Επιστροφή στο Forum : Παγιδευμενος στη Vivodi.
Εχω κανει αιτηση για dsl(shared llu,δικτυο vivo 256κ) απο τον οκτωβρη του 2004 και δεν εχω συνδεθει ακομα.
Στις αρχες δεκεμβρη πηγα στα γραφεια της vivo και εκανα αιτηση ακυρωσης της "συνδεσης" λεγοντας πως εφοσον δεν εχω συνδεθει ακομα, μετα απο 2 μηνες και αφου δεν εξυπηρετουμε σωστα απο την εταιρεια(13880) θελω να την ακυρωσω.
Αυτες τις μερες με πηραν τηλ. και μου ηπαν πως δεν φταινε αυτοι για τις καθυστερησεις(εεεεεεεεεελα!) και πως μου χαριζουν τον ενα μηνα και θα με συνδεσουν μεσα Γεναρη.Επισης μου ηπαν πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ακυρωσω την αιτηση μου γιατι απο την στιγμη που υπογραφω την αιτηση ξεκιναν οι 6 μηνες...Λεω στην κοπελα πως αφου δεν εχω λεβει υπηρεσεια πως γινεται να χρεωνομαι?Μου λεει πως το γραφει στους ορους.Της ρωταω που το γραφει ακριβως και δεν μπορουσε να το βρει( τους ορους τους ειχα μπροστα μου).Μου ειπε πως απο τον Νοεμβρη εχουν αλλαξει οι οροι και αναγραφεται καθαρα.Της λεω πως εφοσον εγω εκανα αιτηση πριν να αλλαξουν οι οροι και αφου δεν ενημερωθηκα για τυχον αλλαγες δεν μπορουν να ισχυουν για μενα.Εκει σκαλωσε και ειπε πως θα μιλησει με υπευθυνο και θα με παρει αυριο.
Επισης την ρωτησα αν εγινε η αναβαθμιση για την οποια λενε και μου απαντησε ναι, αλλα εξακολουθουν να υπαρχουν προβληματα τα οποιαπροσπαθουν να λυνονται αμεσως! :lol:
Τωρα θα παρω τηλ. την εεετ να δω αν μπορω να ξεφυγω.Απο την αλλη σκεφτομαι μπας και με συμφερει παρολα αυτα (οικονομικα) να κανω την συνδεση...αλλα ετσι χαλια που ειναι οι ταχυτητες της ειναι δωρο αδωρο.Επισης εχει γεμισει το δσλαμ του οτε της περιοχης μου αρα και παλι δεν θα εχω dsl.
Συγνωμη σε οποιον κουρασα...
Παρακαλειται οποιος ηταν σε αντιστοιχη θεσει με μενα και ξεμπλεξε ας μου πει πως τα καταφερε.
p.s.Μου εφυγε η ψυχη για να γραψω ολο αυτο χωρις GREEKLISH! oyf!
από την στιγμή που ο ΟΤΕ είναι φίσκα κάνε σύνδεση με την vivodi. Κάποια στιγμή θα επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς η υπηρεσία της.
:arrow: διαλέγεις τι προτιμάς. Στις αιώνιες λίστες του ΟΤΕ ή στην βίβο που ανα κάποια χρονικά διαστήματα βγάζει και προβληματάκια :cry:
Μερικές διευκρινήσεις.
Η αίτηση έχει νομική ισχύ ΣΥΜΒΑΣΗΣ μεταξύ εσού και της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Που συμαίνει ότι συμβάλεσται με τους όρους που υπογράψατε την χρονική εκείνη στιγμή. Για οποιαδήποτε αλλαγή χρειάζεται ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη εκτός αν πρόκειται για όρους που αναφέρεται ότι μπορούν να αλλάξουν ανά οποιαδήποτε στιγμή.
Αρα, αν ΔΕΝ πρόκειται για τέτοιο όρο, τότε...
Στο δεύτερο θέμα, συμφωνώ με τον no_logo ...
Εχω κανει αιτηση για dsl(shared llu,δικτυο vivo 256κ) απο τον οκτωβρη του 2004 και δεν εχω συνδεθει ακομα.
Απο την αλλη σκεφτομαι μπας και με συμφερει παρολα αυτα (οικονομικα) να κανω την συνδεση...αλλα ετσι χαλια που ειναι οι ταχυτητες της ειναι δωρο αδωρο.
Αφού δεν έχεις ADSL Vivodi πως ξέρεις οτι είναι χάλια οι ταχύτητες;
εχει προαίσθηση το παιδι..
Μάλλον βλέπει τον πανικό και τα σχόλια που γίνονται απο τους χρήστες εδώ.Αλλά αυτό δεν είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να κρίνεις έναν ISP.
Όταν τον τρως στην μάπα με τις μ****** που σου κάνει πρίν κάν σε συνδέσει,και μετα τις συνεχίζει λές και δεν τρέχει τίποτα.Τότε έχει κάθε δικαίωμα να τον βρίζεις και φυσικά να μουτζώνεις τον εαυτό σου που πήρες την λάθος απόφαση...
Μάλλον βλέπει τον πανικό και τα σχόλια που γίνονται απο τους χρήστες εδώ.Αλλά αυτό δεν είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να κρίνεις έναν ISP.
Ναι,αυτοί που έχουν πρόβλημα θα μπούνε να κράξουν, αυτοί που τους έχει κάτσει καλά δεν θα μιλήσουν ούτε θα αρχίσουν τα πόστ των συγχαρητηρίων.
Με συγχωρείτε...
Εγώ πχ. δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Είχα πρόβλημα για 7 ημέρες, το οποίο και πήρα στην Vivodi (και εδώ), λύθηκε, και όλα είναι μια χαρά. Δυστυχώς από οτι φαίνεται κάποιοι άλλοι έχουν πρόβλημα ακόμοι.
Αν πάτε και στα άλλα fora, θα δείτε τα ίδια - αν όχι χειρότερα. Θα δείτε disconnections, θα δείτε modems που δεν κάνουν connects, θα δείτε τον ΟΤΕ π.χ. και την ΠΛΗΡΗ αδιαφορία του.
Δεν είναι Η Vivodi η χειρότερη του χωριού, ούτε κατά διάνεια, και για να σας πώ την αλήθεια κάπου αρχίζει να μου την δείνει το bashing. Μη με παρεξηγείτε. Οταν κάποιος πληρώνει πρέπει να λαμβάνει ΥΠΗΡΕΣΙΑ και για αυτό θα με βρείτε ΚΑΘΕΤΟ - ΑΛΛΑ - πείτε όλη την αλήθεια. Μήπως είναι καλύτερα στην ΟΤΕΝΕΤ? Μήπως σε κάποιον άλλο provider?
Δεν νομίζω. Εχω φίλο που -κρατηθείτε- για 48 ημέρες (!!!) δεν είχε DSL και πήγαινε από τον Αννα στον Καϊάφα (ΟΤΕ και ΟΤΕΝΕΤ btw) με δύο ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ!.
Τελικά ΛΥΘΗΚΕ και ακόμα ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (Ω ΝΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΑΙΡΟ!) δεν έχει δει!.
Για αυτό σας λέω...
Με λίγα λογια... (για να προλάβω αντιδράσεις)...
Το DSL είναι ΠΟΛΥ νέο στην Ελλάδα...
Sit down and enjoy the ride...
gastone_21
28-12-04, 16:44
Δεν είναι Η Vivodi η χειρότερη του χωριού, ούτε κατά διάνεια, και για να σας πώ την αλήθεια κάπου αρχίζει να μου την δείνει το bashing. Μη με παρεξηγείτε. Οταν κάποιος πληρώνει πρέπει να λαμβάνει ΥΠΗΡΕΣΙΑ και για αυτό θα με βρείτε ΚΑΘΕΤΟ - ΑΛΛΑ - πείτε όλη την αλήθεια. Μήπως είναι καλύτερα στην ΟΤΕΝΕΤ? Μήπως σε κάποιον άλλο provider?
δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω με τον φίλο , και σίγουρα το δόγμα που λέει ότι το κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές υσχίει και στην περίπτωση της vivodi . Το έχω ξαναπεί και σε παλαιότερο post είμαι Χαλάνδρι shared llu 256/128 ενεργοποιήθηκα σε ακριβώς 18 ημερολογιακές μέρες και η ταχυτητά μου είναι φυσιολογική . Τα προβλήματα που ως τώρα έχω αντιμετωπίσει είναι το κλασσικό με τα τιμολόγια και ότι πριν απο 10 μέρες περίπου έκανε κάτι βουτιές αλλά αυτό κράτησε για δύο μέρες και μετά όλα ήρθαν στα φυσιολογικά πλαίσια.
Με δεδωμένα τα παράπονα σας μπορώ να θεωρώ τον ευατό μου ευχαριστημένο , ειδικά εαν δεν υπήρχαν και τα προβλήματα τιμολόγησεις , τότε ουσιαστικά το όλο θέμα δεν θα με απασχολούσε καθόλου.
Ένας πολύ στενός φίλος και συνεργάτης,Χαλανδριώτης σαν και εσένα έχει shared LLU 384/128 σχεδόν ένα χρόνο και το μόνο πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει είναι κάποια πτώση ταχύτητας πριν 10 μέρες η οποία έχει φτιαχτεί ήδη (προσπαθώ να τον ψήσω να γραφτεί :P ). Τα ίδια δηλαδή με σένα.
Να πούμε όμως και το άλλο,εγω δεν πλήρωσα τον λογαριασμό του ADSL τον προηγούμενο μήνα απο καθαρή αμέλεια και οχι απο αφραγκείες αλλα δεν το κόβουν :wink: Αυτό δεν είναι στα θετικά;
Το οτι το IP δεν αλλάζει κάθε τρεις και λίγο με βίαιες αποσυνδέσεις και άντε να ξανακάνεις login στα torrent foroum που θέλουν register δεν είναι στα θετικά; :wink:
Αυτά για δεν τα λέει κανείς;
banditaras
28-12-04, 18:52
Ένας πολύ στενός φίλος και συνεργάτης,Χαλανδριώτης σαν και εσένα έχει shared LLU 384/128 σχεδόν ένα χρόνο και το μόνο πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει είναι κάποια πτώση ταχύτητας πριν 10 μέρες η οποία έχει φτιαχτεί ήδη (προσπαθώ να τον ψήσω να γραφτεί :P ). Τα ίδια δηλαδή με σένα.
Να πούμε όμως και το άλλο,εγω δεν πλήρωσα τον λογαριασμό του ADSL τον προηγούμενο μήνα απο καθαρή αμέλεια και οχι απο αφραγκείες αλλα δεν το κόβουν :wink: Αυτό δεν είναι στα θετικά;
Δεν στο έκοψαν, γιατι κανείς δεν το είδε.
Αν κάποιος καταλάθος το πάρει χαμπάρι θα στο κόψουν.
Επίσης, όταν 9/10 λογαριασμούς έρχεται ληψιπρόθεσμα (στην δική μου περίπτωση θα βάλω τον ΦΠΑ απο την τσέπη μου για αυτο τον λόγο), δεν μπορούν να κόβουν γιατι ΔΕΝ εχουν ιδέα αν είχες εσύ αφραγκιές ή αν απλώς έχουν ξεχάσει να στον στείλουν.
Το οτι το IP δεν αλλάζει κάθε τρεις και λίγο με βίαιες αποσυνδέσεις και άντε να ξανακάνεις login στα torrent foroum που θέλουν register δεν είναι στα θετικά; :wink:
Το να αναφέρω τα θετικά μιας εταιρίας σε ένα site για μια υπηρεσία μου φαίνεται επιοικώς ηλίθιο, περρισότερο δε, όταν δεν έχει καταφέρει να λύσει τα υπόλοιπα προβλήματα που έχει. Τι να το κάνω που το LADA έχει θερμαινομενα τζάμια για το σπρώξιμο;
Φαντάζομαι οτι πρέπει να είμαι πολύ ευτυχισμένος που δεν με πετάει κάθε τρείς και λίγο. Εξ'αλλου το οτι δεν έχω DSL εδώ και 1 μήνα, ειναι λεπτομέρεια. Αν είχα θα με πετούσε; Δεν θα με πετούσε. Αμ'πώς!
Θα συμφωνήσω οτι το dsl στην Ελλάδα είναι νέο.
Αλλά:
Λογιστήρια λειτουργούν απο το 1850.
Customer Care απο το 1950 (ίσως και νωρίτερα)
Σεβασμός στον πελάτη υπάρχει απο τα αρχαία χρόνια.
Η ενημέρωση των πελατών υπάρχει εδώ και κάτι 1000άδες χρόνια (μέχρι και η ΔΕΗ σου κολλάει χαρτάκι οτι θα έχει διακοπή. Η ΔΕΗ που χαραμοφαίδες την ανεβάζουμε, χαραμοφάιδες την κατεβάζουμε).
Απο την άλλη θα σου κάνω την εξής ερώτηση:
200 άτομα έχουν την τάδε μάρκα αυτοκινήτου
100 λένε οτι ειναι για βάξιμο με μπλέ μπογιά και φούντο στην θάλλασα
100 λένε οτι πάει μια χαρά.
Θα το αγόραζες?
Γιατί ;
Μήπως γιατί τα θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα αλλά και ταυτόχρονα είμαστε ξερόλες; Μήπως γιατί αυτόματα βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να ξέρουμε ΟΥΤΕ το 1/100 του τί μπορεί να συμβαίνει;
Μήπως γιατί όπως συμβαίνει ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ στην Ελλάδα, όταν ή Vivodi πηγαίνει σφαίρα είναι Η καλύτερη του χωριού αλλά μόλις για κάποιες μέρες παρουσίασε προβλήματα κάποιοι βιαστήκαν ΟΧΙ απλά να βγάλουν ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, αλλά να πανικοβάλουν και αυτούς που ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ (και καλά ΚΑΝΟΥΝ - ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ!?) με αποτέλεσμα, ξαφνικά στο ADSLGR.COM να παρουσιαστεί μια εικονα μιας Vivodi που παραπέει, ενος δικτύου που δεν δουλεύει κλπ. Ενώ η αλήθεια είναι (αν πραγματικά το δούμε το θέμα), οτι
α. Υπάρχουν ανθρωποι που δουλεύουν ΑΨΟΓΑ
β. Υπάρχουν ανθρωποι που ΔΕΝ δουλευουν ΑΨΟΓΑ.
Προφανώς για τους δεύτερους η Vivodi κάνει ενεργειες. Τώρα το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα, εγώ δεν το γνωρίζω. Σε μένα πήρε 7 ημέρες. Σε κάποιους 2 ημέρες. Σε κάποιους 2 βδομάδες κ.λ.π. Δυστυχώς έτσι έχει το πράγμα.
Αλλά είναι τρελλό να λέμε αυτά που έχουν ειπωθεί, δηλ, οτι αυτοί που δουλεύουν δουλεύουν γιατί οι περισσότεροι είναι off-line, και κατι άλλα τρελλά.
Και τέλος, για αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων :
Programmer Analyst/DBA είμαι σε πολυεθνική. Καμία σχέση με την Vivodi.
Η ενημέρωση των πελατών υπάρχει εδώ και κάτι 1000άδες χρόνια (μέχρι και η ΔΕΗ σου κολλάει χαρτάκι οτι θα έχει διακοπή. Η ΔΕΗ που χαραμοφαίδες την ανεβάζουμε, χαραμοφάιδες την κατεβάζουμε)Και μένα όποτε χρειάζεται αναβάθμιση ο κόμβος Ακρόπολης με έχουν πάρει τηλέφωνο. Ακόμη και 11 το βράδυ. Your point?
Χερομαι που απανταει αρκετος κοσμος και διαβαζω διαφορετικες γνωμες.
