Wibvious
18-11-20, 21:56
Καλησπέρα,
όπως λέω και στον τίτλο αντιμετωπίζω πρόβλημα με αποσυνδέσεις στην γραμμή μου.
Αφού έκανα ότι μπορούσα μόνος μου (reset το router, το οποίο είναι ένα παλιό ZXHN108L με στάμπα Forthnet ενώ έχω vodafone, έβγαλα το splitter και σύνδεσα το router κατεθευείαν, άλλαξα πρίζα) χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Κάλεσα λοιπόν την τεχνική υποστήριξη της vodafone και καταλήξαμε στο ότι μάλλον φταίει η γραμμή μου και υπάρχει βραχυκύκλωμα. Όταν ήρθε ο τεχνικός της vodafone διαπίστωσε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην εσωτερική καλωδίωση της πολυκατοικίας αλλά μέσα στο σπίτι μου, αυτό έγινε αποσυνδέοντας όλες τις υπόλοιπες πρίζες από την πρώτη και κάνοντας εκεί την μέτρηση. Επίσης ανέφερε ότι αν το πρόβλημα παραμείνει υπάρχει πιθανότητα να φταίει το router.
Έτσι λοιπόν με τις υπόλοιπες πρίζες αποσυνδεδεμένες, όπως τις άφησε ο τεχνικός, συνδέσαμε εκεί το router. Το πρόβλημα ενώ μειώθηκε αισθητά, δεν είχαμε καμία αποσύνδεση για μία ολόκληρη μέρα, σήμερα επέστρεψε με πολλαπλές αποσυνδέσεις σε μικρό χρονικό διάστημα. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το ότι είχε μεγάλο φόρτο γιατί είχαμε 4 συσκευές ταυτόχρονα στο ίντερνετ.
Ποια είναι η γνώμη σας για όλα αυτά; Αυτή την στιγμή κοιτάω router και ελπίζω ότι με ένα καινούριο θα λυθεί το πρόβλημα. Έχετε να προτείνετε κάποιο; Προς στιγμήν αυτά που βλέπω στο skroutz ως πιο πιθανά (και τείνω στο tenda) είναι:
Tenda AC6 https://www.skroutz.gr/s/14330784/Tenda-AC6.html
TP-LINK TD-W8961N v3 https://www.skroutz.gr/s/14742305/TP-LINK-TD-W8961N-v3.html
Xiaomi Mi Router 4A (Gigabit Version) https://www.skroutz.gr/s/19604178/Xiaomi-Mi-Router-4A-Gigabit-Version.html
Βάζω και τα στοιχεία από το router μου:
221020
Ξέρω ότι το SNR Margin είναι χαμηλό αλλά δεν ξέρω αν αυτό σημάινει ότι υπάρχει πρόβλημα στα καλώδια ή οτιδήποτε άλλο.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
όπως λέω και στον τίτλο αντιμετωπίζω πρόβλημα με αποσυνδέσεις στην γραμμή μου.
Αφού έκανα ότι μπορούσα μόνος μου (reset το router, το οποίο είναι ένα παλιό ZXHN108L με στάμπα Forthnet ενώ έχω vodafone, έβγαλα το splitter και σύνδεσα το router κατεθευείαν, άλλαξα πρίζα) χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Κάλεσα λοιπόν την τεχνική υποστήριξη της vodafone και καταλήξαμε στο ότι μάλλον φταίει η γραμμή μου και υπάρχει βραχυκύκλωμα. Όταν ήρθε ο τεχνικός της vodafone διαπίστωσε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην εσωτερική καλωδίωση της πολυκατοικίας αλλά μέσα στο σπίτι μου, αυτό έγινε αποσυνδέοντας όλες τις υπόλοιπες πρίζες από την πρώτη και κάνοντας εκεί την μέτρηση. Επίσης ανέφερε ότι αν το πρόβλημα παραμείνει υπάρχει πιθανότητα να φταίει το router.
Έτσι λοιπόν με τις υπόλοιπες πρίζες αποσυνδεδεμένες, όπως τις άφησε ο τεχνικός, συνδέσαμε εκεί το router. Το πρόβλημα ενώ μειώθηκε αισθητά, δεν είχαμε καμία αποσύνδεση για μία ολόκληρη μέρα, σήμερα επέστρεψε με πολλαπλές αποσυνδέσεις σε μικρό χρονικό διάστημα. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το ότι είχε μεγάλο φόρτο γιατί είχαμε 4 συσκευές ταυτόχρονα στο ίντερνετ.
Ποια είναι η γνώμη σας για όλα αυτά; Αυτή την στιγμή κοιτάω router και ελπίζω ότι με ένα καινούριο θα λυθεί το πρόβλημα. Έχετε να προτείνετε κάποιο; Προς στιγμήν αυτά που βλέπω στο skroutz ως πιο πιθανά (και τείνω στο tenda) είναι:
Tenda AC6 https://www.skroutz.gr/s/14330784/Tenda-AC6.html
TP-LINK TD-W8961N v3 https://www.skroutz.gr/s/14742305/TP-LINK-TD-W8961N-v3.html
Xiaomi Mi Router 4A (Gigabit Version) https://www.skroutz.gr/s/19604178/Xiaomi-Mi-Router-4A-Gigabit-Version.html
Βάζω και τα στοιχεία από το router μου:
221020
Ξέρω ότι το SNR Margin είναι χαμηλό αλλά δεν ξέρω αν αυτό σημάινει ότι υπάρχει πρόβλημα στα καλώδια ή οτιδήποτε άλλο.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.