Vnik23
19-10-21, 15:40
Καλησπέρα σε όλους και όλες, εδώ και περίπου 3 χρόνια είμαι συνδρομητής στην Vodafone και έχω πακέτο VoIP-Internet 100/10. Είμαι πλήρως ευχαριστημένος με την γενικότερη απόδοση της γραμμής, δεδομένου ότι άτομα από εδώ, με βοήθησαν να στήσω τις γραμμές στο σπίτι μου και μετά με λίγο κλάψα στην Vodafone κατάφερα να πιάνω ονομαστικές ταχύτητες.
Ωστόσο ένα αρκετά μεγάλο πρόβλημα καραδοκεί τα τελευταία αυτά χρόνια. Ο άσπονδος εχθρός μου, το Vodafone H300s. Το καταραμένο αυτό router. Μου φαίνεται τρομερά δύσχρηστο και η Wi-fi σύνδεση του, μόνο εμετική μπορεί να χαρακτηριστεί. Προς περαιτέρω ενημέρωση, διαθέτω το ZTE ZXHN H267A v1.0 από όταν είχα την 50άρα σύνδεση, το οποίο το έχω μετατρέψει σε AP και το συνέδεσα με το H300s. Το ΖΤΕ είναι θηρίο, με καλές ταχύτητες και πλήρη χρηστικότητα, ειδικά με τους root κωδικούς κλπ κλπ. Εδώ είναι καλό σημείο να αναφέρω, πως το παρακάτω πρόβλημα, δεν υπάρχει στο ZTE.
Το πρόβλημα λοιπόν είναι το εξής. Στο σπίτι μου διαμένουν 4 άτομα μιας τυπικής οικογένειας με ένα θέμα, και οι 4 αγαπούν τα social media. Αυτό είναι από μόνο του ένα κοινωνικό ζήτημα για άλλη κουβέντα όμως στην πρακτικότητα, το H300s μερικές φορές δεν θέλει να συνεργαστεί με τα social media μέσω Wi-Fi. Και εξηγώ, και τα 4 άτομα, διαθέτουμε διαφορετικές smartphone συσκευές ποικίλων μαρκών (Xiaomi, Samsung, Huawei κλπ.) όμως ένα πρόβλημα μας ενώνει. Το ρούτερ μας, δεν θέλει μερικές φορές να "συγχρονίσει" τις αγαπημένες μας εφαρμογές με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μίνι-ντελίριο το οποίο έχει εμένα σαν αποδέκτη, μιας και είμαι ο "τεχνολόγος" του σπιτιού. Άρα λοιπόν, όταν προσπαθούμε να μπούμε κυρίως στα social media μέσω τον εφαρμογών, πολλές φορές δεν γίνεται συγχρονισμός, κολλάνε βίντεο, δεν φορτώνουν posts κλπ. Οι πλατφόρμες που είναι η πιο προβληματικές αυτή τη στιγμή είναι : το Facebook, Messenger, Instagram, Reddit, Youtube και πιο αραιά το Twitter. Σαφώς δεν χρησιμοποιούν όλοι τις ίδιες πλατφόρμες αλλά έχω εντοπίσει τα παρακάτω κοινά προβλήματα.
Τι έχω δοκιμάσει ως τώρα:
Χειροκίνητη και αυτόματη αλλαγή καναλιού εκπομπής Wi-Fi (2.4 και 5GHz). Αυτή η λύση δουλεύει, αλλά προσωρινά. Μετά από απροσδιόριστο χρόνο, επανέρχεται το πρόβλημα.
Ενεργοποίηση μόνο μιας μπάντας Wi-Fi.
Επανεκκινήσεις του router και επανασυγχρονισμός IP (Η ρύθμιση αυτή βρίσκεται εντός του menu του ρούτερ, στην καρτέλα Κατάσταση & Υποστήριξη> Επανεκκίνηση
Αλλαγή ρούτερ 2 ΦΟΡΕΣ (Εννοείται με το ίδιο μοντέλο)
2-3 Φορές κλήση- επικοινωνία με Vodafone Support. (Το πρόβλημα λένε είναι οι συσκευές που χρησιμοποιούμε ή πρώτη φορά το ακούνε, θα είναι περιστασιακό)
Wi-Fi repeat μέσω του κινητού μου και σύνδεση στο κινητό μου άλλες συσκευές.
