PDA

Επιστροφή στο Forum : Βλάβη στη γραμμή και λογαριασμός



masterfaster
09-07-20, 09:08
Καλημέρα,

Στις 1/7 ειχε γινει διακοπή, αλλα διορθώθηκε (εν μέρει).

Στις 5/7 έγινε πάλι διακοπή, αλλα η βλαβη επιμένει μέχρι και τώρα, και δεν έχω τηλεφωνο και internet.

Εχω κανει και δυο σχετικα posts στο support.

Τελικα δεν ξέρω ποτε θα μου επαναφέρουν την γραμμή. Αλλά όμως εγώ έχω πληρώσει και τον τελευταίο λογαριασμό που καλύπτει όλο το διαστημα μέχρι το τέλος Ιουλίου.

Θα αποζημιωθώ από τη NOVA και πώς?

Χαιρετισμούς,
MasterFaster

netblues
09-07-20, 09:54
Και τι ηθελες να γινει? Να ηξερε η νοβα οτι θα παθεις βλαβη και να μην στα χρεωσει προκαταβολικα?

Τι αποζημιωση φανταζεσαι οτι μπορει να υπαρξει γενικότερα?

paanos
09-07-20, 10:29
Δεν θα πληρώσεις πάγιο για τις μέρες που δεν ειχες υπηρεσίες. Θα αφαιρεθούν στον επόμενο λογαριασμό από την μέρα που θα κλείσει η βλαβη.

masterfaster
09-07-20, 12:15
Ρε netblues εννοειται πως δεν μπορει να προβλεψει αν θα γινει ζημια εξωτερικη στις γραμμες του ΟΤΕ.

Αλλα δεν δικαιούμαι και γω να ξερω τι και πως? Αν γινει συμψηφισμός και αφαιρεση σε επομενο λογαριασμό ΟΚ.

Και ρωταω εδω στο φορουμ για να μου πειτε εμπειριες, και αν συνεβει και σε εσας αν οντως εγινε συμψηφισμός σε επομενο λογαριασμο.

Εν τω μεταξυ για λογους που δεν χρειαζεται να αναφερω δημοσια, πρεπει οπωσδηποτε να εχω δικτυο.

sdikr
09-07-20, 12:21
Ρε netblues εννοειται πως δεν μπορει να προβλεψει αν θα γινει ζημια εξωτερικη στις γραμμες του ΟΤΕ.

Αλλα δεν δικαιούμαι και γω να ξερω τι και πως? Αν γινει συμψηφισμός και αφαιρεση σε επομενο λογαριασμό ΟΚ.

Και ρωταω εδω στο φορουμ για να μου πειτε εμπειριες, και αν συνεβει και σε εσας αν οντως εγινε συμψηφισμός σε επομενο λογαριασμο.

Εν τω μεταξυ για λογους που δεν χρειαζεται να αναφερω δημοσια, πρεπει οπωσδηποτε να εχω δικτυο.

Δες αν θέλεις λίγο την σελίδα της ΕΕΤΤ

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=173


Εάν ο συνδρομητής δηλώσει βλάβη - η διάρκεια της οποίας υπερβαίνει τη μία εργάσιμη ημέρα και δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα - ο πάροχος υποχρεούται σε αυτόματη (δηλ. χωρίς να προηγηθεί σχετικό έγγραφο/προφορικό αίτημα του συνδρομητή) επιστροφή του ανάλογου παγίου σε επόμενο λογαριασμό.

griniaris
09-07-20, 12:59
Ρε netblues εννοειται πως δεν μπορει να προβλεψει αν θα γινει ζημια εξωτερικη στις γραμμες του ΟΤΕ.

Αλλα δεν δικαιούμαι και γω να ξερω τι και πως? Αν γινει συμψηφισμός και αφαιρεση σε επομενο λογαριασμό ΟΚ.

Και ρωταω εδω στο φορουμ για να μου πειτε εμπειριες, και αν συνεβει και σε εσας αν οντως εγινε συμψηφισμός σε επομενο λογαριασμο.

Εν τω μεταξυ για λογους που δεν χρειαζεται να αναφερω δημοσια, πρεπει οπωσδηποτε να εχω δικτυο.