Εχω τρελλαθει εδω και 1 ωρα που προσπαθω να βρω αν με συμφερει καλυτερα βιβοντι η οτε...Η αποκωδικοποιηση του dna μου φενεται παιχνιδακι μπροστα σε αυτα που τραβαω...
υπολογισα πως το συνολικο κοστος(ενεργοποιηση,μηνιαια προσβαση+ιντερνετ,φπα) για 6 μηνες στη βιβο ειναι 261,134 ευροπουλα.
αναλυτικα:
Συνδεση 29,9
Παγιο dsl προσβασης 256κ 14,9
παγιο ιντερνετ 256 βιβοντι 17
μοντεμ "τζαμπα"
Συνολο¨ 261,134 με φπα
ενω οτε ειναι:
Συνδεση 34,99
παγιο 384κ 19,9
παγιο πχ στη φορθνετ 256κ 20,9
μοντεμ 49
ΣΥΝΟΛΟ 328,79+ΦΠΑ= 387,97 ΕΥΡΩ
Βεβαια στην βιβο εισαι υποχρεομενος να μηνεις 6 μηνες, εχεις χαλια εξυπηρετιση,δεν σου ερχονται τακτικα οι λογαριασμοι και αν θελησεις να φυγεις πληρωνεις ενεργοποιηση στον οτε.
Τα θετικα κατα την γνωμη του οτε ειναι πως μπορεις να αλλαζεις isp, καλυτερο κεντρο εξυπηρετισης.
Ομως η διαφορα των 126 ευρω ειναι μεγαλη...
Ουσιαστικα η προσφορα της βιβοντι ηταν κατι σαν το dsl in abox με καλυτερο μοντεμ και δεσμευση 6 μηνων αντι τριων...
Παντος σκεφτομαι πως θα ειναι μεγαλη υποχωριση μου ως καταναλωτη αν δεχτω να με ταλεπορει μια εταιρια(βιβοντι)για 2 μηνες, να αναγκαζομαι να δεσμευτω για 6 μηνες και παρολα αυτα να την προτιμησω λογο της τιμης της. Γιατι στην τελικη το θεμα δεν ειναι ποσο κανει αλλα τι ποιοτητας υπηρεσιες προσφερει.Ειναι σαν να τρως καθε μερα στα μακ ντολαντς γιατι ειναι φτηνα...
Τελικα δεν ξερω αν θα αποφασησω σκεφτομενος την τσεπη μου η την ποιοτητα...
Υ.Γ.1 Χθες μιλησα με μια φιλη μου απο Γαλλια και της ελεγα τι τραβουσα και με ρωτησε για τι συνδεση παλευω , της ειπα για 256κ και γελοντας μου λεει πως για 2046κ πληρωνει 30 Ευρω. Μολις μου το ειπε της εριξα κατι χριστοπαναγιες (ντροπη μου τετοιες μερεσ...) και της εκλησα το τηλεφωνο!
Υ.Γ.2 Πριν λιγο πηρα το 134 και μου ηπαν πως εχουν μηνει 7 πορτες για isdn.Ειναι καλο αυτο(απο αποψης bandwidth)?
Τωρα που το θυμηθηκα ας κανει οποιος ξερει ενα poll που να ρωταει αν ειμαστε ευχαριστημενοι απο την βιβωντι.
ευχαριστω. :)
καθόλου καλό.
όσο λιγότερες πόρτες μένουν τόσο περισσόετροι χρήστες έχουν μπεί στο δίκτυο, και τόσο χειρότερες θα είναι οι ταχύτητες .Απλά πράγματα. Τώρα για τις τιμές που αναφέρεις στη γαλλία , τα ίδια ισχύουν και για γερμανία λκαι για όλη την υπ΄λοιπη ευρώπη . Αλλά είπαμε , Ελλαντιστάν εδώ forever .(πλάκα κάνω ,έτσι !!)
Και οι 7 πόρτες που σου λένε οτι έχουν μείνει στον ΟΤΕ μπορεί να είναι υπεράριθμες,δηλαδή κανονικά μπορεί και να μην έπρεπε να δίνουν αλλες πόρτες.
Εδιτ: Σε πια περιοχή είσαι μπορείς να μας πείς;
Μενω Φιλοθεη και ειμαι στο κομβο του χαλανδριου.
Καλός κόμβος είναι απο ταχύτητα.
banditaras
28-12-04, 20:28
Γιατί ;
Μήπως γιατί τα θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα αλλά και ταυτόχρονα είμαστε ξερόλες; Μήπως γιατί αυτόματα βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να ξέρουμε ΟΥΤΕ το 1/100 του τί μπορεί να συμβαίνει;
Δεν σε καταλαβαίνω.
Έχω Vivodi τρείς μήνες.
Τον ένα δεν παίζει.
Τον μισό και παραπάνω μήνα προσπαθήσω να τους πείσω να ασχοληθούν με το πρόβλημα μου.
Τα ίδια έχω διαβάσει απο ουκ ολίγους.
Όταν τηλεφώνησα στην ΕΕΤΤ και ανέφερα το Vivodi, ο υπάλληλος μου είπα συγκαταβατικά "Ξέρω, ξέρω"
Τι άλλο θές;
Να μετρήσω τα καλώδια όλων των συνδρομητών;
Μήπως γιατί όπως συμβαίνει ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ στην Ελλάδα, όταν ή Vivodi πηγαίνει σφαίρα είναι Η καλύτερη του χωριού αλλά μόλις για κάποιες μέρες παρουσίασε προβλήματα κάποιοι βιαστήκαν ΟΧΙ απλά να βγάλουν ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, αλλά να πανικοβάλουν και αυτούς που ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ (και καλά ΚΑΝΟΥΝ - ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ!?) με αποτέλεσμα, ξαφνικά στο ADSLGR.COM να παρουσιαστεί μια εικονα μιας Vivodi που παραπέει, ενος δικτύου που δεν δουλεύει κλπ. Ενώ η αλήθεια είναι (αν πραγματικά το δούμε το θέμα), οτι
α. Υπάρχουν ανθρωποι που δουλεύουν ΑΨΟΓΑ
β. Υπάρχουν ανθρωποι που ΔΕΝ δουλευουν ΑΨΟΓΑ.
Προφανώς για τους δεύτερους η Vivodi κάνει ενεργειες.
Συγγνώμη αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος.
Για 20 ολόκληρες μέρες η Vivodi δεν ηξερε Κ Α Ν Τ Ι Π Ρ Ο Β Λ Η Μ Α Ε Χ Ω.
Όταν έκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ, και τεχνικό έστειλε, και το πρόβλημα βρέθηκε (βρέθηκε, δεν λύθηκε).
Bottom line, η VIVODI Δ Ε Ν Κ Α Ν Ε Ι Ε Ν Ε Ρ Γ Ε Ι Ε Σ παρα μόνο αν είναι κάτι πολύ εύκολο (π.χ να σου πεί να πάς start->internet explorer ktl).
Τώρα το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα, εγώ δεν το γνωρίζω. Σε μένα πήρε 7 ημέρες. Σε κάποιους 2 ημέρες. Σε κάποιους 2 βδομάδες κ.λ.π. Δυστυχώς έτσι έχει το πράγμα.
Αλλά είναι τρελλό να λέμε αυτά που έχουν ειπωθεί, δηλ, οτι αυτοί που δουλεύουν δουλεύουν γιατί οι περισσότεροι είναι off-line, και κατι άλλα τρελλά.
Α πες το έτσι.
Και εγώ που πληρώνω για να μην έχω, νόμιζα οτι είμαι άτυχος.
Εγώ παρεπιπτώντος δεν είπα ποτέ οτι η vivodi ειναι η καλύτερη του χωριού , δεν με απασχολεί κάν το maximum download (είχα κάποτε 100mbps όλη μέρα στα πόδια μου, οτι ήθελα να κατεβάσω το κατέβασα) και δεν κρίνω την απόδοση του δικτύου.
