PDA

Επιστροφή στο Forum : F1 και σχετικά θέματα.



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212

BlueChris
04-07-22, 10:10
O MAX έφαγε ένα μεγάλο κομμάτι carbon που έφυγε από τον Gasly το οποίο πήγε από κάτω και έσπασε και σφήνωσε σε μία είσοδο αέρα στο κέντρο πίσω στο μονοθέσιο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο να χάσει τουλάχιστον 30% downforce από το πάτωμα.

Αν βλέπατε την ώρα που έστριβε η RB του, δεν καθόταν καθόλου κάτω το μονοθέσιο και έτρεχε με rake και ήταν ψηλά από το έδαφος. Αυτό στα σημερινά μονοθέσια είναι καταστροφή. Βασικά είναι αυτό που ΔΕΝ θέλει να κάνει η MB για να μην χοροπηδάνε οι οδηγοί της.

Επίσης για όσους πιστεύουν πως η ΜΒ έλυσε τα προβλήματά της, θα πω πως το Silverstone είναι μια πίστα χωρίς ούτε μια λακουβίτσα και τελείως flat. Από τις επόμενες πίστες θα δούμε τι ψάρια πιάνουν.

chat1978
04-07-22, 10:50
Επίσης για όσους πιστεύουν πως η ΜΒ έλυσε τα προβλήματά της, θα πω πως το Silverstone είναι μια πίστα χωρίς ούτε μια λακουβίτσα και τελείως flat. Από τις επόμενες πίστες θα δούμε τι ψάρια πιάνουν.

Εγώ είχα καταλάβει ότι το χοροπηδημα εξαρτάται από την ταχύτητα. Ανάλογα με το τι κάνουν στην ανάρτηση για να το μαζέψουν, πληρώνει την νύφη οδηγός και αυτοκίνητο από το οδόστρωμα. Δεν ξέρω αν έχεις δίκιο αλλά αυτό που γράφεις για μένα είναι πολύ υποθετικό. Δεν βλέπω την σύνδεση για το συμπέρασμα.

uncle_nontas
04-07-22, 12:32
Το πρόβλημα της Μερσέντες δεν ειναι τόσο το porpoising αλλά το bouncing.

BlueChris
04-07-22, 12:52
Εγώ είχα καταλάβει ότι το χοροπηδημα εξαρτάται από την ταχύτητα. Ανάλογα με το τι κάνουν στην ανάρτηση για να το μαζέψουν, πληρώνει την νύφη οδηγός και αυτοκίνητο από το οδόστρωμα. Δεν ξέρω αν έχεις δίκιο αλλά αυτό που γράφεις για μένα είναι πολύ υποθετικό. Δεν βλέπω την σύνδεση για το συμπέρασμα.

Με την ταχύτητα γίνεται γιατί στολάρει το πίσω μέρος από αέρα οπότε πιέζει υπερβολικά πίσω οπότε ακουμπάει και χτυπάει απότομα το δρόμο οπότε μετά πετάγεται επάνω μετά ξανακατεβαίνει και έχουμε το Porpoising.
Στο Silverstone που είναι σαν πάγος με τέλεια άσφαλτο, δεν έχεις τα bumps που το ξεκινάνε ποιο πριν και ξεκινάει η ταλάντωση (γύρω στα 6khz λένε) που αν ξεκινήσει δεν σταματάει εύκολα.
Η λύση είναι να έχεις υπολογίσει επακριβώς στα 300+χλμ του πόση πραγματικά είναι η πίεση αυτή που δεν μπορεί κανείς να το βρει αφού δεν έχουν αυτές τις ταχύτητες στις σήραγγες. Εδώ λοιπόν οι ομάδες μειώνουν χωρίς ακριβώς να ξέρουν πόσο, το πάτωμα πίσω, (τα φαγώματα που έκανε η Ferrari πχ από τον 3ο αγώνα και μετά πίσω στα sideskirts) κλπ. Η RB έχει βάλει επίσης skates πίσω, πως είναι ένα παγοπέδιλο? είχε 2 τέτοια πίσω, ένα στην κάθε πλευρά οπότε από την αρχή που το πίσω μέρος κατέβαινε, αυτά ακούμπαγαν και γλίστραγε σε αυτά. Ευτυχώς λόγο που είχε μείνει ο Perez και σηκώθηκε το μονοθέσιο με γερανό, οι άλλες ομάδες τα είδαν και η Ferrari πχ τα έβαλε αλλά και άλλοι.
Το 2ο που απασχολεί τώρα τις ομάδες είναι πως η RB και η Ferrari (εξού και γκρινιάζουν μέχρι στιγμής για αυτό αυτοί οι 2) είναι πως το plank (η ξύλινη σανίδα από κάτω στο κέντρο του μονοθεσίου) λυγίζει. Έχουν κάνει πατέντα στο monocock που δεν ξέρω πως (λογικά έχει στις βίδες κάποια ελατήρια στην ένωση με το πλαίσιο το carbon) και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να λυγίζει πίσω το plank προς τα πάνω οπότε στα 300+ μειώνεται το downforce και εξαφανίζεται το porpoising. Εδώ η RB το έχει πετύχει σχεδόν τέλεια και η Ferrari το παλεύει. Πως ανακαλύφθηκε τώρα αυτό? πάλι όταν έμεινε ο Perez ή κάποιο Ferrari, δεν θυμάμαι, φάνηκε το plank να έχει φαγωθεί όχι ομοιόμορφα αλλά σε διάφορα σημεία μόνο. Υπάρχει λοιπόν κανόνας στα μονοθέσια που λέει πως το Plank δεν πρέπει να λυγίζει πάνω από 2mm... αλλά από ότι φαίνεται εκτός των σημείων μέτρησης της FIA (περίπου στα 2/5 από την αρχή και στα 4/5 από το τέλος στις βιδες) είναι νόμιμοι αλλά η μανούρα γίνεται για να αλλάξει αυτό.