Για αυτους τους λογους φροντιζουμε να εχουμε τουλαχιστον επαγγελματικο πακετο για αμεση αντιμετωπιση των βλαβων.
Οπως επισης και εναλλακτικη δρομολογιση ( backup connection )

werby
13-07-20, 08:47
...Και ρωταω εδω στο φορουμ για να μου πειτε εμπειριες, και αν συνεβει και σε εσας αν οντως εγινε συμψηφισμός σε επομενο λογαριασμό...Γειά χαρά,

Ημουν χωρίς γραμμή (κομμένο καλώδιο στο πεζοδρόμιο, δηλ. υπαιτιότητα ΟΤΕ) για περίπου ένα μήνα. Στον επόμενο λογαριασμό που ήρθε ενάμιση μήνα μετά την διόρθωση και ενώ υπήρχε η διαβεβαίωση για έκπτωση, δεν υπήρχε καμία έκπτωση.

Αναγκάστηκα να επικοινωνήσω τηλ. με τις βλάβες (13731 χωρίς χρέωση για συνδρομητές NOVA) όπου επιβεβαιώθηκε η περίοδος της βλάβης κι έτσι ο μεθεπόμενος λογαριασμός ήρθε με έκπτωση ενός μήνα στο πάγιο.

Δυστυχώς, η NOVA φημίζεται για ληστρικές συμπεριφορές γι αυτό και χρειάζεται επαγρύπνηση.

netblues
13-07-20, 09:37
Δυστυχώς, η NOVA φημίζεται για ληστρικές συμπεριφορές γι αυτό και χρειάζεται επαγρύπνηση.

Λιγο υπερβολικος ο ορος δεν νομιζεις? Ακομα και αν δεν πιστωνε ΟΛΕΣ τις βλαβες, θα εκανε καμμια σοβαρη διαφορα πιστευεις?
Γενικοτερα η πιστωση μερικων ευρω λειτουργει περισσοτερο ως ηθικου επιπεδου φιλοδωρημα, γιατι κατα ταλλα αν πραγματικα χρειαζεσαι internet και πρεπει να βρεις αμεσα εναλλακτικη, θα σου κοστισει πολυ περισσοτερο.

jkoukos
13-07-20, 10:45
Ημουν χωρίς γραμμή (κομμένο καλώδιο στο πεζοδρόμιο, δηλ. υπαιτιότητα ΟΤΕ) για περίπου ένα μήνα. Στον επόμενο λογαριασμό που ήρθε ενάμιση μήνα μετά την διόρθωση και ενώ υπήρχε η διαβεβαίωση για έκπτωση, δεν υπήρχε καμία έκπτωση.

Αναγκάστηκα να επικοινωνήσω τηλ. με τις βλάβες (13731 χωρίς χρέωση για συνδρομητές NOVA) όπου επιβεβαιώθηκε η περίοδος της βλάβης κι έτσι ο μεθεπόμενος λογαριασμός ήρθε με έκπτωση ενός μήνα στο πάγιο.

Δυστυχώς, η NOVA φημίζεται για ληστρικές συμπεριφορές γι αυτό και χρειάζεται επαγρύπνηση.
Για την ακρίβεια η αναφορά "σε επόμενο λογαριασμό" δεν εννοεί τον αμέσως επόμενο. Αλλά (https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/about_Regulation.html):


Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών
Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος πρέπει να πιστώνει αυτόματα στον λογαριασμό του συνδρομητή, το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η πίστωση πραγματοποιείται αυτομάτως, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης.

werby
17-07-20, 15:48
Λιγο υπερβολικος ο ορος δεν νομιζεις? ...Εχεις δίκιο! Κάτσε να το διορθώσω λίγο:
Δυστυχώς, η NOVA φημίζεται για ληστρικές συμπεριφορές, όπως ακριβώς και οι υπόλοιπες τηλ. εταιρίες στο Ελλαδιστάν, όπου τους έχει επιτραπεί η δημιουργία τραστ, λειτουργώντας ασύδοτα και χωρίς κανέναν ουσιαστικό έλεγχο από κρατικό φορέα, γι αυτό και χρειάζεται επαγρύπνηση.

Gangelo
17-07-20, 15:54
Δεν θα πληρώσεις πάγιο για τις μέρες που δεν ειχες υπηρεσίες. Θα αφαιρεθούν στον επόμενο λογαριασμό από την μέρα που θα κλείσει η βλαβη.