Κρίνω την ικανότητα της vivodi να ανταποκριθεί σε πραγματικά προβλήματα (οχι να σκόνταψα στο καλώδιο και να το έβγαλα απο την πρίζα, για να μου πεί το help desk να το ξαναβάλω).
Απο απορία, εσύ που ξέρεις οτι η Vivodi κάνει ενέργειες;
Γιατι εγώ τυγχάνει να έχω εικόνα και απο τα γραφεία τους και απο γνωστούς που ξέρουν κόσμο έκει μέσα.
Υ.Γ Ένας πρώην υπάλληλος της vivodi μου έστειλε P.M σε ένα άλλο forum. Θες να σου πώ τι μου έγραφε ο εγκάθετος;
Όχι τα καλύτερα όπως θα κατάλαβες.
banditaras
28-12-04, 20:34
Η ενημέρωση των πελατών υπάρχει εδώ και κάτι 1000άδες χρόνια (μέχρι και η ΔΕΗ σου κολλάει χαρτάκι οτι θα έχει διακοπή. Η ΔΕΗ που χαραμοφαίδες την ανεβάζουμε, χαραμοφάιδες την κατεβάζουμε)Και μένα όποτε χρειάζεται αναβάθμιση ο κόμβος Ακρόπολης με έχουν πάρει τηλέφωνο. Ακόμη και 11 το βράδυ. Your point?
Εκτός οτι δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω αυτό που λές, εμένα δεν με πήραν ούτε μια φορά σε διάστημα 20 ημέρων παρ'ολο που είχα πεσμένη σύνδεση.
Για φαντάσου, εσένα σε πήραν για να σου πούν οτι θα σου λείψει για λίγο, και εμένα δεν τους κάηκε καρφί για 20 ημέρες, όταν μάλιστα τους έπαιρνα Κ Α Θ Ε μέρα επι 20 ημέρες για να τους αναφέρω το πρόβλημα μου.
Το να σε πάρουν να σου πούν για τον κόμβο ειναι το πιο εύκολο.
Αλλα στην δική μου περίπτωση , δεν είχαν σκοπό να ασχοληθούν έτσι και αλλιώς.
Να μην ΠΩ οτι απο δικά τους λάθη τρείς φορές παράτησα την δουλειά μου για να συναντήσω τεχνικούς (την μία ξέχασαν να φέρουν το dsl phone, την άλλη η τεχνικός έκανε λάθος μέτρηση). Και πληρώνομαι με την ημέρα, οχι με τον μήνα.
Παιδιά, όλες οι εταιρίες είχαν πρόβλημα τους τελευταίους 18 μήνες που υπάρχει dsl...
Υπενθυμίζω τα τεράστια προβλήματα της οτενετ, της Tellas, της forthnet, και φυσικά του ΟΤΕ.
Μέχρι τώρα η Vivodi είχε αποδειχτεί και πιο αξιόπιστη από όλους, και είναι κρίμα που τα χάλασε με τόσο άσχημο τρόπο και αυτή .
Το πρόβλημα με την εξυπηρέτηση που έχουν είναι γνωστό, αλλά έχουν και χαμηλές τιμές... καλό είναι να έχεις επιλογές.
μακρια απο τους κλεφτες του ΟΤΕ
banditaras
29-12-04, 00:02
Παιδιά, όλες οι εταιρίες είχαν πρόβλημα τους τελευταίους 18 μήνες που υπάρχει dsl...
Υπενθυμίζω τα τεράστια προβλήματα της οτενετ, της Tellas, της forthnet, και φυσικά του ΟΤΕ.
Μέχρι τώρα η Vivodi είχε αποδειχτεί και πιο αξιόπιστη από όλους, και είναι κρίμα που τα χάλασε με τόσο άσχημο τρόπο και αυτή .
Το πρόβλημα με την εξυπηρέτηση που έχουν είναι γνωστό, αλλά έχουν και χαμηλές τιμές... καλό είναι να έχεις επιλογές.
Όλοι έχουν προβλήματα.
Και εγώ, πιο πολυ απο όλους , έβαλα vivodi γιατι το concept "μια μέρα θα μ@μήσουμε τον πΟΤΕ" μου άρεσε πολύ.
Για αυτό και δεν διαμαρτυρήθηκα όταν με ταλαιπώρησαν για να μου κάνουν την σύνδεση.
Δεν διαμαρτυρήθηκα όταν μου χρέωσαν έξοδα εγκατάστασης που ΔΕΝ ζήτησα, και που χρειάστηκε αρκετά τηλεφωνήματα για να αποκατασταθεί.
Δεν διαμαρτυρήθηκα για το DSL phone, το οποίο έθεσα σε αχρηστια μια εβδομάδα μετα απο την εγκατάσταση αφού ποτέ δεν δούλεψε αξιόπιστα.
Αλλα όταν αποφασίζεις να κάνεις μερικές υποχωρήσεις, και ξέροντας τι πας να κάνεις (ουτε 2 χρόνια δεν ειναι στην Ελλάδα το dsl), υπάρχουν και κάποια όρια.
Αυτά τα όρια η vivodi τα ξέπερασε κυριολεκτικά γράφοντας τους πάντες και τα πάντα στα π@π@ρια της.
Άσχημο πράγμα, να ξέρεις οτι η σύνδεση σου έχει ημερομηνία λήξης.
Ένας πολύ στενός φίλος και συνεργάτης,Χαλανδριώτης σαν και εσένα έχει shared LLU 384/128 σχεδόν ένα χρόνο και το μόνο πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει είναι κάποια πτώση ταχύτητας πριν 10 μέρες η οποία έχει φτιαχτεί ήδη (προσπαθώ να τον ψήσω να γραφτεί :P ). Τα ίδια δηλαδή με σένα.
Κι εμένα Χαλάνδρι shared 384 είναι η σύνδεση, αλλά από εκείνη την καταραμένη Παρασκευή στις αρχές του Δεκέμβρη δεν έχω ξαναδεί ταχύτητες πανω απο 10-12kbps - μόνο με χρήση d/l manager ανεβαίνει παραπάνω....
Εγω παντως ταλαιπωρηθηκα κομματι στην αρχη (για μια βδομαδα) γιατι δε συγχρονιζε η γραμμη... αφου μου εκαναν τα νευρα μανταλακια (μα ναι θα σας παρουμε σε δεκα λεπτα...), αφου με αντιμετωπισαν σα χαζη ξανθια που δεν ξερει που μπαινουν ολα αυτα τα καλωδια κι αφου αρχισα να τα παιρνω κομματι ασχημα, μου ειπαν οτι το προβλημα ειναι του οτε. Τους ειπα οτι τους πληρωνω γιατι βαρεθηκα να τσακωνομαι με τους οτετζηδες.... μου ειπαν θα δωσουν το προβλημα κι ακουσα κι ενα παιδι να παιρνει το "γνωστο" του στον Οτε. Την επομενη μερα με πηραν απο τον Οτε και το προβλημα διορθωθηκε! Απο τοτε να τη φτυσω, εκανε κανα δυο βουτιες βεβαια τις τελευταιες μερες αλλα παει τζαμι. Ισως φταιει οτι στην περιοχη μου (ειμαι και μεσω ΟΤΕ) δεν υπαρχουν μαλλον πολλοι χρηστες (Πετρουπολη), αλλα το καλο θα το πω. Οπως και το κακο βεβαια. Γραφεια αισχος -μα εδω θα δωσω τα λεφτακια μου;- εξυπηρετηση πολυ ευγενεια και καθολου αποτελεσμα μεχρι να αγριεψεις τουλαχιστον, λογαριασμοι τελειως γεια σου... Παω να κρεμασω και σκορδα στο μοντεμ!