Γενικά το porpoising είναι πολύπλοκο και μέχρι τώρα μόνο η RB το έχει πετύχει... μάλιστα το έχει κάνει τόσο καλό που η RB στους 1ους 4-5 αγώνες ΔΕΝ έστριβε στα λίγα χλμ... τώρα βελτιώνουν το μπροστινό μέρος και για αυτό η Ferrari ενώ στους 1ους αγώνες ήταν καλύτερη στις αργές προς μέτριες στροφές.. τώρα πάνε τα ίδια παντού αλλά τουλάχιστον η Ferrari βελτίωσε το μονοθέσιο στα πολλά.

Η ΜΒ (για αυτό είπα αυτό που είπα στο προηγούμενο post) δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα... παλεύει με την ανάρτηση κλπ αλλά το βασικό της πρόβλημα είναι πως επειδή το πάτωμα ΔΕΝ έχει sidepods σοβαρά είναι σαν λάστιχο οπότε ή χρειάζονται 2η ή και 3η αντηρίδα σε κάθε πλευρά (που αυτό κυνήγησαν αλλά δεν το δέχτηκαν οι άλλοι) ή να κάνει το πάτωμα ποιο σκληρό. Αυτό όμως είναι budget money και έξτρα βάρος.

Είναι μια ανελέητη μάχη μεταξύ του Τοτού και των άλλων ο οποίος προσπαθεί όσο ποιο αναίμακτα να ανακόψει τους άλλους χωρίς αυτός να θέλει να πληρώσει τίποτα και οικονομικά αλλά και για το λάθος design το φετινό.

DOU
04-07-22, 13:21
Επίσης για όσους πιστεύουν πως η ΜΒ έλυσε τα προβλήματά της, θα πω πως το Silverstone είναι μια πίστα χωρίς ούτε μια λακουβίτσα και τελείως flat. Από τις επόμενες πίστες θα δούμε τι ψάρια πιάνουν.

Το πατωμα τους παντως ηταν οριακα πολυ χαμηλο,δλδ ισα που εγλυφε ισως σε σημεια της πιστας,αλλα σπιθες καθολου νομιζω.Δειχνουν οι αναβαθμισεις τους να πιασανε τοπο,αλλα ναι και γω κραταω μικρο καλαθι γιατι 1 αγωνας δεν μπορει να δειξει ποσο εχουν βελτιωσει.

aroutis
04-07-22, 14:09
Εγώ γελάω πάντως που βρέθηκαν κάποιοι να τη πούνε σε ποιον? Στον leclerc ?
Το παλικάρι εχτές έβγαλε ματιά και με διαφορά ήταν ο καλύτερος. Με πληγωμένο μονοθεσιο και πιο αργά ελαστικά έδωσε ρέστα.

Δε πειράζει, όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει.

BlueChris
04-07-22, 14:12
Εγώ γελάω πάντως που βρέθηκαν κάποιοι να τη πούνε σε ποιον? Στον leclerc ?
Το παλικάρι εχτές έβγαλε ματιά και με διαφορά ήταν ο καλύτερος. Με πληγωμένο μονοθεσιο και πιο αργά ελαστικά έδωσε ρέστα.

Δε πειράζει, όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει.

To θέμα είναι φίλε να μείνει στην Ferrari. Με αυτά που γίνονται τον μικρό θα τον τσιμπίσει ο Τοτός (o sir θα σταματήσει οσονούπω) να μου το θυμηθείς αν συνεχίσουν να τον παίζουν έτσι στο maranello.

nnn
04-07-22, 14:15
Ο Ζου πάντως ας ανάψει ένα κεράκι στον Άγιο Χαλο τον θαυματουργό. Χωρίς αυτό, θα ήταν κομματάκια στην άσφαλτο .......

DOU
04-07-22, 14:47
Με πληγωμένο μονοθεσιο και πιο αργά ελαστικά έδωσε ρέστα.



Η αληθεια ειναι πως περιμενα οτι με σκληρη γομα που φορουσε vs μαλακης των υπολοιπων οτι θα τον περνουσαν σαν σταματημενο,αλλα ο Leclerc προεβαλε αντισταση και καλη αμυνα.

ASFE
04-07-22, 15:08
Τελικα οι της Φερραρι με ποιον θελουν να χτυπησουν τον τιτλο?
Χθες κερδισαν και τετοια μιρλα δε θυμαμαι.
Συνεχιστε ετσι παιδια:twisted:

BlueChris
04-07-22, 15:11
Τελικα οι της Φερραρι με ποιον θελουν να χτυπησουν τον τιτλο?
Χθες κερδισαν και τετοια μιρλα δε θυμαμαι.
Συνεχιστε ετσι παιδια:twisted:

Η μίρλα είναι γιατί αντί για 1-2 έκαναν το 1-4. Πρώτα είναι η ομάδα που τελευταία δεν το βλέπω να συμβαίνει επί Binotto. Η πολύ δημοκρατικότητα βλάπτει.

patch
04-07-22, 15:23
Τελικα οι της Φερραρι με ποιον θελουν να χτυπησουν τον τιτλο?
Χθες κερδισαν και τετοια μιρλα δε θυμαμαι.
Συνεχιστε ετσι παιδια:twisted:

Εκτός από μένα ποιος άλλος :crazy:
Τι το θες τον πληθυντικό;
Για να μην σου μένουν απορίες δεν με ενδιαφέρει ποιος θα το κερδίσει αλλά δεν υπάρχει το δήθεν δίλημμα που γράφεις
Τα καντήλια είναι γιατί ο τέταρτος έπρεπε να είναι ΑΝΕΤΑ πρώτος
Άλλη απορία έχεις;

aroutis
04-07-22, 16:05
o θέμα είναι φίλε να μείνει στην Ferrari. Με αυτά που γίνονται τον μικρό θα τον τσιμπίσει ο Τοτός (o sir θα σταματήσει οσονούπω) να μου το θυμηθείς αν συνεχίσουν να τον παίζουν έτσι στο maranello.

