PDA

Επιστροφή στο Forum : Υψηλό Instant Jitter στο Α.Κ του Αγίου Γεωργίου Κερατσίνι



mimis70
14-12-21, 18:54
Καλησπέρα,
Βρίσκομαι στον Πειραιά στο Α.Κ. Αγίου Γεωργίου και στην καμπίνα 1773-119 σε απόσταση 110m.
Η γραμμή συγχρονίζει στα 50/5, χωρίς κανένα λάθος CRC ή FEC (ή ίσως μερικά μετά από κάποια ώρα λειτουργίας).
Ασχολούμαι με online gaming και έχω ιδιαίτερα κακό experience.
Ενώ το ping (ICMP) φαίνεται φυσιολογικό, σύμφωνα με το Start Tririnity Continous Speed Test, έχω ιδιαίτερα υψηλό jitter.
Εννοείται ότι το WiFi είναι απενεργοποιημένο και με CAT6A καλώδιο συνδέεται το PC απευθείας στον router σε απόσταση 1m.
O router έχει αλλαχθεί.
Στην ίδια εγκατάσταση το gaming PC αλλά και αρκετοί άλλοι υπολογιστές έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά.
Μετακομίζοντας το PC σε άλλο σπίτι (Π. Φάληρο ή Αγίους Αναργύρους ή Κορυδαλλό ή Πατήσια) οι μετρήσεις είναι σημαντικά καλύτερες και βέβαια το game experience, όπως έπρεπε.
Μπορείτε να δείτε τις σχετικές φωτογραφίες, όπου το δικό μου σπίτι είναι κίτρινο-κόκκινο ενώ των φίλων καταπράσινα
233191
233192

Παρόλα τα πολλαπλά τηλεφωνήματα στο 13888 αλλά και τα έγγραφα παράπονα δεν έχω καταφέρει να βρω λύση. Όλοι οι τεχνικοί τρέχουν ένα ping, βλέπουν 45ms, κλείνουν την κλήση επιτυχώς, με αιτιολογία no problem. Δυστυχώς, δεν ασχολούνται λίγο πιο σοβαρά και βαθιά.
Η πλάκα είναι ότι υπάρχουν περίοδοι (εβδομάδες όχι ώρες) όπου το πρόβλημα εξαφανίζεται και μετά ως δια μαγείας εμφανίζεται πάλι.

Έχει κανείς καμιά ιδέα για το πως να καταφέρω να ξεπεράσω το τείχος του Customer care και να φτάσει πραγματικά το πρόβλημα στους διαχειριστές του δικτύου, που πιστεύω ότι θα το εντοπίσουν και θα το καταλάβουν αμέσως.

Ευχαριστώ,

netblues
14-12-21, 19:17
Κατα 99,9% ειναι πηγμενο dslam. Αν μετρησεις τη διακυμανση του latency σε 24/ωρη - εβδομαδιαια βαση θα δεις πιθανοτατα οτι το latency εξαφανιζεται σιγουρα τα χαραματα.
Και ισως και αλλες μερες.
Ειναι ευκολοτερο να βγαλεις ακρη με αυξημενο latency επαναλαμβανομενες ωρες, παρα με jitter που ειναι πολυ πιο "εξωτικο" για πολλυς τεχνικους.
Τυπικα το latency και το jitter πανε μαζι.

mimis70
14-12-21, 19:29
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δυστυχώς η ίδια συμπεριφορά όλες τις ώρες του 24ώρου.
Αν ήταν "πηγμένο" το DSLAΜ ή το Α.Κ. δεν έπρεπε να έχω και χαμηλότερες ταχύτητες σε απλά Ookla speed tests? Όμως δεν έχω είναι πάντα πολύ κοντά στα 50Μbps.

x_undefined
14-12-21, 20:16
Αν ήταν "πηγμένο" το DSLAΜ ή το Α.Κ. δεν έπρεπε να έχω και χαμηλότερες ταχύτητες σε απλά Ookla speed tests?

Όχι απαραίτητα. Εξαρτάται από το QoS που εφαρμόζεται.

netblues
14-12-21, 20:18
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δυστυχώς η ίδια συμπεριφορά όλες τις ώρες του 24ώρου.
Αν ήταν "πηγμένο" το DSLAΜ ή το Α.Κ. δεν έπρεπε να έχω και χαμηλότερες ταχύτητες σε απλά Ookla speed tests? Όμως δεν έχω είναι πάντα πολύ κοντά στα 50Μbps.

Ναι θα επρεπε... Αν δεν ειναι πηγμενο dslam, δεν βλεπω πως μπορει να βγει ακρη. Μπορει να ειναι προβλημα στη μεταδοση πισω απο το dslam.
Βλαβη στο οπτικο κομματι που βαζει λαθη. Θα κανει affect τη συγκεκριμενη καμπινα, ανεξαρτητως παρόχου.
Πρεπει καποιος να τα δει απο μεσα αυτα.
Ολα τα αλλα δεν

Kostinos
14-12-21, 21:07
Στείλε μύνημα εδώ κι γράψε αναλύτικα το πρόβλημα σου...
https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

mimis70
15-12-21, 00:03
Φίλε, αυτό είναι το 13888. Σε παίρνουν τηλέφωνο και μόλις απαντήσει σε συνδέει με το call center του 13888. Το έχω κάνει πάρα πολλές φορές. Δυστυχώς δεν βγάζεις άκρη.

Manara
15-12-21, 11:56
Δυστυχώς το jitter είναι δύσκολο πρόβλημα και δεν αφορά - "δείχνει" υποχρεωτικά "πήξιμο" ή όχι της οποιασδήποτε διασύνδεσης.

Τις περισσότερες φορές αφορά τις διαδρομές δρομολόγησης των πακέτων από διαφορετικές διαδρομές με διαφορετικό traffic η κάθε διαδρομή και προφανώς διαφορετικούς χρόνους ολοκλήρωσης αναλόγως και των εφαρμοζόμενων ουρών QoS.

Τα UDP πακέτα (real time εφαρμογές) επιρεάζονται ιδιαίτερα. Στην φωνή το αντιλαμβανόμαστε ως "κροτάλισμα" - ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Κατά την άποψη μου δύσκολο να αντιμετωπισθεί, ειδικά από first level support (13888) αδύνατο.

globalnoise
15-12-21, 12:32
:scared::scared::scared:

Θα εκραγεί το κεφάλι μου από το PTSD.

