Haros
11-09-07, 16:07
Και πάει κάπως έτσι λοιπόν...
κάποτε είχα κάνει το λάθος να μπω στο zisto. Δεν ζούσα τπτ (ούτε τηλεφωνία αλλά ούτε και ίντερνετ) και αποφάσισα να φύγω και να επιστρέψω στην καλη μου forthnet στο shared llu της με την προσφορά της 1ης Ιουνίου...
Τέλος Ιουλίου ενεργοποιήθηκα. Αλλά σύντομα μου κόπηκε η χαρά όταν διαπίστωσα ότι η γραμμή μου μετα βίας έπιανε 2mbit με αρκετά κακή ποιότητα γραμμής πράγμα που δεν είχα ξανααντιμετωπίσει στο παρελθόν. Μετά από άπειρα τηλεφωνήματα δηλώθηκε βλάβη σε ΟΤΕ και αφήνωντας το θέμα στα έμπειρα χέρια του ΟΤΕ και της 4νετ έφυγα διακοπές...
Γύρισα όμως από διακοπές... Και πραγματικα ομολογώ και οι 2 τα είχαν καταφέρει μια χαρά... Δεν έιχα καθόλου ίντερνετ... Ούτε καν dsl link.... :)
Έτσι εδώ και 3 εβδομάδες προσπαθώ να βρώ μια άκρη με την forthnet για να μου φτιάξει επιτέλους τη γραμμή μου. Η forthnet τα ρίχνει στον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ με πήρε τηλ και μου έιπε πως την επόμενη μέρα θα κοιτάξουν το πρόβλημα και άμα δεν λυθεί τότε είναι απο τη μεριά της forthnet. Φυσικά τίποτε δεν έγινε και μ'αυτά και μ'αυτά φτάσαμε στο σήμερα....
3 εβδομάδες + χωρίς ίντερνετ. Απο ανεύθυνα άτομα...
Χθές για άλλη μια φορα πήρα τηλ το support της 4νετ (το ποιό?!) μετά από 5 λεπτά σήκωσαν το τηλέφωνο (μια πλάκα έκανα...) και μου είπαν πως κανένας τεχνικός δεν είναι διαθέσιμος, να αφήσω κινητό και να με πάρουν μετά.
Τους εξήγησα ότι δεν πρόκειται να με πάρουν μετά και θα αναγκάζομαι να τους ξαναπάρω εγώ τηλ. γιατι αυτό συμβαίνει εδώ και 3 εβδομάδες. Η απάντηση? Αφού επιβεβαίωσαν τον αριθμό του κινητού μου, μου έκλεισαν το τηλέφωνο κατάμουτρα.... Πραγματικά από τον Ιούλιο κρατάω την ψυχραιμία μου αλλά εκείνη τη στιγμή ευχαριστώ τον Θεο που δεν είχα την τηλεφωνήτρια απέναντι μου...
Φυσικά κανένα τηλεφώνημα...
Σήμερα πήρα απόφαση να διακόψω την συνδρομή μου με την 4νετ με απαίτηση φυσικά να μου επιστρέψουν τα χρήματα του box. Μου στείλαν στο mail την αίτηση διακοπής συνδρομής. όμως πολύ αμφιβάλλω αν θα πάρω τα χρήματα του box πίσω... βέβαια θα το κυνηγήσω το θέμα γιατι ούτε ένα ευρώ δεν τους χαρίζω...
Προσπαθώ να κάνω υπομονή λοιπόν και να ζήσω στον τηλεπικοινωνιακό Μεσαίωνα που "απλά, ελεύθερα, συναρπαστικά" μου προσφέρει η 4νετ και οι άλλοι ιδιωτικοί πάροχοι (μην ξεχνάμε έρχομαι απο tellas).
Ο ΟΤΕ που όλοι αγαπάμε να μισούμε όπως και να το κάνουμε τελικά είναι ο πιο αξιόπιστος πάροχοςς. Όσο ήμουν σε αυτόν είχα και τηλέφωνο και ίντερνετ πάντα... Κουράστηκα να γυρίζω από πάροχο σε πάροχο για να δω αν κάποιος θα μου κάνει τη χάρη να μου δώσει υπηρεσίες που έχω πληρώσει, και πραγμάτικα θέλω να συνεχίσω να πληρώνω άμα μου της παρέχει σωστα.
Κάπου εδώ να κλείσω το thread μου.
Ελπίζω να μη σας κούρασα γιατί πλεόν είμαι και εγώ πολύ κουρασμένος για να αρχίσω να εκνευρίζομαι με όλα αυτά που μου συμβαίνουν με τους παρόχους, καθώς σε λίγο καιρό κλείνω 1 χρόνο χωρίς ιντερνετ στην Ελλάδα του 21ου αιώνα...
