PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με τηλέφωνο από το Σάββατο



Santeron
24-10-07, 23:19
Παιδιά εγώ από το Σάββατο δεν έχω σταθερό τηλέφωνο. Ξεκίνησε με παράσιτα λίγο μετά την καταιγίδα του Σαββάτου και εξελίχθηκε σε ένα εντελώς νεκρό τηλέφωνο. Έχω προσπαθήσει από το Σάββατο να επικοινωνήσω πάνω από 10 φορές (δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με κανέναν γιατί παίρνει πάνω από 15 λεπτά να πιάσεις γραμμή) και έχω στείλει 2 mail. Σήμερα το πρωί, πήρε η αδερφή μου από την δουλειά τηλέφωνο και επιτέλους μίλησε με κάποιον και τους είπε να με πάρουν στο κινητό... ΣΤΑ @@ τους... Έστειλα λοιπόν πριν λίγο το 3ο mail που είναι το εξής:


Καλησπέρα.
Από το Σάββατο 20/10 έχω πρόβλημα με το σταθερό τηλέφωνο. Δεν έχω καθόλου γραμμή εδώ και 5 μέρες. Έχω στείλει 2 email και έχω πάρει τηλέφωνο πάνω από 10 φορές αλλά ποτέ δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με κάποιον τεχνικό γιατί ο χρόνος αναμονής υπερβαίνει το ένα τέταρτο με είκοσι λεπτά. Σήμερα, που κατάφερα να επικοινωνήσω, μου είπε ο τεχνικός ότι θα με πάρει αργότερα και δεν με πήρε… Είναι γελοία αυτή η κατάσταση και θα κάνω καταγγελία γι’ αυτή την απαράδεκτη εξυπηρέτηση που υπερβαίνει τα λογικά όρια. Δεν μπορείτε να αφήνετε κάποιον χωρίς σταθερό τηλέφωνο τόσες μέρες. Είμαι πολύ απογοητευμένος από τις γενικότερες υπηρεσίες σας. Απαιτώ άμεσα να γίνει τεχνικός έλεγχος της γραμμής μου και να βρείτε μία λύση.

****** Δημήτρης
Τηλέφωνο συνδρομητή: 210********

Πως μπορώ να τους πιέσω παραπάνω; Μπορώ να κάνω κάπου κάποια καταγγελία γι' αυτή την απαράδεκτη και αισχρή εξυπηρέτηση;

minovg
25-10-07, 01:37
Παιδιά εγώ από το Σάββατο δεν έχω σταθερό τηλέφωνο. Ξεκίνησε με παράσιτα λίγο μετά την καταιγίδα του Σαββάτου και εξελίχθηκε σε ένα εντελώς νεκρό τηλέφωνο. Έχω προσπαθήσει από το Σάββατο να επικοινωνήσω πάνω από 10 φορές (δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με κανέναν γιατί παίρνει πάνω από 15 λεπτά να πιάσεις γραμμή) και έχω στείλει 2 mail. Σήμερα το πρωί, πήρε η αδερφή μου από την δουλειά τηλέφωνο και επιτέλους μίλησε με κάποιον και τους είπε να με πάρουν στο κινητό... ΣΤΑ @@ τους... Έστειλα λοιπόν πριν λίγο το 3ο mail που είναι το εξής:



Πως μπορώ να τους πιέσω παραπάνω; Μπορώ να κάνω κάπου κάποια καταγγελία γι' αυτή την απαράδεκτη και αισχρή εξυπηρέτηση;
Στην ΕΕΤΤ μπορείς να κάνεις αλλά το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ομαδοποιηθούν κάποια στιγμή όλες οι καταγγελίες και να δοθεί κάποιο πρόστιμο στην Φορθνετ υπέρ του κράτους βέβαια και σε καμια περίπτωση υπέρ του πελάτη... :down:

Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση. Πίεσε όσο μπορείς και παίρνε συνεχή τηλέφωνα για να ενημερώνεις για το πρόβλημά σου. Μην κλείνεις τη γραμμή ακόμα και στο 15λεπτο-20λεπτο...

Zer0c00L
25-10-07, 01:50
επισης σου ευχομαι καλη υπομονη , καλο κουραγιο και συντομα θα χρειαστεις και χαπια για το νευρικο σου συστημα φιλε μου.

στις "νεες" συνδεσεις ADSL/ADSL2/ADSL2+ αν ολα σου πανε καλα εισαι ΟΚ αν ομως εχεις προβληματα τοτε...θελει γερα νευρα.

για αλλους ειναι η FORTHNET η κακη για αλλους η VIVODI και για αλλους η HOL και αλλες η καθε εταιρεια για μενα εχει τα προβληματα της το ζητημα ειναι να τα ξεπερασει συντομα ετσι ωστε οι πελατες να μην ταλαιπωρουνται.

εχω δει εδω μεσα αλλα και αλλου και απο προσωπικες εμπειριες ειτε δικιες μου ειτε γνωστων μου χιλια προβληματα και δικαιολογιες αρχιζω να πιστευω οτι τελικα ο ΟΤΕ κακο μας εκανε που εβαλε το "γρηγορο ιντερνετ" απο οτι καλο καλυτερα να μεναμε στο PSTN αντε στο ISDN.

οσο για αν κανεις βρει το δικιο του με τις αρχες δεν το ξερω εγω παντως προτιμησα την "πλαγια οδο" για πιο γρηγορα διοτι βαση των αρχων παιρνει χρονο που ειναι εις βαρος μου.

εμπασιν περιπτωση να μην σε κουραζω θα δεις και θα ακουσεις πολλα φιλε μου να εχεις υπομονη και ολα θα γινουν καποια φαση...

αλλωστε οπως λεμε το ADSL/ADSL2/ADSL2+ ειναι απο 0-24 συμφωνα με τα τωρινα δεδομενα.

Santeron
25-10-07, 02:31
Το θέμα είναι ότι στην αρχή είχα ξεκινήσει καλά. Μου είχαν πει 20 εργάσιμες για την σύνδεση, την 20η είχα σύνδεση... μετά μου το χάλασαν που με το που μου σύνδεσαν το internet δεν είχα σταθερό για 2 μέρες. Άργησαν να μου στείλουν το router ADSL2+ που δίνουν (τελικά μου έστειλαν 2 έτσι για το χαβαλέ) και όταν παρέλαβα το router είχαν κάνει το θεϊκό... ο κωδικός μου είχε μέσα "," το οποίο δεν δεχόταν το router που μου είχαν δώσει... πάλι καλά που το παλιό usr συγχρόνιζε και την βγάλαμε καθαρή για τις πρώτες μέρες. Γενικά με την εξυπηρέτηση δεν έχω ενθουσιαστεί, ας μην μιλήσω και για τις ταχύτητες. Βέβαια μου είπε κάποιος τεχνικός κάποια φάση ότι είμαι 3km μακριά από το DSLAM οπότε τον π@$λο... Έχω δει μία φορά 1,2MBps και άλλη μία 900KBps... τα έχω και screenshots να τα θυμάμαι...

@ ADSLgr.com All rights reserved.