PDA

Επιστροφή στο Forum : Ο ΟΤΕ τα χαλάει, η Forthnet τα ξύνει...



memphisx
13-10-07, 13:35
Λοιπον αρχικα καλως σας βρήκα παιδιά αυτό είναι το πρώτο μου post γι'αυτο θα με συγχωρέσετε αν ήταν καλύτερο να το έβαζα κάπου αλλού μιας και δε γνωρίζω καλά πως λειτουργεί η δομή του συγκεκριμένου forum.

Αρχίζω με πρόβλημα ΜΕΓΑΛΟ και θα είμαι όσο το δυνατόν πιο αναλυτικός. Μεγάλο μέρος αυτου του post ίσως να το δείτε και στο blog μου (κάποια κομμάτια τα κάνω copy paste επειδή το έχω είδη γράψει το κείμενο και βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια απλά δεν το έχω postαρει ακόμα γιατί δεν έχω internet).

Ας αρχίσω απο την πολύ ΑΡΧΗ. Αυτή η αρχή ξεκινάει αρκετούς μήνες παλιότερα… όταν ήμουν ακόμα φαντάρος… και παρόλο που ήμουν φαντάρος διατηρούσα την νοημοσύνη σε υψηλό επίπεδο (έτσι τουλάχιστον πίστευα). Έτσι λοιπόν αυτή η υψηλή νοημοσύνη (όπα ρε Αϊνστάιν )μου πρόσταζε να ξεφύγω από τα σίδερα του ΟΤΕ (γιατί είχε πιαστεί ο κώλος μας από τόσο πιάσιμο με τις υπέρογκες τιμές του, που να το χρησιμοποιούσαμε κιόλας το σταθερό). Σαν συνδρομητής της Forthnet μέσω της ADSL σύνδεσής μου και δηλώνοντας ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που μου πρόσφερε εδώ και ενάμιση χρόνο αποφάσισα να κάνω μια δοκιμή στο ιδιόκτητο της μέσω της προσφοράς 2play. Την χρονική στιγμή που το είδα βέβαια δεν μπορούσα μιας και δεν καλυπτόταν στην περιοχή μου, έτσι το αρχικό σχέδιο ήταν να κάνω την αίτησή μου αφού απολυθώ αφού τότε θα καλυπτόταν και η περιοχή μας από το ιδιόκτητο.

Έτσι κι έγινε στην τελευταία άδεια (απολύσεως) βεβαιώθηκα από την ιστοσελίδα της Forthnet ότι η περιοχή μου (μέσω Κέντρου Νέας Βάρνας) καλύπτεται από το ιδιόκτητό δίκτυό της και ετοίμασα την αίτηση μου μαζί με όλα όσα χρειαζόντουσαν (φωτοτυπίες λογαριασμού ΟΤΕ και ταυτότητας κλπ) κατέβασα και την λίστα με το πού μπορώ να παραδώσω όλη αυτή την χαρτούρα και επειδή δεν προλάβαινα να κάνω τίποτε άλλο τα άφησα στον πατέρα μου μιας και δεν είχε μείνει τίποτα. Φυσικά δεν έκανε τίποτα γιατί όπως είναι φυσικό τον εκφόβισε μάλλον η πωλήτρια εκεί μόλις του είπε για τον ένα μήνα αναμονής μέχρι την ενεργοποίηση.

Με το που απολύθηκα (7 Αυγούστου) πήγαμε μαζί και αφού βεβαιώθηκα ότι δεν θα υπάρχει καμία μεγάλη διακοπή μέχρι να γίνει η μεταφορά έδωσα όλη την χαρτούρα κι έφυγα (τα είχα όλα έτοιμα, το μόνο που κάναν ήταν να μου βγάλουν αντίγραφο της αίτησης μου, τέτοιο self service μάλλον δεν τους ξανά έτυχε).