Αλλαγή καλωδίου DSL για το ρούτερ
Αλλαγή θέσης του ρούτερ στο σπίτι
Χρήση VPN σε κινητό εντός του δικτύου.
Δημιουργία Guest Wi-Fi στα 5GHz. Παραδόξως αυτό δουλεύει 95% φορών (Ωστόσο δεν είναι λύση μιας και δεν μπορώ να έχω επικοινωνία μεταξύ του κινητού και Smart TVs).
MAC Adress randomising από ρυθμίσεις σύνδεσης Wi-Fi από το κινητό μου.
Ωστόσο πρέπει να αναφέρω τα εξής:
Δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω σε υπολογιστές. Ενσύρματα ή Ασύρματα.
Δεν υπάρχει πρόβλημα με το Youtube σε Smart TVs.
Τα προβλήματα εμφανίζονται κατά την χρήση των εφαρμογών. Ωστόσο αυτό δεν μπορεί να σταθεί σαν λύση μιας και πολλές πλατφόρμες κάνουν την ζωή του χρήστη δύσκολη αν δεν χρησιμοποιεί το app.
Το messenger app για υπολογιστές δουλεύει άψογα.
Κανένα από τα κινητά δεν παρουσιάζει παρόμοια συμπεριφορά σε άλλα δίκτυα. Ακόμα και στο "2ο" δικό μας
Κινητά που έρχονται στο δίκτυο μου, παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα.
Φίλοι μου που έχουν το ίδιο ρούτερ, όμως έχουν ή διαφορετικό πάροχο ή χαμηλότερο πακέτο, δεν έχουν ίδια θέματα.
Πόσο άτυχος είμαι; Πραγματικά έχω απηυδήσει. Μετά από κάποια στιγμή έχει καταντήσει τρομερά εκνευριστικό. Δεν γίνεται, αφού σχολάσω από την δουλειά να πειράζω για κάνα τέταρτο το ρούτερ για να μπορέσω να πετάξω την ώρα μου στα social media. Η αλήθεια είναι πως κοιτώντας το post αντιλαμβάνομαι πόσο 1st World Problem είναι αλλά πραγματικά και από περιέργεια δεν μπορώ να καθησυχαστώ.
Αν έχει κάποιος κάποια πρόταση θα ήθελα να πολύ να την ακούσω.
Ωστόσο ένα αρκετά μεγάλο πρόβλημα καραδοκεί τα τελευταία αυτά χρόνια. Ο άσπονδος εχθρός μου, το Vodafone H300s. Το καταραμένο αυτό router. Μου φαίνεται τρομερά δύσχρηστο και η Wi-fi σύνδεση του, μόνο εμετική μπορεί να χαρακτηριστεί. Προς περαιτέρω ενημέρωση, διαθέτω το ZTE ZXHN H267A v1.0 από όταν είχα την 50άρα σύνδεση, το οποίο το έχω μετατρέψει σε AP και το συνέδεσα με το H300s. Το ΖΤΕ είναι θηρίο, με καλές ταχύτητες και πλήρη χρηστικότητα, ειδικά με τους root κωδικούς κλπ κλπ. Εδώ είναι καλό σημείο να αναφέρω, πως το παρακάτω πρόβλημα, δεν υπάρχει στο ZTE.
Το πρόβλημα λοιπόν είναι το εξής. Στο σπίτι μου διαμένουν 4 άτομα μιας τυπικής οικογένειας με ένα θέμα, και οι 4 αγαπούν τα social media. Αυτό είναι από μόνο του ένα κοινωνικό ζήτημα για άλλη κουβέντα όμως στην πρακτικότητα, το H300s μερικές φορές δεν θέλει να συνεργαστεί με τα social media μέσω Wi-Fi. Και εξηγώ, και τα 4 άτομα, διαθέτουμε διαφορετικές smartphone συσκευές ποικίλων μαρκών (Xiaomi, Samsung, Huawei κλπ.) όμως ένα πρόβλημα μας ενώνει. Το ρούτερ μας, δεν θέλει μερικές φορές να "συγχρονίσει" τις αγαπημένες μας εφαρμογές με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μίνι-ντελίριο το οποίο έχει εμένα σαν αποδέκτη, μιας και είμαι ο "τεχνολόγος" του σπιτιού. Άρα λοιπόν, όταν προσπαθούμε να μπούμε κυρίως στα social media μέσω τον εφαρμογών, πολλές φορές δεν γίνεται συγχρονισμός, κολλάνε βίντεο, δεν φορτώνουν posts κλπ. Οι πλατφόρμες που είναι η πιο προβληματικές αυτή τη στιγμή είναι : το Facebook, Messenger, Instagram, Reddit, Youtube και πιο αραιά το Twitter. Σαφώς δεν χρησιμοποιούν όλοι τις ίδιες πλατφόρμες αλλά έχω εντοπίσει τα παρακάτω κοινά προβλήματα.