Θα ηθελα να πιστεύω όχι, αν όντως συμβεί κάτι τέτοιο θα ειναι απλά εγκληματικό.
Αρχίζει και ακούγεται ότι ο Carlos έχει απλά γερές πλάτες και ευνοείται.

- - - Updated - - -


Τελικα οι της Φερραρι με ποιον θελουν να χτυπησουν τον τιτλο?
Χθες κερδισαν και τετοια μιρλα δε θυμαμαι.
Συνεχιστε ετσι παιδια:twisted:

Εχεις καταλάβει γιατί υπάρχει γκρίνια;

- - - Updated - - -


Η μίρλα είναι γιατί αντί για 1-2 έκαναν το 1-4. Πρώτα είναι η ομάδα που τελευταία δεν το βλέπω να συμβαίνει επί Binotto. Η πολύ δημοκρατικότητα βλάπτει.

Βασικά ήταν η πιο βλακώδης απόφαση των τελευταίων 10 χρόνων. .

- - - Updated - - -


Τα καντήλια είναι γιατί ο τέταρτος έπρεπε να είναι ΑΝΕΤΑ πρώτος
Άλλη απορείς έχεις;

Εχω εγώ, υπάρχει πλέον αμφιβολία για το ότι ο Charles είναι καλύτερος του Max ?:twisted:

- - - Updated - - -


Ο Ζου πάντως ας ανάψει ένα κεράκι στον Άγιο Χαλο τον θαυματουργό. Χωρίς αυτό, θα ήταν κομματάκια στην άσφαλτο .......

Ειναι αυτό , και ένα προηγούμενο incident στην F2. Να ναι καλά ο σχεδιαστής του Halo.

chat1978
04-07-22, 16:24
Με την ταχύτητα γίνεται γιατί στολάρει το πίσω μέρος από αέρα οπότε πιέζει υπερβολικά πίσω οπότε ακουμπάει και χτυπάει απότομα το δρόμο οπότε μετά πετάγεται επάνω μετά ξανακατεβαίνει και έχουμε το Porpoising.


Εγώ πάντως δεν έχω καταλάβει ότι χτυπάει αλλά ότι η απόσταση γίνεται τόσο μικρή από την πίεση της πίσω ανάρτησης με την ταχύτητα που ουσιαστικά χάνεται το ground effect, πετιέται πάνω το αυτοκίνητο και το ground effect γίνεται πολύ ενεργό. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο καθιστούν μπαίνει και βγαίνει από το ground effect.
Έτσι το έχω καταλάβει εγώ. Στα υπόλοιπα makes sense.

BlueChris
04-07-22, 17:06
Εγώ πάντως δεν έχω καταλάβει ότι χτυπάει αλλά ότι η απόσταση γίνεται τόσο μικρή από την πίεση της πίσω ανάρτησης με την ταχύτητα που ουσιαστικά χάνεται το ground effect, πετιέται πάνω το αυτοκίνητο και το ground effect γίνεται πολύ ενεργό. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο καθιστούν μπαίνει και βγαίνει από το ground effect.
Έτσι το έχω καταλάβει εγώ. Στα υπόλοιπα makes sense.

O πόνος στις οδηγούς είναι είτε γιατί χτυπάει κάτω είτε γιατί τερματίζει στα θεοσκληρα bumbstop που έχουν βάλει οι ομάδες. Μιλάμε για πολλά G συνεχόμενα με επανάληψη.

Zhou, λήψη από θεατή.

https://youtu.be/fhMPIHUHZRE

chat1978
04-07-22, 18:01
[QUOTE=BlueChris;7282869]O πόνος στις οδηγούς είναι είτε γιατί χτυπάει κάτω είτε γιατί τερματίζει στα θεοσκληρα bumbstop που έχουν βάλει οι ομάδες. Μιλάμε για πολλά G συνεχόμενα με επανάληψη.


Νομίζω λέμε το ίδιο πράγμα αλλά για μένα χτυπάει κάτω σημαίνει χτυπάει το μονοθέσιο (το σώμα του) στο έδαφος που δεν γινεται.
Ουσιαστικά τερματίζει και απελευθερώνει την ανάρτηση βίαια εξου και τα G.

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
04-07-22, 19:52
Βασικά ήταν η πιο βλακώδης απόφαση των τελευταίων 10 χρόνων.
Απλά είναι κότες.
Προτίμησαν να το πάνε όσο πιο συντηρητικά γίνεται, για να αποφύγουν το ενδεχόμενο να τους πιάσουν οι κάμερες να πηγαινοέρχονται πανικόβλητοι.

Άσχετο, υπάρχει κάποιο podcast/forum/fb group που να ασχολείται σοβαρά με τα analytics που χρησιμοποιούνται απο τις ομάδες για το in-race strategy;
Πέρα απο ένα AMA ενός μηχανικού της McLaren στο reddit δεν έχω δει τίποτα άλλο σχετικό.

BlueChris
04-07-22, 19:55
Απλά είναι κότες.
Προτίμησαν να το πάνε όσο πιο συντηρητικά γίνεται, για να αποφύγουν το ενδεχόμενο να τους πιάσουν οι κάμερες να πηγαινοέρχονται πανικόβλητοι.

Άσχετο, υπάρχει κάποιο podcast/forum/fb group που να ασχολείται σοβαρά με τα analytics που χρησιμοποιούνται απο τις ομάδες για το in-race strategy;
Πέρα απο ένα AMA ενός μηχανικού της McLaren στο reddit δεν έχω δει τίποτα άλλο σχετικό.

