PDA

Επιστροφή στο Forum : On Telecoms - Αγία Παρασκευή - 48 ημέρες και ακόμα περιμένω ...



doum7
17-09-07, 18:49
Αγαπητοί Φίλοι καλησπέρα ...

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος (το πρόβλημα μου έχει περιγραφεί και σε άλλο θέμα...)

Στις 31 Ιουλίου η τηλ γραμμή μου με φορητότητα έφυγε από ΟΤΕ...

Σήμερα 48 ημέρες μετά παραμένω χωρίς υπηρεσίες...

Μετά από καταγγελίες, άπειρα τηλέφωνα προς όλες τις κατευθύνσεις(ΟΝ, ΕΕΤΤ, ΟΤΕ), η

επίσημη θέση για το πρόβλημα μου είναι...

από πλευράς ΟΤΕ : απλά η ΟΝ δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει και σας έχει στην

αναμονή...

από πλευράς ΟΝ : δίνουμε συνεχώς βλάβες για επίλυση του προβλήματος, το πρόβλημα

υπάρχει από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το σπίτι σας, πρέπει τεχνικός του ΟΤΕ να κάνει κάποιες εργασίες

στο κουτί με τις τηλ γραμμές της πολυκατοικίας, εμείς δεν επιτρέπεται να επέμβουμε εκεί...

Αύριο καταθέτω δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση με την ΟΝ(με τα μέχρι τώρα

δεδομένα αυτό μου φαίνεται το πιο λογικό)...έχει γίνει και αίτηση στο 134 για νέα γραμμή...

Παρακαλώ βοηθείστε με με τη γνώμη σας... :worthy::worthy::worthy:

Ευχαριστώ...

cnp5
17-09-07, 21:58
Η ταλαιπωρία σου δεν έχει τέλος βλέπω. :(
Η ΕΕΤΤ τι απάντησε; Γιατί απ' ότι κατάλαβα, έχεις πάρει απαντήσεις μόνο από ΟΤΕ και ON.

doum7
17-09-07, 22:58
αγαπητέ, η ΕΕΤΤ το μόνο που μου είπε ήταν : κάνε αίτηση υπαναχώρησης αναιτίως να

τελειώνεις...

μια απάντηση που δίνει λύσεις, αλλά αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες...

όπως καταλαβαίνεις η συγκεκριμένη απάντηση δίνει μεγάλη τροφή...σε προηγούμενα σχόλια για

π λ α κ ά κ ι α ... :hmm:

cnp5
17-09-07, 23:11
αγαπητέ, η ΕΕΤΤ το μόνο που μου είπε ήταν : κάνε αίτηση υπαναχώρησης αναιτίως να

τελειώνεις...

μια απάντηση που δίνει λύσεις, αλλά αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες...

όπως καταλαβαίνεις η συγκεκριμένη απάντηση δίνει μεγάλη τροφή...σε προηγούμενα σχόλια για

π λ α κ ά κ ι α ... :hmm:

ΕΕΤΤ :down: Η ΕΕΤΤ θα έπρεπε να διερευνήσει το πρόβλημα και να σου απαντήσει ποιος φταίει και τι προτίθεται να κάνει... όχι να σου πει πως να φύγεις!

Τι να σου πω... κάνε υπαναχώρηση... Αν και κανα εξώδικο δε θα τους χάλαγε (και τους 2!)

Αυτή τη στιγμή τηλέφωνο έχεις; η φορητότητα έχει ολοκληρωθεί (δηλαδή ο ΟΤΕ έχει κοπεί);

Πάντως και η ON και ο ΟΤΕ θα μπορούσαν να λένε αλήθεια... μόνο που δε μπορεί να λένε και οι 2 μαζί...

doum7
17-09-07, 23:35
φορητότητα ολοκληρώθηκε 31/07/07 ... από τότε off τηλέφωνο και adsl ... στο my on όλα καλά

από : 21/06/07 ... και ο γέρος απ' το χωριό(πυρόπληκτος) να λέει : ρε _αλάκα δεν πλήρωσες και στο

κόψανε ... :mad: :mad: :mad:

το πλέον περίεργο ... τηλ στο cc, σύνδεση με τεχνικό και τους λέω : πρόβλημα ... τι πρέπει να κάνω για

διακοπή ???