Παίδες έχω ote/forth και με το που είδα το πάγιο πάω στη vivodi. Την είδα σε φίλο. Ε, η δική του 256 πάει πιο γρήγορα από τη δική μου 384. Επιπλέον, δεν θέλω το τηλέφωνο, γιατί έχω 3 γραμμές. Επειδή μου τη σπάσαν όταν χαρίσαν 8 πλασματικά χρόνια στους κοπρίτες τους ΟΤΕτζίδες για πρόωρη σύνταξη, και χάρησαν κάπου 16 εκκ στον Κόκαλη και τη Siemens, θα κόψω και τις άλλες δύο γραμμές και θα τις βάλω Vivodi επίσης. Να παίξουν με λεφτά από τη τσέπη τους, όχι τη δική μου.
δεν θέλω το τηλέφωνο, γιατί έχω 3 γραμμές.
αυτό πως το ενοείς;
πως γίνεται να μην θέλεις το τηλέφωνο αλλά να έχεις 3 γραμμές (η adsl θέλει μόνο μια)
Γιατί ;
Μήπως γιατί τα θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα αλλά και ταυτόχρονα είμαστε ξερόλες; Μήπως γιατί αυτόματα βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να ξέρουμε ΟΥΤΕ το 1/100 του τί μπορεί να συμβαίνει;
Μήπως γιατί όπως συμβαίνει ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ στην Ελλάδα, όταν ή Vivodi πηγαίνει σφαίρα είναι Η καλύτερη του χωριού αλλά μόλις για κάποιες μέρες παρουσίασε προβλήματα κάποιοι βιαστήκαν ΟΧΙ απλά να βγάλουν ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, αλλά να πανικοβάλουν και αυτούς που ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ (και καλά ΚΑΝΟΥΝ - ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ!?) με αποτέλεσμα, ξαφνικά στο ADSLGR.COM να παρουσιαστεί μια εικονα μιας Vivodi που παραπέει, ενος δικτύου που δεν δουλεύει κλπ. Ενώ η αλήθεια είναι (αν πραγματικά το δούμε το θέμα), οτι
α. Υπάρχουν ανθρωποι που δουλεύουν ΑΨΟΓΑ
β. Υπάρχουν ανθρωποι που ΔΕΝ δουλευουν ΑΨΟΓΑ.
Προφανώς για τους δεύτερους η Vivodi κάνει ενεργειες. Τώρα το πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα, εγώ δεν το γνωρίζω. Σε μένα πήρε 7 ημέρες. Σε κάποιους 2 ημέρες. Σε κάποιους 2 βδομάδες κ.λ.π. Δυστυχώς έτσι έχει το πράγμα.
Αλλά είναι τρελλό να λέμε αυτά που έχουν ειπωθεί, δηλ, οτι αυτοί που δουλεύουν δουλεύουν γιατί οι περισσότεροι είναι off-line, και κατι άλλα τρελλά.
Αυτό είναι σχετικό,
εγώ για παράδειγμα έχω μια adsl στο σπίτι, adsl στο γραφείο, adsl σε αρκετούς πελάτες μέσω ΟΤΕ και δεν έχω κανένα πρόβλημα, ακόμα σε αρκετούς έχω Οτενετ (γιατί θέλουν οι πελάτες το email) και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
αυτό τι σημαίνει;
Απο την άλλη στην vivodi μια φορά πήρα τηλέφωνο για γραμμή στο κέντρο στην ερμού, .....ακόμα με πέρνουν τηλέφωνο (που θα πάει πριν κλείσει ο χρόνος θα με πάρουν, λιγότερο απο 3 χρόνια!)
Σε αυτό το φόρουμ ο κόσμος θα έρθει γιατί έχει πρόβλημα, ενα 40% θα έρθει θα ρωτήσει θα πάρει την απάντηση του (σε ένα μεγάλο ποσοστό πρόβλημα με τις ρυθμίσεις στον εξοπλισμό του) και θα την κάνει, αλλά πρώτα έβαλε τίτλο "SOS Ο ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ Ο ISP ΚΑΙ Ο ΟΤΕ/VIVODI "add what you wish"" ενα μεγάλο ποσοστό ακόμα καταλαβαίνει οτι το πρόβλημα είναι απο τον ote/vivodi φυσικό είναι να ακούμε για ποιο πολλά προβλήματα του οτε παρά της vivodi (πως να το κάνουμε έχει μεγαλύτερη κάλυψη ο ΟΤΕ).
Κανένας ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΑΑΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ Χ/Ψ/Υ
η vivodi ας αποφασίσει επιτέλους να καλύψει καμια περιοχή παραπάνω και μετά βλέπουμε.
Φίλε jara,
Μία απλή συμβουλή....ΜΑΚΡΙΑ απο την vivodi.Με τον ΟΤΕ μπορεί να καθυστερήσεις,να δίνεις και περισσότερα φράγκα,αλλά θα έχεις κάποιον για να βρίσεις αν κάτι πάει στραβα (χτυπα ξύλο).Στην περίπτωση της vivodi,δεν έχεις πιον να πρωτοβρίσεις και στην λένε απο πάνω.
Οπότε,μάζεψε τα euro,πάρε ένα καλο modem/router/whatever,κάνε την αιτησούλα στον κύριο πΟΤΕ και μετά δοκίμασε έναν-έναν τους παρόχους (μέσω demo και προπληρωμένων καρτών).Γιατί πολλά έχουν δεί τα μάτια μας... :)
,κάνε την αιτησούλα στον κύριο πΟΤΕ και μετά δοκίμασε έναν-έναν τους παρόχους (μέσω demo και προπληρωμένων καρτών).Γιατί πολλά έχουν δεί τα μάτια μας... :)Δεν θα τον σώσει αυτό φίλε, γιατί συνήθως δεν φταίνε οι ISP αλλά ο Οτε και τα προβλήματα με τα dslam του που τιγκάρουνε.
Και βλάβες υπάρχουν που καθυστερούν να φτιαχτούν, και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Η vivodi ήταν πολύ ανώτερη εδώ.. μέχρι να τα κάνει σκ@τ@ πρίν λίγο καιρό.
Μόλις παρουσίασε η Vivodi προβλήματα έγινε του κλώτσου και του μπάτσου...
Φίλε jara... για αυτό δεν είναι να ακους συμβουλές ...
actually..
Η vivodi ήταν πολύ ανώτερη εδώ.. μέχρι να τα κάνει σκ@τ@ πρίν λίγο καιρό. Αυτό λέει ΠΟΛΛΑ!
Εγώ προσωπικά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την vivodi...
@aroutis
Φιλε διαβαζω τα μυνηματα που εχεις στειλει καποιες μερες τωρα, φαινεται οτι σε εσενα τα πραγματα ειναι ολα καλα (εχεις 5 μαιλ,η vivdi παει γρηγορα, το bandwidth εχει αναβαθμιστει, η vivodi για εσενα ειναι πολυ καλη κτλ) δεν μας λες..μηπως εισαι και υπαλληλος της και δεν μας το λες ? :mrgreen:
Μα εδω ο κοσμος καιγεται και εσυ τα περιγραφεις ολα ειδυλλιακα, που ζεις ?
Μαλλον you do know τελικα (τι κανεις ..)
@aroutis
Φιλε διαβαζω τα μυνηματα που εχεις στειλει καποιες μερες τωρα, φαινεται οτι σε εσενα τα πραγματα ειναι ολα καλα (εχεις 5 μαιλ,η vivdi παει γρηγορα, το bandwidth εχει αναβαθμιστει, η vivodi για εσενα ειναι πολυ καλη κτλ) δεν μας λες..μηπως εισαι και υπαλληλος της και δεν μας το λες ? :mrgreen:
Μα εδω ο κοσμος καιγεται και εσυ τα περιγραφεις ολα ειδυλλιακα, που ζεις ?
Μαλλον you do know τελικα (τι κανεις ..)
με αυτη τη λογικη εγω να υποθεσω οτι οι αλλοι ειναι υπαλληλοι του ΟΤΕ? ασε μας ρε φιλε πρωινιατικα
Μετά όμως απο αυτά που είδαμε,δεν είναι μόνο ο πΟΤΕ τιγκαρισμένος :D
@george 978
Οι υποθεσεις ειναι το αλατι και πιπερι της ζωης. Παραυτα ισως και να παραφερθηκα και μιας και βαριεμαι εξαιρετικα τα flames ζητω συγγνωμη για την κατηγορια "υπαλληλος vivodi".