Από τότε οι μέρες κυλούσαν, έκανα τις διακοπούλες μου και ούτε φωνή ούτε ακρόαση από Forthnet. Είπα να περιμένω 1 μήνα πριν αρχίσω τα τηλεφωνήματα μιας και 1 μήνα με είχε διαβεβαιώσει η πωλήτρια ότι θα είμαι σε αναμονή αν και με τους δικούς μου υπολογισμούς μου υπολόγιζα ένα δίμηνο. Η αλήθεια είναι ότι η όλη κατάσταση δεν με πολύ ενοχλούσε μιας και ήμουν με δωρεάν Internet όλον αυτόν τον καιρό μέχρι να μεταφερθώ στο 2play (η συνδρομή μου είχε λήξει αρχές Ιουλίου).

Με το που άρχισε η εξεταστική (2 Σεπτεμβρίου) είδα φώς και στη ιστοσελίδα της Forthnet για την αίτησή μου:
02/09/2007 Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ
02/09/2007 Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet

Καθησυχάστηκα κι εγώ και προχώρησα στα άλλα προβλήματα που είχα μπροστά μου και δεν ήταν άλλα από τα διαβάσματα. Πέρασε άλλος ένας μήνας χωρίς καμία αλλαγή και μπήκαμε στον Οκτώβρη και ως δια μαγείας βλέπω στην ιστοσελίδα την αλλαγή αλλά τι αλλαγή:
02/10/2007 Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ
01/10/2007 Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet

Κάπου εκεί σταμάτησα να εμπιστεύομαι και την σελίδα της εταιρίας αλλά για άλλη μια φορά άφηνα το θέμα έτσι μέχρι να εξελιχθεί και να δώ την διαφορά ξαφνικά. Και δυστυχώς την είδα με άσχημο τρόπο. Ήταν απόγευμα Τρίτης 3 Οκτωβρίου… όταν ξαφνικά αποσυνδέθηκα και δεν ξανασυνδέθηκα μαζί με ένα σωρό μυστήρια να συμβαίνουν. Η γραμμή μου να έχει αναβαθμιστεί από τα 768kbps στο 1Mbps το μόντεμ της Crypto αλλά και το ασύρματο Router της Linksys να συγχρονίζονται άνετα αλλά να μη συνδέομαι πράγμα που σημαίνει ότι γραμμή ADSL έχω… δε μου τη κόψανε αλλά αυτό το Error 721 που μου έδινε το modem δεν μου έλεγε τίποτα για πρόβλημα από την πλευρά της Forthnet αλλά από τον ΟΤΕ.

Είπα να το αφήσω καμία μερούλα ακόμα μήπως είναι τα φυσικά επακόλουθα της μεταφοράς μου στο ιδιόκτητο. Αλλά τι σόι μεταφορά είναι αυτή με μια απλή αναβάθμιση στο 1mbps και όχι μεταφορά στα 24Mbps του ADSL2+. Μπήκα net την επόμενη από το κινητό για να δώ το εξής
04/10/2007 Ενεργοποίηση Internet. Σε μερικές ημέρες θα ακολουθήσει ενεργοποίηση της Τηλεφωνίας.
02/10/2007 Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ
01/10/2007 Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet

Ποια ενεργοποίηση ρε παιδιά που είχα ιντερνέτ και το ‘χασα. Μήπως απενεργοποίηση εννοούσατε. Δηλαδή μήπως πρέπει να αρχίσω να φοβάμαι για τα χειρότερα με αυτό που είπατε παρακάτω για ενεργοποίηση της τηλεφωνίας?????
Και κάπου εκεί ξεκίνησαν τα τηλεφωνήματα. Αρχικά ούτε γραμμή δεν έπιανα. Μόλις έπιασα περίμενα 15 λεπτά στην αναμονή και άλλα 15 λεπτά με τον τεχνικό από την άλλη να του αναλύω το πρόβλημα και αυτός να θέλει να με πείσει ότι το πρόβλημα ίσως να είναι με τις ρυθμίσεις. ’ντε να κάνουμε βήμα βήμα όλες τις ρυθμίσεις να δει ότι όλες είναι σωστές και να μου πει στο τέλος ότι το δηλώνει βλάβη στον ΟΤΕ γιατί λέει ότι δεν είμαι στο ιδιόκτητο και θα περιμένω κάνα διήμερο.

