PDA

Επιστροφή στο Forum : DSL από την Tellas



amanatio
24-12-04, 13:02
Θα ήθελα τα φώτα σας παιδιά. Είμαι άσχετος με DSL και έχει λίγες μέρες που ζήτησα DSL γραμμή από τον ΟΤΕ. Είμαι λοιπόν σε αναζήτηση εταιρίας παροχής Internet. Μου είπαν καλά λόγια για την Tellas. Ισχύουν; Είναι ικανοποιημένοι οι χρήστες της;

Αν αποφασίσω να βάλω Tellas, υπάρχει σύμβαση για χρήστες με δική τους γραμμή DSL; Εχω μπερδευτεί γιατι στο site της η Tellas έχει μόνο το IZI που είναι ολοκληρωμένη λύση με γραμμή DSL από την Tellas. Εγώ δεν το θέλω αυτό μιας και έχω ήδη γραμμή. Υπαρχει η δυνατότητα να μου δώσει Internet η Tellas με δική μου γραμμή DSL;

Nik0s
24-12-04, 14:28
Όλοι οι ISP πάνω κάτω καλοί είναι, τα προβλήματα με ταχύτητες κλπ είναι κατά 90% ευθύνη του ΟΤΕ. Εγώ έχω Τελλας πάνω από ένα χρόνο τώρα, και οι ταχύτητες είναι καλές όποτε δεν υπάρχει συμφώρηση στο ATM του ΟΤΕ. Γενικώς είμαι ευχαριστημένος. Τα pings θα μπορούσαν να είναι και λίγο καλύτερα, το μισό routing πάει μέσω Μιλάνου, πράγμα που δίνει τρομέρα pings (90 με αγγλία, 60-70 Γερμανία, 50-60 Ιταλία, 160-170 Αν. Ακτή ΗΠΑ) αλλά τα άλλα μισά ακόμη μέσω Λονδίνου, που είναι πιο αργή η σεύξη (+20 ms κατά μέσο όρο)

Τώρα, το Izi το παίρνεις και χωρίς τη γραμμή ADSL, απλά τότε δεν παίρνεις το τσάμπα USB μόντεμ της crypto που δίνουν...ΌΜΩΣ κάνεις συμβόλαιο για 12 μήνες, αν δεν μείνεις ικανοποιημένος ή αν έρθει ένα ξαφνικό κύμα μείωσης των τιμών την πάτησες. Χώρια που πρέπει να πληρώσεις όλα τα λεφτά μπροστά...Σταν συν είναι βέβαια ότι από όσο ξέρω είναι το μόνο μη "Business" πακέτο στο οποί μπορείς να προσθέσεις για 5€ το μήνα Static IP(και για 8€ 8 IPs)... Τώρα διαλέγεις και πέρνεις :)

ermis333
24-12-04, 19:10
amanatio, amanatio η Tellas δίνει και απεριορίστου χρόνου χωρίς 12 μηνο συμβόλαιο.

Επίσης οποιαδήποτε αλλαγή των τιμών επηρεάζει άμεσα και τους παλιούς συνδρομητές οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να την "πατήσεις" όπως λέει ο Nik0s.