Οχι στον επομενο αλλα ΣΕ επομενο.

werby
17-07-20, 15:59
Για την ακρίβεια η αναφορά "σε επόμενο λογαριασμό" δεν εννοεί τον αμέσως επόμενο. Αλλά (https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/about_Regulation.html):Χαίρομαι που κάποιοι γνωρίζουν κανονισμούς που συνήθως δεν έχουν καμία ισχύ όταν πρόκειται για δεσμεύσεις εταιριών.
Το δικό μου 'αλλά' έγκειται στο ότι με διαβεβαίωναν τηλεφωνικά και δια ζώσης ότι ΣΙΓΟΥΡΑ θα υπάρξει έκπτωση στον ΑΜΕΣΩΣ επόμενο λογαριασμό και φυσικά, αν δεν επέμενα, θα έβλεπα μια έκπτωση ΝΑ, σαν κι αυτή που...ξέρεις ...βρίσκεται λίγο πιο κάτω απ' την κοιλιακή χώρα...

griniaris
17-07-20, 16:12
:goodnight:

masterfaster
17-07-20, 16:35
Ύστερα από το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την NOVA (από 5/7/2020 εώς 17/7/2020 δεν ειχα τηλέφωνο και internet), θεώρησα σκόπιμο να αλλάξω πάροχο και να προτιμήσω την COSMOTE. Ήδη από σήμερα 17/7/2020 το πρωι έχω τηλέφωνο και internet της COSMOTE.

griniaris
17-07-20, 18:26
Την φορητοτητα πότε την εκανες ?

masterfaster
17-07-20, 20:45
12 ημέρες, απο τις 5/7 μέχρι τις 17/7 ημουν χωρις internet και τηλεφωνο στη NOVA.

Η αιτηση στην COSMOTE εγινε το Σαββατο και μετα σε 5 εργασιμες, δηλ την Παρασκευη 17/7, εγινε και η συνδεση με την COSMOTE.

Συμφωνα με τα λεγομενα της NOVA (ολο αυτο μου λεγανε), σε οποια αλλη εταιρια και να πηγαινα δεν θα ειχα internet και τηλεφωνο, λογω της βλαβης στη γραμμη, και θα επρεπε να περιμενω μεχρι της 31/7 για να γινει ο ελεγχος στη γραμμη. Δηλαδη απο τις 5/7 μεχρι τις 31/7 θα ημουν χωρις τηλ. και ιντερνετ.

Τελος παντων, τωρα στις 17/7 με την COSMOTE εχω τηλεφωνο και internet.

werby
20-07-20, 17:41
...Τελος παντων, τωρα στις 17/7 με την COSMOTE εχω τηλεφωνο και internet.Αποκλείεται! Λες ψέμματα! Σοβαρές εταιρίες σαν την NOVA, δεν τα κάνουν αυτά. Αλλωστε είναι δικαίωμά της να σου λέει ό,τι θέλει.

Και μη νομίζεις... Ολοι όσοι διαμαρτύρονται εδώ μέσα είναι ψεύτες, υστερικοί και κυρίως δεν γνωρίζουν τους κανόνες και τους νόμους.

ΥΓ: Να δεις που όπως πάει το πράγμα, σε λίγο καιρό, θα μας στέλνουν και μπράβους...

sdikr
20-07-20, 17:59
Αποκλείεται! Λες ψέμματα! Σοβαρές εταιρίες σαν την NOVA, δεν τα κάνουν αυτά. Αλλωστε είναι δικαίωμά της να σου λέει ό,τι θέλει.

Και μη νομίζεις... Ολοι όσοι διαμαρτύρονται εδώ μέσα είναι ψεύτες, υστερικοί και κυρίως δεν γνωρίζουν τους κανόνες και τους νόμους.

ΥΓ: Να δεις που όπως πάει το πράγμα, σε λίγο καιρό, θα μας στέλνουν και μπράβους...