Is this 2005 (https://www.adslgr.com/forum/threads/25276-%CE%A0%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF-OTE)?

mimis70
15-12-21, 12:49
Δυστυχώς το jitter είναι δύσκολο πρόβλημα και δεν αφορά - "δείχνει" υποχρεωτικά "πήξιμο" ή όχι της οποιασδήποτε διασύνδεσης.

Τις περισσότερες φορές αφορά τις διαδρομές δρομολόγησης των πακέτων από διαφορετικές διαδρομές με διαφορετικό traffic η κάθε διαδρομή και προφανώς διαφορετικούς χρόνους ολοκλήρωσης αναλόγως και των εφαρμοζόμενων ουρών QoS.

Τα UDP πακέτα (real time εφαρμογές) επιρεάζονται ιδιαίτερα. Στην φωνή το αντιλαμβανόμαστε ως "κροτάλισμα" - ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Κατά την άποψη μου δύσκολο να αντιμετωπισθεί, ειδικά από first level support (13888) αδύνατο.

Συμφωνώ απόλυτα.
Το θέμα είναι:
γιατί κάποιες σημαντικές σε διάρκεια περιόδους φτιάχνει
και επίσης αν υπάρχει τρόπος να φτάσουμε σε πιο εσωτερική ομάδα υποστήριξης και να ξεπεράσουμε το πρώτο επίπεδο (13888 και τεχνικοί πεδίου που ελέγχουν τους χαλκούς. Οι χαλκοί είναι τέλειοι).

globalnoise
15-12-21, 14:07
Όταν λες ο router έχει αλλαχθεί, έχει αλλαχθεί με τι router?

QoS έχεις ενεργοποιημένο;

Αυτό που βλέπεις σε αυτό το test αφορά το jitter κατά την διάρκεια συνεχούς download/upload - κάτι που:

1) Δεν υφίσταται όταν παίζεις ένα game
2) Με ένα σωστό QoS μειώνεται

Έχεις δοκιμάσει με το router του παρόχου; Ίσως δεις καλύτερα αποτελέσματα αλλά και πάλι, το αποτέλεσμα αυτό δεν αφορά την κατάσταση της γραμμής όταν τρέχει μόνο ένα online game. Εκτός αν κάνεις και stream ταυτόχρονα.

mimis70
15-12-21, 14:52
Έχει αλλαχθεί με άλλο router από τον πάροχο.
Οι ανάγκες είναι μηδαμινές, οπότε δεν χρειάζεται κάποιο καλύτερο router. Μόνο ένα PC και μερικά Kbps traffic. Επίσης όλοι οι φίλοι συμπαίκτες έχουν τον ίδιο router speedport 2i ή plus.
Σχετικά με το 1) Διαφωνώ, γιατί το παιχνίδι συνεχώς κάνει upload/download
2) Το QoS δεν έχει νόημα, γιατί όπως είπα μόνο το PC είναι συνδεδεμένο με καλώδιο στο router και το PC δεν έχει άλλα services ενεργοποιημένα εκτός από τα απαραίτητα. Άρα δεν τίθεται θέμα QoS.
Επίσης το ίδιο PC με το ίδιο test σε άλλες συνδέσεις συμπεριφέρεται άψογα, άρα η συγκεκριμένη σύνδεση για κάποιο λόγο έχει πρόβλημα.
Σχετικά με streaming, ούτε να το σκέφτεσαι, είναι απλά αδύνατο.
Ευχαριστώ,

Manara
15-12-21, 16:32
Συμφωνώ απόλυτα.
Το θέμα είναι:
γιατί κάποιες σημαντικές σε διάρκεια περιόδους φτιάχνει
και επίσης αν υπάρχει τρόπος να φτάσουμε σε πιο εσωτερική ομάδα υποστήριξης και να ξεπεράσουμε το πρώτο επίπεδο (13888 και τεχνικοί πεδίου που ελέγχουν τους χαλκούς. Οι χαλκοί είναι τέλειοι).

"γιατί κάποιες σημαντικές σε διάρκεια περιόδους φτιάχνει" - Το δίκτυο (το γενικότερο σύννεφο με τις διαδρομές των πακέτων, τα links και τα ενδιάμεσα hops) την συγκεκριμένη στιγμή είναι σε καλή κατάσταση και τα πακέτα δεν μπαίνουν σε κάποια ουρά να περιμένουν. Εσένα βέβαια μάλλον κάποια από τα πρώτα hops και routes είναι αυτά που πρέπει να "ζορίζονται" και σου δημιουργούν το πρόβλημα ή κάποιο route με το εξωτερικό, αν εκεί βρίσκεται ο server.

Στο level two support σε κατευθύνει, όσο το γνωρίζω, το level one όταν επιμείνεις ότι έχεις πρόβλημα ενώ αυτό τα βλέπει όλα εντάξει. Αλλά για θέματα jitter το βλέπω λίγο χλωμό. Αφορά το gaming και δεν το αντιλαμβάνονται.

mimis70
15-12-21, 16:36
Συμφωνώ 100%. Το θέμα είναι να βρίσκαμε μια επαφή που να μπορούσε να το πάει πιο πέρα από το τείχος του 1st level.
Ευχαριστώ,

globalnoise
15-12-21, 19:11
Έχει αλλαχθεί με άλλο router από τον πάροχο.
Οι ανάγκες είναι μηδαμινές, οπότε δεν χρειάζεται κάποιο καλύτερο router. Μόνο ένα PC και μερικά Kbps traffic. Επίσης όλοι οι φίλοι συμπαίκτες έχουν τον ίδιο router speedport 2i ή plus.
Σχετικά με το 1) Διαφωνώ, γιατί το παιχνίδι συνεχώς κάνει upload/download
2) Το QoS δεν έχει νόημα, γιατί όπως είπα μόνο το PC είναι συνδεδεμένο με καλώδιο στο router και το PC δεν έχει άλλα services ενεργοποιημένα εκτός από τα απαραίτητα. Άρα δεν τίθεται θέμα QoS.
Επίσης το ίδιο PC με το ίδιο test σε άλλες συνδέσεις συμπεριφέρεται άψογα, άρα η συγκεκριμένη σύνδεση για κάποιο λόγο έχει πρόβλημα.
Σχετικά με streaming, ούτε να το σκέφτεσαι, είναι απλά αδύνατο.
Ευχαριστώ,

Δεν είχα παρατηρήσει οτι το test είναι με 10 / 2 Mbps, νόμιζα οτι είδα 100 / 10.

Συνεπώς έχεις δίκιο, δεν θα έπρεπε να βλέπεις αυτό το jitter με Ethernet σύνδεση στο router.

