PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα Mikrotik Chateau 12 lte δεν ανταποκρίνεται μετά από firmware update



incisiv
02-04-22, 15:50
Προσπάθησα να βάλω την 7.1.5 μέσω του wifi δικτύου μου και όχι με lan και μάλλον κόλλησε το ρούτερ . Έκανα reset αλλά τίποτε . Υπάρχει αναμμένο μόνιμα ενα γαλάζιο λεντάκι ( το power πρέπει να ειναι ) και που και που ανάβουν όλα τα λεντάκια του ρουτερ γίνονται πράσινα για ενα δευτερόλεπτο και μετά σβήνουν . Και πάλι μόνο το λεντακι του power το γαλάζιο παραμένει φωτεινό .
Υπαρχει κάτι που δεν ξέρω για να το επαναφέρω ή να ανοίξω ticket και να το στείλω στη Λετονία εκεί που το αγόρασα μέσω της Amazon.

K1m0n
02-04-22, 21:03
Υπαρχει κάτι που δεν ξέρω για να το επαναφέρω

Για όλα τα mtik αν/όταν υπάρχουν τέτοια προβλήματα κάνεις reinstall το ros με netinstall:
https://help.mikrotik.com/docs/display/ROS/Netinstall

incisiv
02-04-22, 22:12
Ευχαριστώ πολύ , αλλά μου είναι αδύνατο να κάνω κάτι τέτοιο , είμαι περίπου άσχετος . Θα προσπαθήσω να το στείλω πίσω στην Λετονία στο κατάστημα που το αγόρασα . Τη Δευτέρα θα μου απαντήσουν τι θα γίνει .

K1m0n
02-04-22, 22:49
αλλά μου είναι αδύνατο να κάνω κάτι τέτοιο , είμαι περίπου άσχετος .

Μην το πάρεις στραβά, αλλά το mtik δεν είναι η πιο κατάλληλη συσκευή για σένα.


Θα προσπαθήσω να το στείλω πίσω στην Λετονία στο κατάστημα που το αγόρασα . Τη Δευτέρα θα μου απαντήσουν τι θα γίνει .

Καλή επιτυχία.

BillyVan
03-04-22, 13:59
Προσπάθησα να βάλω την 7.1.5 μέσω του wifi δικτύου μου και όχι με lan και μάλλον κόλλησε το ρούτερ . Έκανα reset αλλά τίποτε . Υπάρχει αναμμένο μόνιμα ενα γαλάζιο λεντάκι ( το power πρέπει να ειναι ) και που και που ανάβουν όλα τα λεντάκια του ρουτερ γίνονται πράσινα για ενα δευτερόλεπτο και μετά σβήνουν . Και πάλι μόνο το λεντακι του power το γαλάζιο παραμένει φωτεινό .
Υπαρχει κάτι που δεν ξέρω για να το επαναφέρω ή να ανοίξω ticket και να το στείλω στη Λετονία εκεί που το αγόρασα μέσω της Amazon.

Γαλαζιο / πρασινο ειναι οταν ειναι 5G / 4G.