Μετά την αναμονή μου από τον ΟΤΕ για την διόρθωση της βλάβης στη γραμμή μου για αρκετές μέρες και αφού έβλεπα ότι δεν υπάρχει καμία αλλαγή, ούτε καν κάποια επικοινωνία από μέρους τους να ρωτήσουν ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα ξαναπαίρνω τηλέφωνο (ήταν Τρίτη 9-10-2007) στην εξυπηρέτηση πελατών της Forthnet και μετά από 20 λεπτά αναμονή στο ακουστικό (τα νεύρα μου) καταφέρνω να μιλήσω με άλλον έναν τεχνικό ο οποίος με αποστόμωσε πραγματικά…
«Δεν βλέπω να έχει δηλωθεί καμιά βλάβη στην γραμμή σας ούτε καμιά απάντηση από τον ΟΤΕ επί του θέματος. Μόνο μια αίτηση για να μπείτε στο ιδιόκτητο βλέπω»
Ένας θεός ξέρει πώς δεν άναψαν τα λαμπάκια μου τότε. Με άλλα λόγια τζάμπα εγώ περίμενα τόσες μέρες για ένα πρόβλημα που ο προηγούμενος τεχνικός της Forthnet δεν το προώθησε καν στον OTE. Η συνέχεια όμως ήταν ακόμα πιο θεαματική όταν ο τεχνικός άρχισε να με ρωτάει διάφορες ερωτήσεις για τις ρυθμίσεις στο router και να ξανακάνουμε προσπάθειες να συνδεθώ αλλάζοντας ένα σωρό ρυθμίσεις που στην τελική το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο και τα περισσότερα τα είχα δοκιμάσει και μόνος μου αλλά και την πρώτη φορά που πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών.

Αφού και αυτός δεν βρήκε άκρη μου ζήτησε ένα τηλέφωνο μου έκανε και κάποιες ερωτήσεις για την γραμμή και το δήλωσε βλάβη στον ΟΤΕ (το δήλωσε άραγε;). Μου είπε ότι το πρόβλημα θα έχει λυθεί την Πέμπτη. Οι απαντήσεις του επί θεμάτων ιδιόκτητου της Forthnet δεν με κάλυψαν, χώρια που με έστειλε να καλέσω άλλον αριθμό για να μάθω την κατάσταση στην οποία βρίσκετε η αίτηση μου για να μπω στο ιδιόκτητο. Στην Ερώτηση για τον εξοπλισμό πάλι μου απάντησε ότι θα μου σταλεί με courier αμέσως μετά την σύνδεσή μου στο ιδιόκτητο.

Την επόμενη του τηλεφωνήματος (10-10-2007) μου ήρθε το router (Μπήκα στο ιδιόκτητο και δεν το ξέρω ρε παιδιά). Ίσα ίσα που το δοκίμασα αν δουλεύει και το επανασυσκεύασα πίσω. Δεν πρόκειται να αλλάξω το καλό μου και ασύρματο Linksys με καμία φτηνιάρικη λύση της Siemens…

Ήρθε η Παρασκευή (12-10-2007) λοιπόν και κανω το μεσημεράκι το τρίτο τηλεφώνημα. Αυτή τη φορά απαντάει μια κοπελιά. Δε χρειάστηκε πολύς χρόνος μάλλον γιατί το επίπεδο γνώσεων που είχε ήταν μικρότερο αλλα ίσως επειδή της έκοψα την φόρα κι εγώ όταν της είπα ότι ήταν η τρίτη φοράα που έπερνα και ότι έχω δοκιμάσει τα πάντα (1 modem 2 router 3 υπολογιστες)...
Μου είπε ότι βλεπει το αίτημα μου για βλάβη οτι θα έπρεπε να με είχαν πάρει τηλέφωνο πράμα που δεν κάναν και ότι δεν με ξεχάσαν απλά έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας και οτι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να προωθήσει την αίτηση μου και ότι θα προσπαθήσει να με ξανακαλέσει την ίδια μέρα (πράμα που δεν έγινε)

