Santeron
24-10-07, 23:19
Παιδιά εγώ από το Σάββατο δεν έχω σταθερό τηλέφωνο. Ξεκίνησε με παράσιτα λίγο μετά την καταιγίδα του Σαββάτου και εξελίχθηκε σε ένα εντελώς νεκρό τηλέφωνο. Έχω προσπαθήσει από το Σάββατο να επικοινωνήσω πάνω από 10 φορές (δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με κανέναν γιατί παίρνει πάνω από 15 λεπτά να πιάσεις γραμμή) και έχω στείλει 2 mail. Σήμερα το πρωί, πήρε η αδερφή μου από την δουλειά τηλέφωνο και επιτέλους μίλησε με κάποιον και τους είπε να με πάρουν στο κινητό... ΣΤΑ @@ τους... Έστειλα λοιπόν πριν λίγο το 3ο mail που είναι το εξής:
Καλησπέρα.
Από το Σάββατο 20/10 έχω πρόβλημα με το σταθερό τηλέφωνο. Δεν έχω καθόλου γραμμή εδώ και 5 μέρες. Έχω στείλει 2 email και έχω πάρει τηλέφωνο πάνω από 10 φορές αλλά ποτέ δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με κάποιον τεχνικό γιατί ο χρόνος αναμονής υπερβαίνει το ένα τέταρτο με είκοσι λεπτά. Σήμερα, που κατάφερα να επικοινωνήσω, μου είπε ο τεχνικός ότι θα με πάρει αργότερα και δεν με πήρε… Είναι γελοία αυτή η κατάσταση και θα κάνω καταγγελία γι’ αυτή την απαράδεκτη εξυπηρέτηση που υπερβαίνει τα λογικά όρια. Δεν μπορείτε να αφήνετε κάποιον χωρίς σταθερό τηλέφωνο τόσες μέρες. Είμαι πολύ απογοητευμένος από τις γενικότερες υπηρεσίες σας. Απαιτώ άμεσα να γίνει τεχνικός έλεγχος της γραμμής μου και να βρείτε μία λύση.
****** Δημήτρης
Τηλέφωνο συνδρομητή: 210********
Πως μπορώ να τους πιέσω παραπάνω; Μπορώ να κάνω κάπου κάποια καταγγελία γι' αυτή την απαράδεκτη και αισχρή εξυπηρέτηση;
Καλησπέρα.
Από το Σάββατο 20/10 έχω πρόβλημα με το σταθερό τηλέφωνο. Δεν έχω καθόλου γραμμή εδώ και 5 μέρες. Έχω στείλει 2 email και έχω πάρει τηλέφωνο πάνω από 10 φορές αλλά ποτέ δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με κάποιον τεχνικό γιατί ο χρόνος αναμονής υπερβαίνει το ένα τέταρτο με είκοσι λεπτά. Σήμερα, που κατάφερα να επικοινωνήσω, μου είπε ο τεχνικός ότι θα με πάρει αργότερα και δεν με πήρε… Είναι γελοία αυτή η κατάσταση και θα κάνω καταγγελία γι’ αυτή την απαράδεκτη εξυπηρέτηση που υπερβαίνει τα λογικά όρια. Δεν μπορείτε να αφήνετε κάποιον χωρίς σταθερό τηλέφωνο τόσες μέρες. Είμαι πολύ απογοητευμένος από τις γενικότερες υπηρεσίες σας. Απαιτώ άμεσα να γίνει τεχνικός έλεγχος της γραμμής μου και να βρείτε μία λύση.
****** Δημήτρης
Τηλέφωνο συνδρομητή: 210********
Πως μπορώ να τους πιέσω παραπάνω; Μπορώ να κάνω κάπου κάποια καταγγελία γι' αυτή την απαράδεκτη και αισχρή εξυπηρέτηση;