εγώ τα περισσότερα τα βρίσκω από εδώ
https://www.f1technical.net/forum/search.php?search_id=unreadposts

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
04-07-22, 19:57
εγώ τα περισσότερα τα βρίσκω από εδώ
https://www.f1technical.net/forum/search.php?search_id=unreadposts
Thanks, το έχεις ξαναδώσει αυτό. Δεν έχω δει κάτι για analytics εκει :(

patch
04-07-22, 20:38
Όταν βρείτε και γω ψάχνω

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
04-07-22, 21:22
Όταν βρείτε και γω ψάχνω
Αν βρεις στο Spotify ενα Data Driven F1, μην τσιμπήσεις :p

ASFE
05-07-22, 08:06
Εκτός από μένα ποιος άλλος :crazy:
Τι το θες τον πληθυντικό;
Για να μην σου μένουν απορίες δεν με ενδιαφέρει ποιος θα το κερδίσει αλλά δεν υπάρχει το δήθεν δίλημμα που γράφεις
Τα καντήλια είναι γιατί ο τέταρτος έπρεπε να είναι ΑΝΕΤΑ πρώτος
Άλλη απορία έχεις;

Ηταν πολυ πιο γενικο το υφος του ποστ. Δεν αναφερομουν προσωπικα σε σενα.
Εχεις καταλάβει γιατί υπάρχει γκρίνια;

o yes and i love it
Εχω εγώ, υπάρχει πλέον αμφιβολία για το ότι ο Charles είναι καλύτερος του Max ?
+1
κλασεις ανωτερος ο Τσαρλς
(δεν πιστευω να σε πειραξε η αμυνα του αργου μαξ στον baby Mick);)

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
05-07-22, 09:55
- Και δεν με κάλεσαν στα πιτς
- Γουάτ;
- Και κάλεσαν τον Κάρλος
- Γουάτ;
- Και του είπαν να μη με περάσει αλλά αυτός με πέρασε
- ΓΟΥΑΤ; ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ (https://www.reddit.com/r/formula1/comments/vrm37n/maxs_increasingly_horrified_looks_as_he_listens/)

chat1978
05-07-22, 13:03
- Και δεν με κάλεσαν στα πιτς
- Γουάτ;
- Και κάλεσαν τον Κάρλος
- Γουάτ;
- Και του είπαν να μη με περάσει αλλά αυτός με πέρασε
- ΓΟΥΑΤ; ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ (https://www.reddit.com/r/formula1/comments/vrm37n/maxs_increasingly_horrified_looks_as_he_listens/)

Καθόταν τώρα και έλεγε, I don't want to influence the result...

Γενικά δεν μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει ο λεκλερκ από παλιά. Δεν είχε άδικο άλλο αλλά μου ακούγεται πολύ καλό παιδί ενώ ταυτόχρονα ζητώ αυτά που δεν αρέσουν δημόσια

Έχω σταματήσει να τον αντιπαθώ αλλά στο team radio μου ακούγεται συχνά γελοίος.

Εμένα μου αρέσει αυτή η Φεράρι (γιατί δεν μου αρέσουν τα team orders). Που φθάσαμε. Πάω να κοιταχτω.

DOU
05-07-22, 13:32
Bλεπαμε αρκετους γυρους τον λεκλερκ να μην μπορει να περασει τον σαινθ και να διαμαρτυρεται εμμεσως στην ομαδα να κανει κατι για να περασει να μην χανει αλλο χρονο.Με λιγα λογια,να δωσει εντολη,μεχρι που αναγκαστηκαν να τον βαλουν στα πιτ τον σαινθ.Υπαρχουν τροποι πιο διακριτικοι για τις ομαδες να δινουν εντολες αλλαγης θεσεων μεταξυ ομοσταβλων.

BlueChris
05-07-22, 13:48
Bλεπαμε αρκετους γυρους τον λεκλερκ να μην μπορει να περασει τον σαινθ και να διαμαρτυρεται εμμεσως στην ομαδα να κανει κατι για να περασει να μην χανει αλλο χρονο.Με λιγα λογια,να δωσει εντολη,μεχρι που αναγκαστηκαν να τον βαλουν στα πιτ τον σαινθ.Υπαρχουν τροποι πιο διακριτικοι για τις ομαδες να δινουν εντολες αλλαγης θεσεων μεταξυ ομοσταβλων.

Δεν ήθελε να πιέσει και πολύ σωστά έκανε. Κοίτα σαν τιμιότητα ο Leclerc δεν υπάρχει.. ισάξιος του Bottas Μιλάμε.

patch
05-07-22, 14:37
Bλεπαμε αρκετους γυρους τον λεκλερκ να μην μπορει να περασει τον σαινθ και να διαμαρτυρεται εμμεσως στην ομαδα να κανει κατι για να περασει να μην χανει αλλο χρονο.Με λιγα λογια,να δωσει εντολη,μεχρι που αναγκαστηκαν να τον βαλουν στα πιτ τον σαινθ.Υπαρχουν τροποι πιο διακριτικοι για τις ομαδες να δινουν εντολες αλλαγης θεσεων μεταξυ ομοσταβλων.