Kostinos
17-12-21, 23:05
Φίλε, αυτό είναι το 13888. Σε παίρνουν τηλέφωνο και μόλις απαντήσει σε συνδέει με το call center του 13888. Το έχω κάνει πάρα πολλές φορές. Δυστυχώς δεν βγάζεις άκρη.

Δοκίμασε το 13788 μιλάς με τεχνικό κατευθείαν, είτε θα πρέπει να βρεις το τηλ των τεχνικών της περιοχής σου..

- - - Updated - - -

Άν μπορούσες να δοκίμαζες κι από κάποιο γείτονα για να δεις άν το πρόβλημα είναι γενικό ή του ΟΤΕ...

- - - Updated - - -


Δοκίμασε το 13788 μιλάς με τεχνικό κατευθείαν, είτε θα πρέπει να βρεις το τηλ των τεχνικών της περιοχής σου..

- - - Updated - - -

Άν μπορούσες να δοκίμαζες κι από κάποιο γείτονα για να δεις άν το πρόβλημα είναι γενικό ή του ΟΤΕ...

Βρήκα αυτό το τηλ ίσω βγάλεις μια άκρη...
https://www.xo.gr/profile/profile-911360230/el/

mimis70
18-12-21, 20:42
Ευχαριστώ πολύ, θα δοκιμάσω την Δευτέρα το πρωί και θα σας ενημερώσω.

netblues
18-12-21, 20:50
Η διαχείριση του backbone γίνεται κεντρικα. Οι τεχνικοί πεδίου δεν εχουν καποια σχεση

mimis70
20-12-21, 19:32
Συμφωνώ! Υπάρχει τρόπος να φτάσουμε "κεντρικά" και να τους δώσουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για να κάνουν troubleshooting?
Εγώ δεν τα έχω καταφέρει, δυστυχώς. Θα ήταν εξαιρετικό αν υπήρχε κάποιος που θα μπορούσε να περάσει το τείχος του 13888 και να μεταβιβάσει τα στοιχεία πιο "μέσα".

netblues
20-12-21, 19:41
Γραφε εδω, υπαρχουν αόρατα ματια που διαβάζουν τα πάντα. Με λίγη τυχη κατι θα γινει.

mimis70
20-12-21, 21:17
Μακάρι να γίνει το θαύμα

mimis70
26-12-21, 19:15
Γειά σας και χρόνια πολλά,
Βρήκα και το παρακάτω τεστ που δείχνει το latency. Πολλοί από τους γνωστούς μου έχουν loaded latency κάτω από 30ms. Εγώ όπως βλέπετε έχω 126ms.
233489

x_undefined
26-12-21, 20:14
Αυτό λέγεται bufferbloat, εξαρτάται από το το router σου. Με ένα καλό router και QoS μπορείς να το μειώσεις αρκετά.

mimis70
27-12-21, 00:13
Αυτό λέγεται bufferbloat, εξαρτάται από το το router σου. Με ένα καλό router και QoS μπορείς να το μειώσεις αρκετά.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, όμως θα σε παρακαλούσα να διάβαζες καλύτερα πριν απαντούσες κάτι που δεν βοηθάει και αποπροσανατολίζει τους αναγνώστες.
QoS σε ποια services; 1 μόνο service τρέχω, εκτός τα default. το router δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να είναι συνδεδεμένο με cat6A καλώδιο με αυτό το desktop PC.
Επίσης, γράφω ότι όλοι οι άλλοι συνδρομητές έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα και κανένας δεν έχει άλλο "καλό" router. Όλοι speedport έχουν.
Συγγνώμη για την ας πούμε "επίθεση" προς την απάντησή σου αλλά πρέπει να μείνουμε στο θέμα και όχι να πετάμε την μπάλα στην εξέδρα, μήπως και βρεθεί κάποιος που μπορεί να βοηθήσει και να έχει καταλάβει επακριβώς τι συμβαίνει.
Συμφωνώ ότι μια πιθανή αιτία θα μπορούσε να είναι το φαινόμενο του bufferbloat, αλλά όχι από το δικό μου router.
Αν είναι αυτό και όχι κάτι άλλο, τότε συμβαίνει στα network elements του OTE.
Σε ευχαριστώ και πάλι.

x_undefined
27-12-21, 00:15
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, όμως θα σε παρακαλούσα να διάβαζες καλ΄'υτερα πριν απαντούσες κάτι που είναι άσχετο.

Μπορείς να διαβάσεις στο Internet τι είναι το QoS και τη σχέση του με το bufferbloat και μετά να κρίνεις αν είναι άσχετο ή όχι.

mimis70
27-12-21, 01:02
Μπορείς να διαβάσεις στο Internet τι είναι το QoS και τη σχέση του με το bufferbloat και μετά να κρίνεις αν είναι άσχετο ή όχι.

Όπως είδες, δεν ήθελα να σε προσβάλω. Αντίθετα σε ευχαρίστησα κιόλας.
Όμως αντί να διαβάσεις και να καταλάβεις ποιο είναι το πρόβλημα, επιμένεις σε μια διάγνωση που έκανες με ελαφριά σκέψη.
Δεν νομίζω να πιστεύεiς ότι δεν ξέρω τι είναι το QoS;
Απλά δεν υπάρχουν άλλα services για να κάνουν compete με το game για το ποιο θα εξυπηρετηθεί νωρίτερα.
Άρα τι QoS να κάνω; Στο έγραψα κιόλας.
Για το bufferbloat σου είπα ότι πιθανά να υφίσταται σε κόμβους του OTE, άρα έξω από τον έλεγχό μου.
Αυτό είναι και το ζητούμενο. Να βρούμε κάποιον που θα μπορούσε να βοηθήσει εκ των έσω και να διερευνήσει αν στο path υπάρχει όντως bufferbloat ή κάτι άλλο που προκαλεί το τεράστιο latency.
Οπότε θα εκτιμούσα αν μπορούσαμε να κρατάμε καθαρό το thread ώστε να το διαβάζει κάποιος και να μην τρελένεται από την άχρηστη πληροφορία.
Ευχαριστώ και πάλι

globalnoise
27-12-21, 14:45
Μπορείς να διαβάσεις στο Internet τι είναι το QoS και τη σχέση του με το bufferbloat και μετά να κρίνεις αν είναι άσχετο ή όχι.

