kostask
31-08-07, 20:46
Πριν λίγο έστειλα μέσω του forthnet eshop το παρακάτω κείμενο, τα σχόλια δικά σας:evil:
<<Προσπαθώ να ανανεώσω τη συνδρομή μου 1Bill ΑΛΛΑ:
α) το τηλεφωνικό σας κέντρο (211 100 8000) απλά με διώχνει γιατί είναι λέει όλοι οι εκρποσωποί σας απασχολημένοι και να δοκιμάσω αργότερα
β) το eshop σας είναι εκτός λειτουργίας και όταν προσπαθώ να προχωρήσω την παραγγελία μου εμφανίζει τα παρακάτω:
ADODB.Field error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/forthnetshop/confirmed.asp, line 49
Απορώ πως με τέτοιο χάλι εξυπηρέτησης μου έχουν τηλεφωνήσει 2 - 3 φορές εκπρόσωποί σας για να με πείσουν να εγγραφώ στην υπηρεσία 2play
Μάλλον έχετε πολύ κακή αίσθηση του χιούμορ!>>
:twisted:
<<Προσπαθώ να ανανεώσω τη συνδρομή μου 1Bill ΑΛΛΑ:
α) το τηλεφωνικό σας κέντρο (211 100 8000) απλά με διώχνει γιατί είναι λέει όλοι οι εκρποσωποί σας απασχολημένοι και να δοκιμάσω αργότερα
β) το eshop σας είναι εκτός λειτουργίας και όταν προσπαθώ να προχωρήσω την παραγγελία μου εμφανίζει τα παρακάτω:
ADODB.Field error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/forthnetshop/confirmed.asp, line 49
Απορώ πως με τέτοιο χάλι εξυπηρέτησης μου έχουν τηλεφωνήσει 2 - 3 φορές εκπρόσωποί σας για να με πείσουν να εγγραφώ στην υπηρεσία 2play
Μάλλον έχετε πολύ κακή αίσθηση του χιούμορ!>>
:twisted: