eidimon
07-01-05, 13:03
Ζητώ εκ προοιμοίου συγγνώμη για το μέγεθος του κατεβατού:
Είμαι συνδρομητής στη Vivodi απο τον οκτώβριο του 2003.Για πολλοστή φορά ήρθε λογαριασμός με λάθος χρεώσεις,Πήρα τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε ένας κύριος να μου στείλει την αναλυτική να δω γιατί χρεώθηκα παραπάνω, μιας και η επιπλέον χρέωση αναφέρονταν στο λογαριασμό σαν προηγούμενο υπόλοιπο.
Κοιτάζω στο e-billing που έχουνε, και βλέπω ότι δεν έχω κανένα υπόλοιπο (σιγά μη μου έστελνε ο άλλος αναλυτική).
Παίρνω, ξαναπαίρνω την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
Μετά από αρκετές προσπάθειες, και αφού πήρα άλλο νούμερο, βγήκε μια κοπέλα, η οποία μου είπε ότι πρόκειται για τέλη ενεργοποίησης dslphone, τα οποία χρεώθηκαν τον σεπτέμβριο,και τα θυμήθηκαν τον δεκέμβριο.
Η, καλύτερα, τα ξαναθυμήθηκαν, μιας και τον σεπτέμβριο μου είχανε στείλει ένα τιμολόγιο με τέλη ενεργοποίησης, και όταν τους πήρα και τους είπα ότι δεν καταλαβαίνω για ποια ενεργοποίηση πρόκειται, μιας και dsl είχα ήδη σχεδόν ένα χρόνο, ενώ για το dslphone υπήρχε η προσφορά όπου δε πλήρωνες τέτοια τέλη (νομίζω ισχύει ακόμη και τώρα), μου ξαναστείλανε τιμολόγιο που αφαιρούσε τη συγκεκριμένη χρέωση.
Μιας και έχω βαρεθεί κάθε τρεις και λίγο να περνάω τη μέρα μου στο τηλέφωνο ψάχνωντας να βρώ άκρη, και ούτως ή άλλως έχει περάσει και το εξάμηνο που είμαι υποχρεωμένος να παραμένω σε αυτούς (σύμφωνα με το e-billing τους, η υπηρεσία dslphone έχει λήξει στις 2 ιανουαρίου και ανανεώνεται αυτόματα ) σκέφτομαι τί επιλογές έχω.
Και μιας και μετά το καλοκαίρι θα μετακομίσω, και δε θα ήθελα για τόσο μικρό διάστημα να δώσω τέλη ενεργοποίησης στον οτε,
ήθελα να ρωτήσω αν, εφόσον ήδη έχω γραμμή από Vivodi, μπορώ να πάρω σύνδεση από την Hol, με γραμμή Vivodi, χωρίς να χρειάζεται να έχω τη γραμμή για έναν επιπλέον χρόνο, ή να ξαναπληρώνω τέλος ενεργοποίησης για τη γραμμή
Αν κάποιον δε τον πήρε ο ύπνος διαβάζοντας όλο αυτό και έχει καμιά ιδέα, η απάντηση του ευπρόδεκτη...
Είμαι συνδρομητής στη Vivodi απο τον οκτώβριο του 2003.Για πολλοστή φορά ήρθε λογαριασμός με λάθος χρεώσεις,Πήρα τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε ένας κύριος να μου στείλει την αναλυτική να δω γιατί χρεώθηκα παραπάνω, μιας και η επιπλέον χρέωση αναφέρονταν στο λογαριασμό σαν προηγούμενο υπόλοιπο.
Κοιτάζω στο e-billing που έχουνε, και βλέπω ότι δεν έχω κανένα υπόλοιπο (σιγά μη μου έστελνε ο άλλος αναλυτική).
Παίρνω, ξαναπαίρνω την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
Μετά από αρκετές προσπάθειες, και αφού πήρα άλλο νούμερο, βγήκε μια κοπέλα, η οποία μου είπε ότι πρόκειται για τέλη ενεργοποίησης dslphone, τα οποία χρεώθηκαν τον σεπτέμβριο,και τα θυμήθηκαν τον δεκέμβριο.
Η, καλύτερα, τα ξαναθυμήθηκαν, μιας και τον σεπτέμβριο μου είχανε στείλει ένα τιμολόγιο με τέλη ενεργοποίησης, και όταν τους πήρα και τους είπα ότι δεν καταλαβαίνω για ποια ενεργοποίηση πρόκειται, μιας και dsl είχα ήδη σχεδόν ένα χρόνο, ενώ για το dslphone υπήρχε η προσφορά όπου δε πλήρωνες τέτοια τέλη (νομίζω ισχύει ακόμη και τώρα), μου ξαναστείλανε τιμολόγιο που αφαιρούσε τη συγκεκριμένη χρέωση.
Μιας και έχω βαρεθεί κάθε τρεις και λίγο να περνάω τη μέρα μου στο τηλέφωνο ψάχνωντας να βρώ άκρη, και ούτως ή άλλως έχει περάσει και το εξάμηνο που είμαι υποχρεωμένος να παραμένω σε αυτούς (σύμφωνα με το e-billing τους, η υπηρεσία dslphone έχει λήξει στις 2 ιανουαρίου και ανανεώνεται αυτόματα ) σκέφτομαι τί επιλογές έχω.
Και μιας και μετά το καλοκαίρι θα μετακομίσω, και δε θα ήθελα για τόσο μικρό διάστημα να δώσω τέλη ενεργοποίησης στον οτε,
ήθελα να ρωτήσω αν, εφόσον ήδη έχω γραμμή από Vivodi, μπορώ να πάρω σύνδεση από την Hol, με γραμμή Vivodi, χωρίς να χρειάζεται να έχω τη γραμμή για έναν επιπλέον χρόνο, ή να ξαναπληρώνω τέλος ενεργοποίησης για τη γραμμή
Αν κάποιον δε τον πήρε ο ύπνος διαβάζοντας όλο αυτό και έχει καμιά ιδέα, η απάντηση του ευπρόδεκτη...