λεκλερ και να φαει στο κεφαλι 10 θεσεις ποινη,ουτως η αλλως θα ανεβει σχετικα γρηγορα,απο το να ειναι με ρισκο μηπως του σκασει καποιο απο τα ηδη χρησιμοποιημενα? Αν ειναι για τελευταιος τοτε ειναι πληγμα,παει για damage limitation στην απωλεια βαθμων,εκτος αν ριξει βροχη και ανακατευτει η τραπουλα.
- - - Updated - - -
Ειναι οριστικο τελικα,10 θεσεις πεναλτυ,αλλα για αλλαγη στα ηλεκτρονικα και οχι στο τουρμπο?
Charles Leclerc reacts to Canada grid penalty: ‘It was the best decision to make’
https://scuderiafans.com/charles-leclerc-reacts-to-canada-grid-penalty-it-was-the-best-decision-to-make/
Τους περιμένω να αλλάξουν έναν ολόκληρο κινητήρα ακόμα και να ξεκινήσουν από το τέλος, δεν ξέρω γιατί.
Τους περιμένω να αλλάξουν έναν ολόκληρο κινητήρα ακόμα και να ξεκινήσουν από το τέλος, δεν ξέρω γιατί.
Ειναι προαισθημα που εχεις η ειδες οραμα?:p Πιστευω ειναι μια μεγαλη ευκαιρια για τον Sainz να δειξει οτι μπορει να καθυστερησει τις RBR,αφου ο Leclerc θα ειναι πισω δεν θα εχει αυτη την πιεση.
- - - Updated - - -
Η ομαδα που ευνοειται περισσοτερο φαινεται πως ειναι η RBR,η ομαδα που χειροτερευει η MB,η Ferrari καπου στη μεση μαλλον.
Ο Lewis Hamilton τόνισε ότι η Mercedes δεν έχει σημειώσει ακόμη πρόοδο με την W13 της μετά από μια θλιβερή εμφάνιση κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στον Καναδά.
«Σχεδόν όπως κάθε Παρασκευή για εμάς», είπε ο Hamilton. «Δοκιμάζω πολλά διαφορετικά πράγματα, ένα πειραματικό πάτωμα από την πλευρά μου που δεν απέδωσε καλά. Τίποτα που κάνουμε σε αυτό το αυτοκίνητο δεν φαίνεται γενικά να αποδίδει.
«Δοκιμάζουμε διαφορετικά set-up, εγώ και ο George [Russell], με πολύ διαφορετικά set-up σε αυτό το Practice2 μόνο για να δούμε αν το ένα δουλεύει και το άλλο όχι.
«Θα περιμένω να ακούσω πώς ήταν για εκείνον, αλλά για μένα ήταν καταστροφή. Είναι σαν το αυτοκίνητο να χειροτερεύει. Γίνεται όλο και χειρότερο όσο περισσότερο το πειράζουμε.
«Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, αλλά είναι αυτό που είναι. Νομίζω ότι αυτό είναι το αυτοκίνητο για τη χρονιά, οπότε θα πρέπει απλώς να το δεχτούμε και να δουλέψουμε σκληρά για να φτιάξουμε ένα καλύτερο αυτοκίνητο για την επόμενη χρονιά». (Πεταγμα λευκης πετσετας?) :rolleyes::(
Ο Hamilton πρόσθεσε ότι «ένα άγγιγμα στο kerb και το μονοθέσιο πετάει, είναι τόσο σκληρό. Εδώ πρέπει να μπορείς να χρησιμοποιήσετε τα kerb, οπότε είναι πολύ, πολύ δύσκολο.
«Δεν είναι το Μόντρεαλ που ξέρω, που έχω συνηθίσει και που έχω ζήσει στην καριέρα μου. Είναι το χειρότερο που έχω νιώσει ποτέ σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο εδώ.
«Ελπίζω από τη μια μέρα στην άλλη να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποιες αλλαγές, αλλά είναι απλώς τα θεμελιώδη στοιχεία του αυτοκινήτου… Είναι αυτό που είναι και πρόκειται να είναι πολύ δύσκολο».
https://f1fan.gr/ο-hamilton-φοβάται-ότι-η-κάκιστη-w13-θα-επιδειν/
Είναι μάλλον σίγουρο για τον κινητήρα και εκκίνηση τελευταίος.
Piergiuseppe Donadoni
@SmilexTech
Leclerc will start last on Sunday. Ferrari will change PU again on the F1-75 of the Monegasque,
not going into penalty only with the turbo but also with other elements.
Very correct strategic move and to do so needed to clear a PU without turbo today
Καλό για το θέαμα γιατί θα δούμε αρκετά προσπερασματα από λεκλερκ,κακό για τη ferrari αφού πάει για damage limitation στρατηγική.
Πολύ κρυφτουλι πάντως τι θα κάνουν και τι θα αλλάξουν.