Η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει απίστευτη υπομονή στην κατάσταση αυτή. Ήταν μέρες που ήθελα να μπω στο net για τη σχολή μου, αναγκάστηκα τελικά να μπω από ένα internet cafe της γειτονιάς το οποίο με τσάτισε τα μέγιστα. Ήταν όλα κλειδωμένα. Έβαζα το flashάκι μου και δεν το αναγνώριζε. Δεν μπορούσα να σώσω αρχεία πουθενά στο δίσκο και σε γενικές γραμμές δε μπορούσα να κάνω τίποτε άλλο πέρα από το να μπω να δω καμιά σελίδα η να παίξω κάνα online game. Με συγχωρείτε κύριε ιδιοκτήτα του net cafe αλλά για σας πελάτης είναι μόνο τα πιτσιρίκια που θα έρθουν να στάξουν τα χαρτζιλίκια τους και να λιώνουν 24ωρα στο lineage, counter strike και στο WoW; Στον οποιονδήποτε υπολογιστή βιβλιοθήκης Πανεπιστημίων και ΤΕΙ μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα (εκτός φυσικά από το gaming). Μήπως δε θέλετε τα λεφτά μου; Κάτι τέτοια είναι που με τσατίζουν και αναρωτιέμαι μήπως τελικά ο νόμος που είχε ψηφιστεί πριν λίγα χρόνια περί ηλεκτρονικών παιγνίων ο οποίος στόχο είχε τα φρουτάκια αλλά η λανθασμένη διατύπωση του έκαιγε κάθε είδους ηλεκτρονικού παιχνιδιού ίσως καλό να έκανε μιας και δε θα είχαμε τα internet cafe σαν κι αυτά, κι ας έβριζα την κυβέρνηση Σημίτη τότε (offtopic).

Αυτή την στιγμή σας γράφω μέσω σύνδεσης κινητού και Wind Non Stop Plus από τον υπολογιστή και μέσω χρήσης αλχημιών (στην σελίδα καννονικά δεν έμπαινε έπρεπε να κατεβάσω plug in στο firefox) δεν μπορώ να μπω σε κανεναν ftp server και να κατεβάσω το οποιοδήποτε αρχείο (πράγματα που είναι απαραίτητα για την σχολή μου και τυχόν σημειώσεις η ανακοινώσεις που ανεβάζουν καθηγητές). Το παλιό το dial up modem της US Robotics δεν μπορώ να το συνδέσω γιατί δεν βρίσκω το σειριακό καλώδιο και ούτε που κατάφερα να το βρώ σε κανένα κατάστημα (είδος προς εξαφάνιση οι παλιές σειριακές συνδέσεις, μόνο στο πλαίσιο το βρήκα αλλα μόνο μέσω παραγγελίας απο το ιντερνετ... τα μεταφορικά θα μου βγούν περισσότερα απο το καλώδιο και μέχρι να μου το φέρουν ίσως να έχει λυθεί το πρόβλημα).

Βέβαια αυτή η λύση του κινητού δε μπορεί να κρατήσει για πού και τα νεύρα μου είναι ήδη στα όριά τους. Είμαι έτοιμος να στείλω καταγκελία.