οτι να ναι. Αφου δεν εχεις δει τον αγωνα αλλα μαλλον τα highlight τι γραφεις;

Η ομάδα ζήτησε επανειλημμένα απο τον Σαινζ να κανει 1.32 και ο Σαινζ δεν μπορουσε. Ο Λεκλερκ καταλαβε το overcut που ερχόταν απο Χαμιλτον και είπε μετα απο αρκετούς γύρους οτι ούτε το 1.32 είναι αρκετό
Ο Σαινζ εκανε στην ακρη αφου δεν καταφερε ποτε να μαζεψει τα 17" του Χαμ. Ο Λεκλερκ με το που περασε τα εκανε 13

M4X
05-07-22, 16:25
Εχω εγώ, υπάρχει πλέον αμφιβολία για το ότι ο Charles είναι καλύτερος του Max ?:twisted:
Ισως εσυ απο τον καναπε του σπιτιου σου με το ματι να εχεις βγαλει αυτο το συμπερασμα, αλλα τα χρονομετρα λενε αλλα. Η μεση διαφορα απο τον ομοσταβλο που κανει ο Max εδω και πολλα χρονια, ειναι κατι το ανεπαναληπτο. Θυμιζει Alonso στα καλυτερα του. Ακομα και φετος που απο τον πρωτο αγωνα οι Max-Sainz ειπαν οτι δε βολευονται με τα νεα μονοθεσια ενω οι ομοσταβλοι τους Perez-Leclerc βρηκαν τα νεα μονοθεσια στα μετρα τους, παλι περισσοτερο πειθει ο Max παρα ο Leclerc. Ο οποιος Leclerc ειναι φυσικα καταπληκτικος οδηγος, αλλα μην τα παραφουσκωνουμε κιολας τα πραγματα.

Ειδικα σε αυτο το τριημερο με τα βροχινα σκελη, εκει που ξεχωριζουν οι αντρες απο τα παιδακια δηλαδη, φανηκε καθαρα ο καλυτερος στον κοσμο. Συνεχως βλεπαμε τα διδυμα Hamilton-Russel και Leclerc-Sainz να εναλλασονται μεταξυ τους με 1-2 δεκατα διαφορα. Μια περνουσε 1-2 δεκατα μπροστα ο ενας, την επομενη απαντουσε ο ομοσταβλος κατεβαζοντας αλλα 1-2 δεκατα. Στα ισια δηλαδη, το στεγνωμα της πιστας ηταν αυτο που κατεβαζανε συνεχεια.

Ο μονος που ηταν σταθερα 1-2" (προσοχη δε μιλαμε για δεκατα αλλα για δευτερολεπτα) μπροστα απο τον ομοσταβλο ηταν ο Max. Α, μην ξεχασω να αναφερω οτι το ιδιο εκανε κι ο Alonso και πεσει ο ουρανος να μας πλακωσει.

DOU
05-07-22, 17:42
Ο Σαινζ εκανε στην ακρη αφου δεν καταφερε ποτε να μαζεψει τα 17" του Χαμ. Ο Λεκλερκ με το που περασε τα εκανε 13

O Leclerc γιατι δεν περασε εντος πιστας τον αργοτερο Sainz,τι τον εμποδιζε να το κανει αυτο και περιμενε απο την ομαδα ποτε θα βαλει τον Sainz στα πιτ η να του πει αφησε τον να περασει γιατι εχει πιο γρηγορο ρυθμο.

chat1978
05-07-22, 18:05
Ο μονος που ηταν σταθερα 1-2" (προσοχη δε μιλαμε για δεκατα αλλα για δευτερολεπτα) μπροστα απο τον ομοσταβλο ηταν ο Max. Α, μην ξεχασω να αναφερω οτι το ιδιο εκανε κι ο Alonso και πεσει ο ουρανος να μας πλακωσει.

Devil's advocate, μπορεί ο Πέρεζ θα μην μπορούσε. Δηλαδή σίγουρα Μαξ καλύτερος του Πέρεζ, αλλά δεν βγαίνει από αυτό συμπέρασμα ότι είναι και καλύτερος όλων. Υπάρχει λογικό κενό.

BlueChris
05-07-22, 18:15
O Leclerc γιατι δεν περασε εντος πιστας τον αργοτερο Sainz,τι τον εμποδιζε να το κανει αυτο και περιμενε απο την ομαδα ποτε θα βαλει τον Sainz στα πιτ η να του πει αφησε τον να περασει γιατι εχει πιο γρηγορο ρυθμο.

Βρε συ δεν λειτουργεί έτσι αν είσαι σωστός. Ακόμα και o Sir Goat περίμενε και δεν όρμαγε γιατί είναι η ομάδα πάνω από όλα. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δεν λειτουργεί έτσι το πράγμα σε νορμάλ ομάδες.
Φτάνεις και περιμένεις, δεν θες τριβές μέσα στην ομάδα, ειδικά αν ξέρεις πως είσαι ποιο γρήγορος από τον ομόσταυλό σου. Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι ομάδες αντιδρούν σωστά και λένε στον μπροστά να αφήσει τον πίοω και αν δεν είναι ποιο γρήγορος τότε πρέπει να επιστρέψει την θέση πίσω.

patch
05-07-22, 18:19
O Leclerc γιατι δεν περασε εντος πιστας τον αργοτερο Sainz,τι τον εμποδιζε να το κανει αυτο και περιμενε απο την ομαδα ποτε θα βαλει τον Sainz στα πιτ η να του πει αφησε τον να περασει γιατι εχει πιο γρηγορο ρυθμο.