Αν παρατηρήσεις στην αρχή, το τεστ που παραθέτει τρέχει με 10/2 speed, κανένας buffer δεν γεμίζει δλδ και still έχει jitter.

mimis70
28-12-21, 17:54
Καλησπέρα,
Χθες με μετακόμισαν σε μια νέα κάρτα εντός του DSLAM και τα προβλήματα παραμένουν αμετάβλητα.
Ο συγκεκριμένος τεχνικός που ήταν εξαιρετικός και με μεγάλη διάθεση να βοηθήσει, είπε ότι θα προσπαθήσει να βρει κάποιον διαχειριστή του δικτύου, αλλά δεν υπάρχει διαδικασία που να το υποστηρίζει και είναι αμφίβολο αν θα μπορέσουμε να βρούμε άκρη.
Ευχαριστώ

netblues
29-12-21, 08:31
H επομενη δοκιμη ειναι να βρεις συνδρομητη απο αλλο παροχο στο ιδιο dslam.
Εαν το προβλημα παραμενει, ειναι στη μεταδοση μεταξυ dslam και σημειου συγκεντρωσης των καμπινων.
Αν οχι, μπορει να ειναι οπουδηποτε.

mimis70
28-02-22, 01:03
Χαιρετώ,
Η ταλαιπωρία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.
Με όποιο τρόπο και να προσπαθώ να τους πω ότι υπάρχει πρόβλημα, απλά αποτυγχάνω και πέφτω σε τοίχο.
Πιο συγκεκριμένα, είτε μέσω τεχνικής υπηρεσίας, είτε και μέσω εξυπηρέτησης πελατών και να προσπαθήσω να κάνω escalate το πρόβλημα, έχω το ίδιο αποτέλεσμα.
Κλείνουν το ticket αυθαίρετα και μονομερώς, προφανώς με επιτυχία (πράσινο), ενώ στην ουσία έχουν αποτύχει να κάνουν το οτιδήποτε. Η απάντηση η ίδια, "μα κάνω ping στο google.com και έχεις 45ms.
Φίλε μου το πρόβλημα δεν είναι στο ICPM/ping αλλά στο UDP και πιο συγκεκριμένα στο jitter που έχει το upload.
Οι τύποι δεν το καταλαβαίνουν και ο κύκλος ξαναρχίζει.
Κάνω escalate στην εξυπηρέτηση και τους ζητάω να με φέρουν σε επαφή με κάποιον αρμόδιο, πιθανά από τον έλεγχο ποιότητας του οργανισμού, να του εξηγήσω ότι ο ελεγκτής είναι και ελεγχόμενος και κλείνει το ticket αυθαίρετα, χωρίς να έχει καν καταλάβει τι του περιγράφω.
Τοίχος και πάλι.
Αποτέλεσμα να έχω ανοίξει τουλάχιστον 20 tickets το τελευταίο δίμηνο, αναφέροντας πρτόβλημα latency/jitter και βέβαια το καταγράφουν ως "έλεγχος ταχύτητας" γιατί απλά το ticketing σύστημά τους δεν έχει άλλη καταλληλότερη αιτιολόγηση.
Το δρομολογούν στο πρώτο επίπεδο, όπου οι άνθρωποι έχουν τερματίσει τις δυνατότητές της γραμμής, με 0 errors FEC/CRC, αξαιρετικό attenuation και SNR.

Τους εξηγώ ότι το local loop δεν πρέπει να τους απασχολεί άλλο, έχουμε συμφωνήσει ότι είναι άριστο. Επίσης ότι έχω στοιχεία και μετρήσεις που αποδεικνύουν το πρόβλημα και μπορώ να τα τους στείλω mail και απλά δεν υπάρχει η δυνατότητα, σύμφωνα με τις διαδικασίες τους.
Επαναλαμβάνουν τα του ping.

1) Αλήθεια δεν ξέρω που μάθανε από δίκτυα;

2) Γιατί δεν έχει χτυπήσει κόκκινο το γεγονός ότι έχω ανοίξει εκατοντάδες tickets και τα κλείνουν με τον ίδιο τρόπο χωρίς να το προωθούν σε κεντρικότερους μηχανικούς δικτύου, από το access προς το core;
3) Διαδικασίες ελέγχου ποιότητας υπηρεσιών έχουν;
4) Γιατί κλείνουν το ticket αυθαίρετα, χωρίς να με ενημερώσουν και να με ρωτήσουν αν λύθηκε το πρόβλημα;
5) Δεν μπορούν να το κάνουν escalate στους διαχειριστές του εσωτερικότερου δικτύου και να βάλω ένα test να τρέχει και να δουν με την μια που καθυστερούν τα πακέτα;

Θα προσπαθήσω κι άλλο δεν θα τα παρατήσω μέχρι να καταλάβουν ότι όντως έχουν πρόβλημα στο δίκτυό τους και να μου εξηγήσουν τι φταίει.
Αν φταίει κάτι δομιικό που δεν είναι στο πλάνο να αλλάκξει, θα το καταλάβω, αλλά ως τότε θα παλεύω να τους εξηγήσω ότι έχουν πρόβλημα.

Ευχαριστώ και κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

Knomax
05-03-22, 20:39
Σου έστειλα πμ.

mimis70
08-03-22, 03:13
Χαιρετώ και πάλι,
Έκανα το εξής, έβαλα και δεύτερη VDSL 50άρα από Wind, στο ίδιο σπίτι, από την ίδια καμπίνα με το ίδιο κεντρικό καλώδιο έρχεται στον κατανεμητή της πολυκατοικίας κσι από εκεί με το δεύτερο από τα 3 ζευγάρια που έρχονται στο διαμέρισμα.

Εννοείτε ότι και αυτή η γραμμή με φοβερά στατιστικά και μηδενικά errors.

Το φοβερό είναι ότι σε αυτή την γραμμή δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, ούτε jitter ούτε τίποτα.
Για την διαστροφή, όμως, έκανα και αντιμετάθεση των ζευγαριών από κατανεμητή ως διαμέρισμα και αννοείται ότι το πρόβλημα ακολούθησε τον ΟΤΕ.
Δηλαδή δεν έχει σημασία με ποιο ζευγάρι θα έρθει η γραμμή στο διαμέρισμα.
Απλά το δίκτυο του ΟΤΕ από την καμπίνα και προς το core δίκτυο κάτι κάνει και εμφανίζει το jitter.

Το αφήνω εδώ και ελπίζω να βλέπουν και να ντρέπονται αυτοί που διαχειρίστηκαν (ή μάλλον δεν διαχειρίστηκαν) το πρόβλημα μου.