Συγνώμη για το ΤΕΡΑΣΤΙΟ post μου...
Θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας.

deniSun
13-10-07, 16:00
Καλώς ήλθες.
Κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με εμένα με την ΤΥ.
Δήλωνα βλάβη κάθε εβδομάδα και μετά από 3 εβδομάδες μου είπαν ότι οι αιτήσεις για βλάβη είχαν διαγραφή (ότι δηλαδή έχουν διορθωθεί).
Χωρίς φυσικά να μου έχει γίνει τίποτε.
Αφού την 3 εβδομάδα διορθώθηκε το πρόβλημα (απλές ρυθμίσεις από την πλευρά τους - ούτε 2 λεπτά δεν χρειάστηκαν) ξαφνικά την 4 εβδομάδα μου παίρνουν τηλ. για να με ρωτήσουν για το αρχικό πρόβλημα που δήλωσα.
Δηλαδή η πρώτη μου αίτηση για βλάβη ελέγχθηκε μετά από 4 εβδομάδες.

Συγχαρητήρια και για το post σου.
Διεκδικείς τον τίτλο του μεγαλύτερου Post αυτή την στιγμή.

maik
13-10-07, 16:40
Μπορεις να μας πεις που κολαει ο ΟΤΕ σε ολο αυτο το παραπανω;

Οποσδηποτε ομως πρεπει να κανεις καταγγελια και στην ΕΕΤΤ αλλα και σε οργανωσεις καταναλωτων.

memphisx
13-10-07, 16:54
Κολάει στο ότι με σύνδεσαν μέσω ΑΡΥΣ ΟΤΕ και όχι μέσω του ιδιόκτητου. Και αν κάνεις ένα search στο forum εδω για το error 721 δεν έχω δει ούτε μια περίπτωση στην οποία σε δίκτυο του ΟΤΕ να μην ευθύνεται ο ίδιος για την μισή δουλεια που έχει κάνει. Πιθανολογό ότι απλά οι τεχνικοί συνδεσαν το καλώδιο και ούτε καν με βαλαν στις ρυθμίσεις του router με αποτέλεσμα να μην πέρνω IP.

Θα κάνω όμως καταγκελία και για τους δυο γιατί απότι δείχνουν τα πράματα και η 4νετ για ιδιόκτητο διαφήμιζε και με έβαλε μέσω ΑΡΥΣ για να φάει τα λεφτα μια ώρα αρχίτερα και στον ΟΤΕ που δυστηχώς είμαι ακόμα με αυτόν και μια δουλειά ήταν να κανει και την έκανε μιση ωστε να χάσω και το ιντερνετ που είχα.

maik
13-10-07, 17:26
Ο ΟΤΕ εκανε αυτο που ζητησε η forthnet. Δεν μπορει να ζητησει full llu και να σε βαλει σε ΑΡΥΣ.
Πιστευω οτι ξερεις την διαφορα μεταξυ ΑΡΥΣ και full llu.
Κλασικο κολπο της forthnet. Μεχρι βαλουν τους πελατες στο δικο τους dslam τους εχουν με ΑΡΥΣ.
Δεν φταιει λοιπον ο ΟΤΕ. Αν θελεις δηλωσε το εσυ στο 121 να το δουν οι τεχνικοι του ΟΤΕ.

memphisx
13-10-07, 17:40
Βρε maik49 παλικάρι μου δεν κατηγορώ μόνο τον ΟΤΕ και όχι φυσικά γιαυτό τον λόγο. Τον ΟΤΕ κατηγορώ γιαυτό ακριβώς που λές αλλά δεν έχει κάνει σωστά. Δεν με έχει συνδέσει σωστα στο router τους στο dslam με αποτέλεσμα να μην μπορώ να συνδεθώ όχι μόνο με την forthnet αλλα με οποιονδήποτε παροχό είτε λέγεται forthnet είτε HOL είτε OTEnet μέσω demo γιατί πολύ απλά δεν πέρνω ip.

Την forthnet την κατηγορώ γιατί πολύ απλά δεν με έβαλε στο ιδιόκτητο λογικά γιατί θα έπρεπε να περιμένω πολυ καιρό και ήθελαν να μου φάνε τα λεφτά...

