PDA

Επιστροφή στο Forum : Nova και ταχυτητες



Dimitrios04
09-01-21, 15:41
Καλη Χρόνια σε όλους..Έχω θέμα με τις ταχύτητες του internet.Πηρα τηλ την τεχνική υπηρεσία της nova στα μέσα Δεκεμβρίου μου είπαν ότι επειδή είχα ρουτερ της vodafone για αυτό είχα μικρή ταχυτητα.Πήγα κ πηρα το ρουτερ της forthnet πάλι τα ίδια.Τους ξανάπαιρνω τηλ τους λέω πάλι τα ίδια,λένε αποκλείεται εμείς βλέπουμε συγχρονισμό στα 16 τους απαντώ σύμφωνα με τις μετρήσεις που έκανα με τον υπεριων πιάνει ελάχιστη 1,5 και η μέγιστη είναι 11 με καλώδιο Ethernet και κλειστό WiFi του ρουτερ..Σύμφωνα με την καινούργια νομοθεσία ποτε μπορώ να κάνω καταγγελία σύμβασης με υπαιτιότητας τους λόγω χαμήλων ταχυτήτων..;όταν τους ανεφερα την νομοθεσία είπαν ότι στην περιοχή μ είναι τα 16 υψηλή και 7 η χαμηλή και άρα από κει αφαιρείται το 30%

geoavlonitis
09-01-21, 15:50
αν στη σελιδα μενου του ρουτερ 192.168.1.1 λεει οτι εχεις συγχρονισμο στα 16mbps αυτοι εχουν δικιο. θα σου προτεινα να κοιταξεις τις ρυθμισεις wifi του router και της καρτας δικτυου σου. αν οντως ερχονται 16mbps στο ρουτερ ειναι κριμα να μην μπορεις να τα εχεις λογω κακων ρυθμισεων.

Dimitrios04
09-01-21, 17:21
αν στη σελιδα μενου του ρουτερ 192.168.1.1 λεει οτι εχεις συγχρονισμο στα 16mbps αυτοι εχουν δικιο. θα σου προτεινα να κοιταξεις τις ρυθμισεις wifi του router και της καρτας δικτυου σου. αν οντως ερχονται 16mbps στο ρουτερ ειναι κριμα να μην μπορεις να τα εχεις λογω κακων ρυθμισεων.

Και γτ δεν μένει σταθερά τότε στα χαμηλά λόγω κακών ρυθμίσεων..Το διαπίστωσα το πρόβλημα όταν δεν έπαιζε το on demand και έδειχνε ότι η ταχυτητα κάτω των 4 mbps και κολλούσε για αυτό δεν είναι η κάρτα δικτύου μ

geoavlonitis
09-01-21, 18:20
φταινε και τα ρουτερ σε πολλες των περιπτωσεων, λογω του οτι δεν εχουν αρκετη επεξεργαστικη ισχυ για να διαχειριστουν πολλες συσκευες ταυχτοχρονα. σκεψου οτι και τα ρουτερ σαν υπολογιστες συμπεριφερονται... το zte zxhn h108n εχεις; επισης στο 192.168.1.1(η σελιδα του ρουτερ) τι χαρακτηριστικα γραμμης σου βγαζει;

Dimitrios04
09-01-21, 22:42
Το θέμα μ ειναι δεν γίνεται να πληρώνω και να μην έχω αυτά που υπέγραψα..Για αυτο εάν γνωρίζετε τι γίνεται με την νομοθεσία; Βλέπουν τις μετρήσεις που κάνω με των υπεριων και αποφασίζουν;Έχουν τελική ημερομηνία 29/01 για να κοιτάξουν το θέμα μ..Τι αποδείξεις χρειάζονται;

geoavlonitis
09-01-21, 23:32
καταρχας πληρωνεις εως 24, οχι 24 ακριβως. οι μετρησεις απο τον υπεριωνα δε λενε τιποτα, εκεινοι κοιτανε αυστηρα και μονο το συγχρονισμο της γραμμης, αν ειναι οκ και στα ορια της περιοχης δεν θα γινει τιποτα. εγω σου ειπα πιο πανω τι μπορει να φταιει, τωρα αν θες να με ακουσεις ειναι δικο σου θεμα.

redmanftw
12-01-21, 17:35
Καλη Χρόνια σε όλους..Έχω θέμα με τις ταχύτητες του internet.Πηρα τηλ την τεχνική υπηρεσία της nova στα μέσα Δεκεμβρίου μου είπαν ότι επειδή είχα ρουτερ της vodafone για αυτό είχα μικρή ταχυτητα.Πήγα κ πηρα το ρουτερ της forthnet πάλι τα ίδια.Τους ξανάπαιρνω τηλ τους λέω πάλι τα ίδια,λένε αποκλείεται εμείς βλέπουμε συγχρονισμό στα 16 τους απαντώ σύμφωνα με τις μετρήσεις που έκανα με τον υπεριων πιάνει ελάχιστη 1,5 και η μέγιστη είναι 11 με καλώδιο Ethernet και κλειστό WiFi του ρουτερ..Σύμφωνα με την καινούργια νομοθεσία ποτε μπορώ να κάνω καταγγελία σύμβασης με υπαιτιότητας τους λόγω χαμήλων ταχυτήτων..;όταν τους ανεφερα την νομοθεσία είπαν ότι στην περιοχή μ είναι τα 16 υψηλή και 7 η χαμηλή και άρα από κει αφαιρείται το 30%

Nα ζητησεις να σου στειλουν ενα αρχειο και να κανεις μετρησεις.

Dimitrios04
14-01-21, 13:35
Μου έστειλα 3 φορές το αρχείο και το έτρεξα αλλά πάντα σταματάει στον έλεγχο ρυθμίσεων σε εξέλιξη..Γνωρίζουμε κάτι για αυτό;

griniaris
14-01-21, 19:07
Ανεβασε τα στατιστικα της γραμμης σου να δουμε τι γινεται.

@ ADSLgr.com All rights reserved.