κάποτε είχα κάνει το λάθος να μπω στο zisto. Δεν ζούσα τπτ (ούτε τηλεφωνία αλλά ούτε και ίντερνετ) και αποφάσισα να φύγω και να επιστρέψω στην καλη μου forthnet στο shared llu της με την προσφορά της 1ης Ιουνίου...
Τέλος Ιουλίου ενεργοποιήθηκα. Αλλά σύντομα μου κόπηκε η χαρά όταν διαπίστωσα ότι η γραμμή μου μετα βίας έπιανε 2mbit με αρκετά κακή ποιότητα γραμμής πράγμα που δεν είχα ξανααντιμετωπίσει στο παρελθόν. Μετά από άπειρα τηλεφωνήματα δηλώθηκε βλάβη σε ΟΤΕ και αφήνωντας το θέμα στα έμπειρα χέρια του ΟΤΕ και της 4νετ έφυγα διακοπές...
Γύρισα όμως από διακοπές... Και πραγματικα ομολογώ και οι 2 τα είχαν καταφέρει μια χαρά... Δεν έιχα καθόλου ίντερνετ... Ούτε καν dsl link.... :)
Έτσι εδώ και 3 εβδομάδες προσπαθώ να βρώ μια άκρη με την forthnet για να μου φτιάξει επιτέλους τη γραμμή μου. Η forthnet τα ρίχνει στον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ με πήρε τηλ και μου έιπε πως την επόμενη μέρα θα κοιτάξουν το πρόβλημα και άμα δεν λυθεί τότε είναι απο τη μεριά της forthnet. Φυσικά τίποτε δεν έγινε και μ'αυτά και μ'αυτά φτάσαμε στο σήμερα....
3 εβδομάδες + χωρίς ίντερνετ. Απο ανεύθυνα άτομα...
Χθές για άλλη μια φορα πήρα τηλ το support της 4νετ (το ποιό?!) μετά από 5 λεπτά σήκωσαν το τηλέφωνο (μια πλάκα έκανα...) και μου είπαν πως κανένας τεχνικός δεν είναι διαθέσιμος, να αφήσω κινητό και να με πάρουν μετά.
Τους εξήγησα ότι δεν πρόκειται να με πάρουν μετά και θα αναγκάζομαι να τους ξαναπάρω εγώ τηλ. γιατι αυτό συμβαίνει εδώ και 3 εβδομάδες. Η απάντηση? Αφού επιβεβαίωσαν τον αριθμό του κινητού μου, μου έκλεισαν το τηλέφωνο κατάμουτρα.... Πραγματικά από τον Ιούλιο κρατάω την ψυχραιμία μου αλλά εκείνη τη στιγμή ευχαριστώ τον Θεο που δεν είχα την τηλεφωνήτρια απέναντι μου...
Φυσικά κανένα τηλεφώνημα...
Σήμερα πήρα απόφαση να διακόψω την συνδρομή μου με την 4νετ με απαίτηση φυσικά να μου επιστρέψουν τα χρήματα του box. Μου στείλαν στο mail την αίτηση διακοπής συνδρομής. όμως πολύ αμφιβάλλω αν θα πάρω τα χρήματα του box πίσω... βέβαια θα το κυνηγήσω το θέμα γιατι ούτε ένα ευρώ δεν τους χαρίζω...
Προσπαθώ να κάνω υπομονή λοιπόν και να ζήσω στον τηλεπικοινωνιακό Μεσαίωνα που "απλά, ελεύθερα, συναρπαστικά" μου προσφέρει η 4νετ και οι άλλοι ιδιωτικοί πάροχοι (μην ξεχνάμε έρχομαι απο tellas).
Ο ΟΤΕ που όλοι αγαπάμε να μισούμε όπως και να το κάνουμε τελικά είναι ο πιο αξιόπιστος πάροχοςς. Όσο ήμουν σε αυτόν είχα και τηλέφωνο και ίντερνετ πάντα... Κουράστηκα να γυρίζω από πάροχο σε πάροχο για να δω αν κάποιος θα μου κάνει τη χάρη να μου δώσει υπηρεσίες που έχω πληρώσει, και πραγμάτικα θέλω να συνεχίσω να πληρώνω άμα μου της παρέχει σωστα.
Κάπου εδώ να κλείσω το thread μου.
Ελπίζω να μη σας κούρασα γιατί πλεόν είμαι και εγώ πολύ κουρασμένος για να αρχίσω να εκνευρίζομαι με όλα αυτά που μου συμβαίνουν με τους παρόχους, καθώς σε λίγο καιρό κλείνω 1 χρόνο χωρίς ιντερνετ στην Ελλάδα του 21ου αιώνα...