Στην ΤΥ περνω τηλ. και αυτοί δηλώνοπυν βλάβη στον ΟΤΕ γιατί δεν έχει να κάνει κατι με αυτούς μιας και δε βλεπουν πρόβλημα απο την μεριά τους...

maik
13-10-07, 17:54
Βρε maik49 παλικάρι μου δεν κατηγορώ μόνο τον ΟΤΕ και όχι φυσικά γιαυτό τον λόγο. Τον ΟΤΕ κατηγορώ γιαυτό ακριβώς που λές αλλά δεν έχει κάνει σωστά. Δεν με έχει συνδέσει σωστα στο router τους στο dslam με αποτέλεσμα να μην μπορώ να συνδεθώ όχι μόνο με την forthnet αλλα με οποιονδήποτε παροχό είτε λέγεται forthnet είτε HOL είτε OTEnet μέσω demo γιατί πολύ απλά δεν πέρνω ip.

Την forthnet την κατηγορώ γιατί πολύ απλά δεν με έβαλε στο ιδιόκτητο λογικά γιατί θα έπρεπε να περιμένω πολυ καιρό και ήθελαν να μου φάνε τα λεφτά...

Στην ΤΥ περνω τηλ. και αυτοί δηλώνοπυν βλάβη στον ΟΤΕ γιατί δεν έχει να κάνει κατι με αυτούς μιας και δε βλεπουν πρόβλημα απο την μεριά τους...

Στο ειπα και πιο πανω. Αφου εισαι σε ΑΡΥΣ παρε εσυ ο ιδιος τηλ στο 121 και δηλωσε βλαβη για το ADSL. Θα γινει η δουλεια σου πολυ πιο γρηγορα. Αν περιμενεις απο την forthnet να δηλωσει καηκες.
ΠΙθανοτατα ειναι αυτο που λες, να μην παιρνεις ΙΡ , αλλα λυνεται πολυ ευκολα. Αν φυσικα εχει δηλωθει βλαβη.

memphisx
13-10-07, 18:17
Φίλε maik θα έπερνα αυτη τη στιγμη αν δεν ήταν δημοσια υπηρεσια και τισ αργιες και σκ δεν λειτουργούσε μόνο μέχρι τις 2.
Ελεος.
Αν ήσουν δηλαδη επιχείρηση που δουλευε και σκ και είχε αναγκη το internet τι θα έκανες με μια βλάβη με την γραμμή σου?
Δημοσιες υπηρεσίες σου λένε.
Ευχαριστώ πάντως...

maik
13-10-07, 18:23
καθημερινες 7πμ με 10 μμ
Σαββατοκυριακο 8μπ με 2μμ

sdikr
13-10-07, 18:29
Φίλε maik θα έπερνα αυτη τη στιγμη αν δεν ήταν δημοσια υπηρεσια και τισ αργιες και σκ δεν λειτουργούσε μόνο μέχρι τις 2.
Ελεος.
Αν ήσουν δηλαδη επιχείρηση που δουλευε και σκ και είχε αναγκη το internet τι θα έκανες με μια βλάβη με την γραμμή σου?
Δημοσιες υπηρεσίες σου λένε.
Ευχαριστώ πάντως...

Θα έβαζα μισθωμένο ;)

memphisx
14-10-07, 13:46
Μόλις πήρα τηλεφωνο στον ΟΤΕ στο 121 και μου είπαν ότι πρέπει να το δηλώσω στον Παροχό μου και αυτός αν είναι βλάβη δικιά τους θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσει μαζί τους πράγμα όμως που μου διαβεβαίωσε ότι δεν έχει γίνει.

Έχω ήδη συμπληρώσει την αίτηση διακοπής καθώς επίσης και την καταγγελία και είμαι έτοιμος να τη στείλω σε Ε.Ε.Τ.Τ , Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ΙΝ.ΚΑ. και Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ

@ ADSLgr.com All rights reserved.