Καλό για το θέαμα γιατί θα δούμε αρκετά προσπερασματα από λεκλερκ,κακό για τη ferrari αφού πάει για damage limitation στρατηγική.
Πολύ κρυφτουλι πάντως τι θα κάνουν και τι θα αλλάξουν.
Όχι το κάνουν όλοι αυτό το έργο, σου λέει αφού ψιλοπαει ο αγώνας, ας κάνουμε στοκ από κινητήρες τώρα να έχουμε. Η FIA βέβαια άλλαξε τον κανονισμό πριν χρόνια οπότε μόνο 1 φουλ κινητήρα μπορείς να αλλάξεις σε ένα αγώνα και σωστά.
Από εκεί και πέρα το πρόβλημα στη Ferrari αν βάλει τον 4ο είναι πως τα πλάνα της για να κρατήσει αναβαθμίσεις μέχρι 1η Σεπτέμβρη, δυσκολεύουν, ενώ οι άλλοι χωρίς ποινές μέχρι τότε, κάθε νέο μοτέρ που φέρνουν (άλλο ένα έχουν βασικά) θα έχει βελτίωση σε κάτι. Οκ και Ferrari μπορεί αλλά κάθε μοτέρ άλλοι εδώ και πέρα άλλο σημαίνει ξεκινάω τελευταίος.
Για μένα το πρωτάθλημα για την Ferrari τελείωσε εκτός αν αρχίσουν και έχουν τρελά προβλήματα στην RB που είναι απίθανο.
- - - Updated - - -
Τι κάνει ρε παιδιά ο Russel? Ρε Goat που είσαι μωρέ?
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
18-06-22, 23:47
Γιατί δεν βγήκε να κάνει χρόνο ο Leclerc να πετάξει εξω τον Perez;
Άκυρο, βγήκε ήδη
Που είναι ο russell ρε παιδια,μόνο 8ος? Επειδή σε κάθε αγώνα ο bluechris λέει που είναι ο goat και που είναι ο goat.
Που είναι ο russell ρε παιδια,μόνο 8ος? Επειδή σε κάθε αγώνα ο bluechris λέει που είναι ο goat και που είναι ο goat.
6 δέκατα με ενα δεύτερο του έριχνε του GOAT πριν πάρει το ρίσκο για soft
αν του έβγαινε θα ήταν pole. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ!
εγω πίστεψα θα του βγει βασικά...
6 δέκατα με ενα δεύτερο του έριχνε του GOAT πριν πάρει το ρίσκο για soft
αν του έβγαινε θα ήταν pole. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ!
εγω πίστεψα θα του βγει βασικά...
Δεν είχε δυνατότητες για πάνω από 3η θέση νομίζω,οπότε το ρίσκο με τα σλικ παραηταν ρίσκο.Ο Goat αντιμετωπίζει προβλήματα με το δικό του μονοθέσιο,δεν σημαίνει πως τα ίδια έχει και ο Russell.
Ο Ric πάνω από Norris μετά από καιρό,ενδιαφέρον αυτό,φυσικά ο Alonso που πεταει όλο το 3ημερο,σε αντίθεση με ocon.Ο Sainz πάλι καλά 3ος.
Που είναι ο russell ρε παιδια,μόνο 8ος? Επειδή σε κάθε αγώνα ο bluechris λέει που είναι ο goat και που είναι ο goat.
Αυτο το σχολιο θα το κρατουσα στην ακρη να το γραψω οταν πραγματικα ο 'goat' περνουσε τον Ρασελ.
Ειδες ποσο του εριχνε σε ολα τα q.
Ρισκαρε για pole αλλα δεν του βγηκε.
Δεν είχε δυνατότητες για πάνω από 3η θέση νομίζω,οπότε το ρίσκο με τα σλικ παραηταν ρίσκο.Ο Goat αντιμετωπίζει προβλήματα με το δικό του μονοθέσιο,δεν σημαίνει πως τα ίδια έχει και ο Russell.
Ο Ric πάνω από Norris μετά από καιρό,ενδιαφέρον αυτό,φυσικά ο Alonso που πεταει όλο το 3ημερο,σε αντίθεση με ocon.Ο Sainz πάλι καλά 3ος.
καταλαβαίνεις οτι επιβεβαιώνεις πόσο άξιζε το ρίσκο
θα ηταν 3-4 η 8 τώρα να τον χωρίζουν απο τον ομοσταυλο του Οκον, Μικ και Μαγκ. Ποσο θα τον δυσκολέψουν να βρεθεί πίσω απο τον Χαμ;
10 γύρους λέω εγω
Δεν είναι ανάγκη να περιμένετε τον hamilton στη γωνία σε κάθε αγώνα,ακόμη και αν ο russell τον νικήσει κατά κράτος φέτος.
@ ADSLgr.com All rights reserved.