παγωμένα, αδιάφορα και χωρίς γιατί ... αυτό κι αυτό ...


Συγγνώμη αλλά το παγάκι για μένα δικαιώνει ΤΟΝ ΠΟΤΕ ...

cnp5
18-09-07, 01:31
φορητότητα ολοκληρώθηκε 31/07/07 ... από τότε off τηλέφωνο και adsl ... στο my on όλα καλά

από : 21/06/07 ... και ο γέρος απ' το χωριό(πυρόπληκτος) να λέει : ρε _αλάκα δεν πλήρωσες και στο

κόψανε ... :mad: :mad: :mad:

το πλέον περίεργο ... τηλ στο cc, σύνδεση με τεχνικό και τους λέω : πρόβλημα ... τι πρέπει να κάνω για

διακοπή ???

παγωμένα, αδιάφορα και χωρίς γιατί ... αυτό κι αυτό ...


Συγγνώμη αλλά το παγάκι για μένα δικαιώνει ΤΟΝ ΠΟΤΕ ...

Εγώ πάλι δεν είμαι και τόσο σίγουρος για το ποιος φταίει... Το ότι ο ΟΤΕ απαντά λέγοντας ότι η "OnTelecoms δε μπορεί να σας εξυπηρετήσει και σας έχει στην αναμονή" μου χτυπάει "κάπως".

Το κακό είναι ότι αναγκάζεσαι εσύ και ασχολείσαι με αυτά αντί να το κάνει η On... που στη τελική είναι και υπεύθυνη να το κάνει.

doum7
19-09-07, 22:48
... σήμερα στις 50 ημέρες, έτοιμος για υπαναχώρηση απ' τη σύμβαση ...

... από πρωί πρωί λοιπόν ταυτότητες, φωτοτυπίες, αιτήσεις, δηλώσεις κλπ και αποφασισμένος

να δώσω τέλος στην ταλαιπωρία ...

... παίρνω λοιπόν τηλέφωνο για κάποιες λεπτομέρειες στο 210 6161--- ...

... για καλή μου τύχη, με συνδέουν με κάποιον επώνυμο στο τεχνικό τμήμα ...

... του αναφέρω το πρόβλημα μου και αναλαμβάνει να με ενημερώσει υπεύθυνα ...

... από τις 12 περίπου που κάλεσα, μέχρι τις 5 το απόγευμα με πήρε 6 φορές ...

... με στοιχεία (τα οποία όπως μου είπε είναι όποτε θέλω στη διάθεσή μου), η γραμμή μου δεν

έχει τάση και μέσω του WCRM έχουν καταχωρηθεί αμέτρητες βλάβες προς τον ΟΤΕ ...

... βλάβες για τις οποίες η ΟΝ χρεώνεται κανονικότατα ...

... Παρασκευή μεσημέρι θα έχω οριστική απάντηση στο πρόβλημά μου (παίζει και το να πάρω

νέο νούμερο απ' την ΟΝ) ...

... έχω όλα τα στοιχεία επικοινωνίας με το συγκεκριμένο πρόσωπο αλλά έχω δεσμευθεί να μην

αναφερθούν για όπως μου είπε καθημερινά βομβαρδίζομαι ...

... δεν είμαι σίγουρος για τίποτα αλλά πλέον είμαι πιο αισιόδοξος ...

... μένω σε μια κουβέντα του :50 μέρες, είναι πολύ βαρύ ...

doum7
22-09-07, 01:54
... από Πέμπτη 20/09/07, ΟΝ ...

... τελικά σ' αυτό το ρημάδι που λέγεται Ελλάδα, μόνο ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη

θέση, μπορεί να σε φτιάξει ...

... Πάντως φαίνεται ότι άξιζε τον κόπο ...

Συντονισμός 10011/1047 και σταθερότητα. :oneup:

@ ADSLgr.com All rights reserved.