Ζήτησε, άπειρες φορές αν είχες δει τον αγώνα. Δεν τον άφησε ο Μπινοτο

Εκτός από όλα τα αλλά που τα έκαναν μαντάρα ο Λεκλερκ έχασε πολύτιμο χρόνο περιμένοντας πίσω από τον Σαινζ. Άσχετα που μάλλον δεν θα έπαιζε κάποιο ρόλο αφού ήρθε το SC, ο Λεκλερκ θα είχε χτίσει κάποια διαφορά από τους πίσω, που πολύ πιθανών να τους επέτρεπε να βάλουν και τα δυο μονοθέσια μέσα στο SC
Που επιμένω πως μπορούσαν και με την διαφορά που είχαν αλλά αν είχε γίνει νωρίτερα η αλλαγή μπορεί να μην χεζοντουσαν τόσο

M4X
05-07-22, 19:39
μπορεί ο Πέρεζ θα μην μπορούσε

Το οτι κανει πολυ καλους οδηγους σαν το Gasly, τον Albon και τον Perez να δειχνουν τοσο ανημποροι δε σου λεει κατι? Κι ο Leclerc ειχε ελαφρως το πανω χερι σε σχεση με τους ομοσταβλους του, αλλα δεν εκανε κανεναν να δειχνει κουλος, οπως κανει σταθερα εδω και χρονια ο Max.

chat1978
05-07-22, 21:42
Το οτι κανει πολυ καλους οδηγους σαν το Gasly, τον Albon και τον Perez να δειχνουν τοσο ανημποροι δε σου λεει κατι? Κι ο Leclerc ειχε ελαφρως το πανω χερι σε σχεση με τους ομοσταβλους του, αλλα δεν εκανε κανεναν να δειχνει κουλος, οπως κανει σταθερα εδω και χρονια ο Max.

Έγραψα δικηγόρο του διαβόλου για το λογικό κενό της σκέψης σου. Δεν τοποθετήθηκα για τον Πέρεζ. Εγώ θεωρώ τις συγκρίσεις αυτου του τύπου περιττές. Φυσικά και τα συμπεράσματα. Ίσως γιατί θεωρώ ότι πρώτα από όλα κερδίζει το αυτοκίνητό.

BlueChris
05-07-22, 21:51
Έγραψα δικηγόρο του διαβόλου για το λογικό κενό της σκέψης σου. Δεν τοποθετήθηκα για τον Πέρεζ. Εγώ θεωρώ τις συγκρίσεις αυτου του τύπου περιττές. Φυσικά και τα συμπεράσματα. Ίσως γιατί θεωρώ ότι πρώτα από όλα κερδίζει το αυτοκίνητό.

Συμφωνώ αλλά η προσωπική μου γνώμη και την εχω εκφράσει σε προηγούμενο μήνυμα είναι πως κάποιοι οδηγοί το έχουν σε σχέση με άλλους πολύ περισσότερο. Ο Vettel 4ακις σωστα? Τσιου εγινε μόλις το μονοθέσιο ενω ηταν καλο ηθελε αλλο τρόπο οδήγησης. Ο ΜΑΧ την Κυριακή ξαφνικά βρέθηκε με ενα μονοθέσιο πανηγύρι... Σε λίγους γύρους άλλαξε τρόπο οδήγησης και γύριζε ελάχιστα ποιο αργα απο τους άλλους. Αντίστοιχα και ο Leclerc που ειτε του έσπασε το πλαϊνό στο φτερο ειτε το είχε, στεναχώρια του. Αυτοί είναι ταλέντα/οδηγοί/φαινόμενα για μενα και εχουν το full respect μου. Κοντα ειναι ο Sir και ο Alonso. O Russel έχει να δείξει πολλά ακόμα αλλά τα πρώτα σημάδια είναι καλά. Ο Norris επίσης νομίζω το έχει λίγο το θέμα.

chat1978
05-07-22, 22:54
Συμφωνώ αλλά η προσωπική μου γνώμη και την εχω εκφράσει σε προηγούμενο μήνυμα είναι πως κάποιοι οδηγοί το έχουν σε σχέση με άλλους πολύ περισσότερο. Ο Vettel 4ακις σωστα? Τσιου εγινε μόλις το μονοθέσιο ενω ηταν καλο ηθελε αλλο τρόπο οδήγησης. Ο ΜΑΧ την Κυριακή ξαφνικά βρέθηκε με ενα μονοθέσιο πανηγύρι... Σε λίγους γύρους άλλαξε τρόπο οδήγησης και γύριζε ελάχιστα ποιο αργα απο τους άλλους. Αντίστοιχα και ο Leclerc που ειτε του έσπασε το πλαϊνό στο φτερο ειτε το είχε, στεναχώρια του. Αυτοί είναι ταλέντα/οδηγοί/φαινόμενα για μενα και εχουν το full respect μου. Κοντα ειναι ο Sir και ο Alonso. O Russel έχει να δείξει πολλά ακόμα αλλά τα πρώτα σημάδια είναι καλά. Ο Norris επίσης νομίζω το έχει λίγο το θέμα.
Δεν θα επεκταθω για να αποφύγω την επανάληψη.

aroutis
06-07-22, 06:50
@M4X, είναι καλύτερος του ομόσταυλου του. Και ο Charles είναι καλύτερος του.
Απλά πράγματα. Η ατυχια του Leclerc βρίσκεται στο ότι αυτή τη στιγμή έχει strategists ΓΤΠ, αλλά που θα πάει θα το λύσουν και αυτό, εδώ έχουν (επιτέλους) φτιάξει καλό μονοθέσιο.

- - - Updated - - -


Ζήτησε, άπειρες φορές αν είχες δει τον αγώνα. Δεν τον άφησε ο Μπινοτο

Εκτός από όλα τα αλλά που τα έκαναν μαντάρα ο Λεκλερκ έχασε πολύτιμο χρόνο περιμένοντας πίσω από τον Σαινζ. Άσχετα που μάλλον δεν θα έπαιζε κάποιο ρόλο αφού ήρθε το SC, ο Λεκλερκ θα είχε χτίσει κάποια διαφορά από τους πίσω, που πολύ πιθανών να τους επέτρεπε να βάλουν και τα δυο μονοθέσια μέσα στο SC
Που επιμένω πως μπορούσαν και με την διαφορά που είχαν αλλά αν είχε γίνει νωρίτερα η αλλαγή μπορεί να μην χεζοντουσαν τόσο

Τα πες όλα.
@chat, ειλικρινά, τον Charles τον θάψαν ,και δεδομένων των συνθηκών εσυ μου λες ότι σε εκνευρίζει το πως μιλάει όταν έπρεπε να τους μιλα με το fuck you κανονικα και αυτός ήταν με το γάντι.

