panil
23-10-07, 17:06
Δεν θέλω να λέω βαριές κουβέντες, ειδικά αν θερμώ, αλλά κάτι φαίνεται ότι δεν πηγαίνει καθόλου καλά στην Forthnet.
Δύο (2) μέρες τώρα ενώ βρίσκομαι σε ενεργή συνδρομή για τα μηχανήματα της εταιρείας έχω γίνει E-X-P-I-R-E-D !!!!!
Αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση στο διδίκτυο με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το απολύτως οξύμωρο είναι ότι το sales department μου έστειλε mail ότι :
" Σας ενημερώνουμε ότι η Forthnet συνδρομή σας πρόκειται να λήξει σε [30] ημέρες (16/11/2007)."
Ακόμα χειρότερα αντί να σκιστούν να με εξυπηρετήσουν για το πιο ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ πρόβλημα με κάνουν μπαλάκι από την τεχνική υποστήριξη στις πωλήσεις και πίσω με χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο που αγγίζουν την μία και μισή ώρα (1 και 30 λεπτά).
Λυπάμαι για τα παιδάκια στα τηλέφωνα που είναι τελείως ακατάρτιστα και εισπράτουν την δικαιολογημένη οργή και αγανάκτηση των απελπισμένων χρηστών (δεν μπορούμε να μπούμε καθόλου στι διαδίκτυο και όχι ότι συγχρονιζόμαστε στα 17 και όχι στα 24mbps).
Και για να μην ακουστώ σαν προβοκάτορας να πώ ότι είμαι πελάτης της Forthnet από το 1997.
Κρίμα και πάλι κρίμα.....
Δύο (2) μέρες τώρα ενώ βρίσκομαι σε ενεργή συνδρομή για τα μηχανήματα της εταιρείας έχω γίνει E-X-P-I-R-E-D !!!!!
Αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση στο διδίκτυο με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το απολύτως οξύμωρο είναι ότι το sales department μου έστειλε mail ότι :
" Σας ενημερώνουμε ότι η Forthnet συνδρομή σας πρόκειται να λήξει σε [30] ημέρες (16/11/2007)."
Ακόμα χειρότερα αντί να σκιστούν να με εξυπηρετήσουν για το πιο ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ πρόβλημα με κάνουν μπαλάκι από την τεχνική υποστήριξη στις πωλήσεις και πίσω με χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο που αγγίζουν την μία και μισή ώρα (1 και 30 λεπτά).
Λυπάμαι για τα παιδάκια στα τηλέφωνα που είναι τελείως ακατάρτιστα και εισπράτουν την δικαιολογημένη οργή και αγανάκτηση των απελπισμένων χρηστών (δεν μπορούμε να μπούμε καθόλου στι διαδίκτυο και όχι ότι συγχρονιζόμαστε στα 17 και όχι στα 24mbps).
Και για να μην ακουστώ σαν προβοκάτορας να πώ ότι είμαι πελάτης της Forthnet από το 1997.
Κρίμα και πάλι κρίμα.....