Εξακολουθω ομως να απορω πως στον συγκεκριμενο χρηστη ολα ειναι καλα και σε ολους τους αλλους βροχερα οπως το σημερινο πρωινο, ισως να ειναι το προβλημα κατα περιοχες τι να πω πια..
Εγώ προσωπικά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την vivodi...
Κι'εγώ φίλε aroutis το ίδιο, αλλά μόνο από την ποιότητα της γραμμής. Σε αυτό τον τομέα πιστεύω πως μέχρι και το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί ήταν όλα άψογα.
Αυτό που έχει εκνευρίσει όλο τον κόσμο και τον κάνει να θυμάται τα πάντα τώρα είναι κατά τη γνώμη μου το γράψιμο που τρώμε Χριστουγεννιάτικα. Η γκρίνια για τα υπόλοιπα υπήρχε και πριν, αλλά λόγω του ότι η σταθερότητα της υπηρεσίας ήταν σε υψηλά επίπεδα όλοι τα παραβλέπαμε. Αλλά τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά: Το λογιστήριο ήταν πάντα της πλάκας, το τμήμα εξυπηρέτησης ήταν πάντα της πλάκας, η πρόσβαση έγινε της πλάκας εδώ και λίγο καιρό, και απ'ότι φαίνεται και οι υπεύθυνοι είναι της πλάκας. Οπότε δηλαδή αν είσαι σοβαρός άνθρωπος και δεν είσαι της πλάκας, με τι και με ποιον θα ασχοληθείς εκεί μέσα ;
Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι θα έκαναν υπομονή χωρίς βαβούρες αν υπήρχε, έτσι για το γαμώτο, μια επίσημη ανακοίνωση, η οποία θα λειτουργούσε και σαν επίσημη παραδοχή του προβλήματος.
Η ουσία όμως είναι αυτή, ότι δηλαδή επίσημα όλα πάνε καλά, οπότε για τους έξω δεν τρέχει τίποτα και απλώς κάποιοι χρήστες έχουν κάποια ψιλοπροβληματάκια, κάτι το οποίο συμβαίνει με όλους περιστασιακά. Εσύ δηλαδή αυτό νομίζεις ότι συμβαίνει ;
gastone_21
29-12-04, 18:15
@aroutis
Φιλε διαβαζω τα μυνηματα που εχεις στειλει καποιες μερες τωρα, φαινεται οτι σε εσενα τα πραγματα ειναι ολα καλα (εχεις 5 μαιλ,η vivdi παει γρηγορα, το bandwidth εχει αναβαθμιστει, η vivodi για εσενα ειναι πολυ καλη κτλ) δεν μας λες..μηπως εισαι και υπαλληλος της και δεν μας το λες ?
Μα εδω ο κοσμος καιγεται και εσυ τα περιγραφεις ολα ειδυλλιακα, που ζεις ?
Μαλλον you do know τελικα (τι κανεις ..)
το να αρχίσουμε ενα κυνήγη μαγισών δεν βγάζει πουθενά αρκετοί μου φίλοι , συνεργάτες κλπ που βρίσκονται όπως εγω γύρω απο το κέντρο Χαλανδρίου έχουν ακριβώς τις παροχές για τις οποίες πληρώνουν την νινο , ανάμεσα σε αυτούς και εγώ . Μερικοί γράφουν και εδω μέσα , λένε την γνώμη τους ρε αδελφέ , οι περισότεροι όμως δεν έχουν τι να γράψουν διότι είτε το θές είτε όχι όλα τους πάνε κανονικά . Ποίος έχει μεγαλύτερη ανάγκη για να πεί τον πόνο του ? , μα και βέβαια αυτός που δεν παίρνει αυτό που πληρώνει. Τώρα όλοι εμείς που δεν έχουμε πρόβλημα γιατί να βγούμε και να πούμε την γνώμη μας ?? για να μας απαντήση ο κάθε ένας οτιδήποτε θα κατεβάσει η κούτρα του ίσα ίσα για να σου κάνει τα νεύρα μανταλάκια ?
Εγώ πάντως παιδιά έχω να πω ότι ενώ εγώ έχω τα ίδια προβλήματα με τους περισσότερους από εσάς ένας φίλος, επίσης με vivodi, όχι μόνο δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα τελευταία αλλά είναι και πολύ ικανοποιημένος με τις ταχύτητες....τι να πω ειλικρινά δεν καταλαβαίνω....όσο για την εξυπηρέτηση πελατών νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι είναι για τα πανηγύρια.
Σε αυτούς που ρωτάν που δουλεύω ...
Δουλεύω σε μία εταιρεία εδώ και 13 χρόνια. Δεν θα ήθελα να πώ ποια είναι αλλά μπορώ να πώ οτι όλοι σας (ΑΝΕΞΕΡΑΙΤΑ) την γνωρίζετε.
Δεν έχει καμία σχέση με τηλεποικινωνίες αλλά με οικονομικές συναλλαγές (δανεια/κάρτες κλπ) και μέχρι πρόσφατα ήταν θυγατρική μεγάλης Τραπέζης.
Αυτά.
Επίσης. Δεν φταίω εγώ που η γραμμή μου δουλεύει. Μακάρι ολονών να δούλευε. Τι να κάνουμε όμως αυτη ΔΕΝ είναι η περίπτωση, άλλωστε για αυτό έχει αυξηθεί ο αριθμός των post εδω μέσα. Θα μπορούσα και γώ όπως ο santon να υποθέσω ότι κάποιοι κ.κ. που φτιάξαν ως και threads "πως να κάνετε break την σύμβαση σας" ότι είναι "εγκαθετοι" από ανταγωνιστική εταιρία, και ότι μάλιστα δημιουργούν το κλίμα αυτό - ΕΙΔΙΚΑ από την στιγμή που δουλεύει η γραμμή μου τόσο καλά έτσι δεν είναι? Δεν το πιστεύω φυσικά, άλλωστε δεν με ενδιαφέρει, ΔΕΝ δουλεύω στην Vivodi στην τελική.
Ομως, καλό θα ήταν (όπως κάποιος φίλος είπε) να τελειώσει το witch hunt εδω μέσα κάποια στιγμή και αν φίλε μου santon απορείς γιατί υπάρχουν κάποιοι σαν εμένα που δουλεύουν άψογα, έχουν 5 emails κλπ, ενώ κάποιοι άλλοι έχουν ΜΕΓΑΛΑ προβλήματα, αντί να πετάς την πρώτη ΧΑΖΟΜΑΡΑ (και λίγα λέω) να σκεφτείς σαν τεχνοκράτης/τεχνολόγος και να αρχίσεις την ΕΡΕΥΝΑ, να αποτανθείς στην Vivodi (εγγράφως αν χρειαστεί) και εν΄ τέλει, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ αυτους που 1. λαμβάνουν την υπηρεσία για την οποία πληρώνουν και 2. επιτέλους θέλουν -και καλά κάνουν- και το ΛΕΝΕ.
Φιλικά.
Toro -
Just for the record,
Περιμένω τον λογαριασμό μου, και δεν έχει έρθει ακόμη. Συνήθως χρεώνεται κάθε 26 αλλά επειδή άλλαξα Visa και τους το είπα με fax κλπ έκανα υπομονή. Η λογιστική κίνηση στο online σύστημα έχει γίνει. Παραστατικό όμως δεν έχει κοπεί.
Οπότε αύριο έχει τηλέφωνο ΚΑΙ fax.
Για να δούνε κάποιοι, συμφωνώ απόλυτα ότι το λογιστήριο τους είναι για ΠΕΤΑΜΑ. Ομως αυτό δεν είναι -ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ- λόγος για να κάθομαι να έχω νεύρα. Εγώ την DSL την θέλω να είναι up/running και ΓΡΗΓΟΡΗ.