Seriously ;

ASFE
06-07-22, 08:07
Η ομαδα πανω απο ολα!!
Ακου f..you....:whistle:

Αρουτη με ποιο κριτηριο τον βγαζεις καλυτερο?
Σε τι στηριζεις την αποψη σου ? Ετσι με το ματι?
Γιατι στη Φερραρι ο Λεκ 2 χρονιες κερδισε τον μετριο Φεττελ (επεσε και πανω του μια φορα στην Αυστρια) και περσυ εχασε απο τον Σαινθ στους ποντους. (Και δε θα πολυ ψυρισω την μαιμου-μα στο μονακο δεν ξεκινησε απο την πολ- (ας προσεχε στα δοκιμαστικα)

Φετος βγαζει ματια που εχει ενα καλο μονοθεσιο. Αλλα μεχρι εκει. Θελει δουλειτσα για να φτασει τον περσινο πρωταθλητη

BlueChris
06-07-22, 09:05
Θελει δουλειτσα για να φτασει τον περσινο πρωταθλητη
Να φτάσει κάποιον που για χρόνια κοπάναγε όποιον κράταγε τιμόνι μέχρι να μάθει να οδηγεί ή να μάθει πως δεν τρέχει μόνος του? με συγχωρείς αλλά σε αυτό είναι πολύ καλύτερος ο Leclerc με πολύ λιγότερα λάθη. Δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου το τραγικό πράγμα που έκανε ο MAX στην ευθεία στο SPA στον Raikonen που ήταν εντέλει και η σταγόνα στο ποτήρι και έβγαλε η FIA κανονισμό για το πόσες φορές μπορείς να αλλάξεις πορεία.

ASFE
06-07-22, 10:24
Τα ιδια και χειροτερα εκανε και ο Σουμι.
Παρκαρισματα, χτυπηματα για να παρει τιτλο,πεταγματα εκτος πιστας, chop κλπ.
Και πηρε 7

Ο Μαξ εβαλε μυαλο απο αυτα. (Ναι το σκηνικο στο σπα ηταν τραγικο)
Ειπαμε μιλαμε για το 2022. Αν καθε φορα που θελουμε να μειωσουμε καποιον τρεχουμε 5-6 χρονια πισω τοτε δεν βγαζει καπου αυτο.

BlueChris
06-07-22, 10:35
Τα ιδια και χειροτερα εκανε και ο Σουμι.
Παρκαρισματα, χτυπηματα για να παρει τιτλο,πεταγματα εκτος πιστας, chop κλπ.
Και πηρε 7

Ο Μαξ εβαλε μυαλο απο αυτα. (Ναι το σκηνικο στο σπα ηταν τραγικο)
Ειπαμε μιλαμε για το 2022. Αν καθε φορα που θελουμε να μειωσουμε καποιον τρεχουμε 5-6 χρονια πισω τοτε δεν βγαζει καπου αυτο.

Μα δεν είμαι εγώ αυτός που είπα για το τι έκανε ο Leclerc πέρυσι. Πέρα από πλάκα, για μένα είναι οι καλύτεροι οδηγοί αυτή τη στιγμή με ένα κλικ παραπάνω τον MAX στο μυαλό μου κυρίως λόγο εμπειρίας.

ASFE
06-07-22, 10:51
Θα συμφωνησω.
Ο Λεκ ειχε δειξει εξαιρετικα σημαδια και στις μικροτερες κατηγοριες.

M4X
06-07-22, 11:32
Έγραψα δικηγόρο του διαβόλου για το λογικό κενό της σκέψης σου. Δεν τοποθετήθηκα για τον Πέρεζ. Εγώ θεωρώ τις συγκρίσεις αυτου του τύπου περιττές. Φυσικά και τα συμπεράσματα. Ίσως γιατί θεωρώ ότι πρώτα από όλα κερδίζει το αυτοκίνητό.

Το οτι πραγματι το μονοθεσιο παιζει το μεγαλυτερο ρολο στις νικες, δεν κανει περιττη την προσπαθεια εξευρεσης του ταχυτερου οδηγου.

Αν λοιπον αποφασισουμε να βρουμε τον ταχυτερο οδηγο, το μονο εργαλειο που εχουμε να δουλεψουμε ειναι το χρονομετρο κι οι διαφορες αναμεσα στους εκαστοτε ομοσταβλους. Οταν βλεπουμε λοιπον καποιον να εκμηδενιζει συνεχεια τους ομοσταβλους, κατι σημαινει. Επισης κατι σημαινε οταν βλεπαμε το Vettel να κερδιζει με μονο 1 δεκατο τον μετριο Webber ή οταν βλεπαμε το Hamilton να κερδιζει με επισης μολις 1 δεκατο ολους τους ομοσταβλους που ειχε στην καριερα του (καλυτεροι απο το Webber ομως).

Αλλιως απλα λεμε "ο Hamilton ειναι ο ταχυτερος ολων των εποχων γιατι σαρωσε ολα τα ρεκορ" και συνεχιζουμε να κοιμομαστε τον υπνο του δικαιου, θεωρωντας οτι βρηκαμε τον GOAT.

- - - Updated - - -


@M4X, είναι καλύτερος του ομόσταυλου του. Και ο Charles είναι καλύτερος του.
Απλά πράγματα. Η ατυχια του Leclerc βρίσκεται στο ότι αυτή τη στιγμή έχει strategists ΓΤΠ, αλλά που θα πάει θα το λύσουν και αυτό, εδώ έχουν (επιτέλους) φτιάξει καλό μονοθέσιο.

