PDA

Επιστροφή στο Forum : Visual basic



ikyriakidis
16-01-05, 16:55
Παιδιά χρειάζομαι βοήθεια επιγώντος.Θέλω να προσθέσω χρονόμετρο σε μια εργασία σε visual basic.Θέλω απλά να μετράει δευτερόλεπτα.Αν μπορεί κανείς να βοηθήσει.

Rama
16-01-05, 17:24
Υπάρχει το timer control που έχει ένα και μοναδικό event που "σηκώνεται" κάθε φορά που περνάει το interval που του ορίζεις σαν property. Βάλτου λοιπόν interval = 1000 (milisecs) και γράψε οτι κώδικα θες στο event π.χ. :


label1.caption = now

WAntilles
16-01-05, 17:24
Βάλε ένα timer object.

Δώσ' του interval 1000 και ξεκίνα το.

Στο event ολοκλήρωσης του μετρούμενου χρόνου, κάνε το να αυξάνει την τιμή μιας integer μεταβλητής.

ikyriakidis
16-01-05, 17:27
Είμαι άσχετος.Το έκανα αυτο αλλα δεν το δείχνει στην οθόνη.Θέλει να κάνεις click πάνω στο label για να το δείξει.Και επίσης δέιχνει αριθμούς του τύπου 5000,00

tvelocity
16-01-05, 17:41
Όταν λές εργασία, ενοείς για σχολή; Αν ναι πιάσε τις σημειώσεις και διάβασε τις μπας περάσεις ποτέ το μάθημα :roll: Αν όχι άσε την Visual Basic και πιάσε καμιά σοβαρή γλώσσα (και φρόντισε να RTFM πρώτα)

odd
16-01-05, 17:44
Το χρονόμετρο δεν φένεται όταν τρέχει η εφαρμογή, απλά μετράει το χρόνο μεταξύ δύο events που ορίζεις.

ikyriakidis
16-01-05, 17:44
Ναι για τη σχολή είναι η εργασία.Δυστηχώς δεν μας έχουν δόσει σημειώσεις.

ikyriakidis
16-01-05, 17:47
odd εγώ θέλω να μετράει δευτερόλεπτα και να τα δείχνει σε ένα label.

porosis
16-01-05, 18:08
Βάζεις ένα timer(Timer1) σε μια φόρμα, στις ιδιότητες του βάζεις Interval 1000, και Enabled = True.

Ρίξε ένα label στην φόρμα (Label1) και βάλε στις ιδιότητες Caption = 0

Bάλε τον κώδικα για το event Timer1_Timer (διπλό κλικ πάνω στο χρονόμετρο που έβαλες στην φόρμα)



Private Sub Timer1_Timer()
Label1.Caption = CStr(CInt(Label1.Caption) + 1)
End Sub


Με αυτό ορίζεις ότι κάθε φορά που θα συμβαίνει το event Timer1_Timer (δηλαδή κάθε φορά που θα περνούν 1000ms) θα αυξάνεται η αριθμός που έχει το Caption του label κατά 1.