PDA

Επιστροφή στο Forum : κούραση με Vivodi-Απορίες για γραμμή Vivodi+Hol isp



eidimon
07-01-05, 13:03
Ζητώ εκ προοιμοίου συγγνώμη για το μέγεθος του κατεβατού:
Είμαι συνδρομητής στη Vivodi απο τον οκτώβριο του 2003.Για πολλοστή φορά ήρθε λογαριασμός με λάθος χρεώσεις,Πήρα τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε ένας κύριος να μου στείλει την αναλυτική να δω γιατί χρεώθηκα παραπάνω, μιας και η επιπλέον χρέωση αναφέρονταν στο λογαριασμό σαν προηγούμενο υπόλοιπο.
Κοιτάζω στο e-billing που έχουνε, και βλέπω ότι δεν έχω κανένα υπόλοιπο (σιγά μη μου έστελνε ο άλλος αναλυτική).
Παίρνω, ξαναπαίρνω την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
Μετά από αρκετές προσπάθειες, και αφού πήρα άλλο νούμερο, βγήκε μια κοπέλα, η οποία μου είπε ότι πρόκειται για τέλη ενεργοποίησης dslphone, τα οποία χρεώθηκαν τον σεπτέμβριο,και τα θυμήθηκαν τον δεκέμβριο.
Η, καλύτερα, τα ξαναθυμήθηκαν, μιας και τον σεπτέμβριο μου είχανε στείλει ένα τιμολόγιο με τέλη ενεργοποίησης, και όταν τους πήρα και τους είπα ότι δεν καταλαβαίνω για ποια ενεργοποίηση πρόκειται, μιας και dsl είχα ήδη σχεδόν ένα χρόνο, ενώ για το dslphone υπήρχε η προσφορά όπου δε πλήρωνες τέτοια τέλη (νομίζω ισχύει ακόμη και τώρα), μου ξαναστείλανε τιμολόγιο που αφαιρούσε τη συγκεκριμένη χρέωση.
Μιας και έχω βαρεθεί κάθε τρεις και λίγο να περνάω τη μέρα μου στο τηλέφωνο ψάχνωντας να βρώ άκρη, και ούτως ή άλλως έχει περάσει και το εξάμηνο που είμαι υποχρεωμένος να παραμένω σε αυτούς (σύμφωνα με το e-billing τους, η υπηρεσία dslphone έχει λήξει στις 2 ιανουαρίου και ανανεώνεται αυτόματα ) σκέφτομαι τί επιλογές έχω.
Και μιας και μετά το καλοκαίρι θα μετακομίσω, και δε θα ήθελα για τόσο μικρό διάστημα να δώσω τέλη ενεργοποίησης στον οτε,
ήθελα να ρωτήσω αν, εφόσον ήδη έχω γραμμή από Vivodi, μπορώ να πάρω σύνδεση από την Hol, με γραμμή Vivodi, χωρίς να χρειάζεται να έχω τη γραμμή για έναν επιπλέον χρόνο, ή να ξαναπληρώνω τέλος ενεργοποίησης για τη γραμμή
Αν κάποιον δε τον πήρε ο ύπνος διαβάζοντας όλο αυτό και έχει καμιά ιδέα, η απάντηση του ευπρόδεκτη...

eidimon
07-01-05, 13:31
αφού κάθησα που κάθησα να γράψω, είπα να στείλω και ένα mail στο τμήμα πωλήσεων της hol, να δω μήπως μπορούνε αυτοί να με διαφωτήσουν :



Αγαπητέ κύριε,

Είμαι συνδρομητής dsl στη vivodi, μέσω δικής τους γραμμής, εδώ και σχεδόν
ενάμιση χρόνο.Επειδή όμως εδώ και κάποιο διάστημα δεν είμαι και ιδιαίτερα
ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που προσφέρονται, διερευνώ τι άλλες επιλογές
έχω.Έχοντας μάθει ότι μπορεί κάποιος να έχει ιντερνετ από την εταιρία σας και
μεσω γραμμής της vivodi, πήρα το θάρρος να εκφράσω μια-δυο απορίες που έχω σχετικά :
Καταρχήν, μπορώ , καθώς ήδη έχω γραμμή από τη vivodi να έχω ιντερνετ από τη δική
σας εταιρία διατηρώντας την ήδη υπάρχουσα γραμμη, ή πρέπει να διακόψω εντελώς τη
σύνδεση μου και να ξανακάνω αίτηση και για γραμμή από την αρχή;
Το ελάχιστο όριο του ενός χρόνου που υπάρχει για τη διατήρηση της γραμμής όταν
κάνεις καινούργια σύνδεση με καινούργια γραμμή, θα ισχύει και στην περίπτωση μου;
(μιας και ήδη έχω γραμμή από τη συγκεκριμένη εταιρία για περισσότερο από ένα
χρόνο και πιθανό να μετακομίσω πριν την παρέλευση ενός ακόμη έτους)
Και, τέλος, πέρα από την κανονική χρέωση για την παροχή των υπηρεσιών ίντερνετ
(αυτήν που αντιστοιχεί σε κάποιο από τα προγράμματα σας) υπάρχει κάποια άλλη
χρέωση κατά την όλη διαδικασία;

Μετά τιμής,

Αν έρθει απάντηση, θα τη κάνω και αυτή post...

yiannakas
07-01-05, 15:54
ναι φιλε μου γιατί μας καίει και μας το θέμα

BoGe
07-01-05, 15:59
αφού κάθησα που κάθησα να γράψω, είπα να στείλω και ένα mail στο τμήμα πωλήσεων της hol, να δω μήπως μπορούνε αυτοί να με διαφωτήσουν :


.......