Οτι και οι δυο ειναι καλυτεροι απο τους ομοσταβλους τους δεκτο, αλλα χοντροκομμενο.

Η κουβεντα ξεκινησε απο το δικο σου, "ο Charles ειναι ο καλυτερος στον κοσμο", το οποιο μεχρι τωρα σαφεστατα δεν εχει φανει.

Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
06-07-22, 12:40
Το οτι κανει πολυ καλους οδηγους σαν το Gasly, τον Albon και τον Perez να δειχνουν τοσο ανημποροι δε σου λεει κατι? Κι ο Leclerc ειχε ελαφρως το πανω χερι σε σχεση με τους ομοσταβλους του, αλλα δεν εκανε κανεναν να δειχνει κουλος, οπως κανει σταθερα εδω και χρονια ο Max.
Κουλό τον Perez; Η βαθμολογία άλλα λέει.

aroutis
06-07-22, 13:12
Η ομαδα πανω απο ολα!!
Ακου f..you....:whistle:

Αρουτη με ποιο κριτηριο τον βγαζεις καλυτερο?
Σε τι στηριζεις την αποψη σου ? Ετσι με το ματι?
Γιατι στη Φερραρι ο Λεκ 2 χρονιες κερδισε τον μετριο Φεττελ (επεσε και πανω του μια φορα στην Αυστρια) και περσυ εχασε απο τον Σαινθ στους ποντους. (Και δε θα πολυ ψυρισω την μαιμου-μα στο μονακο δεν ξεκινησε απο την πολ- (ας προσεχε στα δοκιμαστικα)

Φετος βγαζει ματια που εχει ενα καλο μονοθεσιο. Αλλα μεχρι εκει. Θελει δουλειτσα για να φτασει τον περσινο πρωταθλητη

Τώρα σοβαρά θες απάντηση;
Αν δεν κατάλαβες τι είδες στο silverstone και ειδικά στους 10 τελευταίους γυρους (ή απλά δε θες να το παραδεχτείς :whistle:) δε σου φταίω.
Οσο για τον πρωταθλητή, έχει φοβερό ανταγωνισμό στη RBR, πραγματικά όμως , ρε τα θέλετε και τα λέτε ;:worthy:

patch
06-07-22, 13:16
Κουλό τον Perez; Η βαθμολογία άλλα λέει.

Το ότι αποκαλούμε πλέον τον Τσέκο πολύ καλό και κορυφαίο μετά από 15 χρόνια βολοδέρνοντας από ομαδα σε ομαδα κάτω του μετρίου είσαι οκ εσυ
Το κουλός σε πείραξε :p

DOU
06-07-22, 13:19
Παντως καταρριπτεται μια θεωρια,οτι αν δεν εφευγε ο Ricciardo απο RBR θα ειχε ανταγωνισμο ο Verstappen,με αυτα που εχουμε δει,μαλλον ο Ric γλιτωσε εναν διασυρμο απο τον ολλανδο.

BlueChris
06-07-22, 13:28
Παντως καταρριπτεται μια θεωρια,οτι αν δεν εφευγε ο Ricciardo απο RBR θα ειχε ανταγωνισμο ο Verstappen,με αυτα που εχουμε δει,μαλλον ο Ric γλιτωσε εναν διασυρμο απο τον ολλανδο.

Μέχρι να φύγει ο Ric πέταγε. Η ομάδα που στήριζε 100% τον Max τον έκανε να χάσει την ψυχολογία του και να φύγει. Έγιναν τραγικά πράγματα στην RB και οι 2 οδηγοί ήταν ισάξιοι τότε.

DOU
06-07-22, 13:32
Μέχρι να φύγει ο Ric πέταγε. Η ομάδα που στήριζε 100% τον Max τον έκανε να χάσει την ψυχολογία του και να φύγει. Έγιναν τραγικά πράγματα στην RB και οι 2 οδηγοί ήταν ισάξιοι τότε.

Δεν θα μαθουμε ποτε πως θα εξελισσοταν μια ιση εσωτερικη μαχη,απλα η πτωση του Ric απο τοτε ηταν διαρκης με εκλαμψεις καλων εμφανισεων.

patch
06-07-22, 13:34
Παντως καταρριπτεται μια θεωρια,οτι αν δεν εφευγε ο Ricciardo απο RBR θα ειχε ανταγωνισμο ο Verstappen,με αυτα που εχουμε δει,μαλλον ο Ric γλιτωσε εναν διασυρμο απο τον ολλανδο.

Μακράν καλύτερος όλων που πέρασαν μετά από εκείνων στην RBR κατά την άποψη μου. Δεν ξέρω τι σκατα κάνει από πέρυσι αλλά δεν μου φαίνεται φυσιολογικό να είναι προχθές ας πούμε τελευταίος
Κάτι πολύ στραβό συμβαίνει στο κεφάλι του

Ο Γκασλι δεν έλαβε ποτέ τον απαραίτητο χρόνο στην RB για να τον κρίνουμε, ζήτησαν από έναν πιτσιρικά να είναι ανταγωνιστικός με τον οδηγό που δουλεύει όλη η ομάδα για εκείνων μια δεκαετία
Ο Αλμπον δεν μου φαίνεται τόσο καλος οδηγός, απλά ειναι η κρεατομηχανή της RBR που δημιουργεί συνέχεια ψεύτικες ελπίδες στους οδηγούς.
Πήραν έναν οδηγό που δεν έχει καμία σχέση με την RB και ξαφνικά στέκεται κοντά στον Μαξ μόνο και μόνο γιατί ξέρει να επιβιώνει σε εχθρικό περιβάλλων λόγο εμπειρίας σε μετριότητες ομάδες

@ ADSLgr.com All rights reserved.