Προς το παρόν τα τρια πράγματα τα έχω, και τα είχα από την πρώτη στιγμή, με μόνο μια διακοπή 10 ωρών (πριν ΜΗΝΕΣ) και τώρα με μια βδομάδα που διορθώθηκε.
Αναμένω να δώ, πως θα πάνε τα πράγματα από δω και στο εξής.
Για να δούνε κάποιοι, συμφωνώ απόλυτα ότι το λογιστήριο τους είναι για ΠΕΤΑΜΑ. Ομως αυτό δεν είναι -ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ- λόγος για να κάθομαι να έχω νεύρα. Εγώ την DSL την θέλω να είναι up/running και ΓΡΗΓΟΡΗ.
Σε μια παροχή υπηρεσίας προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να συνεκτιμούνται όλοι οι τομείς με βάση και αυτό που πληρώνουμε, ώστε σε τελική ανάλυση να μπορούμε να υπολογίσουμε και τι απολαβές έχουμε για αυτά που δίνουμε. Εξάλλου, οι απαιτήσεις είναι που δημιουργούν την αγορά - αν οι απαιτήσεις μας είναι συνεχώς κάτω του μετρίου, αυτή την αγορά θα έχουμε και αντίστροφα.
Συμφωνώ επίσης και με το επιχείρημά σου ότι από μόνος του ένας προβληματικός τομέας δεν είναι αρκετός για να έχεις νεύρα. Στην δική μου περίπτωση όπως θα είδες και από το μήνυμά μου μέχρι πρόσφατα υπήρχαν δύο, όχι ένας, και πάλι ήμουν ευχαριστημένος, γιατί κι'εγώ αυτό θέλω από την DSL μου, να είναι up'n'runnin' και γρήγορη κι'ας θυσιάσω μερικά άλλα δευτερεύουσης σημασίας πράγματα.
Προς το παρόν τα τρια πράγματα τα έχω, και τα είχα από την πρώτη στιγμή, με μόνο μια διακοπή 10 ωρών (πριν ΜΗΝΕΣ) και τώρα με μια βδομάδα που διορθώθηκε.
Χαίρομαι ειλικρινά για σένα, και εύχομαι το ίδιο για όλους μας. Όμως επειδή δεν είναι έτσι για όλους αυτή την περίοδο, θέλησα να σου δείξω μερικά πράγματα από την δικιά μου οπτική γωνία σαν ένας από αυτούς που πλέον έχουν πρόβλημα σε όλους τους τομείς, για να καταλάβεις προς τι η αγανάκτηση. Προσοχή εδώ, όχι η γκρίνια, αλλά η αγανάκτηση. Η διαφορά μεταξύ τους νομίζω ότι για μένα προσωπικά τα λέει όλα.
Toro, μα φυσικά σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ, στο ίδιο μήκος κύματος μιλάμε (νομίζω)..
Άλλωστε, και εγώ, στο διάστημα των 7 ημερών που είχα προβλήματα, και το έψαξα, και posts έκανα στο αντίστοιχο threads, και ενημέρωσα... προσπαθόντας στο μέγεθος που μου αναλογεί να βοηθήσω με το αντίστοιχο μου input.
Απλά και γω δίνω το input μου πλέον ΜΕΤΑ από όλα Αυτά.
Καληνύκτα :)
gastone_21
30-12-04, 12:02
Χαίρομαι ειλικρινά για σένα, και εύχομαι το ίδιο για όλους μας. Όμως επειδή δεν είναι έτσι για όλους αυτή την περίοδο, θέλησα να σου δείξω μερικά πράγματα από την δικιά μου οπτική γωνία σαν ένας από αυτούς που πλέον έχουν πρόβλημα σε όλους τους τομείς, για να καταλάβεις προς τι η αγανάκτηση. Προσοχή εδώ, όχι η γκρίνια, αλλά η αγανάκτηση. Η διαφορά μεταξύ τους νομίζω ότι για μένα προσωπικά τα λέει όλα.
δεν μπορώ παρα να επικροτήσω για την θέση σου με βάση το τελευταίο σου reply. Παρ'ολα αυτά βλέπω αρκετά συχνά τίτλους που χρησιμοποιούν φίλοι μας για να φτιάξουν ένα post που δημιουργούν μια αρνητική πρώτη εντύπωση σε κάποιον ο οποίος μπαίνει εδω μέσα για να ενημερωθεί και να πεί την γνώμη του , αυτό με οδηγεί σε δύο πιθανά συμπεράσματα ή θέλουμε να πούμε κάτι και δεν ξέρουμε πώς ή κάποιοι (ελάχιστοι θέλω να πιστεύω) που φτιάχνουν τα post έχουν "κάτι" άλλο στο μυαλό τους.
Θα μπορούσα και γώ όπως ο santon να υποθέσω ότι κάποιοι κ.κ. που φτιάξαν ως και threads "πως να κάνετε break την σύμβαση σας" ότι είναι "εγκαθετοι" από ανταγωνιστική εταιρία, και ότι μάλιστα δημιουργούν το κλίμα αυτό - ΕΙΔΙΚΑ από την στιγμή που δουλεύει η γραμμή μου τόσο καλά έτσι δεν είναι? Δεν το πιστεύω φυσικά, άλλωστε δεν με ενδιαφέρει, ΔΕΝ δουλεύω στην Vivodi στην τελική.
Παρ'ολα αυτά βλέπω αρκετά συχνά τίτλους που χρησιμοποιούν φίλοι μας για να φτιάξουν ένα post που δημιουργούν μια αρνητική πρώτη εντύπωση σε κάποιον ο οποίος μπαίνει εδω μέσα για να ενημερωθεί και να πεί την γνώμη του , αυτό με οδηγεί σε δύο πιθανά συμπεράσματα ή θέλουμε να πούμε κάτι και δεν ξέρουμε πώς ή κάποιοι (ελάχιστοι θέλω να πιστεύω) που φτιάχνουν τα post έχουν "κάτι" άλλο στο μυαλό τους.
Οι οποίοι κάποιοι, όταν διορθωθούν τα πράγματα θα εξαφανιστούν, ξέρουν αυτοί :)
banditaras
30-12-04, 16:23
Θα μπορούσα και γώ όπως ο santon να υποθέσω ότι κάποιοι κ.κ. που φτιάξαν ως και threads "πως να κάνετε break την σύμβαση σας" ότι είναι "εγκαθετοι" από ανταγωνιστική εταιρία, και ότι μάλιστα δημιουργούν το κλίμα αυτό - ΕΙΔΙΚΑ από την στιγμή που δουλεύει η γραμμή μου τόσο καλά έτσι δεν είναι? Δεν το πιστεύω φυσικά, άλλωστε δεν με ενδιαφέρει, ΔΕΝ δουλεύω στην Vivodi στην τελική.
Παρ'ολα αυτά βλέπω αρκετά συχνά τίτλους που χρησιμοποιούν φίλοι μας για να φτιάξουν ένα post που δημιουργούν μια αρνητική πρώτη εντύπωση σε κάποιον ο οποίος μπαίνει εδω μέσα για να ενημερωθεί και να πεί την γνώμη του , αυτό με οδηγεί σε δύο πιθανά συμπεράσματα ή θέλουμε να πούμε κάτι και δεν ξέρουμε πώς ή κάποιοι (ελάχιστοι θέλω να πιστεύω) που φτιάχνουν τα post έχουν "κάτι" άλλο στο μυαλό τους.
Οι οποίοι κάποιοι, όταν διορθωθούν τα πράγματα θα εξαφανιστούν, ξέρουν αυτοί :)
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα γιατι έχω πέσει απο τα σύννεφα;
Εγώ (όπως και εσείς φαντάζομαι) δεν ειμαι ούτε πλούσιος, ούτε εγκάθετος του ΟΤΕ , ούτε εχθρός της vivodi. Είμαι ενας απλός συνδρομητής, που το μόνο που ζητούσε ήταν να δουλεύει η γραμμή του.
Το να με ανεβοκατεβάζεται και εμένα , και άλλους εγκάθετους του ΟΤΕ που θέλουν να κλείσει η Vivodi ειναι επιοικώς απαράδεκτο, για να μην πώ γελοίο, μιας και ούτε εσείς φαντάζομαι έχετε μετοχές της μίας η της άλλης εταιρίας.
Για 1 μήνα τώρα η σύνδεση μου ειναι στο μηδέν.
Οχι 5, 6 που λέτε αλλά 0, zip, nothing, null, kapout.
Για τις 20 μέρες απο αυτές ευθύνεται η vivodi γιατι πολύ απλά, δεν ήθελε να ασχοληθεί. Ένας υπάλληλος μάλιστα, μου απάντησε σε ερώτηση μου γιατι δεν έρχεται κάποιος το Σάββατο να το κοιτάξει το τραγελαφικό "Σάββατο κάνουν μόνο νέες συνδέσεις, οχι επισκευές". Τι ΠΙΟ τρανή απόδειξη, οτι απο την στιγμή που έγινες συνδρομητής και μάλιστα με 6άμηνο συμβόλαιο, σταματάς να τους ενδιαφέρεις.
Ο πΟΤΕ (φτού) απο την άλλη , διαπίστωσε οτι έχω καλώδια με θόρυβο, αλλα αφού παίζει το ISDN μου κανονικά, δεν έχει λόγο να τα αλλάξει. Ο κακός εγκάθετος λοιπόν, έχει αποκλειστεί απο την ΚτΠ (TM μη χέσω) , που χρηματοδοτείται με βαρέλια euro απο την EU, και που καταλήγουν στις τσέπες αυτών που κατηγορώ και εσείς υπερασπίζεστε, άπαξ και δια παντος. Για τον ΟΤΕ δεν υπάρχω, και για την VIVODI φταίει ο ΟΤΕ.
Είδατε τι κακός συνδρομητής που είμαι;
Τέτοιοι ISP μου αξίζουν.
Και κάτι άλλο.
Κανένας συνδρομητής/καταναλωτής δεν ειναι υποχρεωμένος να αναφέρει τα καλά μιας εταιρίας η ενος προιόντος. Και αυτό γιατι, τα συγχαρητήρια και τον καλό λόγο τον έχει δώσει ΗΔΗ αγοράζοντας το προιον/υπηρεσία. ΤΟ οτι προτίμησα να δίνει 60 euro τον μήνα στην VIVODI , είναι η μόνη μου επιλογή και υποχρέωση. Αν θέλω να πώ μια καλή κουβέντα θα την πώ.
Αν εσείς κάνετε το τελευταίο, τότε να περιμένω να σας δώ και στο forum της μάρκας του αυτοκινήτου που έχετε, του φούρνου μικροκυμάτων, της αυτόματης ηλιακής απλώστρας κτλ.
Δηλαδη , το οτι οι μέτοχοι της Vivodi , βγάζουν ένα σκασμό χρήματα απο εμένα και τους άλλους δεν ειναι αρκετό;
Υ.Γ
Την τελευταία φορά που κοίταξα, οι ΕΤΑΙΡΙΕΣ έχουν ΑΝΑΓΚΗ τους πελάτες, οχι οι πελάτες της εταιρίες.
Αν κάνω λάθος πείτε το μου,να πάρω τηλεφωνο τον κ. Vivodi τον ίδιο να του ζητήσω συγγνώμη που με ταλαιπώρησε για ενα μήνα.
Υ.Γ 2
Ο κακός εγκάθετος του ΟΤΕ, έχει υποστεί τα παρακάτω αμελητέα απο την Vivodi.
a) Τρείς χαμένες εργάσιμες μερες για να διορθώνω τα λάθη τους
β) 8 euro τον μήνα δώρο (για dsl phone που δεν παίζει)
γ) 10 euro φπα γιατι τα τιμολόγια τα στέλνουν όποτε τους καπνίσει
δ) 100 και βάλε ώρες στο τηλέφωνο για να επισημαίνω τα λάθη τους και να προσπαθώ να τους κάνω να συγκινηθούν για να σχοληθούν μαζί μου.
Απο αυτά το μόνο για το οποίο πραγματικά παραπονέθηκα, ήταν το τελευταίο.
Ρε εσείς....
Τώρα που τα βλέπω, μικροπράγματα ειναι.
Και τα λεφτά που έχασα θα μου τα δώσει ο πΟΤΕ για το καλό που του έκανα.
Μερικούς, πραγματικά δεν σας πιστεύω.
Με την καλή έννοια.
Οι οποίοι κάποιοι, όταν διορθωθούν τα πράγματα θα εξαφανιστούν, ξέρουν αυτοί
Όταν έχεις κάτι αρνητικό η θετικό να πεις για τον φορέα/isp το λές.Όταν όμως βλέπεις ενα μεγάλο σύνολο να έχει την ίδια ακριβώς άποψη με εσένα αυτό δεν θα σου επιβεβαιώσει οτι έχεις δίκιο?
*Οσο για το thread "σπασε το 6μηνο,μπορείς" λέω καθαρά τους λόγους που το έκανα.Αν θέλετε εσείς να είστε δούλοι του καθενός που θέλει να σας δουλεύει για 0 υπηρεσίες τότε ας είστε.ΑΝ η vivodi καταφέρει να κάνει αυτά που λέει,την ίδια μέρα θα ακυρώσω την αίτηση διακοπής.Δύσκολο ειναι?
Τέλος πάντων...
Οι οποίοι κάποιοι, όταν διορθωθούν τα πράγματα θα εξαφανιστούν, ξέρουν αυτοί
Όταν έχεις κάτι αρνητικό η θετικό να πεις για τον φορέα/isp το λές.Όταν όμως βλέπεις ενα μεγάλο σύνολο να έχει την ίδια ακριβώς άποψη με εσένα αυτό δεν θα σου επιβεβαιώσει οτι έχεις δίκιο?
*Οσο για το thread "σπασε το 6μηνο,μπορείς" λέω καθαρά τους λόγους που το έκανα.Αν θέλετε εσείς να είστε δούλοι του καθενός που θέλει να σας δουλεύει για 0 υπηρεσίες τότε ας είστε.ΑΝ η vivodi καταφέρει να κάνει αυτά που λέει,την ίδια μέρα θα ακυρώσω την αίτηση διακοπής.Δύσκολο ειναι?
Τέλος πάντων...
H Vivodi έχει 4.500 συνδρομητές,πόσοι είναι αυτοί που έχουν ποστάρει αρνητικά σχόλια 50;
Και να πούμε οτι και πολλά αρνητικά σχόλια προέρχονται απο βιασύνη των χρηστών που δεν κάθονται να το ψάξουν λίγο παραπάνω.
Χαρακτηρίστικο παράδειγμα δύο πρόσφατα πόστ που το ένα λέει οτι το tracert Αθήνα-Αθήνα πάει μέσω εξωτερικού ενώ τελικά διαπιστώσαμε οτι το site δεν ήταν στην Αθήνα αλλα στην Ολλανδία.
Ένας άλλος είπε οτι το Siemens XpressLink δεν παίζει γιατί είναι PPPoE,που δεν υποστηρίζει η Vivodi (λάθος) ενώ για τις ταχύτητες πολλοί ίσως να μην ξέρουν οτι πρέπει να ανοίξεις και κάποιο port ;)
Φυσικά και κάποιοι έχουν δίκιο,όπως ο φίλος με την καταγγελία,αλλα είπαμε πολλές φορές δημιουργούνται και λανθασμένες εντυπώσεις.
gastone_21
30-12-04, 16:44
Και κάτι άλλο.
Κανένας συνδρομητής/καταναλωτής δεν ειναι υποχρεωμένος να αναφέρει τα καλά μιας εταιρίας η ενος προιόντος.
χμμμ ! ουδέν σχόλιο. :)
@ ADSLgr.com All rights reserved.