Εντάξει το καταλάβαμε δεν γουστάρεις nova, αλλά το να μπαίνεις σε κάθε νήμα της και να γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν είναι κάπως.
Άκου λέει μπράβους! :rofl:

werby
20-07-20, 19:26
Εντάξει το καταλάβαμε δεν γουστάρεις nova, αλλά το να μπαίνεις σε κάθε νήμα της και να γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν είναι κάπως.
Άκου λέει μπράβους! :rofl:Χαίρε καρντάσι!
Με παρεξήγησες. Δεν είναι ότι δεν γουστάρω NOVA. Δεν γουστάρω ΚΑΝΕΝΑΝ ιδιώτη!!!
Ασε που υπερβάλλεις... Ε όχι και σε κάθε νήμα. Οπου έχω να παραθέσω κάποια προσωπική εμπειρία (https://www.adslgr.com/forum/threads/1166449-%CE%92%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82?p=6852120#post6852120), ναι. Και μετά χάνομαι πάλι...

Οσο για τους μπράβους...τι είναι κόκκινο, τεράστιο και κρύβεται πίσω από παπαρούνες? :whistle:

sdikr
20-07-20, 19:32
Χαίρε καρντάσι!
Με παρεξήγησες. Δεν είναι ότι δεν γουστάρω NOVA. Δεν γουστάρω ΚΑΝΕΝΑΝ ιδιώτη!!!
Ασε που υπερβάλλεις... Ε όχι και σε κάθε νήμα. Οπου έχω να παραθέσω κάποια προσωπική εμπειρία (https://www.adslgr.com/forum/threads/1166449-%CE%92%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82?p=6852120#post6852120), ναι. Και μετά χάνομαι πάλι...

Οσο για τους μπράβους...τι είναι κόκκινο, τεράστιο και κρύβεται πίσω από παπαρούνες? :whistle:

Και σου απαντήσανε πιο κάτω με τον σχετικό νόμο, απο όσο ξέρω δεν είναι κόκκινος και τεράστιος ο Jkoukos, ούτε κρύβεται πίσω απο παπαρούνες, ούτε εγώ

werby
20-07-20, 22:55
Και σου απαντήσανε πιο κάτω με τον σχετικό νόμο, απο όσο ξέρω δεν είναι κόκκινος και τεράστιος ο Jkoukos, ούτε κρύβεται πίσω απο παπαρούνες, ούτε εγώΜα γιατί τα παίρνετε όλα προσωπικά? Εννοείται ότι δεν είστε εσείς.
Οι δε παπαρούνες δεν είναι του αγρού... και ο νοών νοείτω.

sdikr
21-07-20, 00:15
Μα γιατί τα παίρνετε όλα προσωπικά? Εννοείται ότι δεν είστε εσείς.
Οι δε παπαρούνες δεν είναι του αγρού... και ο νοών νοείτω.

Οκ then, Κατάλαβα λάθος :oneup:

masterfaster
22-07-20, 07:26
Συγνωμη φιλε sdikr αλλά εμένα μου εκαναν μεγάλο χουνέρι και φταινε 100%. Επισης οι δικαιολογιες οτι φταιει ο ΟΤΕ, ειναι απλα τραγικες. Το μονο που κανουν ειναι να εξοργιζεται ο πελατης ακομη περισσοτερο. Με την NOVA (Forthnet) ειχα συμβαση και οχι με τον ΟΤΕ. Δεν με ενδιαφερε ο ΟΤΕ, αν χρησιμοποιουν γραμμες του ΟΤΕ ειναι δικο τους προβλημα.

Τώρα βεβαια ειμαι στον COSMOTE, γιατι αφου επεμεναν τοσο πολυ οτι φταιει ο ΟΤΕ, ε ειπα ότι θα γινω πελάτης τους για να ριχνω τα μπινελικια μου εκει που πρεπει.

Εύχομαι στο μελλον η NOVA να αλλάξει και να γινει ο καλυτερος πάροχος. Προς το παρόν απλα δεν........

Υ.Γ.: Θελουν να κανουν και κινητη τηλεφωνια τρομαρα τους. Εδω μια γραμμη ηθελαν πανω απο 15 μερες να τη φτιαξουν (ημουν από 5/7 χωρίς τηλ και ιντερνετ και ηθελαν έως την 31/7 για να κανουν επανελεγχο γραμμης - αν την εφτιαχναν). Τι να λεμε τωρα....


