PDA

Επιστροφή στο Forum : i-Call και προώθηση κλήσης (call forwarding) - Γίνεται;



DrDSL
26-08-07, 16:46
Χαιρετώ και πάλι. Μια ακόμα ερώτηση έχω σχετικά με τη δυνατότητα προώθησης κλήσεων απ' το i-Call + Linksys SPA941. Έψαξα στο forum αλλά δεν κατάφερα να βρω απάντηση.

Πάω μέσα απ' το call forwarding menu του SPA και δίνω έναν σταθερό αριθμό (π.χ. το PSTN μου για δοκιμή - 210 *******). Όταν μετά καλώ τον i-Call In, η κλήση δεν προωθείται στον PSTN αλλά βγαίνει το γνωστό μήνυμα "ο συνδρομητής δεν είναι διαθέσιμος αυτή τη στιγμή". Το παράξενο είναι ότι αν βάλω σαν forward αριθμό το 192 τότε δουλεύει! Δηλαδή αν καλέσω τον i-Call In με κάνει forward στο 192 κανονικά. Σαν να μην δέχεται κανονικούς αριθμούς (σταθερά/κινητά), αλλά μόνο τύπου 190, 192 κ.τ.λ.

Αν ξέρει κανείς να με διαφωτίσει στο θέμα αυτό.
Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.

spartak
26-08-07, 20:44
Είχα ρωτήσει στο support του icall για αυτό το θέμα πριν λίγο καιρό και μου είχαν πει ότι δεν υποστηρίζεται (προώθηση σε κανονικά νούμερα)

yianniscan
26-08-07, 21:20
Όλα γίνονται, αλλά το trunk του i-Call, υποστηρίζει μια κλήση την φορά. Άρα για να υποστηριχθεί η προώθηση της εισερχόμενης κλήσης σε PSTN νούμερο, χρειάζεται ένα κανάλι από άλλο trunk για το δεύτερο κομμάτι της κλήσης.

Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτείται ένα Back to Back User Agent (B2BUA). Τα απλά ATA είναι UA ενώ ένα hosted PBX (έχω αναφερθεί σε άλλα νήματα σε αυτό) ή ένα Trixbox μ' ένα VB ή δεύτερο i-Call trunk διαθέσιμο, μπορεί κάλλιστα να αντεπεξέλθει σε τέτοια σύνθετα σενάρια δρομολόγησης κλήσεων. Επίσης, στην περίπτωση του hosted PBX, προβλήματα του τύπου πως θα τερματιστεί η εισερχόμενη κλήση σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας της ευρυζωνικής μας σύνδεσης, ανήκουν στο παρελθόν με σωστή εφαρμογή του παραπάνω σεναρίου.

DrDSL
26-08-07, 22:15
Όλα γίνονται, αλλά το trunk του i-Call, υποστηρίζει μια κλήση την φορά. Άρα για να υποστηριχθεί η προώθηση της εισερχόμενης κλήσης σε PSTN νούμερο, χρειάζεται ένα κανάλι από άλλο trunk για το δεύτερο κομμάτι της κλήσης.

Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτείται ένα Back to Back User Agent (B2BUA). Τα απλά ATA είναι UA ενώ ένα hosted PBX (έχω αναφερθεί σε άλλα νήματα σε αυτό) ή ένα Trixbox μ' ένα VB ή δεύτερο i-Call trunk διαθέσιμο, μπορεί κάλλιστα να αντεπεξέλθει σε τέτοια σύνθετα σενάρια δρομολόγησης κλήσεων. Επίσης, στην περίπτωση του hosted PBX, προβλήματα του τύπου πως θα τερματιστεί η εισερχόμενη κλήση σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας της ευρυζωνικής μας σύνδεσης, ανήκουν στο παρελθόν με σωστή εφαρμογή του παραπάνω σεναρίου.
Μάλιστα... Έχω το SPA941 που υποστηρίζει 4 γραμμές (το έχω με 2 i-Call λογαριασμούς) και αναρωτιόμουν αν μπορεί να ρυθμιστεί το SPA να κάνει αυτό το forwarding. Δηλαδή π.χ. οι κλήσεις στη VoIP #1 να προωθούνται απ' το SPA στον αριθμό που θέλουμε μέσω της VoIP #2 (χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζει ο server της i-Call ότι γίνεται forwarding). Μάλλον κάτι τέτοιο λες κι εσύ αν κατάλαβα καλά. Απ' την απάντησή σου υποθέτω πως δεν μπορεί να γίνει με το SPA941 αλλά χρειάζεται ειδικό h/w έτσι;

Ευχαριστώ yianniscan (και spartak) για τις απαντήσεις σας.

yianniscan
26-08-07, 23:27
Το SPA941 και τ' άλλα SIP IP τηλέφωνα, είναι η μετεξέλιξη πολλαπλών ATA σε μια συσκευή. Αντί για 4 ATAs με 4 αναλογικά τηλέφωνα, έχεις ένα SPA941 με 4 call appearances (accounts). Αρκετά από τα SIP IP τηλέφωνα επιτρέπουν λειτουργίες όπως το Call Conferencing με RTP mixing, αλλά στην προκειμένη περίπτωση όμως, το Call Forwarding είναι μια Class 5 / Centrex / PBX λειτουργία την οποία απλά UAs δεν υποστηρίζουν.

Σ' ένα Call Forwarding σενάριο με χρήση B2BUA, ο SIP proxy (Altec) δεν γνωρίζει απαραίτητα ότι τα δυο κομμάτια της κλήσης είναι συγγενή. Γενικότερα, η παραμετροποίηση πολλαπλών ITSP λογαριασμών (trunks) σ' ένα IP τηλέφωνο κρίνεται ώς λύση ανάγκης, που δεν επιτρέπει την απαραίτητη ευελιξία για πιο προχωρημένες δρομολογήσεις.

@ ADSLgr.com All rights reserved.