Καλή συνέχεια και ευχαριστώ του φίλους που με βοηθάνε.

Δημήτρης

Kostinos
08-03-22, 04:30
Κάνε κι μια καταγγελία στην ΕΤΤΤ κι παρακάτω.
http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

- - - Updated - - -

Στην ΕΕΤΤ ζήτα όταν κάνεις καταγγελία να φύγεις αζημιώτος...

mimis70
08-03-22, 10:46
Καλημέρα,
Θα το προσπαθήσω αν και δεν δεσμεύεται κανένας πάροχος για το latency και το kitter, οπότε δεν υπάρχει μέτρηση αναφοράς όπως για την χωρητικότητα (Mbps/sec).
Ευχαριστώ,
Δημήτρης

zenith
08-03-22, 12:45
Να σου κανω 2 ερωτησεις? μπορει να ειναι και ασχετες

1. τι ip εχεις? ειναι Public? Δες στο https://www.myip.com/ η ip που σου βγαζει ειναι η ιδια που βλεπεις μεσα στο router?
2. το username(οχι το login του web interface) που εχει το router στο vdsl connection μηπως ειναι της μορφης cli_210το τηλεφωνο σου@οτενετ.γρ? Ειναι το ιδιο με αυτο που υπαρχει στο mycosmote (Στοιχεία internet σύνδεσης)?

Knomax
08-03-22, 13:17
Νομίζω ο Δημήτρης αρχίζει και καταλήγει εάν δεν έχει καταλήξει ήδη που είναι το "πρόβλημα" και δεν είναι θέμα ρυθμίσεων, καλωδίωσης η εξοπλισμού γενικά από πλευράς του.

mimis70
09-03-22, 13:08
Να σου κανω 2 ερωτησεις? μπορει να ειναι και ασχετες

1. τι ip εχεις? ειναι Public? Δες στο https://www.myip.com/ η ip που σου βγαζει ειναι η ιδια που βλεπεις μεσα στο router?
2. το username(οχι το login του web interface) που εχει το router στο vdsl connection μηπως ειναι της μορφης cli_210το τηλεφωνο σου@οτενετ.γρ? Ειναι το ιδιο με αυτο που υπαρχει στο mycosmote (Στοιχεία internet σύνδεσης)?

Χαιρετώ,
1) Δεν έχω CGNAT. Έχω public IP.
2) Είναι της μορφής obqxxx@otenet.gr

Τελικά δείχνει να είναι θέμα του πρώτου hop, στην περίπτωσή μου 80.106.125.100.

Ελπίζω να το δουν οι τύποι, γιατί με κάθε τρόπο και κάθε ευκαιρία ή συνομιλία το ticket αντί να προχωρά από το access προς το core, επίστρέφει στο local loop.
Αυτό ξέρουν, αυτό κοιτάνε, δεν βρίσκουν εκεί πρόβλημα κλείνου το ticket και πάλι από την αρχή.

Λες και δεν επιτρέπεται να διερευνήσουν τους επόμενους κόμβους.

Απίστευτο.

Ευχαριστώ,
Δημήτρης

- - - Updated - - -

Καλημέρα,
Να σας ενημερώσω για το νέο επεισόδιο του serial.

Οι άνθρωποι έχουν τελικά πλάκα.
Θέλουν να έρθουν πάλι και με καλούν για να κλείσουμε ραντεβού να δουν την καλωδίωση.
Τους θυμίζω ότι έχουν έρθει τουλάχιστον 50 φορές ήδη.
Πρέπει να δουν τους κόμβους του δικτύου από τους οποίους περνάει το path μέχρι την OTEGLOBE και εξακολουθούν να θέλουν να έρθουν με το FLUX να δουν τα λάθη στην γραμμή.
Τι να πω;
Θα δούμε και θα σας ενημερώνω.

Spiros_slb
09-03-22, 20:51
Η γραμμη της Wind με τι εξοπλισμο παιζει; Θα μπορουσες να τον σεταρεις στην γραμμη του ΟΤΕ να δεις αν θα παραμεινει το προβλημα;

mimis70
10-03-22, 01:18
Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σου,
Δεν βλέπω όμως πως θα με βοηθούσε αυτό που λες.
Ας κρατάμε παρακαλώ το post καθαρό από τα αυτονόητα, γιατί ψάχνουμε για εξειδικευμένη βοήθεια και γεμίζει με άσχετα σχόλια και ιδέες που θα κουράσουν τους αναγνώστες και πιθανά να μην το διαβάσουν.
Ψάχνουμε όπως έχεις καταλάβει για εξειδικευμένη γνώση από άνθρωπο που έχει ταυτόχρονα και τον τρόπο.
Και αυτοί είναι λίγοι.
Ας αυξήσουμε τις πιθανότητες να μας διαβάσουν.
Δεν έχω πρόθεση να σε προσβάλλω και σε ευχαριστώ ξανά.
Δημήτρης

netblues
10-03-22, 07:58
Χαιρετώ,

Τελικά δείχνει να είναι θέμα του πρώτου hop, στην περίπτωσή μου 80.106.125.100.

0 φορές ήδη.
Πρέπει να δουν τους κόμβους του δικτύου από τους οποίους περνάει το path μέχρι την OTEGLOBE και εξακολουθούν να θέλουν να έρθουν με το FLUX να δουν τα λάθη στην γραμμή.


To πρωτο hop που αναφερεις 80.106.125.100 ειναι το "πρωτο" hop για παρα πολλες περιοχές . Και προφανως το προβλημα σου ειναι στο backbone μεχρι εκει. Δεν εχει νοημα να αναφερεσαι στο path μεχρι την oteglobe, γιατι τοτε το προβλημα θα το ειχαν και πολλοι αλλοι,
Γνωριζουμε οτι μεταξυ του φαινομενικά πρωτου hop και της πορτας του dslam υπαρχει ενα μεγαλο layer2 δικτυο το οποιο και περναει τα pppoe frames που παράγει ο router σου.
Αυτο το δικτυο ειναι transparent ως προς τις μετατροπες που κανει και τα συστηματα που περνάει.
Με τη νεα συνδεση που έκανες, εβγαλες απο την εξίσωση α. το ιδιο το dslam (υποθετωντας οτι δεν ειναι θεμα καρτας, μιας και σου εχουν αλλαξει πόρτα), και b, το οπτικο κομματι του fttc μεχρι του σημείου όπου τα pppoe frames γινονται handoff απο το fttc access δικτυο.