Η σωστή αντιμετώπιση θα ηταν:

1. Καλει η NOVA τον πελατη, πριν ο πελατης αγανακτησει και κανει αιτηση σε αλλη εταιρια.
2. Κυριε ταδε, σας ζητουμε συγνωμη .... μπλα μπλα μπλα..... Αντιμετωπιζουμε ενα σοβαρο πρόβλημα με το δικτυο μας ..... μπλα μπλα μπλα..... αλλα τα συνεργια εργαζονται πυρετωδως για να επισκευασουν την ζημια το συντομότερο δυνατον..... μπλα μπλα μπλα......
3. Η εταιρια μας αναγνωρίζοντας τα τοσα χρονια καλης συνεργασια μας θα ηθελε να σας κανει μια προσφορα.... μπλα μπλα μπλα.....


Σημειωση: Με πηραν εκ των υστέρων τηλεφωνο για προσφορα, αλλα δεν καθισα να ακουσω. Ήταν πλέον αργά. Ειχα κανει ηδη αιτηση στον COSMOTE, και εγω οταν δινω τον λογο μου δεν τον παίρνω πίσω.

Δέσμευση στην NOVA δεν ειχα, γιατι το 24μηνο ειχε ληξει το 2019, οπότε δεν ειχα προβλημα να φυγω όποτε ηθελα, χωρις να πληρωσω cent για ρητρες και μ@λ@κι3ς.

Ελπιζω η NOVA να επιστρεψει τα χρηματα που εχω ηδη πληρώσει (εξοφλώντας τον τελευταιο λογαριασμο) και αφορούν το χρονικό διαστημα απο 5/7/2020 έως 28/7/2020 (5/7/2020 - 17/7/2020 δεν ειχα τηλ και ιντερνετ στη NOVA, και απο 17/7/2020 ειμαι στον COSMOTE).

Αν δεν παρω τα χρηματα μου πισω θα επανελθω, μεχρι να τα πάρω. Δεν προκειται να τα χαρισω, γιατι πλεον δεν μου περισσευουν....

netblues
22-07-20, 08:32
Δεν με ενδιαφερε ο ΟΤΕ, αν χρησιμοποιουν γραμμες του ΟΤΕ ειναι δικο τους προβλημα.

.

Οχι, αυτο ειναι προβλημα της χωρας που ζεις. Το να αρνεισαι την πραγματικοτητα και μετα να φανταζεσαι τι θα μπορουσε να γινει απλα κινειται στα επιπεδα του ευχολογιου.
Για τα υπολοιπα, TL;DR

griniaris
22-07-20, 10:22
Οχι, αυτο ειναι προβλημα της χωρας που ζεις. Το να αρνεισαι την πραγματικοτητα και μετα να φανταζεσαι τι θα μπορουσε να γινει απλα κινειται στα επιπεδα του ευχολογιου.
Για τα υπολοιπα, TL;DR

Συμφωνω. :oneup:

ΜΑΙΚ
22-07-20, 10:40
Συγνωμη φιλε sdikr αλλά εμένα μου εκαναν μεγάλο χουνέρι και φταινε 100%. Επισης οι δικαιολογιες οτι φταιει ο ΟΤΕ, ειναι απλα τραγικες. Το μονο που κανουν ειναι να εξοργιζεται ο πελατης ακομη περισσοτερο. Με την NOVA (Forthnet) ειχα συμβαση και οχι με τον ΟΤΕ. Δεν με ενδιαφερε ο ΟΤΕ, αν χρησιμοποιουν γραμμες του ΟΤΕ ειναι δικο τους προβλημα.

Τώρα βεβαια ειμαι στον COSMOTE, γιατι αφου επεμεναν τοσο πολυ οτι φταιει ο ΟΤΕ, ε ειπα ότι θα γινω πελάτης τους για να ριχνω τα μπινελικια μου εκει που πρεπει.

Εύχομαι στο μελλον η NOVA να αλλάξει και να γινει ο καλυτερος πάροχος. Προς το παρόν απλα δεν........

Υ.Γ.: Θελουν να κανουν και κινητη τηλεφωνια τρομαρα τους. Εδω μια γραμμη ηθελαν πανω απο 15 μερες να τη φτιαξουν (ημουν από 5/7 χωρίς τηλ και ιντερνετ και ηθελαν έως την 31/7 για να κανουν επανελεγχο γραμμης - αν την εφτιαχναν). Τι να λεμε τωρα....


