kalisperis
24-01-23, 21:15
Καλησπέρα σας. Εδώ και 2+ μήνες έχω προβλήματα με το ιντερνετ. Δε ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν έγινε ο διπλασιασμός από 50αρα σε 100αρα.
Γίνονται συνέχεια αποσυνδέσεις, καμια φορά κρατάνε 2 λεπτά, καμιά φορά 2 ώρες. Καμιά φορά γίνονται πολλές φορές μέσα στη μέρα, καμιά φορά μπορεί να περάσουν 5 μέρες χωρίς αποσύνδεση.
Αρχές Δεκέμβρη ξεκίνησα την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών. Τις δύο πρώτες φορές μου είπαν ότι ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥΣ και οτι μάλλον είναι πρόβλημα στο ρουτερ. Δε το πίστεψα αλλά λέω ΟΚ, ας το δοκιμάσω κι αυτό. Άλλαξα το ΖΤΕ Η1600 που είχα και πήρα το Speedport Plus 2. Καμία αλλαγή. Μετά απο επικοινωνία ως δια μαγείας τώρα ξαφνικά βλέπουν τις αποσυνδέσεις και με ενημερώνουν ότι θα στείλουν τεχνικό. Ο τεχνικός ήρθε την ίδια μέρα (20 Δεκέμβρη) και με ενημέρωσε ότι δεν έχει πρόβλημα η καλωδίωση του σπιτιού, άρα το πρόβλημα είναι "εξωτερικό". Μου λέει θα το διαβιβάσει και θα περιμένω ενημέρωση. Μια εβδομάδα αργότερα, χωρίς καμία ενημέρωση και με το πρόβλημα να παραμένει, επικοινωνώ ξανα με την εξυπηρέτηση. Δεν ξέρουν τι να πουν και μου λένε θα το πουν στο τεχνικό τμήμα και θα έχω επικοινωνία. Περνάει μια βδομαδα ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ και λεω έφτιαξε το πρόβλημα (παρόλο που το τεχνικό πρόβλημα είναι σε εξέλιξη). Άρχισαν ξανά οι αποσυνδέσεις. Επικοινωνία 10 Ιανουαρίου και μου λένε ότι δε ξέρουν και θα στείλουν μήνυμα στο τεχνικό τμήμα να τους πουν τι συμβαίνει. Επίσης μου λένε ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μου στείλουν μήνυμα μέσα σε 36 ώρες για να μου πουν τι γίνεται. Προφανώς και δεν υπήρξε καμία επικοινωνία. Δύο βδομάδες αργότερα (σήμερα δηλαδή) και ακόμα είμαι στο περίμενε, με συνεχείς απρόβλεπτες αποσυνδέσεις, την εξυπηρέτηση πελατών να με κοροϊδεύει από την πρώτη μέρα (δε βλέπουμε αποσυνδέσεις...) και εγώ να αναρωτιέμαι τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα, όταν ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο και εγώ βράζω στο ζουμί μου.
Γίνονται συνέχεια αποσυνδέσεις, καμια φορά κρατάνε 2 λεπτά, καμιά φορά 2 ώρες. Καμιά φορά γίνονται πολλές φορές μέσα στη μέρα, καμιά φορά μπορεί να περάσουν 5 μέρες χωρίς αποσύνδεση.
Αρχές Δεκέμβρη ξεκίνησα την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών. Τις δύο πρώτες φορές μου είπαν ότι ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥΣ και οτι μάλλον είναι πρόβλημα στο ρουτερ. Δε το πίστεψα αλλά λέω ΟΚ, ας το δοκιμάσω κι αυτό. Άλλαξα το ΖΤΕ Η1600 που είχα και πήρα το Speedport Plus 2. Καμία αλλαγή. Μετά απο επικοινωνία ως δια μαγείας τώρα ξαφνικά βλέπουν τις αποσυνδέσεις και με ενημερώνουν ότι θα στείλουν τεχνικό. Ο τεχνικός ήρθε την ίδια μέρα (20 Δεκέμβρη) και με ενημέρωσε ότι δεν έχει πρόβλημα η καλωδίωση του σπιτιού, άρα το πρόβλημα είναι "εξωτερικό". Μου λέει θα το διαβιβάσει και θα περιμένω ενημέρωση. Μια εβδομάδα αργότερα, χωρίς καμία ενημέρωση και με το πρόβλημα να παραμένει, επικοινωνώ ξανα με την εξυπηρέτηση. Δεν ξέρουν τι να πουν και μου λένε θα το πουν στο τεχνικό τμήμα και θα έχω επικοινωνία. Περνάει μια βδομαδα ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ και λεω έφτιαξε το πρόβλημα (παρόλο που το τεχνικό πρόβλημα είναι σε εξέλιξη). Άρχισαν ξανά οι αποσυνδέσεις. Επικοινωνία 10 Ιανουαρίου και μου λένε ότι δε ξέρουν και θα στείλουν μήνυμα στο τεχνικό τμήμα να τους πουν τι συμβαίνει. Επίσης μου λένε ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μου στείλουν μήνυμα μέσα σε 36 ώρες για να μου πουν τι γίνεται. Προφανώς και δεν υπήρξε καμία επικοινωνία. Δύο βδομάδες αργότερα (σήμερα δηλαδή) και ακόμα είμαι στο περίμενε, με συνεχείς απρόβλεπτες αποσυνδέσεις, την εξυπηρέτηση πελατών να με κοροϊδεύει από την πρώτη μέρα (δε βλέπουμε αποσυνδέσεις...) και εγώ να αναρωτιέμαι τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα, όταν ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο και εγώ βράζω στο ζουμί μου.