Ίσως καθυστερήσουν να απαντήσουν.
Μήπως καλύτερα να πάρεις τηλέφωνο για πιο άμεσα;
Και να μας πεις αν θες τι σου είπαν.

Nismo
07-01-05, 16:03
εγώ στη θέση σου θα έκανα διακοπή στη vivodi και θα έκανα σύνδεση μικρής διάρκειας πχ 3μηνη σε άλλον Provider. Από όσο γνωρίζω υπάρχουν πακέτα όπως πχ το adsl-in-a-box που δεν σου χρεώνουν τα τέλη ενεργοποίησης ίσως να σε συμφέρουν καλύτερα για δέστο. Αν βέβαια δεχτεί η hol αυτό που προτείνεις τότε ναι βάλε από αυτή φθηνότερα θα σου έρθει.

eidimon
12-01-05, 15:48
πηρα τηλ στη hol, και μου ειπανε οτι αυτοι δεν εχουν κανενα προβλημα να μου δωσουν ιντερνετ μεσω γραμμης vivodi, με την ηδη υπαρχουσα γραμμη, και χωρις να πρεπει να την εχω για ενα χρονο, αλλα η vivodi λιγο δυσκολα θα δεχτει να μου δεινει πλεον μονο τη γραμμη.μετα ξαναπηρα στη vivodi μπας και βγαλω ακρη με την εκ νεου χρεωση τελων ενεργοποιησης.μου ειπανε οτι (οπως ειναι και στην πραγματικοτητα)δε θα επρεπε να τα πληρωσω, και οτι θα αφαιρεθει (για δευτερη φορα - το`χανε ξανακανει) η χρεωση.οποτε, λεω που να τρεχεις τωρα,κλπ
μεχρι που με πηρε μια αλλη απο τη vivodi τηλεφωνο, και μου ειπε λεει οτι η χρεωση που εχει σαν προηγουμενο υπολοιπο στο λογαριασμο του νοεμβριου,ειναι λεει υπολοιπο απο τον σεπτεμβριο, το οποιο ητανε λεει 41 ευρω και οχι 35 που ειναι το υπολοιπο που ειχε στο λογαριασμο,αλλα σε καποια φαση λεει εβαλα 5-6 ευρω παραπανω, οποτε ειναι 35 τωρα.και , επειδη εγω παντα πληρωνα και πληρωνω τους λογαριασμους μου , και επειδη αν ειχα υπολοιπο τον σεπτεμβριο θα επρεπε τουλαχιστον να υπηρχε στο λογαριασμο του οκτωβριου και οχι να ερθει απο το πουθενα στο λογαριασμο του νοεμβριου (τον οποιον παρεπιπτοντως παρελαβα αρκετες μερες αφοτου ειχε ληξει - οπως παντα), σημερα πηγα και εκανα αιτηση στον οτε για γραμη.και μολις μου βαλουν, η vivodi κομμενη.
και αμα διαφωνουνε, δεν εχω προβλημα ουτε να τους βαλω να συνεννοουνται με το δικηγορο μου, ουτε να παω στο συνηγορο του καταναλωτη που βγηκε τωρα, ουτε να βγω στα καναλια.
δε με πειραζει να πληρωσω και περισσοτερα λεφτα (ουτως η αλλως με οτε θα πληρωνω περισσοτερα)
αρκει να μη με αντιμετωπιζουν λες και ειμαι κανενας κρετινος...

toro
12-01-05, 20:21
πηρα τηλ στη hol, και μου ειπανε οτι αυτοι δεν εχουν κανενα προβλημα να μου δωσουν ιντερνετ μεσω γραμμης vivodi, με την ηδη υπαρχουσα γραμμη, και χωρις να πρεπει να την εχω για ενα χρονο, αλλα η vivodi λιγο δυσκολα θα δεχτει να μου δεινει πλεον μονο τη γραμμη.

Πριν από λίγες μέρες μίλησα κι'εγώ με κάποιον από την HOL στο τηλέφωνο, ο οποίος αφού μου έδωσε ο ίδιος τα στοιχεία του χωρίς να του το ζητήσω, μου είπε περίπου το ίδιο πράγμα: ότι η ΗOL δεν έχει κανένα πρόβλημα σε αυτό το ζήτημα, αλλά θα πρέπει να γίνει αίτηση στην Vivodi, της οποίας η πολιτική είναι ψιλοαντίθετη με αυτό και κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να κάνω νέα αίτηση αν θέλω να συνεργαστούμε.

Μετά από επικοινωνία με την Vivodi, μου έδωσαν έναν αριθμό fax για να καταθέσω το αίτημά μου. Εγώ τώρα επειδή μετακόμισα θέλω να αποφύγω την μεταφορά της υπάρχουσας γραμμής (100 ευρώ) και θα προτιμήσω να κάνω από την αρχή την διαδικασία ζητώντας νέα γραμμή, και πληρώνοντας έτσι μόνο τα τέλη ενεργοποίησης (35 ευρώ).

Αυτή τη στιγμή δυστυχώς δεν έχω πρόχειρο τον αριθμό fax, αλλά αν ενδιαφέρεται κάποιος θα τα βρω και θα τα παραθέσω:)

@ ADSLgr.com All rights reserved.