PDA

Επιστροφή στο Forum : Εξωγήινο πρόβλημα!..



odyodyodys
21-10-07, 17:05
Hello everybody!!

Είμαι σχετικά άσχετος με όσα σχετίζονται με τις γραμμές DSL και θα σας εξηγήσω τι εννοώ.
Είμαι σχετικός με την DSL και τα πι-σιά, μιας και σπουδάζω πληροφορική κ τηλεπικοινωνίες...
Αλλά νιώθω άσχετος προσπαθώντας να λύσω τα προβλήματα που εμφανίζονται...

Πέρσι τον Νοέμβριο του 06 αγόρασα το φοιτητικό πακέτο 768 της 4νετ(114euro - 12μήνες).

Στις Σέρρες που σπούδαζα είχα "κανονική" ταχύτητα (κοντά στο 50% της ονομαστικής αλλά δεν το κάνω θέμα...).

Τώρα στην Θεσσαλονίκη, με το ίδιο modem και μεταφορά γραμμής, αντιμετωπίζω 2 προβληματάκια....

1. Πρόβλημα με το modem:

Το modem μου δημιουργεί παράσιτα στην γραμμή του τηλεφώνου όταν είναι ενεργοποιημένο. Τα παράσιτα ακούγονται και από τα υπόλοιπα δωμάτια, δηλαδή δεν φταίει η πρίζα, αλλά δεν τα ακούει όποιος μου μιλάει στο σταθερό. Τα παράσιτα δημιουργούνται από το modem 100%. Για κάποιο λόγο δηλαδή το modem εκπέμπει στις ακουστικές συχνότητες.
Το χαμηλοπερατό φιλτράκι μου λειτουργεί μια χαρά. Για να το τεστάρω, το σύνδεσα με το modem και εκείνο δεν μπόρεσε να συνδεθεί. Είτε το έχω συνδεμένο είτε όχι τα παράσιτα είναι εκεί...
Επίσης δοκίμασα 3-4 συσκευές τηλεφώνου και σε όλες ακούγονται τα σήματα του modem.
H ταχύτητά μου στο Internet είναι φυσιολογικότατη (κοντά 85% της ονομαστικής).
Με προβληματίζει το γεγονός ότι το modem εκπέμπει στις ακουστικές συχνότητες αλλά πως γίνεται να μην το ακούει ο άλλος? Έτσι κι αλλιώς στην μεταφορά ήχου ο οτε κόβει μόνο τις πάνω συχνότητες.

Φταίει το modem? Φταίει κάτι άλλο?

2. Πρόβλημα με τα downloads:
Τα περισσότερα downloads από το rapidshare κολλάνε στη μέση, γενικά στα μεγάλα αρχεία. Τα μικρά προλαβαίνουν να κατέβουν!!...
Επίσης, downloads από διάφορες σελίδες κολλάνε ( τελευταίο το emule που είναι και 4.5Mb! στο 87%)
Πολλές φορές χρειάζεται να πατήσω 3-4 φορές refresh στον Firefox στον IE και στο Opera για να ανοίξει μία σελίδα.