Η σωστή αντιμετώπιση θα ηταν:

1. Καλει η NOVA τον πελατη, πριν ο πελατης αγανακτησει και κανει αιτηση σε αλλη εταιρια.
2. Κυριε ταδε, σας ζητουμε συγνωμη .... μπλα μπλα μπλα..... Αντιμετωπιζουμε ενα σοβαρο πρόβλημα με το δικτυο μας ..... μπλα μπλα μπλα..... αλλα τα συνεργια εργαζονται πυρετωδως για να επισκευασουν την ζημια το συντομότερο δυνατον..... μπλα μπλα μπλα......
3. Η εταιρια μας αναγνωρίζοντας τα τοσα χρονια καλης συνεργασια μας θα ηθελε να σας κανει μια προσφορα.... μπλα μπλα μπλα.....


Σημειωση: Με πηραν εκ των υστέρων τηλεφωνο για προσφορα, αλλα δεν καθισα να ακουσω. Ήταν πλέον αργά. Ειχα κανει ηδη αιτηση στον COSMOTE, και εγω οταν δινω τον λογο μου δεν τον παίρνω πίσω.

Δέσμευση στην NOVA δεν ειχα, γιατι το 24μηνο ειχε ληξει το 2019, οπότε δεν ειχα προβλημα να φυγω όποτε ηθελα, χωρις να πληρωσω cent για ρητρες και μ@λ@κι3ς.

Ελπιζω η NOVA να επιστρεψει τα χρηματα που εχω ηδη πληρώσει (εξοφλώντας τον τελευταιο λογαριασμο) και αφορούν το χρονικό διαστημα απο 5/7/2020 έως 28/7/2020 (5/7/2020 - 17/7/2020 δεν ειχα τηλ και ιντερνετ στη NOVA, και απο 17/7/2020 ειμαι στον COSMOTE).

Αν δεν παρω τα χρηματα μου πισω θα επανελθω, μεχρι να τα πάρω. Δεν προκειται να τα χαρισω, γιατι πλεον δεν μου περισσευουν....

Φυσικά και θα τα πάρεις. Θα σου ζητήσουν τραπεζικό λογαριασμό για να στα κάνουν κατάθεση.

masterfaster
22-07-20, 13:16
Εχω παει να κανω αιτηση, αλλα μου το αρνηθηκαν γιατι λεει ακομη δεν ειχα ενεργοποιηθει στον COSMOTE. OK, τωρα ομως που ειμαι στον COSMOTE θα παω να ξανακανω αιτημα.

Δεν τα θελω μετρητα, απλα ας τα καταθεσουν στον τραπεζικο λογαριασμο απο τον οποιο εκανα την πληρωμη

ΜΑΙΚ
23-07-20, 21:38
Περίμενε να βγει πρώτα ο εκκαθαριστικός λογαριασμός. Οταν βγει με την ταυτότητα σου και ενα λογαριασμό τράπεζας μπορείς να πας σε ενα κατάστημα αρκεί να είναι στο όνομα σου η υπηρεσία

masterfaster
24-07-20, 07:23
Στη NOVA ηταν στο ονομα του πατερα μου (ημασταν χρόνια στη Forthnet). Τωρα στον COSMOTE το έβαλα στο δικό μου όνομα.

Απλά θα έχω την ταυτοτητα την δικη μου, του πατερα μου, το βιβλιαριο (με το ονομα του), και ας τα βαλουν εκει (εξαλλου απο εκει πληρωθηκαν).

Για μια φορα στη ζωη τους ελπίζω να συμπεριφερθούν ως σοβαρή εταιρια που σεβεται τον πελατη (τον οποίο με την συμπεριφορα τους τον εδιωξαν --- ετσι δεν κρατας μαγαζι).

ΜΑΙΚ
24-07-20, 11:09
Για αυτό στα λέω για να μην ταλαιπωρηθείς

Rookie
24-07-20, 23:15
Λιγο υπερβολικος ο ορος δεν νομιζεις? Ακομα και αν δεν πιστωνε ΟΛΕΣ τις βλαβες, θα εκανε καμμια σοβαρη διαφορα πιστευεις?

Να ρωτήσω , αν θες απαντάς, έχεις κάποια επαγγελματική σχέση με την εν λόγω εταιρία; Γιατί απο μια γρήγορη ματιά που έριξα νομίζω ότι "υπερασπίζεσαι διακριτικά" τις πρακτικές της..... :hmm:

@ ADSLgr.com All rights reserved.