Τι έχω δοκιμάσει ως τώρα:
Χειροκίνητη και αυτόματη αλλαγή καναλιού εκπομπής Wi-Fi (2.4 και 5GHz). Αυτή η λύση δουλεύει, αλλά προσωρινά. Μετά από απροσδιόριστο χρόνο, επανέρχεται το πρόβλημα.
Ενεργοποίηση μόνο μιας μπάντας Wi-Fi.
Επανεκκινήσεις του router και επανασυγχρονισμός IP (Η ρύθμιση αυτή βρίσκεται εντός του menu του ρούτερ, στην καρτέλα Κατάσταση & Υποστήριξη> Επανεκκίνηση
Αλλαγή ρούτερ 2 ΦΟΡΕΣ (Εννοείται με το ίδιο μοντέλο)
2-3 Φορές κλήση- επικοινωνία με Vodafone Support. (Το πρόβλημα λένε είναι οι συσκευές που χρησιμοποιούμε ή πρώτη φορά το ακούνε, θα είναι περιστασιακό)
Wi-Fi repeat μέσω του κινητού μου και σύνδεση στο κινητό μου άλλες συσκευές.
Αλλαγή καλωδίου DSL για το ρούτερ
Αλλαγή θέσης του ρούτερ στο σπίτι
Χρήση VPN σε κινητό εντός του δικτύου.
Δημιουργία Guest Wi-Fi στα 5GHz. Παραδόξως αυτό δουλεύει 95% φορών (Ωστόσο δεν είναι λύση μιας και δεν μπορώ να έχω επικοινωνία μεταξύ του κινητού και Smart TVs).
MAC Adress randomising από ρυθμίσεις σύνδεσης Wi-Fi από το κινητό μου.
Ωστόσο πρέπει να αναφέρω τα εξής:
Δεν συμβαίνει τίποτα από τα παραπάνω σε υπολογιστές. Ενσύρματα ή Ασύρματα.
Δεν υπάρχει πρόβλημα με το Youtube σε Smart TVs.
Τα προβλήματα εμφανίζονται κατά την χρήση των εφαρμογών. Ωστόσο αυτό δεν μπορεί να σταθεί σαν λύση μιας και πολλές πλατφόρμες κάνουν την ζωή του χρήστη δύσκολη αν δεν χρησιμοποιεί το app.
Το messenger app για υπολογιστές δουλεύει άψογα.
Κανένα από τα κινητά δεν παρουσιάζει παρόμοια συμπεριφορά σε άλλα δίκτυα. Ακόμα και στο "2ο" δικό μας
Κινητά που έρχονται στο δίκτυο μου, παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα.
Φίλοι μου που έχουν το ίδιο ρούτερ, όμως έχουν ή διαφορετικό πάροχο ή χαμηλότερο πακέτο, δεν έχουν ίδια θέματα.
Πόσο άτυχος είμαι; Πραγματικά έχω απηυδήσει. Μετά από κάποια στιγμή έχει καταντήσει τρομερά εκνευριστικό. Δεν γίνεται, αφού σχολάσω από την δουλειά να πειράζω για κάνα τέταρτο το ρούτερ για να μπορέσω να πετάξω την ώρα μου στα social media. Η αλήθεια είναι πως κοιτώντας το post αντιλαμβάνομαι πόσο 1st World Problem είναι αλλά πραγματικά και από περιέργεια δεν μπορώ να καθησυχαστώ.
Αν έχει κάποιος κάποια πρόταση θα ήθελα να πολύ να την ακούσω.