PDA

Επιστροφή στο Forum : Cosmote Throttling torrents?

alexpro
28-11-24, 03:47
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά. Έχω ftth 1Gbps cosmote. Μπήκε απρίλιο 2024 και τον τελευταίο μήνα δεν μπορώ να κατεβάσω torrent. Η σύνδεση πέφτει στο 0 και δείχνει συνδεδεμένο χωρίς ίντερνετ για 10 δευτερόλεπτα. Όταν κάλεσα την κοσμοτε να ρωτήσω γιατί συμβαίνει μου είπαν αλλαγή εξοπλισμού. Ήρθε ο εξοπλισμός ίδιος ( Fritzbox 5530) και πάλι τα ίδια. Μου είπαν θα φέρουν τεχνικό να δει τι γίνεται γιατί αυτοί από το τηλέφωνο μόνο άμα είμαι σε wifi μπορούν να αλλάξουν κανάλια και άλλες τέτοιες μικροδουλειές. Επειδή είμαι άσχετος με φορουμς συγγνώμη αν υπάρχει ήδη ποστ με απάντηση απλά είμαι απελπισμένος. Έχει γίνει κάτι; Εννοώ ότι γιατί να κάνω ρυθμίσεις ενώ μέχρι τώρα έτρεχε κανονικά χωρίς διακοπές; Είναι της cosmote θέμα; Πώς τους αντιμετωπίζω. Δυστυχώς παιδιά μην ποσταρετε πλάκες γιατί έχω ξενερώσει φουλ θα προτιμούσα αν κάποιος μπορεί πραγματικά να βοηθήσει να γράψει κάτι. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

netblues
28-11-24, 05:05
Μπορουμε να σου πουμε με ασφαλεια οτi η cosmote δεν κανει καποιου ειδους περιορισμο στα torrents, και οτι το 5530 αν ΔΕΝ το παρακανεις με απειρα seeds δεν εχει καποιο θεμα, και ειναι και απιθναο οποιοδηποτε hardware problem να επιδρα μονο τα torrents.

Δες μερικα πραγματα. Α.) Εισαι σε cgnat? Β. Το συνολικοτερο health στο pc που κατεβαζεις.. Γενικοτερα περα απο το cgnat δεν ειναι θεμα cosmote.

fadasma
28-11-24, 06:46
Δοκίμασε να αλλάξεις το πρόγραμμα που κατεβάζεις τορεντ. Επίσης βάλε ένα χαμηλό όριο στο upload του προγράμματος επειδή μπορεί να σου μπουκώνει τη γραμμμη.

K1m0n
28-11-24, 11:38
Δες μερικα πραγματα. Α.) Εισαι σε cgnat?

Αυτό^

Επιπλέον, υποθέτωντας ότι δεν έχεις στήσει ο ίδιος κανόνες port-forward wan->torrent_client,
και ότι ο host που τρέχει τον torrent_client είναι dhcp client στο fritzbox
(και ότι ο torrent_client χρησιμοποιεί upnp),
μπές στις ρυθμίσεις του lan στο fritzbox
και ρύθμισε το ώστε ο torrent_client να επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει το upnp.