Γνωριζουμε οτι ο οτε τερματιζει τα pppoe frames τοπικά σε διάφορα σημεία, τυπικα ειτε σε εξοπλισμό cisco είτε σε alcatel.
To που τερματιζεις μπορεις να το δεις απο το ppp negotiation του router στα logs.
Παραθέτω ένα PPPoE: rec'd ACNAME "iliu9906b"
Μπορουμε με μεγάλη ασφάλεια να υποθεσουμε ότι αναφέρεται σε cisco asr9906 https://www.cisco.com/c/en/us/support/routers/asr-9906-router/model.html
και οτι το συγκεκριμενο βρίσκεται μεσα στο ακ ηλιούπολης. (η κληση ειναι απο κοντινη περιοχή)

H wind παραλαμβανει τα pppoe frames απο το ιδιο σημειο, και τα οδηγει στο δικο της access concetrator, οπότε ο εξοπλισμος και το δικτυο μετα απο εκει, δεν εχει καμμια σχεση. (ακομα και αν ειναι το κυκλωμα νοικιασμενο απο τον οτε, ειναι σιγουρα αλλες πορτες/config)

Το γεγονος οτι η ip του πρωτου hop ειναι ίδια σε όλα τα ote termination με υποψιαζει οτι απλα χρησιμοποιουν την ιδια ip παντου.
Δεν εχω ιδεα γιατί. Ισως παιζει και κατι αλλο απο πισω. Καποιος θα το ξερει αυτό

Θα πρεπει να βρείς απο το log του δικου σου pppoe το ονομα του δικου σου pppoe termination equipment.
Επισης, στο γνωστο σου που εχεις κανει δοκιμες και ειναι ολα οκ, να επιβεβαιωσεις οτι τερματιζει σε διαφορετικό κουτί
(στοιχηματίζω με την ιδια gateway ip)
Μετά μένει να βρείς μια αλλη σύνδεση, απο διαφορετικό kv/dslam αλλα κοντινή περιοχή που να εμφανιζει το ΙΔΙΟ access concetrator name
και να επιβεβαιωσεις οτι ΚΑΙ εκει εμφανιζεται το ΙΔΙΟ προβλημα με το jitter. (που υποθετουμε οτι ειναι και το προβλημα.)

Εαν ουτε εκει υπαρχει jitter τοτε το προβλημα βρισκεται μεταξυ του fttc δικτυου και του συγκεκριμενου asr/alcatel κουτιου.
Δεν μπορουμε να ξερουμε αν ειναι ενα απλο patch cord, η ενα man πολλων gigabit που μεσολαβει, σε καθε περιπτωση.

Εαν καταφερεις να το εντοπισεις και σε αλλη συνδεση υπαρχουν πιθανοτητες να ασχοληθεί καποιος σοβαρά

Καλη τυχη, θα την χρειαστείς

mimis70
10-03-22, 15:13
To πρωτο hop που αναφερεις 80.106.125.100 ειναι το "πρωτο" hop για παρα πολλες περιοχές . Και προφανως το προβλημα σου ειναι στο backbone μεχρι εκει. Δεν εχει νοημα να αναφερεσαι στο path μεχρι την oteglobe, γιατι τοτε το προβλημα θα το ειχαν και πολλοι αλλοι,
Γνωριζουμε οτι μεταξυ του φαινομενικά πρωτου hop και της πορτας του dslam υπαρχει ενα μεγαλο layer2 δικτυο το οποιο και περναει τα pppoe frames που παράγει ο router σου.
Αυτο το δικτυο ειναι transparent ως προς τις μετατροπες που κανει και τα συστηματα που περνάει.
Με τη νεα συνδεση που έκανες, εβγαλες απο την εξίσωση α. το ιδιο το dslam (υποθετωντας οτι δεν ειναι θεμα καρτας, μιας και σου εχουν αλλαξει πόρτα), και b, το οπτικο κομματι του fttc μεχρι του σημείου όπου τα pppoe frames γινονται handoff απο το fttc access δικτυο.

Γνωριζουμε οτι ο οτε τερματιζει τα pppoe frames τοπικά σε διάφορα σημεία, τυπικα ειτε σε εξοπλισμό cisco είτε σε alcatel.
To που τερματιζεις μπορεις να το δεις απο το ppp negotiation του router στα logs.
Παραθέτω ένα PPPoE: rec'd ACNAME "iliu9906b"
Μπορουμε με μεγάλη ασφάλεια να υποθεσουμε ότι αναφέρεται σε cisco asr9906 https://www.cisco.com/c/en/us/support/routers/asr-9906-router/model.html
και οτι το συγκεκριμενο βρίσκεται μεσα στο ακ ηλιούπολης. (η κληση ειναι απο κοντινη περιοχή)

H wind παραλαμβανει τα pppoe frames απο το ιδιο σημειο, και τα οδηγει στο δικο της access concetrator, οπότε ο εξοπλισμος και το δικτυο μετα απο εκει, δεν εχει καμμια σχεση. (ακομα και αν ειναι το κυκλωμα νοικιασμενο απο τον οτε, ειναι σιγουρα αλλες πορτες/config)

Το γεγονος οτι η ip του πρωτου hop ειναι ίδια σε όλα τα ote termination με υποψιαζει οτι απλα χρησιμοποιουν την ιδια ip παντου.
Δεν εχω ιδεα γιατί. Ισως παιζει και κατι αλλο απο πισω. Καποιος θα το ξερει αυτό

Θα πρεπει να βρείς απο το log του δικου σου pppoe το ονομα του δικου σου pppoe termination equipment.
Επισης, στο γνωστο σου που εχεις κανει δοκιμες και ειναι ολα οκ, να επιβεβαιωσεις οτι τερματιζει σε διαφορετικό κουτί
(στοιχηματίζω με την ιδια gateway ip)
Μετά μένει να βρείς μια αλλη σύνδεση, απο διαφορετικό kv/dslam αλλα κοντινή περιοχή που να εμφανιζει το ΙΔΙΟ access concetrator name
και να επιβεβαιωσεις οτι ΚΑΙ εκει εμφανιζεται το ΙΔΙΟ προβλημα με το jitter. (που υποθετουμε οτι ειναι και το προβλημα.)

Εαν ουτε εκει υπαρχει jitter τοτε το προβλημα βρισκεται μεταξυ του fttc δικτυου και του συγκεκριμενου asr/alcatel κουτιου.
Δεν μπορουμε να ξερουμε αν ειναι ενα απλο patch cord, η ενα man πολλων gigabit που μεσολαβει, σε καθε περιπτωση.

