dikos
19-09-07, 10:46
Αγαπητοί Κύριοι,
Έχω κάνει αίτηση για ενεργοποίση σε ανενεργό βρόγχο στην εταιρεία σας η οποία εστάλη στον ΟΤΕ στις 17/8. Ο Οτε έδωσε πιθανή ημερομηνία 5/9. Μέχρι σήμερα δεν έχω κάποιο νέο σας αλλά ούτε και στο customer care γνωρίζουν να μου πουν. Επέλεξα την εταιρεία σας γιατί πίστευα ότι αντιμετώπιζει διαφορετικά τον πελάτη και ήταν μέσα στους χρόνους της. Μέχρι στιγμής έχω διαψευστεί.
Υπάρχει κάποιος ή κάποιο τμήμα το οποίο ασχολείται με τις καθυστερήσεις; Πως μπορώ να μάθω το πότε περίπου θα ενεργοποιηθώ εφόσον το customer care δεν έχει ιδέα;
Ευχαριστώ
Έχω κάνει αίτηση για ενεργοποίση σε ανενεργό βρόγχο στην εταιρεία σας η οποία εστάλη στον ΟΤΕ στις 17/8. Ο Οτε έδωσε πιθανή ημερομηνία 5/9. Μέχρι σήμερα δεν έχω κάποιο νέο σας αλλά ούτε και στο customer care γνωρίζουν να μου πουν. Επέλεξα την εταιρεία σας γιατί πίστευα ότι αντιμετώπιζει διαφορετικά τον πελάτη και ήταν μέσα στους χρόνους της. Μέχρι στιγμής έχω διαψευστεί.
Υπάρχει κάποιος ή κάποιο τμήμα το οποίο ασχολείται με τις καθυστερήσεις; Πως μπορώ να μάθω το πότε περίπου θα ενεργοποιηθώ εφόσον το customer care δεν έχει ιδέα;
Ευχαριστώ