Εαν καταφερεις να το εντοπισεις και σε αλλη συνδεση υπαρχουν πιθανοτητες να ασχοληθεί καποιος σοβαρά

Καλη τυχη, θα την χρειαστείς

Χαιρετώ,
Συμφωνώ ότι θα έχουν κάνει κάποιου είδους παραδοχή και το πρώτο layer3 σε όλο το access δίκτυο (ή σχεδόν όλο) θα έχει την ίδια IP.
Καταρχήν να συμφωνήσουμε ότι το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα δύσκολα ανιχνεύσιμο και αν δεν έχεις συγκεκριμένες ανάγκες δεν το καταλαβαίνεις.
Αν δεν είχα αρχικά θέμα με το online gaming και κατόπιν με κάποιες ειδικές εφαρμογές που μιλάνε με τα μεγάλα public clouds, δεν θα το καταλάβαινα.
Εννοείτε ότι η τεράστια πλειοψηφία των χρηστών ακόμη και να υπάρχει στην γραμμή τους δεν θα το καταλάβουν γιατί στην γενική και συνήθη χρήση δεν τους δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.


Δεν μπορώ να βρω τέτοιου είδους records στο log (settings->System information->System messages).


Οι πολλοί γνωστοί με τις πολύ καλές μετρήσεις βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές, εντός και εκτός Αττικής. Άρα προφανώς τερματίζουν σε διαφορετικά κουτιά οι PPPoE κλήσεις τους.

Ο γνωστός που έχει το ίδιο πρόβλημα μένει στην ίδια πολυκατοικία και συνδέεται στην ίδια καμπίνα.
Επίσης τα στατιστικά της γραμμής του είναι πολύ καλά χωρίς errors. Άρα και εκείνος τερματίζει στο ίδιο κουτί την κλήση του.

Άρα εντοπίζουμε το ίδιο πρόβλημα και από άλλο συνδρομητή στα ίδια καλώδια/καμπίνα/router κλπ.
Ενώ με την Wind φεύγουμε πολύ νωρίς από το δίκτυο του ΟΤΕ και μπαίνουμε στης Wind, όπου δεν υπάρχει πρόβλημα.
Συμφωνούμε και σε ευχαριστώ πολύ.

Νεότερη ενημέρωση σχετικά με την πορεία της βλάβης: Όπως σας είχα πει θέλανε να έρθουν πάλι να μετρήσουν την καλωδίωση.
Με πήρε λοιπόν ο τεχνικός σήμερα για να έρθει.
Μόλις με άκουσε, με κατάλαβε και τον κατάλαβα, αφού έχουμε μιλήσει πολλές φορές για το ίδιο θέμα στο παρελθόν.
Μου λέει, δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Του λέω ότι συμφωνώ και ότι πρέπει να κάνει escalate.
Μου λέει ότι δεν γίνεται αφού η γραμμή είναι καθαρή θα κλείσει το ticket.

ΦΟΒΕΡΟ. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

Του λέω ΄τι δεν μπορεί να γίνει και ότι πρέπει να προωθηθεί σε ειδικούς εντός του οργανισμού που κοιτάνε το δίκτυο από την καμπίνα ως το core.
Δεν καταλάβαινε τι του έλεγα, γιατί δεν υπάρχει τέτοια διαδικασία.
Δεν ξέρω τι θα κάνει, απλά του είπα ότι το πρόβλημα δεν λύθηκε άρα το ticket πρέπει να παραμείνει ανοικτό ως την επίλυσή του.
Επειδή το έχω ξαναζήσει εκατοντάδες φορές, την τελευταία μέρα πριν να εξαντληθεί η προθεσμία επίλυσης (Εσωτερικό SLA) κάποιος θα το κλείσει και με κάποιο τρόπο δεν θα μου έρθει SMS για την υποτιθέμενη επίλυση.
Θα πάρω μετά από 3-4 μέρες να δω την πορεία του ticket και θα μοπυ πουν ότι έκλεισε επιτυχώς.
Θα κάνω παράπονα, δεν θα καταλαβαίνουν και θα ανοίξουν νέο που θα έχει την ίδια τύχη.
Μιλάω εκ πείρας. 5 χρόνια το ίδιο γίνεται. Αντί να λύσουν ένα ticket 5 ετών που είναι εκπρόθεσμο, παρουσιάζουν ότι έχουν επιλύσει τουλάχιστον 1000 εντόις προθεσμίας και με εξαιρετικά αποτελέσματα για την υπηρεσία τους.
Για να κλείσει το ticket πρέπει να επιλυθεί το πρόβλημα και σε αυτό πρέπει να συμφωνήσει και ο συνδρομητής.
Δεν μπορεί τα tickets να κλείνουν αυθαίρετα από την μια πλευρά. Δεν μπορεί η τεχνική υπηρεσία που ελέγχεται για την αποτελεσματικότητά της μέσω των reports να έχει το δικαίωμα να κλείνει μόνη της το ticket.
Τότε ελεγκτής και ελεγχόμενος είναι η ίδια μεριά και ευλογεί τα γένια της.

Αναρωτιέμαι υπάρχουν έλεγχοι διαδικασιών και έλεγχοι ποιότητας εντός του Cosmote;

Γιατί και γραπτά παράπονα που έχω καταθέσει ενυπόγραφα, τα προωθούν στην τεχνιοκή υπηρεσία και με καλούν από το 13888 οι agents για να ανοίξουν άλλο ένα ticket.
Αν ήθελα να ανοίξω ticket, έχω μάθει απέξω τον τρόπο, δεν θα κατέθετα γραπτό παράπονο. Το γραπτό παράπονο το έκανα για να το παρακολουθήσει κάποιος από το τμήμα διαχείρισης ποιότητας υπηρεσιών.

Τραγικοί.

Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει και βγάζει το εαυτό του τέλειο.

Αυτά (προς το παρόν)

Δημήτρης

netblues
10-03-22, 17:56
Βαλε κατι να κανει μια pppoe κλησει και να βγάζει της προκοπής logs.
πχ pfsense.
Εστω για 5 λεπτά.

Spiros_slb
10-03-22, 20:28
Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σου,
Δεν βλέπω όμως πως θα με βοηθούσε αυτό που λες.
Ας κρατάμε παρακαλώ το post καθαρό από τα αυτονόητα, γιατί ψάχνουμε για εξειδικευμένη βοήθεια και γεμίζει με άσχετα σχόλια και ιδέες που θα κουράσουν τους αναγνώστες και πιθανά να μην το διαβάσουν.
Ψάχνουμε όπως έχεις καταλάβει για εξειδικευμένη γνώση από άνθρωπο που έχει ταυτόχρονα και τον τρόπο.
Και αυτοί είναι λίγοι.
Ας αυξήσουμε τις πιθανότητες να μας διαβάσουν.
Δεν έχω πρόθεση να σε προσβάλλω και σε ευχαριστώ ξανά.
Δημήτρης

Το οτι δεν καταλαβαινεις πως θα σε βοηθουσε, δεν σημαινει οτι δεν θα σε βοηθησει κιολας.
Συμφωνω με τα ασχετα σχολια, οπως το οτι συνδεεσαι με Cat 6a στο 1m.
Δυστυχως δεν εχεις ιδεα απο βλαβοδιαχειριση απο την πλευρα του παροχου .
Δεν εχω προθεση να σε προσβαλλω, καλη επιτυχια στην επιλυση του αυξημενου jitter στο upload στα UDP πακετα ,το οποιο εμφανιζεται περιοδικα.

mimis70
13-03-22, 15:47
Χαιρετώ και πάλι,
Απλά απαράδεκτοι, κωμικοί αλλά ταυτόχρονα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ.
Πιο συγκεκριμένα, όπως περίμενα με καλεί ο τεχνικός της γειτονιάς να έρθει στο σπίτι.
Του απαντώ ότι μάλλον δεν χρειάζεται αν και είναι ευπρόσδεκτος.
Μου απαντά, "σε θυμάμαι, τι να έρθω να κάνω αφού η γραμμή είναι σούπερ."
Του λέω "σωστά! Στείλτο παρακάτω" και με διαβεβαβαιώνει ότι ενώ ήθελε, δεν θα κλείσει το ticket και θα το προωθήσει.

Αντί αυτού βέβαια, κλείνει το ticket με την δικαιολογία ότι δεν του επέτρεψα να έρθει στο σπίτι.
Αντίθετα του είχα πει ότι είναι ευπρόσδεκτος και εκείνος συμφώνησε ότι δεν χρειάζεται.

Πως θα γίνει να του γίνει ένας έλεγχος για τις μονομερείς, αυθαίρετες και ψεύτικες ενέργειές του;

Τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο του προισταμένου βάρδιας. Αλλά αυτό δεν υποστηρίζεται από τις διαδικασίες τους και είναι λέει αδύνατον.
Κράτησαν όμως, λέει, σημειώσεις και θα τις επεξεργαστούν.
Σημειώσεις που; σε ένα κλειστό ticket; Ποιος θα τις δει αφού δεν τρέχει ο χρόνος εις βάρος του; Δεν θα σχοληθεί κανείς και κέρδισαν χρόνο μιας εβδομάδας.

Αποτέλεσμα να έχουν κλείσει άλλο ένα ticket χωρίς να έχουν κάνει τίποτα και με ψεύτικες δικαιολογίες.
Ευτυχώς υπάρχουν οι καταγραφές όταν με παίρναν από το 13888 για να δουν αν δέχομαι ραντεβού.
Δυστυχώς δεν υπάρχει η κατραγραφή με τον συγκεκριμένο τεχνικό γιατί με πήρε από το κινητό του με απόκρυψη.

Πως θα τον βοηθήσουν τα ψέματα;;;;;;
Επίσης το ίδιο το έχει κάνει πάλι τεχνικός, ο ίδιος ή άλλος δεν γνωρίζω αλλά πάλι είχε πει ότι δεν του επέτρεψα να έρθει στο σπίτι.
Πρέπει να είναι κάποιο είδος trick για να κλείνουν tickets που δεν μπορούν να επιλύσουν και να κερδίζουν χρόνο, γιατί ούτε ειδοποίηση, μέσω SMS, έστειλανμ ότι έκλεισαν το ticket.

Τραγικοί...

Kostinos
13-03-22, 16:44
Κάνε καταγγελία... κι λάκα με την πρώτη ευκαιρία....

- - - Updated - - -

Κράχτους κι στα social media!!!

mimis70
05-04-22, 18:20
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από χτες 4/4/2022, όπου πραγματοποιήθηκε διπλασιασμός της χωρητικότητας της σύνδεσή μου από 50 σε 100 Mbps, το πρόβλημα δεν υφίσταται πλεόν και όλες οι μετρήσεις είναι βελτιωμένες και συγκρίσιμες με όλων των άλλων συνδρομητών που γνωρίζω.

Χωρίς να γνωρίζω επίσημες πληροφορίες, ανεπίσημα έμαθα ότι προστέθηκε επιπλέον DSLAM στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότεροι πόροι. Σε κάθε περίπτωση το ευχάριστο είναι ότι φαίνεται ότι το πρόβλημα λύθηκε, έστω και έμμεσα.

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια
Δημήτρης

netblues
05-04-22, 19:18
Χαιρομαι που εφτιαξε, αν και δεν ειναι σαφες πως η προσθηκη dslam αυξάνει τους πορους, ουτε γιατί ελυσε το πρόβλημα.
Η αυξηση της ταχυτητας μαλλον χειροτερευει τη συνολική εμπειρία και προκαλεί congestion και κατ επέκταση, jitter.
Ποιο πιθανο ειναι να περάστηκε καποιο φρέσκο template λογω του διπλασιασμού το οποίο και διόρθωσε την παράμετρο που προκαλουσε ολα αυτά.
Σε καθε περίπτωση, τελος καλο ολα καλα.

matelas
05-04-22, 19:37
έμαθα ότι προστέθηκε επιπλέον DSLAM στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότεροι πόροι.


Πόσα dslams χωράνε στις καμπίνες; Το πιο πιθανό είναι να έγινε αλλαγή κάρτας λόγο και των αναβαθμίσεων ώστε να υποστηρίζουν 200Mbps.

Παίζει να έφταιγε κάποια ρύθμιση στην καμπίνα όπως λέει ο @netblues και να έφτιαξε με την αλλαγή προφίλ.

Το αστείο είναι ότι τόσο καιρό δεν έβγαζες άκρη και λύθηκε με την αναβάθμιση.

mimis70
12-04-22, 01:33
Καλησπέρα σας,
4 μέρες κράτησε η χαρά.
Από την Δευτέρα 4/4/2022 ως και την Πέμπτη 7/4/2022.
Την Παρασκευή 8/4 άρχισε πάλι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Απίστευτο. Τι μπορεί να γίνεται;

@ ADSLgr.com All rights reserved.